Gwarek tys magazynierzy więcej sportu, a dziś się moim gościem człowiek, który udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych Bartosz Ostałowski 4 ujawnia swoich samochodów w mimo braku rąk, więc jak ty to robić kino gry części bardzo miło no tak naprawdę mówiąc najprościej na to lewa stopa na kierownicy prawa gaz hamulec na jej list czujemy takiej jazdy teraz poślizgu na takiej mówiąc bardziej pełnym zdaniem NATO rzeczywiście po tym, jak z życiem ręce miałem bardzo
Rozwiń »
dużą determinację, żeby wrócić jak różnice bardzo duży szukałem różnych rozwiązań trenowałem czcicielem robią wszystko co mogę, żeby nauczyć jeździć z dnia okazało się, że mogę prowadzić samochód z automatyczną skrzynią biegów razem nie będzie zmieniać biegi, a później okazało się, że mogę też znajdzie podjąłem decyzję, że chce spróbować wrócić do mojej wielkiej pasji, czyli Motosportu no właśnie kupuję kolejny samochód, który przeznaczyłem na treningi na testy w końcu się udało zrobić profesjonalną licencję stanęli z stałem się 1 z można, by powiedzieć kierowców sportowych znajdzie się logo się wypadkowi to one motoryzacyjne mu wiele osób było takich traumatycznych przeżyciach dziś ta ma raczej woli nie patrzeć w stronę animatorów ani z 2 ani samochodu z to twoja miłość w sumie do motoryzacji się wyczuła niesamowicie wielka sporo skoro mimo mimo wszystko i tak Zet postanawia się zostać przy tym przy tym sporcie tak to prawda to była wielka pasja, która nie dawała mi spokoju w jej tak naprawdę no to od zawsze dążyłem do tego, żeby je, żeby być kierowcą jest jako dzieciak marzyłem, żeby w majestacie profesjonalnym kierowcą rajdowym obserwowałem jak się zdawało czy zachodnia żywicy mkną po polskich trasach rajdowych marzyłem, że kiedyś też stany w parku maszyn o swojej maszyny i wystartuje oczywiście później Moto sport bardzo się zmieniło i moralnej i pierwsze starty tak naprawdę profesjonalne odbyłem w wyścigach w natomiast rzeczywiście to nigdy nie dawał mi spokoju i nie wyobrażam sobie innego życia ja poszedłem na kierunek techniczny mechanika budowa maszyn trenowałem przygotowań pierwszy swój samochód do amatorskich rajdów robię wszystko w ziemi, kiedy się spełnić to marzenie tak naprawdę nie byłem przygotowany do innego życia więc cieszę się, że pasja zwyciężyła i mimo wszystko zostałem w rywalizuje się z osobami które, które kierują normalnie rękoma ty zrobisz to w nogach to nie jest jakieś utrudnienia dla ciebie w tym momencie www domowy wiem, że zdarzają się ludzie, którzy się malują nogami należnych im prowadzić samochód w teście w inną można powiedzieć w takiej dyscyplinie, gdzie dzień w jedno ta zwinność jest bardzo potrzebna i te szybkie ruchy kierownicą w co prawda no rzeczywiście Dream jest sportem bardzo precyzyjnym i też tylko wydaje, że on prosty, ale nawet, kiedy w badaliśmy mówiąc brzydko do samochodu dobrych kierowców z polskiej sceny rajdowej do niej w pierwszym poślizgu od razu ich obracało, bo jednak ten samochód bardzo w nas oczywiście nie reaguje bardzo szybko się przekłada to są potworne moce, bo to jest 500 60 0 800 1000 nawet konie, więc to są masek, które nie występują w zwykłych w sportach motorowych powiedzmy w rajdach wyścigach do tego jeszcze czasami trzeba puścić kierownicę, która bardzo szybko się odkręcać, by złapać, więc liczyć się tak, chociaż zwinność za granicą jest bardzo ważna i rywalizuje ze sprawnymi łowcami na początku to zadanie było bardzo bardzo utrudnione, ponieważ właśnie przez to, że jest jedynym kierowcą na świecie, który tak prowadzi mnie miałem żadnych gotowych rozwiązań, które mogą zastosować nie