REKLAMA

Sportowiec w samochodzie. Rozmowa z Kajetanem Kajetanowiczem

Przy Niedzieli o Sporcie
Data emisji:
2017-10-29 17:00
Prowadzący:
Czas trwania:
26:26 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
przy niedzieli w spocie Przemysław Iwańczyk kłaniam się państwo, zapraszając na naszą dwugodzinna akcja tydzień audycje pierwszej część poświęcona będzie rozmowy z Kajetanem Kajetanowiczem wielokrotnym mistrzem Europy w rajdach samochodowych dzień dobry dzień dobry witam państwa później rozmowę osoby w piłce nożnej, ale nie w wydaniu takim pewnie państwo się tego spodziewać, ale obcy strony szkolenia dzieci młodzieży i tego w jaki sposób można to dzieci nie Rozwiń » rozwijać, choć jeszcze większych sukcesów nie tylko sportowych ale, ponieważ jest pan z nami to co pozwoli to, że OPEC szampana nie będę tutaj klasycznego, ale też jak mówi lekarzu, a kiedyś grałem, ale nie na wysokim poziomem natomiast doceniam na grę, zwłaszcza ostatnio naszej polskiej reprezentacji, kiedy rodzi się w młodym człowieku pasja motoryzacyjna, która później może przełożyć się na nasz sport zawodowy wyczynowy na sukces syna na splendory, które z tego wynikają w moim przypadku to był proces tonie stało się 1 dnia myślę, że każdy albo przynajmniej większość chłopców lubi samochody później i to może się przerodzić właśnie coś się więcej, czyli jakąś pasję może najpier w do motoryzacja potem dopiero do sportów samochodowych na nie zabrał tata na pierwszy rajd w inne trochę mnie zaraził mnie świadomie nieuleczalnie również na, ale to może się odbywać w różny sposób na nas na różne historie natomiast jest to w dowód na to jak sport może może być taką petycją do określenia używam trampoliną do dnia do nie tylko do sukcesu, ale do wyjścia na prostą to jest analogia trochę do do rajdów tak wtedy, kiedy jest to życie jest bardzo mocno pokręcone chodzi o to, żeby wychodzić na prostą jak najszybciej tak samo jest w rajdach to 2 wątki, które chciałbym dotknąć nasuwają się do po pierwsze to nie jest jeszcze w przypadku modelu taka potrzeba adrenaliny to co byto to co wraz z wiekiem przychodzi chyba trochę tak trochę tak ja szukam tej adrenaliny od samego początku jak widzę też radzą miał lat, kiedy pan rzeczywiście poczuć ze w ja lubiłem emocje jak, kiedy byłem jeszcze macho obcym dna i one nie były związane na początku mocno z motoryzacją kraj 2 kółka też gdzieś tam pojawiły pojawiały motory firma to motorowery potem motory czy te marzenia zawsze zmierzały w kierunku motoryzacji, ale moja rodzina nie była zbyt zamożna nie jest mój ma wspaniałych rodziców dawali mi duże wsparcie, ale kasy nie mieliśmy więc, że nie ja szukam tej adrenaliny winny sposób nie jak teraz oglądam wracam do zdjęć z przed laty ostatnio z dnia wydaliśmy książkę napisałem ją, a po długich namowach, ale właśnie tam jest dużo za zamieszczone zdjęcie z lewej, na które patrzy i widzę, że właśnie ta adrenalina była towarzyszyła już od chłopięcych lat także, by ona ona jest myje czasami potrzebujemy tylko w różne strony oczywiście takie życie jest po kierowany mamy oczywiście wiele dróg, które bez, których trzeba wybrać, jaką się, że ja wybrałem rajdy samochodowe, a mnie to szczęście, że znalazło się wokół mnie sporo fantastycznych ludzi w ME, którzy mnie wspierali oczywiście też, że podziały potrafią wyciągać wnioski z bardzo istotne nie tylko Wright w każdej dziedzinie nie tylko sportu tak także życia na nie było łatwo trzeba też umieć się odbyć się z dnia wtedy, kiedy jesteśmy bardzo Nisko czasami jest to przydatne, zwłaszcza wtedy, kiedy jesteśmy młodzi albo wydaje nam się, że już pana Boga złapaliśmy za za nogi czy za rok ich w każdym razie nie, bo różnie różni się mówi w każdym razie woda sodowa jest czymś może czasami potrzebny, ponieważ po po tym, jak odbije komu się spada szybko na dno i potem poznajemy prawdziwego zwycięzcy jak jak szybko potrafi się jak mocno odbić, ale z tego co pan mówi z tego co można wyczytać też Pańskiej książce to pańska kariera jest zaprzeczeniem takiego stereotypowego modelu mistrza motoryzacyjnego Strauss będą dzielić to na kategorie czy to rajd samochodowy czy do wyścigi w obu obozach BF, gdybym nie pan zapytała, abyśmy nie wyszli sondażowo przepytali też naszych słuchaczy co trzeba mieć routera do uprawy to każdy, do których dotrzemy przede wszystkim pieniądze i bez tego ani rusz trzeba mieć się po poukładane życie od ADO Zet i być tak zdyscyplinowanym, że ktoś, kto wyłamie się tej regulacji lub nie ma żadnych szans jestem jestem zaprzeczeniem niewątpliwie na nie są też obiektywne, kiedy mówię o tym, że da się naszym ja jestem na to przykładem, że da się osiągnąć sukces natomiast, jeżeli ktoś się przyjrzeć mojej historii o tym, że tego, by temu jak moja kariera się rozwijała to co zobaczy, że właśnie nie mają co pieniędzy dużego wsparcia ja ja o kartingu mogłem tylko pomarzyć, że ja mieszkam w moim mieście na południu Polski w Ustroniu piękne miasto natomiast tam nie ma nie było wtedy żadnych możliwości jeśli chodzi o rozwój właśnie choćby w taki mały samochodzik dach jak karty na IAA org oprócz tego nie miałem finansów na to, żeby to w ten sposób realizować, więc szukają trochę inaczej tej adrenaliny w Neapolu wystartowałem w końcu człowiek się w niedługim czasie, by w wieku 20 lat po pierwszych zawodach nazwijmy to profesjonalnych, ale to co cały czas był rajdowcem rynkowe rajd Cieszyńska Barbórka już na pierwszym odcinku specjalnym wydechu Walentego malucha Joseph Mora jeszcze jak młody mały Kajetan mowa w małe na 2 0 lat miałem zbierał kasę przez długi długi czas na malucha kupił tego malucha i na pierwszym odcinku od pierwszego rajdu wyrachowanie tego malucha, a rozbiję go doszczętnie w zasadzie odbudowałem go później przez wiele miesięcy także no to byto to były trudne początki lat, czyli niedojrzałe na początku nie miałem kasy 1 na auta już do nas dostałem tę kasę za zarobiłem te pieniądze na ten samochód to to jest jeszcze go rozwijać tak, ale nikt tu kolejne kolejny zgrzyt takich, które dziś każe nam wrócić do historii innych Mistrzów sportów motoryzacyjnych tak to może można to tak ująć tu chodzi o to, że motoryzacja rajdy samochodowe wyścigi wszelkiego rodzaju kojarzą nam się z poza sportem bardzo elitarny teraz ten sport elitarny można ustawić w 1 szeregu z tenisem golfem jeśli nie masz kasy ich nie rozpoczyna się tego bardzo młodym wieku to tu wszyscy uwolnienie Otóż nie ma szans najazd przykładem, że są ciężka praca na odpowiednie podejście umiejętność właśnie wyciągania wniosków fantastyczni ludzie wokół oczywiście kasa i szczęście wiara, że może się udać się na to wszystko zapisane w książce, bo to jest prawdziwa historia może nie powiedziałem wszystkiego tak no bo te 3 pewne rzeczy mnie wypada z dnia, chociaż mówi się, że mistrzom wiele się wybacza, ale naprawdę jest dużo powiedziane i też chciałem panu te wątki osobiste rażącego wygórowania imprezowania trochę tam jest właśnie, bo nie chciałem, żeby to wyglądało tak, że nawet wtedy, kiedy jesteście wielkim draniem wielkiemu bus and nie należy się tym przejmować się, bo jest zawsze możesz osiągnąć sukces, bo to można zrozumieć się dwuznacznie to on był daniem no myślę, że byłam bardzo duże lanie tak szukałem o łatwych rozwiązań a gdy inni nie zależało na tym, żeby pracować z dnia i takie były takie były moje początki, więc rajdy wyciągnęła mnie mocno na prostą teraz z kolei ma życie wygląda zupełnie inaczej zastanawia się pan, bo to taka częsta pokusa lekką wodę sportowcy coby było, gdybym miał od początku, bo takie zdyscyplinowanego nie wiem, kto kulcie pracy postępowało najmłodszych lat to może zrobiłem jeszcze więcej czy 3 czy nie ma pomóc takiej myśli, bo Potez kolej rzeczy, którą musiała przejść nie ma myśli takich może byłoby wręcz odwrotnie wtedy, gdybym miał duże możliwości, gdybym wtedy ciężko pracował może w tej chwili miałem dość nie wiem nie ma sensu się nad tym zastanawiać każdego historia z innego tylko moja pokazuje, że nawet wtedy, kiedy pochodzi z małego miasta nawet wtedy, kiedy teoretycznie tych możliwości nie ma to trzeba dążyć do tego, żeby wyłapać wy korzystać nawet te z pozoru z pozoru bardzo niewielkie możliwości dobrze by zapytam pana te wzorce umów z reguły młody człowiek, który garnie się do sportu musi mieć jakąś ikonę, którą podziwia w innych pana przypadku to dowód podejrzewam, że wnet, ponieważ jesteśmy na liście jedno wieku no nasi polscy kierowcy, ale nie tylko nie tylko polscy kierowcy, choć nawet dosyć późno pojechałem na pierwszy rajd oglądać n p. szutrowy poniżony było odbywał się w Mikołajkach na Mazurach nie jest 600 km koło z mojego domu prawie 6 jedno, a więc to była wielka wielka wyprawa ja byłem chłopakiem, więc możecie mi wierzyć albo nie mój pierwszy rajd szutrowy to był to był mój start, czyli nie oglądałem wcześniej oraz rajdu szutrowego ne od razu w nim wystartowałem i toteż mając 20 kilka lat nie ale, ale tych wzorców oglądałem w telewizji Nina idą w kanał w tej chwili mogę powiedzieć też na tym później doszło w późniejszym etapie oczywiście te dni może nie jest jakoś bardzo oryginalnie ale, ale był nim Sebastien Loeb, bo potrafił znaleźć motywację one z 9 krotnym mistrzem świata Słuchajcie potrafił znaleźć mocne motywacje, zdobywając 03 04 . tytuł 05 06. każdy chciał mu dokopać do zasady bij mistrza teraz to znamy z autopsji ale, ale wtedy nie to bardzo kręciło jak to jest możliwe, że ten gość cały czas ma siłę ma moc do tego, żeby w momencie, kiedy naprawdę już był nawet nielubiany moment w pewnym w pewnym w pewnym momencie już był nielubiany przez media, ponieważ to było nudne oni już nie wiedzieli co mówić, a on cały czas wskrzesza w sobie motywację do chwili wracamy do naszej rozmowy Kajetan Kajetanowicz wielokrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych jest moim państwo gościem teraz autor książki, które opisuje życie nie tylko te przygody rajdową, ale także to początki informacje po nich wracamy kolejna odsłona naszej rozmowy przy niedzieli rozpocznie druga odsłona naszego programu cotygodniowego Przemysław Iwańczyk kłaniam się w towarzystwie Kajetana Kajetanowicza dzień dobry dzień dobry mistrza kierownicy tak na dno w pewnym sensie tak, ale zapytałam o to w niektórych mistrzostwo to irytuje operowanie takimi pałkami mistrz kierownicy w przypadku boksu mistrz kroku bokserskiego tak dalej tak dalej nie obrażam się jena nawet kiedy ktoś do mnie mówi Miszczuk i 6 w mieście dobrze Miszczuk radny po jest taka kwestia mam problem z rajdami samochodowymi od dziś oceniając, bo inaczej, próbując umiejscowić tę dyscyplinę sportu w pole czy innych bardzo popularnych sportów którymi żyją Polacy piłka nożna chociażby siatkówka, która zdobyła popularność przez długi czas w ogóle zastanawiałem się czy sporty motorowe należą u nas nie ma żałobnej było ich włączyć do osobnej rodziny sportów, których więcej zależy obu tyleż samo od maszyn są co co człowieka jak wy na to, że za odkrycie było jesteście rozpoznawalni mówi o tych globalnych gwiazdach, ale nie jest to taka skala rozpoznawalność w przypadku nie Cristiana Ronaldo Leo Messiego i t d . i z drugiej strony Czyż to nie jest taka niegodziwość, że nie wszyscy potrafią docenić to co robicie tytuły, które odbywać się Pernod to jest dosyć złożony temat przede wszystkim rajdy są dosyć trudne do pokazania z 1 strony każdy jeździ samochodem każdy każdego interesuje prędkość się ciekawiej inspiruje na to jak można pokonywać bariery jak można zbliżać się do granicy przyczepności na dotyk maksymalnie prędkość możliwości danego samochodu tego dotykamy na co dzień w swojej pracy natomiast właśnie z drugiej strony rajdy są dosyć trudne do okazania na począwszy od tego, że są nawet mylone z wyścigami bardzo często się tak zdarza jeszcze chociaż, że cieszy się, bo ja sobie zdałem sprawę z tego były oczywiście to był też proces, że jest w pewnego w pewnym sensie ambasadorem w tryby takiego takiej popularyzacji tego sportu w Polsce i 1 z Nest takich ludzi jestem i to jest dla mnie zaszczyt cieszę się, bo ta popularność tego sportu wzrasta, a trzeba było pokazać w mamy drugi druga sprawa jest konkurencja, którą mamy to jest konkurencja jeśli chodzi o rozrywki w dzisiejszych czasach tych rozgrywek mamy mnóstwo jest internet zarzut dotyczy każdego z Pontenure złoży go tak dlatego noc, gdy jest trudniej zainteresować się ludzi z dnia, ale to syn wiele rzeczy jest na to składa na tych tych składników jest dużo, a więc myślę, że na dzień dzisiejszy poza tym dla zakaz wspierania tego sportu przez koncerny tytoniowe wraz z ZSRR rząd w formule 1 zwrócono mu to co było kiedyś normą w rajdach samochodowych również, a ja nie polemizuję na ten temat czy to jest dobrze czy źle, bo też nie jestem zwolennikiem tego, żeby pokazywać się młodym ludziom na którzy, których idola jeżdżą okrężnie z w marki tytoniowe, ale mówię o tym co miało też wpływ teraz jest zdecydowanie lepiej mówi to nie obiektywnie nas jako nieobiektywna osoba, ale stare, starając się patrząc na stres staram się patrzeć obiektywnie na temat i Widzew naziemnej Jadwidze po sobie po tym, jak i rady jak dużo dostaję propozycji o udzielenie wywiadów o opowiedzenia swojej pasji oraz dach samochodowych ludzi to coraz bardziej interesuje ja mówiąc kolokwialnie się nie wyrabiam w tym wszystkim, więc to jest dowód doskonały na to jak w tej chwili rajdy są coraz bardziej rozpoznawalne coraz bardziej interesujące dla przeciętnego Polaka tak to pana zdaniem najwięcej zrobił dlatego sportu popularyzując w Polsce rajdy, bo mam wrażenie, że do sądu będą obrazu burczy być może może dla dokonań, że Robert Kubica ostatnimi czasy przesiadając się z Formuły 1 do rajdów samochodowych jeszcze przed feralnym wypadkiem dodatkowo jeszcze zabrał grupę ludzi, którzy byli, które być może pewnie nie zależałaby w ten światek rajd samochodowy, gdyby nie on no myślę, że Krzysiek Hołowczyc w Bytowie musielibyśmy zajrzeć trochę dalej Robert jeździł kilka lat Hołek jeździ kilkanaście może już więcej to numery pokolenia, bo to Marian Bublewicz tak na początku Marian Bublewicz, ale jeżeli pytasz pyta Hanna chętnych do najwięcej zrobił to jednak wjechałem ja mam jeszcze jest 1 6 albo 17 lat taka jest różnica wieku pomiędzy mną machał psem, żeby osiągnąć to samo, chociaż my mam 3 tytuły mistrza Europy ma 1, ale na pewno on jest wzorem pod względem dla mnie pod względem właśnie tego w jaki sposobom potrafią powiedzieć o rajdach w jaki sposób, że jak długo można być na szczycie po to jest naprawdę trudno żeby, żeby w danym sporcie tak długo się utrzymać na absolutnym topie oczywiście teraz już nie startuje też starty są już, że już sporadycznej bardziej forsowana, ale ale, jeżeli pytasz to moim zdaniem to to właśnie przyszedł po w nowo zadaje to pytanie każdemu kto, kto jest reprezentantem sportu w taki nie do końca zdefiniowanych w czy uda się ustalić algorytm w rajdach samochodowych ile zależy od człowieka i zależy od sprzętu no ale dlaczego, mówi że ten sport jest niezdefiniowane jeździsz samochodem jeżdżę Jeża jest dziś, a czy myślisz, że te rzeczy, które ma zastosowane na w w swoim aucie inne nie są sprawdzane właśnie w takich ekstremalnych warunkach jak sport samochodu nie do czego innego zmierzam będzie 2 takich samych kierowców o podobnym duchu podobnej skali umiejętności, ale dalej dostaje się czepia tego, że mówi, że niezdefiniowany sport ja wiem, dlaczego wzniesie zaś ile zależy od sonduje różne sprawy ile zależy od kierowcy ilość sprzętu tak źle moje Maanamu hamuj sport jest bardzo technicznym sport jest sporty samochodowe motorowe są bardzo technicznymi sportami bardzo złożonej i sąd również sportami zespołowymi te to nie tylko kierowca i pilot, ale cały zespół, który na to bardzo ciężko pracuje i tym bardziej tutaj to pytanie zasadne ile w tego kierowcy w całym tym zamieszaniu prawda ta może być mieli rację, a sprzęt może być świetnym kierowcą może mieć do bani zespół tak i wtedy to nie po kolei no właśnie ona faktycznie kierowca z lidera wszystko musi być robione zgodnie z oczekiwaniami kierowcy i nie ma dyskusji, żeby było inaczej, ponieważ kierowca jest sterem tego całego statku, który musi być sprawny natomiast oczywiście, ale ten ster tak jak mówisz nie będzie funkcjonował w momencie kiedy, kiedy coś nie zadziała to jest tak, jakbyśmy sobie wyobrazi najbardziej skomplikowane zegarek albo skrzynie biegów, gdzie tych drugich trybików jest bardzo dużo wyobraźmy sobie, że 1 Rybnik przestaje działać może nie jest idealne porównanie naszym piękne porównanie, ale właśnie tak tak działa zespół rajdowy jeżeli, jeżeli zawiedzie 1 z elementów w zależności od tego jaki to jest też element musielibyśmy się też tutaj trochę bardziej po rozwodzie włożyli, jeżeli n p . za wiedziało operator no to nie będzie to miało dużego operatora kamery, bo to jest członek zespołu też ta nie będzie miało aż tak dużego wpływu w tym momencie na na wynik, aczkolwiek później może mieć wpły w na to czy my pojedziemy w następnym sezonie, jeżeli n p. filmy, które będziemy przekazywać mediom nie będą wystarczająco dobra, żeby chcieli nas pokazywać mówię to w dalekiej perspektywie natomiast są tryby scen w tej w tej w tej skrzyni biegów czy w tym zegarku, które są bardziej istotna nie irytuje was kierowców rajdowych, którzy mnie życie trochę dychotomiczny świecie jeśli chodzi o media baby są to ludzie, którzy naprawdę znają się na materii potrafią z wami dyskutować na bardzo dużym poziomie szczegółowości, ale z drugiej strony mamy tych, którzy traktują was jako zjawiska popkulturowe inaczej pytania, bo kwestie poruszane są anty do jakich należysz do mnie gdzieś pośrodku jezdni nie ma mandatu do tego, żeby w ogóle pytać o szczegóły detale związane z techniką jazdy, bo nie mam zielonego pojęcia staram się, ale nie, przedstawiając słuchaczom nie musi się na naukę Eliasza na jego koncie jako przedstawiciel komisja w swoim fachu i przedstawiciele dyscyplin sportu pokrywa to powiedzieć jestem dumny z tego, że za zostają zaproszone do dnia do TOK FM dna do tego, że z tego powodu, że mamy okazję z tobą pogadać o rajdach z gościem, który mówi o tym, że nie ma mandatu czyli jakby nie czuje się na siłach, a z drugiej strony zostałem do tego programu zaproszono, więc coś z tym jest, że rajdy jednak są inspirujące no tak to prawda, ale pytanie czy w Estonii irytuje, że nie macie do czynienia często ignorantami, którzy bywają czy pan się nie boi się bez teki równolegle cierpliwie tłumaczy jak pytają mnie jak szybko jedziesz na razie to jest to tłumaczy, że my nie ścigamy się na prostych my ścigamy się na zakrętach głównie tak oczywiście też są proste pomiędzy zakrętami to jest oczywiste staram się zawsze jak najszybciej jak się da, więc ktoś pyta, a jaką prędkością tam jedziesz jak najszybciej sprzedają nawet nie mam licznika w samochodzie w momencie, kiedy przełączam na tryb rajdowy natury o masowy, czyli tuż przed startem gaśnie mi wszystko co jest niepotrzebne na desce rozdzielczej i i nie takie pytania oczywiście sporo zajęć prozaicznie pro takie proste z pozoru okres może kiedyś gdzieś tam się o oburzyła tak raz czy 2 × ale, ale teraz rozumiem, że to jest moja rola tłumaczenie ludziom na czym polegała ta dyscyplina, którą kocha ja zapytałem go być może jest to fałszywa opinia będzie kolportowana przez przez przez ludzi, ale usłyszał, że Robert Kubica n p. do raczej z pogardą patrzy na te ignorantów, którzy usiłują coś o coś zapytać nie bardzo małe zielone pojęcie o tym, mamy różne filozofie za Bartomeu nie neguje filozofii Roberta ja mam swoją i wyprowadza swoją karierę w określony sposób Toure, który się sprawdza mam duży szacunek również do tego co on robi inni sportowcy tej wspomnianej wspólnie też o Krzysztofie o osiołku natomiast jest wielu kierowców w Polsce, którzy mieliby młodych również, którzy mieliby szansę myślę, że też moja rola w tym ja nie jestem w stanie im bezpośrednią pomoc nie jestem w stanie za sponsorować rajdu natomiast to, że dzisiaj n p. tu jestem to też jest jakaś cegiełka do tego, żeby oni w przyszłości mieli się lepiej jak jest budżet mistrza Europy roczny budżet biorąc pod uwagę wszystko jest na pierwszym spotkaniu nie mogę ci takich rzeczy powiedzieć ale, ale jest to i jest to więcej niż 1 000 00 0 rocznie doliczając sprzęt tak to jest to są duże pieniądze szczerze mój samochód spodziewam się, że więcej dużo więcej, a no może to jest dużo więcej a, ale mówię, że nie mogę ci powiedzieć Hej, hop tyle na pierwsze spotkanie o dniach chętnych natomiast no, więc jeżeli chcemy się rozwijać potrzebujemy jednak sponsorów na jest, jeżeli na stacji, słuchając zawsze coś na ten temat to ciekawe i po jakie są pańskie plany skurczyły się konwencji pańskie teza, że przejdziemy nad tym jak coś w budżecie powiem ile kosztuje, ale jak wyłączyć mikrofon chętnie dobrze takie jak mogą inaczej ktoś sięga wielokrotnie z rzędu po mistrzostwo Europy jego zadaniem jest utrzymać na topie, choć nie jest to łatwo też truizm co można jeszcze więcej chcieć to rozwijać się znaleźć kompromis pomiędzy życiem zawodowym osobistym co jest ważne w życiu to nieważne, że nie ma sukcesu za osobistego trudno jest coś osiągnąć sukces zawodowy próby w Uwierz mi ty już to przeżywałem może to mogą być pewne rzeczy, które będą się motywować jakieś właśnie te 3 porażki Ireneusz Dudek komety, jeżeli ma wsparcie rodziny to bardzo mocna, że ważne, żeby troszeczkę rozpad celować swą uwagę, że przy do domu, żeby ktoś bliski powiedział weź ty przestań gadać ty graj DEK KUL do sklepu Cubus Kita w Grodnie nie jest właśnie wsparcie polega na tym, że to ktoś pójdzie po to, Bóg tak chora PLH, ale tak to działa natomiast plan, jaki jest plan mój plan jedno zrobiliśmy coś, czego nie dokonali na inny nie dokonał żaden człowiek w historii nie tylko Polak, czyli 3 tytuły żądało z rzędu mistrza Europy od 60 kilku lat tego się nikomu nie udało, więc presja w tym sezonie była ogromna inne i cieszy się trochę zeszło ze mnie powietrze w sensie takiej tato to tata presja kolokwialnie ciśnienie, ale w tej chwili krystalizują się moje plany z kolei znowu z marzeń czy chce się rozwijać, ale tak jak wspomniałem do tego potrzebne potrzebne są pieniądze, więc jeżeli będę miał na to będziemy tropić co to to na koniec o rzecznik łatwą miał już tytuł mistrza Europy w kieszeni, ale wycofały się z rajdu po katastrofie śmigłowca, w którym zginął ktoś bliski to był bardzo dotkliwe do 2 2 dla ciebie liczy, aby ta trauma jeśli rzeczywiście ona wystąpiła nie będzie przynosić na surowo, a tona pewno są trudne rzeczy i i inne trudno mi się o tym, mówić ty oczywiście bez są sytuacje, w których w, których w, a w, których może to mieć jakiś wpły w natomiast wiemy, że życie taki jest i trudno jest patrzeć wstecz my patrzymy wraz z rodzinami po moich przyjaciół do przodu i myślimy pozytywnie wierzymy w to, że żadne będzie coraz lepiej dziękuję bardzo łatwe rozmowy w 1 Kajetanowicz moje państwo gościem audycji przy niedzieli o sporcie teraz informacje Radia TOK FM po nich kolejny gość pozostać bez słó Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZY NIEDZIELI O SPORCIE

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Dostęp Premium z 30% zniżką od serca. Pokochaj pakiet "Aplikacja i WWW". Słuchaj gdzie chcesz i jak chcesz.

KUP TERAZ 30% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!