REKLAMA

Aktorka Kinga Preis i reżyserka Kinga Dębska opowiadają o nowym filmie "Plan B".

Magazyn Filmowy „Do zobaczenia”
Data emisji:
2018-01-20 18:00
Prowadzący:
Czas trwania:
23:31 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Patrycja Wanat dobry wieczór rozpoczynamy magazyn filmowy do zobaczenia w 2 Kingi dzisiaj zaczynają magazyn film może wielu chętnych, by glina drewno z ran po wielkim garbem z takim dobra jest tam jest bardzo wyrazista wyciąganych jest trudna będziemy rozmawiać o filmie plan, by najnowszych wiemy kim IR damskiej naj tak to jest, że jeśli rozmawiamy o o filmie o relacjach o związkach o samotności poszukiwaniu miłości, a rozmawiamy o nim gdzieś w okolicy lutego Latour gdzieś Rozwiń » tam kołacze się w głowie data 14 lutego walentynki tak dalej tak dalej no ale od razu chciałbym państwa na początku wyprowadzić z błędu, bo to nie jest klasyczny film czy taki film, którego się państwo spodziewacie, że idziecie na komedię romantyczną jej przed walentynkami wszystkim będzie tutaj miło przez całe to z oglądania tego filmu miło będzie na pewno po wyjściu z tego kina, ale to co tam, gdzie jest na ekranie no może im itd na pewno zmusić państwa do myślenia i GL i w jaki sposób, by inaczej spojrzeć na ludzi wokół tras tak enigmatycznie to wszystko brzmi nie chcemy zdradzać za dużo, ale możemy powiedzieć czy pan beletrystyki film utkany ze wielu opowieści z historii głównie kobiecych, ale nie tylko Marcin Dorociński jest tam takie pierwiastki ziem męskim, aczkolwiek uderzają w rodzinnym wziąć tylko 2 0 FSI kobiecą duszą jest tam dużo tych opowieści Annę z lennym do kobiet w różnym wieku różnej sytuacji borykających się z różnymi ranne z różnymi perypetiami w życiu, ale coś się scalać co co Kinga te opowieści scala wszystkie w tej historii ja chciałam zrobić ten film, choć wszyscy dziwili się, że właśnie po po moich córkach krowach niebie kolejnego autorskiego filmu, ale ja tak trochę niebyła jeszcze gotowa słyszymy w wnętrz jest kolejnym scenariuszem i dostałam scenariusz Karoliny Sablewskiej, którzy wtedy nazwał arytmia to właśnie takich miłosnych perypetiach i miał ogromną ochotę zrobić film o miłości, bo ja lubię filmy o miłości miłość jest z tematem sztuki głową w tym przecież i tak sobie pomyślałam, że skoro inne potrafiła opowiedzieć o śmierci i zwiększając dług może i miłości się uda, bo to co jest bardzo trudno opowiadać o uczuciach tak niebanalnie na poważnie, ale nie za bardzo na poważnie no i jeszcze w dodatku na walentynki, ale ten film jest taki przekorny on walentynkowy do tak bardzo to nie jest chyba no nie epatuje w nich czuję ani gmina rozpatrujemy no bo jak różne są obrazy tej miłości i odsłony tej miłości na różnych etapach życia to każdy wie każdy wie natomiast w tym filmie właśnie przestępcą wielowątkowość udało się pokazać i różne kolory w 1 filmie i to lubię rock pop wydają się że, że to jest takie satysfakcjonujące i dla mnie, bo to ja jestem pierwszym widzom i mam nadzieję dla państwa na, ale to co cenne dobrze powiedziałaś moich córkach krowach, bo ja jednak tam co pewien związek z moimi córkami krowami stracie to moim zdaniem zarówno moje córki krowy, jaki plan de i jest jednak filmem, który pokazuje jak jak radzić sobie postacie znaczy jak godzić się z z czystą stratą i nieważne czy czystą stratą jest śmierć czy odejście czy by cokolwiek tak mały każdy w życiu jakoś forma straty musi sobie w pewnym momencie poradzić i dla mnie to jest właśnie film o radzeniu sobie ze stratą nie wiem czy zgodzicie się być może Kinga Preis czy przyjęty jako zła jest on Lewicka zwięzłego dżinsy CIT za ich strata może być motywacją, żeby szukać swego szczęścia, żeby się odnaleźć w życiu, żeby to orzeczenie straciło dla nas wartości to na pewno to na pewno tak rzeczywiście my opowiadamy o bardzo różnych ludziach o różnych ludziach w różnym wieku o winie gen różnym statusie społecznym, którzy niekoniecznie właśnie wobec tego święta zakochanych czują się bardzo szczęśliwi czy gdy czują się, że w tym apogeum miłości swojego życia są po drodze spotyka ich wiele rozczarowań, ale wydaje mi się, że te to strata, której pani mówiła my ich upchnąć do tego, żeby się na nowo wżyciu odnaleźć się, że oczywiście miłość jest bardzo motywujące sama w sobie natomiast my często poświęcamy jej życie i zapominamy zupełnie innej osobie własnej wartości o tym co nas w życiu nie pasjonuje układamy się pod innych ludzi pod ich oczekiwania i zapominamy o swoich marzeniach i głową i myślę, że żaden film gdzieś o tym, opowiada, że trzeba walczyć o o siebie nie zatracić się tylko w myśleniu podporządkowanie swojego ja pod wszystko w nie grzęźnie w Tychach może nigdy go Lech jest BPS wypowiedział się w mieście, gdy dołączyła do tego taką mają też prywatną obserwację, żeby się sami też projektujemy bardzo często z 1 strony układamy się pod innych z drugiej strony mamy taki idealny obraz miłości związku tego jak to szczęśliwe życie ma wyglądać i Izolda, więc mamy cel walkę o g inne niezależne w komediach romantycznych wejść w literaturze jej nie najwyższych lotów jest prawda to chcielibyśmy te kamy dlatego rycerza na białym koniu, a się okazuje, że tuż obok stoi jakiś po prostu nieciekawy unieważni tym rycerzem i tylko, że go właśnie widzimy no ale czy to nie jest taki w ogóle wszystko proste i o tym, i o tym, właśnie chcieliśmy opowiedzieć ja mam nadzieje i takie takie przeczucie, że ten film ma taką dobrą karmę i wciąż rozmawiam z kompozytorem słowackim Michałem Golińskim, który napisał muzykę do tego filmu już w kieszeni nie martw on ma dobrą karmę, chcąc im czyli jakby buja jak robiłam takiej potrzeby, a jakiś własnej idei zupełnie nie myśląc marketingowo i ich też głęboką wiarą widza, bo myślę sobie, że w tym Polski widz jest i trochę biedny, bo z 1 strony serwują mu się taką intelektualną papkę w Korei, a z drugiej strony bardzo taki hermetyczna produkcję tych tego środka jest bardzo mało, więc sobie tak pomyślałam, że właśnie się wrócić do tego środka i jestem pewna, że on się w tym filmie odnajdzie, choć od razu poszedł do kin Helios zapraszamy oczywiście państwa bardzo cenne bardzo gorąca, ale ja was studia jeszcze nie jest nie wypuszcza, bo chciałabym z innym powiedzieć się parę słów tych konkretnych postaciach na, a przede wszystkim w postaci wkroczyć w razie Kinga Preis, jako że jest pani Natalii tutaj razem nagrali no to jest kobieta, która jest już dojrzała córka wyjeżdża na studia no i w pewnym momencie nie powiem dokładnie jak była zgoda jest zmiana ta w rolach m. in. happy en wyjawia przyznają pustych po jawią taki realny takie skojarzenie z rannych w Les Williams zabrali także lawy niż te się baby przyszłość co nam przyniesie przyszłość z takiego tak także hotel na polskie tytuły ze indeksy zdają sprawę, że w zasadzie w Polskim kinie nowości niewiele jest takich filmów, które poruszają tematy dojrzałej kobiety, która coś musi w pewnym momencie ze sobą zrobić z tego jak nos, zwłaszcza kino francuskie czy Anna też kino skandynawskie dużo filmów w ciągu ostatnich lat zaczął produkować na ten temat to u nas jednak mało jest takich postaci właśnie kobiety, które potrafią znudzone sobą ale zanim realizują organy kas łaźnie dla nich znaczy są o dopowiedzenie opowieści o mężczyźnie to są oczywiście zmienia, bo coraz więcej no ty zrobiłaś moje córki krowy i to jest już bardzo taka mocna wypowiedź kobieca natomiast rzeczywiście dziewczyny w moim wieku w filmach miały do tej pory dosyć to znaczy albo były po prostu główną bohaterką jest o nich cały film na remont Jordanka albo jakieś takie absolutnie dopowiedzieć w sprawie PŚ 1 zlotych z gola, ale wcześniej niż w samotne rola Radia jako ja tylko ja jako matka ja jako żona ja jako szefowa ja jako ktoś prawda odkrywamy Natalii w takim momencie, w którym jej się wydaje, że prowadzi bardzo szczęśliwe życie, że ma takie gniazdo to, które sobie z zaplanowała oswoiła wychowała przyzwyczaiła wszystkich do dołu do takiego trwania i nagle te dni świat kruszy się sekundy na sekundę ona się tego nie spodziewał tak naprawdę do tego momentu była mamą i była żoną i przestałam myśleć o niewielkiej pasji, którą miała neony z zawodu muzykiem wiolonczelistką i kompletnie, jakby odłożyła to gdzieś tam uczy młodych ludzi no ale to już nie jest także wyobraża sobie swoją karierę muzyczną i w pewnym momencie test bardzo piękny element tego filmu el ma szansę dziś na nowo się odnaleźć jej w tej pasji to jest taki ten utwór kończący nie wiem czy mogę zdradzać, ale rzeczywiście w Brzeźnie, gdzie jeszcze zielone gramy nieźle na nich Darii Zawiałow nr 1 na liście przebojów no właśnie w OFE, bo to naprawdę daje to przepięknie zaśpiewała to jest też znakomicie zaaranżowanej to jest tak naprawdę utwór z orkiestrą to brzmi jak rasowy numer filmowy hit Kinga Preis Kinga Dębska raz na studia za chwilę wracamy do rozmowy też magazyn filmowy do zobaczenia rozmawiamy o filmie plan by magazyn filmowy do zobaczenia Patrycja Wanat dobry wieczór raz jeszcze Kinga Dębska Kinga Preis, ale dzisiaj na studia rozmawiamy o nowym filmie Kingi Dębskiej plan de, zanim wrócimy do tej historii chciałbym, żebyśmy powiedziałem Nelli parę słów jeszcze o konstrukcji tego filmu już powiedziałeś, że testy w kilka historii Anny, które gdzieś tam się czasami spotykają, ale niekoniecznie na siłę wszystkie dotyczą mnie lub bardziej związków samotności szukania siebie wiele tam jest kobiet z takiego przecież poza Marcinem Dorociński, ale jest też, że Roma Gąsiorowska jest Edyta Olszówka Małgorzata Goral która, gdy mam wrażenie, że świetnie wydeptuje sobie teraz ścieżka w opolskim kinie nie tylko nie nie tylko w teatrze ner no i w 2 jak państwo, że pewnie domyślacie u Kingi Dębskiej trochę tam miejsce w śmiechu, ale ten śmiech w pewnym momencie grzęźnie w Gargano tam tych gatunków jest bardzo dużo wymieszanych, ale jednak trzeba było jakoś utrzymać skleić się w całości tym myślałaś o o konstrukcji tego tego filmu taka opowieść to miała być, która w ramiona w końcu wywoływać uśmiech przez łzy no takie takie było moje założenie jest bardzo trudno osiągnąć to naprawdę trzeba największych aktorów, żeby umieli grać tak szeroko, a jednocześnie prawdziwie więcej to może na chwilę wrócę do tego poprzedniego pytania o Natalię był postać grana przez Kingę Price jest najczęściej, jakby taka dyskutowana po tym, jak na tych pokazach prasowych po pokazach podchodziły do mnie kobiety to jestem ja to jest on mnie niesie też to zdarzyło i to tak tak dotkliwie to przy tak przejmująco one to jakoś przeżywają to oczyszczającą w związku z tym mam nadzieje dla nich, więc naprawdę bardzo bardzo silne jak dziękuje za to, że to w ogóle tak zrobiła i że naprawdę mamy w Polsce fantastyczna aktorki za niewykorzystane ja tak patrzyłam na to pamiętam i myślę sobie Boże Emma Thompson gehenną, bo chcemy, by nie leżały one u nas manewr o nich i porusza również występ w radiu Echo natomiast wracając do twojego pytania, ale nie doczekać tych dla zostawiamy tego tematu, bo to jest moim zdaniem naprawdę bardzo ważne temat, czyli ty też czujesz to wolny od kobiet, że znowu prostu takie historie trzeba więcej znaczy to 1 po podzielenia się po prostu tą emocją tej samotności w pewnym w pewnym wieku no ja powiem tak wydaje mi się, że wciąż o o tym jakie filmy powstają na co idą większe pieniądze decydują mężczyźni i nowoczesnej firmy nie mają z natury rzeczy duży budżet, ale mam nadzieję, że dość powoli zmienia, bo jak lubi wszystkie badania wskazują to kobiety decydują na co para ma iść do kina w większości i nadchodzi czas kobiet bądź też już nadszedł 2 i myślę sobie, że naprawdę to upodmiotowienie kobiet w kinie następuje i to jest taki ten film jest go takim dowodem, że kobiety w różnym wieku od Doroty Kolak to Małgorzata Goral, czyli od 60 do 20 paru lat mają tam swoje historie Unii niejednoznaczne niebanalne nie proste i bez jednoznacznego happy endu, ale z jakąś szansą na zachowanym polskim happy endem to jest wielka wartość z Gorzowa bardzo często też opowiadamy w kinie takie historie skończony takie, które nie dają szansę widzowi na pomyśle nie na ich udział jego własnej wyobraźni, a te historie i zaczynają się w taki nieoczywisty sposób, ale też kończą, bo osoby ner gdzieś w w takim przedsionku szczęścia być może się znajdują, ale wcale nie jest powiedziane jak skończą i co ze swoim życiem zdrowiem dla mnie to jest naprawdę w każdym filmie wielka wartość, jeżeli reżyser nie zmusza mnie do zakończenia filmu o w mojej głowie takie nie inny sposób tyko daje mi przestrzeń do mojej własnej wyobraźni uczuć wrażliwości i otwartości na to, o czym opowiada o tym, film nie oszukują nie, mówi że teraz kraj nastąpiło przełamanie i wszyscy będziemy żyć jeśli jednak, że w PRL tylko do nich będzie różnie no po prostu będzie różnie tak jak w życiu różnie ale, ale też jest ogromna jednak nadzieja w tym, że boi, że im zależy na obrzeżach silniejsze silniejsi ale, ale jednak nie uzasadnia rzucili się więc, żeby terapeuta psychologów coachów, mówi że te takich załamania porażki generalnie nas budują tylko w duszy ruchy w dłuższych okresach czasu także z takim momencie w krótkim to tego nie widać, ale wiek i dłuższych modułach no tak to jest rzecz, że to jest, że to jest rodzaj traumy traumy powodują, że się zbieramy i odnajdujemy się, jakby Boga bogatszy o tak zamiast nowych wyzwań dla chętnych, by wygrali to zabytek o Marcina Dorocińskiego nie ma go tutaj z nami, ale chciałam zapytać o ten pierwiastek męski, ale obdarzony jest w umowie numery telefonów od tych z kompletem stawów i w w tym filmie inne, bo zastanawiam się czy zachowa zdrowy duch Energa suczka Aga samo tak jak nie pije nie znalazł czas na ZUS należne za hotele, a Marcin moralnie obrzydliwe niedawny RMF FM, ale ma rację jego głównym partnerem jest jednak, zwłaszcza kobiet i TVN przed Marcinem Marcin Dan wprowadza taki oczywiście my wątek najbardziej komediowy z tych wszystkich dnem postaci zastanawiam się czy one tę historię zostało rannych wprowadzone po to, żeby nie było, gdyby do niego taki babski film tylko wyłącznie czy Czech czy dochodziło po prostu o cenne samego Marcina, w którym Kinga ty odkrywać w nim jakieś pokłady w ogóle komizmu przy przy moich córkach krowach mieli romans z dnia rozegrał takie role także to po prostu jest kwestia tego, że to się jak grudziądzan kazała mi też mam coś takiego robi to co myślę, że Żyd trzeba robić rzesze tak trochę tych aktorów po tak są oni by chcieli zagrać mi o nim bardzo dobrą intuicję i ich jednymi z sobą bardziej po drodze drugi mniej i też, by chcieli grać inne role no nie być uwięzieni ciągle tych samych wizerunkach to jest strasznie ważne, żeby dawać im przestrzenią przy moich córkach krowach sam poprosił szefa MFW ma tutaj tutaj mieliśmy napisaną napisaną rolę Milka, który wychodzi gościa, który wychodzi z więzienia i nic nie jest tak jakby chciał i no i to jak by od osób, bo od razu, jakby warunkuje także tu nie było także wybrała Marcina żeby, żeby to, żeby tu zagrał macie oczywiście się do tego zmieniło zapuścił wąsa i designerzy, którzy Kinga jest n p . w tym mieście i są tak jak bardzo bardzo fajne to jest jak ta zewnętrzność pomaga budować postać, a czy Małgorzata Goral specjalnie ścięła włosy dlatego filmu częściej farbował zdalnie Mbank i modne jest też ścięła Allen nie miał takich zupełnie krótkim natomiast no to jest to ta zmiana była u wszystkich, ale jeżeli chodzi o Marcina Ano to co on TomTom myślę sobie, że Marcin Maciej są to wojny aktorem bardzo ofiarny ma on się z tym psem rzeczywiście bardzo dużą napracował, bo i chodzili na treningi razem ma się go sobie wybrał, więc stanie w żaden przypadek pies z nim gra jak marzenia o wymiernej leżak i Nolbrzak i no ale to tak to nie jest przypadek, jaki mam takie coś właśnie dając mu te takie możliwości popisu ja jestem szczęśliwa, że jesteś szczęśliwy i to wszystko jest prawdą było tak, ale Marcin wielokrotnie też jednak podkreśla, bo nie jest także my sobie jesteśmy w miarę sprawny miał aktorami osobno jest Intela sprawna reżyserka, że to jednak upał polega na tym, że gdzieś te wrażliwości się spotykają i że się wzajemnie inspirujemy i Jana oglądałam dzięki zapowiedzi tego filmu, w których umów Marcin jednak za każdym razem mają powtarza, że on uwielbia PL prace z Kingą ona go w bardzo, jakby stymuluje do poszukiwania Lady Gagi i różnych stron w sobie również tej komediowej, ale przy, jakby takiej pełnej akceptacji, bo myślę, że to jest aktora szalenie istotne to znaczy, że nawet, jeżeli odważy się nam dziś z z ZUS oraz innych było skrajne rzeczy i głupoty Toma takie poczucie bezpieczeństwa przy reżyserzy nie każdy reżyser podaje NIK, którzy Anny Elżbiety, jakby uprawiając taki rodzaj konkursu i tego, że się ciała przed nimi popisywać, a to jest bardzo nie niedobra zniżać co dla nich komfortowe udowadnianie sobie czy partnerowi reżyserowi operatorowi, że coś się umie albo na coś nas stać tak naprawdę legato na tym, że aktor się powinien odsłonić ze wszystkim co ma i stanąć w jakiejś takiej nagości przed reżyserem czy przed swoim partnerem i mieć poczucie, że za wszystkim co z siebie dałaby będzie zaakceptowane bez względu, jakby na jakość to potem jest rolą reżysera, żeby zebrać z tego to co najlepsze i ulepić już, jakby swojej swój film, na którym my nie mamy potem tak naprawdę wpływu, ale miło ogląda Fn marinę tętniak ten efekt jest taki udany już widzieliście film aktorzy tak ja widziałam nie wiem jak inni ja widziałam tego nie, ale nie goni z nią ostatnio miał stabilną wersję tak naprawdę bez chyba właśnie Coe końcówki wynik z ja myślę sobie, żeby film jest sztuką zbiorową jesteśmy trzeba pracować zespołowo to się nie da to nie jest sztuka indywidualna to nie jest malarstwo tutaj wszyscy razem tworzymy ten efekt od początku do końca do ostatniej kropki zgrania, które nastąpiło niedawno HR jest zmiana danych mleko w zmiany w rok do końca, więc ja jestem bardzo wdzięczna wszystkim moim współpracownikom nie tylko aktorem za to, że po prostu poszli za mną się też otworzyli też, jakby oddać swoje talenty ziemi przede mną otworzyli wiedząc, że ja z nich mogę skorzystać, ale ja sama bez nich to był nic poznamy na koniec jeszcze zielone gramy bez tego wykonania z filmową i cóż zapraszamy państwa bardzo gorąco do kina również te pokazy na przedpremierowe bardzo gorąco polecamy bardzo gorąco zapraszamy Kinga pańskim rodem z KE o tym filmie nam opowiadał dziękuję wam pasji zawiedli Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: MAGAZYN FILMOWY „DO ZOBACZENIA”

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA