REKLAMA

Hybrydowe Toyoty oraz test opon GT Radial

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-02-16 19:40
Czas trwania:
14:29 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
witamy państwa dzień dobry dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny Jacku, jaki mamy dziś dzień tygodnia w piątek ach, jak tydzień szybko zleciał dzisiaj tak jak zapowiadał wczoraj parę słów albo nawet paręnaście o 2 samochodach z napędem hybrydowym, którym jeździliśmy w styczniu po kilka dni pierwszy raz widzisz hybrydami tymi konkretnymi, bo auris hybrydowy 2 lata temu w zimie jeździłam wtedy pamiętam, że zużycie paliwa było o litr wyższe niż w przypadku Rozwiń » testu letniego, ale do rzeczy mieliśmy Plusa mieliśmy prawka czwórka sprzedaż hybryd w ubiegłym roku jeśli chodzi o toyotę to rzeczywiście niezły wynik wzrostu 70 % chyba prawie 15  000 sprzedali z tego z czego wynika, że co czwarta 2 0 kilka procent co najmniej co czwarta Toyota w Polsce jest sprzedawana z napędem hybrydowym jeśli chodzi o Lexusa to co druga natomiast jeśli chodzi o modele to najlepiej w okresie sprzedającą się hybrydą w Polsce modelem jest C-HR, których sprzedano łącznie ponad 4 tysiącach hybrydowych cecha różni, a w sumie 6 000 CHF lub jeśli chodzi o szafkę sprzedano w Polsce 4 i pół 100 0 tak nie wrócą do sztuki, a hybrydowych 3 00 3 2 3 ciekawego w wersji hybrydowej i mnóstwo hybrydowych aut lisów się sprzedaje natomiast jeśli chodzi o priusa są już przewidywałem 2 lata temu 3 3 zresztą w rozmowie z różnymi ludźmi stoją też, że prius, którą oczywiście nigdy nie jest nie sprzedawał się więcej niż 50 0 sztuk rocznie czy to nie będzie nawet, mimo że dużo mniej pali spektakularny sukces czwartej generacji priusa w Polsce i nie jest, bo tych modeli sprzedaje 200 parę sztuk rocznie się w ubiegłym roku sprzedało Rawki 3 00 0 przypominam aurisa to też idzie w tysiącach nawet co te 20 0 hak, który jest Lexusa jest oddzielnym modelem hybrydowym, ale w odróżnieniu od Rosji plus jest bardzo ładny, a trio z delikatnie mówiąc jest kontrowersyjny pamiętasz co do 20 0 hl dziś nowym na jesieni sam, mówi że też bardzo ładny samochód i tych co te 20 0 hl lexusów sprzedano ponad 40 0 sztuk, ale wróćmy do toyoty natomiast, że nikomu się ten prius czwartej generacji spodobała, bo to będzie zadowolony no bo co jest co jest ważne co jest istotne w przypadku hybrydy ma tutaj ludzie kupują hybrydy ze względu na to że, żeby mieć niskie zużycie paliwa niskie koszty użytkowania, owszem na dzień dobry płaci 1 20  000 co najmniej zdaje się, a przypadku awionika płaci 10 5  000 Iowa i wyniku Maszy dwusprzęgłowa Ka Tomasz na szczęście zmodernizowane oprogramowanie skrzynię bezstopniową, więc już tak nie hałasuje jak kiedyś i to jest w przypadku porażki i to jest w przypadku priusa natomiast cena i nie będę tutaj całej historii jazdy priusa przedstawiał, dlatego że już 2 × byliśmy w testach byliśmy najazdach premierowych samochód jest dużo lepiej wykończony niż trzecia generacja priusa to trzeba przyznać trochę jest sporo białego w środku co nie każdemu odpowiada, bo mój znajomy ma trzeciego po trzecią generację priusa ono oczywiście może tak jest przywiązany do swojej sztuki, że ja muszę bardziej podoba trzecia, ale jak pojeździł to trochę czwartą w lecie to mówi słuchaj no tutaj osiągam zużycie paliwa na czym mi zależy od pół litra do litra mniejsze niż w trzeciej generacji to jest prawda słoja osiągnąłem w lecie i jazda w dobrych temperatura 3 i 7 i to nawet raz czy, starając się raz się nie, starając się 3 7 przyznał, że to jest wynik bardzo dobry natomiast jazda zimowa, bo do tego dążą są tutaj chodzi tu masz w sumie 1 2 2 konie elektryk plus benzyna jazda zimowa powoduje, że ten samochód pali co prawda nie tyle cały dysk hybrydowy, czyli 6 to nigdy nie przekroczyłem, ale raczej tutaj w obliczu między 4 pułapie w zależności od stylu jazdy natomiast przypadku Rawki hybrydowej jak mówią 2 3 Orawę, kto jest wersja hybrydowa ma tutaj już nasz prawie 1 9 7 koni w sumie ten napęd silnik czterocylindrowy 2 i pół pojemność ja bardzo lubię Rawki uważam, że one są, jeżeli innym podobać się z tym inflacja we wnętrzu to będzie na pewno zadowolony, bo rozkaz Rogera spodobać się nie powiem ci z problemie wie, że ma większy problem raczej z Michałem i ochrona nie wiadomo z Zagarem nie ma najmniejszego problemu jest po prostu nie podoba wiesz wiesz co o nim z kim są dziś natomiast oraz co wiem, że masz mieszane uczucia ja po raz kolejny się przekonam do napędu hybrydowego latem dlatego rząd zapewnia świetne osiągi Sułek nie wiem czy to jest 8 3 do setki jestem w stanie uwierzyć, ale ten samochód śmiga jest bardzo elastyczny bardzo dobrze przyspiesza i słoik tu jest bardzo dobra wiadomość, bo on mi tyle pali w zimie co mi kiedyś palił w lecie jakiś w radzie, czyli między 7 8 oczywiście do tych 5 z kawałkiem co podaje producent to się nigdy nie zbliżyła może ty byś spróbował w lecie to być osiągnął natomiast poniżej 7 to jest bardzo trudno znaleźć i uważam, że tutaj w ogóle Rawka czwartej generacji hybrydowa z napędem na białaczki to jest świetny wybór wcale bym nie odradzał tutaj kupna hybrydy co w przypadku niektórych samochodów jednak odradzam natomiast co kosztuje 1 60 parę tysięcy na brak patrzy taki out Lander doładowany jednak z gniazdka no to już jest koszt ponad 200  00 0, ale taki Nissan x-trail, który ma porównywalne rozmiary z silnikiem 1 7 7 konnym zresztą będzie ministrem pochwali się, że wkrótce dłużej, bo krótko jeździła na torze scena to 1 70 porcji zupy zabawka ma dobrą cechę jest co do nas po nim to co Morawski 1 60 poradnię czy towar z rozwagą, ale trzeba zapłacić za ile trzeba zapłacić zabawy z 2, a nie no to oczywiście może raz jesteś właśnie on, że ile trzeba zapłacić teraz, by mógł się do za pomocą w zależności od samochodu 20 cm parę centymetrów krótsze nie ma znaczenia słowem tych 20 cm na szczęście nigdzie tak tak późno, a także w 2 Woźniak już około 60 już też zapłacić więcej norek, a tylko mówią, że grozi, ale wiesz w ogóle generalnie do sprawa jasna hybrydy nie są tanie nie są tanie oczywiście możesz kupić, ale też porwania gwałty się one potrzebne rzeczy, bo babcia przy przesłuchaniu sieć reklamową Radia czy reklamą w w telewizji można odnieść wrażenie, że ta hybryda to się składa bigos po jest est z 2 części gazika zrealizowali zużywa miesięcznie zużywa się nim nie psuje bo, bo nie ma filtra cząstek stałych, bo nie ma koła dwumasowego i wtryskiwaczy i że ten diesel to takie straszne zło złem państwa dziś jest filtr cząstek stałych są w tym momencie tak dopracowane i technologie ich oczyszczania jest tak dopracowana Otóż nie jestem problem Otóż nie ma co straszyć jak baba z Jagą jak 10 15 lat temu, kiedy był faktycznie problem inna sprawa, że kupowanie diesla na miasto, kiedy się nawet nie ma siły rozgrzać nie ma czasu rozgrzać zagrzać porządnie i jest to już tak powiem dość siły go kontrowersyjny jest to pomysł wzrost i ja przypomnę raz jeszcze chemia kiedyś hybryda jak kiedyś próbowałam na trasie gliniasta ziemia priusa to są duże państwo samochody tak skomplikowane, że znam tylko 1 gościa w po Pawła w okolicach Warszawy i w Polsce, które faktycznie na tych samochodach się zna, ale nawet omnibusów w stanie poradzić skutecznie z samochodem jak to się popsuje i nie jest gwarancji to są problemy kiedyś mówiliśmy na temat przyszłości motoryzacji na 1, ale już nie przyszło jedno 2 rowery zmieniają się, że są już złożony z racji na razie nie to nie samochody wodór składowany z Miastka wodorowe czy elektryczny, że na razie to rzeczywiście nam na hybrydy ach, raczyć się mówić to zwierz hybrydy w ogóle można kupić poniżej 100  00 0, bo mówimy o droższych modelach przypomni sobie auris przecież w wersji nawet jej kominie kombi Kia Niro przecież też to jest prawda tylko kilkaset sztuk Hyundai ioniq też kilkaset sztuk sztuk rocznie, ale te samochody już nie są tak bardzo lubi pani też Yaris hybrydowy to była cena porównywalna i nadal jest właśnie Yaris hybrydowy to jest fajna zabawka jeśli chodzi o samochody hybrydowe to akurat w zimie teraz nie widzi latem zeszłego roku jeżdżę tymi listami co dowodzi wcale Yaris hybrydowy nie pali mniej niż w KRUS akurat była jednak trzeba trochę więcej cisnąć, żeby osiągnąć to samo natomiast uważam, że bardzo fajnej sprawnie działający samochodem teraz tak oto, by na koniec takie, podsumowując Rawska po raz kolejny potwierdza bardzo fajny samochód ja nie mam do niej zbyt wielu zastrzeżeń Rio stan wygląd niestety dla mnie to jest trochę nie do przejścia, ale na szczęście dużo jest hybryd, które można kupić nawet toyocie, które wyglądają jak normalne samochody są do normalnych karoseria prawda, chociaż auris po i zużycie paliwa tak jak mówię raczej w porównaniu z wyjazdami letnimi to jest od pół litra do litra więcej jednak to trzeba się z tym liczyć, że jak ktoś myśli, że kupił w lecie to już będzie co zawsze tyle palić nadal to jest małe zużycie paliwa, ale trochę wzrasta natomiast na wieś odpala się spokojnie nie ma żadnego problemu jest burzowy jest HOKEJ na Boga jeśli chodzi o 2 od 2 o 2 modele toyoty hybrydowa ekspansja idzie o niej hybrydowy nie to zaraz najpier w dzięki radio SA 0 WTO Pune zimowa w rozmiarze 2 5 5 1 6 5 na 1 6, które mamy na naszym długodystansowe w samochodzie terenowym założona w aucie prawdziwym terenowym trzcina ramię i z napędem na 4 koła i z reduktorem, a i tych oponach i dzisiaj, bo jeszcze za tydzień za 2 tygodnie powiem państwu jak sobie radzą w błocie miałem okazję kiedyś Mbank motocyklową wiersz to ważne chwile mieszczucha lat kilkanaście Lniano to było 10 lat temu miałem Havla bardzo żałuję miały dojechać gdzieś na wschód tam zbierać się kończy Polska żeśmy takim jeździli sobie tą bandą jednocześnie ponad 60 proc mam znajomych, którzy mają dzieci w podobnym wieku w FK Zuma, że to oferta to taka popowej ma taką historię związaną z jazdą w błocie na tych oponach dziś mam inne historie było trochę śniegu przecież w styczniu mamy historię zwierzenia po śniegu i po lodzie jak zakładam Top one z byłam uprzedzona przez organizatora zaprzyjaźnionego Krzysztofa, który identyczny samochód po identycznych oponach kiedyś miał mówi słuchaj coś tak wgryza w śniegi lód, że jak było przyklejone i faktycznie to się tak niesamowicie wgryza w śnieg i lód nowe miał okazję tą samą drogę pokonać kilkoma autami i z napędem na 4 koła i z napadem na 1 oś, a na oponach zimowych, bo to była droga, która była nie odśnieża się z tym że, a i akurat faktyczna liczba rat działa po prostu fantastycznie jak my być może to dlatego, że to opona, która ma nie 8 mm bieżnika, ale ponad 11 latach któryś z radą rzadko spotykałem ja, bo to jest taka typowo słowo opona w rozmiarze 1 5 do 17 do 1 7 cali tylko, więc nie ma tutaj 18 19 3 dwudziestego, ale naprawdę połączenie takie opony i zimową terenowej rewolucyjne i jak w błocie za tydzień za 2 tygodnie, ale szybko przej da, bo to jest ich jaja pytania do finału, ale zaraz przejdziemy czy ta firma w związku z tym, że znak jest Singapur już mało znana i zmian słabą rozpoznawalność oraz tak toczą oni usiłują wejść na Polski rynek tylko się chwaląc, że mają świetną jakość dając przykłady tego czy jest też cena jakaś atrakcyjna czekolad cenowo są na tej samej półce co konkurencja są szczerze mówiąc do tego po to, względami jeszcze nie rozważył wzmożonej podobnie nieciekawie, bo nawierzchnia zwożony jest okres rządów mówił zawsze w cenniku tam konkurenta najtańszy drożeć ropa kosztuje około 400 zł no i to jest średnia cena, choć może kupić trochę taniej, a może tam za 2 50 300 zlote kupicie Kosińską po bokach naczynia próbują pomożesz gorycz bardzo tanimi produktami to to nie jest tak, że cokolwiek próbują chyba, bo są na polskim rynku już bardzo wolno, dlatego że o rewizję powierzchni oka i skoro tak uważać na rzeź to zmieni nowy nie zobaczymy w roli dobrowolny to życzymy wszystkiego najlepszego dobra to teraz szybciutko jeszcze do hyundaia i 30, którego mamy na teście długodystansowym trzecia generacja tego auta, a tu bardzo ładne z o odrobiną w sobie pierwszej generacji hyundaia i 30 gr to chyba w 20 0 7 roku pojawiła podobny sposób narysowane świata z przodu, ale były zupełnie inne niż bardzo ładne auto na zewnątrz dzisiaj trochę o tym czy jest cicho w kabinie dzisiejszych czasach samochodach, które są robione tak, żeby był jak najlżejsze, bo to się znowu wiąże z tym, żeby były jak najmniej zużywających paliwa spółki kościół jest ciężko, zwłaszcza w stanach pourazowych, żeby zużywało tak dobre i tutaj jest średnio mają zapoznać się przy wyższych prędkościach autostradowych już mają okazję nad hyundaiem pojechać przejechać się taką trasę typu 20 0 300 km szum w kabinie jest rzecz jasna trochę większe niż w insignii choćby najnowszej, ale znowu jest go trochę mniej niż n p . w mojej szóstce może zabrać nocą mowa w któregoś dnia, bo tych samochodów i sprawdzić dokładnie auto mógłby być delikatni dzisiaj wyciszona lepiej wyciszone, aczkolwiek muzyka Super bardzo wyraźnie, że nie jest coś co do bardzo przeszkadzało to sposób także prognozy można częściowo zależne słyszy, że jest dreszczowiec 1 rzeczą to jest wg ciebie raczej pochodzi z opon czy uszczelki czyjaś z oboma czasami wiadomo opony i szumy opon i szum wiatru właśnie od dość dobrze wyciszone żywej gotówki jak dobre pytanie o zbyt dobrze wyciszone, jeżeli chodzi o szczebel USA walki się wrażeniu, że to nie oszczędzano na grubości szyb co zrobiono w maździe n p. kiedy wziął się w żurawiu, więc jeżeli chodzi o to szczelność jest bardzo dobrze, jeżeli chodzi o wyciszenie ja bym popracował nad wyciszeniem tyle części nadwozia w ciszy Wrotkowa po prostu tak, by tam jeździ z braku kawałka gumy dosłownie przy kawałku filcu rzutować rzeź w miastach większych zastrzeżeń do samochodu nie ma w pogrążonych w gotówce niż po kolejny odcinek naszego testu długodystansowego właśnie zakończyliśmy dzisiaj mamy piątek tak dobrze mówię w przyszłym tygodniu posiekaj na pewno imam nadzieję volkswagen polo albo w przyszłym albo trochę później albo zaczniemy od polo Boys mądrość trochę SUV-ów crossoverów, więc jeżeli będziemy mieli polotu polowych i coś jeszcze jasno to jakiś Mercedes chyba VKA albo Bielawa coś tam bowiem ich nie udzielamy się, że ktoś będzie powieść liftingu, bo nie jeździliśmy już parę tygodni temu mimo, że to SUV crossover to parę słów muszę należy prawdą w razie życzymy miłego weekendu i do usłyszenia w poniedziałek co warszawskie w sobotę bardzo dziękujemy do ZUS Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium - Radio TOK FM bez reklam: czyli TOK + Muzyka, podcasty z audycji Radia TOK FM oraz podcastowe produkcje oryginalne TOK FM. Tylko teraz w cenie 15 zł za miesiąc. Na zawsze!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA