REKLAMA

Kobiety w męskim świecie stand-up - rozmowa z Agnieszką Matan

Świąteczny Poranek Radia TOK FM
Data emisji:
2018-05-31 07:00
Prowadzący:
Czas trwania:
27:09 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
na poranek Radia TOK FM przy mikrofonie Hanna Zielińska, a z nami w studiu w tej części programu jest Agnieszka Matan dzień dobry dzień dobry improwizator Ka trenerka szkoły Inpro będziemy się rozmawiać o kobietach w środowisku teatralnym prowizja zwanego o kobietach w środowisku stand-up ku będziemy też rozmawiać się o teatrze improwizowanym stand -up w ogóle o tym, że, aby w zasadzie możemy obserwować już od jakiegoś czasu stałą tendencję wzrostową co z tego wynika Rozwiń » co to mówi o nas co to mówi to prognozuje w temacie przyszłości tych form twórczości Agnieszka Matan jest 1 z coraz większej liczby kobiet tak działających w przestrzeni stand-up po 3 imprezy z racji teatralnej jeśli ktoś z naszych słuchaczy zupełnie nie zna tych kobiecych składów mieszanych składów czy comber stand -up Perek co możemy na początku powiedzieć, chociaż chodzi o to ile was jest i kto wy jesteście wy kobiety i co może, że chodzi o statystyki i tak koło linii czasu to zarówno improwizacji teatralnej, jaki stand-up Piety kim naprawdę silnym rozwoju tych 2 sztuk komediowych niż może mówić o w perspektywie ostatniej dekady mamy 2 bardzo młody na inną niż na polu sztuki komediowej dziedziny IW nich kobiety absolutnie mają silne miejsce, aczkolwiek rzeczywiście jest dopiero od kilku lat trudno mi powiedzieć jak wiele tych kobiet natomiast rzeczywiście perspektywa 6 i 7 lat w 6 lat wstecz jest tak, że są na szkodę improwizacji sama męskie składy i ewentualnie kiedy dziewczyna to jest 1 dziewczyna do klienta grupa wychowanków taka jedność między nami zaczyna tak koleżanka ze składu zatem przyrzec włączy się jakiś dramat rodziny tak jest po prostu są sami mężczyźni na kobietę jest bardziej widoczne w związku, z czym więcej się od niego oczekuje i władz wizją krytykować stand-up jeszcze nie ma tak wielu kobiet w profesjonalnym stand-up Leibovitz przy okazji słuchaczom różnica między improwizacje stand -up ME improwizacji już jest sporo kobiet stand-up dopiero to się zaczyna tak to może zaczną stand -up stand -up, czyli komediowe monologi i 1 człowiek na scenie mikrofon opowiada swoją historię w różnych stylach natomiast one są zazwyczaj przygotowane wg pewnego scenariusza, który wcześniej napisał jest oczywiście dużo improwizacji też na bieżąco w związku z interakcją z publicznością, ale jest jednoosobowa sztuka skierowana na 1 dworca AW drużynie w ZUS improwizacji wszystko polega na sztuce grupowej wszystkie wymyślane na żywo nie ma scenariusza co komedia tworzy się na oczach widzów, więc po torze, gdzie tylko dzięki energii wspólnej ludzi i temu, że już nie skupują tak bardzo nas sobie trochę swoje ego obniżał w natomiast dbamy o drugiego człowieka na scenie bardzo mocno, ale obie for formy są niezwykle wymagające, bo on i 1 z nich to pełna odpowiedzialność za to co się dzieje na scenie na można powiedzieć, że forma skrajnie egocentryczni na, ale też to jest jedno danie siebie w całości nie dzieli się odpowiedzialnością z nikim Renato druga forma improwizacja ner no to z kolei bierze się odpowiedzialności za inna osoba, ale też za to co się dzieje trzeba być gotowym na różne nieprzewidywalne bieg wydarzeń na listę ciekawe, skąd kobietom dziewczynom przychodzi do głowy, by wchodzenie to by tego świata we współtworzenie tego świata i on taką bardzo standardowo historia każda humanistyka, która nie podjęła w odpowiednim momencie swego życia decyzji o życiu, a może ręczny F-L murale na 1 lat o życiu artysty w swoim małżeństwie z iloma rozwożone porządne studia czy w zamian za rolę, jaką tak tylko po prostu jak i aż 18 lat i lubi wszystko film teatr fotografie i nie wie dokładnie co chcesz zrobić i bardzo gratuluję zazdroszczę tym osobom, które już od trzynastego roku życia dobrze wiedząc co robić, ale myślę, że teraz tak cham w tak duże możliwości, jeżeli nie ma zbyt wielu takich osób, które wiedzą od dziewiątego roku życia, żeby robić filmy i miałam taki kij miał kilka lat przerwy w jakikolwiek artystyczną twórczej działalności wzrostową w pracy jak każdy człowiek, który kończy studia i poziom na spektakl improwizowany w inne grupy chowa synka, a to była taka druga grupa w Warszawie z 7 lat temu z początkowych synka poznawczy znikających i nagle doznają tych dodał taki wentyl bezpieczeństwa takie, by ktoś otworzył okno i tra w puścił Klan pomyślał sobie robią bardzo fajne rzeczy to jest takie wolnościowe taki kreatywny bardzo zabawny bardzo szalone alternatywne, a jednocześnie są dorośli, więc mojej głowie za dużo ale, widząc ogromne Luftwaffe i pewnie chodzą do pracy w ciągu dnia tak jak ja, a wieczorami rozumie próbę i występują w i okazało się, że są prowadzone kursy improwizacji, bo w Stuposianach kurs tak się zaczęło teraz sama te kursy, by prowadzić 3 i metę kursy cieszą się coraz większą popularnością w ogóle stand-up, a i na teatr improwizowany cieszy się coraz większą popularnością niezależnie od tego, jakiej płci są twórcy na scenie i ścian chcieli zapytać właśnie o tę funkcję wentyla bezpieczeństwa czy dzisiaj standard PL, że też czy osoby występujące w składach improwizowanych, które improwizują w cieniu pełnią funkcje dzisiaj takiego o społecznego błazna, który może powiedzieć na głos coś, czego nie mówi się w innych sytuacjach innych strukturach czy to, że popularność kursów improwizacji coraz większa czy to wynika z takiej nasze potrzeby, żeby miejsce takie, gdzie można byłoby bezpiecznie powiedzieć wszystko są coraz bardziej potrzebny tegoż krótko mówiąc wiąże się z klimatem społeczno-politycznym wokół to może zaczną od tej potrzeby dorosłych, którzy chcą zapisać się różne kursy improwizacji myślę, że jest bardzo dużo takich ludzi znam historię podobną do mnie, bo one bardzo uniwersalna czy dorośli, którzy mają twórczy potencjał, ale są w życiu dorosłych, więc mają bardzo dużo codziennych obowiązków i los ma taki moment w życiu albo odkrywa, że chce potrzebuje czegoś jeszcze wdrożyć jak tlenu ma swoje obowiązki, ale potrzebujesz drogiej odskoczni ludzie robią różne rzeczy chodzą na siłownię obchodzone uczą się nowych rzeczy niektórzy właśnie ukrywają, że są zajęcia z improwizacji, gdzie nie ma takiego progu wejścia rzezi wcześniej mnie nie uczestniczę w zajęciach teatralnych to nie możesz, jeżeli nie grasz na instrumencie to nie możesz, jeżeli nie wiemy nie ma słuchu muzycznego w Gdyni możesz tylko podstawową pod tym bieganiem do późnej pory coś trzeba mieć mózg, który będzie działał i współpracował z innymi ludźmi, więc temp do improwizacji każdy człowiek jest wystarczający im nie zdarza ta siła wsparcia akceptacji takiego bym też wiarę w swoje pomysły jest już bardzo uniwersalnym z potrzebne i na co dzień i że coś na wkład dalej chce się rozwijać i występować na scenie mieć swój skład i tak być bardziej zaangażowanym w taką sztukę komediową ludzie dorośli mają różne motywacje, dla których przychodzą ważnie, żeby poznać coś nowego w postaci improwizacji teatralnej, a właśnie z tą perspektywą, że można być improwizacja jest głównym celem ustawodawcy można powiedzieć wszystko, obserwując to jak Ełk i jako jak my gramy spektakle i czerwone koleżanki koledzy stand-up Kazio na scenie na pewno jest tak, że miałem bardzo rzadko poruszamy tematy polityczne mam swój światopogląd, ale rzadko to są czynniki występy, które mają, w których jest zawarty jakiś polityczny manifest albo światopogląd stan światową jest bardzo nierówny skacze o politykach w Lubinie i notarialnej z politykami, bo uważam, że z dosyć taki próg zderza dokładnie Lech i i bardzo nam zależy na tym zarówno jednak w drugiej sztuce, że za śmiechem jest coś prawdziwego wzór prawdziwego życia ludzi są prawdziwe emocje są prawdziwe doświadczenia i to jest bardzo dużo prawdy opakowany w różne techniki komediowe i każdego wyjdzie albo ze spektaklu improwizowanego albo ze stand -up coś dla siebie wzrostu znajdzie i historią siedziska puszczać przypominają natomiast rzeczywiście jest, choć światopogląd to się w w improwizacji jesteśmy szczególnie uważni, gdyż trudno mi mąż za cały świat stoi w są różne grupy stand-up barów i ja też raczej tak reprezentuje alternatywne standardy, więc nie należy do żadnego zakazu mniejszość mniejszości tak Lech tak po prostu jest to ich już sporo różnych nurtów stanu w imię artystki tys jest w mojej sztuce komediowej stand -up jest moim wentylem o tym na co dzień improwizacji bardzo się staramy tak trenować i uczyć wszystkich tak rozmawiać z uczestnikami warsztatów, żebyśmy się bardzo uważali na rasizm seksizm w Atenach to może polityka ma on w ogóle ich w pokorze taką Generali z racji, że mimo wszystko mimo wykształcenia mimo złych doświadczeń wszyscy mamy dziś pod skórą różne tematy tabu na oczy niżej ratowaliśmy się w określonym kraju jest znany w warunkach w określony sposób wychowani, więc zna twierdzi jednak zapobiec na początku, kiedy ludzie zaczną improwizować wychodzą właśnie różne rzeczy spod skóry i te żarty takie branże IT jakiś obiady i kleić aż żal z odzieżą mają powiedzieć, skąd tyle co nie jest śmieszna getto szczątkowe dalsze nieznaczne żartach, a ty mówisz ty leniu używa słowa, bo Murzyn n p. WL nie to jest to jest wolna scena można powiedzieć wszystko tak wyglądają rozmowy i że w ogóle staramy się nie używać takiego takiej kategorii śmieszne nieśmieszne raczej tys co jest wartościowe i inne wartościowe takie czy Litwą czy twój bohater zdradzony mąż zaś może być gadający krzesłem możesz być w Grecji dziennikarka togę założy dla każdego nie tylko ważne, żeby ta postać czy prawdziwa czy walczyłyśmy człowiek czy jakiś przedmiot czy zwierzak, który na scenie miało jednak ludzkie odruchy i właśnie z może być różny charakter na żywo jak najbardziej ludzkie i takie prawdziwe i emocjonalne w związku z tym, że pojawia nam się takie momenty, kiedy pojawi się znów seksizm rasizm jest jest stereotyp wyrwać różne narodowościowe rozmawiamy o tym, barwnie w kontekście oceny tych nie było śmieszne Magda już, że tak robić buty za dobrze no ale powiedzmy mówisz Suchanino to jest to już przekracza granice Niemcy krzyknął ktoś mnie weź się wyluzuj 2 proc takich luminarzy znów wprowadzać mówi co chce też mu stand-up i co wtedy stand-up jest inaczej bzdura moja dawna nocne improwizacje i Tomasz jeszcze nie zdarzyło na zajęciach, bo jednak mamy taki rodzaj zaufania, że jeżeli jest coś prowadzący to zakłada się, że on jednak trochę wie i trochę zna z bardzo delikatni, bo też jest także Jerzy Janoska na co dzień używam takich żartów pewnych pojęć, których w ogóle nie myślę, że one mogą być dziki krzywdząca to nie rób tego bardzo złym człowiekiem tylko raz możemy się czym jest normalne życie my jak wygląda sam proces nauki trochę to brzmi samo w sobie jak żart nauczyć się improwizować jak to wygląda to są przede wszystkim różne techniki, które doprowadzają do tego, że jeżeli robisz cały kurs i uczy chce się uczyć dłużej niż dziś w stanie zagrać dłuższą formę dużych spektakli na scenie, ale co do sieci czy oby ich wytrzymałość fizyczną uczy, że przede wszystkim jest bardzo dużo ćwiczeń na współpracę na odwagę na właśnie słuchanie, bo tyle się przydaje, bo wszystkie nasze hasła brzmią trochę jak z taniego kursu coachingu, a słucha się zgadzali się wojna tak o wieś swoje pomysły, a więc nie także jest specjalny guzik ludzie przychodzą i wojennych w zajęciach wszystko miał włączoną spontaniczność nowszy przez cały czas od dziecka jesteśmy oceniani w różne różnych etapach i jest dzieckiem chcesz rysować nie może wychodzić w Dalinie chcę zaświecić piosenkę fałszuje aż i dostaje złą ocenę drodzy państwo dzisiaj naszym gościem jest Agnieszka Matan improwizator Ka trenerka szkoły im promy zapraszamy państwa na informację Radia TOK FM, a zaraz po nich wracamy do rozmowy i zaprosimy państwa na cały festiwal pełen improwizacji stand-up pół kolejną odsłoną świątecznego poranka Radia TOK FM przy mikrofonie Hanna Zielińska znana w studiu jest dzisiaj Agnieszka Matan improwizator Ka trenerka szkoły Inpro rozmawiamy dzisiaj o tym jak wygląda Dexter czy świata teatru improwizowanego stand -up PUK jak wygląda przygotowanie do tego typu twórczości z tego co powiedziałaś dotychczas siedzieli na kursach szkoły Inpro czy na kursach na improwizowane w ogóle tutaj stroną po prostu szkoła samoświadomości i szkołach dziś emancypacji wewnętrznej szkoła samo decydowania o sobie ekspresji no ładny, ale teraz powiedzmy, że słuchają nas słuchacze, którzy nie byli nie widzieli coś słyszeli albo kogoś należy im się to, o czym rozmawiamy z kabaretami z lat dziewięćdziesiątych, bo to był ostatni raz, kiedy mieli zaufanie do czegoś śmiesznego na scenie i wówczas je ostatecznie stracili ale gdzie możemy zaprosić naszych słuchaczy co możemy im zaoferować co jest bardzo ważne i improwizacja nie tylko taką miejską warszawską modłę sztuką tylko ona w różne ośrodki wybuchły, iż rozwój wykonuje wybuchową to nie jest tak, że właśnie kilka osób tylko kilkadziesiąt setki osób się uczą i występują, więc to jest w różnych częściach Polski w różnych miastach Wrocław Kraków Warszawa Gdańsk i je różne mniejsze miejscowości miasta w Warszawie przede wszystkim spektakle improwizowane są ważne tylko alternatywą do głównego teatralnego nurtu i występujemy po prostu na małych barowych scenach, ale są też 2 takie klubowe znaki klubową nazwał występ czy koncert czy jak my też wystawić spektakl to ziemia zwana wspólnie aktorami są lub zatargi improwizatorzy komicy kominki z ważną użyty w 1 podzielić, że odkryłam, że nie ma w języku polskim słowo Konieczka legalnego wprowadzamy to natychmiast jesteśmy na legalne jak ta nie należy to mówić kamieniczki z bardzo wiem, że komisja języka polskiego od nich o wprowadzenie Słowakom Miczka, a my istniejemy to w PUP skorzysta z anteny, żeby dowiedzieć no, więc Eliza sztuka klubowa w wielu klubach kawiarenki i barach są takie małe sceny i mam mniejsze przestrzenie na kilkadziesiąt osób, ale są też 2 miejsca, które przede wszystkim zajął się tego typu sztuką jedno z nich akurat mam przyjemność prowadzić z resortu komedii, a drugi dysk klub komediowy i rzeczywiście w obu miejscach na co dzień można oglądać improwizacje różne gatunki różnych, ale rodzina artystki różnych artystów i zaraża wystarczy tych artystów, żeby rzeczywiście na co dzień działo się coś ciekawego, ale właśnie tak, iż czas do zeszłego roku działa tylko klub komediowy natomiast jest tak wiele osób i tak wiele różnych pomysłów i takich ocen z projektów artystycznych i różnych projektów improwizowane, że musieliśmy rozszerzyć ofertę warszawską i założyć drugą scenę no a co z festiwalem z ich udziałem gwiazd stand -up improwizacji ze świata będzie miał takie miejsce na festiwale 20 czerwca w Warszawie jak rozumiem dla odmiany tak, ale początek lata, a przed wakacjami po dwudziestego do 20 04 . Car od czerwca organizujemy w Polsce Inpro festiwal i jest drugi festiwal improwizacji, który odbywa się w Warszawie w zeszłym roku za 2 pierwszy raz od dziś kameralne w tym roku zwiększy NWR będące działały 2 sceny 1 będzie w kinie Muranów druga będzie w resorcie komedii i to bardzo serdecznie zapraszam każdą osobę, która chciałaby nawet właśnie po raz pierwszy spotkać się z improwizacją teatralną, bo nie jest oczywista pojęcia co jest improwizacja, kiedy pierwsza słyszymy takie określenie mam wrażenie z improwizacją muzyczna albo morze ludzi wynosi, które w Polsce nie wypełnią pieśni kozła antropologiczne etat lub też wspaniałe między tak prostują 100 to jest sztuka komediowa sztuka komediowa, który jest alternatywą do kabaretu ważnych takich stereotypowych prostackich skeczy nieco wraz z kabaretu są też dobre kabarety, ale jednak to co dostajemy w telewizji no to nie jest zwyczajny najlepsza rzecz jest bardzo prostacka jest bardzo staramy się ten pokazać alternatywną stronę komedii, ale alternatywna też nie znaczy, że jeżeli jej nie mam wykształcenia historyk komedii co znaczy, że niczego nie zrozumie mnie, że lubi żarty już komedii, jeżeli lubisz humory lubisz Monty Pythona albo amerykańskie dowcipy to każdy się na pewno odnajdzie i ponieważ improwizacja Europy jest bardzo popularna i w różnych krajach europejskich są festiwale improwizacji z Wiślnej i Warszawy też musi być sprawdzona w Krakowie Warszawa też na nią zasługuje i warszawianki warszawiacy, żeby w ogóle mogli w takiej komedii po przebywać w Super atmosfera jest bardzo dużo spektakli rzeczywiście przyjeżdżał do nas goście z Los Angeles przyjeżdżają do nas goście z Australii z bramy z Rumunii i bardzo dużo improwizator improwizatorów zróżnicowane i Polski, gdzie można przeczytać coś więcej o programie festiwalu na Facebooku oczywiście tam są bieżące informacje Pulsu impro Fest wal na stronie internetowej festiwalu to są 2 główne miejsca, gdzie jest najwięcej bieżących informacji powiedzmy jak można przygotować się do takiego występu, który jest porywający świeży odkrywczy dla publiczności, ale jakimś sensie jest też zagadką dla twórców, gdyż jest to improwizacja wielu twórców związanych z improwizacją mówi przypomina o tym, że improwizacja taka dobra no to ona powinna być naprawdę przygotowana opowiedzmy co to znaczy zaczyna i ile można mieć kontrolę nad procesem nad sceną na scenie przed wejściem na tę scenę co można przygotować, a co Puszcza się wolno co pozostawia się n p. interakcji między ner zespołem, a publicznością zdąży w dziale niczego się nie da przygotować oprócz zespołu etyki kondycji zespołem, który jest po okresie wysłucha, który z bardzo aktywny, który w, których ze sobą dobrze zgrany i improwizator improwizatorów, którzy razem występują natomiast naprawdę wszystko na bieżąco jest wymyślane i interakcji z publicznością może mieć różną formę to ożywić słowo inspiracji to może być rozmowa z widzami i adres i z tej rozmowy brane są różne aspekty jej elementy nagle wszystko jest wymyślane na bieżąco i to, że to wyszło na wymagała takiej gotowości kary dla w stosunku do każdego z występujących do tego, że ja cały czas musi być gotowa, że mogę wejść na scenę kogoś uratować komuś pomóc dalej popchnąć historię niemowlaka tak przyznam się stwierdzić, że ma teraz inni grają u nas w Polsce pod ścianą może się włączyć nawet na 5 minuty, a potem wraca wątek nie wiem co się dzieje w nurt, więc takiej ogromnej uważności aktywności i przez godzinę takiej do takiego stanu gotowości jak jest gotowa do startu, kiedy bierze udział w biegu po prostu tez cały test na walkę bierzesz udział w biegu na to trenujesz i polega to na bieganiu, a potem w Łodzi 3 na start i biegnie się robić to samo co się robi łowczego w trakcie treningu, a tutaj jak taki zespół robi próba przed improwizacją, która nie wiadomo czym się okaże po przed improwizacją polega po prostu na wspólnym zgraniu i nareszcie zmiana w rozliczeniach z tezą bardzo różne ćwiczenia, które gminni albo prężna robieniu bardzo negatywny głupich rzeczy, żeby Simon zdobyć taką energię czy rozdzielność też ułomne jest, żeby się skupić, żeby się razem zgrać i el Nino tydzień z bardzo wiele, więc w kodeks razem postanowili się przygotować się na audycję się trochę gram to można sobie opowiadać historie nagłych zdarzeń każda z nas dodaje jedno zdanie zaczyna ważne w Jadze dodaje tylko jest także ja mogę tylko dodać coś do tego co powiedziałaś, bo ja muszę też uszanować to co powiedziałaś między nie mogę wymyślić nic wcześniej między bardzo dużo ćwiczeń w impro polega na tym, że od zwyczajowo się od wymyślania rzeczy wcześniej z Kijowa lidera sceny teraz to ja przygotuję go Janusz Wołosz ma wizję to może ja będę panią prokurator, która właśnie i Marią noga i nie mogę tego wymyślić wcześniej, bo ważne, że w ciągu Ułamka sekundy wydarzy coś nowego i wiążące spontanicznie zareagować, a jak kształtuje się tematykę improwizacji skoro może zdarzyć wszystko to rozumiem, że te improwizacja może też dotyczyć wszystkiego, ale pewnie wcale tak nie jest naprawdę może dotyczyć wszystkiego i w dal i w bardzo wiele poważnych tematów pojawia się na scenie i to jest zarówno, iż mają bardziej dziwna to, jakie dziwne może dla publiczności dla ciebie zaskakujące nietypowe na pewno jest także, gdy pojawiają się Dykiel trudny temat taki związanych ze śmiercią zaś są zawsze jest tak, że czuje się na początku dziwnie i zastanawiać czy może z tego zrezygnować, ale z listą lektur wpadło to trudno jest, by zrezygnować, tym bardziej staram po prostu, jeżeli się pojawią tematem może umorzyć w drugą stronę są tematy Zrzeszenie nabijamy ich z nich nie korzystam n p. nie jest śmieszna przemoc domowa to w ogóle nic nie zna temat i i on raczej się nie pojawia, chyba że kogoś, kto dopiero zaczynali ze stresuje się i tam po prostu będzie jakiś głupi żart, bo oczywiście głupie żarty też są takie, że potem możemy tylko w spektaklu mógłbym marzyć o tym, że wszyscy o tym, zapomną, ale one za wolno nam wybaczą robicie taką Super wizję spektaklu nieletni często znaczy mówimy sobie o tym jak ja uważam jej zespół osób pracuje, ale też jest także 1000 wydarzeń tu i teraz i robimy wszystko co w naszej mocy i właśnie jak na inteligentne jak najszerzej, ale czasami także po prostu cała grupa auto nie boi się z Zagrzebia w grząskim temacie to zlecić rozmawiamy o tym co się wydarzyło, ale jej nie skupują tak bardzo na każdym wypowiedzianym zdaniu, bo nawet nie pamiętam tych zdań to jest tyle emocji na bieżąco, że podana jest trudno po spektaklu przypomni sobie dokładnie na czym polegała każdą scenę w a jaka z punktu widzenia publiczności jest różnica czy prawdopodobnie z tego punktu widzenia przewaga teatru improwizowanego od teatru przygotowanego ktoś można słońcem, lecz chwileczkę zimowe płace bilet, a tu dziewczyny nieprzygotowane próby nie zrobiłem coś będą wymyślać ad-hoc na bieżąco to chcę kultury wysokiej oczywiście im bardzo się staramy, żeby za kulturę wysoką zapewnić pantomimy na podstawie tej zacnej lektury to musi być odtworzone o wygrane musi być odpowiednia gestykulacja, owszem, gitarowa Ula mówiła radna grać co prawda ten przede wszystkim jest to inne zupełnie rodzaj przeżycia, ponieważ w więc, by od razu jest zaproszony do tego, żeby współuczestniczyć w tym przedstawieniu, chociaż lubelskim dając nawet jedno słowo, a tych interakcji o wiele więcej razem się rozgrzewamy razem zmieniać w rozmawiamy tym nie są zazwyczaj duże sceny, bo maksymalnie granulki scenach dostał w 1 2 0 osób u nas w resorcie mieć 90, więc zawsze jest pewne kameralna atmosfera i pewne spotkanie w zoo i co jest ważne to jest to coś komediowa to też się obnaża w ten sposób, że ludzie widzą jak i na bieżąco staramy się wymyślać historie i robią wszystko co w naszej mocy, ale jesteśmy tylko ludźmi w związku z tym przez godzinę pomylono się wątki w obronę ich imiona i pomylono się w ogóle w różne fakty Niziny w kat odniesiemy się do jakich faktu historycznego jakiś nazwy geograficznej robimy błędy w nocy z bardzo duże emocje i nazwiemy coś inaczej i wszyscy widzą jak potem cała grupa to Indie i jest więcej, bo z wyrazami było ładnie rozmyte Adam Mickiewicz wiedział Adam Mackiewicz to w naszym świecie Dziady napisał Adam Mackiewicz i tak ma być i widzowie widzą, że jesteśmy ludźmi też nie udajemy po prostu ziemnym w, jeżeli ktoś popełnił błąd, że i z tego nie było tylko po prostu muszę jakoś z tego wybrnąć i razem 7 ratujemy naszą scenie no, więc ktoś taki bardzo intensywnie od kanie takich stand -up bary stand -up Warka obnażają się i jestem sama przed państwem i po prostu zrobię wszystko robić dobrze bawi operował moją historię, a jest sama strzelajcie we mnie, że Madzia handel nic nie uratuje, a dodajmy jesteśmy w grupie, ale jesteśmy trochę władzy, bo nie mamy ani scenografii naszych prywatnych ubraniach wymyślamy na żywo historia jesteśmy bardzo ludzcy przez to podróż emocje, które gramy jeszcze bardzo też uczymy jeszcze o prowadzonych improwizacji improwizator i przygotowują oczywiście uczymy się grać na scenie nic się po szkołach teatralnych instagram wygląda inaczej, czyli oswajać z tą przestała być u siebie z mężem ile jest, gdy ruch sceniczny nasz głos, a emocje, które z siebie w NBA w drużynie stwarzamy cały czas, które pokazujemy, że w 2 jak najbardziej naturalne w drzwiach domu lub, żeby jak to będzie płacić też w dniu wzdłuż takiej pompatyczne szloch nienaturalne albo dziwne śmiech tylko rozszerzyliśmy w życiu naturalnie drodzy państwo zapraszamy na łyso Inpro festiwal od 20 czerwca do 2 4 czerwca w Warszawie zapraszamy również do śledzenia nerek i trzymania kciuków za tendencję wzrostową w szczególności kobiecych składów w środowisku teatru improwizowanego stand -up w Polsce potrzebujemy tego wszyscy w inne to jest jakaś kolejna przestrzeń wolności, która staje się tym większa, tym bardziej pojemna im bardziej topnieje tak gra bezpieczeństwa dzisiaj w przestrzeni publicznej czy poczucia bezpieczeństwa bardzo dziękuję za rozmowę naszym gościem w tej części świątecznego poranka Radia TOK FM była Agnieszka Matan dziękuję bardzo dziękuję bardzo i improwizator Ka trenerka szkoły Inpro com ni czka zapraszamy do informacji Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: ŚWIĄTECZNY PORANEK RADIA TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz internetowe radio TOK+Muzyka teraz 40% taniej. Wybierz pakiet Standardowy i słuchaj gdziekolwiek jesteś

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA