Przygody ze świata i z Polski, czyli podróże"Wnuczykijów"

Podróże duże i małe
2018-04-29 11:20

wnuczek z 2 autorzy bloga w nocie kijek kropkę po czasie i Adam wnuk dzień dobry Cadbury w jak zapowiada, że będzie mówili o romantycznych podróżach, ale coś w tym jest prawda, bo był tu znaleźć się w czasie podróży i są Siedliszcze i pomyśleć co częściej się wymieniać tymi miejscami, gdzie chcecie pojechać i się okazało, o co w tym właśnie poznaliśmy się dokładnie można powiedzieć na przystanku umówiliśmy się na wyjazd autostopem na taki podróżniczy Rozwiń » festiwal kino dotąd z tamtej pory się tak zaczęło rzeszowianie do tej z obcym facetem na przystanku no właśnie wtedy trochę nie pomyślała o tym, że w ogóle miał tak strasznie chciałam jechać gdzieś autostopem ani męskim poznają, jakby nie chcieli to mówię to grono znajdę kogoś na taki był portal dla wzrostu biegła autostopowiczów wyznaje Wasia za ogłoszenie o miano jak ten stan ty też w ostatniej chwili powód gorsza niż osoba, która miała ze mną jechać w Kownie dzień przed moim wyjazdem do Gruzji przyleciał do Gruzji właśnie A 6 z mamą Tomsia jedziesz tylko ogarnie cały wyjazd na serwisie nosa tak dalej jedziemy razem jak wrócę za 10 dni będziemy grać dalej to trochę jak taka szalona randka w ciemno pali się do Holandii prawie 1,5 godziny autobusy w korkach stały podziwiana norwescy działacze wytrwale niebo istnieje jakieś filmowe zapisy Wally 8 5 minutach tak naprawdę rozmowy tak, jakbyśmy się znają po prostu od 1 0 lat zaczęliśmy właśnie wymienianie się tymi destynacje mi, że tutaj Adam, mówi że chciałby strasznie Dobosz jechać w jeziorze w Smyrnie do Konina, gdzie leżą też bym chciała pojechać w centrali zaczęły się spotkania wziąłem owe wania Bośniak tam pojechać, kiedy pojazd jest krzywaśń mogliśmy już poszło tak bądź już kolejny wyjazd wspólnej szkoły, a raczej policzone ilu krajach byliście wspólnych wspólnie niecałe 4 2 3 5 fundusz Catella od tego momentu poznaliśmy się w 20 12 to remont w sumie cały czas razem podróżują na wszystkie 3 20 1 2 do czego 6 lat blisko 4 0 krajów tak plus minus można powiedzieć to nie zaskoczy jeszcze 4 lata to teraz moje pytanie, kto je klasyczne, w którym kraj wasz najbardziej podobało to się skończy za godzinę Hermes globalnej oraz lokalnego to jest bardzo ważne urzekł najbardziej na dojazd do domu konkretne taki chyba nie 1 z mniej je w popularnych mniej oczywistych oman, dlaczego zdecydowanie pierwszym takim aspektem było to, że jesteście mało turystyczne kraj albumy takie takie miejsca, gdzie jeszcze nie są przesiąknięte tą turystyką no i słyszeliśmy, że jest są ludzie strasznie gościnnych gościnnie w tym miejscu, więc nie, jeżeli pojawił się tylko bilety i okazja, żeby lecieć to jakby od razu się wzorowaliśmy warto dbać niestety nikt też było to, że jak rozmawia się z LO mają czekać mówi, ale to co tam jechać przez komisję łatwo jest w ogóle za kraj okaże się realna szansa, że mądre argumenty o losach zdecyduje Ukraina Oil gra się z państwa i miast prawda o man i zagrają z logo PiS głośno wyzywać, ale tak naprawdę pojechaliśmy z Omanu nie cieszmy się wgłębić w to co można zobaczyć co robić to tam jest multum do tego wszystkiego tak naprawdę krajobrazy są od pustynnych poprzez górskie na morzu oceanie kończąc jest naprawdę jest bardzo duża ilość tego są bardzo gościnni bardzo sympatyczni mili pomocni i kładąca się Pudzian ty jesteś przesiąknięty turystyką można poznać prawdę ważne, bo ja mam naprawdę alergię na wychodzenie z Czeszkami, które zostały zaprojektowane dla wycieczek cały szacunkiem dla wycieczek i wiem, że wiele osób to lubię tego nie czerpie z antycznymi, gdy te kierowano do tras przerzutu w lewo to sprawa tutaj sklep lalka godzin stania zdjęcie zrobić sekcję jedziemy dalej i ten wasz punkt na fotografie to też mam ochotę pójść z tym trudy chwalą wójtowi do Wisły tak strasznie naturalne handel to nie jest aranżowane tak jak dziś grają na ulicy czy właśnie już okazję spędzić wieczór przy ognisku na plaży studentami to wszystko było tak naturalnie aranżowanych to właśnie Dunka jest ich nawet sami ludzie tak naprawdę sam przygląda się przypadkowo aparat został w samochodzie turystom miałyśmy cała wioska została zaangażowana w to, żeby nam pomóc i znaleźć aparat może nas nie znali może niektórzy dziecko angielską mówili to każdy pytał, o co chodzi pośród kolejnego znajomego, żeby słuchać słuchać aż okazał się ten aparat kursów wrócił w miejsce, które w ostrym wyszliśmy po panach zobaczył to Rosja przestraszy przychody należne mu oddać, bo wolę nie przyszło do Włoch to, że można zabrać sam na siebie obrazów rys, nic więc metoda się i dodatkowo się na sam koniec dziś podziękować ludziom, że nam pomogli w ogóle imieniem sam za paliwo w ustach mózg uczęszczam oddać mu o nim wyłożenie żony ten za paliwo nie dajesz Ależ jest straszna podziękować to przyjmę zaproszenia, aby do nas w buty takie podziękowania ja rozumiem w edycjach inny kraj to jest chyba kluczowe w prawdziwym podróżowaniu po co też jest trudne w przypadku zorganizowanych wycieczek, czyli zboczenie z trasy i i robienia rzeczy, które się nie zaplanował, bo trudne chyba zaplanować właśnie kolację na plaży z mieszkańcami stamtąd którzy, którzy w będą mieli na tyle czasu i uprzejmości gościnności wezwań po prostu posiedzą dużym mieście takie autentycznych przygód ważył media taką ostatnią, którą zapamiętam strasznie się zawsze marzyło spać w jurcie takiej prawdziwej w Kirgistanie, ale też nie chciano wiadomo, że można sobie wynająć jest to typowa taka turystyczna atrakcja, ale marzą się raczej tak autentyczne przeżycia najważniejsze byliśmy w tamto lato w Kirgistanie to już stoczono Jeb Bush tam kończył wyjazd i kiedy szliśmy wieczorem ulicą zabrał nas pan autostopem okazało się, że mieszka gdzieś pośrodku gór i oczywiście powiedział, że aż 5 dziś u mnie mam taką gościnną użyte w Grecji są uradowane, że spełni swoje marzenia siedzieliśmy mieliśmy iść tą lokalną baraninę oczywiście częstował nas trunkami dosyć mocnymi także no taka była atmosfera autentyczna jest pełniącym ważne spania w jurcie w byście też na Islandii, która chyba coraz bardziej popularnym kierunkiem popularność w tym szczególnie, odkąd powstały został otworzony tanie loty są Polski teraz naprawdę coś ma 1 z nielicznych europejskich krajów, które ma z 5 miast łącznie na Islandii z roku na rok jest coraz popularniejsze, ale warto warto wziąć ślub natura jeśli ktoś szuka zabytków architektury tamtego raczej nie uświadczy jeśli lubisz naturę dzikość to wprost powala wszystko to można się od te same lodowce czarne plaże gejzery góry wprost, że wszystko wszystko idzie nasze wszystkie naprawy krajobrazu Opola jak podróżujecie macie wszystko co potrzebne na plecach czy hostele hotele jak to wygląda początkowo jeszcze troszeczkę tak jak się poznaliśmy bardziej studencką jeździliśmy, czyli zawsze był namiot zawsze była autostopem i wszystko co mieliśmy potrzebne to było na naszych plecach teraz dalej pod dużym z plecakiem i daje lubią bardzo spać pod namiotem, więc jak go z możliwością śpimy tak trochę mnie już autostopem ale gdy przesłaniem fani się poznaje ludzi podczas takiego podróżowania, ale szczęście korzystamy właśnie z czegoś hostelu takich środków lokalnych środków transportu także trochę idzie to w taki Level wyższy troszkę bardziej egzotycznie też już dziś tak jak na początku syn mnie jakaś impreza naprawdę jest sens podróżowanie autostopem można mieć osoby, które podróżom naszym udziałem sza niż w Kirgistanie tak naprawdę od osób nie znamy już Super znany i wezmę maszynką można siać tam 100 200 km 4 5 zlotym z dniem przez to stracić czas, żeby stać w lodówce i właśnie auto z chwilą rośnie, bo to jest z tym z tego co się zorientowałem z waszego bloga starać się uprawiać taką turystykę wysłał w tym sensie, że jedziemy gdzieś mamy na to jakiś czas i zobaczymy, gdzie nas będzie nas poniesie ta przygoda na etat taki jest pomysł na to dokładnie było jakoś układamy takiego planu będą, że zapoznajemy się co w ogóle, z czym się je z takiej masy, które my byśmy chcieli awansować, bo też jesteśmy także ty ją oglądać też stoimy w naturę w krajobrazie okolic, gdzie szukać w góry i musimy zabytku to wszystko oglądać tam jest masa masa turystów, więc wyznaczam sobie takie kilka minister byśmy chcieli zobaczyć areszty wychodzi w praniu my przede wszystkim ten kontakt z ludźmi dla nas ważny, więc dlatego pozostawiamy sobie taką przestrzeń do tego Fijoł zsunął podróżowania, żeby właśnie poczucie czegoś innego czegoś nie zaplanowanego wiele osób się boi podróżowania szczególnie takiego nie zorganizowanego bez przewodnika, bo myślą o sobie tak, a co z językiem nawet jeśli znam powiedzmy angielski nad morze mieszkańcy niekoniecznie znają, jakie są poradzę oszukają mnie taksówkarze, a w hotelu mi coś zamienią podmienił nie będę wiedziała jak się zachować, a w ogóle to mnie okradną i t d . z tym radzić niż miesiąc z tego wiele osób tak im nawet tak myśli i Grzegorz po ponad w sobie ta te lęki jak sobie z tym radzicie myślę, że trzeba być troszkę bardziej otwartym na świat, bo jak tak człowiek, by zapobiegawczo bardzo patrzył to taką wolę strach jest wyjść z domu, bo może ktoś okraść albo przejechać samochód, więc troszkę bardziej być otwartym ludzie naprawdę nie spotkaliśmy się prawie może zaraz po czystych, iż x lat podróżowania, że ktoś coś tam chciał nas oszukać, a tak to to było naprawdę wszystko było Super poza tym zna i ludzie są naprawdę pomocni i chcą pomóc nawet tak, że niezależnie od język czasów, że zdarzało się także nie znali oni języka uczymy, a jakoś dało się dogadać nawet na migi to był jakiś łączony z polską i Migowo angielsku hiszpański jakikolwiek Agcy podróże muszą być drogie nie wcale nie muszą być trochę starszy na czym jeśli mamy sprecyzowane, gdzie chcemy dać powiedz mamy krótki okres czasu w czasie roku urlop jest na tydzień mieszkam w konkretnych datach faktycznie wtedy znaczyła kompromis, choć tata zawsze jesteśmy otwarci tak jak my podążymy nie mamy wyznaczonych traktuje się pojawiają wciąż jest promocja Hiszpania biletów lotniczych korzystamy z tych dopasujemy sobie po prostu nasze wakacje do tego działu da się nasz uczeń, który też, by niwelują ten koszt tego wyjazdu jak jest różnica między podróżami odważnymi brawurowymi już nie mądrymi macie jakąś taką granicę w sobie myślę, że już pchanie się w takiej rejony, gdzie dzieją się też konflikty już mało odpowiedzialnej to już raczej nie będzie odwaga, a właśnie bardziej brawura n p. powiedzmy oman jest krajem bezpiecznym z tego jak zapoznaliśmy przed wyjazdem, ale już Niemen, który znajduje się obok jest krajem naprawdę tam, gdzie się dramat mówi nam też mieszkańcy nowego zbliżać się z zagranicy także myślę, że jeżeli rzeczy chcielibyśmy tam jechać jednak na to już troszeczkę byłoby mało odpowiedzialne 1 także raczej w Bjerre 4 bezpieczny kraj to chyba jest taka podstawa chmur w LM i a jakie są potrzebne sprzęty, bo mówimy o tym, że drużynie muszą być drogie i ja się z tym zgodzę, ale chyba jednak trzeba dokonać pewnych inwestycji jeśli chodzi o sprzęt, który mamy przy sobie czy też na sobie na naszych plecach jeśli dbamy o swoje kręgosłupy c z takim Master Chef podróżnika w waszym przypadku na pewno plecak buty po prawej nie wyobraża sobie, że im się, żebyśmy jeździli stopem z walizką, dlaczego ulga ta technologia ich hobby to, więc na pewno wygodny plecak, w którym strona Killer czy warto zainwestować, żeby na lata był ten kręgosłup jednak trochę odciążyć my dodatkowo nie nosić go na ramionach tylko proszę go sobie za 5 tras zjazdowych o VAT oraz Piotra Gawrona kładł odciąży też kręgosłup właśnie momencie biorąc pod uwagę też nasze wyjazdy rowerowe Polski prezes być sposób rozwijamy to był dobry namiot, bo to jednak czasami zostajemy w takich miejscach, gdzie cieszyła się rozbić Górny Mackiewicz jest dobry namiot, który w funkcjonalny, toteż warto z niego zaleceń doskonale rozumiem wysłaliśmy 6 lat temu jądra jest rozdzielność majątkową chodzi o własną historią, ale nie przeżył i nadal myślę, że jeszcze posłuży nam trochę to dobry namiot jest oceniany szczególnie, kiedy zaczyna padać deszcz, a realia i wiać i wiać wiatr, ale są różne takie gadżety turystyczne, które dziś kubki tutaj składane miski miseczki łóżko widelce bawić się takie rzeczy czy Nikon znasz idziesz tam jakieś zwykłe z hipermarketu plastykowe sztućce do tego inne mamy naprawdę żadnych logistyki Super gadżetów, których jest pełno jednak na rynku dobry śpiwór też tak znaczy dobry pomysł na zimno jakieś miejsca lżejszym na najcieplejsze rejony jak mniemam, że aż trojga 0 taki sprzęt w ważniejszych wiadomo, że waga odgrywa istotną rolę, więc im lżejsza konne w tym lepiej prawda, bo niczego dźwigamy na placach niesie wymęczył można powiedzieć to co byście powiedzieli tym, którzy są teraz w domu albo gdzieś na balkonie i nic albo w swoim ogródku słuchają nas rozleniwienie myśląc idealny też wątek wsiadł pojechał, ale trochę się bowiem Dyjak jak zacząć, gdzie zacząć jak byście to poradź innej myją się, że przede wszystkim trzeba pożyczkę właśnie otworzyć to głowa i nawet nie, mówi że od razu lecieć do Ameryki Południowej tylko po prostu tak z naszych gór każdy szedł marsz w górę nawet spróbować wyciągnąć z tego kciuka sprowadza ktoś jeździ w Polsce, bo w Polsce się bardzo dobrze wbre w pozorom jeździ autostopem i wdrożyć go ruszyć z miejsca, a nawet, jeżeli nie ma człowiek pieniędzy to wziąć ten obiad w jakiś tam pudełko i jechać sobie dziś na polankę go zjeść aniżeli w domu i to już wysokość frajda dużo podróżujecie, bo po Polsce, bo mam wrażenie, że jakoś tak teraz jest klimat taki, że jeśli już jadę w podróż to musi być koniecznie z zagranicy, choć Polska mimo wszystko jest całkiem spółek na warunki europejskie, więc jedno jest tutaj co oglądamy coraz więcej właśnie teraz jedziemy po Polsce wcześniej dość kazanie, bo nic nie bywaliśmy w obu waszą za granicą miał, ale teraz bardzo dużo, zwłaszcza rowerem jeździmy po Polsce i promujemy też to właśnie na blogu, że to Polska może naprawdę piękne jest mnóstwo szlaków rowerowych pieszych, które warto zobaczyć i sama jak gdzie była w wielu krajach nagle zobaczą takie zamki n p. nasza kuli wniosków była naprawdę to w Polsce jest także można się zaszkodzą skoczyć tuż za rogiem są tak u nas widoki fajny to jeszcze 1 rzecz nie bardzo ciekawi z drugiej dzień wielkie majówkowe lampy co robicie w Warszawie też się nad tym zastanawiamy się na majówkę co zrobić wcześniej mówiliśmy na 1 LO na ten dzień, a tutaj jest obowiązki nie pozwoli nam wyjaśniono już jasne proszę się inspirować Szanowni państwo proszę się nie bardzo dobry plecak dobry namiot i w inne korzenie całkiem na hurra w podróż ubezpieczenie na Żyda ale, ale proszę odważnie i to naprawdę nie daje mnóstwo mnóstwo mnóstwo szczęścia i przez taka 1 podróż nawet tygodniowe czy dwutygodniowe testy ze wspomnień później proszę proszę się inspirować chociażby blogiem wnuczek kijek kropkę PL, a się i Adam wnuk byli gośćmi programu podróże małe i duże dziękuję bardzo dziękuję dziękuję Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PODRÓŻE DUŻE I MAŁE

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!