mogłem oddać samochodu jakieś warsztaty powieść proszę, żeby te same od listu chrząszczy jest musiałem wszystko sam zrobić tak naprawdę do tej pory mu się od starcia z takim prototypem w tym sprawdza różne rozwiązania oto, żeby zbliżyć się do, żeby zminimalizować ten Henrika zbliżyć się do takiego momentu, kiedy tak naprawdę będę mógł robić to samo w swoim samochodzie co właśnie najsprawniej koledzy jej rywalizować z nimi na równym poziomie jesteśmy bardzo blisko, bo w tym roku opracowaliśmy taką skrzynię biegów, która umożliwia mi zaciągania hamulca ręcznego to jest bardzo bardzo ważne, bo przez te wszystkie lata, w którym startowałem nie nie miałem hamulca ręcznego jest bardzo trudno mi było rywalizować z drugim kierowcą natomiast teraz jest to możliwe i ich wydać w taki magiczny moment, bo rzeczywiście w tym roku dzięki tej skrzyni wygrają swoje pierwsze zawody w w Niemczech na torze Lausitz ring to wszystko ma w sobie element takiej misji, bo naprawdę bardzo dużo osób do mnie pisze czy na Facebooku czy przez moją stronę internetową, że zobaczyli to co robię i nagle ich problemy wydają się małe także jednak zabiorą się za jakiś plan organizowanie swojego życia, żeby na przednie zacząć biegać w spełnić nie wiem, jakim w Wierzbicy takie proste jak skała ze spadochronem naprawdę tak dużo wiadomości staje, że w widzę rzeczywiście ta ma jakiś tam drugie dno w Wenecji wystawę spadochronem jest łatwy traf to nie dziwię się, że DAX ciągnie do tych do tych samochodów tej adrenaliny mówcą miała się je skrzyni biegów o hamowaniu ręcznym co jeszcze że, choć takie udogodnienia NNW samochód posiadaczy mu się różni od od takiego w powietrze nam podstawę do normalnego nabierze jeszcze wracać do tego skoku jak myje na najszybszych torach rozpędzamy się ponad pod podpory od 20 0 na godzinę i trzeba zaciągnąć hamulec ręczny stały się Lwy są pod bokiem synod ogniska w Spale transferowych oraz w HSW w takim razie bez, więc wracają z innego samochodu tak naprawdę kluczową rzeczą jest właśnie automat w Sydney, który za nie zmienia biegi w tej chwili mam bardzo zaawansowany automat, do którego wraz z jamnikiem opracowaliśmy swój komputer tak naprawdę on do tak zmodyfikował, że w możemy sterować sami to skrzynią i to jest pierwszy taki projekt na świecie jest naprawdę bardzo bardzo w czyje to było bardzo bardzo trudne prawym barkiem zmienia biegi mam taką specjalną łopatkę, która jest czymś takim odpowiednikiem łopatek przy kierownicy do tego nadgarstek mam kolejny pedał, który odpowiada za hamulec na tylne koła, czyli tzw. ręczny w kolejny pedał do zwykłego hamulca na gaz w jej stronę tego wszystkiego jest oprócz tego opracowaliśmy system, który ma dbać o bezpieczeństwo to jest taka dźwignia, którą popychany i ona odpowiada zaraz 5 pasów no, więc trochę tych schodów było do pokonania już w życiu dobrze zespół mówmy o tym w tym ostatnim wydarzeniu mówi było w el Gran Tour same rywalizowała się z 1 3 letnim dzieckiem i ze zwyczajnym Hammonda w kijach pod Legionowem działamy filmik jest z tego wydarzenia na różnice faktycznie nie widać jeśli chodzi o administrowanie swojej zmianie innych osób nawet po jest najwyższym poziomie jak wywiad to akcje wspominasz no jak to się wszystkim zakończyło to rzeczywiście była niesamowita niesamowite wydarzenie dla mnie niesamowita przygoda w, kiedy producenci do mnie napisali w Żninie wiedział, że taka seria powstaje to było zaraz po tym, jak Grant Turcji oraz jak tobie się rozpad w dostają informację wychodzi nowa seria, która otworzy 1 słynny trio, czyli Clarkson Hammond innej w innej zobaczyłem naprawdę no niesamowite tak naprawdę zobaczyłem że, że zaczyna się niesamowita rzecz oczywiście bardzo szybko potwierdził swój udział w prezencie pytali czy rzeczywiście ja rywalizuje w zawodach to nie mogli uwierzyć że, że jestem w stanie startować i brać udziału w konkurencji z in ze sprawnymi ludźmi cieszy się, że wybrali mnie jako takiego powiedzenia ambasadora za pomocą, którego chcieli pokazać byli w tym programie trafi finalnie do finałowego odcinka Axer był on mega wy pasione tak, że właściciel się natomiast inną ważną rzeczą jest to że, że tak naprawdę rzeczywiście Lizard udało się pokazać ten zachwyt widowni było takie udawane, bo w jak spotkaliśmy się z za kulisami do nas przybiegł domek samochodu mówi, ale ja tak jak to jest możliwe Aon zatrudnienia centra udaje się nowy adres pod wrażeniem, bo 1 jasno wiedział wszystko w w motoryzacji co można w prasie, że ją pokazać jak ta robionej za czas nie mógł uwierzyć, ale później rzeczywiście podczas programu kiedy, jakby komentował na przejazd powiedział i z Jerzym no to jest niesamowite i t d . w, a więc rzeczywiście, więc rzeczywiście u niego pokazali skalę tego tak i to było fajne, bo gdzieś inni zawsze powiedzmy ludzie są zdają sprawę jak to było trudne tak naprawdę, żeby prowadzić samochód jest jedno ale kiedy prowadzisz w samochodzie sportowym, który ma dużo większe przeciążenia dużo bardziej agresywnie reaguje dokładnie ma taką moc jej przyspieszenia i t d . w to naprawdę jest trudno, żeby oba o opanować do jazdy dalej w stopę oboje są różni kierowcy, który wraz ze stopą na co dzień tak ale kiedy już zaczynasz zasuwać z takimi prędkościami drzwi, czyli z najlepszymi i tak naprawdę w Europie poddasze jest naprawdę Level bardzo bardzo trudny w Nature myślę, że udało nam się tu pokazać je co prawda wygrają z Ryszardem nie udało się wygrać z tym chłopakiem wciąż jeszcze to był taki okres, kiedy miałem starą skrzynie, iż nie nie mogę używać tamtego hamulca ręcznego i tak naprawdę tam te 3 punkty nie ma różnicy między nami w trzy-cztery właśnie za te strefy, do których w liście trzeba dojechać tyłem być przodem w i nie mogę basisty zaciągniemy hamulca i się troszkę dla nich bliżej z dociągnąć, że tak powiemy w poślizgu w więc, więc te parę punkcików straciłem w tym roku myślę dziewiątą zamiatał totalnie natomiast i tak to pokazuje jak mu wymagającym sportem jezuicie, który jeździ i tak naprawdę w swoim programie różnych miejsc pociechami nie jest samochodami Ferrari lamborghini Bugatti i t d. jeździ też oślizgły nimi w no nie poradził sobie w liście, bo jednak ten samochód szybko przyszło jeszcze jest bardzo takiej jak i w innej zupełnie inaczej reaguje niż inne auta i pomimo tego treningu, który miał we Francji wcześniej uczył się listu z no nie poradzi sobie na tyle żeby, żeby z ciemną odzież, by wygrać, więc to też, jakby pokazuje jak to jest trudne, gdyż wydaje się jedzie się tylko poślizgiem i wystarczy kontrolować poślizg, ale trzeba pamiętać, że te auta już nowoczesne gry w Davos przyśpieszają szybciej my w poślizgu niż takie powiedzmy BMW sportowe cywilne jest to pokazuje jak dużo się dzieje w tym w tej kabinie jak duża kierowca musi robić musi skoordynować naraz kręcenie kierownicą, które musisz pół puszczać w trakcie poślizgu w i łapać hamulec ręczny drugą ręką na jeszcze nogami hamulec sprzęgło także nowe bardzo duże rzeczy naraz czas zrobić w czasie przestawić mentalność, żeby głowa umiała tak dużo rzeczy nas połączyć zdaje się, że razem zamienione Extreme pro jest również bloga o swojej pasji to prawda to prawda rzeczywiście dołączyłem w zeszłym roku do projektu Avalon Axela im, ponieważ od razu stwierdziłem, że to jest to, czego zawsze mi brakowało to jest projekt, który skupia osoby niepełnosprawne, które robią tak powiem coś ekstremalnego tak promujemy sporty ekstremalne wśród osób niepełnosprawnych i w tym roku, w czym właśnie do 3 do większej grupy ludzi, żeby im pokazać jak, że to po prostu się da robić stwierdziliśmy, że nie wprowadzimy taki projekt jej pasja na krawędzi my wspólnie wspólnie zaczęliśmy realizować tak naprawdę jako wymyśliłem, żeby pokazać, że po raz kolejny złamać stereotyp wsiadam w najlepsze chóry Ferrari lamborghini inny najlepszy wersje sportowe danych modeli i pokazuje, że da się nimi zasuwać jeszcze na torach wyścigowych jeszcze też po ulicach robimy wywiady z ludźmi, którzy też ma jakąś dużą pasję tak ze sportowcami bądź też z innymi, którzy osiągnęli coś wyjątkowego w myśl tak naprawdę robimy coś, czego jeszcze nie było dziękuję bardzo Bartosza Ostrowskiego mają dość dziękuje również była to przyjemność
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: JESZCZE WIĘCEJ SPORTU
-
14:31 W studio: Edward Durda
-
16:10 W studio: Marcin Nowak
-
15:05 W studio: Robert Korzeniowski
-
16:56 W studio: Marcin Wesołek
-
14:48 W studio: Dawid Szymczak
REKLAMA
POPULARNE
-
-
19.03.2018 16:40 Jeszcze Więcej Sportu10:20 W studio: Łukasz Jachimiak , Zbigniew Boniek
-
29.01.2018 16:40 Jeszcze Więcej Sportu11:08 W studio: Dawid Kubacki , Kamil Stoch , Maciej Kot , Stefan Hula
-
29.03.2018 16:40 Jeszcze Więcej Sportu13:45 W studio: Sebastian Staszewski
-
09.02.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:14 W studio: Lech Sidor
-
07.03.2018 16:40 Jeszcze Więcej Sportu13:10 W studio: Łukasz Godlewski
-
07.01.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu13:02 W studio: Dominik Senkowski
-
15.10.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:37 W studio: Tomasz Marczyński
-
27.12.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu14:31 W studio: Bożydar Iwanow
-
02.05.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:31 W studio: Marek Furjan
-
27.10.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu11:57 W studio: Michał Karbowiak
-
17.01.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu11:53 W studio: Marek Furjan
-
26.11.2020 16:40 Jeszcze Więcej Sportu10:21 W studio: Artur Wichniarek
-
16.09.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:45 W studio: Piotr Wesołowicz
-
19.10.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:10 W studio: Łukasz Cegliński
-
07.03.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu10:48 W studio: Marcin Wesołek
-
21.09.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:53 W studio: Adam Probosz
-
22.02.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:29 W studio: Władysław Kozakiewicz
-
02.09.2022 19:00 Jeszcze Więcej Sportu12:58 W studio: Antoni Partum
-
26.09.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu14:27 W studio: Jakub Wawrzyniak
-
05.01.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:57 W studio: Tomasz Wolfke
-
11.10.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu14:30 W studio: Andrzej Supron , Iwona Niedźwiedź
-
18.10.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu11:32 W studio: Antoni Bugajski
-
10.11.2020 16:40 Jeszcze Więcej Sportu12:35 W studio: Hubert Hurkacz
-
14.10.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu10:29 W studio: Dominik Wardzichowski
-
08.10.2021 16:40 Jeszcze Więcej Sportu11:49 W studio: Stefan Szczepłek
-
13.10.2022 16:40 Jeszcze Więcej Sportu09:38 W studio: Artur Wichniarek
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL