REKLAMA

Aston Martin Vantage oraz opony GT Radial

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-01-29 19:40
Czas trwania:
13:43 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry witamy państwa w nowym tygodniu Jacek Balkan Sławek Maruszewski codzienny magazyn motoryzacyjny tak jak zapowiadaliśmy w piątek dzisiaj będzie kolejny odcinek testu opon i kolejny odcinek wrażeń zjazdy BMW 7 mocnym natomiast ja zacznę od samochodu już tak trochę Jacka podpytywał przed audycją co będzie miał dopowiedzenia na stronie marki i w ogóle czy usłyszało taki marce Jacek mi przypomniał, że jednak Astona Martina nie dość, że kiedyś miał to chyba Rozwiń » nadal ma chociaż, czego dawno nie widziała natomiast ja powiem parę słów o modelu w zgłoszeniu ostatnio bardzo groźnie, ale do garażu nie zajrzał rzeczywiście, bo chyba był zamknięty 4 sponsorom sunących raz mógł obejrzeć walki w jakiej wielkości no dobra co teraz powiedzieć, że parę słów modelu nowy, który się po prostu nazwa Aston Martin van Sant rzędu 5 silnik ośmiocylindrowy podwójnie doładowany 4 l i to jest pożyczony silnik tak mówią w cudzysłowie od mercedesa AMG Bos był skonstruowany przez inżynierów tej firmy ja pamiętam jeździła najmocniejsze AMG GT 5 10 koni tu właśnie jest silnik 6 8 5 niutonometrów przypadku Astona Martina daje to 3 6 sekundy do setki 3 4 3 3 14 km / h 8 biegowe auto ma czynną, a tam oczywiście cuda wianki i adaptacyjne amortyzatory system rozdziału momentu w elektroniczny dyferencjał współpracujący z SP, ale i różne tryby jazdy sport sport plus i tak po powiedz mi przede wszystkim, zanim jeszcze parę słów obloty one także czy ten samochód to już tutaj mamy Niemcy to kolor jasnozielony, czyli bankowy jakiś czy to w ogóle jest samochód, który jest ładnym samochodem, a 4 4 6 tylko długość aż wierzyć nie chce bardzo szeroki metr 9 5 Leśnicki 1 2 7 cm, by każdy nie byle jakiej słucha jak miasto ma stałe 3 50 l ty też nasz nie byle jaki bagażnik czy malunki na dobra te to one też, że to kiedyś w ogóle najmocniejsze strony były oznaczone literami debetowe 2 lata 5 7 4 lata sześćdziesiąte w 5 6 potem były co tam jeszcze mieliśmy, jakie były dobre do G7 Walter był tu WizzAir 9 DD 9 11 był faul 12 wanty czy od 20 0 9 roku no dobra powie coś się tych Astona boję się zachwycam tym co tutaj bardzo fajne auta w sklepach dziś powiedzieć bądź też byłem w 2 zaś nieco poczekać jeszcze do końca o tym w Astanie, która rzeczywiście robi na mnie takie wrażenie, szczególnie że Niemiec jeździłem być może tym modelem prędko nie pojeździe prędzej zakrada się do swego garażu i zabiorę twój łatwo jest choćby przy zwrocie wraku takich ekip, które pełni funkcję reprezentacyjną, że przychodzą goście pokazu zaraz o nich nie oglądał garażu samochód dobra to jeszcze powiemy no wszy ten samochód będzie konkurował oraz Porsche 9 11 czeskim się z innym modelem to Niewiem, ale ona ma dość dość podobne rozmiary tutaj widzę jest lżejszy od Owsiaka trochę przypomina tego dobre 10, który grał, który grał w Jamesie Bondzie no ładne autorom i nie mogę więcej o nim mówić panie Lubiewo mówić dużo samochodzie, którym nie jeździłam na natomiast bardzo mi się też walczyć podała w czasie się w Neapolu państwa po takim, że opony samochód Atu nagle samochód BMW 7 60 i w ramach testu długodystansowego na kilka takich cech szczególnych tej fantastycznej wspaniałej muzyce wygrał z wersji standardowej kosztuje prawie 900  000 zł a, ale od zera do setki przyspiesza w 3 7 sekundy na państwo bowiem, a i wiele tych cech będzie charakterystycznych tyle nawet dla tej najbardziej wypasionej siódemki co dla bramek nowych w ogóle Otóż przy dźwigni zmiany biegów to w piątej żeśmy się w czwartek dziś o tym, wspominali we większości BMW znajdują się 4 przyciski do trybu jazdy adaptacyjnego, gdzie tam na podstawie kamer zachowania kierowcy i t d. tak dalej inna jest dobierana Fartu zawieszenia tryb Eco, a sport tryb Comfort każdy z nich jest jeszcze dodatkowo na mówiliśmy to przy okazji testu BMW x 3, bo w nim ostatnio mieliśmy każda z tych trybów jest dodatkowo jeszcze jest możliwość był ustawienia i adaptacji go po swojemu czyli, żeby silnik pracował mniej lub bardziej dynamicznie, żeby skrzynia biegów pracowała w trybie Comfort albo w trybie sport, żeby zawieszenie było bardziej miękkie albo bardziej twarde i w każdym, a z tych trybów możemy sobie ustawić pod swój gust pasują jest bardzo dobra natomiast jest droższy w trybie sport, czego nie ma winnych trybach rzecz podświetla ją zegary na czerwono możesz zmienić ale, ale tak donośnie taki zresztą też, że zegary możesz mieć tradycyjne albo tzw. elektroniczna, ale i i wtedy faktycznie zmienia się bała ich grafika i tras tak mamy tryb Eco o mnie szczerze mówiąc najbardziej interesuje ciekawostka w BMW szosie nie ma trybu sport jest tryb Eco i tylko jakiś komfort rocznicowych, bo po szynach z ciężko, bo nie ma trybu sportowego jest samochód wygląda jak miliardy dolarów nawet 1 000 00 0 z mamy tryb Eco proszę sobie wyobrazić, że w aucie które, że auto, które ma 6 1 2 cylindrów 6 6 pojemności 6 1 0 koni, a waży zdrowo ponad 2 tony jest jak kawałem limuzynę mnie przy delikatnej jeździe właśnie w trybie Eco można osiągnąć wynik zużycie paliwa w okolicach 1 0 11 12 l 100 km i to są już państwa dane seat cyklu mieszanego nie tylko smucił się pod miastem Pomorza ze spokojnie poniżej tych jak to osiągnąć tutaj właśnie one w ten tryb Eco podobny we wszystkich bankach inne ma kilka cech szczególnych Otóż samochody w dzisiejszych czasach dużo więcej widzą dużo więcej rozumieją w UE i wiedzą niż jeszcze 5 lat temu jak ja byłem w prasowych w jak 9 0 na godzinę i w wierzymy w pojeździe tym tą trasą codziennie, że za 2 km zaczyna się teren zabudowany nie będą już jechać 90 go będą jechać 5 3 zależność znaku 6 2 70 to jest taki moment, w którym jak puści pedał gazu w trybie Eco w rękach auto przerzuci się na neutralne, żeby płynąć z dostępem zwany tryb żeglowania czy nie zostanie na biegu tylko na tylko tylko na przyłączy się nam ukraść, żeby była siłą rozpędu przekracza liczbę metrów jest takie miejsce, które po prostu Puszcza pedał gazu buduje AB akurat w 5 5 6 0 miejsc ograniczenia prędkości można sobie to codziennie trenować, ale można też zaufać elektronice, która jakiś magiczny sposób via jak długo będzie się auto toczyło, żeby oszczędzamy w ten sposób prawda sporo paliwa inne, żeby w miejsce, kiedy pojawia się ograniczenia odnaleźli chaos i rentach, która jest wymagana jest codzienną, że sytuacja jest go dokończy ono działać w ten sposób, że jedziemy sobie jedziemy jedziemy, a pojawia się pewne, bo my mamy na wyświetlaczu head -up Display n p. 9 0 i w tle pojawia się pięćdziesiątka i niebieski symbol nogi z gazu, jeżeli jest pełno gazu jest noga i strzałka odpowiednią stronę w Łodzi, kiedy zaświeci się ta niebieska strzałka idziemy 9 0 małe puszczałem auto zaczyna delikatnie bardzo delikatnie, ale mimo wszystko, by zwalniać idzie na dno ludzie i w miejscu ograniczenia prędkości najczęściej dotarcia się z prędkością, ale w danym momencie jasno będzie już tak, bo generalna podobno symbolika też podobne z kolei tam odzew ze strony pedała pedał gazu był w przypadku mercedesa klasy oraz hybrydowe, a wiesz co robił w PHU Elżbieta kochanek Ashtona właśnie tak było, że go także opór Niemiec to akurat nie przeszkadzało, bo to dość ciekawa natomiast tutaj mam 1 uwagę po raz kolejny nie dotyczy tylko do BMW nie dotyczy tylko BMW, że w tej chwili łatwiej jest osiągnąć jakieś takie naprawdę zbliżona do Fabrycznego zużycia paliwa w przypadku benzyny niż w przypadku, gdy z Live po raz kolejny szczepów tutaj wsi w przypadku tego przy bardzo mocnego BMW uda się osiągnąć całkiem niezłe zużycie paliwa, a z kolei mieliśmy mocne diesle volkswagena BMW, gdzie rzeczywiście przed 20 0 koniach to już trzeba było bardzo uważać, żeby przypadkiem tak niewinnie nie pojawił 3 0 12 l na wyświetlaczu jest niestety tutaj dzieje co zresztą wcale mnie to nie martwi, że ten odwrót diesli, bo jest odwrót biznes coraz mniej nowych wiz jest kupowanych na Zachodzie Europy mimo różnych wysiłków producentów, żeby jednak dziś jakość sprzedawanych w Niemczech wie, że w ogóle Toyota już za pół roku nie będzie w Polsce nowego diesla oferują już benzynę i z napędem hybrydowym słuchaj no i wyrzuca go, że co z tymi silnikami diesla wieś cena to chyba ja poczekaj to dymów zależy od Izraela także w CBA Benzemy względem cena cena oleju napędowego wbre w pozorom są 2 połączone im więcej ludzie kupują benzynę tym będzie tańszy olej napędowy w szoku nie wiem o tym, ale staram się to zrozumieć NATO Sabinie zwiększa zapotrzebowanie na olej napędowy tym bardzo wiadomo na prawo popytu podaży jakość ich nie warto też wynika z tam z mojego sposobu rafinacji tak dalej tak dalej słowa o tym, mówić o żelaznym wilku afazja doli za bardzo fajne słowo, jeżeli teraz wszyscy przestawiają się na silniki benzynowa to proszę państwa chcę się można za kilka lat pani z silnikiem wysokoprężnym, który okaże się po prostu znowu po raz kolejny remedium na wszystkie bóle świata współczesnego, dlatego że benzyna będzie po 6 l olej napędowy po 4 50 zlotych to 1 rzecz druga, ale jeszcze druga rzeczy wie, że będą przez filtry cząstek stałych też do silników benzynowych wieczne, ale teraz uwagę, że cały czas staramy się podpowiadać państwu coś mejlowo, jaki samochód wybrać już to reklama to zrobiłem tak naprawdę reklamowym pytania kim mam 70  00 0, jaki państwo nam doradzą samochód natomiast, jeżeli są jakieś ogra Grzegorz Walczak z natomiast my to nawet w reklamach hybryd inne, że o diesle są takie jest złe, bo mają filtr cząstek stałych, że państwa filtr cząstek stałych nie są już dziś żadnym problemem ich obsługa jest tania i są odpowiednie procedury działa to świetnie jest problemem jest wycinanie Philip Clark koło dwumasowe w czy naprawdę myślą państwo, że samochód z silnikiem wysokoprężnym jest bardziej skomplikowane od samochodu typu hybryda miałem 1 drugi oczywiście i naprawia jedynie drugi nieraz i powiem państwu tak hybryda to jest dopiero skomplikowany twór, na który wymaga Super specjalistycznego serwisu, że do coraz większa natomiast pojąć, że ostatnio na ulicy trudno się dziwić, że mówię akurat to toyocie lexusie, bo już dzisiaj problem, jaki znamy LS 50 2 hybrydowy zaś, do której się dużo lepiej sprzedaje niż benzynowa wersja na Zachodzie Europy to w ogóle chyba 90 % tych lapsusów to jest wersja hybrydowa on palił się do 8 l u mnie to naprawdę to bardzo dobry wynik natomiast raz kolejny przykład jednak hybryda zwykła nie doładowane z gniazdka to jest fajna sprawa, bo jeździmy po raz kolejny po 2 latach po 1,5 roku priusa czwartej generacji od paliw litr mniej niż w trzeciej generacji natomiast Jacek zaraz powie, że muszę nie podoba z zewnątrz rzeczywiście po delikatnie kontrowersyjna linia nadwozia podobna do toyoty mirai, ale wróćmy do samochodu z ohydne to wróćmy raz jeszcze szybciutko opór ludzi i Radia też w ramach testu długodystansowego staram się państwo nim o nich od czasu do czasu wersja z roweru Inter po 2 5 5 6 5 na 16 g 12 mm bieżnika kawał zimowych Opole w aucie z napędem na 4 koła w naszym testowym długodystansowym również założone na i teraz tak ostatnio padało i duchową padało padało Wrześniak śnieg ja mieszkam na wsi tabakę raz dziennie przejeżdża taki wielki 2 6 kołowych to jest dobrze i osobowym, a co z napędem na tył tragedia Nissan micra z napędem na przód cieniutkie oponki zimowa całkiem nieźle, a auto terenowe zapada na 4 koła na porządnych zimowych oponach bajka w i to oznacza, że w szoku szalone zimowe opony wolniejsze od tych nosisz na biegu, czyli na trasie na drodze, która nie jest przykryta grubą warstwą jeszcze nie odśnieżona ego śniegu nie ogarnie tego nikt nie posypuje niczym to jest naprawdę to jest naprawdę fajna sprawa w no dobrze proszę państwa, a jutro w sercu jutro właśnie jutro Jaskółek prawdopodobnie być może będzie już posiekaj na być może nie, ale jak nie będzie posiekaj myślę, że wcześniej tak na pierwszy ogień pójdzie jak głaz i państw to jest proszę państwa samochód mniejszy f-pace ma 4 4 0 długości nic więcej nie powiem jeździłam nim już na początku tego roku i możecie powiedzieć, że jest 1 wada, która naprawdę mi doskwiera i oni bowiem jutro prawdopodobnie najpóźniej w czwartek WWF składały się pięknie Słowak, prosząc Jacek Balkan, a do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA