REKLAMA

Franken: Urząd Morski w Gdyni za kilka dni ogłosi plan w sprawie tankowca zagrażającego Bałtykowi

Przedpołudnie Radia TOK FM
Data emisji:
2018-07-18 10:00
Prowadzący:
Czas trwania:
11:47 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry państwo jest dziesiąta 9 Karolina Głowacka przy mikrofonie program przygotowujemy wspólnie z Bartłomiejem pogranicznym realizuje go Kamil Wróblewski przed południem będziemy mówili inny od sądownictwa i oczywiście nie mogło być inaczej będziemy mówili o sytuacji sądownictwa w kraju pomyślimy również o tym jak się pracuje w magazynach Amazon no i jak będą wyglądały oceny nauczycieli po zmianach w szkolnictwie będzie również o tym kiedy bakterie mogą Rozwiń » przeżyć na Antarktydzie, a zaczniemy od spraw morskich wrak tankowca front ten jest największym zidentyfikowanym wrakiem w Zatoce gdańskiej ze względu na postępującą korozję jest wysoce prawdopodobne, że w najbliższej przyszłości wrak się złamie pod własnym ciężarem w wyniku czego do środowiska może wydostać się nawet do 1  500  000 l pali w znajdujących się w zbiornikach tankowca tak pisze Fundacja Mare, który ostatnio nagłośniła sprawę tego statku leżącego już na dnie Bałtyku i 7 3 lata rozmawialiśmy o tej sprawie modne na antenie Radia TOK FM kilkukrotnie m. in . dr inż. Benedykta HCM kierownikiem zakładu Oceanografii operacyjnej w Instytucie morskim w Gdańsku, który zajmuje się tą sprawą już od kilku lat posłuchajmy Global, która ją z ulgi została użyta na konstrukcji konstrukcja tego Orkan Goplana powoli znika zamienia się w gardle, ale ciężar zostaje w związku z tym coraz słabsze konstrukcja musi być trzymać ciągle to samo okrążenie i w którymś momencie nastąpi, w jakich takie zrównoważenie, którym konstrukcja już nie będzie w stanie przenieść tych sił jako postulat padnie ARR lub zła wiadomość jest taka, że 80 odtąd wszelkich wiatrów, które biegną wspólnoty herb południowego Zachodu Wschodu i Michał nawet Północnego Zachodu, a nawet ich wiele Zachodu to wpychają tam dojść wg naszych symulacji wynika, że wpychają go ewentualny rozle w paliwa w stronę plaż 80 % szans na to bardzo dużo tylko 20 na rzeź z Anitą wypchnięto no może od ran może maklerzy na polskich wodach wewnętrznych, ale z pewnością takim gospodarzem tych wód jest urząd morski w Gdyni akurat w tej części Wybrzeża ja mogę powiedzieć, że tych braków jest sporo więcej na Wybrzeżu i GI na unijnym, które z dołu rozłożone w stronę nasz dochód mogą tak do końca spokojnie spać, ale dziś chyba urząd w Argentynie na największy problem znają urząd coś z tym robienie jak to wygląda Łukasza rozmawia i na rozmowy z nami zgodził się pan dyrektor urzędu Morskiego w Gdyni panna kapitan żeglugi wielkiej Wiesław piotrkowski dzień dobry dzień dobry witam panią witam radiosłuchaczy i osób jesteśmy bardzo ciekawi czy państwo się poczuwają do tego, żeby zająć się w lotny tankowcem Franklin małym, aby odpowiedzieć na to pytanie wystarczy, by ich statutowych powinno ich Urządu Morskiego administracji morskiej od nich jesteśmy odpowiedzialni za ochronę środowiska Morskiego lub zwrotu, choć na obszarach morskich, gdzie jest w związku z powyższym sprawa jest nam również kilku lat zlana, a o tym, że brak polegała na dnie zatoki wiemy od kilkudziesięciu lat, bo tak leży sobie na południowy wschód, by Hilton Emilio but Puchalskiego w miejscu, gdzie na nie przebiegają szlaki żeglugowe na głębokości 70 m, lecz nawet, gdyby wyszła i gdzieś tam biegła w pobliżu to one nadal ze względu na ograniczeniu komuś ramiona, bo tylko do 15 m nel nie powodowałyby, że Colin Hill z możliwością korzystania z ekranu lub natomiast jak i jaka jest sytuacja obecna mija od dziś od piątku w tym rozmawiamy na antenie Radia nie, bo do państw UE podkreślił czarnych scenariuszy, ale rozumiem, że ich pragnień niech pani Roosevelt ziemnych widziano tam kreśli scenariusz na giełdę uchroniły go gryzło to ona na kontraktach na faktach, które chcą fakty, bo mówią o tym, że myśmy poparli inicjatywę zarówno Instytutu Morskiego jak i fundacji Mare, dla których pana brat i Depeche MO uzgodnienia w jaki sposób powinniśmy odejść odprawy zabezpieczenia ewentualnego należytego ich braku do tankowca Neil van den Haag i zaopatrzeniowego, bo nie tylko paliwo przewoził, ale również unijnych dzisiaj możemy powiedzieć, że fakty są następujące po obecnych tam doładowania braku ich nie planuje w trakcie tej ostatniej edycji po uważnym czytaniu na publikacji, która do nas dotarła nie można określić ile tego paliwa i wielkich zbiornikach ile, jaki rodzaj tego paliwa, ale tego nie utnie mówi panie dyrektorze przecież zależni od 2 nie mówić o nim oraz 1 000 000 l i 1 , 5 1 000 000 l paliwa no i wybijała woda jako marynarz posługuje się kilka ton 300 m ³, czyli po przeliczeniu na takim Renard i Doda im profesjonalne podejście do ich 1 , 5 1000 m ³ mimo poszukiwań udało się odnaleźć miejsca, w których można byłoby filmowo epilog nie znaleziono żadnych przed ich wycieku paliwa tylko 1 z wizą blisko złożonym odwołaniu oglądali pokrywy luków, że nie wiadomo ile jest tego paliwa i spokoju to może być ono bardzo dużo rozumiem tak, że nie może być bardzo dużo, bo tak jak raport był też odpowiadać na ich rolniku uległa zniszczeniu podczas bombardowania i sport kodowania od początku i potok i łamania ich tego od tej jednostki na półkach, ale od ręki bo, chociaż nie ma go tylko na części, bo ich klubowa jest znacznie mniejsza ilość dość dużych odległości od ich ruchowej póki co z tego, że tej informacji i ile tego paliwa na PL znajduje niemal na romans i chorób i wojny rozjedzie, którzy alarmują to zwracają uwagę na nie to co teraz się dzieje, bo teraz właśnie pan mówi tych wycieków nie ma tylko co się może wydarzyć już za chwilę słyszeliśmy mówi dr inż. Benedykt Hac, że może on się załamać pod swoim własnym ciężarem z pytaniem jest takie gminy czy państwo mają przygotowane scenariusze przebadane wiedzą, kiedy się może to wydarzyć czy się to może wydarzyć w jakiej perspektywie o to pytam, bo ja od nich tylko jedno pytanie pani nie odpowiem, bo ich byłoby to tak jak w ogóle nie z uzupełnieniem pytam pana akcyzą wchodzi też ocenić ich tylko na nogi ma ponad miarę teorii rak koordynator pozwoli to ja wypowiem się różnią się, że my rozmawiamy o euro JB słuchałem pani pytania i zmierzam do odpowiedzi dochodzą inne, ale dawali znak, bo my oczywiście tak jak umiałem złożyliśmy deklarację poparcia mamy kontakty z Instytutem morskim odbywamy spotkania natomiast ja jestem urzędnikiem ja jestem marynarzem i opieram się liczy tylko ma sprawdzonych w Alpach nie ma i od PLK nie ma w tym, a Muchę, a prawdopodobnie Amelii prawdopodobnie ich my musimy mieć w ręku, a i wtedy będziemy mogli ich podejście do odprawy proporcjonalnie te rozmowy nie tylko na szczeblu dyrektora urzędu Morskiego i odbywają one się ich również odbywają na szczeblu centralnym, czyli tam, gdzie można było uzyskać wsparcie finansowe, bo dyrektor dysponuje budżetem ale, żeby wydać pieniądze one muszą być ukierunkowane na ławie tego typu działania no to zrobią to, że ten opozycję między nimi firmy grozi im jeszcze dość sporo zrobić jeśli chodziło o dobre rozeznanie w sytuacji, która jest, bo tak jak pan doktor napisał w swoim raporcie na 2 korozja występuje ona oczywiście przebiega no trudno, żeby po 70 ponowił atak, ale nie przebiegała w różnych miejscach różnych osób i bokach pewne niedogodności powoduje nie można mierzyć dokładnie jak podpiszemy most Rialto panie dyrektorze panie kapitanie co państwo jako urząd morski zamierzają w najbliższym czasie w tej sprawie robić, jakie macie plan mają plamy spółka jest to będziemy niestety dopiero w czwartek spotykali się z Instytutem morskim, który mało, pomimo że jesteśmy partnerami najpier w wyszedł do mediów i opowiadał o różnych rzeczach, że nie zadają sobie trudu by, choć mówi nam i właśnie ten plan dalszego działania dalsze działanie musi polegać na badaniach, które rozpoczął pan doktor, a ich wiedzy o powiększeniu ma powód do paliw boję, ale wstępnie po wybraniu metody, które po tym, od tej publikacji, która osiągała ona nazywać wstępny plan opuszczenia rynku PZU bankiem tam różne metody, które były traktowane nas na świecie wielką redutą musieli kończyć to jakaś grzywacze są one uzyskanie tych informacji, bo mają ja myślę, że to informacje na stronie urzędu Morskiego i Ministerstwa Gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej ona ukazuje się i ciągłą kilku dni, a więc być może nawet w piątek będziemy mieli ich dokładnie informacje umieszczone w Cannes zdaniem, jakie działania i prawda jak i w jaki sposób my jako administracja do odprawy podchodzimy do nich rozległe, że chcielibyśmy ograniczyć volvo nikt w tym czasie ich epoka morskim dostało od ich odsłonięte i w czwartek też kończyły mogliby odpowiedzieć film bardziej szczegółowo ma pani pytanie, jakie działania, bo działania skoro tych list deklaracji poparcia od Italii muszą być wspólne one nie mogą sobie pani, że znaleziono trzymamy kciuki niestety musieliśmy przerwać objęła w 1 kierunku drugim musimy wspólnie działać w głąb działamy dla dobra społeczności działamy dla euro, a mi ruszyć ani dyrektorzy muszę panu w tym momencie przerwać trzymamy kciuki za współpracę na rzecz całego Bałtyku i będziemy chętnie zaglądać na stronę i sprawdzać wszystko i mam nadzieję jeszcze rozmawiać kapitan żeglugi wielkiej Wiesław Byczkowski dyrektor urzędu Morskiego Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEDPOŁUDNIE RADIA TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 60% taniej w promocji Black Friday!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA