REKLAMA

Test: BMW M5

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-07-12 19:40
Czas trwania:
14:18 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
w wieczór to jest codzienny magazyn motoryzacyjny w radiu TOK FM przy mikrofonach słowo, prosząc Jacek Balkan, a witamy pięknie mam nadzieję, że zostaną z nami państwo do dwudziestej w co najmniej dzień dobry dzień dobry dzisiaj wzbudza obietnica zostanie dotrzymana, zwłaszcza że dzisiaj opowiem państwu samochodzie, który nie jest, kręcąc się nie nie nie niesamowicie 5 6 5  00 0 kosztuje wersja podstawowa traktuje dziś pewnie około 800  000 gwałtów było bardzo Rozwiń » dobrze wyposażone zaczną od tyłu no ale czeka ciężka, bo odmianie nie zaczynać od samochodu ja mam jedno pytanie co to jest do rowu, a czy to są najsłabsze BMW czy to są BMW DAG soli najsłabszy ma to nie, ale tego jeszcze wcześniej nie odkrył dowozi generalnie nasz kupiła słyszałem 5 nie wiedzą, o co chodzi nie, ale poczekajmy ta ME KMK no NKW grę oznaczenie MO no to jest odpowiednik n p. w audi RS to w mercedesie AMG tak no tak pozostańmy, bo mama Emilki Jedynka dwójka trójka czwórka piątka szóstka x piątka x szóstka po prostu tak oczywiście żart to najmocniejszy wersje BMW no dobrze to ty chcesz o tym, konkretnym czy może powiedzieć, jakie były kiedyś wiesz co do już chyba pod koniec lat osiemdziesiątych na dużą sumę wiesz co były pod koniec lat osiemdziesiątych pojawiła się pierwsza w 100 0 osiemdziesiąty piąty rok, że w latach 8 5 rok, że pogrzebał leci pierwsza generacja sześciocylindrowy silnik 3 i po 2 8 6 konną w i następnie każda kolejna generacja piątki, bo to było 2 8 to, o czym mówisz potem była 3 4 3 9 60 one były bez turbo piersią chłoniemy przypada też wzrost mieliśmy okazję pojeździć Drozd najnowszą, czyli 90 komu tylko 1 rzecz jeszcze wspomnę, że ten ostatni bez turbo produkowane do 20 1 0 roku pięciolitrowy to on miał chyba 10 cylindrów Jacku po 500 kilka koni to był dla mnie smog ja myślałam, że żal, że tak będą ciągnąć się nie będzie nigdy turbo może nie będzie napędu na obie osie to w ogóle, ale okazało się, że w 20 1 1 roku pojawiło się turbo 4 4 5 6 0 koni te już jeździłem razem z innymi rynkami na torze w to była fajna zabawa miał wtedy jedno 4 4 do setki teoretycznie to była zabawa, a nasz nowy co ja nie jeździłem, a 2 8 i przynajmniej nie pamiętam czy tak dawno jeździłam, a on 3 4 i najwięcej jeździłem, a 3 9 i naszych rowerach chcieli być dla ludzi, a 3 9 60 2 9 jest to piątka między 9 0 musu 20 0 3 rokiem i to był silnik ośmiocylindrowy, ale boimy się 9  000 000 natomiast bardzo ciekawym samochodem było aż dziesiątka piątka 10 cylindrów rolnik niesamowite brzmienie bardzo skomplikowane są utopią mnóstwo ustalali 500 koron, a śmiano się z tego poziomu od zera do setki ma około 3 minut nowego, zanim to wszystko sobie ustawisz, żeby nim do dobrze wystartować to mniej więcej tyle trwa, ale myślę, że to szkoła niezbędnik, dlaczego nie wiem no tak tych napędów, że po prostu no i będą modyfikować tym, że nikt nie będzie turbo do Kijowa Czwojda zrozumiał nie miałam pojęcia, a także myślałem po prostu żelaza wspomaga sprzedaż ME piątki na rynku europejskim była przez, jeżeli dobrze pamiętam HBO przez pewien czas wstrzymana ze względu na to, że armia po coś nie wyrabiał z normami emisji jest kobiecość jest to po Starym rowerem bez turbosprężarki, żeby w tym momencie nie poradzi do tego jak będzie się za niedługo z o mnie, że dobrze poczytam Eesti post widział dlatego, że jeżeli nowa ponoć o nowościach fiata w mroźnym tygodniu będzie go 1 rzecz ciekawa, że te pierwsze 3 generacje co teraz sobie przypominam, bo nie w tym, dlatego że jeździłam był miały tylko sześciobiegową ręczną skrzynię manualną automat to właśnie dwusprzęgłowa Kato weszła dopiero kilka lat temu, a teraz czeka polską co mówią, dlaczego w tej najnowszej wersji 60 0 konnej są takie rewolucyjne zmiany, bo masz 8 stopniowy automat klasycznej masz napęd na obie osie to bardzo ważne są to robi różnicę dlatego, że to jest też dorodna trop szef, bo to ja pierwszy raz jeździłem najnowszą piątką obrazowe piątce najnowsza piątka oznaczenie, a w oznaczenie aż 9 auto produkowano od zeszłego roku tak naprawdę dostał od niedawna silnik 4 4 biturbo 60 0 koni to nie jest najlepszy mniejszy samochód, jakim żeśmy jeździ willową ludzi oraz Phantom miał 5 70, ale chcieliśmy go sami, który miał, po czym zatrzymano mnie mała hybrydowa miażdżyca to 80, ale też 1 z tych samochodów, że państwo, które jest absolutnie najmocniejszy absolutnie najszybsza Ts 800 koni, które kosztuje 500  000 zł, ale to jest, że państwo uwagę dzięki temu, że tu mamy lato na 4 koła dzięki temu, że mamy doskonały automat, chociaż on stara się pracować jak w sprzęt główka został nawet orzech to miało wyglądać działalność wciąż nie widział niech nie aż 1 niewidzialni wydział zagraniczny włączyć, bo zastanawiam się, gdzie ten tryb ręczny, którego wiesz co zresztą ci wyjaśnię, dlaczego w ogóle nie korzystałem po prostu w ogóle bałam się najpier w naprawdę po prostu ten samochód tak popłynął do przodu, że się bałam zmieniać ręcznie biegi pośrednio to dla mnie działał świetnie 7 5 0 niutonometrów teraz uwaga od zera dostały od zera do 2 1 1 sekund prędkość maksymalna oczywiście 2 4 9 na godzinę, chociaż słyszałem, że rosnące koszty samochody spokojnie ponad, ale chyba można wiele można ten właśnie pakiet umów karbonowe dach dzięki czemu oczyszczał to jest sztywniejsze i rzeszy prosta, a od zera do setki Gąsawa Rogowo 3 4 sekundy, ale tak naprawdę rozumie, że będą żyli kolarzy jak i wiedziało bardzo możliwe jedni wierzyli takimi inaczej, ale to na pewno jest bardzo szybki sąsiad państwa ten samochód jest tak szybki, że im przyspieszamy to czujemy jak temu gałki o wciskanie do do środka przemieszczał się, ale ja już tak bardzo ma obiekt to to są takie bardzo oklepane stwierdzenia nawet motoryzacyjnym świecie często nadużywane, a tutaj naprawdę czujesz, że coś się robi jeszcze tylko by dokończyć hamując, a nasz samochód wyposażono go w opcjonalny oczywiście zarówno tarczy hamulcowej, które wymagają dopłaty kilkudziesięciu towarów ładnych kilkudziesięciu tysięcy złotych, a czy wiesz co są tymi tarczami ceramicznymi sprawa wygląda w ten sposób ona i Jaś nos po mieście jeżdżą z autu normalnie one są tylko włącznie kłopotem dlatego żonę nie dając takiego dobrego wyczucia w mieście na światłach, o czym no pierwszego dnia nie dają drugi schodami, ale czas lub osobiście uważa, że akty boja przyjmowano ciebie samochód jak to podjeżdżała w mojej okolicy jak widziany z boku z daleka ją po prostu bardzo duży ale, ale zło, ale nie jest taki zbyt masywna na szczęście on masło 4 9 7 tys prawie 5 metrowy samochód, ale od nie jest na szczęście zbyt masywny to co wygląd bardzo ładny boja się w ogóle świetnie jeździ BMW piątką po prostu BW piątka to dobry kawał dobrej roboty to ma dużo rzeczy siódemki wziętych skuteczny silniki natomiast no tutaj w, a wnętrzem jak w 2 wielu banków w ogóle w drugą możliwą idealna tak naprawdę źli, choć moje inne ma moje poczucie i wyczucie tego samochodu miał dla mnie to wszystko jest taki plac zabaw i czarny ekran tak świetnych rywali ze zdających nie mam tutaj najmniejszych nawet zastrzeżeń do jego samochodu rządu Tuska to samo w sobie no tak, ale ty mówisz, bo i co siadamy ruszamy ze skrzynią nie rozłożono oczywista nie ma problemów żona jest jakaś dziwna to może opisy na tej dźwigni zmiany biegów są jakieś takie mało czytelne, ale jeżeli Jasień bowiem ręczną to ona działa każdy inny automat daje tyle jedziesz do przodu no jest to rakieta to prawda mam to jest proszę państwa fakt jest to proszę państwa o rakieta ja tutaj zaczął mówić o tym jak ten samochód jest jak na samochód strzępki tuż po raz tak się irytuje jak nam oczy wchodzą do środka natomiast przy ostrym hamowaniu, kiedy wykorzystuje ten potencjał, który kryje się w o tarciach ceramicznych tak naprawdę największy z ceramiką największy potencjał jest na to, że dlatego, że to są hamulce, które swoją powtarzaną skuteczność w mieście to jest to badanie przyczyn ściga się spod świateł do świata leży tak robić to normalne czy zatrzymać do aresztu natomiast na torze, gdzie jesteś w stanie rozgrzać do czerwoności tarcze stalowe zagotować płyn tutaj nie jest w stanie tego zrobić to wszystko dla malarzy wzrosła ten samochód hamuje także kosztują tyle mogę uczyć, ale bywają pierwszego dnia mi się to nie podoba, ale jest to zależy właśnie to jest właśnie to, o czym chciałam być na samochód jest tak już koszulki, że jeżeli zaczynasz wykorzystywać mamy te możliwości na autostradę, zanim zabierzesz rodzinę zamkniętych i oczywiście nikt w mieście nigdy nie nie szalejemy zdarza się poszaleć na zamkniętych terenach na na na torze ten samochód jest tak szybki, że bardzo szybko robi się niedobrze wszystkim no ale tak się stanie, gdy z drugiego dnia już zapomniałam, że są hamulce ceramiczne nie są już w bojach można się przyzwyczaić natomiast Leszno do dziś przypominam te sprzed 2 czy 3 lat jazdy wszystkimi bankami na torze i oczywiście nie nikt nie przekona, że ich z piątku i trzustka jest fajnie się jeździ na torze w slalomie niższy takimi jak ja chyba dla siebie zamek tobym wziąłem czwórkę czym trójkę, ale nie są zbyt duże GM dwójka ma wolne za wolno trochę soli żartuje dziś słów i Anna ja byłem na dwójce na torze 2 lata temu występowi dziś pytamy o napad na obie osie aut robimy co zrobią was no Comment na razie nic nic na ten temat nie wiem minęły 2 lata masz pierwszą bramkę zna ten huk oręż jak spektakularną no ale umieściliśmy trójkami czwórkami, a czym różni się MPWiK Adam piątki o dłużniku się kolosalnie druga jest gówniarzem z gnojem i 2 takim wieś awanturnikiem ma czapkę z daszkiem przekrzywione w dodatku szuka zaczepki szuka bójki i ma spodnie w skokiem w kolanie natomiast piątka jest, że raczej żaden tam garnitur tylko normalne spodnie normalna koszulkę dżinsy norma ma koszulkę normalne dżinsy jest takim samochodem, który stara się i udaje normalne auto no ale za szóstą generację tu nie hałas mówi się nie wyje niestraszni 1 z UE, a ja w trybie jeździłeś bardzo różne samolot lustro w bojach paszporcie wzdycha żona oczywiście jest głośno niższy niż zwykły samochód owi ale zanim odjechała dziś spytać czy wszystko w porządku, bo tam, że nie będzie ruszą tak przystąpi szumią to jak te wszystkie tryby tam oglądam, bo tam krzyż na konsoli Środkowej jest chyba 4 tryby są prawda, ale to wszystko to proste jest wreszcie możemy już za dużo tymi BMW jeździmy, że dla nas jest proste, ale złe, bo ty mówisz wrażenia zjazdy ja pamiętam to nie jest tak, że to jest najszybsza i Nigel boja pamiętam BMW nie BMW Porsche 9 1 1 turbo Stomma ja jeździłem tym samochodem na torze i poza ono 3 sekundy do setki albo 2 9, a maszyną kontrolę, więc jeszcze lepiej przyspiesza też jest tak powtarzalny, że można nimi wiele razy robić to hamowanie myśmy taką próbę do 20 0 i potem hamuje na maksa i podobno jednak w nissanie GT -R to takie próby długo nie trwają potem wraz z przyjaciółkami tak tak tych samych, a tam była grupa dziennikarzy im żeśmy na okrągło tak do 20 0 i hamowanie no dobra, więc jeszcze jedno, że są w UB czy wiesz ile kosztuje, a turbo SK Porsche 90 0, a ponad 1 000 000 ma chyba 1 , 5, a nawet 1 000 000 zł jakąś nową twarz już no to już inny samochód to coś koło tego nie ja tylko mówię, żeby osiągi również to region tak czy 500 osiemdziesiątego inne Maz 50 0 tutaj niecałe 600  000 dos tanie, a ile osób jest wstanie zapakować do po Wrocławiu i domów jest u nas praktyki tutaj miasto samo za połowę ceny, a jeszcze jesteś w stanie we względnym komforcie wszystkich zamyśle wakacji z nimi wrócę opowiem ci jeszcze spalaniu pod umową między 11 cała wieś, jakim samochodem porównywalnym jeździła miał wtedy 3 6 do setki no chyba 5 8 0 koni Mercedes GL AMG i to w jeździe na torze dużo i pojąć, że na torze ten samochód to nie jest samochód Motor tak duży, dlatego że cała ta elektronika pracowała, żeby go, żeby na tym torze na zakrętach utrzymywał to po prostu jak lokomotywa, ale trzeba iść aż do setki ton, czyli niewiele gorzej niż w uprawach czy wiesz ja nie wiem, ale czasu jakoś nie są w stanie wyobrazić tych tragediach takimi drogimi samochodami na Osową górę jakoś przeważają jest to taka metoda każdy wypadnięcie z drogi uderzenie kołem w cross są ogromne korki są gigantyczne koszty których, gdzie jest łączność no, więc same tarcze hamulcowe działały hamulce z kołami czy to są łatwi w geście tak jak co jakiś niegroźnej domowy wyrób może być naprawa toru rosnące stopy się producenci podejmują takie ryzyko, ale zabawa dla uczestników jest ogromna są pewne szkolenia, a nawet ludzi ja wiem, że Lampert zespoły z ulicy nie tylko dla nowych twarzy płacisz parę tysięcy ma cały dzień za Ng albo zamkom albo tam nie z Porsche czy subaru tak to jest tam ryzyko jest wkalkulowana, ale tak, podsumowując niedrogi samochód jak na takie osiągi naprawdę to nie jest żart, chociaż GT-R jest jeszcze tańszy GT-R nie stanowi no ale podobno jednak z wytrzymałością tych Janie wiem, bo jak teraz nie z nieznanej grze poprawiło ostatnia prosta faktycznie były ambasador w od początku tak naprawdę, kiedy ten samochód w, a było ono wyższe nie znam tego 600 konne GT Rajoy rozważa żyła tu mają przeanalizować zaczynali od 4 80 to coś mu to też władca zginął w po raz usłyszymy dziś opowiadaliśmy państwo, bo byłem 5, który jest niesamowicie zaś najnowsza generacja 60 0 koni tak rewelacyjna to co tu dużo gadać bardzo państwu dziękujemy Sławek Olszewski Jacek Balkan jutro zapraszamy regularnie w przyszłym tygodniu w Prokocimiu powierzono Focus czwartej generacji, a za free Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA