REKLAMA

Po co przenosić szkołę do domu?

Analizy
Data emisji:
2017-10-05 18:40
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
13:50 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
analizy Agata Kowalska pisze do nas pani Magda pierwsza klasa szkoły podstawowej praca domowa zadawano codziennie strona lub 2 zadań i ćwiczeń przy zajęciach dodatkowych w naszym przypadku jeszcze rehabilitacji bywają z niej, że córka nie ma kiedy się pobawić albo zwyczajnie po nudzić jak to państwo wygląda jak to jest z tą pracą domową kiedyś zwaną pracą w domu w rzeczy jest ciężko czy jest trudno, a może i dzieci mają zadawane ciekawe zadania, które z Rozwiń » przyjemnością wykonują być może też udziałem rodziców z pomocą taką uczciwą pomocą proszę pisać analizy małpa to krótka FM z SLD jak słyszeli państwo przez się informacje Rzecznik Praw Dziecka po i liczbowo po tym, jak wpłynęły do niego liczne skargi poprosił Ministerstwo Edukacji Narodowej, żeby wpłynęło na ilość pracy domowej, jaką mają uczniowie ze względu NATO, że dziecko właśnie ma mieć czas na odpoczynek albo na pogodzenie się jak wskazała pani Magdalena słusznie z IBE dzisiaj rzeczywiście była o to pytana ne minister edukacji Anna Zalewska, która powiedziała już to państwo cytuje tu jak Och, jak mi to nie zniknie już mam są możliwości, by uczniowie mieli mniej zadań domowych, choć nie da się z tej formy nauki całkowicie zrezygnować i uwaga teraz jak dawno znając możliwości rodzice mają szerszą możliwość wpływu na pracy szkoły i ZUS jest to związane z reformą edukacji po raz pierwszy tak poważnie traktujemy rodziców po raz pierwszy uczestniczą w konstruowaniu programu wychowawczo profilaktycznego mają okazję ustali z nauczycielami w jaki sposób zadania domowe będą realizowane, żeby dziecka nie przeciążać, kto już ustalił proszę pisać analizy małpa to krok KFM czy uczestniczyli państwo w konstruowaniu programu wychowawczo profilaktycznego, a może bez takich wielkich słów po prostu próbowali z nauczycielami porozmawiać o ilości pracy domowej analizy małpa to krótka FM czekam, a tymczasem witam na naszej antenie pani Marzena Żylińska neuro dydaktyk czka liderka inicjatywy budząca się szkoła ekspertka od spra w metodyki witam dzień dobry witam na antenie witam państwa witam panią z Chin no właśnie jak to jest z tą pracą domową Rzecznik Praw Dziecka twierdzi, że jest ich za dużo, a może to nie jest problem tego ile jest tylko jaka ona jest nowe plaże i jedno miliard ma znaczenie Siarkiewicz jak na żądanie też dochodzą sygnały, że koło szkoły czy pamiętnik cała szkoła dopiero od nauczycieli należy ponadto o indywidualne Ranger auto uczniowie, którzy naprawdę kochają Kyle, a w domowych, czego bać nie ma logiki PR 2 UE muszą do późnej nocy szczególnie teraz siódme klasy usłyszała takie prawne poważne i zatroskana relacje rodziców, ale liczą się też ja jako o badania, bo w głowach musimy uświadomić, że dla uczniów najtrudniejsze, ale nie po badaniach, które idą trudne najtrudniejsze są dla uczniów zadania łatwe w mogile i banalne i tych badań oni nie chcą robić, a jeśli mają w badania, które jest wymagająca lektura u nas gala naturalny dużego zaangażowania przetwarzania informacji, ale i kreatywności mniej ich mojej inicjatywy jak mają zrobić plakat jakich wieża kółek mają napisać go, by każdą taką historię to rynek pociechami takie, że rodzice mówią, że i tak już to i tak już zdobyć, a Anglik jeszcze nad wielką nagle jak i jazda na badania chodziki mogą się uczyć, ale pierwsza walka o Google Glenn Miller, dopóki nie niszczymy w nich chęć do uczenia się w 2 i tylko tworzymy środowisko, które się dzieje coś ciekawego robić naprawdę się uczyć i też badania rok w, a to po co jest to praca domowa do jak jest licealiści spojrzeć na to z punktu widzenia przyszłych pedagogów po co roku po co przenosić szkołę do domu w noc toi toi w barwach karnet ani Brink Reno IRA najpierw zrozumieć nauczycieli ponieważ, że patrzy się na liczbę godzin, jaką mają dotykowe i na zakres materiału, kiedy uważają, że tego materiału jest za dużo i nie da się go zrobić w czasie lekcji no to przerzucają tradycją gratkę dla Enei na rodzinę i uważają, że rodzice powinni wejść w rolę nauczycieli i dorobić tylko problem polega na tym, że dzieci spędzają w szkole na najlepsze godziny życia i Giertycha było też wyjaśnić tak wielkich na tak tradycyjna szkoła jest szkołą, która opiera na kulturę nauczania Alfa el Nino, a nowoczesna szkoła opiera się na kulturę uczenia się szczelina aktywności dzieci w tej kulturze podam, ale idea nauczania likier szybko się udawało i potem czeka go i kartkówki diagnozę na cały ten repertuar dotyczących rozwiązania, czyli wyrazili żal byłoby jeszcze zostańmy na chwilę przy tym tradycyjnym modelu z tradycyjnym modelu na lekcji nauczyciel uczy London autor podaje Mateusz, ale w końcu racami, a praca domowa jest czy nauczyć się trzeba tu 1 proc na tamten proces uczenia się na Zachodzie w domu, a potem w szkole wymogów sprawdzone Philippa Ottona w kulturze utlenia się nauczyć się znaleźć i tak planuje badania, żeby Inter Regio Lalek i gratulowali uczniom i jakich my Enemy kłaniać się od paru dni temu jak i tymi tematami bo, ale i na oś mojej inna, bo tamtejsze szkoły intensywnie dyskutujemy kapel rockowych wiele osób nikt ich mało także na żadne koleżanka lektura uczy liceum ze Zduńskiej woli liceum Ania Szulc, która nie nadaje zadań domowych matematyki od 3 lat ich uczniowie mają świetne wyniki, ale na ich zaplanuj lekcję, że oni intensywnie pracują i uczą się na lekcji łączna moc 8 5 pierwszego na mojej szkole Nobel tych naszych szkołach budzących się tylko 7 4 LO jej szukać jej głodzić, ale zaraz były ceny choćby na przykładzie matematyki to jak zrealizować program n p. gdy ktoś ładnie mówi przerobić ułamki jeszcze w czasie tej lekcji sprawi, że uczniowie to zadania będą rozwiązywać jeszcze pewnie trzeba jednak sprawdzić w jaki sposób sprawdzianie w rozumieniu Ali Agca dwoje z nich jest w tradycyjnej szkoły, gdyż w tej kulturze utlenia się nie musi być tego etapu podawania wiedzy, bo uczniowie sami nie mogą się, że ta bowiem obsłużyć inie musi być etapu sprawdzania, ponieważ intensywnie pracujących pokazują, że umieją i nauczycieli i może odprawiać lub na ich, czyli kiedy, kiedy robią badania i tłumacząc czemu ten sposób, a tamten pochód porównują go pod wodę pracują w grupach prawda albo dochodu samodzielnego jakiegoś oddzwania, odkrywając reguła Janik cały czas, ale intensywnie pracują ani siedzą ich słuchają nauczyciela nauczyciel może odejść ich słuchać to zrobili i na ich terenie nie marnuje czas na ME połknął tradycyjną kontrolę, która jest księgową w procesie uczenia się komentarz lek. Etel każdego w spółkach każda diagnoza wielkich derbach w procesie uczenia się im więcej klas COVEC po prawdzie, a LOK w tym mniejsza o banał ale gdzie jest wszystko szkoła jest coraz mniej ja wiem, że pani, mówi że istnieją tacy nauczyciele, że istnieją takie szkoły, ale to wszystko brzmi, ale moim zdaniem jednak jakoś zbyt pięknie, bo przecież to to i wymaga chyba ogromnych umiejętności, żeby taką grupa dużą grupę dzieci po pierwsze po pierwsze opanować po drugie, zainteresować na dodatek pewnie część jest lepsza z matematyki druga część gorsza, ale tamci są bardziej zainteresowani innymi przedmiotami, więc jedni na tyle szybko pracują inni wolni jak i w jaki sposób wpłynąć ma to wszystko opanować monolit konia ratuje świat i Pierre, a tak jak pani mówi, a tak właśnie jedni w ogóle hybrydy są wolne gorsi jedni oślepia grupy poniesie Kanię od metody badawcze, które polegają na tym, że ja kocham okienko dla wszystkich robią to samo uczą się tego samego w tym samym tempie nie można być efektywna kiedy, w jakich godzinach normalnej kulturę uczenia się jej nauczyciel, ale proponuje gadania już nie pracują nad badaniami i grupa to pracując w swoim tempie i Annę i wtedy właśnie mogą traktować każdy wykorzystuje on potępiała nauczyciel je od tego, żeby ich, żeby pomagać, ale oczywiście najpierw musi łożyć na materiały, które pozwalają na taką pracę tak oto kilka to wcale nie jest trudna Magdzie to też tych nauczycieli uczy tego, o czym pani mówi nie trudno na to pytanie odpowiedzieć ja jak długo czekał pan studentów to oczywiście tego uczyłam ich robiliśmy takie metody poda, której alternatywne metody aktywizujące jak można to zrobić metodami akty i jak reagowali pani studenci przyszli nauczyciele NATO, ale i dla nich nie był żaden problem, ponieważ oni musieli płacić 1 na zajęciach metody jak dania odpowiadała na zajęciach metodyki tylko siedzieli wymyślali jak robić ciekawie n p . tak modny temat podstawy programowej jak mój bieg i wymyślanie jak myśleli już jak zrobić modny temat ucichnie granulki to podstawa programowa języków obcych to naprawdę letnich od ulicy z o takie banalne tematy, tyle że trudno utrzymać uwagę i Enei a kto i jak to zrobić jak wymyślili roślina swoje lekcje lat prowadzi on nagrywali przynosi im materiały przychodzili na zajęcia dla kobiet i dyskutowaliśmy co wyszło, a nie wyszło, dlaczego dobrzy źli, a teraz ja szłam na zajęcia i czekałam to oni robią ja nie pociągała mnie na końcu żadnych metod poda im po nich uczyć też w stosowała metodę uczenia się hrywny wobec studentów ale, ale jak już musiałam przejść pewien krok, żeby się tego nauczyć matura z domowej technokrata bez pracy domowej jest także z polecenia później musi my jesteśmy w domu już niema tego nauczyciela nie można dopytać, o co właściwie chodzi często pojawia się takiej mnie element przepisania z podręcznika albo zastosowania, jakiej się definicji albo powtórzenia tego co było na lekcji tylko, że w formie pisemnej na jej en no i na tym polega trochę też zdobywanie wiedzy, że musimy się wykuć o i co pani od rozwiązania no niech pani, a Witalij Agatu to właśnie tak nie jest BMI od dna, a to wszystko to polega na emeryturze i albo jest badanie metodą GW to jak naj głębsze przetwarzanie, czyli tak jak rodzina, aczkolwiek świadoma nie doszło ani ćwiczeń stawiają Antoniego albo przed ich bolączką ich książki do dalszego ich mogą dorobić po 1 0 lat i niewiele to gra w pamięci tego spotkania prawdziwe ćwiczenia wymagają głębokiego przetwarzania to auto są takie rzeczy, które naprawdę muszą spowodować, że dziecko się na Węgrzech uczęszcza uczeń jak mantrę jedno takie jak i psycholog był brak amerykańskie Ron Bruckner, który mówił o UE inne od uprowadzenia dziecka do efektywnego działania poznawczego to takie skomplikowane określenia dobrze oddaje żart, ale musi po głowie muszą się uruchomić naprawdę protesty aktywnej dotąd klasyfikowanie ze swoich samodzielne odkrywanie formułowanie reguł porządkowanie informacji i znajdowanie w związku przyczynowo-skutkowym, a mój ulubiony pies w celu szukania przyczyn rejs łódką n p. w punkcie trzeba wydzielić akapity i jakoś określić, ale jeśli Anima podręcznik, gdzie najważniejsze informacje o byt uiszczone to znaczy, że dziecko już nawet nie musi szukać tych najważniejszych informacji, bo już nie czeka mały kotek to tylko czytając to projekt utknął drukiem, czyli Ilji cała branża już dostaje zrobiona przez kogoś innego Otóż na koniec list po pani Izy, która napisała jestem mamą pierwszoklasisty i już widzę, że prace domowe powtarzanie i odtwarzanie tego co było na lekcji nie przynosi nic nic dobrego syn jest zmęczony po szkole ich pracy domowej robić nie chce zazwyczaj komentuje, że to jest nudne nakłonienie go do wykonania samego zadania zajmuje wiele czasu zamiast odpocząć spędzić czas z nami traci energię na te bezproduktywne zajęcia i na koniec pyta pani Iza, dlaczego szkoła nie może być fajna, a zajęcia ciekawe no oczywiście, że może i wiele szkół mechanicznych i daje to tylko potwierdza to co powiedziałam na początku, że uczniowie jako najtrudniejsze badania dowodzą badania pro to nudne banalne schemat Belki i inna rzucimy okiem wygrywamy z badaniami radioaktywnymi Irak produkty błędnik, czyli terminal Chemika nie są ćwiczenia, których to nabierać ciała ani tego nie świetlic, a ludzie mają, a nie ma dzieci nie ma dzieci są ludzie z Dortmundu są wprawdzie mają tak samo jak głębokie poczucie sensu i one chcą wiedzieć, dlaczego mają też zrobić jak zmiennej karzemy uzupełniać luki albo przed ich pytać ktoś, kto chce pomóc im tak mówi, że to jest badanie BKL żona się niczego nie uczą mózg potrzebuje takich bodźców, które pozwolą rozwijać ich do kraju badania, na których mogą, że tak powiem rosnąć i się rozwijać i mogą chcieć gadać o naprawdę te badania rok Auchan istnej rozmywanie marzono, że odpowiedź na pytanie poco się tego uczyć nie powinna brzmieć, żeby zdać maturę tylko jakiś głębszy sens ma żadnego z tych 2 radnych nie potrafimy powiedzieć po to, jeśli mówimy jeśli mamy jako jedyny argument, bo to będzie na komputerze albo na teście to znaczy rękami uważamy, że nie ma żadnej aut od prawdziwej przyczyny, żeby się tego ukryć my wtedy Globisz Marzena Żylińska neuro dydaktyk czka liderka inicjatywy budząca się szkoła dziękuje za spotkanie telefon Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: ANALIZY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Skorzystaj z 40% rabatu w jesiennej promocji. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA