WUP podgląd itp Agnieszka Lichnerowicz zaczynamy od wczorajszej decyzji związków zawodowych, bo mówimy o decyzji między związkowej o akty związków zawodowych PLL lot w GI ta wczorajsza decyzja jest taka zapowiedź jest taka, że będzie we wrześniu strajk jak rozumiem we wrześniu, chociaż daty jeszcze nie ustalono nie nie podają związkowcy no, więc więcej szczegółów na temat tego strajku, który jednak jest kulminacją niż zwykle w ramach dramatycznego sporu, który ma
Rozwiń »
miejsce w tej spółce skarbu państwa, bo otwór postaramy się odtworzyć krok po kroku z perspektywy związkowej w ten spór dlatego właśnie, że słyszą państwo Monikę żelazek przewodniczącą związku zawodowego personelu pokładu w GM pokładowego i lotniczego dzień dobry w ciemnych, która nie jest pracowniczy com PLL lot niejasna jest pracownikiem PLL lot jest na wolności jest na wolność zwolniona jest zwolniona dyscyplinarnie już do Lwowa zapowiadała pani, że będzie się od tej decyzji są na nią w sondzie skarżyć rozumiem, że za poskarżyła się sądowi na 30 parę stron i niewiele wiemy wszak nie wiadomo, kiedy czekam na decyzję sądu na termin mam wyższe nadaną sygnaturę, więc myślę, że swoim powolnym krokiem jednak sondę przeprowadzono je przez to burzliwe mam nadzieję wspomnienie z raz jeszcze będzie natomiast Państwowa Inspekcja Pracy w obiekt poparła pani stanowisko, czyli uznała, że jednak to zwolnienie nie było zgodne z z przepisami czy sprawę, że do tego przejdziemy do drużyny o tej najświeższe informacje, czyli ostre wczorajszej decyzji o 3 związków zawodowych, więc pani związku zawodowego poza tym związku zawodowego pilotów i Konfederacji pracy tak co w po przeciwko czemu, kiedy gdzie, gdzie i jak ta przeciwko wszystkiemu co się w tej chwili obecnie w spółce dzieje ale dlaczego dlatego, że Sąd Apelacyjny Sąd Apelacyjny mam tutaj decyzje Sądu Apelacyjnego z dnia 18 lipca 2018 roku na skutek zażalenia związku zawodowego pilotów komunikacyjnych i naszego związku zawodowego personelu pokładowego i lotniczego zmienił zaskarżone postanowienie z kwietnia, czyli mamy prawo do strajku no właśnie, bo to musielibyśmy przypomnieć, ale poszedł nikt też przy okazji tej albo może powinna być równolegle wtedy właśnie pani została związana zwolniona z odbyło się referendum przeważająca większość uczestników tego referendum strajkowego cechowego pomagała strajk, bo 800 kilka osób na niecałe 900 ton pali w przeważająca w każdym razie jednak pracodawca twierdzi, że z powodów proceduralnych to referendum było nielegalne zaskarżył wasze plany strajkowe w dni sąd, a sam wstrzymał wasze plany strajkowy stwierdził, że dał zarządowi PLL lot zabezpieczenie w postaci jak gdyby takiego aktu, ale w tej chwili jest to już bezprawne bezzasadnej uznane, ale są nie rozstrzygną czy macie prawo jest legalny strajk, a nie tylko nie może was nie powstrzymuje emocje są od nas nie powstrzymuje i sąd jak gdyby nie wyda wyroku ani opinii o zasadności strajku sąd na wniosek PLL lot rozpatruje czy referendum strajkowe było ważne, ale ja wiem, że było ważne, bo to ja je przeprowadzałam, a strona pracodawcy nie zgłosiła żadnych uwag prawda jest czas pewien, iż w trakcie przeprowadzania wolno, że zarządzanie po po waszej strony Rosjanie zmian w bazie vod jest pewne ryzyko PLL lot twierdzi, że każdy dzień strajku to z 20 000 000 wy zrobicie strajk w listopadzie zacznie pracę sąd po kilku miesiącach powie, że referendum było nielegalne i będziecie budować CASA po kilku latach to po pierwsze, a po drugie, byłaby to decyzja na mocy, której myślę skarb państwa mógłby się również domagać zwrotu pieniędzy za wszystkie strajki, które odbyły się w latach osiemdziesiątych ja myślę, że to tak, by pociągnęła za sobą no bo trzeba, by było wtedy wszystkich związkowców potraktować jednakowo tak sąd nie może jednak związkowców traktować gorzej niż innych, więc wszystkie strajki, które były są lub będą oni są zdrowi, o czym i jak mamy coś szkodliwego to najlepiej byłoby to wyrzucić z konstytucji ma bowiem pani co pani redaktor mało możliwe, że rząd z rąk ironizuje rzeczywiście mój wniosek taki byłby, że wzrost rak jest szkodliwy dla spółki i spółka nawet potem może domagać odszkodowania no to strach nie może mieć miejsca, ale pytanie odpowiemy na ten zarzut, że strajk jest szkodliwa nie tylko dla spółki, ale i pasażerów to znaczy, że jednak to są kłopoty dla pasażerów sama spółka być może już dziś traci, dlatego że część pasażerów z usłyszą, że gdzieś we wrześniu kiedyś będzie strajk w Morzyczynie zdecydować na zakup biletów ja myślę, że pasażerowie dalej jednak nas wspierają są z nami i w związku z tym, że załogi na bieżąco są ze mną w w kontakcie z takim bezpośrednim imam przekaz w sprawie każdego z pokładu samolotu, który dzisiaj o hobby odleciał prawda to pasażerowie otrzymają za nas kciuki nawet pan taksówkarz też trzymał kciuki i powiedział, że Tosię musi udać i dość plucia w twarz związkom zawodowym i ograniczania praw pracowniczych mało tego zdaje sobie sprawę, że pasażerowie będą mieli krótko z czasem, bo zgodnie z ustawą powiadomi pracodawcę na 5 dni wcześniej o rozpoczynającym się strajku, ale zrozumieją to już wybaczą o tym z perspektywy tych kilkuset pilotów odwoływanych jednak w skali 30 dni przez ostatnie pół roku tych lotów od początku 2018 roku zostało odwołanych mnóstwo innych to ma związek z waszym strajki już żaden mąż pani nie ma związku ze strajkiem kontrolerów jak próbował zarządzać sugerować ani z warunkami pogodowymi wszyscy wiemy co się dzieje, choć podejrzewam, że jej nie ja jako ekspert, ale wypowiadali się również eksperci lotniczy czy, że ta szopka jest tak napięta trudno ją realizować trzeba mieć zawsze zapas samolotu trzeba mieć części zamienne do samolotów częściowo efekt był to wyczyn z celem strajku czy 1 z waszych żądań będzie odwołanie prezesa i może zarząd czy wie pani co ja nie chcę tak demonizować taki naprawdę ani zarząd jako taki ani bezpośrednio prezes nie jest moim wrogiem natomiast skupmy się tu na zjawisku to jest pewna dysfunkcja tego zarządu pomija tanie ludźmi i traktowanie i haniebny sposób nie przypomną sobie teraz wczorajszego artykułu, gdzie się ukazał, ale przekaz do moich załóg jest taki piloci to pijacy, a stewardesy to złodzieje jacy to pijacy to znaczy wiąże się z zapowiedzią zarządu, że wszyscy oni będą sprawdzano ich 3 i tutaj państwo od razu wyjaśnić czy Solorz realizowana jest od wielu lat to jest żadna nowość i przez tyle lat nikt nigdy bierzmy to w cudzysłów, bo to bardzo brzydko brzmi świadczy o pracodawcy nie złapał żadnego pilota pijaka ani stewardesy złodzieja, bo droga ma być już wtedy z nami sprawdzamy czy nie wnoszą alkoholu ktoś stewardesy nie wynoszą alkohol mało tego Elmar Brok dla wielu z nich są są sprawdzane i wczoraj odbyła się pierwsza kontrola muszę państwu powiedzieć, że ze mną w sposób karygodny uwłaczające ludzkiej godności załoga po Nowym Jorku została skontrolowana na przejściu paszportowe rem przez firmę wynajętą specjalnie do tych celów moje pytanie o fakturach NIP PL na bagaż załogi w tym bielizna osobista wszystkie rzeczy osobiste zostały wydalone przy pasażerach, jaki to jest standard bezpieczeństwa pytam zarząd LOT-u rozumiem, że odbiorcy to jako upokarzanie czy jako element no właśnie Dave Grohl 2 pracownikami naprawdę proszę mi wierzyć nie związki nie zarządy związków jako takie są Lu kosmicznym tworem, ale na terenie zakładu pracy przecież zarządy związków są wybierane przez pracowników i związek tworzą pracownicy to nie jest takich zbitek starych struktur, bo i takie głosy padały tak mamy twarde znamy te argumenty to są przedstawiciele pracowników szans, jakie są postulaty postulaty są takie, żeby był regulamin wynagradzania w spółce są to że, aby regulamin wynagradzania, bo nigdy nie wiadomo w oparciu o jaki te regulamin czy jakie przepisy ja wiem, jakie w oparciu o postanowienie el 2015 porozumienie przepraszam podpisane między związkami, a prezesem Celejewski, który bardzo krótko pełnił tę funkcję wypłacane są nam pieniądze, ale wypłacane są w taki sposób w jaki my tego nie akceptujemy, czyli w sposób absolutnie LM w menu, a wywrotowej, jeżeli samolot nie odlatuje to nas obciążać skutkiem prowadzenia niewłaściwie działalność nie płaci 2 000 000 zlotych tak silnym za odwołaną po za odwołany lot, czyli za godzinę pracy, które spędzamy dajmy NATO na ziemi kilka godzin w samolocie, gdzie opiekujemy się naszymi pasażerami, ale proszę państwa opieka nad pasażerami to co widzicie to jest nasza naprawdę przyjemność, a to co musimy zrobić czegoś winni widzicie, czyli zadbać również on nasze i wasze bezpieczeństwo kontrole tak rozumiem ich kontrolę i skontrolować pokład i przyjmować katering kontrolować, kto wchodzi na pokład strony regulamin ten pierwszy postulat ten regulamin odpowiednie rozłożenie na pieniędzy, a poza systemem akordowym niestety państwo obszernie tego tłumaczyć, bo nasza pensja składa się z ponad 50 składników zmiennych, na które nie ma wpływu, czyli możesz dostać albo możesz ich nie dostać nie swojej winy podkreślam nie ma wpływu na nalot, a pieniądze, które dostaniesz na koniec miesiąca, ale są wtedy, kiedy masz malutką pułapu maksymalnego i związki przygotowały 3 tygodnie temu regulamin wynagradzania taką propozycję, bo wiadomo, że to jest tak jednostronny i my musimy zgodzić się z pracodawcą spotkać się wpół drogi, ale ma ten regulamin póki co nie ma żadnej oficjalnej odpowiedzi, a kwoty, które w tym regulaminie i być może wy brzmią one są takie troszeczkę naprawdę zawyżone to są dokładnie kwoty z Walerym, który już wywiadu z prezesem, który powiedział, że ja my moje koleżanki po 20 latach pracy zarabiam 8000 to są te kwoty my te kwoty poprosimy, ale nie wypłacane w systemie p t . jest ich znajomym Tomasz nie jest znajomym to nie masz wrócimy do rozmowy, bo moje szczęście żeśmy rozmawiali właśnie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy, która stanęła w waszej stronie, ale z drugiej strony jednak sam fakt, że za zwolnienie pani z zarządu członkowie zarządu zostali ukarani karą 1000 zł ma 1000 zł rządzonym to 1 rzecz druga pisma przedprocesowe, które dostało dostał wasz związek i dostał OPZZ, żebyście zapłacili chyba dno w ponad 1 000 000 zł za szkody są prawnie chronione tak Krawiec 2 000 000 zaś w Zatorze, grożąc strajkiem już zapowiadają strajki już mu zaszkodzić firmie w awans i co w ogóle oznaczają te umowy śmieciowe na waszych pokładach o tym, po informacjach, aby od ducha świąt lub podgląd itp mówi Agnieszka Lichnerowicz państwa gościem cały czas jestem Monikę żelazek przewodnicząca związku zawodowego personelu pokładowego i lotniczego i też rozumiem przewodniczącą teraz już między zakład między związkowej tutaj instytucji Międzyzakładowego komitetu strajkowego w dużym ruchu związkowego komitet stały leżą między komitetu strajkowego wczoraj 3 związki z PLL lot zdecydował się, że we wrześniu będzie strajk nie wiemy trzymacie tę informację na razie dla siebie, kiedy on będzie, ale rozumiem mówimy o 3 związkach MBP personel pokładowy z 1 strony z drugiej piloci z trzeciej strony Konfederacja pracy, chociaż są piloci jest wart jest nie wszyscy byli za strajkiem czy to normalne nie wszyscy są zawsze za strajkiem ja myślę, że najbardziej zachowawcze związki obecnie w Polsce to Solidarność to jest taki plaster na małe rany rządów i zarządów INE liczę na nich, ale pamiętajmy to było referendum pracownicze do strajku mogą przystąpić również pracownicy nie ma reform się odbywało się już dawno temu skończyło się w kwietniu skończyła się te w tego domu w kwietniu i pracownik, który nie jest zrzeszony w związkach oczywiście mam prawo do strajku to jest inna kwestia czy on podejmie strajk takim stanowisku czy widocznym czy niewidocznym czy możecie nie może czy będzie chciał czy nie będzie się bał etat to jest sprawa, ale oczywiście nie to nie do rozstrzygnięcia przez nas taka wróżba wróżba z fusów i te postulaty one są głównie momentami bardzo techniczne i pewnie trudniejsze do zrozumienia dla tych, którzy nie rozumieją jak i działa PLL lot, ale powiedzmy, że nie jest dużo się dużo też pani wiele razy podnosiła sprawę tzw. umów śmieciowych i tym razem z rafą Milczarski tutaj w radiu TOK FM to usłyszałby, że bardzo oburzał, że to jest niegodne czy obraźliwe dla tych, dlatego że umowa dla tych, którzy takiej umowy mają mówił, że to jest obraźliwe on ma im pasuje w porze ten jest na taką umowę nie ma etatowej w alei on pokryć UW uważa przekonywał do słuchaczy, że to są bardzo mile widziane przez wielu pracowników umowy w dodatku sytuacja taka jest, że one muszą taki będzie pani wskazała, dlaczego te umowy dla pracowników czy dla wielu pracowników w oczach wielu pracowników wcale nie są dobre, a nawet są bardzo zła co to oznacza zmiana umowy etatowej na taką pozakodeksową rent oznacza, że ŁKS ma złe filmy i każdy nawet swoją firmę każdy ma swoją działalność każdemu się indywidualnie rozliczać, ale nie podlega pod kodeks pracy no i co i to, że nie mamy płatnych urlopów, że nie mamy płatnych zwolnień, a lotnictwo to bardzo duży czynnik chorobowych, a proszę pamiętać w naszym zawodzie jest zwykły katar może się przerodzić w poważne zapalenie zatok perforację błony bębenkowe bankowej ucha my nie latamy nie powinniśmy pracować lekko pod brzemieniem, czyli to co osób pracownicy o pędzą aspiryną albo jakimś innym lekarstwem to my niestety od chorujemy czasami w tygodnie inie mamy z tym problem nawet wtedy, kiedy gdzieś polecimy na pobyt i tam nas dopadnie lekkie przeziębienie zazwyczaj jest tak, że po 1213 godzinach spędzonych w samolocie człowiek wraca chory i Quake i bagaż, bo tutaj po podnosiła kwestię macierzyństwa chwyta, bo wtedy nie ma w nim żadnych modnych do nas nie, bo w zasadzie to oznacza, że młodym kobietom trudniej podjąć decyzję młodemu stewardesą podjąć decyzję o macierzyństwie co jest dosyć paradoksalne, bo mówimy o spółce skarbu państwa on tak przecież po zarządzonej przez osobę ta spółka, którą wskazuje, że pan państwo w postaci reprezentacji państw, które bardzo wspierała ulgi prorodzinne działania są już to w praktyce pani wskazuje na to dużą niekonsekwencją od lat wskazują, że konsekwencje, ponieważ stewardesy i pilotki prawdopodobnie nie sięgną po 500 plus i 300 plus, ponieważ po pierwsze nie latamy w ciąży to podstawa, czyli ciąża wyklucza nas zarabiania pieniędzy, bo nam się płaci accorda owo HR za pobyt w samolocie od momentu, kiedy samolot wystartuje do momentu, kiedy wyląduje po drugie, trudno planować macierzyństwo wtedy, kiedy nie ma zagwarantowanego powrotu do pracy w żadnej z tych umów nie ma takiej gwarancji no i teraz po prostu były nieprzewidywalne co bym nie znalazł rozdziału państwa wezmą udział skarbu państwa flagowych jednocześnie powinniśmy promować macierzyństwo pomijam fakt projektów rządowych to jest taki chyba ludzkie i to by było takie dobre, gdyby ludzie w spółkach skarbu państwa mieli takie łamał i gdyby ktoś nam zazdrościł może być pracownikiem skarbu państwa wschód, bo macie to tamto i coś jeszcze na dodatek, a tymczasem okazuje się, że nie macie tego tamtego dziejowego i jeszcze jesteście na umowach b2b, ale w kultywowaniu jego związków czynie to wpływa fakt właśnie, że noga zlocie promuje się do umowy pozakodeksowe jak to wpływa na załogę ma też właśnie nim zdolność do wspólnego protestowania strajkowała miała być narzędziem do wpływania schodzą się najpierw pochyliła nad tym jak to wpływa, ale najpier w na bezpieczeństwo, czyli stosunki na pokładzie to jest naprawdę trudny aspekt i na pewno psychologicznej socjologicznej, ponieważ proszę pamiętać to jest w naszej mentalności i rent takie pojęcia, że 1 i jesteśmy 1 z załogą, ale różnicuje nas w formach zatrudnienia i tak naprawdę gdzieś w podświadomości zawsze będziemy sobie zadawać pytanie czy ten kapitan tez kapitan czy to jest biznesmen staramy się oczywiście tego nie robić, ale w takich sytuacjach jak ma znaczenie ma takie znaczenie, jakie w łańcuch dowodzenia w załodze takich co się stanie w momencie proszę pamiętać, że zawsze można przestać świadczyć usługi dla spółki, a ja jest to ma na etacie, ale jestem ciągle na służbie mi się wydaje, że to jest takie mentalne uzależnienie i UE mamy sytuację sprzed 2 dni znowuż lądował awaryjnie dasz jak w ostatnim czasie chyba od, a od tego poważniejszego lądowania 0304 . raz, bo różnie media podają i co się dzieje po 75 pasażerów jest przygotowywanych jednak do wypadku lotniczego trzeba ich przeszkolić te przeżycia emocje tak i pokład schodzili z UE, gdyż to miał być 1 z wielu odcinków tego dnia i następnego, bo to przeżycie naprawdę ekstremalne ktoś, kto siedzi za biurkiem niemalże, na którym piętrze nie ma o tym, pojęcia, a piloci lecą ponieważ, jeżeli nie polecą i co mają ze sobą zrobić pójdą na zwolnienie już pomijam taki drobny fakt, że zasadnym jest ich takie proszę mi wierzyć tak tak się w locie kiedyś było mieliśmy takie dobre tradycje, że po lądowaniu awaryjnym załoga miała kilka dni wolnego i mogą odreagować, a tutaj jedni idą do domu, bo mają etat, a drudzy muszą lecieć, bo nie mają etatu IAAF, ale zbyt mało jednak ten był strajk, bo dla dużych miast jest bardzo zalękniona ufałam e -sąd wcześniej zatrzymał masz wasze plany strajkowe w rozmaici pisma przedprocesowe MP GM no cóż my nie mamy, ponieważ to pismo zostało donos napisany w momencie, kiedy chyba jeszcze nie doręczono postanowienia zarządowi spółki i nie można stworzyć pisma mówię o swoich praw, które mnie jednak, żeby dostać i 5, a nawet OPZZ, że już sam fakt, że podtrzymywali się plany strajku tak zaszkodził spółce, że teraz są od was to prawie 21 000 000, czyli to, o czym kiedyś rozmawiałyśmy, że muszą zgłosić rodzicom, że jestem, jakby troszkę w ciąży i 1 nogą w ciąży, a 1 nie no to dokładnie można, by było i należą ludzie nie obawiają się grać o strajku i szczególnie ci, którzy właśnie mają umowy pozakodeksowe, którą umorzył, bo mogą się obawiać, ale chciałem coś państwu przeczytać sporo, bo to mnie też podnosi na duchu to jest taki SMS, który wczoraj zarząd dostał od ludzi, którzy są na tych umowach b2b ja będę je nazywać śmieciowymi tylko, dlatego że Państwowa Inspekcja Pracy określiła jasno swoje stanowisko PLL lot wprowadził nielegalnie agencje pośrednictwa pracy niezarejestrowaną skierowali nawet inspektorzy sprawę do sądu chodzi o spółkę córkę w taki PLL lot, która właśnie, mimo iż de facto agencją pośrednictwa pracy, a chwilę, a nie ma stosownego wpisu do ringu to jest Jola drugą, a druga, że Inspekcja pracy uznała, że nieprawidłowością było zwolnienie pani, dlatego że był sprzeci w związków zawodowych zimno i kolejna rzecz, że uznali, że umowy, które powinny obowiązywać w locie to są właśnie umowy etatowe Annie Hall, że w GM Lubicz oraz z blizną wizjonerski, ale proszę pani być Państwowa Inspekcja Pracy nie ma takiej mocy sprawczej, żeby zrozumiała, że wymiana zawiązał się udało byłby święte schody hiobowa wieść, że dyrektor komunikacji korporacyjnej, mówi że zarząd nie przyjął mandatu będą się odwoływać aż jedno każdy ma prawo do swojego zdania natomiast jest to lekki obciach i wstyd i n p . jak zatem zarząd wobec obcych ludzi, którzy ze mną rozmawiają i stając się po prostu tak trzeba umieć powiedzieć przepraszam moja wina moja wina moja bardzo wielka wina, jeżeli nie umiemy przepraszać przyznawać się do błędu to znaczy, że jesteśmy ludźmi słabymi, ale wciąż za mało ktoś chciał przeczytać tak to jest od grupy ludzi został tzw. lot Crew Lotnika zdajemy sobie sprawę, że być może za jakiś czas będziemy mieć przez tego maila problemy jak np. miałem pradziadka, który stracił rękę w bitwie 1920 roku jako oficer wojska polskiego moja mama brała udział w strajkach studenckich w Łodzi to są pewne wymowne fakty wiem, że zarabiam więcej niż przeciętny człowiek w Polsce, ale moja praca wymaga ode mnie czegoś więcej niż zwykłego Kowalskiego uczę się staram się latać jak najlepiej nie chcę wam połamać kręgosłupów i dlatego nie pozwolę sobie pluć w twarz nie to jest dla mnie argument fakt, że ja mam zaufanie może nie całej grupy, bo przecież ani zbieram punktów, które później wymieniana balon staram się nie boję, bo oni już zwolniona z Hitlerem zawyża Triennale wszystkim z leśnego przy czym czy po prostu nie ma jednak to nie wiąże się z wrogimi rozumiem, że jednak jest w Polsce jeszcze ludzi nie obawia, że jeszcze ludzie w Polsce mają jaja tak silnie obowiązek go na końcu w amoku jest tak, że nie jest to symbol to już nie wróci to znaczy warunki w czasie pracy byłem tym Super ekstra jeszcze paręnaście lat temu i mały rynek lotniczy się bardzo zmienił weszły tanie linie, które zaczęły promować inną, ale tanie linie oferują nam lepsze zarobki i tutaj mamy taki szok tanich liniach Emma w maju, ale jeszcze znane mamy nie wszystkie, ale np. wśród pilotów paki stąd straciliśmy wielu znakomitych pilotów o tym, on po prostu przeszywał umysły są duże, że może wy IBM nostalgicznie myślicie o tamtych wojennych nie są w menu start dziś nostalgicznie myślimy o warunkach pracy, ale nie płacę warunki pracy powinny kierować się rozwijać sprzyjać pracownikom oferuje też lot miał problemy leżą w reumatologii miał mu przez 25 lat mojej pracy ja ciągle słyszę, że lot ma problemy, ale ja chciałam państwu powiedzieć 1 rzecz nad czym jeszcze zastanawiam i co wymyśliłam i myślę, że to też jest jakiś trop może trochę śmieszne, a propos powracania prezesa do tych starych związkowców z PRL -u Otóż pomyśleliśmy, że tak naprawdę prezes prowokuje nas do strajku to co się stało wczoraj taka jeszcze nie powstała, czyli mówimy o kontrolach trzeźwości kontrola kradzieżą w domu artykule, w którym ewidentnie pilot to pijaka stewardesa to złodziej Jan Śleziona sprowokuje do strajku, aby przykryć swoje niekompetencje i straty, które rzeczywiście zrobił w spółce poprzez odwołane setek lotów i Paniak świetnie obarczyć kogoś za brak umiejętności rozrostu siatki i prowadzenia spółki czy to by nie było świetnie co prawda mnie okradli, ale to ty mnie okradł aż i testem palec wycelowane związkowców tylko nie związkowców, a w ludzi tak naprawdę Monika zielarze przewodnicząca związku zawodowego personelu pokładowego i lotniczego w PLL lot było państwo kościół bardzo dziękuję dziękuję bardzo do usłyszy
Zwiń «
PODCASTY AUDYCJI: ŚWIATOPODGLĄD
-
12:02 W studio: prof. Piotr Skubała
-
-
-
12:12 W studio: Marek Świerczyński
-
10:59 W studio: Maria Książak
REKLAMA
POSŁUCHAJ RÓWNIEŻ
-
25.09.2023 08:20 Poranek Radia TOK FM22:48 W studio: Jacek Nizinkiewicz , Jacek Gądek
-
-
25.09.2023 07:20 Poranek Radia TOK FM12:17 W studio: o. Paweł Gużyński
-
25.09.2023 08:00 Poranek Radia TOK FM10:35 W studio: Izabela Leszczyna
-
25.09.2023 06:40 Pierwsze Śniadanie w TOK-u13:10 W studio: gen. Tomasz Bąk
-
25.09.2023 07:40 Poranek Radia TOK FM14:39 W studio: Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz
-
25.09.2023 06:59 Codzienny podcast gospodarczy07:53 TYLKO W INTERNECIE
-
25.09.2023 06:20 Pierwsze Śniadanie w TOK-u07:51 W studio: dr Paweł Kowalski
-
25.09.2023 06:00 Pierwsze Śniadanie w TOK-u11:24 W studio: Jolanta Ojczyk
-
25.09.2023 09:00 EKG - Ekonomia, Kapitał, Gospodarka11:22 W studio: Adam Jasser
-
-
-
-
-
-
-
-
25.09.2023 04:40 Przewodnik Wyborcy 202301:26
-
25.09.2023 04:39 Przewodnik Wyborcy 202301:29
-
-
-
25.09.2023 12:00 Dzień po wyborach
-
-
25.09.2023 04:36 Przewodnik Wyborcy 202301:09
-
-
-
-
25.09.2023 04:31 Przewodnik Wyborcy 202301:38
-
-
25.09.2023 13:20 Połączenie11:23 W studio: dr Sebastian Duda
REKLAMA
DOSTĘP PREMIUM
TOK FM Premium 40% taniej. Radio TOK FM bez reklam, podcasty z audycji i podcasty tylko dla Subskrybentów.
KUP TERAZSERWIS INFORMACYJNY
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
-
TOK FM
-
Polecamy
-
Popularne
-
GOŚCIE TOK FM
-
Gazeta.pl
-
WYBORCZA.PL