REKLAMA

O roli zaufania (powtórka)

Strefa Szefa
Data emisji:
2018-06-24 15:20
Audycja:
Prowadzący:
Czas trwania:
29:01 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
kondycja strefa szafa przy mikrofonie Marzena Mazur witam państwa bardzo serdecznie stadion, ale zwycięstwo, choć samo słowo zaufaniem może, dlatego że zaufanie w biznesie nogę bardzo modny temat ostatnio jest kolejna moda była moda na wartość była moda na cele była badana spójności na równowagę życiową zawodową, a teraz coraz częściej słyszy się w tych branżach słowo zaufanie, a zwłaszcza zaufanie w biznesie odbywają się konferencje sympozja spotkania i też Rozwiń » coraz więcej osób zaczyna się specjalizować w dobrze to porozmawiajmy o zaufaniu biznesie i że państwa i moimi gośćmi sam pan Sebastian Kotow autor książki matematyka zaufania prezes Instytutu nauk behawioralnych dizajn wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego dzienna gra dzień dobry i pan Tomasz Młodawski ekspert wideo online właściciele restauracji, ale wino współzałożyciel Platformy kulinarnej tuba smaków tak to co do władz Nakła dzień dobry porozmawiajmy o zaufanie czy ufają mi panowie, że to będzie dobra ambicja i LKS zdecydowanie inwestowanie takie pełne zaufanie jest w Maleńcu niepoparte, a poparte bardzo wieloma elementami składowymi ja ufam swojemu koledze, który miał tutaj zaprosiłem przysiad, więc ufam również pani Tusk ceni przyjaźń mojego przyjaciela z końcem lat celem był bardzo mi mówiono o przechodniach sieci zaufania i tak działa to nie o to by jak w ogóle definiujemy zaufanie jak panowie Drwinia i zaufania jak może powiedzieć, dlaczego ufamy tobie tutaj, że to będzie dobra okazja, bo to jest dobry kontakt jest wiele elementów składowych po pierwsze, wiesz co robisz jak to robisz kompetencyjnie po drugie, masz długą historię prowadzenia tego typu programu Ion zawsze dobrze wchodzili wybitni ludzie z tabeli przed nami w ich już po jest prawda nie jest obniżenie o planach są ludzie chyba tak bardzo dziękuję rozumiem, że to zaufanie nie było gołosłowne niepoparte żadnym i ich status próżność wyspa rozmawia o tym, czym dla panów zaufanie chce w środę w misji zacząć od 2 1 hejterów ani tych definicji jest bardzo dużo, ale są złożone są jednoznaczne z perspektywy socjologicznej psychologicznej, a ta definicja mówi o tym, że jest n p. rzetelność wiarę, że jest związana z ryzykiem, że tez poleganie na kimś, że to jest przeciwieństwo podejrzliwości i nie ma takiej jednoznacznej pojawił się 2 bojowe w książce zebrałem kilka różne perspektywy różnie definiują mamy kilka elementów jest zawsze tych samych składowych jest to kwestia ryzyka i zaufanie wiąże się z ryzyk zmiana zawsze z tym związane bo, ufając komuś się albo, jakiej sytuacji bierzemy na siebie ryzyko jest, toteż kwestia związana z wiarą pewnego rodzaju przewidywalnością polowanie na drugiej osobie rzetelnością kompetencjami z kontekstem więc, podsumowując wiara i ryzyko, które gdzieś do solą w parze i są na czym oparte co daje możliwość większej wiary, która redukuje ryzyko, żeby ufać ja tak na nie na zaufanie patrz wektor jest bardziej z punktu widzenia codzienności tego, kiedy z niej korzystamy i zaufaniem niż najbardziej kojarzy z z pewnym oddawaniem czynności aktywność własnych komuś innemu się uproszczenie trochę życia i podam przykład, jeżeli musimy coś wybrać, a zaufam komuś on do góry dla nas nauczka poczyni to jest dla nas tu wygodniejsze jest to jest o lepszy sposób ciekawszy dla nas może na na dokonanie takiego wyboru w związku z tym zaufaniem, że korzystamy na co dzień po prostu jest jest czymś takim, który cały czas z nami i muszę szczerze powiedzieć ani razu nie zauważyłem tego terenu wokół zaufania tak boleśnie mocniej zainteresowałem zatrzymanie moc i myśleć, odkąd są pasuje zaprosił na konferencje i od tego czasu leczył się zastanawiać jak zaufanie występuje w ogóle w życiu jakby, kiedy mamy kontakt z zaufaniem, ale też mojej branży konkretnie walczyli w branży internetowej jak i dlaczego to zaufanie jest tak istotna na nowo biorąc pod uwagę historyka Italii złączy nie ufali, a zyski z twoim głównym celem związku z tym im więcej wyciągniesz kogoś tym więcej będziesz miał inne mniej będzie miał ktoś tym co będziesz bogatszy w ogromnym zaufaniem blisko stąd słowa, które naprawdę ciężko połączyć w 1 zdaniu tak sobie po prostu rynek zmienił mechanizm się zmieniły dzisiaj bardziej mądrze ufasz tym więcej rozumu szukać, dlatego że on, że to jest taki element, który się platformom do tego, żeby biznes w ogóle robić prowadzić nawet w przypadku Tomka chociażby i jego restauracji tak to jest element z o składach fundamentalnych dla ludzi nie ufają NATO zaufanie oparte o znowu kilka elementów potyczkami z dobrą jakość jest dobra obsługa czy jedzenie smaczne są ludzie jest klimat tej nie ma zaufania to mniej za nami jak widzę, że trochę globalnych trendach to się okazuje, że jako że, gdy jest ważny element, bo to nie jest kwestia zaufania testerzy wiedzieć co to znaczy to zaufanie po nas bardzo często traktowane jako takie jak taka ślepe zaufanie kompletnie nie oparto żadne dane analizy kontekstu ryzyko to jest błędna, bo to jest niebezpieczne i tego trzeba się wystrzegać się takie naiwne zaufanie naiwnym zaufaniu mówimy stanowcze nie tak to jest bardzo dobra definicja naiwne albo naiwne eliminuje ryzyko jest trochę infantylne i bierze pod uwagę kontekstu kompetencji ludzi, a ja ufam, że to będzie dobra audycja, bo znam swoje kompetencje ale jakby miał powierzyć operacja na moim mózgu to zastanowiłbym się Anna pewnie mnie powierzył, ale są ludzie idą same funkcje takie rzeczy rok mówią łamach zaufanie wobec mnie warto ufać należy to nie jest decyzja, która jest oparta jakiekolwiek kompetencje i kontakt dzisiaj zaufanie mądre zaufanie świadome zaufanie oparte o analizę, a i kontekst z wdziękiem zyskuje biznes jest szybszy skala jest większa, ale też wymaga dużo więcej od nas, że zaufanie odzyskać co Lambda to, że zyskamy zaufany zgniłe jajo jam w 1 słowie no właściwie wszystko tak zyski zyski sprzedaż markę jesteśmy w stanie zbudować coś w stanie pokryć cały marketing, owszem, tak naprawdę zaufani ja akurat w przypadku mojej restauracji mam gdzieś tam na samym początku żoną jak szliśmy Anita stworzyliśmy sobie taką zasadę, bo to oryginalnie był to koła zębate bardzo duża selekcja więzień nie mamy karty win taśmami 2 50, ale nie ma czegoś takiego karta win co wymusza sytuacja zaufania pomiędzy gościem, a nasza suma 1 czy też osobą i kelnera, który podaje dostał i chciały nawet się wspomnień wieczorem Podhalanie na rozmowę osób wychodzących, że przy obu osób było nas tak gmina Poświętne, ale oni woleli pewnie sami wybrać z karty aniżeli miesiąc rekomendacji lub też podejść tak robimy z tlenem pod nim dopóki był pomagamy wybrać tak, ale Alp, ale dla mnie desek zasada całej tej cały całej instytucji mojej całej restauracji, że to zaufanie musi po prostu być i my musimy zbudować zaufanie, żeby ten klient wychodząc ŻUŻEL Mundo radziliśmy odpowiednio dostał to co chciał go na moje historie jak i wrócimy do tego on-line z bardzo ciekawego się zaciął na tym znali tak naprawdę przez 2 5 lat, kiedy ja w tym pracuje to ja niczego innego się nie robiłam aniżeli budowanie zaufania pomiędzy wirtualnym klientem potencjalnie, a realnie tym biznesem, bo on z jak sobie pomyślę o tym z założenia wchodzimy do niem n p. dilera samochodów to założenie jest zaufanie między nami od sprzedawców dodaje były one nie musi być to specjalnie budowane z ekspertyz my przychodzimy do salonu mamy eksperta jednak sporo będzie nam doradzał i Muhammed oraz w przypadku sytuacji w internecie no to od początku się w ogóle zbudować najpierw ekspercką szłyśmy jest budowa to relacji, która spowoduje, że tym jak nam zaufa, podejmując wybór konkretnie taki jak n p. zgodnie z naszą rekomendacją plus jeszcze ból u nas w sklepie to zrobi, a nie n p. widzisz obok, bo jest drugie miejsce, w którym jest sam produkt jak są złotówkę taniej złóż jest zaufanie no to jest w ogóle taka fundament, bez którego brak sił w online szczególnie dzisiaj w ogóle w internecie, bo nie ma mowy o niezaleganiu w 2, a też świadomość wzrasta bo, bo to zawsze tak było, że zaufanie, bo składową naszych relacji biznesu i małe i dom to zawsze tak było w historii kapitalizmu ludzkości, jakkolwiek byśmy to nie tego nie ujęli, ale my nie mamy świadomości tego, dopóki nie stracimy tego zaufania do kogoś wtedy to się staje sam element można albo ktoś traci do nas nie mamy tego kryzysu zaufania, jakim kosztem ktoś traci do nas i czasami jeszcze niesłusznie wtedy są takie momenty, że czujemy jak to jest ważne w relacjach północ zawsze funkcjonuje wszystkie te relacje w tym funkcje w życiu osobistym zawodowym są oparte jest, więc na większe mniejsze zaufanie bez tego Sienie da praktycznie rzecz lub, chociaż moje doświadczenia ostatnich kilku lat prowadzenia wielu programów w tym zakresie w całej Europie pokazują, że firmy funkcjonują bez zaufania robią biznes na ogromną skalę zaufania, ale ich konkurenci, którzy dzielą się też zaufanie wyszłoby to szybciej na większą skalę łatwiej i energia ludzi zupełnie inna w stan pracują skoro firmy mogą istnieć bez zaufania Isabel radzą, a skoro te firmy z zaufaniem radzą sobie lepiej to może to jest po prostu kolejne tyle na sposób na powiększanie zysku nie może tak być odebrane w takim razie stwórzmy otoczkę zaufania, bo jak ludzie będą nam tak ufać pokażemy, że jesteśmy tacy godni zaufania to będziemy, więc sprzedawać to może być manipulacyjne bardzo może tylko trudno udawać pewne rzeczy, które nie są odczuwalne przez ludzi tak robimy badania problemy emocje nadają ugruntowanie postawi przekonana, że ma pan robi również badania o zaufaniu w Polsce bardzo bardzo ciekawe ta w tym tych badań i zaufania pewnie robione w Polsce różne instytucje prowadzą, ale my dzięki współpracy z wesela Amona i firmą Neuron badamy je na 2 poziomach na poziomie deklaratywnym na poziomie ugruntowania postawi przekonania ludzi, gdzie badamy czas reakcji, które pokazuje nam jak bardzo ludzie wierzą w to co piszą map od czego się deklarują i to jest to jest manier jak po polsku należałem tak zmieniać gry Mbank im cień żal po angielsku, więc po to, pokazuje rzeczywiste odczucia emocje, które są związane z deklaracjami w kontekście zaufania one są czasami skrajnie różna od tych, które są deklarowane w firmach z zimna poprawność polityczną albo chęć pokazania tak jak innych kompetencji ludzie czasami piszą tak tak tak, ale nasze badania pokazują czy jestem też wahania czy nie wtedy widzimy zabarwienie na czerwono ona wskazuje, że tu jest duża niepewność w tym kontekście i to tych rzeczy nie da się udawać oczywiście firma jest w stanie dobrym marketingiem stworzyć z wydmuszki coś na rynku takie rzeczy dzieją i byliśmy tego świadkami, ale czy autentyczność w tym zakresie polegająca na tym, że w relacjach z ludźmi MRR budujemy swoją wiarygodność na spójności na intencjach, które są wartościowe życzliwości dla drugich ludzi do badania pokazują mówiąc o neuronach lustrzanych czy też dana udawać Czyż nie dano, więc detal w jakim zakresie jest weryfikowalne, ale znowu pan jest ryzyko pewni ludzie tak jak ja wcześniej, że są konferencje temat staje się modne co staje się modne to to jest chęć do wykorzystania tego jest ewidentnie to będzie będzie się pewnie w tym temacie coś działo moje doświadczenia pokazują, że w organizacji nawet międzynarodowe w Europie jest nawet nie kryzys zaufania, ale deficyt na jakimś poziomie to ludzie to czują nie potrafią tego nazwać ana w badaniach to wychodzi i pewne rzeczy nie działają i nie wiedzą, dlaczego mówię, a być może trzeba ludzi podszkolić ze sprzedaży z przywództwa nie ma zaufania do lidera albo nie ma zaufania do produktu i meta wyłapujemy i Tuwima i zespoły na poziomie przekonań, ale na poziomie komunikacja w rodzinie zrozumieli co się dzieje nie ufają nie ufają to wpływa na ich decyzje i zachowania się przekłada na wyniki wewnątrz organizacji imprez takie elementy, które najczęściej bank mógł ex bunt jest zaufanie i organizacji o organizację buduje zaufanie no ja mam w tej chwili mam dosyć małą organizacją, odkąd zatrudniono 2 0 osób, ale pracując wcześniej pracował w kółku futures już też bardzo dużą organizacją jak przychodzi mu 8 lat temu to było dużo mniejsza to to co mnie szczególnie uderzyło to jest to, że w ogóle cała organizacja ufa swoim pracownikom to znaczy, by pracownicy to też moment w kontrze do wszystkich innych miejsc, choć wcześniej pracowałem ratownicy są faktycznie tym tym fundamentem całej tej organizacji czy bez tych pracowników mogą na niej istnieje w związku z tym w bardzo jest intensywny długotrwały proces rekrutacji, ale jak już jest osoba z rekrutowano to tak jakby ten, kto to wejście wiąże się właśnie z otrzymaniem biletu zaufania tak to stuprocentowe zaufanie i każdy z tych organizacji podejmuje decyzje każdy ma ma jedno otwartość do tego, żeby samemu decydować o tym co robi jak robi i organizacji ukraińskich każda z tych osób będzie dbał właściwie rzecz, aby osiągnąć ten cel, który jest zdefiniowany jest z tym jak dbać, żeby po to, budowanie zaufania trzeba zacząć prawdopodobnie od właściwych osób z o znalezienie właściwych osób i dobrania takich które, która nam pasują do organizacji i obdarzony zaufaniem apotem oddanie im tak naprawdę i obdarzeni zaufaniem i oddani, jakby kontroli nad nim też tak jedni nie wątpię niech, czyli zaufanie zaczyna się od obdarowywania kogoś zaufanego zdecydowanie proszę państwa państwa i moim gościom, skąd panowie pan Tomasz Głogowski pan Sebastian Kotow rozmawiamy o zaufaniu biznesie wracamy do tematu już za chwilę po skrócie informacji Radia TOK FM o kondycja strefy Osowa przy mikrofonie Marzena Mazur studio państwa i my gościa pan Tomasz Rogowski ekspert wideo online właściciela restauracji, ale mimo współ Moore współzałożyciel Platformy kulinarnej tuba smaku i pan Sebastian Kotow autor książki matematyka zaufania prezes Instytutu w Tychach wiara dizajn wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w rozmawiamy o zaufaniu biznesie, a my my wracamy do dyskusji w przerwie pan Tomasz Kotowski powiedział Jacques, a nie zgadza się ze słowami pana Sebastiana w związku z tym chciałby jakoś riposta zdecydowanie nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że uda się zbudować produkt sprzedaż bez zaufania szczególnie długoterminowo, bo zgadzam się, że w przypadku jakichś jednorazowych akcji i promocji cenowej może ten brak zaufania jest nie jest potrzebny i zaufanie nie jest konieczne natomiast, jeżeli mówimy o Markach i o tym, jeżeli chcemy budować biznes na długie lata to zaufanie jest absolutnie koniecznie weź los tego zrobić bez zaufania i też chciał wrócić do tematyki związanej z z online z internautami wideo, które miast opłaci specjalizuje się z tym co co w tej chwili siedzi, jeżeli chodzi o obrazie w ogóle wideo bardzo popularny temat in w USA, że tzw . czyli ci twórcy internetowych szczególnie tych bierze Jana wspólnie z Pascalem brodnickim założę Platformę kulinarną tuba smaku, która jest takim zbiorem różnego rodzaju przepisów kulinarnych w programach kulinarnych i nie chodzi tu się posługujemy trochę już tę tematykę influencerów, która jest związana z tym, że ci ludzie, którzy występują w tej chwili Stali się tymi dzisiejszymi celebrytami, a oni mają wpływ tak wolno to co robimy co kupujemy jak do pewnych rzeczy podchodzimy też mogą robić badanie z Ewą ocaleli z Monster jeszcze jak pracowali w Kijowie, które pokazały, że jej widok elita społeczna, która ma w tej chwili około 1 000 00 0 osób takich ufa, że 8 7 % tych osób przychodzi na konkretnie do programu czy oglądać materiały po to, żeby dostać rekomendacje produktowe dziś wybrać produkt, który później kupuje dotąd jest dopiero zaufanie do ich w USA to wasze kieszenie w 2 i doprecyzowujące nie będzie, gdyż nie da ja powiedziałem, że firmy budują biznes, w których nie ma zaufania, ale nie tak, że nie ma wcale dużo niższa albo nie dbają oto ja mam mnóstwo przypadków prac zaliczeniowych moich studentów Sergieja, którzy mają zadanie napisać przypadki biznesowe utraty zaufania albo tego, gdzie firmy dzięki zaufaniu zyskują i działanie opisem sytuacji takie, które są mu lokum paranoiczne wręcz unikania decyzji o krewkim tracą miliony euro ze względu na rozproszone decyzje brak gotowości podejmowania decyzji, a z drugiej strony, gdzie firmy podejmują jakieś działania związane z obrażaniem zaufania i zyskują na tym to nie jest tak moim zdaniem, że tego zaufania w ogóle nie ma, ale ona jest zminimalizowana albo nie przykłada się do niego takiej wagi i ten biznes można prowadzić bez zaufania na takim poziomie to zabiera więcej czasu jest bardziej siermiężne trudne po prostu jak się rozmawia z ludźmi z organizacją jest niski poziom zaufania, bo ta kultura organizacyjna zignorowana to oni są zmęczeni tą pracą Wells ci którzy, które to zaufanie wyższe tak jak to ma chociażby wspomniał o tym, o rekrutacji właściwych osób obdarzanych zaufaniem martwiąc się właściwe osoby rekrutuje, które mają zrozumienie świadomość tego co jest ważne też dużo prościej, ale też myślę, że u nas w kraju ostatnie badania Edelman siadali pokazały jak złożone w kontekście biznesu i Polska przez ostatnie lata w tych wszystkich zestawieniach była liderem, a liderem mediach, bo byliśmy ostatnim miejscu na świecie i to był straszny tak naprawdę dla mnie to było ciekawe, bo mogą się odnosić humorem do tego na wykładach i mówić o tym, że dobrze zaczynamy i może być tylko lepiej ostatni rok stany Zjednoczone Lampre pomogły, bo zanurkowały i Polska się trochę odbiła z różnych powodów w różnych kontekstach, ale dosyć ciekawej nas ludzie zwracają uwagę dzisiaj zapytani w badaniach, na których instytucja może budować przyszłość naszej w naszym kraju czy to jest rząd media biznes ngo na to biznes jest pierwszym jest wzrost ogromne zaufanie do biznesu i uczestnicy badania i popadają w biznesie ufność uważa się, że Galon prezes zarządu organizacji zbudowanie zaufania jako priorytetowe element i Polacy najbardziej ufają biznesowi w badaniach próby przeprowadzonej publikowane teraz niedawno jest to jest dobry sygnał od noża, jakbyśmy szli tą operacją analizować przejść na język naszych słuchaczy, czyli drogi słuchać komentarza prezesie dyrektorze coś zbudować organizacje, które można ufać powiedzieliśmy pierwszy krok pan Tomasz powiedział oddajemy zaufanie w ogóle, żeby ktoś nam zaufał sami musimy go obdarzyć zaufaniem to może powiem jest zjawiskiem nowych to co chciał pan powiedzieć na początku składa się zaufanie, żebyśmy wiedzieli jak można go budować czy też jest jakiś inny sposób bym chciała poznać nową ścieżką mogą raz do tej pory nie zwracaliśmy mu zbytniej uwagi nie przykładaliśmy wagi do zaufania jak im n p. obdarzają nas nasi klienci teraz chcielibyśmy, aby zadbać co możemy zrobić, choć jak zaczął też jeszcze wcześniej niż o tym, wspomniał Tomek obdarzanie zaufaniem jeszcze wcześniej niż to co jest w kontekście klientów zewnętrznych elementów organizacji mianowicie od zaufania do siebie liderów ludzi, którzy organizacje budują zakładają co na to zwrócić uwagę i moich badań wynika, że to 1 z największych deficytów badamy zaufanie w 3 wymiarach liderów ich zaufanie do siebie poleganie na sobie drugi w wymiarze gotowość do obdarzenia zaufaniem innym i trzecim bycia godnym zaufania bycie postrzeganym jako osoby, które są godne zaufania największe rozjazdy, jeżeli tak można nazwać pojawiają się na poziomie zaufania do siebie ci ludzie mają deficyty w tych zasobach polegania na sobie nie ufają, że dotrzymają słowa, które stawiają sobie nawet na jak nikt o tym nie wie to jest taki pierwszy krok, bo on jest po to, równanie trojga na algorytm ten temat tematyki zaufania w dużym uproszczeniu pokazuje jak człowiek nie ufa sobie to trudno obdarzyć zaufaniem innych jest ich w ogóle taki pierwszy krok, który bardzo często jest deficytem jak można zrobić jak można podnieść zaufanie do sądu na siebie Enea naj naj prostszym sposobem jest wywiązywać się z obietnic, że stawiamy sobie ta z jakiego dajemy sobie słowa albo cele sobie stawiamy to musi być na tyle rozważni, żeby nie przestrzelić, żeby one były urealnione, żeby ta ambicja nie wzięła górę nad zdrowym rozsądkiem i żebyśmy byli w stanie zrealizować coś do czegoś zobowiązuje brak tego nie robimy nie robią tego w małych drobnych graczy względem siebie nic nie wiemy wiemy, a to niszczy zaufanie do siebie EOG ja też będą go dodał, że nastawieniu Glena na stronę zewnętrzną przez dyrektorów przez prezesa słów jest tak silne, że bardzo często zapominają o o we wnętrzu tak organizacji i to co dla mnie wyróżniała akurat Googlea odbyła się w pozostałych organizacji tych prac nad wodą było to jak silny był koncentracja szefostwa osób najwyżej postawionych na na wnętrze w Google są co tydzień spotkania z pracownikami bardzo otwarte, na które dyskutuje się bardzo wiele różnych rzeczy oczyszcza tej produktowe to tam się nowego dzieje, ale są też dyskusje na tematy zewnętrznej jak my jakoś nie mogliśmy zareagować, gdy zareagujemy to my robimy w takiej czy innej sprawie, która umacniają wewnętrzne poczucie tego dla mnie to było zaufanie właśnie żal, że cała organizacja i we właściwym kierunku, że ja mogę jej ufać, że ja się będą tutaj czuł dobrze w tym konkretnym miejscu jest z tym nie zawsze zachwycało to jak dużo czasu poświęcało te osoby na najwyższych stanowiskach w Google na komunikację wewnętrzną versus komunikację zewnętrzną, kiedy na co dzień wiceprezesów, którzy raczej się koncentrują na ty, żeby kreować z nią zewnętrznie siebie swoje pozycje przy swojej osoby aniżeli koncertować tak, aby na ten cel to co jest kluczowe, czyli budowanie tego zaufania lub organizacji na początek, bo to ci ludzie niosą później na zewnątrz to główną organizacji kontrast do klientów co ten no i naturalnie produkt tak to było to było kluczem do boisk, jeżeli mamy organizacje, które są nastawione na produkt i mówi najważniejsze w tym co my robimy jest to co my wytwarzamy też produkt czy usługa i jeżeli ten produkt usługa będą na najwyższym poziomie to my zdobędziemy zaufanie i naszego klienta naszą konsumenta, a ja dzisiaj to stosuje w restauracji, czyli kompetencje udowadniamy kompetencje skoro dajemy obsługa albo produkt na najwyższym poziomie ja wolę zamiar zainwestować w marketing na 400 raczej zainwestować w szkolenia ludzi w restauracji, bo silniejsze dla mnie jestem tzw. była rentowna ów klienta, który wychodzi zadowolony zostaje mi dobrą opinię na nas portale społecznościowe i opowie swoim znajomym aniżeli moje wysyłanie reklam na tych samych portalach tak w związku z tym, aby ta koncentracja na na jakości i produktów i usługi dla mnie jest kluczowa, a ja mam 1 ciekawą związaną z tym przykład ja mam w proc dużo wykładów na konferencję o zaufaniu i używam inna studiach podyplomowych czy na ME GI i mówiąc o wiarygodności o tym, o czym Tomek wspomniał o tych od tej od komunikacji ludzi młodych ma takie jak nasz mózg o przekazywaniu wiedzy co się dzieje ja mam takie 3 zdjęcia, gdzie pokazuje na moim przykładzie lokalnych swoich partnerów późnym latem nano Clean dostawców usług pokazuje Sebastiana Sebastian Manor UP KUL Tomka szef kuchni z Lewina jako przykład osoby, która wzbudza zaufanie my tam chodziło o to powiadamiać opowiedział mi może 10  00 0 ludzi, pokazując jego zdjęcie na tym jako kraj jest dla mnie organizacji miejsca w restauracji wnętrz, która buduje zaufanie, bo jakoś jest niezwykła życzliwość ludzi jest bardzo wysoka spójność jest, która tam się dzieje z te wszystkie komponenty tam są i pokazywała umieszczenie mojego krawca czy człowieka, który rower się zajmowała tam uprawiam triathlon i dochodami takie i teraz jak roznoszą poświecić dziesiątek tysięcy ludzi trafia miękką stacji na 1 z konferencji mówiłem o przykładzie, ale wino wieczorem przyszedłem, ale wino spotkałem uczestników konferencji, którzy powiedzieli bardzo dziękujemy miałeś rację to jest prawda i to jest dużo silniejsze niż reklama AdWords cokolwiek tam dzieje w tym wątku i to jeszcze zdobyć zaufanie zdobywali zaufanie, ale to nie jest przypadkowe wszystko to, o czym ja mówię i IC, o czym się w książce zabawną podania faktycznie zaczął już lata temu jako stan takiego modelu, który stworzył Meier Davis Isia ma 90 piątym roku zintegrowany model zaufaniu mówi o tych elementach pokazuje fenomen życzliwości spójności wewnętrznej wzajemność rzecz się przenikały to nie jest czarna magia myto czujemy, ale nie możemy tego znam go likwidować bardzo często nie wiemy jak to koncepcyjnie ułożyć wzajemnych element, a tutaj jest bardzo prosty przykład tylko to pokazuje, a inwestowanie w ludzi taka życzliwość korelacji z zaangażowaniem tych ludzi, którzy się inwestuje ich podejście do nas jestem klientem, a i tak to działa w został nam 2 minuty czy możemy jakoś jeszcze pomóc naszemu słuchaczom, jeżeli chcielibyśmy dowiedzieć więcej jak budować zaufanie w biznesie co mogą zrobić, a na poziomie merytorycznym zgłębiać temat zaufania, żeby wiedzieć, kiedy ufać, kiedy nie ufać, żeby nie traktować tego jako idei łatwowierność, więc wiedza szukać sięgać po to, moja książka z 1 z tych przykładów ale, ale tej wiedzy to jest dzisiaj na YouTube jest dużo za darmo rzeczy jak do tego zachęcam, a nie organizuje Kongres zaufania, który świat będzie już w tym tygodniu najbliższym 19 kwietnia to informacja nie jest w stanie Kongres zaufanie PL i takiej wiedzy też tam też jest ściągnięcie darmowa podręcznik psychologii zaufanie, a ty jak ja moją misjami tym jak wieś jest bardzo to, żeby sięgać o to, żeby ludzie w naszym kraju, którzy z nie ufają, żeby dowiedzieli się więcej nie popełniali błędów, bo to niszczy zaufanie moje rekomendacje zawsze, żeby zejść niżej i dotknąć tego zaufania tak naprawdę znaczy, jakby móc taki poziom 2 w usługach produktach lub bezpośrednio się zaangażować i popatrzeć sobie Żylina na mikro poziomie my chcemy zbudować zaufanie między sprzedawcą, a klientem to zobaczyć jak to zaufanie zbudowane i potem jakby to rozszerzać do skali makro mróz Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: STREFA SZEFA

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA