REKLAMA

Niezwykłe życie Piotra Własta w scenariuszu Marty Konarzewskiej

Do Zobaczenia
Data emisji:
2018-06-16 18:00
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
28:31 min.
Udostępnij:

Marta Konarzewska opowiada o scenariuszu filmu „Włast”. To historia Marii Komornickiej - młodopolskiej poetki i pisarki, która w 1907 roku zaczęła uważać się za mężczyznę, przyjmując imię Piotr Włast.

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Patrycja Wanat dzień dobry rozpoczynamy magazyn filmowy do zobaczenia w studiu ze mną Marta Konarzewska dzień dobrych, kiedy obraz będziemy rozmawiać dzisiaj o właściwą władzę to jest scenariusz, który został nagrodzony w maju tego roku w takim bardzo prestiżowym konkursie scenariuszy Script pro te nagrody są wręczane podczas festiwalu majowego na off Camera w Krakowie wtedy państwu krótko wspominano o laureatach, a przede wszystkim nowości laureatce o tej o tej głównej Rozwiń » nagrodzonej bardzo się też, że nareszcie możemy państwu trochę więcej o tym, zwłaszcza opowiedzieć za Top Team w zasadzie jest własne na własny jest postać się trochę znano trochę nieznaną historię literatury to osoby, które zajmują tą postacią twierdzą, że Och, tak też znana i dlaczego się, mówi że gdzieś tam wyciągnięte z lamusa osoby, które się nie zajmują tam dostać się lub postaciami nie znanych Pisarek polskich Pisarek mówię teraz świadomie w te po prostu nic o tej postaci nie wiedzą wiedzą Małek chodziłem w liceum też wspominał o Marii Konopnickiej, która była współautorką wraz z z Nałkowskiej Marii c Nałkowskiej i Cezary miał rentę w ne takiego zbioru, który się nazywał forpocztę ikon muzyki manifestem modernizmu w Polsce ich lista gości brały takie hasła ludzie świnię ludzie drewna mówiło się o walce mieszczan z artystami co znaczy czyściej ideologicznej walce Cyganerii artystycznej z mieszczaństwem i jedno wtedy się wspomina nowe szaty Maryi Komarnicki która, gdy miała 1 6 lat miałem na to właśnie weszła z dużą brawurą w ten świat literacki no właśnie zaistniała już 3, pisząc współpracujący z takimi już znanymi mocowanymi w tym świecie mężczyznami, gdy był koniec z jedenastego 2 konie dziewiętnastego wieku o jej pierwsze teksty w dziewięćdziesiątym drugim roku to wtedy miała jeszcze 1 4 lat często albo zagrać takie niesamowite wejście w świat i teraz, dlaczego Piotr Włast Ano, dlatego że on w wieku 3 1 lat gmina takich domów i w takim samym nowych domów wg legend to Maria Komornicka spaliła swoje suknie i postanawia mianować się teatrem własnymi od tej pory przebywać w tej męskiej płci postaci dzisiaj, kiedy mamy już trochę więcej tropów trans genderowe tych i transpłciowych no to już jest jednak nie mówimy o tej postaci tylko zastanawiamy się czy to jest być może postać trans płciowa, która była zmuszona przez ponad połowę swojego życia funkcjonować w żeńskiej postaci Maria Komornicka i dopiero w wieku 3 1 lat nastąpiła tam silna mocna wewnętrzna decyzja o ujawnieniu czy też jakimś samostanowienia o sobie i przyjęciu tej tożsamości, która się uważa za własną i on przeżył w jako Piotr Włast CEM 40 lat, czyli więcej, ale niestety za stary literatury często się to skracam wnętrze końcówka życia była lekarzem najpierw został umieszczony też została w zakładzie psychiatrycznym w UE, a później spędziłam czas gdzieś tam z jako wariatka na strychu w eter w swoim domu rodzinnym na Stryszku badana Marcin już należał wtedy do brata no a potem w zakładach opieki, ale no właśnie to było 4 0 lat w innej testy GKS bardzo bogata biografia bogate życie z wieloma znakami zapytania staje ikoną muzyki nieszczęściem środków z takim, jakim przed graniem, ale też wielką wewnętrzną wygraną z no coś takiego co właściwie jestem zdziwiona, że dopiero jak podobne co bądź umorzeniem prowadziłam to do takiego miejsca, że mimo, że rzekomy zamach filmie w no właśnie to były za chwilę będziemy jeszcze mocniej sterylne tej postaci przyglądać, ale sam jeszcze zapytać się co ciebie najbardziej w tej w tej historii zaintrygowało zabolało wzbudziła największe his największe emocje, że postanowiła iść na prawdę oddać się jednak mnóstwo energii mnóstwo czasu, żeby nam, żeby ten scenariusz napisać, bo takie państwo słyszeliście życiorys jest jak najbardziej może napędzić filmowe prawda układa się tą niezwykłą opowieść Anny, ale nie wierzę, że to tylko o to chodziło wyłącznie zderzenia z wykorzystaniem to było strasznie dużo cennych koło, bo na ten czynnik to coś jest interesuje seksualnością kłócą no to zdecydowanie nie kierował w stronę inie oczywistością tego wszystkiego Annę z tym po prostu zajmuje TomTom to mnie zawsze zajmowało w PiS takie postaci nie zajmowała tam też jest bardzo dużo z niewiadomych jakiś pęknięć jakaś taka tragedia, która jest bardzo pociągająca, jeżeli chcesz robić film właśnie skomplikowany film co oni coś takiego, gdy chcesz roztrząsać tożsamość ŚDS ktoś, kto przez całe życie balansował nieco gorzej z twórcami i pokazuje takie zagubienie pokazuje nam w nowe, choć też tam się my pomieszczenia koszt przeżycia związane z takim zagubienie między płucami zagubieniem dziś w sobie, ale też zagubienie między zdrowymi obłędem odnajdą w ciągu zgubi odnajduje i jak pisarz no to trzecia gubi się odnajduje stomii zabrało tylko 6 lat życia, ale my oczywiście, że rogami na rzeczy w międzyczasie ale, ale dużo energii temu dano ten głaz był to, że w tyle głowy zda nów tyle albo Largo z przodu albo cały czas gdzieś obok we wszystkich oknach myślach na dziś wszystko do tego zawracała wszystkie filmy, które oglądałam były jakoś od razu inspirujące tutaj i wszystkie rzeczy, które czytam skeczy, które robiłam chowane są cielne, więc chcę pisać książkę, ale potem stwierdziłam, że jednak film z kimś ważniejszym medium do tego bowiem tak napada i kazać przeżywać, a tam jest strasznie mnóstwo do przeżywania i ten pierwszy etap takiego czytania tej osobie albo czytania epoki, bo też trzeba było bardzo dobrze w Ernst też mówić ładnie zresetować epoka, ale do tego stopnia, żeby się tam poruszać takie, gdyż codziennie musisz wiedzieć jak wychodzić z domu to co widzisz wsiadasz do tego powozów siadasz co się dzieje i jak to jest żart występuje też, jaką masz suknie bierze się do rąk to jak to jest materiał czy tez ciężkie czy tez lekkie po prostu to wszystko było o jak strasznie się na ławce epoka wiele osób mówiło to był czas, jaki stan 20 1 6 rok coś takiego chwilę może też wcześniej, że mi zazdroszczą, bo mogę nie być tylko Polsce w 4 lat tylko w gdy w Czechach 2 FSK 2 z upra w nic najeźdźcy z dodaniem nowych technik RTG kraina mlekiem miodem wyłonionych we lanie wody, ale zawsze możesz sobie powiedzieć, że Okaj to nie jest mój świat i maks 1 wejście w rejs i czasami fajnie było wejście czasami fajnie było wejście na nowo tam z kolei jest coś takiego, że nie ma wyjścia tezy jest taka postać, która cały czas co gdzieś nie pójdzie to się poślizgnie Jenny z takim motywem przewodnim tam, gdzie w tym filmie w myśleniu o tym jest utonięcie przy tapczanie tonięcia próba wypłynięcia na jej w takim świecie sam jest sekta piszesz, ale też jest bardzo głębokie i testy dlatego takie niesamowite doświadczenie być w kontakcie, ale jakoś już to Górna lat nie zabrzmieć też taką osobą, ale z takim światem z takim światem zewnętrznym, które musisz jakoś tak siebie wziąć w tym i z powrotem go oddać, że bała się do widza potem przeniósł znana kiedyś serial Dead Weather zwymyślali innej kwestii słucham, że pisanie scenariusza to dużo trudniejsza w tym wypadku była robota niż pisanie książki Boba z książką można jednak pozwolić sobie na cykl rozpocznie się w tym temacie film jednak rządzi się swoimi zasadami prawda, czyli to wszystko musi być się poukładany jak jedno mnie jak puzzle prawda to wszystko musi działać, jakie machinę dobrze Calisii teraz zastanawiam nad tym co mówić, bo rzeczywiście z 1 strony film daje większą wolność, bo firma w ma więcej takich poziomów i warst w i możesz się sympatyzuję różne rzeczy 1 scenę ale jakby dzięki kraje całemu odchodzisz od pewnej dosłowności bardziej niż w książce, bo słowo z bardzo dosłowne, jakby tak prawda, ale z drugiej strony co mówisz to pierwszy raz MMTS teraz nad tym zastanawiam, że te ramy te którymi się źle rządzi ona pozwoliła mi jakoś ogarnąć ten świat, bo tam się wszystko rozlewa ta tożsamość jest coś pęka rozlewa się wymyka i słowem jest trudniej uchwycić natomiast reguły, które rządzą się filmem, które rządzą filmem pozwalają zabrać sceptykom klatkę, że na szkodę musi dojść do pewnego momentu potem musi być jakiś zwrot od oczyszczenia aż tak dosłownie z gry w filmach takich nie MO ludzkich mnie, ale gdzieś coś takiego musi być też nasz gość dramaturgię narzuconą ich stan się rządzą swoimi prawami i to pozwala nadbudowa czekista, gdzie normy okrzyki zdrowie nad czym się wycie opon co jakiś obłęd i może dlatego było mnie było łatwiej co chwilę będziemy rozmawiać trochę więcej o tej historii, ale chcący zabrać o tym, pisać właśnie idee OTL epokę powiedziała, że pracować w ogóle nad nad scenariuszem 6 lat gdzieś z przerwami czy duże z informacji w ogóle o właścicielu Komornickiego to jest także jest postać później nagle właśnie coś się w tym co się dzieje idee i nagle data to postać znika trochę z listy z książek ze wspomnień z z literatury na zbieranie informacji o postaci tej stylistyki pierwszy zupełnie etat to jest już prace nad scenariuszem, ale jeszcze nie pisanie scenariusza tak naprawdę pisanie scenariusza to jest już pisanie historii czy już maszynerii serc już masz w ułożeniu wymyślone jak na głowie wiesz co myślisz o postaci wiesz co chce powiedzieć i pod ich teraz piszesz Fin natomiast to czytanie o postaci nagroda jest dość dużo listów IBE dla mnie te rzeczy, bo najważniejsze weź to co napisał Piotr Włast ceny są Maria Komornicka i listy i analny wiersza i utwory prozatorskie, bo tam jest świat wewnętrzny i wczytywania się w to jakość oraz to co też ona i on czytał iść no bo też pisał teksty krytyczne i w jaki sposób to czytał to było dla mnie najważniejsze natomiast interpretacje, które się pojawiały różne w krytyce feministycznej inna literatura z nas wie to wszystko przeczytałam niektóre były dla mnie bardzo takie poruszające n p. znaczek ciekawą interpretację wiersza albo jakiegoś toposu i całość czasami dość ruszone wyobraźnie, ale to wszystko musisz potem odłożyć i najważniejsze jest właśnie postać strasznie ciekawy dla mnie były wspomnienia n p. Nałkowskiej lektura ją znała na jego córkę Małkowskiego miała i głód, bo testy z tamtego czasu i jakoś sobie wyobrażasz sobie o tym, myślisz i no właśnie zbiera rzeczy, które są potrzebne do tworzenia postaci rzeczy to sami znać już zupełnie innych miejscach niż 3, jakie teksty o Komarnicki IT to wręcz właśnie no no, żeby jak chcesz być twórcza to nie możesz w 2, jeżeli ktoś nie idzie w n p. nie wiem też Ibsena, który wraz z sobą bardzo czytane wystawiane i trwa, u którego w tych tekstach jest bardzo duża i tamtego czasu tamtej epoki i też pewnego klimatu nastroju i oczywiście też pewnej wrażliwości i takie ciemności charakterystycznej dla tego, o co mi chodziło o jakieś takie tego splątania to wszystko da dworcu i sama się wiersz jakoś tak, że w LM oburzała się co jest tam i z tego się coś buduje albo sami nie wyższe kompletnie traci zainspiruje też oglądam bardzo dużo filmów współczesnych, które nie są dla mnie gość ciekawe ona szkody oraz zdaniu albo o jakiejś przemianie było to on też nie chodzi o to, żeby się w tamtej epoce budzenia Cepelia ma być tylko właśnie ty musisz spojrzeć skutecznie, więc naprawdę zewsząd z części czerpie tę naszą znika we wsi Marta konarze skazano z benzyną w studiu rozmawiamy o scenariuszu filmu Włast ten scenariusz został nagrodzony główną nagrodą w konkursie scenariuszowego Script pro 20 18 informacji Radia TOK FM za chwilę wracamy test wciąż magazyn filmowy do zobaczenia ze mną w studiu wciąż ma taką należy wskazać na presję czas witam dzień dobry rozmawiamy o twoim scenariusz ułomne Włast ten scenariusz został nagrodzony na konkurs scenariuszowy Script pro 20 1 8 zdobyła się główną nagrodę w tej my rozmawiamy dzisiaj trochę o tym jak ten scenariusz powstawał w twojej głowie później Andy na papierze, ale obiecałem państwu, że wrócimy jeszcze do do postaci Piotra Własta w Chinach, zaczynając od postaci element pali Komarnicki Elle opowiedziała się o tych wielkiej Anna tragedię w życiu Piotra Własta, kiedy Zelt 4 0 lat w zasadzie przemieszczał się między szpitalami Anny psychiatrycznym miał jakimiś tam przyczółkami albo albo rodzina go gdzieś tam przetrzymywała na poddaszach no bo generalnie nie nie nie uczestniczył w takim bogatym życiu literackim WB społecznym tak jak Anna tak jak przy końcu dziewiętnastego wieku jak ty to rozumieć drugie tyle rozumiesz te historie co się stało w samym na samej Marii Konopnickiej i co się stało w tym otoczeniu, że nagle Anne została został odsunięty od oto od tego życia na odsunięte dostawy zostały po pierwsze nie wiem w wypisie nie ma klucza ani im jakiegoś takiego 1 klucza trendem chciała to czytać, bo wtedy się wymagają częstej lub stan tej strony różne rzeczy ja mogę się jedynie przybliżać i ten film też jest tak napisane wg na taki temat modernistycznego podejścia, że jeśli masz symbol czy nie możesz coś sprowokować marsz się przybliżać do czegoś robić takie obrazy, które zbierają w sobie bardzo dużo emocji przeżyć czegoś tam czegoś te i nie musi niczego do końca, bo do tego się można tylko przybliżyć im mniej co się stało czy są ważne zarówno stronie sceny no właśnie rozumiesz co pomyśli, że to z procesją z Chaimem, gdy wg dzisiejszej wiedzy na temat trans płciowość jest także nie ma co się zastanawiać czy postać Maria Komornicka Piotr Włast jest postacią trans płciową, bo po prostu jest albo za każdym razem jak przekroczysz to znaczy nie jest też zespół działa, czyli nie żyje zgodnie i nie definiuje się zgodnie ze swoją płcią biologiczną to jest też transport działa, więc standard interesem tam po prostu jest nie ma co się zastanawiać każde każda próba prostej odpowiedzi na to co zadecydowało, że Maria Komornicka i t d. jest uproszczeniem to co na pewno wiadomo etat to, że w 19 07 roku w no ona on w i wylądował w wsi dziś w domu zdrowe to się woda zdrowia wtedy w szpitala psychiatrycznego kilku graczy tym po kolei i to było poprzedzone takim czymś co i jak wydają się, że najwłaściwszym określeniem co jest to my to były epizody psychotyczne czy też te najwłaściwsze określenie oceniła psychoza treści otrzymała do końca życia, bo jak się czyta jego rzeczy później no to widać, że to jest zdrowa osoba zdrowo myśląca ITF na teksty pisane w czasie tych epizodów psychotycznych w międzyczasie są inne wzrostu natomiast, a później tego już nie ma, więc te epizody psychotyczne były być może było jakieś załamanie być może przepracowanie, które można też wyczytać, że skarga o tym, we niektórych listach najwięcej jest do matki zachowało się, ale bez opracowała Anna z Milanem, czyli Zenon Przesmycki chyba, że to było takie bardzo znane wtedy modernistyczne pismo w i ona byłaby przepracowana dopisała i swoje rzeczy i teksty krytyczne tego, bo strasznie dużo mięsa i w Paryżu są notowane wtedy, kiedy mieszkała w Paryżu pierwsze zdaje się takie właśnie epizody dziwne depresyjne psychotyczne no trudno to okres bez jest mało materiałów o tym i i potem rzeczywiście za coś się pojawiać czekiści już się męskie, ale zgłaszanie jakich takich pragnień związanych z występującą i coś jest na niej coś nie wiadomo dokładnie co było tam najsilniejsza co spowodowało w żar rodzina matka zdecydowała się umieścić w zakładzie psychiatrycznym Maria Komornicka, ale już w zakładzie psychiatrycznym listy pisane do matki pisane są w rodzaju męskim i w zasadzie też można jak się dobrze przyjrzeć zobaczyć ślady tego tras genderyzmu wcześniej już wpisaniu w UE i wielkich takich pojedynczych Equisse wrota do matki i zamiast jelczy córka i senny nam jakieś takie w prosty i on próbuje się dowiedzieć od matki w Tychach listach czy coś było w dzieciństwie tez tajemnica czy coś co by sugerowało no właśnie tę inność nie zachowały się list do matki jest go można domyślać co matka pisała po między kozim oraz Piotr był bardzo zirytowany, że matkom pisze, że nie było nic dziwacznego mówi jak mogło niemiecką Roya dopiero mając 3 1 lat dowiedziałem się, że jest mężczyzną mnie i nie wiedział tego, gdyby nie matka nie powiedziała chodziło o to, że pseudonim, którym podpisywał swe teksty krytyczne przemarza brzmiał właśnie Piotr Włast to jest z kolei imię nazwisko protoplasty rodu w UE matki bez platyny Krzywoustego, kto jeszcze tam inne czasy inne inna postać, po której rzeczywiście muszą bardzo, że poczta, żeby zobaczyć, dlaczego akurat być może tam coś powie, dlaczego akurat taką postać się one zdecydował się jakość poprzez nazwisko utożsamić i to rzeczywiście bardzo charyzmatyczna postać jest mniej z 1 strony jest właśnie ta osobista historia poszukiwania własnej tożsamości tego właśnie zastanawiamy się czy to innym czy do obłędu czy to nie on włączy do psychozy tytoniu psychozy i t d . ale z drugiej strony jest też to całym środowiskom prawda, która w, które też zaczął go traktować jak wariata po prostu jedno nie miałam wrażenie, że tam nie było z nart jakieś większej refleksji w ogóle, o co o o Zachodzie tylko jeśli ktoś od tej normy odbiega on to on automatycznie automatycznie był wzrostu wariatem w tym środowisku nawet rolę jako artystyczna w bardzo rzadko właśnie no właśnie cel, że w edytorze bardzo wrażliwe dane te tak to poczucie płci była automatycznie zaangażowane w Stencel obłęd co oczywiście tam były jakieś inne objawy występ wspomina żona cały czas zamiata mała n p. że ziemniaki takie dziwne stany swoje być może dziwne miasta na wnuczka Leśmian, który w ME spędziły z nią 1 taką noc właśnie taką trudną MOP opiekujący, siedząc w 10 0 przy niej GL nasz kat miał pewność, że to jest to jest przejściowe to przejdzie test test taki stan i to przejęcie diagnostyki strzępków ktoś do kogoś coś napisał ktoś komuś coś powiedziała potem ktoś inny zapamiętali wspomniał w swoich dziennikach w możesz budować jakąś opowieść jedyne co mogłam zrobić stworzyć jakąś postać, która będzie reprezentować coś co chce ja uwierzyłam jako jakąś prawdę wewnętrzną tej postaci co wyczytałam właśnie z listów z wierszy i chcemy się wydało najbardziej jakoś poruszające właśnie w tym ze znanym się jak ta historia ma się też do współczesności bowiem, że te Ren pracując nad tym scenariuszem też, że przeprowadziła się bardzo wiele rozmów z osobami trans płciowym mi i o co ich pytała znaczy, o co one, za jaką prawdę działacz na jakiej prawdy szukała się naprawdę chciał zawrzeć jak chciałam zawrzeć prawda przeżycia na czele to nie jest także pytałam jak to jest, jakie ze sobą trans płciowe też znam sporo osób transpłciowych tak brzmi, jakbym poszła za obiad i WizzAir weszła w 2 tys miejsc i tam od SPZOZ oraz udziały jest z nimi rozmawiać z imprez też w naszym otoczeniu znamy znamy różne osoby o różnych Kluczach i Ania i różnych lamp w jak powiedzieć identyfikacja może płciowych seksualnych i tarzać, której mogą tylko intelektualnie jakoś chwilę dzicz mylne są dla mnie niedostępna w przeżyciu e-myto, czyli wzrosła liczba nie przeżyć zaaranżować zelżeje mogłam zrozumieć nie przeżyć, więc szukałam itd, czego szukam szukam tego co dostałam to nie było także przyszłam z jakimiś konkretnymi pytaniami tylko przysłuchiwała się opowieściom Szkot albo miał kilka takich rozmów typu takich typowych pod scenariusz rozmawiano szkoccy z Wiktorem Bednarski on pisał pracę magisterską on był 1 z osób prezentujących transfuzji Manchester Świteź jest mniej w każdym razie pisał pracę magisterską, w której polemizować z wcześniejszymi odczytania i Marii Komarnicki Piotra Własta i jego widzenie było właśnie takiej perspektywy teorii trans płciowości i z nim rozmawiam konkretnie co on sam uważa i t d. podobnie z Marcinem Raczkowskim też transpłciowych tą osobą autorem takiego bloga trans optymista jest z nim patrzą konkretnie wiersza on to okazać Witek Zobacz to jest wątek to jest ewidentnie transport nawet tutaj prawda wątek Feniksa tutaj coś tam, że to u nas to jest bardzo charakterystyczne takie poczucie, że musisz wszystko spalić potem n p. odrodzić się na nowo coś takiego przepraszam, jeżeli teraz Hess kłaść tam jakoś na potrzeby audycji to co Marcin Anna bardzo długo długo mi mówił zdobył bardzo różne rozmowy to było też także w międzyczasie stan taki tekst jeszcze w wolnym od trans płciowych dziewczynach do takiej wystawy etyki w od grafiki Super fotografki Ilony Szwarc nianię, która zrobiła taką wystawę autonomia tytułem ojej i teraz za patenty tu, a sama go wymyśliła, bo w trwodze do tego mego tekstu non no właśnie na obrazach willę w rurociągach defilada rewolucyjnych działa wiele z wolna aż do serca właśnie to skomplikowane i te też rozmawiam z tras dziewczynami próbowałam znaleźć jakieś wspólne miejsca w energetyce, ale ja mogę mieć coś wspólnego z tras dziewczynami i to było tylko w tych miejscach takich wież na szkodę rozstania gdzieś pomiędzy byciem dziewczyną, a wyobrażanie sobie tego efekt jest być kobietą, a z kolei różnica była w tym, że nic o mnie to jest dość płynne jak jesteście no Lennon no po prostu z dziewczyną potem z kobietą DGA, a tam jesteś ty też wyrwa albo coś takiego, że jesteś od razu kobietą albo coś takiego, że musisz się sama urodzić im się iść własną matką i jakieś takie też doświadczenia okruchy takich doświadczeń gdzieś tam sytuowała wszystko razem i potem szłam spać i przejęte trza przez nich nic i potem powstają sceny no i moment gmina tych owiec z 3 brak takiego dojrzewania tego, że do życia rozumiem że, że ta związana z ciągłością łączą płynnością może być płynne przechodzenie z 1 etapu życia czy do nich wezwania do drapieżnego, a mandatem trzeba włożyć jakąś pracę albo opowieść niektórych osób innych osób była n p. inna często wszystko trzeba było zbierać je zobaczyć wiesz co on w ryby pasuje do tej postaci, a tamci wreszcie na koniec zapytać Bad Hersfeld to najtrudniejsze pytanie czyli o czym w zasadzie będzie to film bardzo, bo nie wierzę w to, że zależało tylko ich łącznie na biografii na nas na filmie biograficznym nie tam też oczywiście ocenne pogłębienia i odnajdywaniu, ale to jak wszystkie filmy ten film jest też filmem o miłości i tam jest i małżeństwo Marii Komarnicki i wielka miłość przez postacią, którą nie mamy mięso FK Zofią wiele RM w energię elektryczną i też jest w pisaniu ten film o tym jak poprzez ten akt gest artystyczny wchodzisz w siebie bardzo głęboko i prowadzi do to do różnych rozpoznają testamentu ciągnie się wydaje wymyśliła wierszach odnalazłam bardzo dużo takiej prawdy o tej postaci z maczetami szukałam to o tym jest też ten film o tym jak robi sztukę i jak Zagłębia aż właśnie się w ten świat swój wewnętrzny, który przed tobą odsłania właśnie ciebie jakość i to jest o tym, AIB TFI udało się fachowiec od 2 coś takiego, ale to jeszcze będzie zależała od syna reżysera reżyserki, o czym będzie też Indiana właśnie mógłby to wszystko opóźnia montażysty go ponoć winnica powstaje na stole montażowym i tak już 17 też wierzy w domu działa w 2 albo albo albo do twarzy Grand Th no powiedzmy na koniec, dlaczego jest tak mało filmów, ale z wikarych, ale zbita, z czym jest mało ani tym czym jest mało wydaje mi się, że problem polega na tym, że osoby często, które robią filmy o lesbijkach problem firma lesbijka seks o tym jak to jest być lesbijką w ciemno bez logo Hades w tym filmie Nina, który teraz państwo zobaczcie na nowych horyzontach ci dam wybierzecie próbowałyśmy innej drogi i tak drogami misja wydaje słuszne więcej takich filmów będzie tym fajniej, że po prostu masztu bohaterki lesbijki, ale robisz film o czymś innym właśnie tak jak z życia Adeli o miłości, ale my też robisz wiesz o kobietach w relacjach między kobietami o tym jak to jest, kiedy nie możesz mieć dziecka albo jak to jest, kiedy masz wiesz toksyczne relacje z matką Ziobry co opowiadać taką historię jak ludzie opowiadają o 2 zloty od wieków dobrze powiem w kinie w 2 godziny w kinie o zdanie ogromny tym właśnie Hoffmann o ludziach heteroseksualnych tak samo możesz po prostu opowiadać innym mając bohaterów nie heteroseksualnych natomiast większość tego środowiskowego kina jednak skupia się na tym i to ileż można wszyscy wiedzą jak test z lesbijką, więc nie dostają nowy film o tym jak też być lesbijką to można te gesty mają własne tylko na ziemskiej zwycięstwa Script pro 2 0 1 7 konkursu scenariuszowego czekamy w takim razie na dalsze informacje co z tym scenariuszem będzie się działo czyli kto ten scenariusz weźmie na warsztaty idei, jaką będzie realizował bardzo dziękuję za dzisiaj Marta Konarzewska była ze mną studium CIN GI Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: DO ZOBACZENIA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Teraz wszystkie pakiety TOK FM Premium 40% taniej!

KUP TERAZ 40% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NULL
Array