REKLAMA

Ford EcoSport po faceliftingu, Alpina oraz test długodystansowy Hyundaia i30

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-03-02 19:40
Czas trwania:
12:17 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paluszewski dzień dobry Jacku tak, ale dzisiaj o samochodzie, którym pewnie będzie jeździć już wkrótce, bo w marcu natomiast samochód z tego segmentu, w którym pojawia się mnóstwo nowości, ale zastanawiam się trochę po co jest ten segment, ale to chyba się tylko ja zastanawiam, bo klienci zdają się do salonów walą masowo kupujący samochody to jest taki crossovery segmentu BRE samochód trzyma z Ford Eco Rozwiń » sport to on był najpier w sprzedawany w Indiach Brazylii ma wrażliwą agresja miała już miejsca 6 lat temu no jak się pojawił pierwszego sport 5 lat temu się pojawił w Indiach Brazylii 2 lata później pojawił się w Europie, ale nie we wszystkich krajach dniem czy pamiętasz no niektóre z wersji małej wsi koło zapasowe na bagażniku potem była możliwość kupowania bez koła produkowany jest w Rumunii i sprzedawane również w Polsce od tego roku wreszcie norma same wady, ale nie jak zauważa, że ma wady koja powiedział, że tak te tereny segmenty jest taki trochę segmentem sztucznym udało się producentom stworzyć to mniejsze klienci w wersji kupują, ale jest dużo zalet tak jak Łagisza na taką niższego i crossovery segment brak jest niższa wg ciebie no, więc najpier w była niższa teraz się robić co no bo crossovery są różne segmenty ja uważam, że największy sens skupienia crossovera albo SUV -a w segmencie c ewentualnie de jeśli chodzi o segment, by był to byłbym tu zakupy na dobrego samochodu Miejskiego to też moja opinia o tej to teraz o tym, jako wsparcie tym może 2 słowa jak ja się podobało, kiedy się ochroną, aby zawsze zawsze ze względu na około 3 ze względu na swoje urodziny ohydne ze względu na proporcje notują był nim, gdy teraz jest trochę mniej ohydne, ale nadal nie jest to zbyt piękny samochód za tyle ładnych samochodów norma euro wiesz co po morzem właśnie moment jeśli chodzi o ten segment beta chociażby samochód z Pol opel crossland x citroen boisko jak najmniejszym ładniejsze ładniej no powiększy się za 3 Arianna masz teraz GM Rozprza piękny carze Rosji trumien w tym samochodzie nie Manic złego oni uraz po prostu brzydkie co w Brzozowie jest czas i na takie rozmiary one zbyt pękaty ma za duży grill to jest moja opinia, bo fiesta przy nim też ślicznotka, a on ma wnętrze zobaczyć wnętrze mokki szczególnie jest trochę gorzej tak jest trochę gorzej wykończoną fiestą w środku jest ciężki, jeżeli samochód waży 1 3 50 kg, a ma słuchaj uważaj 4 m 1 0 długości no to naprawdę to trzeba jakieś porządne silniki, by włożyć, a ja tu widzę na razie 1 0 1 2 5, który w jeszcze palił do sporu, ale to jest niezły silnik trzycylindrowy bagażnik 3 30 l, czyli zdecydowanie więcej niż 20 0, ale mniej niż w niektórych samochodach miejskich niemieckich i tak par 3 4 na 4 w opcji w dieslu może być, bo będzie to silnik diesla może być sześcio stopniowy zwykły automat na wnoszenie brzydkie dobrze wnętrze fiesty podoba jeśli chodzi o stylizacjach no to tutaj też jest dużo lepiej niż w poprzedniku nie mogę się doczekać tych miast w marcu, bo w trochę ten samochód wygląda na szczudłach Zobacz 19 cm prześwitu nos zgodzą się z tobą, że tutaj nie wiem, jaką będzie jeździła zgadza się z tą Boże są ładniejsze samochody w tym segmencie większość z ładniejszych, ale być może będzie równie dobrze jeździł jak fiesta, bo przypomnę, że jesteś świetny jest nasz samochód roku miejski, a to jest tak jak wspomniałem samochód jest zawieszony nad jeszcze jechać zgodnie z wyższym oparty na wieść, iż chodzi o zawieszenie to podobne sztywno zestrojone, więc samochód się nie przechyla prześwit 19 cm poczekajmy na jazdy w związku z tym Jaskółki czeka jeszcze dwa -trzy tygodnie będziemy mówić jak ten samochód jeździ coś o tym, że jest kończymy nie ma teraz jedno nie wierzą one dowcipne w porze państwa od kilku tygodni przybliżamy państwu niemiecką marką alpina to jest oddzielna Marka samochodów związana, choć nie kapitałową to firma prywatna założona przez 10 05 . roku na założona przez przez Arabów Garda bowen wspiera i ta współpraca z marką BMW bezprecedensowa w dzisiejszym świecie jest odbyła się w taki sposób, że nie ma tutaj nie nikt nie ma tutaj kapitału banków w samej marce alpina ZUK to są niedobrzy wasze samochody wyścigowe w latach sześćdziesiątych fabrycznie, czyli w latach sześćdziesiątych był tylko wyścigowa czy aż 3 brały udział w latach sześćdziesiątych siedemdziesiątych były to samochody w inny były to samochody wyścigowe, ale były to też zestawy do treningu tak byśmy to nazwali dzisiaj ta firma z firmą leasingową nie ma zbyt wiele wspólnego jest raczej Manufakturą samochodową to też niesamowicie ciekawą do tego, że tak jak mówię, współpracując z ciała odlecą z gigantycznym koncernom motoryzacyjnym to na takich osobach niesamowicie, a my ego to nazwać partnerskich to będzie chyba najlepsze słowo w wierze jedno pytanie zawisło w powietrzu parę dni temu i Janowicz być może na nie odpowiesz mu, dlaczego mocne BMW EMA albo FOT 12 aniołki albo na Odrze, dlaczego Albina niemoc ADM właśnie to po bo teraz wiemy, że za kilka do tego dojdą one do do dostaliśmy też maile od pana Marcina, który pracował w fabryce w Bawarii Monachium BMW i opowiada, że w Alpine szły na taśmie ze znaczkiem alpina już na klapie bagażniki i bez bagażnika, bo inne zastanawialiśmy się o tym, zresztą dość długo będę wiedział o handel wiedział prawie wszystko mnie, więc też państwo powinno teraz to jest pierwszej ręki od osoby, która pracowała w fabryce BMW alpina normalnie szły na taśmie zaznacz run na taśmy montażowej znaczki Martineza klapie bagażnika i to było kompletne jeżdżące auto z silnikiem Alpine jedynie na kierownicy głową ABW i tutaj wg naszego słuchacza wyglądało to tak jak banki na dostarczała silniki BMW zamontowało od razu do samochodu co podejrzewam, że właśnie w ten sposób, żeby już tak to wszystko uprościć się odbywa po 3 dni silniki są dostarczane do zakładów Alvina tam są modyfikowane, a następnie wracają na linię montażową, żeby tego 50 0 z nie nie rozkręcać i tam w odpowiednie nadwozie ne są montowane zadawać pytanie, mimo że w faktach różni się MK o wpis albo dla kogo są mocne BMW Adla kogo są mocno Alpine, bo wszystkie Alpine są mocno i co bytu przemawiało za kupnem albo 1 albo drugiego woja wzięli oczekuje jakiś pomoc Słowak, żeby rozmontować jakoś słucham cię czymś różni Alpine od czym się różni, ale kino od od ręki NK jest samochodem agresywnym szybkim natomiast Alpine jest samochodem spersonalizowanym to znaczy jest pozbawiona o wulgarności, a bardziej jest położony nacisk, aby na koszt samochodu jak najbardziej efektywne, czyli obydwa są tak samo szybkie natomiast Hefajstos w przypadku Alpine ma większy wybór tak naprawdę, dlatego że można się ze jedno widzowie najbardziej odczują różnych modeli oznaczonych Betard tylko ba są o znaczeniu w 1 2 było jeszcze dizajn, czyli dale, a to trochę tego jest faktyczne nie widziałam tak jak mówiłem wielokrotnie oglądam Alpine na różnych salonach i targach motoryzacyjnych i to wygląda rzeczywiście imponująco widać, że to są groźby są wysokie wysmakowane dopracowane nadwozie stylistycznie, że tak nawet seria 8 było nawet seria 8 było na opinię zrobiona wiesz co jeszcze w jak też w, a warto dodać, że cały ten cykl audycji, bo przy współpracy dzięki pomocy auto FUS Group, który jest dealerem importerem tej marki, ale też dilerem baba Wołomin 3 Rolls-Royce, a w w Polsce i tam stoją takie samochody i zresztą też jestem już mówiono tam ma poważną rozmowę na temat wpychał Bieszczad no to jak ci powiem w takim razie nocy jesteśmy umówi Eni wkrótce powiemy, bo nawiązuje, bo alpina DAW no to przecież ja tak jak słyszą państwo to bardzo zbliżone w tej samej fabryce produkowane modele zbliżone konstrukcyjnie BMW x 2 będziemy mieli wjazdach i Wołosz BMW 6 GT i o tym, wkrótce, a też o wrażenia zjazdy, chociaż powiemy parę słów o samochodzie, który pojawi się w Genewie BMW x 4 to jest nowe BMW x 4 nie wiem, kiedy będziemy jeździć, ale na pewno taki samochód, jeżeli rząd rozdał już słowa, jeżeli o hyundaiu no nie mogę ojciec jeździ tam odbył się w ramach postu poniedziałek zapowiada też premier z Genewy i w ramach testu długodystansowego Hyundai i 30 3 1 4 turbo 1 40 koni, a średnia biegowa skrzynia dwusprzęgłowa nic do porządku w samochodzie nie zmienił średnie zużycie paliwa mamy w tym momencie Jonasz potwierdza, bo do dziesiątej części litra ze wskazaniami komputera pokładowego, dlatego że dokładnie spisuje licznik przy każdym tankowaniu na inne i potem sobie to na kalkulatorze obliczam w tym momencie średnie zużycie paliwa o 7 i pół litra, a i to jest 30 % miasto w 70 % teren po zamiast to nie jest autostrada i nowy dojazd do miast jest zima, a ostatni bój z planem rozwoju jest to zima, więc czy to dużo to mało jak na benzynę, która ma 1 40 koni mordowanie morda to to jest bardzo przyzwoity wynik na trasy takie samochody z dotarciem ponad 2 000 km przebiegu takiej trasy z spokojna jazda ma między miastem miastem nie autostrada okolice 6 bez żadnego problemu 6 l na 100 km tras ciągle czuć się opowiedzieć o zawieszeniu tego auta w porównaniu z zawieszeniem n p. astry, którą ktoś ostatnio miał okazję pojeździć 2 identyczne samochody kompaktowe miałem, a ich trzydziestka i właśnie astra i złe, a stres rozbuja ma w porównaniu z tym hyundaia w Wilnie, ale ja, a stres swoim Sas jest bardzo fajnym samochodem rozbuja nieźle nie w kombi odczuwa dokładnie tak mam KON draka gra w mojej grze jest takim przyjemnie, ale mimo wszystko rozbija się samochodem natomiast Hyundai bardzo dobrze tłumi nierówności, ale jest dużo sztywniejsze, a nie po roku nie porównywałbym go tutaj nie nadawałby mu żadnych sportowych cech, ale jeżeli Fokus Fokus ostatniej jesieni podobno mocno zielniki Fokusa to rzeczy nie, ale mówi też o jego zawieszeniu właściwie podrażnia skórę są to zawieszenie to nie pasuje was nic, ale n p . z Mar gol w lewo właśnie ona w gorsecie sprężyste moim zdaniem golf ma trochę lepsze zawieszenie niż Hyundai i 3 0, zwłaszcza tych warst w wersjach z niewielu wahacze zawieszenia z tyłu natomiast tutaj mamy jakiś taki uniwersalny środek pomiędzy tym komfortem jednak Francuz stała powierzyłem astry, a sztywnością hyundaia dużą pewnością nie zwalnia z wyższej mniej po podobne wrażenia zjazdy miał w SUV-ie hyundaia znów się tu staną też mi bardzo odpowiada, bo niektóre SUV-y mają za miękkie zawieszenie Dusan był podobnie jak i 30 bardzo fajnie zawieszony w koszarach na koniec końców ma Malec rodzina może w poniedziałek do brak no bo ja też tomami chce pan z volvo no dobrze to w takim razie poniedziałek zaczniemy od volvo bardzo się państwo dziękujemy życzymy miłego weekendu i moje w poniedziałek Genewa 2 0 13 po wprowadzeniu pod targi, bo od wtorku targi przez 2 i pół tygodnia no i oceanach już dziś zapowiada Wolfram 60 jadę już jest może w morzach noworoczne, ale za rok na pewno kłaniam się piękne dni Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i słuchaj wygodniej z telefonu! A w promocji Black Friday obowiązuje prawdziwe 50% zniżki!

KUP TERAZ 50% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA