REKLAMA

Twórcy o swoim filmie "Atak Paniki". W kinach od 19 stycznia.

Magazyn Filmowy „Do zobaczenia”
Data emisji:
2018-01-13 18:20
Prowadzący:
Czas trwania:
31:46 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
ze filmowe do zobaczenia jak Grecja Wanat dobry wieczór Krzysztof Kwiatkowski krytyk filmowy wysokie obcasy ktoś z nami studio, ale dołączyło do nas jeszcze 3 panów Paweł Maślona Jan Kwieciński Bartłomiej kot siada w dobry wieczór w i gorąco pozdrawiam kobiety nie wiem czy to się do tych pozdrowień dołączyć ma nadzieję tak, który ma z nią przed Sejmem bardzo żałuję, że nie mogę tam Mars Słońc razem z nimi ale gdy w świetle nowych równych ratach premie dla ochrony Rozwiń » ważnych wiedziałam, że kobiety są pod Sejmem IEO protestująca w bardzo bardzo słusznej sprawie, więc bardzo gorąco lennem pozdrawia ami i jesteśmy myślami również, że również z nimi ceny cóż będziemy rozmawiać o ataku paniki Paweł Maślona, czyli reżyser debiut reżyserski zresztą pełnometrażowy Pawła maślany to jest Pawła też państwo na pewno pamiętacie z anteny, bo mieliśmy przyjemność rozmawiać o poprzednich projektach o scenariuszach jakiś czas temu w NHL Wiciński również w naszym studiu już w gąszczu oraz CEZ producent filmowe Akson studio na Bartłomiej pierwszy raz w tym bardziej gorące CeBIT Lane scenarzysta i aktor współscenarzysta właśnie tak głodnymi paniki, że państwa atak paniki, czyli wielowątkowa opowieść ma ambicje noblista punktem skupu wspólnym jest właśnie ten realny stan paniki który, który wzrasta nam bohaterach tej opowieści denne i te wszystkie historie gdzieś tam się łączą przeplatają no ale punkty miękkość na wspólnym jest właśnie ten stan emocjonalny bohaterów tobym zaczniemy właśnie od samego scenariusza może, czyli Paweł i Bartek byście opowiedzieli jak dnem pomysł na ten na ten film się urodził w naszych głowach jak to się stało, że ten scenariusz powstał w głowie niejednej osoby nawet te zaczęliście pracować nad nim wspólnie baraż z wielu bardzo długo, bo obok prac w ogóle zaczęliśmy chyba 4 lata temu pierwszy pomysł się pojawił na zrealizowanie filmu w i trybu zaczęło się od tego, że Bartek z Olą PiS -u umrą w przyszli do mnie z takim pomysłem, żeby napisać scenariusz na taki konkurs scenariuszowy, który tam miał miejsce przy okazji festiwalu w Wenecji i synodem 1 warunkiem tego warunku tego konkursu było to, żeby nasz system, który żyje tam we włoszech i jedno 100 ton to dominacja tego drugiego filmu ma się dziać no i zaczęliśmy myśleć o on takich ważnych rzeczach, które nas w tym czasie interesowały, które wydały nam się ciekawe, które moglibyśmy skomentować jakoś odnieść do tej rzeczywistości, w której żyjemy i był pomysł taki na to, żeby opowiedzieć tego wielowątkową historię, która siedziała w trakcie kryzysu śmieciowego na polu i pierwotnie to było o kilka niezależnych historii, które działało 7 w trakcie tego okres życia miedziowego, gdzie dany okres liczony był wspólnym mianownikiem dla tych wszystkich historii, ale z różnych powodów nie mogliśmy zebrać pieniędzy na 1 na zrealizowanie tego filmu to podstawowy powód był taki, że Finom producenci odzywają Gdański obiecuje, że zaginiony z FDP liczy, że po mnie obraża, ale chce się obronić nie mogliśmy zebrać pieniędzy, dlatego że firmy, bo trochę jak na zasadzie wieży Babel zbudowanym w różne bohaterowie z różnych krajów spotykają się w Neapolu każdemu w innym języku i o ile po pierwsze, złożenie tego dopisku komisje były zachwycone pisarstwem dialogami konceptem o tyle nie mogli imieniem komicznie jak bliskość nie byli w stanie zgodzić na to, że film właściwie w ogóle nie będzie po polsku tylko 1 wątek z tych 6 7 był po polsku z relatywnie mały był wkład Polski w całym tym projekcie auto jest też mało zrozumiałe w sumie spółka z perspektywy takie instytucje Polski Instytut sztuki filmowej, że w tym przyznawaniu dotacji 1 z warunków jest też to, żeby dawać plac narażanie obywateli zarabiają nędzne pieniądze oraz ma dla nas, że potrzeba tutaj nos siłą rzeczy ten film też mogły mieć pewne ramy byłyby ograniczenia w niego w jakiej recepcji tutaj w Polsce no bo byłby też w innym języku tak dalej tak dalej, więc nie było mowy, by sporo powodów, dla których wschodnich Chinach znam tych pieniędzy przeznaczyć i powiedzieli, że się uda nam się znaleźć sposób na to, żeby ten tandem, by przepisać na nas, że warunki i zrealizować w naszej scenerii no to w to jest duża szansa, że te pieniądze dostaniemy nie udało się przepisać zdenerwowałam się to będzie bardzo proste, a to się okazało leki koszmar w Katarze 20 0 1 innego koszmarem to Bartek i w każdym razie noc w w dół najtrudniejsze chyba było to, że w takim tłem są jedyni w historii włoskiej był ten kryzys śmieciowy na polu, które dla nas jest świetnie też oddawał temat, czyli takie zrzucanie odpowiedzialności w relacjach międzyludzkich, które te śmieci i dla reprezentowały takich zaliczają się w Rzymie oraz relacje winniśmy to przenieść się i do Polski notował w taki zresztą ba już się do nas dziś mówił nie hamuje rozwój science-fiction z przeniesieni z przeniesienia śmieci do Warszawy nie da się wydawało już z góry nie interesujące i propozycji zwłaszcza, gdyby nie widać kryzys śmieciowy w Warszawie, a w ZUS jest zastąpić Śnieżką co to za problem in pomylili zaczęliśmy widzieć piętrzący się problemy ze skrzynką przypisywanie trwało ponad rok no tak dla takiej idei Twente 3 rundy największym problemem było znalezienie w czegoś zastępczego jakiegoś wspólnego mianownika jeździł Stuart albo jakimś wątku, który mógłby spaść do historii ze sobą to była najtrudniejsza robota co zresztą Paweł chyba pod sam koniec już rozwiązał taką formą takim zaburzeniem chronologicznym i takim komentowaniem Siergiej kontekstowe od tych scen ze sobą kamerę Izoblok koniec oddajmy tego co co jest na końcu tego filmu co z czego wynika, ale bardziej mnie na interesuje sama ta konstrukcja, która zachwyciła w zasadzie krytyków na festiwalu filmowym w Gdyni i widzów owację po premierze były ogromne w no, a one też wynikały z wyrazem tego, że ta opowieść tak sprawnie udało się, ale na powiązania z tak sprawnie udało się ją opowiedzieć, że mamy tutaj faktycznie sporo tych życiorysów ale, ale gdzieś sens w każdą z tych historii jesteśmy w stanie się w razie jesteśmy w stanie wejść z każdym jesteśmy w stanie się zidentyfikować znajdą wszystko po prostu trzyma ne trzyma rytmy mówi generalnie właśnie po tym, jak twierdzą, że zrezygnowaliśmy już z tych 2 powiedziałbym zewnętrznych okoliczności w postaci jakiegoś kryzysu śmieciowego na dole ekranu czy w konstytucjach tak było to trzeba było znaleźć coś nowego co i co będzie ten w porządku albo w ogóle to forma i co stworzy taką wewnętrzną logikę tego filmu to znaczy, że ich do zawsze wyzwanie w filmach wielowątkowych znaleźć ten taki mechanizm, który w sprawia, że ta opowieść jest spójna i 3 co sprawia, że do wszystkich historyjek dziś są ze sobą połączone i dach i oglądali, bo nad nimi bardzo zależało, żeby mieć poczucie, że my oglądamy 1 świat 1 film, a nie kilka niezależnych od siebie etiud w najmniej prze do głowy w pomysł walki im na narty w dół, który w tekście zatytułować, kiedy swoją dziewczynę w szkole filmowej atak paniki i Włoszech, ale nigdy nie zrealizowałem i pomyślałem, że ten tytuł idealnie mi pasuje do tych historii do tego świata, który my sobie zaczęliśmy budować no i zaraz za tym poszła decyzja, żeby w takim razie w podporządkować całą reformę tego filmu temu temu hasłu temu Bogusław Bach owi paniki, żeby skonstruować to tak w, żeby cały film też miał w pewnym sensie taką strukturę ataku paniki, że się rozwijał też tak jak nigdy w swoim życiu przeżyła atak paniki to mniej więcej wie, kto wygląda zaczyna się na początku żeberek ścieki nie pomogły też daje nam się, że jeszcze może nam się uda to opanować w, a jest coraz gorzej serc lamp jest coraz szybciej będziesz się oddychać tak dalej się z generalnie wszystko wokół przyspiesza w ich do prowadzonych już takiego przesilenia na inne datę lub najbardziej nam zależało z tego uprawnienia wynika też to tempo tego filmu, który tak właśnie przyspiesza jak to na atak paniki w nosie nakręcono już to zostaje wprowadzony ruch ten rynek sztuki mechanizm duże kula śnieżna się toczy toczy coraz szybciej aż się aż doprowadzą do rządu do finału podoba się w ogóle w tym interes podoba się w ogóle koncepcja tutaj, że przy chodził 3 twórców dynamicznej szybkiej świąt wszystko co świetnie oceniany przez krytyków wita mnie też internet jest bardzo bliski film tragikomedii zaczyna się od tego, że sam projekt nie wyższe jest jedynie za wyrwał go w noc tutaj był koszmar rzeczywiście przypisywanie Żydom WZA atak paniki przebiega tak właśnie jako wpisały się w bilansie NBP PL redakcja Malezja 2 tys z naszych seriali i jeżeli w sytuacjach paniki nie zapowiada fabularnego w Gdyni diagnozowania stanu chorobowego tylko od dają też osobowości tak naprawdę do historii, bo mu też co do tego jest dużo wątpliwości ocenia naszym celem na pewno nie było studium psychologiczne samego ataku paniki jako jednostki chorobowej takiej, którą możemy teraz chcemy opowiedzieć o kilku przypadkach ataku paniki, żeby to zdiagnozować opisać 1 przypadek no bo to też raczej chyba nie powinien być, więc temat filmu Miś dodaje autor wiedzieliśmy, że to jest kilka naszych bohaterów, którzy w tym czasie dzieli wszystko dzieli wiek, czyli pozycja społeczna dzielni no to ograniczyć ją mamy w życiu dokładnie to, czego oczekują, bo jest tuning i matka w trudnej relacji z cennymi właśnie dziennikarz radiowy, który czegoś nie wytrzymuje i kobieta trochę oszukana przez ten Polski mają w New American Dream, ale jeśli nie zgadzasz to poprawczak polską wizję sukcesu szczęścia i nowej klasy średniej zupełnie inny, ale właśnie to co mówić ocenia stan chorobowy, ale jakiś taki podskórny niepokój skórne poczucie, że tracisz kontrolę nad własnym życiem na to wszystko co się zdarza ludzie potocznie no i 5 ten wymaga od jedno zlotego, ale inny równoważny uniwersalne dziś nosić podskórne podskórne poczucie, że może coś musi wybuchnąć no bo już tak dalej nie można w moim mieście znowu jak poprzednio przy Gniewie pomniejszeniu mówiłem, że to wszystko są takie filmy właśnie zakorzenione w jakiej takiej agresji, która nas otacza takim poczuciu, że wchodzi się jakoś trajektorii traci kontrolę i myśleć też dlatego tak czy nie ten atak paniki, bo boi, bo to jest film, który bardzo mocno odpowiadam na to co chyba bardzo ostatnio czuć w tym my ja już się podzieliłam z nami moimi obrazami ech, leku paniki, czyli wtedy, kiedy słyszenia ocenzurowaną wersję zwiastuna na antenie gitary Paweł cywilne talentem pytałam w Gdyni też jak to ja jak twoje doświadczenia z atakiem paniki wyglądają teraz film jest tuż przed wejściem do kin i tuż przed wielką oficjalną premierą w tym tygodniu czujesz nerwowość w plecy, a tak, choć zima na 1 rozwój atak paniki przeżyłem w grudniu na podjęcie na przełomie zaraz po analizie rozdzielone z tego roku dla taksówek, ale i tak pomyślałem, że to nawet w środowe prosiło o to, żeby swój debiut fabularny spuentował realnym atakiem paniki, w którym się wydaje przydarza i który jest absolutnie przerażający przemierzył dla mnie i myślę, że to w jaki sposób symbolicznie w ten sposób do zamknąłem pewien etap swojego życia mam nadzieję, że teraz teren ten czas, który z drużyną będzie spokojniejszy może być nerwowo wymieniają problemy z nerwowością, dlaczego nie lubię adrenalinę jest z porządku, byleby to nie doprowadzało do takiego momentu, kiedy już naprawdę mam ochotę zadzwonić po pogotowie jest taki moment, w którym który może się podzielić publicznie jest w 2 w 2 FM Radia TOK FM oraz osobami zgromadzonymi w studiu Radia TOK FM moment tak, żeby zwołał następne dni wolnych, a to właśnie poza atakiem paniki, gdyż stoisz już rozmawiamy o jednostce chorobowej to trzeba mieć świadomość tego, że on zazwyczaj nie mam jakiegoś takiego realnego bezpośredniego powodu to znaczy, że pojawia zazwyczaj znikąd ja mu co prawda swojemu atakowi trochę pomogłem modą nie mam też do końca trzeźwy, więc co się wydarzyło, więc w w różne środki te mogą nam niestety doprowadzi do tego, że Lech sprowokować takie takie stany lękowe w małym wkrótce ginie najlepszej formie jest psychiczne, że jest to co narasta nowe firmy kumuluje się, tak więc zazwyczaj inny dziennikarz wydaje mi się, że osoby takie które, które mają w różnego rodzaju zaburzenia lękowe 3 czy depresja lęk owe no to dosłownie czasami trochę taką wielką tykającą bombą, którą dostarczyli sprowokować żeby, żeby uruchomić, bo tu coś co już jest właśnie poza kontrolą, ale zazwyczaj sam lęk ten, który się pojawia jest irracjonalne, że w lęki jest zazwyczaj lęk, który w, których nie ma bezpośredniej prawdziwej realnej przyczyny w postaci zagrożenia tylko organizm z jakichś powodów nie wiem, gdzie co się dzieje jak to się, żeby się na tym nie znam, ale one po prostu wprowadza się stan widzimy zagrożenia, które nie sprowokowany realnym zagrożeniem drogą tylko czymś zwołania mogą wzrostu ktoś jakąś tracimy zostajemy na kolejne 20 mieli ochotę dlatego teraz informacji Radia TOK FM zaraz zobaczyłam nerwowe wzrok Jana Kwiecińskiego stworzone zegara zostaniemy, grając z RWE z ogłoszeń na godziny dziewiętnastej, ale jesteśmy z państwem Paweł Maślona Jan Kwieciński Annę anatomii doc. Krzysztof Kwiatkowski krytyk filmowy jesteśmy dzisiaj dodaje Anna z państwa do godziny 19 tys magazyn filmowy do zobaczenia adres informacje Radia TOK FM magazyn filmowy bez wahania Paweł Maślona Jan Kwieciński batonik doc. Krzysztof Kwiatkowski ze mną wciąż studio rozmawiamy o ataku paniki lennem wielowątkowa opowieść radiowiec KNR panna młoda pisarka mąż i żona w samolocie stąd też tak, by mój ulubiony wątek stałego filmu Hel i behawiorysta zwierząt jednoczy w umowie lub, wymyślając dziwne te postaci Czyżby właśnie myśleliście o tym, żeby zrobić taki przekrój Anne społeczeństwa, że nowy lokal to teraz nam potrzebna jest, by singielka, a my teraz na sam nie wiem potrzebna jest właśnie małżeństwo w średnim wieku uczy, by myśleliście w ogóle w ten sposób o konstruowaniu tej opowieści kradzieżą na 3 0, robiąc filmy wielowątkowy no to on dba o to żeby, żeby ten czy bohaterowie nie powielali to zaś bez próbować ugryźć to zawsze z tegoż Dody bohater zbiorowy, więc próbujemy tak naprawdę zaś znaleźć w tym tempo w salonie taką właśnie polifonii nową postaci, które w menu od siebie różne auf Kindergeld dużych będzie mógł zrezygnować ten ten sam temat na roboty ziemne wykalkulowane źle no dobra to mamy, czyli czterdziestolatka to teraz mamy dzieciaki i t d . tylko bardziej wynikało to z tego, że siła wydobył z PiS -em poczuło się już zaczyna ona jak i miłości wzorowano twoim znajomym każdy każdy jest jakby wyjęty z życia i tak dość naturalnie pewne pomysły, żeby je w głowie zależny, kto może być bohaterem danej takich opowieści to w i nie trzeba było żadnego bohatera na siłę wciskać było do dawnej historii wykład silnej samotnej domową trudno się jakoś to to wychodziło naturalnie nie wiem jak pisze się żarty śmiesznej komedii, bo atak paniki jest w ogóle piekielnie śmieszne to nie jest takie normalne w opolskim kinie i my dopiero teraz jego dostajemy domem raz na jakiś czas coś przy czym faktycznie można się rannym pośmiać tak, ale znajdziemy też, że chyba na pewno nie nie zakładaliśmy, że będziemy pisać komedie, która ma być też bawić ludzi tendencyjnym tonie było tak zaprojektowane raczej było założenie założenie było takie, żebym sny opowiadać historie z o ludziach tu, którzy tkwią na tak mocno tak kurczowo trzymają się tych swoich świadków jej problemów, których w, których żyją, że innym dostaje się już dziś śmieszny przez to jak, a bardzo absurdalne to jest socjalizm z życia, ale założenia już są dość śmieszna cena akcji kraj, gdy wychodziliśmy od odsetek od od problemu tak naprawdę ani od tworzenia komicznych sytuacji i nie wierzę, że to wyszło przypadkiem nie jest już bardziej to też kwestia perspektywy trochę ICO mam wrażenie, że z perspektywy to znaczy, że jeszcze na chwilę znajdziemy to perspektywa, żeby zobaczyć co się dzieje z dystansu to nagle widzimy, że pewne sytuacje w Bush tego, że mają jakiś potencjał dramatyczny tworzone są też śmieszne i i na pewno też jak tak mam, ale bardzo pewnie też z, że naturalnie wyszukujemy też to co w danych sytuacja jest śmieszne, ale dosyć śmieszne jest nie jest gangiem tylko jest bardziej płytek są pochodną sytuacji dramatycznej to znaczy, że wynaleźli dramatycznego ale gdy śmierć znajdziemy nawet pod uwagę to, że w ktoś przychodzi dajmy na to właśnie na kolację z pewnymi oczekiwaniami tak dalej idzie, obserwując jak komuś się wali świadczy w 1 sekundzie nie może przestać śmiać z drugiej strony, bo Bóg w Bobo widzi, że jak i jaki efekt ta sytuacja właśnie jest ich straż nad Bałtyk od tej osoby, ale w, ale Torres jest ważny przejmująca nie nie oznacza, że nie może być śmieszny, bo to właśnie kwestia tego mailem potrafimy też śmiać się z siebie Chełma i jeśli mamy całą tą umiejętność no to ona w Toronto to się bawimy, ale myślę, że to jest właśnie znalezienie wedle tej perspektywy, czyli czegoś pomiędzy byciem blisko bohatera, a jednak z dystansem takim, który pozwala nam na to, żeby spojrzeć na to 2 lata bardziej w skali makro i zobaczyć go jako taką biedną myszkę po prostu mocując się z rzeczywistością Annie, a nie zaś zupełnie jest cały czas nie być tylko z nim, ale umieć spojrzeć na niego z zewnątrz chyba tak źle lotnej jest z Lechem Marine Le Pen był to też sum jest całe przez Nord kurtki macie nam wszystkim z podróży nie wiem braci Coen też jest wywoływanie wrażenia, że jednocześnie, a jednocześnie przekreśla to dramatów zaraz będzie Martin McDonagh ma stanowić będą obowiązane nauczyli go zeznania Izrael nie wiadomo producent pań jest to jemu i 3 3 Blazević mierzyli ciśnienie przestajemy się śmiać z filmem o matce, która straciła też córka została zamordowana zgwałconej on jest dopiero krótko ja chcę to wygląda mi się wydawało że, zwłaszcza on byłby z takiego okrucieństwa obserwowania tych ludzi, którzy są kompletnie wszyscy tknięci życiem, gdy nie nie ma litości nad nimi nawet tak, ale to jest też bardzo trudny mecz myślę, że to po pierwsze, widać też nie mniej ni gruszki, żeby na tak ani tak łączy śmiech z dramatem wcale nie wyśmiewając się, chyba że chcieliście wyśmiewać, ale wcale nie wyśmiewać z dramatów jednocześnie tężyznę, a jednocześnie też jest w nim socjologiczne spojrzenie no właśnie na tę nową klasę średnią dla na te rzeczy które, które po prostu bawią we współczesności, bo są jakoś w Ustce jakoś nawet na co dzień przerysowany płaskie płytki znajdziemy też zdarzenia, które w ogóle mówić bardzo rzadko portretowanych w Polskim kinie albo się nie byłam ja nie ja nie mam w głowie wielu filmów które, które tak bardzo osadzone są w tym świecie właśnie nieznane portrety zwana inaczej mam wrażenie znaczy z 1 strony faktycznie w Polskim kinie coś takiego, że głównie dostajemy na scenariusze o postaciach z marginesu w jaki sposób różnych marginesu ani o tym, środku to fakt, ale inne ta klasa średnia została zagarnięta przez wielu naszych bardzo kiepskich seriali telewizyjnych takich tasiemców, gdzie jest to potraktowane zupełnie dla euro indeks na rynkowe okazje dla zmiany i czysty stroje w ja myślę, że problemem często w rozumieniu komedie jest to, że życie zamierzenie, które działa dodaje, że rzekomy Gienia powinna boleć i nie powinno opowiadać o bolesnych rzeczach, a wydaje, że właśnie powinna ich barwione są bolesne w tym czy tym ciekawiej tym śmieszniej często to znaczy, że żegnać mnie też bawią w zazwyczaj te rzeczy, które w, którym mają jakąś stawkę to znaczy, kiedy widzę, że nadarza się autentyczny dramat człowieka, a więc coś co w ogóle obok czego może przejść obojętnie, ale to może złożyć kwestia w w ogóle dramaturgii to znaczy, że dramat jest wtedy kiedy, kiedy jest rzeczywiście mogących stracić coś coś co mu co będzie naprawdę bolało ale, ale Coenowie są tutaj dobrym ludziom dobrą referencję boją, bo ja też jak dla mnie to jest komedia może zrobią bracia Coen co jest teraz to jest ten rodzaj komedii, do którego ja ja bym chciał się odwoływać, bo ów musisz tam właśnie im się udaje połączyć to, że rzezie nigdy też filmy nie przestają być przejmująco mimo tego, że grzęźniemy w teraz jest kilka dekad racja o tym, opowiadać to co tyle tytułów niż w głowie pojawia są też takich filmów, które niedługo będą wchodzić się do kin Boga niż powiedzieć o 3 billboardach za Ebbing Missouri, ale też my Life Liberty Grety Gar Wiktora, który też jest właśnie takim dobrem takim taką komedią nie komedią nie wiadomo właśnie jak to Belgrad zdechłych dba o to chodzi, żeby tego nie klasyfikować po prostu logistyki bardzo rozdrobnione mówią ostro ze sobą czarna komedia, bo tragikomedia no bo to jest chyba coś co jest trochę na na pograniczu istnieje jeszcze 2 rzeczy łączyć jesteś także w zazwyczaj po ważne w tym mobilizuje chyba w komedii zazwyczaj portretuje się osoby w ludzi trochę gorzej niż są oni w rzeczywistości zeznał, że w pierwotnych obok media była od tego, żeby wyśmiewać pewne jakieś takie postawy ludzkie przywary i t d. w, więc wydaje, że to nie jest klasyczna komedia w tym rozumieniu, bo one, że tu jest też element takiego jednak z bycia blisko tych bohaterów i takiej perspektywy współczujące to znaczy ja tak sobie myślę, że wszystkich tych bohaterach tego filmu może nie czuje się w od nich lepszy i wydaje mi, że widz też ma szansę się z nimi identyfikować donżon oglądając ten film nie będzie miał poczucia takiego pełnego o kompletne odklejenie od tych historii i takiego śmiechu bezpiecznego rząd wyśmiewa coś co w ogóle nie jest częścią jego doświadczenia tylko, że będzie mógł się też w tych historiach znaleźć na to liczę też bardzo, bo wydaje, że to jest najciekawsze wydają się tym ciekawsze niż jest taki właśnie śmiech z dystansu tak możemy obecnie mamy teraz przywary klasy średniej albo przywary innej klasy, dlatego że my jesteśmy tym przewaga pozbawieni tylko obejrzenie rzadko znajduje w każdy z tych historii w pewnym sensie sobie podejrzewam, że w moje życie ułożyło się trochę inny sposób to ja mógłbym nagle być tym lub tandemy i mógłbym sam być bohaterem 1 z tych ataków paniki to zresztą czuło się w Gdyni tuż tuż po premierze na festiwalu filmu na Facebooku jedni się też mieli zmaga tak Magdalenę Popławską in z jakimś innym bohaterem i właśnie, bo dziś na takie też przed tym te problemy, które to są na kobiety, która 1 z lawendy znaczące co Krzysztof powiedział z Magdaleną Popławską albo z kimś innym ważnym zrozumiał, że tak nie znalazły ich Wlazły, ale już w innym chętnym, a z każdym, kto gdzieś na Hej, że coś stracił po drodze słów żony zostawiane niezrozumiane, kiedy mówię o swoich problemach to wszyscy mówią masz Super poczucie humoru no nie mówiąc serio no i Marka, skąd roztacza się niestety utożsamiam staram się z tym walczyć nawet psychoterapia w trakcie dnia 6 lat w należnej renty wylicza, że film jest właśnie zasłużyły też macie taki od naszych, a propos humor no wygrał warstw obok świetnych polskich aktorów właśnie za tobą poza na współ scenarzystka Aleksandrą i solą poza Arturem Żmijewskim Magdaleną Popławską Daniel przygoda, rodząc rynek wzrośnie z regionu tłumaczy Nicolas Maduro, który też odwołuje tej samej nazwie tradycji po nawet do skandynawskiego poczucia humoru, które przecież jest 1 z najbardziej czarnych na świecie, gdzie każdy o tym, opowiadają o prawdziwych prawdziwych niespełnienia które, które są udziałem ludzi o prawdziwym poczuciu właśnie samotności wyrzucenia na margines, ale nie koniecznie społeczne tylko w ogóle go ten, a jednak, a jednak jest to 1 z ważniejszych kinematografii nasz region myślę o komendy to wydaje mi się, że to są najlepszego może dawać komedia to to jest właśnie to co daje nam humor to, że w życiu, że zawsze zostaje śmiech ja pamiętam ze swojego życia różne doświadczenia bardzo przykre łącznie ze śmiercią bliskich osób toną w 2 też, że pamięć Danny te momenty bardzo często jako 1 Ts Invest widzieliśmy ubyło najwięcej będziemy po prostu kupić miewaliśmy śmierć w jaki sposób to było jedyne plany Żydek mechanizmy obronne, a często prawda jest dla mnie dodajmy, że to zjada 1 z najlepszych też takich, które w moim wypadku sprawdzają mechanizmów obronnych, że mogę z 8 zlotego zmienili świat wierzę, że to życie możecie dojechać, ale zostaje jeszcze śmiech, dopóki w ma jeszcze ten dystans wobec siebie no to jeszcze za jakiś ratunek nie dość pewnie tego, że masz prawo przeżywać różne emocje w różny sposób, że dzisiaj w czasach takiej powiedziałbym w domu nacjonalizmu jej próby narzucenia pewnych stylu życia sposobów reagowania założenie, że teraz właśnie kino to pokazuje że, że słabość to się nazywa słabością nie musi być słabość, że mamy do tego prawo, że mamy prawo do gorszych momentów do przeżycia i w taki sposób w jaki jaki przeżywamy no może właśnie takie pokazanie różnych różnych form ekspresji stylu życia i wizję siebie dzisiaj też straszy bronią filmowców, a to jest chyba w tym filmie coś bardzo też aktualnego z tego właśnie w Lizak, który mówi się, że on portretuje się on nie jest ani prawicowe ani lewicowe jego uniwersalność polega na tym, że portretuje jakiś stan napięcia końca, którym wszyscy teraz uczestniczymy tak mi się wydaje mi się do liceum są niesprawne inne ważne role indonezyjskich naprawdę ja tak krańcowo steki van de siecle owa poły atmosfera, a na wariant się w SLD większość Dark ambient oraz lęk lub ich nie zbliżałem się koniec programu suwerennym bardzo wam dziękuję zapraszamy państwa bardzo gorąco o do kina zapytań w Chinach dodaje, że teraz można już można również na pokazy przedpremierowe cały weekend i cały tydzień w inny dodatkowo te pokazy przedpremierowe często będą odbywać się z udziałem twórców, więc gorąco państwa zapraszamy będziecie krążyć po Polsce, że już obecnie ma, więc będziemy w różnych miejscach także za jego w Krakowie jesteśmy piętnastego we Wrocławiu lidera później w Elblągu w Płocku w Poznaniu w Gdańsku wszędzie nie zdążyliśmy skomentować składu komisji eksperckich Krzysztof zobaczysz to jakość w Tychach tak, że informacja jest ziemia jest zrozumiały bardzo wyraźny wczoraj w doznaliśmy składy stałych komisji eksperckich polskiego Instytutu sztuki filmowej produkcji filmowej i przewodniczący komisji były pozwolę sobie wyczytać na jedynie Tyl przewodniczący rady to nazwisko oczywiście w internecie Michała leszczy Jan Jakub Kolski Krzysztof Kolberger Tadeusz lampka Małgorzata Szumowska im Juliusz Machulski również na filmie dokumentalnym Mariusz Pilis Andrzej Fidyk Alicja Albrecht de Andrzej Gajewski Bartosz Konopka, a także to będziemy oczywiście, jeżeli nie są jeszcze el kolejny kolejny kurs ich emisji do internetu dotkliwym, zajmując się kinem gatunkowym tak zgadza się będziemy pewnie do tego tematu jeszcze jeszcze wracać polskiego Instytutu sztuki filmowej tego co w tych komisjach będzie się na wydarzenia Otóż bardzo wam dziękuję za dzisiaj Paweł Maślona reżyser Jan Kwieciński producent Bartłomiej kluczem do OFE współ współ scenarzysta i aktora atak paniki ekipa ataku paniki bardzo wam się pojęciem rywalizował z naj Krzysztof Kwiatkowski krytyk filmowy w 2 LO wjazd w Warszawie zagubiony nie zrobi dziękuję bardzo dziękuję Gazeta wrocławska po drugiej stronie szyby wydawała ten program im bardzo państwu dziękuję za ostatnią godzinę to był magazyn filmowy do zobaczenia Patrycja Wanat całej audycji wysłuchać w aplikacji mobilnej TOK FM oraz na stronie TOK FM PL i Kosznik Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: MAGAZYN FILMOWY „DO ZOBACZENIA”

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA