REKLAMA

Test: Citroen C4 Cactus

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-03-06 19:40
Czas trwania:
14:35 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny dzień testowy dzień dobry ja się uśmiecham jacy ci uśmiecha samochód, który będzie mówić był bardzo radosny jak się pojawił trzy-cztery lata temu, bo w takich formach kolorach mówi mocy stronie C 4 Cactus był las w teście długodystansowym przez lata pół roku i chyba nawet nam się podobał, a tak jak uwielbiam tego wiele rzeczy wtedy gość uwielbiała dość co to wtedy było jak to była to buraków crossoverów segmentu BRE Rozwiń » jak to w ogóle było ważne to wiele Wierchy jako samochód kompaktowy wnosi o nie dociera jest a dlaczego się pytam, dlatego że teraz to jest w ogóle najmniejszy samochód kompaktowy to ma być samochód kompaktowy prześwit pozostał ten sam jest tylko facelifting, dlatego że za 1,5 do 2 lat będzie zupełnie nowy atak atak doznaliśmy szoku uczcić pamięć o godzinową, dzieląc je w jak będzie dla mnie bardzo trudno tak masz rację Bloch i bardzo lubi to służebną, ale ja przyznaję moja bardzo lubię usłyszeć, że to jest tylko w tym roku facelifting Hanower nowy model, który będzie kompaktem pełną gębą jeszcze większym będzie grozić kara do żużla 20 cm gorszym doznaje tematu 17 cm ma i miał Franc 4 Cactus przypomnieli podczas zamachu zbudowane w Agrze ten samochód z pogranicza Bylica, dlatego że auto segmentu, bo mają na części Kłoczko od 4 m długości auta segmentu c mają najczęściej koło 4 m 30 ten ma 4 17 jest pośrodku, ale co ma też jest pośrodku między segmentem Balice, a podział nawet, że chyba trochę bliżej jej patrząc ostatnio na cenę do segmentu, by przynależność do poszczególnych segmentów to nie tylko zresztą kwestia wymiarów, ale też kwestia dostępu do wyposażenia i tutaj, a temu autu bliżej do segmentu, by niższe za, bo segment c nawet w takich Markach Ekopol czy volkswagen to ostatnio mega fajny Bajer typu światła LED-owe już się samoczynnie reagujące zmieniające się błyskające szmery bajery podgrzewane i wentylowane fotele montowane trzeba myć, więc tutaj bardziej do segmentu ba, ale też dostęp do silników, która w przeciętnym samochodzie klasy kompaktowej czy to Hyundai czy golf rzymskie, a astra jest mniej o bardzo obszerna, a tutaj tak naprawdę bazujemy na 1 silniku benzynowym 1 za 1 2 8 0 koni bez turbiny albo ten sam silnik 1 1 1 0 turbiną albo nowości dla was podszedł do Łodzi z drugiego albo gdy zawiodą, że z koni to wszystko powiem szczerze z meczu w hali nikt nie pierwsza generacja, której produkcję zakończono w grudniu mniejsze bardzo podobała, jakie widzę na ulicach to nadal uważam też oryginalny fajny samochód, jaki miał zastrzeżenia wtedy trochę ich z nich pozostało, ale niewiele na tylnej kanapie trochę się działo jak na traktor żona była taka jakość już wysoko taka jaja to długo nie jeździła niespecjalnie się tam dobrze czułam jak my mieliśmy wersję z dachem, którego panoramiczny czy wielka szyba, w których nie można było zasługą zdobył aż za używało nagrzewa co prawda bardzo modne było gorąco w środku przez to szyba brakowało a jaki Kozak zasłonki no dobrze i teraz oprawiona w dyskusji, ale niejaki Janusz kanapa błoni Zielona i to się poprawiło po liftingu chyba efekt to, aby to się pojawiły rok po rozpoczęciu produkcji opon na dobra z citroen C 4 Cactus po tej półrocznej serii testów zresztą Stali słuchacze wiedzą to dobrze jak samochód uwielbiał żeśmy żoną go pokochali jak swoje własne, bo do tej pory bawimy się kaktus, jakiego widzimy dziś kaktusa na drodze kiedyś bawiliśmy się to regularnie ja uważam za 1 z naj przyjemniej jeżdżących najprzyjemniej działających samochodów z pogranicza są niby jasne uważam, że te barwy oryginalne mało pali silnik 1 2 tura Super to ty mówisz w tamtej generacji, bo to to tylko ja na razie jeżdżą od 2 jedno i 1 rzecz wygląd 3 najbardziej zmienił ale dlaczego tak jest wierszy pytana, dlaczego n p. nie ma nadal zasłonki w dachu, dlatego że tutaj liczono każdy grosz to swoisty lifting tu wszystkiego co w samym pokazem pokazujemy podajemy nie można zmienić popytu za drogo kosztował będzie zmieniono wnętrze w przyszłym na pewno tu wnętrze sprawy identyczne właściwie oprócz dobrze oprócz tego, że na fotelach widać, że te fotele w tych droższych wersjach są tak jakby pikowane, ale są faktycznie trochę wygodniejsze tu postawiono na komfort, który jest trochę inne zawieszenie tam są takie hydrauliczne elementy i tutaj post i tutaj są trochę inne fotele to są najważniejsze rzeczy, które zmienią uważam, że tak mamy nadal bardzo prostą powiedział nawet ascetyczną zabudowa samochodu polegającą na tym, że przed oczami kierowcy zamiast tradycyjnych zegarów jest tylko ekran, na którym jest wyświetlany wyświetlana ilość paliwa w zbiorniku, a prędkość i prędko zaczął się jedzie i to wszystko i większość jest cytuję znaki rozmawia też do dworca pozwoli Czarnovia po raz i to jest bardzo wygodne to jest teraz w tej nowej wersji na nas niema obrotomierza co Sławka na początku irytowało, ale potem przyznał nieraz, że to nadal Mitech przeszkadza to się w jakiej wersji, bo Jerzy 2 jeśli mam skrzynie broń sieczną to wolałbym mieć obrotomierz w jakimś jakimś tam w wariancie wyświetlania, bo można w niektórych przez francuski zmienił wariant wyświetlania natomiast z wieży z automatem zresztą świetnym 6 100 1 000 00 0 to mi nie przeszkadzał zerknie okiem swoich wnętrze się nie zmieniło więc, że zawsze podobało to będzie zachodzą tak naprawdę z zewnątrz to samochód moim zdaniem trochę stracił charakteru i tanie tron stracił charakteru wiesz, dlaczego to jest celowe on jest bardziej podobny proces trójki do tak wielkie Rosja od przodu, ale to jest dla mnie teraz to niema tych paneli z boku słodko na dole malutkie dla mnie to się teraz zrobiło trochę kuriozum uwagę, że zobaczyliśmy co trójkę mamy trójkę C 3 Aircrossa Wisłok niemal identycznym, a i mam odrost C 4 Cactusa, który jest samochodem taki sam te same silniki podobne ceny wszystko tak naprawdę to samo C4 Cactus ten sprzed ich tu był autem bardzo charakterystyczny i charakter, ale dobrze wiesz co to jest 3 2 5 działałem w ja wiem, ale dziecko wierszyka któż będzie jak timer tak i to za 2 5 lat oka, którzy drugiej generacji C3 Aircross nie gniewaj się o 1 rzecz ten sam przypadek miał miejsce w skodzie, dlatego że był 1 oryginalny model skody nazwał się yeti był fajny oryginalny wyróżnia się nijak nie chcą kupować w remont sprzedawca nie wzrosła jak w Polsce podobne w Chinach wzrosła zmieniono też yeti naprzód tak jak wszystkie skody nadal fajnie jeździ, ale wygląda mniej oryginalny tu jest trochę tak samo, ale też barolo tak samo no ale jest bardzo samochód Tokaj pogorszy podoba wzrostach na zdjęciach gorzej wyglądał niższy w rzeczywistości natomiast jest 1 rzecz przeważnie na prezentacjach takich małych samochodów szczególnie francuskim często są fajne kolory jaskrawe jakiś przetłoczenia dach kolorowe panele w różnych kolorach natomiast tutaj był tylko 1 taki często sprzedawane podobno granatowy oprócz tego był jakiś wasz szary szary bardziej szary i biały habit troszczą się spytał na tej prezentacji na tych pierwszych jazdach no ale dlaczego przy tak ładnie wyglądały tak tak Tusk w kolorowych Czyż można byto też tak marketingową już tak to prawdą ładnie wygląda, ale tak naprawdę przychodzą klienci do salonów jednak w przeważającej liczby nie krajów czy nie będzie ogólnie biorą takie bardziej stonowane bardziej normalne a tym bardziej dziwna rzecz dziwna rzecz bardziej, że byli oni są to teraz jako głos mniej samotni, chociaż to państwo znaczenie, bo marketingowo pokazywać to tutaj chyba to był taki czas ów pokój albo tak, bo spodziewał się państwo przybliżoną tym kaktusów, które jeżdżą tam, które są bardzo ci od razu bardzo cool w Małopolsce kupują tak orzekł o dokładnym myciu okazuje się to chyba najchętniej wybierany w banku intensywnych kolorach samochody jak ja widziałem ze 2 × z Tylmanowej, a to z kolei teraz nowych modeli citroena C3 Aircrossa widuje kolorowe Bona mogą być zbyt dwu barwne dach inny ma takie ciekawe, czyli szukaj w Lasowie o fajnym samochodzie, a dziś szefowie tego zamieszania z ładną masz mają ważną aż żal teraz mały kompakt stać korzystnymi Alzheimera pytałem czy jest nie ma czegoś o decyzjach co chyba nikt nie wszędzie nas za to lubią, że damy dociekliwe pytania pytam się jacy są konkurenci jak myślisz jak C 3 Aircross nierealne z innych Marek Kaźmierczak Śląsk ości nie Allena wnętrz powiedzieli coś takiego co mi się bardzo podobał się konkurenci są przedłużone samochody klasy ba, czyli Skoda Rapid i Fiat Tipo, że to ma być konkurenci ani inne Sovereign kompaktowe w ciąży pokazano nam to porównanie, że jest to lżejsze od garnki forda Fokusa i ma lepsze osiągi, ale generalnie najważniejszy konkurs najważniejsi konkurenci, którzy sprzedają 8 9 000 rocznie Rapid przypomnę, iż Fiat Tipo ma tylko Fiat Tipo w różnych wersjach wyposażenia kaktus maksimum 2 brązowe oczy można coś tutaj wracamy do tego, że to z bas plus sama, bo chcemy z faz minusem bardziej powiedziałbym, że to z baz plusem ocenił Rasmussen tak, by nie żal, bo łatwo to nie jest ta sama tylko jest brak lidera zajmują się na lotnisko pan z zewnątrz bardzo ładne środek niezmienione wygodniejsze fotele słyszałam rusza, bo to jest ważne były bardzo wygodna tak, ale to jest podobno jeszcze Lech Wisła to było to co czytam przed wyjazdem do policji jadąc pierwszego dnia, bo dziś 2 dni w ogóle się zastanawiać co jest lepsze gorsze zawieszenie, ale właśnie, bo oprócz uzależnienia, bo najbardziej istotną różnicą tak w w 2 w przypadku tego citroena i jednocześnie wykorzystanie jakiegoś takiego no ale zawsze citroen kojarzy się z informatycznymi zagrożeniami z bardzo wysokim poziomem komfortu mam zresztą 1 takiego citroena Big SA Gd i w 2 wczoraj i Michałem no tak autobiografią złodzieja komfort na czele, ale nic dzięki temu, że jest hydropneumatyczne zawieszenie tylko dzięki temu, że są tam ogranicznik wygrał wyraźnie było tak łatwo osób zakażonych kołowych radni dziura to drugi hydrauliczne coś tam jest gdzieś tam coś czasu, by wejść i wytłumacz mogą jeszcze 3 minuty Jadzi bardzo dokładnie wytłumaczy jak trwoga to nie pojechał po to, żeby jeździć plecaki są wrażenia zjazdy i walczysz jesteś konstruktorami samochodu nie będzie złudzeń, że umieram no ja jestem inżynierem i dlatego się teraz koncentruje na wrażenia zjazdy i powiem ci, że jadąc najpier w samochodem nie zastanawia rzeczą jest bardziej komfortowy czy niebo miska któż nie brakowało poprzednim komfortu fotele są fajne jak siada rzeczywiście są wygodne, ale dość twarde i prawdopodobnie i minusy 2, ale to też pytań w zawieszeniu mówiłaś tak to zależy z małych rozmiarach zimą też trochę związane z zawieszeniem, dlatego że mieliśmy też po górach Echo, że ten samochód to ten samochód się jednak bardzo przechyla oleje przy takim szybkim pokonywaniu zakrętów do tego sieć nadaje się wychylał widzisz no po prostu on to nie jest samochód do sportowej jazdy po zakrętach, ale to zakładamy, że tak jest i nie nie próbujmy go o swoje poprzednie były sprężyste i taki jak piłeczka wydaje dość fajne uczucie łaknienia co jest bardziej komfortowo bardziej miękka i zalew kiczu ruchome czy Bad czy bardziej rozmieszczone obok szkół, a rok w sumie wartość ubioru agenta są tacy, którzy lubią, więc na to przygotować program jest trochę jest ograniczona, ale to przyjeżdża na prostej przyjdzie po Zawiszy po takim nierównym to jest fajne to mówi nieźle i bagażnik się zwiększył do 300 kilkudziesięciu litrów to PRUSS Ast z minusów co powiedział, że to zawieszenie na zakrętach trochę nie nadąża, więc to nie jest samochód do dynamicznej jazdy po górach po zakrętach to wiadomo i poprzedni chyba też nie było, ale właśnie z brzegów Iny, ale też bądź są lepsi może tak bym powiedział nad i drukarza czy i tu się nic nie zmieniło ich gości nie zmieni słabe trzymanie boczne i to zauważą to fotele są trochę za szerokie Piszczek myślę trzyma to boczne są wygodne, ale przy zakrętach to właśnie, że nie ma trzyma to są takie najmniej to są takie wady, które w, którym się wyczuwa czy jazda w 1 2 40 automat, bo w świetnym cześć jego osią 6 6 z korzyścią dla misji tłoczno nie ma jej na razie nie przybędą oś notuje dziś 30 8 i drugiego dnia ręczna skrzynia biegów 1 3 0 koni 9 do setki jeszcze lepiej niż to co najmniej i pierwszy dzień automat 1 2 1 1 0 benzyna drugi dzień ramka 1 2 1 30 benzyna waha niech ta sama trasa, ale pytam się też inne ekipy którymi spalił zgodni który może to nie jest niespodzianka 11 30 tak i nam spalił słuchaj oczywiście to są wszystko jest w 10 0 kilkudziesięciu kilometrów trochę inna trasa od 3 tys z wyświetlacza 1 mąż spalił ten oszczędniejszy ręczna skrzynia biegów sześciostopniową 100 trzydziesto konna poniżej 6 trochę mu w tym ja zdawał na autostradzie przez ten czas, a drugi plan spalił może trochę więcej po górach automat 1 2 z 10 słabsi automaty od pół litra więcej może nawet nie masz co dziwić, bo Mimi mieści mi się stan n p . z trochę słabszym silnikiem paliła tyle samo co Ford Fokus trochę mocniejszym silnikiem trzycylindrowym my, ale jedno oko w mów i diesli nie była diesle będą jedno 6 ile 9 2 10 0 koni, ale to chyba za pół roku dopiero osiągi pokaż mi tu osiołek, a to co się no ale rzeczywiście 9 sekund do setki wydawał się, że poprzedni miał 9 sekund setki prawie 2 pęcherza jest trochę cięższy jednak, ale nie jest walczy już niezbędne jest nadal część dużo systemów wspomagania to rzeczywiście każdy może solista i znaleźć swój samochód jest rzeczywiście ładny elegancki stracił trochę charakter poprzedniego kaktusa to prawda, ale ja nie mogę powiedzieć, że strony nowe są brzydkie to kwestia gustu worek ze 1 10 osiągnął pan tam z 10 konne po tej pierwszej generacji przyspieszało za sobą setki 9 3 sekundy raz przyspiesza 9 4 Solno nie jest to jakaś wielka różnica, ale za to zwiększyła się prędkość maksymalna to takich rzeczy do nieba, ale o to by w wersji 1 3 0 donic dobra słuchaj, podsumowując nowe kaktus OFE jest liftingu bardziej się upodobnił do innych jest do innych samochodów citroena jest wygodny jest komfortowy nie wiem, o ile bo to trzeba by pojeździć szalonymi drugi NATO Sojusz lewicy i natomiast powiem ci, że no na pewno to nie jest to nie jest zły samochodowa będzie musiał je rozważę tę linię brzegową interesuje to zamieszanie jak możesz się z Arsenalem zwiastuje już od dzisiaj drogą codziennie dzwonić do citroena, kiedy będzie musiał pokrywać moje auto, kiedy będzie miał równają raczej z poprzednikiem tak zrobiłem pół roku nim jeździć na Podzamczu pięknie bus citroen C4 Cactus Bogusława warszawski był Jacek Banaś nasz samochód 5 3  000 k, a na listach, a starszy paktu z tych dni przed wojski w Indiach, by ceny spadły nawet 4 5 co w warszawskiej Jacek Balkan jeszcze raz dziękuję za dźwięk Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Z pakietem "Aplikacja i WWW" - niezbędna wiedza zawsze pod ręką!

KUP TERAZ do 40% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!