REKLAMA

Dokąd zmierza Piesza Masa Krytyczna? W rozmowie z Karoliną Głowacką opowiada organizator Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze.

Magazyn Radia TOK FM
Data emisji:
2017-09-30 13:00
Prowadzący:
W studio:
Czas trwania:
10:35 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
jest tu strefę zaprasza Karolina Głowacka taka piękna pogoda, że aż nie chce spacerować się i nic dziwnego, że ulicami Warszawy właśnie teraz kroczy piesza masa krytyczna dzwonimy do przedstawiciela masy krytycznej Jan Mencwel z miast to jest nasze przy telefonie dzień dobry dzień dobry panie dobry panie ona naprawdę wam się pogoda trafiła w sam raz trzeba przyznać jak na tę akcję tak po dodaje no ja na kolorowym mamy tylko początek jak i większych zmian w Warszawie i Rozwiń » dziadek jak wygląda jak ja nawet gdy nieprzyjazne dla pieszych i etap chcemy zmienić naszą marką w UE, gdzie teraz jesteście jak dużo was jest firma i Karl Otto i LO tylko o to, że ich właśnie taką grupą rondo czterdziestolatka zlikwidowanie NLP ucho ulica Jana Pawła ja alei Jerozolimskich, ale ten manewr się górą nie ma na to nie ma tutaj dla pieszych 1 z głównych działań ich mogą chodzić od 2 Miami to absolutnie wyklucza ani w MOK NowyTarg PL chodzi tu Hampel i kilku kamienic obok poruszania się tak ważnym punktem miasta no to prawda jest to jedno z bardziej nieprzyjemnych miejsc dla pieszego, ale właśnie powiedzmy, w czym rzecz bo kiedy ruszały rowerowe masy krytyczne to mówiło się oczywiście dostosowanie infrastruktury o tym, żeby zadbać o bezpieczeństwo rowerzystów my też mówiło się od ścieżkach rowerowych najzwyczajniej w świecie no, a było nie było jednak chodniki dla pieszych w miastach przecież są to z jakimi postulatami idziecie 7 zlotych MR oraz JB pytanie o PIT, bo mamy mamy przejść dla pieszych, ale i tak mało i to od góry albo po prostu pogięte i naziemnych, ale tam wie, kto umrze w Warszawie większość ofiar wypadków stanowią jej GL 10 0 1 proc tempo, które od tych leki mogą parkować po pierwsze a to Gortat efektywniej i na mapach ING PL na PL i nic nie powinna się w dal, ponieważ poproś o problemie bank Morgan wynika z tego, że Julia to by prowadzić taką politykę, która premiuje promuje go o szybką jazdę samochodem i miała Bardo jakoś próbuje ograniczać go od ME no właśnie efekt po tak jak i knajpach i niektórych innych a jaki proponujecie rozwiązania, bo chyba jakiś już w głowie ma cie re no proponujemy przede wszystkim po powiedział na początku biegu pytanie większej ilości tej dla pieszych lepiej oświetlone, żeby go TFI ma też embargo walne FOT AP Szczecinek w ciemno Webber mogą dopiero Amber Gold widzieli po wychodząc na napad padaczkowy większej ilości Belgia Bułgaria Argentyna jedno kilometr na godzinę, a tak tak błahego Lapierre, a tych ulic apeluje o klientelę pytanie było bardzo wiele wypadków wynikało z dobrej prędkości dopiero ona przecież teraz bardzo wielu kierowców zgrzyta zębami mówili ileż jeszcze tych przejść dla pieszych świateł, a w ogóle strefa tempo 3 0 spowoduje, że wszyscy utkniemy w korkach na nie to prawdą dlatego, że jeżeli ruch tanie badania pokazują, że talent zwiększanie, jakby tzw. przepustowości i prowadzi do tego wypomnieć partiom wręcz odwrotnie prowadzi daleko, więc wiem, czego Jaś rock and Good luck and one do tego, żeby leczyć te samochody ami, a Lubartowem i Nordea PTE granic Warszawy codziennie czeka około 1 000 00 0 samochodów w popularnym daniem trzeba po prostu dalej do tego, żeby tych samochodów jak długo nie mniej lub więcej od ludności na komunikację publiczną, a wtedy ci, którzy naprawdę mocnej samochodami, bo nie mają ogród z innej możliwości będą obok mnie lekarz nie jest to mieć pewność siebie nie trzeba no ale jak ludzie, którzy mieszkają w okolicach Warszawy mają się przesiadać do komunikacji miejskiej zimową pluchę niewygoda najpier w jadą samochodem budy muszą go zostawić upychać w tych autobusach jak chcecie przekonać do tej kierowców dlatego ja to kolejny inwestować, w które pozwalają dojechać samochodem UE i okolic Warszawy do punktu wielkie embargo dobra komunikacja publiczna, ale i tzw. parkingi park and Ride powinny powstawać okolic, a tak tak i kolejowych, ale powinny być podjęte w raporcie nawet na PL tam budować Engel na linii kolejnych linii metra albo mocno jak godnie oblężenia, aby ten drugi po to, szybkie tramwaje bardzo dobre rozwiązanie na Zachodzie, ale ona praktycznie w ogóle nie dotowane i kogo, bo jednak pewne sprawy z tego, że komunikacja w Warszawie org PL wiele do życzenia, ale też problemy także i panie od niedawna vana jak i wydaje miliony złotych na kolejne dni od prawie, które warto je tylko pompują ruch samochodów do centrum, a potem brakuje pieniędzy na to inna koniecznego czy pan, mówi że nie chodzi o to, że pieniędzy brakuje tylko są źle rozdysponowywane naszym zdaniem tak mamy do czynienia z kilkoma dniami w tym roku Tampere w Realu naprawdę od torby po terenie marynarkę i praktyk i opóźnił o leopardy z powrotem linii tramwajowej na ekrany Mordor i obrotowej Eminema Natalii pracuje ma biura nie mogą kolejny rok nie będą mogli dojechać tramwajem, dlaczego wagony wagony remont w Kutnie te pieniądze i ulic po reporterzy ją o kolejne parteru od lat samochodom, ale i tylko bać się zmieni ani żadne inne grupy obywateli nie zerkają na remonty łącznie MO ZI el LM samochód piesza masa krytyczna naturalnie powoduje skojarzenia z rowerową masę krytyczną, ale nie wiem ile było telefonów do Radia TOK FM z krytyką rowerzystów ze strony pieszych, że najczęściej jeżdżą chodnikami n p. albo są pędzą jak szaleni czy piesi rowerzyści mają wspólne interesy tak od litery mają na celu zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest, aby rozdzielać, a maluch jest karalne i samochodowe najlepsze rozwiązanie do walki Derek rower dróg dla rowerów od chcemy tak jak obecnie po mamie po pan Hadacz lig, ale byli jako wydzielony park najlepiej odbierane od ich tam też mogą, ale jednak 2 ulic po oddzielone dodatkowo w ciągu pierwszego LM o udzielenie szpaler drze w tak powinno wyglądać i ulic po nich nie mówimy tutaj od tych ulicach, których po walnym Damian Szpak i lekko odchylić ziemia a, ale i to jedyne co gleby i okolicach wolałoby mieć jak apelować, żeby uważnie, bo ośrodek niemieckiej marki Paul nie przypomnę, że rozmawiamy z Janem MEN celem miasto jest nasze, który kroczy razem z innym pieszą masą krytyczną ulicami Warszawy chciał zapytać chodniki, bo go Szymona oczywiście są, ale zdaje się, że tym zasadniczym kłopotem jest ustawiczne zostawianie ich przez kierowców, którzy stają tutaj tylko na chwilę no niestety nie tylko taki to on wykonać ile tak duży problem, którym tutaj mamy też sporo rzeczy, ale plagę nielegalnego parkowania na chodnikach w Warszawie no tak nie tylko o dane miernikiem mam od mieszkańców, ale niestety problem jak bardzo proszę o odsłonie egzekwowane żadne kary po telefonach na brak miej odwagę i kilku godzin nawet na interwencje lub wielki bal, a LO nie ja o tym, kogo popiera, które dokonają takiego wykroczenia bezkarni, a latem zdaniem nie może być o tej lęgowych po pro quo in zwiększenie liczby patroli zwiększenie liczby etatów z radnymi, ale w Warszawie prawnik mit i zarabia mniej niż papierka GDA PL od niej myślę, że rozumie i mamy kilka wakatów nie ma OOM go od resztek nie można tych kasjerka w Biedronce gotowa jest najgorsza praca na świecie goście mogą obrażać przed Nowakiem dowodzi, że po ma Biedronka i w tego typu firmy poprawiły standardy zatrudnienia nie była taka braćmi rannych o 1 z blach bardziej Japonię oceny ofert publicznych ulg i bardzo dobrze, że poprawiła, ale może to sprawa nie tylko ścigania, ale też najzwyczajniej w świecie kultury w Irlandii, gdzie można natomiast by nie PLI LPP Mbank ma wymierny możemy ich jak prowadzić na akcje edukacyjne natomiast po Onet PL wymagana do krykieta, ale mimo to nikt nie zmienia mi po tej sprawie, a ile w po obu natręta dotyka ona jak ja mam dwójkę małych dzieci od nich łódkami, ale nie może tam trwa od Engela, ale nikogo to i tak lot i chodnik samochód nielegalnie zaparkowane mamy tego do takich analogii to byłaby to małe, by opowiadać o tym, że potrzeba zmiany mentalności nie chciał go do składania E-pit ale by ludzie jak najlepiej to musi też komputer legły u NATO może więcej słupków ograniczających inne chodniki od ulicy tak tak bardzo dobry moment mogą to być dane o urlop od mogą być właśnie szpalery drze w na badania robiono jednak tak stanowi też pewną barierę przed naprawianiem chodników, ale też dobre pytanie mniej parkingowych izolowane od tamtych wydarzeń ona powinna być czytana równolegle do jezdni, a nie prostopadle drukować nie, bo wtedy bardzo tak jak na razie jego nieuwaga giełdowa daleko od najpier w, a może dostaje mniej lub Leśna baba Ramdev Bohema przed tempa jak rozumiem w czasie naszej rozmowy kawałek już przesz liście jest teraz jesteście, dokąd idziecie pakiet powoli kończymy, na którą 5 PKT, ale też kina Chmielnej i dodaje Lara niedaleko siedziba zarządu dróg miejskich i mam przygotować takie wtedy pierwsze po niej nie traktować gorzej tylko na organie jak i konkretne propozycje rozwiązań i kierunków, które powinna go na politykę na ich wynajem Chlebek biednego drugiego lądować na nasz apel 1 modelem Edge i kolejowe i ładniej PRL PGK, a że unikam jak i odpowiednio do tak legalnie tak przyklejać plakat to ludzie nagle w mojej dawnych lat po nich lepiej go jako taki e-moll no i na Stegnach jego postulatów, które nadal nie jak on i banalnych, a lud bardzo dziękuje Jan Mencwel z miast to jest nasze prosto z pierwszej masy krytycznej dziękuję bardzo jest trzynasta 1 6 Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: SOBOTNI MAGAZYN RADIA TOK FM - KAROLINA GŁOWACKA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 60% taniej w promocji Black Friday!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA