REKLAMA

Relacja z wyścigu autami elektrycznymi po Polsce

Magazyn Radia TOK FM
Data emisji:
2018-04-21 13:00
Prowadzący:
Czas trwania:
11:42 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
rajd dziennikarzy, a w nim nasza reprezentantka redaktor Aleksandra dziadek idzie dobrą prym w grę w lidze trzeba w internecie mogli śledzić, gdzie teraz jest też dokładnie tak wiele wad deweloper, który pomysł na portalu wysokie napięcie PL do tego i paliw, ale tylko katorżnicze agentom, o ile reagują ich mają, jakby była osobą, której też w drużynie Nikoli obok po górach Dziennika gazety prawnej hodujemy własny samochód pilot był rzekomo pomógł nam się naładuje Rozwiń » jednak być może nie będziemy czekać do stóp do lądowania powoła go takie wyniki jak samochodem elektrycznym były próbują naładować trochę mniej niż do pół procent i Pogoń 0 0 pojechać już na 1 raz mają nadzieję, że nikt nie mogły nam się samochód do Poznania nowo się chwilowo pomogło, bo lepiej niech fal powodziowych planowanych barier w bardzo cicho w środku to oni nawet się nie słychać w e-handel liczba tych myśli o religiach myślenie o kwotach, bo nie słuchali tego na zewnątrz natomiast gdy trzeba brać pod uwagę plany teraz, kiedy jeździć po Polskę od klubu z odmiennych od samochodów elektrycznych może mieć różne nowe wodowania każdy obywatel nie może mieć grubą teczkę, kiedy planujemy dłuższą drogę Noto musimy pokład do grona mogą, gdzie prawdziwą Golgotą rozmieszczone i liczyć na to że, gdy przejęła ich kodowania portal nasza odwaga nie będzie zajęta przez inny samochód dojazd do bardziej, że tym bardziej, że tylko właśnie powiedzmy, że to przecież wyścig, żeby rzecz jasna jeździć zgodnie z przepisami tutaj nie ma mowy o wszelkich jakimkolwiek złamaniu, ale tu chodzi o to, żeby wygrać z innymi ekipami na jego terenie musi być takie proste dlatego wyścig o sile 2 dni gramy źle postawione zadanie, żeby przejechać drogę od Warszawy do Wrocławia i powrotem no ale nie może być tak, bo po domofony wiemy, które obowiązkowo przez Łódź i szef Pogoni i olchy Wrocławia jutro będziemy wracać do Warszawy lokal mieszkalny jak, o jaką będą wybierać, a kogo oba modele volvo najechało oczywiście każdy z nas musi je pod uwagę rok możemy lewych rozwieszono ładowarki niejako myślę, że tak jednak on bardziej nie zobaczyliśmy zabawne, bo w końcu powiedzieliśmy, że odsłaniać jednych drugimi, jaką strategię przyjmuje okazało się, że przyjęliśmy bardzo różne strategie na kopiach Karoliną wybrałyśmy od wyjechania bardzo oszczędnie, żeby grać jak najmniej energii mogą się oczywiście marzę o tym, że trzeba jechać dużo wolniej niż pojechałyśmy po to, by Warszawy do Łodzi autostradą drogą można go do Radia oglądając piękne widoki małopolskie Mazowieckie równiny i Grzecha Schetyny wilkami inni od pałek i gry pojechało drogą okazało się, że w jego wydatki takie, które jechało drogą podkreślił, że i tak w Łodzi przechodziło wyłania, czyli o koszty zależą od tego, jaką strategię wybieramy, a będziemy jechać pojedzie mord pragnienie inne mniej jechali szybciej też ich doładowywać no ale mało ci, którzy jadą najszybciej i wreszcie się ładują i tak ogląda się z nami cenowo oraz Marcin Hycnar nauczania tego, jakie tym samochodem elektrycznym, bo Polska poruszali Generali infrastruktury, choć kilka ładowarek robię tego wcale nie jest ich ich aż tak dużej to nie jest takie bardzo komfortowe jest do niego tak naprawdę trzeba dobrze policzyli kilometry dobrze policz ile oglądać możemy jechać, żeby obok odnowienie zawodową jego przemówienie od rat lub jej podroby szczególnie, jeżeli chcemy ugrać dla siebie takiego jak sobie radzić z ładowaniem widziałem waszą relację swoją Karolinę na Facebooku Radia TOK FM ich jest taki moment, kiedy jesteście obie dość zdziwiony tym co się wydarzyło takie, ponieważ było nachalne nasze pierwsze spotkanie z ładowarką trumnę z Bobolic samodzielnie okazało się, że nie umiemy wyłączyć 1 ładowarki takiej prośbie trochę wolniej, żeby podpiąć pod szybką ładowarkę o Wałęsie, że w pokoju to embargo, bo wystarczyło otworzyć samochód, żeby podłoga opuściła ona ekologicznych chowa w tempie w prologu na torze wynikiem tego nie przerwał potrawach nieobecność, gdy robimy zakupy w obozie blokuje lub wyłączanie autor prądu starczyło woli pomogą dobrych wiatrach, jakie udało zrobić to nowość, bo rezerwowych co no bo nauczyli przekonać na własnej skórze, jeżeli chodzi o ładowarki to tutaj rzeczywiście ładowarki oraz więcej, ale nadal jest ich mało i bywają zawodne i do niego swoje winy ładowarki ich tam jest wiele napięć lat nikt, o którym jesteśmy i tak n p. mieliśmy w Łodzi o sytuacje, że pomimo, jakby 2 młodych szybkiego ładowania do samochodów elektrycznych i dat wiadomo, że tam 2 samochody szybko ona nadbudować nie będą, bo byłyby Misiło był błąd nie byłby to napięcie, które dochodzi do ładowarki dywaniki lub podzielić się od 2 i nagle auto o jakość tego nie wiadomo nie wiedziałyśmy podobnego miałyśmy szczęście, że wyprzedziły naszych konkurentów, których nie krytykuję samej ładowarki otrzymały je trzymamy kciuki jedz cie z Karoliną szybko zmienia szybko dotrzeć jak najszybciej i bezpiecznie trzymamy obcych na wokandę wyznaje po najpiękniejszych i Gogol ogrodami nie można powiatowy w Milanie szybkiego ruchu, a nie, wypuszczając za sobą też tony spalin Aleksandra Zienkiewicza Radia TOK FM trzymamy kciuki czekamy na kolejne relacje, a teraz łączymy się z Bartłomiejem dębickim z wysokiego napięcia PL tyle my o to dziennikarzem, który stoi za całą tą aferą i cóż to za pomysł, żeby tworzyć ten rajd dziennikarze dzień dobry Bartków niedziela godzina drugiego roku pomoc ma na celu przede wszystkim ich LOK ogonie i wielu osobom, które buchają w tej chwili Radia TOK FM, które dbają o portfelu takie napięcie i gazetę prawną od Pegidy Alert, czyli wszelkie media, na który dziennikarze jadą w tym rajdzie, aby pokazać im jak wygląda czy da się już podróżować komfortowo po porwaniu kodami elektrycznymi się, że to wciąż są samochody albo tak ludzie uważają na maksymalnie 5 km, bo my udowadniamy, że da się zdecydowanie dalej i chwała nie upraw koło dużego komfortu ciągłe i choć rzeczywiście takie redaktor, gdzie takich mówiła na początku mamy akurat graliśmy o poprawę do Łodzi jechaliśmy szybko komfortowo, bo wiedzieliśmy na ile nam od baterii lub złodzieje i mamy do dyspozycji większość szybkie ładowarki, który ściągał od Janowianki jak szliśmy tam po gov PL baterie oraz ładowano do 10 potem widzieliśmy, że nie ma potrzeby ściągać ich, że później notowaliśmy ich rolą w ciągu 20 2 5 minut kilkadziesiąt kilometrów dalej kolejna ładowarka i naładować ich rychłego powrotu w ciągu dnia 30 do 4 0 minut maksymalnie ich wbre w pozorom nie trzeba też rozkładać namiotu pod ich ładowarka mi, że to jest akurat taki krok, żeby się zatrzymać podłączyć kłamał Łódź chce podejść do kawiarni el kupić sobie albo bank albo albo kawałek jego Rafamet mamy już auto i naładowanych my w tej chwili najtrudniejszy etap, który wspiera go tam, gdzie będzie czynnością ładują my już mamy też rondo obok kilkadziesiąt kilometrów dalej w koszmar i jest niestety Infrastrukturalna pustynia głębsze pomiędzy Sieradzem, a Poznaniem, do którego mamy do rzeczy o 70 km ruch ma akurat jedziemy samochodem w najmniejszą materiał, ale i, o ile było jej prawie całą baterię czerpaliśmy jadą tylko od 20 km to tutaj wychowało baterią musiał czekać i siedemdziesiątych, czyli zrezygnowaliśmy z lokat jedziemy drogami krajowymi, ale jedziemy tak naprawdę tak jak ten ruch tutaj przebiega tutejsze jedzie 7 0 o ich 50 90, ale ich samochód zużywa prawie o połowę mniej energii niż na autostradzie 5 i spokojnie na to tak, żeby tak, żeby do UE do Poznania były bezpiecznymi zabawkami wszędzie było ponad kilometrów dojechać i z tego co robicie z tego co mówicie był nawet słowo to oczywiście nikt samochody elektryczne nie są tylko do tego, żeby jeździć nie po mieście, czyli udowadniać, że da się pojechać trasy mimo wszystko z tego co ty mówisz tego co mówiła o VAT jednak trzeba bardzo wiele rzeczy rozważyć i zaplanować, więc to jeszcze nie jest także o to wsiada mi Andrzej sprawdzę sobie gdzieś na inne nawigacji, gdzie tu jest najbliższa ładowarka, bo pewnie będzie gdzieś się w na przestrzeni kilkudziesięciu kilometrów nie 20 30 długo tu trochę trzeba, więc planować ich brak praktyk pływania, ale w tamtym roku podjęliśmy pierwszą taką próbę trochę pieniędzy koło jechaliśmy tak lub samochodem było tyle tylko do Warszawy do Gdańska i rzeczywiście mieli pogląd, że wiele tak ponad pół szybkie ładowarki nie chcę, by ich 1 na parkingu 1 sieci handlowych nie działała, ale jak lot catering obsługa czy ktoś może, ale i one nam powiedzieć odpowiada robić okazało się, że ponoć sława, która akurat odpowiada za to ładowarkę nie ma ich odpowiednikach niestety Lech i spokojnie poradzi i ich liczby po prostu hotelu na trasie, ale widać ogromny popyt w ciągu ostatniego roku przede wszystkim o 1 i nowym Barba, który rozwija od swych sieci ładowarek w tej chwili nie ma już ich kilkadziesiąt w ciągu roku z kawałkiem kolejnego, że będzie ich 19 przy głównych szlakach komunikacyjnych i rusz będzie Pakosz taka podstawowa, ale tak, żeby można było już ich po całej Polsce po wielu odmian oraz dużych bardzo wygodnie jeździć po płótnie żadnego odniesienia się odurzyć się bowiem, że ładowarka będzie jedno 100 km od jedziemy tam i wypad do 2 0 minut, żeby się podładować, aby Ano po tej Polsce Powiatowej trochę bardziej rzeczywiście to oferta będzie przykładać do tego do tego wagę, ale jedno cała nadzieja w tym, że n p. polskie spółki energetyczne i jednak uznają, że warto zainwestować na początku to oczywiście dla niego koszt do tych samochodów po to, mało, by tylko 2 000 takich aut, ale jeżeli nie będzie infrastruktury, ale do tych samochodów też nie będzie przybywać mamy taki trochę zaklęty krąg i dobrze by było, żeby ich o rzeczywiście wzięło na siebie pełną odpowiedzialność i ich motywowało czytam roi się od spółki energetyczne ach, do obudowy 2 proc chorych rośnie powoli jej uchwałę o mobilności, która obowiązuje od lutego już nakładana na samorządy, które nadal większe miał sporo, ale obowiązek instalacji od wyładowania określonej liczby takich łatwych w dziejach no dobrze nie zatrzymuje, bo widzę nadziei pije się, że inne drużyny już jadą, więc również życzę powodzenia jedź bezpiecznie Bartłomiej der ski wysokie napięcie na PL wcześniej owadzie Gikiewicz Radia TOK FM oboje jadą w rajdzie dziennikarzy, czyli rajdy samochodowe ami elektrycznymi na stronach Facebooku Radia TOK FM mogą państwo zobaczyć Francję Oli oczywiście więcej na naszej antenie również będzie 1 3 3 Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: SOBOTNI MAGAZYN RADIA TOK FM - KAROLINA GŁOWACKA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium teraz 40% taniej. Wybierz pakiet z aplikacją mobilną - podcasty, audycje i radio bez reklam zawsze pod ręką.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA