REKLAMA

Jak zdobyć popularność w internecie?

Człowiek 2.0
Data emisji:
2017-09-30 14:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
29:16 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Hania Jan Stradowski witam państwa człowiek w 2 zadaliśmy je w świecie cyfrowym, ale takim świecie cyfrowym, które łatwo zobaczyć będziemy mówili przede wszystkim o tym jak zdobyć popularność w internecie za pomocą filmów czy innych mediów wizualnych już o tym, kiedyś oczywiście wspominaliśmy państwo z łatwością w archiwum audycji znajdą audycją internetowym wideo świadczy, że nadchodzi wpływa to z ciekawszych przykładów tego jak można w tym czym internat Rozwiń » podbić za pomocą obrazu i KUL opowiedzą się o tym, moi goście Rafał Baran prezes Fosfan media SA dzień woda w dzień dobry i Olgierd Cygan pomysłodawca festiwalu w interakcje w i zadowolić dzieci to w Polsce oraz Europie Środkowej witam serdecznie i przypadkiem mówimy o festiwalu film w interakcje z dnia w TOK FM jest patronem tego festiwalu odbędzie się on w Warszawie w dniach w dniu 2 12 października i w Łodzi w dniu 17 października to bezpieczne, choć są 2 2 osobne imprezy to w aucie rok temu też tak było rok temu dostaliśmy audycję o w UE, zahaczając o festiwalu wtedy wydawał się tylko Łódź tak zgadza się to z siódme edycja, która po raz pierwszy będzie zlokalizowana jest w Łodzi Warszawie testujemy to nowe rozwiązania takie jak wspomniałem jest to wszystko się zmieniać świat idzie do przodu, gdy czyta się rozwijamy także myślimy jak to zrobić natomiast trzymamy się nie naszej misji przesłania, która od samego początku jest jasna, czyli zbieramy wszystkich, którzy są zainteresowani tym w jaki sposób film wideo na ewoluują w czasach cyfrowych co się dzieje nowego, jakie są nowe rozwiązania techniki technologie, a co można zrobić byście bardziej zaangażować odbiorców przyciągnąć ich i wciągnąć w to co się dzieje 7 lat temu to muszą być nowatorskie podejście, bo wtedy jeszcze wideo nie było tak popularne chyba tak jest dzisiaj w Montevideo internetowe to się zgadza to były takie w bardzo wstępna początki faktycznie rzeczy się dopiero układały ja byłem wtedy pierwszy raz w Cannes na targach telewizyjnych zobaczymy, jaki jest wiele różnych formatów co się dzieje na świecie pomyślałem, dlaczego nie połączyli branży, ale Digital Love z branżą filmową stąd też służyć strontu łódzka szkoła filmowa, ale z drugiej strony wszyscy, którzy w Digital tym się zajmują powiedziałem nic byśmy tych ludzi razem i pomyślmy co można robić wspólnie Ukraina idea idea fajna, a mamy 20 17 rok w magazynie Fokus na swym merytorycznym partnerem mamy artykuł jak zdobyć popularność w internecie jak podbić internet i w zasadzie odpowiedź na takie pytanie, jeżeli sobie dodaje teraz ktoś może ktoś, kto chce faktycznie wejść zaistnieć w tych mediach cyfrowych to jest taka bezideowość Janików, ale też niesie pisze bloga o książkach czy bloga kulinarnego bloga majsterkowanie to fajnie pokazać coś coś co się rusza nie tylko zdjęcia, ale właśnie ich krótki film cokolwiek takiego to ruchome obrazki jak to nazwał jeśli facet, choć w dającej się one być faktycznie tak jest Rafała w oczy ja wychodzę założenia, że w rozwoju ludzkości jest niezmienna zmieniają się tylko narzędzia i wiadomo było to, że ruchome obrazki czy też są ruchome obrazki z dźwiękiem lepiej działa również ruchome obrazki bez ślubu i ta jest od zarania dziejów i również pewne sposoby na zaistnienie też w pewnym sensie się nie zmieniają reżyser przypomnimy taką historię chorób strat SA, który spalił bibliotekę aleksandryjską to on właśnie przeszedł do historii poprzez to, że dokonał czegoś niewyobrażalnie złego może też dokonać czegoś niewyobrażalnie dobrego albo czegoś niewyobrażalnie dziwnego, ale generalnie dzięki temu można uzyskać zainteresowanie publiczności i przed erą internetu kwestia masowego dotarcia była w kontrolowana przez właścicieli mediów właśnie mediów klasyczne jeśli to, żeby się dostać to studia Radia TOK FM no trzeba przejść przez jakąś selekcję chociażby twoja gmina na to nie dożył tych z prowadzeniem, a to, żeby zaistnieć w internecie po nie ma tam żadnej kontroli inne jest tylko kwestia po pierwsze, inwencji oraz tego, żeby zostać znalezionym w tym internecie czy jak największą ilość osób no bo popularności zaistnienia w internecie świadczy liczba nie wiem lajków czy też liczba followersów przepraszam, że to już Anglicy z głów, ale osób, które po prostu podążają za tym kontynentem, który dana osoba wytwarza, więc z 1 strony oczywiście, żeby teraz zaistnieć w internecie trzeba znać się dla tych wszystkich technicznych stronach tego w jaki sposób można zwiększać swój zasięg w internecie, ale przede wszystkim trzeba mieć pomysł na to czy zainteresować tą publiczności teraz jedni mają pomysły bardziej z w kierunku ucha roztropne SA, a inni mają bardziej nasz tak powiem wymagająca formy zaistnienia FM przypomnimy sprzed czasów internetu takie programy, które kiedyś bardzo popularne sieci typu Jacka znam przykład decydowały takie programy, które pozwalały zaistnieć uczestnikom tego programu poprzez robienie różnych dziwnych rzeczy tak zwiedzenie 5 1 twardo albo wypić 1 10 0 słoików wody albo nie wiem odliczenie od ściany odbić się o odnawialnych miasto nie pamiętam z tego programu głównie liczne urazy ciała na nią głosowali na nowo dodam, że nie wiem o kąpiel wodorostów karalucha czytam jakieś inne podłączenie pod po prostu wrażliwe części działa akumulatora w 5 z NATO na pewno takie rzeczy, które w pewien sposób, by wyznaczyły pewien trend, chociaż tak jak powie powiedziałem w przeszłości również nie były obce, bo to, że tak powiem tzw. baba z brodą po prostu czy też jakieś inne dziwactwa one zawsze występowały przyciągały przyciągały publiczność można zaistnieć dzięki jedno osobowości Chodzieży uważam, że to, żeby mieć odwagę opublikować swoje filmy tzw. ciele dzieci tzw. wyzwania ważne jest chociażby właśnie coś się zdarzyć ja wytrzymam 5 minut podłączono pod regulator jest około formą również zaistnienia przypominającego trochę to obawy o zwrot od treści słowo to jest trochę jednak takie to znamienne dla naszych czasów każdy może praktycznie do 2 zwierząt, gdy Doda do tego świata kręcić filmy są za pomocą telefonów ucisku na życiu docent na Facebooka to chyba jest problem dla dla dużych firm, które chcą jakoś dotrzeć tylko czy da filmowców no bo konkurencja zrobiła się bardzo liczna i konkurencyjności tych much nie ma zahamowań docent może to być rzeczy, na które sobie studio filmowe nie pozwoliło mogą zrobić film, który przyciąga uwagę bardziej niż stawka ta reklama telewizyjna czy innego rodzaju tego czy tego typu produkcja no bo tam są pewne po moc prawna kodeks postępowania pewne zasady tego co się robi czegoś nie robi, a tu, kto inny świat są od internetu 2 za całość wydaje się być dużym stopniu od tych tych ograniczeń pozbawione choćby ja bym w ten sposób, że wtedy w grobie taką analogię, bo ja wywodzę się też z rynku wydawniczego pracował też dla dużych firm fonograficznych i byłem świadkiem tego momentu, kiedy na zapanował tzw. kultura didżej ska, czyli kulturowo wzrostu, która kreowała gwiazdy z osób, które de facto nie potrafimy grać na żadnym instrumencie, ale potrafiły w sposób umiejętny odtwarzać mieszać utwory innych osób i wtedy była byś tak powiem dyskusja w nosie to właśnie te osoby, które są didżejami posiadających umiejętności twórczych takim klasycznym rozumieniu mają prawo być gwiazdami jak przemysł fonograficzny będzie w stanie opanować TUW, ale takiej dużej ilości osób, które nagle się pojawiły i która w takich w swojej mikroskali stają się gwiazdami jak widać było wszystkiego przemysł fonograficzny był w stanie zapanować nad tymi spośród tego całego tłumu didżejów wyłoniły się mimo wszystko gwiazdy jak menel, który wymieniał, ale wszyscy wiemy, że istnieją tworzą część z nich po prostu stała się bardziej nie tyle dziejami są producentami muzycznymi, czyli też dało zauważyć, że nie mówi się z kompozytorami prawda tylko mówi się producentami, czyli osobami, które po prostu wykorzystujemy ich warsztat w celu połączenia w i wyprodukowania czegoś ja myślę, że w tej chwili jest tak rzeczywiście przemyt czy też korporacje o w oczywisty sposób, widząc brak zahamowań, by w ten sposób małe masz rację, że klasyczne media, które w, których obowiązują pewne reguły tak jak n p. w klasycznej linearnej telewizji obowiązują reguły dotyczące szczegółów walczyli jeszcze chcieli to, że jest dany materiał sprawdzony pod kątem dopuszczenia do widowni określonym wieku to powoduje to, że w okresie Drive Time, czyli o godzinie dwudziestej, kiedy obowiązuje tzw. dwunastka to pewne treści się nie mogą pojawić bo, a następnie po godzinie dwudziestej, kiedy pojawią się możliwość emitowania treści zakwalifikowanych dla osób do szesnastego roku życia czytam powyżej 16 doszlibyśmy do to oczywiście zmniejsza się widownia w naturalny sposób po dwudziesty trzecie 30 lat TVP kultura jest na pewno jest mała, ale wtedy można zobaczyć te najbardziej wartościowych Marek Żuk poruszające tematy trudne i możliwość sfinansowania takiego kontentu przez stację telewizyjną jest niewielki, ponieważ wpływy reklamowe warzyw przede wszystkim wpis finansowania w taki sposób, że przychody są zestawione z kosztami, a trudno jest, ponieważ widownia jest mała w związku z tym wpływy reklamowe małe, więc na godzinę po prostu wyprodukowanego kontentu czytamy w jednostkę czasową przypada określoną ilość pieniędzy oczywiście mówię tutaj o mediach komercyjnych natomiast pojawił się przecież Platformy zwiał diet i takie chociażby Netflix czy showmax, do której w, których już tam czego nie obowiązuje, jeżeli się popatrzymy na treści, które tam są produkowane są one są właśnie takimi treściami, które do tej pory nie były nie były przez media klasyczne zbyt eksplorować, czyli o orędzie z New Black Star i serię walczyli co się dzieje więzieniu dla kobiet jak wyglądają te stosunki międzyludzkie jak wygląda miłość lesbijska czy też możliwa miłość między UE osadzonych strażnikami to jest jakiś temat, który gdzieś tam moi morze ludzi zainteresować zaciekawić, bo po prostu do tej pory niewiele się na ten temat mówiło, a nawet jak się mówiło to nie w formie spopularyzowany tylko bardziej i dokumentalnej i dzięki temu tego typu serwisy są w stanie są w stanie zaistnieć oferować coś, czego nie są w stanie zaoferować media linearna czy też wytwórcy kontentu pracujący na zamówienie mediów linearnych, więc ja myślę, że po z 1 strony to są tego typu rozwiązania z drugiej strony są takie rozwiązanie już wiadomo, że tych twórców tzw. youtuberów roboty no tak są duże wrażenie mówi jest po prostu duża ilość w związku z tym w tej chwili raczej ich skomercjalizowania ich działania czy też wykorzystanie ich działania do celów komercyjnych czy też do celów do wygenerowania odpowiedniej oglądalności, które można sprzedać, bo na koniec to oglądalności lub można sprzedać łup w czysto waluta, którą się wymienia Nowogród tu chodzi o masę także w tej chwili powstają już tak bym stajnie youtuberów, które skupiają jak największą ilość osób, które zajmują się tego typu twórczością i w oczywisty sposób podobnie jak kiedyś wytwórnie fonograficzne inwestują w nowe talenty, które zyskują sobie publiczność albo oferują skomasowanej zasięgi duże ilości youtuberów, którzy w, których każdy tam tworzy na swój temat czy też zebrał twórcy też dzięki tym tematom zebrał jakąś tam publiczność i zaszył się w halach w tej chwili jest to już po prostu rozwiązywany ja mam tutaj, by przenieść się wypłyń na ten grunt metalowe, bo myślę, że przykład 4 Rafał podały z didżejami jest bardzo podobny do sytuacji, którą mamy z youtuberami czy inne co się oferuje nam przemysł komercyjny profesjonalny i nagle dzięki postępowi technologicznemu otwiera się pewna nowa możliwość otwiera się nowe możliwości nagle się okazuje, że po pierwsze, że dzięki temu, że każdy mając 3 zwykłą komórkę w stanie nakręcić dobrej jakości film ma on najprostsze łącze internetowe jest w stanie go wygrać się błyskawicznie na Platformę rakiety czy wiele innych, bo takiej Platformy sporo YouTube jest po prostu największy najpopularniejszy każdy może zostać autorem reżyserem aktorem i wydawcom w 1 mieście zadbać o być producentem i na koniec sprzedać sam siebie tak w i okazało się, że my jesteśmy się takim bardzo ciekawym momencie on trwał już kilka lat, bo tak jak wspomniałem festiwal z karnego staram się w jego w miarę regularnie tam widać bardzo dokładnie ta ewolucja, jaką na biznes ich klubowy przechodzi dzisiaj co roku przychodzą te same filmy i proponując coś nowego szukają modelu myślę, że to jest najbardziej symptomatyczne, że wszyscy dzisiaj zastanawiają się jak zbudować wokół to biznes, ale z drugiej strony przechodzimy na życie, bo to cię obserwować co się dzieje w tej warstwie życiowej, jeżeli ja się przygląda my dzieciom 2 nastolatkom co nie robią, że mając odpalony tablet komórka Desktop istnieją 2 mikrofony kamery bawią się z aplikacjami nagrywają miedzy Kali swoje sho w aleje emitują, a oglądalność czasami to jest 8 znajomy z klasy + 1 0 następnych tak, by bardziej, by ciekawostką jest jak edukujemy ludzi i jak oni korzystają jak Konstanty zmierza, bo to otworzy następne możliwości ja tych możliwościach o tym w kierunku ewolucji tak naprawdę poznają w drugiej części audycji przypomnę, że wracamy do państ w o godzinie 15 4 0 w mikrofonie ponownie Jan Stradowski witam państwa druga część audycji poświęcona Świętemu jak się zdobywa popularność w internecie ze mną w studiu Rafał Baran prezes for media SA witam ponownie witam i Olgierd Cygan pomysłodawca festiwalu w infiltracji Fleet oddział Deloitte Digital w Polsce oraz Europie Środkowej i nowe zamawiamy w kontekście festiwalu film trakcji, w którym niedługo będzie miała miejsce w Warszawie inni w Łodzi wspomniał osiądzie to tym, że to jest to Stefan taki moment, aby spotkała się branża cyfrowa kreatywna z branżą filmową oczywistą filmów łódzką właśnie rektoratem latamy już jest swoistą ikoną tak pomyślałem, kiedy rozmawialiśmy z pierwszej części o tym, we współczesnym kulcie amatora tak naprawdę tego liczba, na które obchody dni, gdy udowodni mu świadczenia chodził to jednak jest taka konkurencja dosyć poważna dla tych filmowców wszystkich kończą oni są tego świadomi co dla fanów tego się o miłości na poziomie samej edukacji zarobić mowa w Choszcznie będą mogli filmów krótko tylko klipy na YouTube, a reklamy w jakiś nadrukami do tej pory mowa będą musieli zdobyć, bo zadowala się z tego powodu tego wideo wydało się uwagę przyciągnąć jak niebanalnym Truck spotem reklamowym domyślamy się, że oczywiście ta świadomość zbudowana, bo takich zaczynaliśmy 7 lat temu to było nie do pomyślenia, że może być coś ważniejszego niż duży ekran w międzyczasie już dawno mieliśmy małe średnie ekran czy telewizje, a kilka lat mamy małe ekrany parą celowe w swoich telefonach to po kilka czasami nawet po kilka dokładnie i nanieść robi coraz bardziej profesjonalne kontent wideo natomiast myślę, że to właśnie jest poczęcie to jednak swoje pytanie, że oczywiście wszyscy mogą oni się robi treści natomiast zaczyna być to tak dużo, że wymagania odbiorców rosną, więc ci co zaoferują najlepszą jakość najlepszy pomysł najciekawsze rozwiązanie na koniec wygrają i teraz to daje im na to my kładziemy duży nacisk chcemy pokazać wszystkim twórcom nieprofesjonalnym najbardziej profesjonalnym światowym lokalnym, że dzisiaj trzeba poszukiwać pomysł zawsze w cenie jakikolwiek nie będzie medium to pomysł jest podstawową rzeczą dzisiaj trzeba poszukiwać rozwiązań i na patrzeć co przyciąga ludzi co jest dla nich atrakcyjne, ale nie mówimy, że z 1 jedno słuszne rozwiązanie my szukamy i pod z zjazd różnych ludzi, żeby wspólnie pomyśleli co można ciekawego zrobić my inspirujemy my pokazujemy fajne pomysły na fajne projekty z całego świata mówimy co marki mają robić i na czym wygrywają właśnie na tym wygrywają to też jest fajne fajne to dyskusja, ponieważ w pamiętam jak zobaczyłem pierwszy raz coś takiego to byłem zaskoczony tak naprawdę było bodaj za to było bodajże filmów wyprodukowanych dla Allegro pierwsze filmy są legendy polskie jak w jabłek soków ktoś w reklamówkę, bo to w zasadzie się komórka serwisową internetowego tak od serwisu aukcyjnego poniesie go hasło szczelna wielki sklep, który po filmie pokazuje w ogóle praktycznie kupowania wyszukiwania jakiś taki walczy tylko pokazuje fabuła fabuły to jest wojna, która niemal 3 0 sekund klasowo woda z powietrza lub jest to mały mały kawałek filmu ustanowiony przez w bardzo dobrego reżysera z wykorzystaniem dobrych efektów specjalnych i w tym pierwsza moja takie skocznie błogości po co ja wiem po to, właśnie po co znaczy, bo akurat w znam dobrze zamawiających te filmy z Allegro za nimi wyjaśnili, o co bo też zapytałem co stało za tym idzie za tym stało przede wszystkim pokazanie, że Marka co zrobi interesującego, bo oczywiście Allegro jest tam pokazany jako producent, czyli na początku wiadomo, że to z siłą sprawczą tego było Allegro na jej drugim elementem bardzo istotnym było po, żeby pokazać to, że Polacy coś potrafią umieją, dlatego że pierwszy film właśnie tam było smoku wawelskim o panu Twardowskim dodał, iż realizacja pana Twardowskiego była na pewno przeprowadzona z takim rozmachem i taką dbałością o detale i to na pewno nie mógł zrobić amatorska i Szuber po prostu tak jak powiedziałeś zrobił to bardzo dobry reżyser bardzo znane studio, ale można było powiedzieć tak o my Polacy potrafimy zrobić tak w filmie w holi to było celem tego tak naprawdę tak wyrazić słowa, bo to skończą po tym, jak się pojawiły kolejne odcinki tej serii, bo ta było ich kilka to oczywiście główna reakcja też na bóle finansowe odbywała publiczności, ale pojawią się na zapytanie dlaczego by mnie zabić faktycznie serialu na mityngach w pełnym trwałego są wyjątkowo krótkie takie etiudy wyszły tak fajnie to mogłoby pociągnąć TEN-T, ale dokładnie w tej chwili chodzi o to m. in. markową, aby angażować emocjonalnie i to nie jest jedyny przykład, bo w zeszłym roku ukazała się reklama firmy Burberry, która była de facto 1 5 chyba minutowym filmem w historii tej marki również list od takich korzeniach tej marki wynikających z tego, że pierwsze zamówienia dla marki Burberry były z armii brytyjskiej oraz, że wyposażać wyprawa na biegun północny co też jak gdyby sposób podkreślała atrybuty tej marki, czyli takie pewne dziedzictwo oraz atrybuty takie produktowe na razie po prostu są przygotowani na różnego typu wyzwania takie, jakim trzeba sprostać będąc Warmię czy będąc w trakcie takiej wyprawy dej po prezentacji tego filmu, który był oczywiście prezentowanych w sieci, a media masowe klasyczne były wykorzystane tylko o to, żeby zareklamować ten film internauci powiedzieli, dlaczego wzrost o nie zrobi całego filmu otarłem się co, więc chcemy więcej pod tak nam się spodobało to 15 minut, że chcielibyśmy zobaczyć więcej właśnie legenda Allegro będą prezentowane na tegorocznym film interakcji w Łodzi siedemnastego w tabeli, a Neyder, która jest 1 z głównych liderów tego projektu będzie układał kulisami, bo to, że już teraz wpada na twoje pytanie, którą chcemy pokazać szczególnie branży kreatywnej, że reklama często przez twórców traktowane jako zło konieczne dla nich tak nie sprzyja rozwojowi w warstwie twórcze jest tylko metodą na po zarabia na pokrycie rachunków my chcemy pokazać na bazie kilku interesujących projektów, które powstały właśnie w Polsce, bo zawsze się, mówi że takie projekty mogą powstać tylko za granicą pokazujemy kilka projektów, które są źródłem dla polskich klientów na polskie pieniądze w Polsce chcemy pokazać, że nie trzeba popełniać kompromisu komercyjnego, że można zrobić kapitalny materiał twórczy który, ale jest jednocześnie czują się reklamą czy dopóki będziemy myśleli o markę jako tylko i wyłącznie Włosi o reklamie jako nowość w reklamie Marek jak tylko takiemu narzędziu do generowania zakupów w do lokowania produktu do innych tak do lokowania, a właściwie do tego, żeby opowiedzieć o tym, produkcie ani o świecie marki o mocy wielkiego Marka ma wywołać to będziemy zawsze widzieli 30 sekundowe spoty, w których 7 5 proc zajmie produkt i najważniejsze jest także pewne jeśli mają pełne niechętnie zmieniamy kanał telewizora blokowaniu czekam, bo budujemy nową zaowocują w blokach wytwórni win dokładnie tak tak naprawdę to ja wychodzę z założenia, że powieściowych w tej chwili się pracuje w telewizji linearnej jednocześnie dalej pracuje na rynku reklamowym uważam, że ten w chloru, który widz posiada w medium klasycznym nie powinien być przerywany nieść w tej chwili 90 % konwentów telewizja linearna to rozrywka do tego wzrostu też blok reklamowy musi być rozrywką im bardziej jest rozrywkowa reklama tym mniejsze jest skłonność do tego, żeby przyłączyć się na inny kanał czy Tesco, by zastosować blokada, ale ja myślę, że to dłuższe formy czy też takie są bardziej niezwykłe formy, o których mówił Oleg to jest właśnie wzbudzenie emocjonalnego kontaktu z markową i emocjonalnych więzi z marką albo o nich opowiedzieć więcej Ilona znaczy Jola znaczy w takim prawdziwym życiu człowieka oczywiście nie każda Marka się do tego nadaję, ale w dziale no tak kampania, którą my akurat przygotowałem naszą mocną dzięki odwadze klienta i temu, że miał fajny produkt Pomorza mogliśmy opowiedzieć o tym, właściwie w mediach klasycznych, że wejść na showmax i Zobacz po prostu więcej z tego co widzisz w radzie gminy Tarnów postać Boruc 30 sekundowego bloku i o tym, okresie też będziemy pewnie tak dawno stracili handlowe chodzi chodzi o to reklamówki i Jakóbik był księdzem tak wydawałoby się zająć się, że Patryk Vega i one Magdy Goździk Algier volvo może je krótkie etiudy filmowe, które w, których były oczywiście zwroty akcji każda z nich była zrealizowana w stylistyce każdego z reżyserów zaproszonych do tego projektu no bo Jakubik wyreżyserowany przez Smarzowskiego na to miało być kino Smarzowskiego Patryk Vega Evana McGregora to miał być wypchnął Patryka Vegi oczywiście zamknięte w krótkiej formie typu tam 1 5 3 1 7 minut natomiast same media klasyczne były wykorzystane do tego, żeby wzbudzić zainteresowanie i zawiesić na tzw. Klich hangarze, czyli wzrost o tym, momencie w filmie, kiedy pani tutaj rozpina zerwałem bluzeczkę, a my po prostu zasłaniamy ekranie mówimy chcesz zobaczyć co było dalej Wejdź tu itu i tam zobaczyć co się kryło pod tą bluzeczkę duże no i tancerzy macho takich jak herbata i mamy Allegro legendy polskie mamy 5 z etiudami, gdzie pokazujemy, że można robić w hurcie rzeczy, gdzie Marka jest mecenasem ani nie tak jak powiedziałeś PAK w środę w ekranie przez 30 sekund jak to często głos kontent marketingiem w Polskim kinie i kołysać się nie wstydzi tego nakręcił tak dokładnie jak dba o to, bo byli Wojciech Bagiński weekendowego czy Smarzowski to to rozumiem to dni woda nie tylko wyłącznie kwestią tego co zrobimy to dla pieniędzy nie zapomnimy, ale niezbyt szanują swoje nazwiska wszyscy, kiedy marki się decydują na współpracy z c tego kalibru twórcami to dostosowują swoje oczekiwania, że są równe reguły gry my oczywiście szczególnie, jeżeli jego życzeniem twórców koncepcji strategii reklamowej zwykł to, żeby się dane reżyser pod tym podpisał, bo jest wiele utworów reklamowej, gdzie bardzo znani reżyserzy biorą w nich udział, ale dobrze zrobił to anonimowo właśnie to jest ta praca dla pieniędzy na, a jeżeli chcemy wykorzystać czy oni chcą oni czy jest oczekiwanie, że boi się podpisali pod tą pracą to oni muszą być naprawdę z tego zadowoleni również muszą mieć stworzone takie warunki, żeby mogli też stworzyć podczas interaktywnych czy pokażemy 1 ciekawą rzecz niejedno, ale o tym, chciałem powiedzieć, a jest taka firma w stanach nazywa się dolar szef Groupona dostarcza abonament na maszynki do golenia faceci będą wiedzieli, jaki z tym problemem często zapominamy kupować, a ma kapitalne podejście do marketingu, a mianowicie wykorzystują siłę youtuberów nowych mediów robią miesięcznie po kilka kilkadziesiąt różnych mini kampanii ukierunkowanej na małe grupy często etniczne mniejszości seksualne artyści lubią koty tych co lubią sytych co lubią tego koty perskie i do nich tworzą reklamy wideo, które są precyzyjnie na nich nakierowane wypuszczają takiej mikro kampanie, które wypuszczają po kilkadziesiąt miejsc treściami, które tych ludzi bawią nie angażują, więc jeszcze inne podejście próba z miksowania ciekawej w treści z tym co robią youtuberzy Bytom młoda grupa docelowa tzw. milenialsi generacja AZ są przyzwyczajeni, czyli takim aktywne treści internetowe, ale w sposób sprzedawany przez markę i teraz my się ciekawa lekcja tylko powiem, że ta firma została kupiona przez Unilevera za miliard dolarów jej Unilever ma specjalny parasol ochronny na nią i uczy się jak zrobić nowoczesny Digital marketingu właśnie patrząc jak oni zrobili gigantyczny biznes głównie w stanach Zjednoczonych, ale też na całym świecie tak cieszymy się powiedzieć tylko o przyszłość, a tak małe mamy jest bowiem element przyszłości w tym wszystkimi tutaj sobie rozmawiamy o tym co jest tu i teraz i tutaj po powiedział tak jedno zdanie, że jesteśmy otoczeni ekranami pomyśl o tym co się stanie nie będzie ekranu, bo tak naprawdę treści, które przyswajamy szczególnie ten fabularyzowany wycena to są tak naprawdę emocje, które chcemy przeżyć przeważnie one są bardzo takie 2 silne trendy to jest to, że ludzie są bardzo ciekawi jak to jest być kimś innym stąd też n p . w całym przemyśle jądrowym chodzi o to, żeby się wcielić jakoś poradzić oraz niekoniecznie ludzie są nie tylko ci są ciekawi jak to jest być kimś innym, ale bardzo wiele osób niezadowolonych stwierdza Żuk nie jest i chciałoby być kimś, ale oczywiście wzrost nie każdy może i w tej chwili cały syf przemysł rozrywkowy zmierza do tego, żeby wykreować świat pozwalające się wcielić kogoś innego na razie dość odbywa za pośrednictwem ekranu pomyślmy o tym, że stanie jak ekran zniknie po i był taki film Kathryn Bigelow chyba 90 ósmego roku nazwał się z trendem jest tam było wcale jak ludzie już podcinają się bezpośrednio do mózgu wytwarzają w osobie obrazu oraz w pełni odczuć takich psychozę faktycznych związanych po prostu z przeżywaniem danej danej sytuacji, czyli wcielanie się po prostu rzeczywiście tego złodzieja jak w Grand Theft auto do Wilkowa odczucia były absolutnie realne i też ciekawe jak będzie wyglądał świat, gdy nie będzie ekranu nie będzie tego interfejsu poprzez słuch wzrok czy nawet dotyk tylko będzie bezpośrednie podpięcie pod naszą korę mózgową nad Łyną dziwne czasy na pewno -li ta osobliwość technologiczna kawę niż to wtedy pojawi to temat na osobną audycja w 5 to już dzisiaj dzisiaj jeszcze raz wspominamy TOK FM spod na tym festiwalu w interakcji zapraszamy do Warszawy na 10 2 października do Łodzi 17 października będzie można takich opowieści takich przykładów zobaczyć i usuwać więcej dokładnie tak w ww Fil tera aktyw grupka EU ankietę zapraszamy państwa w takim razie relaks to przypominam Grecja jest na antenie w każdą sobotę o 1 4 4 0 15 40 17 nie byli Rafał Baran prezes for media SA dziękują dziękuję bardzo i Olgierd Cygan pomysłodawca festiwalu kontrakty w dole Deloitte Digital w Polsce oraz Europie Środkowej również dziękuję mówił Jan Stradowski k usłyszy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CZŁOWIEK 2.0

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast - bez reklam. Słuchaj wygodniej w naszej aplikacji mobilnej z pakietem "Aplikacja i WWW"

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA