REKLAMA

Test: Citroen C3 Aircross

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-02-01 19:40
Czas trwania:
14:05 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Olszewski Jacek Balkan witamy dzień testowy zaczynamy od citroena C3 Aircrossa i to jest taki samochód, który z tych ja ja zaraz co to jest w ogóle to jest crossovery to jest mały crossover mi się wydaje rząd ma tak Jacku z 4 15, ale to ty te dane masz dokładna, bo te ostatnie nie mieściła się jeździła w listopadzie to były takie jazdy premierowe to jest powiem ci od razu, bo w jak żarty nie lubiła chce Rozwiń » trójki, a nie robią to szczeżuja no ale to się zmieniło listę trójką też trochę zmieniała nie nie przepraszam to inaczej jest modelem, który ma C3 w nazwie się trochę, bo ten chaos trochę podchodziłem do niego jak do Jeża, bo są pomyślałam czym właściwie tylko dlatego wybraliśmy tę trójkę samochodem roku miejskim, że nie było konkurencji mówią o roku 20 1 6 trochę tak było, bo tacy trójka niestety ma miała taka wg mnie w 20 1 6 rolę szefa nie zapowiadała je z komisją wnętrze bardzo podobało powiem ci pomyślałam sobie potem katusze, który ma trochę nieuporządkowane zamierzają uporządkować rodacy trójka taka fajna się do uporządkowania tam są 2 rzeczy niestety też ważne były, które powinny być dopracowane i one zmienione zostały zbyt mocne wspomaganie układu kierowniczego i nieprecyzyjnie pracująca szczególnie ręczną pięciostopniową skrzynią biegów to było słabe dlatego z drżeniem serca jechała na wyjazd listopadowe i 2 rzeczy się poprawiły jednak jest tylko informacja, że 5 stopniowy automat, który jest tylko teraz w dieslu pięciostopniowa ręka ręczna skrzynia biegów już niedługo odejdzie do przeszłości, a druga jest taka, że układ kierowniczy jest dla mnie dużo lepszy niż u poprzednika natomiast w transzy stylizacja wnętrza jest bardzo podobna, jeżeli toczy się nie podobało to tutaj można w głąb no proszę państwa ja miałam w zeszłym roku okazy kozic citroen C3 powiem państwu szczerze nie polubiliśmy się z tym samochodem armia chyba nawet 2 wersje domen z nową drogą wysokoprężną przeszkadzało mi w tym samochodzie, a tak dużo różnych drobnych rzeczy, że nikt chyba jestem w stanie wszystkich zebrać jedno przeszkadzało mi to, że auto jest osobą wyciszoną przeszkadzał mi to Żuka kierowniczy jest beznadziejne, że zawieszenie jest dziwne, ale już bez samochodu miał Her, a zdolność do przebadania, czyli on, jakby w pewnym momencie ja mam baba podczas jakichś manewrów czy związek z zakrętu, a Romney kierowca natrafiono opór, a potem naprawiono taką, jakby przesadną uległość dziwne było to auto dziwne zamieszanie, które pozbawione było sprężystości, a przypominało niedobrą powagą piłka i trochę było tak jakby z którymś z zawieszeniem zatrzymał w miejscu bo, gdybyśmy taki samochód 10 15 lat temu to pewnie tak jeszcze nie jest u nas są uwagi mnie to co mnie też trochę wkurzyło i to o niezbyt dobry, a w fakturze przyzwyczailiśmy się do tego systemu zarządzającego samochodem czy do tego, że to praktycznie nie ma żadnych przycisków wszystko robisz z ekranu Wilkowska któż się to było delikatnie uproszczone w KRUS-ie było kilka przycisków, których nie było minę w tym w citroenie po prostu piaszczystym piaszczystym, a i ja się z tym co 3 dni po gębie i teraz tak przyznaje się do tego, że do pana Sławka recenzji dotyczącej ADR Grossa podszedłem z bardzo dużym dystansem co ten człowiek może wiedzieć o citroena co tak mówił, że to jest fajne i dużo fajniejsza auto niestety miał rację to prosto na prostą przyznaje ne różnica pomiędzy różnica pomiędzy 3 mniejsze Air cross jest naprawdę gigantyczna w PB porównajmy wymiar korzyści z Krosna gość tylko rosła co trójka to zwykła ma niecałe 4 m ma niecałe 4 m długości C 3 Aircross ma 4 m i 15 cm trzeba kość MAK 7 5 to C 3 Aircross ma 7 5 to co 3 jeszcze rozsta w osi 2 5 4 i 2 60 oczywiście większy jest Artur z, a więc to są 2 różne samochody jak stąd z wynika też fakt, że one zupełnie inaczej jeżdżą inne masa własna klasa z silnikiem trzycylindrowym to zaledwie 1 1 50 kg masa citroena C3 jest o 100 kg w LO im niższa my i asyście osiągi bierzemy na tapetę silnik chyba najbardziej taki referencyjne 1 2 3 cylindry 1 1 0 koni o 0 do setki 9 sekundy w przypadku zwykłej trójki, a 1 0 dziesiąta sekundy w przypadku Air France to turbo jest najczęściej wybieraną wersją w przypadku miedzi w klasie RS silnik, który ma za każdym razem z mamą chce wozić wędzone i nie jest złem żądzy natomiast w przypadku trójki są wolnossące najczęściej wybieranych dobra, ale wiesz co powiem ci, że to system C3 Aircross jest także n p. wolałbym seata Ibizę od seata tego nowego Aaron, a tutaj wolałbym C 3 Aircrossa od co 3 czy jest to jest tak, że wolałbym crossovera od samochodu Miejskiego w przypadku citroena na co ja nie lubię tych małych crossoverów w sumie uważam, że to jest taki trochę te samochody nie zawsze są udane piaszczystą tutaj zgadzam się zasoby potrzebne, dlatego że wzrost jest jakiś taki przypadek gdy, który jest godny pochwały gdyż tak, bo to jest przyjemny samochód w netto utrzyma ja mam okazję teraz jeździć wyposażono w silnik 1 2 turbo 1 3 0 koni manualną sześciostopniową skrzynią taki samochód kosztuje minimum 6 9  000 zł w po pełnym doposażeniu do wersji Shine kosztuje 7 6  000 to nadal jest tani chwyt niż dizajn w w tej samej wersji natomiast silnik naprawdę ma moc on potrafi być oszczędne, a rano i przyspiesza zarobi setki w nieco tylko ponad 9 sekund jest prawdziwa i poza tym ja jeździłem też wersja z automatem to jest bardzo fajne auto jest ona jest, że stopniowy tak to jest dobry pomysł, żeby ściągnąć do automatu się po raz pierwszy pojawił w peugeota 50 8 turbo są 3 4 lata temu Peugeot 50 8 po wejściu liftingu był wtedy to ja w to wierzy w ocenie Modiano poprosić organ C 3 Aircross gdzieś tyłku możesz mi znikł C 3 Aircross najtańszy 5 2  000 z silnikiem, a 1 2 8 2 konie zwykłe C 3 z silnikiem 1 2 8 2 konie kosztuje 4 9, czyli od 1 0 Kościecha, ale ze Żnina konkurencję oraz sam się też Koreańczycy w podstawowej wersji teraz już nawet Coma i stąd ni są za 5 0 parę tysięcy dokona zaczęła z mocnymi silnikami ponad 3 2 w złej Fiat 50 0 x 60  00 0 Eco sport 6 7 Honda CR-V ponad 8 0 konna 70 jeep Renegade 7 0 i Estonii i 5 5, ale powiem ci tak jak miało okazję pożyczki łowił miał okazją okazję pojeździć dają komu to ja bym z tym z tonikiem poczekał aż im Pojezierza poczekajmy aż nim pojeździć po to jest taki samochód w ani subaru ma 6 3 1000 wiesz co nawet SsangYong Tivoli jest druhowie z drożnością kwestii musimy wziąć z unikalną OJ tam gdzieś mamy go zapisanego na ćwiczenia na dłużej, bo trochę jest także ekonomiści bardzo podoba na jazdach premierowych jak żyliśmy ponad tydzień okazało się, że wcale nie jest tak różowo, jakby się wydawało na początku ze stolnikiem z kolei za rozmowę z żoną przypadków o hyundaiu nie mówią, że coś mogło być nie tak zgłosiły to problemy, które testem skrzynią biegów w i z silnikiem wzmocnienia, bo nie hałasował bardzo to może ty tobie hasłowo pod koniec testu aktywów pod radiem, ale ze skrzynią biegów to rzeczywiście trzeba zwrócić uwagę, bo one nie pracował dobrze ze sternikiem było także na początku się wydawało, bo to zresztą takie sobie trochę gorzej wykończono był tańszy niż konała i tak było założenie na tak zobaczymy co będzie zjazdach dłuższy, bo to ten sam manty SUV-ów to jest rzeczywiście taki wynik zależy jak trafisz to jeszcze 1 1 że, zanim przejdziemy do bańki jeśli w ogóle przejść omijać to co będzie z tym statusem, jaki citroeny w tym roku będą słać kaktus porządny kaktus, który będzie następcą co czwórki to pewnie będzie dopiero w przyszłym roku jeśli będzie już w przyszłym roku natomiast będzie kaktus na wiosnę w Polsce jestem bardzo ciekawe, jaką będzie jeździł po facelifting i on będzie miał te same innowacyjne amortyzatory co ty mówiłeś, że to nie jest żadna innowacja z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi, które są piękno ziemi na zamknięcie ich oczach, ale zobaczy znikają te dane będzie miała uwielbia wszystko wie co jeszcze kilka rzeczy, która jeszcze kilka oczek w elitach albo, że obrady dawajmy samochód, który bardzo przyjemnie jeździ ma fajne sprężyste zawieszenie ma dobry układ kierowniczy inne ma przyjemnie działające hamulce skrzynię biegów mogłaby być bardziej precyzyjna to tutaj jakby delikatna, gdyż o, których mówisz teraz od 6 biegów oraz 1 2 1 30 m oraz Otóż przyjemne zaprojektowane trochę naciskane jest asy, jakby nie ma chyba bardziej wolę taki sceptycyzm, a które częściej w samochodach koreańskich może, bo aktualnie zaobserwować my proste linie tutaj mamy naciskane wszystko tych ozdób ozdóbek pierdoły jest po prostu cała masa tam nie ma normalnej kratki w innej kratki lekceważą obwódki w różnych kolorach kojarzy, ale wystrój hotelu w woli z takich robotów, ale znów urząd, bo jest taki ponury jak i jest i USA Rosją nie jest ponurego to jest samochód bardzo specyficzne toto to jest wieś cacko z dziurką w ekipie zastrzeżeń drobnych, ale bardzo głośno jest nawiew bardzo głośny, a on jest osią stopniowo malał, bo aż 2 7 8 stopni regulacji, a i od trójki w górach no przestań już służyć radiu o mocy od wielkich Góra przestaje wzruszać się trochę tak jak niestety w oplu corsie, bo to co takie małe samochody, ale niewiele jest już takich jednak z tym nowym to jest 1 rzecz druga rzecz jest taka, że jednak obsługa tego na tego samochodu ona wymaga pewnego przyzwyczajenia, ale w ataku szybciej do tego wszystkiego przyzwyczaić mówi o tym, ekranie, na którym masz wszystkie inne poukrywane, ale mimo wszystko chcesz wyłączyć włączyć klimatyzację odłożyć o wynikach tylko dziś nikt na pewno życie strasznie długo czekać 3 latek wsiadł do Radia i jeździła samochodem moją żoną Grażyną słucha Radia oskarża władze samorządu nasz naród słucha Radia TOK FM za osobę w rodzinie zmienia w UE i i ich jak naciska przycisk do dna na kierownicy to się nic nie dzieje nic nie dzieje nic nie żyją z niedzieli po jak i nagle się tam ewentualnie zmieni, bo ma również, że to niska temperatura między nie ma nic wspólnego ze sobą po prostu system wymaga treningu każdy z nas, ale wymaga wymaga, bo Niemcz Wojtaszek się pojawiły pierwsze C 4 Picasso 3 4 lata temu to zmiana tego modułu, ale to, czego można się było właściwie motywu, który zimą opowiada się na ekranach też tworzyli coś nowego, ale są też nagrodą za zestaw zasad, ale forma przyszła, bo jak często to robić to stacje radiowe ja zmieniam często kompulsywnie, a i trochę denerwuje mnie to, że obsługa tego spod prawego palca na kierownicy jest taka o ślamazarnym i źli, ale nic, a jeszcze 1 rzecz kamerę, a które kamera, która jest zamontowana na tylnej klapie Neo pochodzi z dziewięćdziesiątego szóstego roku z pierwszych kamerek internetowych, które wymyślą Ależ ja już czarnobiałe sypie coraz może drobne firmy, bo tam prawie nic nie widać zawartość druga rzecz samochód ma wbudowany system ma to było już po rzucie 3 00 8, a udawane system, a my z droższych samochodach są takie kamery, które obserwują auto dookoła, a także nie bez zgody widoki tam szlakiem i są kamery w lusterkach zamontowane to fakt, że świetnie działa nie wdepniesz w nic, bo widzisz, a Kamaza i te kamery najczęściej są tak dobre, jaka tak dobry to faktycznie dobrze działa tutaj jest jednak wraz z tyłu, a obraz jest przetwarzane, w jakich do tyłu to masz krytykowaną część jego części się zapewnia zapełnia zapamiętanym obrazem z z tyłu i co jest zupełnie bez sensu jeszcze bardziej ogranicza przejrzystości umów o możliwość korzystania z tej kamery cofania czy te nie są wielkie wady i wierni są wielkie baby, tym bardziej że co jest Super i to jest w ogóle 1 z najbardziej udanych tych crossoverów tych między 4 1 0 4 20 długość bać powiem to nie na dziś jeszcze temat, ale był jeździłem tą wiarą w bolesnej być zrobione i byłam lekko rozczarowani, bo trud i pisać po prostu tak fajnym samochodem, że ta Aarona mi się wydaje słaba, a tutaj co trójka była przeciętnym samochodem, że to C 3 Aircross wydaje się bardzo dumny, że to samochód, którym umieszczono jeszcze tutaj w subfundusz swoje samochody Renault Captur ten opel crossland x jeszcze na koniec jedno słowo przypominam, że trwa tydzień temu mówiłem, że wejdzie też C 5 Aircross, a kolejny mecz rozegrali tak, ale to on będzie w Polsce już w tym roku mam nadzieję, a w przyszłym roku będzie jeszcze wersja hybrydowa, ale jeszcze dla fanów citroena wiadomość nie będzie takiego bezpośredniego następcę c piątki, ale będzie samochód, który się mogą wzywać C6 odbędzie dopiero za 2 lata i też będzie miał 30 0 konny napęd hybrydowy będzie miał wspólną Platformę z nowym 50 8 peugeotem, który się też pojawić inne zasługi wniosła reporterskie cebulka mówiliśmy o citroenie C 4 Aircross i jutro o BMW i 3 z mocniejszym akumulatorem o łącznej pojemności, ale ja zacznę jutro, choć elektrycznej pozwolić i tych aut hondy elektrycznej przewidziano wpłynie do BMW co warszawskie zabawka będzie Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Teraz wszystkie pakiety TOK FM Premium 51% taniej!

KUP TERAZ 51% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA