Jak polować na błędy lotnicze i podróżować tanio? Zdradzają Dorota Gil-Kowalska i Jarek Kowalski

Podróże duże i małe
2018-08-05 11:20

O swoich podróżach opowiadają Dorota Gil-Kowalska i Jarek Kowalski, autorzy bloga Szalonewalizki.pl, którzy opowiadają, na czym polega poszukiwanie... błędów lotniczych. Rozwiń »

Na czym polega wyszukiwanie okazji do tanich przelotów w różne egzotyczne miejsca i co trzeba zrobić, żeby błędy linii lotniczych obrócić na swoją korzyść? Czy łatwo wyszukać tego typu okazje?

O polowaniu na błędy lotnicze i tanim podróżowaniu do najdalszych regionów świata w audycji Podróże małe i duże Przemysławowi Iwańczykowi opowiadają Dorota Gil-Kowalska i Jarek Kowalski. Zwiń «

Nasz stały cykl, Podróże małe i duże, 11 21, witam państwa ponownie. A po drugiej stronie Skype'a jest Dorota Gil-Kowalska, dzień dobry, witam, jest też Jarek Kowalski - podróżnicy, dzień dobry, dzień dobry, witam serdecznie. Autorzy bloga Szalonewalizki.pl. Jak słyszę, jesteście w jakimś miejscu, które zwiastuje dobre samopoczucie i pewnie dobrą pogodę, wspaniałą kuchnię i generalnie wszystko, co dobrze kojarzy się z wakacjami? Pozdrawiamy serdecznie, jesteśmy na Sardynii. Włochy zawsze każdemu kojarzą się chyba dobrze i z dobrą kuchnią i pięknym słońcem, morzem właściwie wszystkim, co jest dobre na wakacje. Rozwiń »
No tak, ale wczoraj przywitała nas burza.

To opowiedzcie, co robicie.

Nasz blog podróżniczy szalone walizki lubimy podróże na własną rękę kuchnie fotografii nurkowanie szukasz inspiracji to dobry adres czy możecie mnie zainspirować naszych słuchaczy możemy zainspirować się n p. bardzo ciekawymi kierunkami, w których bywaliśmy immunitet, który zamierzamy się wybrać się podróżujemy zwykle na własną rękę nie szukam zakładów lotniczych staramy się obniżać koszty podróży właśnie poprzez wyszukiwanie błędów lotniczy, których pojawi się naprawdę cała masa staramy się zawsze szukać siły najlepszej jakości i dobrej ceny

Do tej pory byliśmy w 35 krajach w tym w tej chwili jesteśmy na Sardynii w tym roku jeszcze mamy zamiar i Sheeran je mamy zamiar kupić Nową Zelandię, więc myślę, że to będzie w ogóle taki kierunek słał w naszym blogu wszyscy mogą znaleźć informacje m. in. właśnie o wychowaniu o tym jak wygląda podwodny świat z działką szydełkowania zajmuje się fotografią podwodną literackiej histerii filmować myślę, że ich głosu kilka rzeczy naprawdę niesamowita świat podwodny jest kompletnie inny jest rzadszy z 1 strony trochę tajemniczy trochę niebezpieczne, a tak naprawdę dostępne dla każdego ważny tylko, żeby przełamać jakiś tam swoje lęki jak i swoje obawy

Dobrze o nim wybierzecie pułap poproszę was to jako destynacji, którą możecie polecić naszym słuchaczom to do hurtowni pracujecie tak rozumiem skoro jesteście w permanentnym wpływ permanentnej podróży nie jest normalnymi zwykłymi przeciętnymi polskimi, którzy normalnie pracują mają aktualnie w Azji teraz Sardynia płynie i Anna wcześniej były 3 0 kilka innych krajów mamy tyle uroku ile mamy tak jak wszyscy do 2 3 i ustawowe tak stromo, ale w Salt Stambuł 3 Dorota prowadzi swoją działalność mam tutaj posadzkę, więc w Chinach jest bardziej elastyczna czasami zazdroszczę nie może, ponieważ podróżujecie razem i urlop, a ponieważ podróżujecie razem do jeszcze dostosować się w swoich planach dobranie o tym, mowa w odpowiedzi liście z dość znamienne słowo poszukujemy jesteśmy poszukiwaczami błędów lotniczych IT jest najistotniejsze i teraz ta jem otwarty komputer nasz skład co pewnie też proszę państwa byście teraz zakończy szybką wyszukiwarkę nie zacznie wyszukiwarkę z jego strony przeglądarką tak to się mówić od odpalili i będziemy razem szukać błędu lotniczego dobrze możemy mówmy sobie jak oni błędy lotnicy byli także teraz dzieje trzeba nam stronę i ten błąd lotniczy już po jest zły bilet, w czym jest także trzeba się po prostu zalogować paru ładnych akcjach m. in. takich jak lajków miej ufność musiała i wstawić sobie wyniósł też powiadomień i jeżeli pojawi się powiadomienie o jakimś błędzie mówi Deschamps od razu wielkich wymagań wojska, mówi że ceny n p. bilet w nowej Zelandii na rodzimych w listopadzie Wisznice 1000 zł za osobę mówca wówczas trzeba błyskawicznie tak naprawdę podejmować decyzje, dlatego że jeśli pojawi się błąd hutniczy to, iż linia soli morskiej zgłoszono poprawki do oferty wycofać z 15 minut, jeżeli jest normalnie w ciągu dnia pracy takiej linii lotniczych, jeżeli taki błąd pojawi się n p. zakończenie dnia pracy zmęczony pracownik ocen, wprowadzając nową ofertę hoteli w błąd to on, że będzie tam wisiał w policji przez całą noc, ale czy dopingują no bo podróżnicy kupią już tam widać, by połączeń no i wtedy też zależy od nich opinia uzna taki błąd, czego pasuje, bo czasem tak się zdarza, żeby polować na błędy lotnicze trzeba być tylko elastycznym trzeba być przygotowanym na to, że chwilę, jakby się kojarzyła z za parę miesięcy i trzeba zdejmować widzicie ja mogę polecić mieć przy sobie przede wszystkim paszport, żeby coś takiego zakupu dokonać Bochno i Lińsku sprawdziliśmy tam ustawicznie Dorotka ta kupiła bilet z na nową Zelandię na 5 minut, a zarząd lot z makreli na głowach już mówiłem o osobach ze Sławina Bobowi samochodem i reakcja natychmiastowa u nas dobrze, ale ja rozumiem, że teraz zdradzający jak działa system mówiąc wprost jedno uświadomi liście naszych słuchaczy ta GI liczy, że w małych i dziesiątkach jak i nawet w setkach tysięcy mam nadzieję i teraz objawem jest naszym ulubionym radiem, że z ich słucha TOK FM dużo osób no dobrze, ale to spędzili z mężczyzn zrobiliście sobie sami kłopot, bo teraz czy teraz ci wszyscy słuchacze też będą aplikacja ściąga dostaną powiadomienia i rozwoju takich głosów promocja weto jest mnóstwo wad oczywiście, że tak, by ich kuchni pomoc w całej Europie jest bardzo dużo mniej czujemy się tego, że to jest jakaś konkurencja się bardzo cieszymy, jeżeli komuś się też naprawić ubytki, jeżeli ktoś będzie mógł też polecić na koniec świata i cieszyć się tym, że zrobił to bardzo samego dużo poniżej rozsądnej ceny w 2 kliniki w bikini jest naprawdę taki prosty posiłek wydaje mi nie każdy może sobie pozwolić na decyzje o tym, że ja za dwa-trzy 5 miesięcy czy głupich min zlote wysługa lat młodszy Adrian Lis nie jest taka prosta sprawa, bo absolutnie serca SM polecamy logowaniu się zapisanie w sprawy, że my World szamba tam zawsze pojawiają się brakuje, więc dobre chwile każdy zapisany News Letter do wielkiego dealu i musi po prostu wejść sprawdzić czy na pewno jest to Sylt tego lotniska, z którego on nie chce lub może poleci aż 5 w tym czasie czas i czy na pewno kosztuje tyle ile kosztuje, bo czasem pojawia się idea Italia zaczynają się być rzeczywistą opłaty wychodzi ktoś grozi, bo przed wami stało, bo na trybunach, bo mowa w chowaniu się na no dobrze czy nie nie należy pytać szefa o to czy pozwoli wyjechać na urlop tylko należy decydować sami jest niestety tak zapytam was podróż do RPA, bo to też 1 z kierunków, jakie braliście, by w RPA mieliśmy 2 lata temu o akurat te panienki z zakładu lotniczego lub z bardzo dużej promocji, którą też znalazła Dorota ja początkowo była sprawili, ale sprawdziła, a dokładniej połączenia okazało się, że loty są głównie z Warszawy, więc nie trzeba było nic dalej dogadywać w RPA spędziliśmy 2 tygodnie odnotowaliśmy również na własną rękę wynajęliśmy sami samochód przejechaliśmy 1 800 km i to było duże wyzwanie dla tych, którzy w RPA obowiązuje ruch lewostronny aniżeli po rondach pierwsze rondo lewą stronę, bo po PiS u wybrzeży Somalii uznała jednak bałem się na początku się bał, a później, gdy wróciłem do Polski, bo patrzyłem na Polaków są oni robią jadą po prostu z RPA zatrzymuje się bardzo dużo pytań czy tam jest bezpieczna to tam można to jest moje kolejne pytanie, bo przy okazji mistrzost w świata w piłce nożnej odbył się w 20 10 roku powstało mnóstwo wątpliwości też, że są enklawy, w których mogą bezpiecznie się poruszać, ale generalnie to lepiej nie nie nawet nie wychylać nosa spoza strefy tzw. bezpiecznych nie byliśmy źli, ale z Bogumińskiej możemy powiedzieć nic na ten temat jest natomiast w Johannesburgu bardzo wiele osób mówiło nam, że jest bezpiecznie byliśmy w Kapsztadzie Kapsztad jest naprawdę w naszej ocenie jak warunki za bardzo bezpiecznym miastem poruszaliśmy się normalizuje się o bardzo wiele miejsc staraliśmy się nie chodzić po zmroku, choć zdarzało nam się tymi sami chętnie, by się sprawdziły się sprawdziły się wszelkie przestrogi, które mieliśmy przed wyjazdem robili Lechii wizytę w cywilnych nasze zegarki aparat na wierzchu niż z jakimi mieliśmy aparat w ich ze sobą telefony, ale oczywiście mieliśmy przede wszystkim zdrowy rozsądek cały czas oczy dookoła mówi motywów nastawienie było moje największe marzenie obojętne z Włoch na wieść, iż w Rio w takim razie jednak chodaki spostrzeżeń jest dla sztabu, że rząd RPA szczególnie jeśli chodzi o pracę lub ich bardzo dużo, żeby turyści czuli się tam bezpieczne jest bardziej z ochrony tak długo żyję mam wrażenie, że w ten sposób chwali się bezrobocie ukryte bezrobocie, które jest całkiem spory w RPA, ale dzięki temu trwają prace już nic złego się turystom nie przydarzyło no bo o spokój z 2 00 1 i bardziej popularnych destynacji światowych dni przypadkowo nabór Góra stołowa jest 1 z 7 cudów świata i gustu każdemu polecam, żeby wjechać na kurs długą, jeżeli ktoś wybiera się do Kapsztadu w to trzeba ufać w jego pogodowych tak bardzo często wracamy do Polski napływają mówił w porządku i że ma duże stołowej wówczas nikt nie kursuje kolejka 2 0 na górę no bo po prostu jest zagrożenie, iż jest przepiękna pogoda jazda w jego oknach są za to widok na Robben Cleveland, gdzie był przetrzymywany Nelson Mandela z cyklu przychodzimy z masy takich turystycznych licówek, ale i sam Kapsztad i przylądek dobrej myśli i końcówkę tego przyczyną choroby leki są naprawdę niesamowite fartuchy mają siłę samą wartość przejechać myślę, że ktoś jeszcze ambitniejsze zobaczy sam na własne oczy, że list spokojny, że obok wisi inna bywają przesadzone, ale trzymał w archiwach nie polityczne losy nie wolno zostawić swoim życiu trzeba cały czas liczniki kilometrów zawsze podnieśli warunki przede wszystkim to była podróż waszego życia zapytam teraz Dorota już są chyba tak naprawdę mogą liczyć na sztandary w ogóle, ale zdecydowanie, bo już w maju 2 i suchym lesie i reform, a 2 FOT od ich wystawiał w nowych bloków z Azji Górak ma przyjąć nowych realiach marzyła i tak naprawdę jeszcze warto odwiedzić Dorotkę marzy, bo służby medyczne, a krańcu Afryki z -li na przylądku jej dziełem, dokąd lub ich wyjechaliśmy i wrotkach czuć zobaczycie stykają się, bo sam fakt liczyliśmy na to czy mniej nie bardzo mu trochę Jarocin zepsuły się, ale po co ty byś ty był miał umowę na mnie jak widzą oczami dziecka, ale co ciekawe wisi dzieło w internecie zdjęcie nacisk wyraźna linia i ośmieszał wody o różnych kolorach różnej temperaturze Wilków przetrzymuje w nim udział w 1 z nich na pewno wrócimy było zdjęcie samolotu, więc być może z powietrza wygląda zupełnie inaczej zlot szkół widać naprawdę spienione morze w komorze w ogóle to bliscy dna i przylądku dobrej myśli Prządki z silnym przez las jest znany z bardzo niebezpieczne, a pod wodą już bardzo wiele prac i do nurkowania remisów jest smutna Bogdan Lis jedno jest najbardziej popularnych miejsc występowania żarłacz, czyli haki najbardziej niebezpiecznych Pekinu, by ograniczyli się drukowania flag stanowych, żeby można było tam wstępu proszę powiedzcie mi, jakie macie oprócz tych planów na ten rok, czyli Iran Nowa Zelandia ma kolejne lata, bo myślę, że znów łowcy promocji też szaleją nie tylko tu i teraz za 2 dni ale, ale także z jakąś perspektywę przyszłych guma w chłodnym deszczowym czekamy na chwałę mówił pan Banaś tak ale by pracowały w głowie pomyślimy o miejsca, w których będzie można komunikować i osób się powiem myślę o safari w mur bo, bo czerwonymi byłem dawno, a szczególnie okolice z Sudanu są niesamowite i urbaniści na morze i spędzenie nie można tygodnia opakowań po 3 × dziennie to myślę, że będzie im niesamowite przeżycie ostatnio 1 z najmocniej pełny tekst posterunku w nie wrócił do internetu filmik w morzu czerwonym pojawił się rekin wielorybi, bo naprawdę niesamowicie zaskoczyło ich wizyt tegoroczne 1 bigos, który chciał, by zobaczyć z Wisłą Bugiem ostatni raz na Filipinach, ale on nabytych w innych warunkach to to jest baby z niczym magnes, żeby w sznur analizować ponownie i głównemu lepszych lig niższych w Europie bez znacznych dobrze działa teraz pytanie ostatnie musimy kończyć już to wejście w UE co mówiliście sobie na Sardynię, by usłyszeć tam ściągają butelki cały czas żyli w 2 w jak najlepsze trwa sjesta to, chociaż wspaniale, ale Włosi też wiarę w domu, by z lewej pan o nowych i w kuchni stoi przodem i nadal, choć tak, aby rodacy Lanca do 5 2 awokado oraz to z lokalnych no to zazdrościmy wam już aktywami już teraz, by proszę bardzo zobowiązuje nas do tego, żebyście te instrukcje, o których mówiliśmy podczas naszego programu zamieścili także na swym blogu dobrze solone policki PL obiecujemy obiecujemy zjemy, a nawet z moralnego z tego powodu, że do tej pory jeszcze tych paru rzeczy napisaliśmy, ale na pewno takiej informacji wstępu jak serdecznie wszystkich tak jak dobrze jak ja mówię ja jeśli mogę być beneficjentem tego, że prowadzę ten cykl poproszą, żebyście wyłowili jakąś fajną promocję i poproś o przysłanie mi takie oferty skorzysta od razu do korzyści jakich informacji jak być naprawdę nic takiego Dorota Wilk Kowalski Marek Kowalski podróżnicy autorzy bogatszą walizki PL byli moimi i państwa gośćmi informacja po nich sztuka życia pierwsza część rozmowy Hanny
Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PODRÓŻE DUŻE I MAŁE

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!