REKLAMA

Test: Skody - Fabia oraz Citigo

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2018-09-06 19:40
Czas trwania:
12:35 min.
Udostępnij:

Facelifting trzeciej generacji samochodu miejskiego Rozwiń »

Skoda i Toyota robią facelifting, modernizują te samochody, nie są to sedany klasy średniej wygaszane w Europie. Wprost przeciwnie, jest pewne rzesza klientów, którzy na razie kupuje i w związku z ty jeszcze kupuje. Są lepsze niż francuskie samochody. Tak, auto można kupić z instalacją gazową, cena katalogowa 42 000. Samochód, jak się wydawało, jest na pewno 10 razy lepszy od citroena c 1, peugeota 108, który w ogóle nie jest oferowany w Polsce. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
Dobry wieczór, codzienny magazyn motoryzacyjny, Jacek Balkan i Sławek Paruszewski i dwóch bohaterów naszej audycji, jeden ważniejszy, drugi mniej ważny, Jacek Balkan, Sławek Paruszewski, wiadomo, ale Skoda Fabia ważniejsza dlatego, że to nie dość, że w ubiegłym roku był lider sprzedaży w Polsce, to od kilkunastu lat w ogóle lider sprzedaży modeli w Polsce, jest to lider sprzedaży w segmencie, po trzech latach no i jeszcze później parę słów o skodzie Citigo. Rozwiń »
Może to wrócimy może zatrzymać skody Citigo Basia szybko zdjął porą no ale mile widziani poświęcił Dinary mimo to dowodowej Citigo poczekajmy na sobie w tych mieliśmy proszę państwa i słowa tego nie pamięta, ale ja jestem przekonany, że już skodzie Citigo parę tygodni temu byśmy mówili my to jest auto segmentu, a maleństwo auto wywodzące się z grupy trojaczków Saab mini Skoda Citigo volkswagen, a w volkswagen, a przy chyba najlepiej sprzedaje nie króliki gnieźnianie graczy w ubiegłym roku Skoda Citigo na czas w ogóle liderem sprzedaży w Polsce jest Toyota Aygo w zeszłym roku, a jego to było 3000 z haczykiem w tym roku też będzie z 4 ,51000 natomiast Citigo w zeszłym roku było na drugim miejscu, aby był na trzecim, ale dotąd nie Okaj 3 m i 56 cm długości, a silnik 1075 koni, czyli na mocniejszy przeczyta mocniejszy od 0 Bosacki 13 sekund prędkość maksymalna 170, a pomysł to ja miałem to samochód przez tydzień w sierpniu, a potem jeszcze raz przez tydzień w sierpniu w buty rok temu Bugla facelifting tego samochodu to jest oczywiście egzemplarz po faceliftingu taki też dobrze wyposażone w UE jest bardzo dużo ograniczeń w tym samochodzie wynikających nawet niekoniecznie z faktu, że to stanie autobus wcale nie jest tani pewne taniości w nim nie są uzasadnione np. to, że fotele są typu lotniczego otrzymają takiego molocha kiedyś no wie, że za dopłatą nie mają uregulowanego zagłusza Racine, a tak nasze dziecko siedzi tyłem chcemy, więc głowa, żeby sobie lepiej widziało drogę nie możemy etycznie ma dość spory bagażnik wg mnie w 250 l prawie, ale ty mówisz żony są dziś takich naczep faktycznie wygląda to w ten sposób, żeby włożyć do niego wózek musimy złożyć fotel z pełnym sław poprawiła się nas, że kierowca może otworzyć po faceliftingu otworzyć szybę z prawej strony strony, bo co było jest niemożliwe elektryczne tak, bo były przyciski 1 z 1 drogi z drugiej strony samochodu niezłe abonament z UE natomiast ja jeździłem do samochodu na początku sierpnia przez tydzień aż taką wersją dobrze wyposażoną oczywiście 40, że je 1 z 85 koni to tu cena katalogowa z 45  000 nie polubiliśmy się, ale tak się złożyło, że pod koniec sierpnia miałem ten sam egzemplarz dostał tydzień nie chciała się Skoda z tobą polubić tym razem się lepiej jest co jeszcze trochę lepiej udało to znaczy, a po potrzebna jest dłuższa chwila, żeby się z tym samochodem zapoznać też było także możesz do niego od razu wsiedli w trójkę czy ja, że ma dziecko wózek odwrotnie żona dziecko ja wózek było ciasno było gorąco było jakoś tak wiecznie fajnie, ale miał okazję to samochód dość dużo wykorzystywać do takiej mówi codziennej pracy, gdzie zamierza po jakichś komisach i szuka dla ludzi na poziom samochodów czy prawdą taki, że za jazdę na krótki dystans, a nawet jest to nawet nie to, że bank na krótkich, ale miał taki dzień, że ma, więc do załatwienia na Jagiellońskiej potem musiał pojechać do Pruszkowa, a potem musiałam wrócić na Targówek Wola podążają pojawiła się nowa Huta samochód trochę obwodnica trochę to trochę tamto poczucie, że go doceniłem to co tak ja bardzo lubi jeździć motocyklem o takim oto trupa i 4 l na setkę bramka i to jest Super, a wprost o tytuł samochód pali, więc jak się delikatnie jeździ i nie podała głowa to wasze Super, więc co potrafi być bardzo oszczędne Jana na obwodnicy skrzynia ręczna pań oraz zautomatyzowaną tak no i to jest on dzielić się do tego przyzwyczaić dobrze broniłem na obwodnicy jedno 110 jedziesz nawet 120 już trochę stracha da się jechać ja wyczułem różnica kiedyś były pierwsze jazdy parę lat temu myśli między silnikiem 75 koni siedzi ona jest ktoś chce ruszyć poza miasto proponuje do 15 koni do uwag to jest zdecydowanie warto zwłaszcza, że to dopłata do tych 15 koni to jest proszę państwo, ale w 1000 w jakiś pije sceny złoto 1450 natomiast będzie 1 rzecz jak kiedyś uważam, że ten segment, a to raczej długo nie pociągnie, ale okres tak jak uważam, że segment, bo w SUV-ach crossovera to trochę mam z nim problem, że uważam, że jest niepotrzebna, ale klienci uważają inaczej natomiast myliłam się, bo sprzedaż chociażby toyotę Aygo i volkswagena UP Citigo, gdzie cały czas w górę ludzie są chętni do kupna tego samochodu i volkswagen Skoda Toyota robią facelifting modernizują te samochody nie są jak to mówi się sedany klasy średniej wygaszane w Europie go wprost przeciwnie jest pewne rzesza klientów na razie kupują i w związku z tym porwał go o zdarzeniu francuskie samochody, a segment tak auto można kupić z instalacją gazową to silniki z rocznym 85 koni cena katalogowa 42  000 wtedy wersja, by się wiesz co czekać na swoje była przecież do segmentu, bo jak chciał powiedzieć Boże to nie jest tak strasznie samochód jak się wydawało jest na pewno 10 × lepszy od trojaczków, czyli od citroena c 1 peugeota 108, który nie jest oferowana w Polsce i od moim zdaniem to, że Toyota Aygo my będziemy mieli toyotę Aygo teraz na dłuższą trasą, bo jest był facelifting na parę dni, a to akurat uważam, że Toyota Aygo czy sprawuje najlepiej, ale z MOS weryfikujemy to było po parę dni jazdy to co innego niż kilku godzin na próbach, ale wizja łącznie jeździłem tym łącznie z dziewiątą skodą 2 tygodnia i na początku miałem do niej sporo zastrzeżeń po prostu nie pasował on za samochód, ale to kwestia wiesz co to jest fakt jest też trochę kwestia przyzwyczajenia maratończycy ze skodą fabią, bo to jest ważniejsze nie no bo ważniejsze może ona fakt, iż model dla skody jest też w trzeciej generacji jest, że to jest lider sprzedaży w ubiegłym roku w ogóle lider sprzedaży tu wspomniałem najlepiej sprzedających się samochód segmentu Bosch w Polsce potem mamy zatem Yarisa mamy potem mamy Renault clio opla corsy hyundaia i 20 volkswagen polo jest dopiero potem Kia Rio czyli, a dalej Ford fiesta citroen C3 seat Ibiza to mnóstwo samochodów ogromna konkurencja w tym segmencie, ale sprzedaż nadal utrzymuje się na dobrym poziomie przynajmniej w Polsce w Polsce segment, bo to jest rzeczywiście segment bardzo istotne dla dobra pamiętajmy Skoda szybciutko kiedyś zaczęła sobie 90 dziewiąty rok pierwsza generacja druga generacja po 8 latach w drugiej generacji com im wg mnie się nie udało skodzie jakieś takie było blisko takie brzydkie, jakby z plasteliny nie miał charakteru pamiętasz to kombi chyba by nie była specjalnie urokliwe nawet 3 lata temu jak jeździłem po raz pierwszy trzecią generacją fabii podobało mi się od razu zaostrzone linie nadwozia takie trochę stylu seata nie podoba mi się 1 rzecz, że nawigacja można było tylko z zewnątrz czy smartfona wbijać nie było ekran nawigacji teraz po faceliftingu jeździliśmy i to wrócił jest nawigacja możesz dokupić wasz nawigację i to lubimy niech Mitsubishi np. do tego wrócić, bo w niektórych Mitsubishi też prawdę mówiąc no dobra, a teraz co się zmieniło w tym z tym facelifting w ogóle ten samochód sprzed 3 lat okazuje się, że trzecia generacja była szersza od drugiej 9 cm niższa od 3 cm i krótsza o centymetr tutaj w przypadku facelifting tegorocznego rozmiar się nie zmieniły natomiast są takie zmiany z zewnątrz czy ona nawet nie są kosmetyczne tablice są zauważalne bardziej zauważalne np. wg niż w Rapidzie po faceliftingu czy skodzie Citigo inny grill światła zderzak z tyłu też trochę inne zmienione z zewnątrz drobne smaczki w desce rozdzielczej, ale tutaj akurat specjalnie się na tym nie koncentrował, bo we wnętrzu czułem się równie dobrze jak wół przed wojski nigdzie natomiast pamiętasz parę tygodni temu monet parę miesięcy światu gruchnęła taka wiadomość, że nie będzie dziś w skodzie fabii no i co z tego w tym to i tak w tym segmencie sprzedaży wizyty jest kilka procent zastanawia się będzie mikro jeździ za chwilę toalet nie mogę się do CK 15290 koni Wizards nie wiem nie jeździłem dieslem w miksie wiersze, do których klient kupuje diesla w rządzie jest tak no, toteż wiem to samo było w suficie dlatego go nie ma w ofercie pewnie sobie też było parę procent z tego co pytam się wydawał się, że to kilka procent, a ja jeździłem teraz jechać takim kopniakiem 10 ręczna skrzynia biegów chyba to jest związku wspomoże śmieci ma sprawdzić ile tam jest w Koninie 10 turbo 95 koni Czyżby znał też zniknie też byłem jeździłem z Rapidem czy jeździłeś nie pamiętam, ale rzecz ważna jest świetny silnik że, ale i tak i mec Ewy była ministrem w skodzie octavii byłby trochę za słaby natomiast tutaj absolutnie niczego nie brakowało i przede wszystkim imponujący jest najpierw wjeżdża kombi imponujący bagażnik ponad 500 l w segmencie we to jest coś natomiast już w hatchbacku 330 l to naprawdę bardzo duży tato Kia Rio ma dość spory też bagażnik ponad 300 l jedno w tutaj też w koncernie volkswagena to bagażniki w segmencie w segmencie bessą dość duże samochód trzeba oczywiście tak jak było poprzeć w przypadku poprzednika dobrze prowadzi to zwarty samochód patrzę na wymiary 4 m długości hatchback 420 Parma kombi, by jakoś tak na pierwszy rzut oka niewidocznych różnic opiera samochody postawiliśmy zboku spojrzeliśmy tak zdecydowanie kombi się różni jest dłuższy ten bagaż jest imponujący to trzeba przyznać jak to z tymi szkodami od paru lat jest tak żołnierz prowadzą bardzo dobrze, ale ja miałem delikatne co prawda zastrzeżenia do swojej trzeciej generacji fabii nowo po obciążeniu bagażnika w tym, że możliwość takich rzeczy dać im część zdarzało się mieć w bagażniku coś co waży 50 kg i w przypadku niektórych samochodów jest to rzecz, która jest zupełnie niezauważalne w przypadku fabii zauważyłem sporą ne róże nic, jeżeli chodzi o właściwości jezdne zobaczy jak Bawaria po faceliftingu poza tym wieś może się to zmieniło może to buta 1 konkretny egzemplarz Nowin jeździliśmy maksimów 3 osoby nie mieliśmy dużo bagaży, więc tutaj akurat tego nie mogłem sprawdzić no natomiast jak to wygląda cenowo w porównaniu do samochodu sprzed faceliftingu IATA po 3 w tej chwili nie mamy w ofercie naleśnika, który będzie wkrótce 1060 koni wolnossący wtrysk wielopunktowy, ale w ogóle, by Sejm nie zawracał głowy jeśli brać wolnossący to wziąć 1075 koni już wtedy mamy samochód za 43  000 potem mamy najsłabszy turbo, którym jeździła na trasie z 51  000 to jest 1095 potem mamy turbo 110 koni to już jest 53  003202  000 dokłada aż do automatu 7 stopniowego TSG tym razem nie jeździłam dokłada aż 5000, ale wydaje mi się, że to raczej rozczarowanie nie będzie jak Niemcy ceny, jaką ma charakterystykę tutaj ten gest raczej do sportowej jazdy w mieście nadają zeszyty farby to chyba nie o to chodzi najtańsze kombi jest od 2 ,51000 droższy od najtańszego hatchbacka, czyli dokąd, jaka zapłacone 2 pół 1003 lata minęły dla mnie ten samochód nadal był atrakcyjny nadal nie widział potrzeby, żeby coś z nim robić, ale jak widać jasno i wszystko ładnie pięknie lub jest słabsza jest za no i PiS na pewno świetnym samochodem i polo jest w tej chwili uważam bardzo godnym konkurentem nie wiem czy pamięta, że ubiegły rok wiza jest najładniejsza tuż za fordem fiestą było, ale jest najładniejsza tak powiem, że tak najbardziej sportowe wrażenia zjazdy chyba miał w Ibizie Polak to jest rzeczywiście Wolf w Niemczech bez złączenia na pewno nie są słabi gorszy to gwarantowane polo świetnie jeździ kwestia gustu wydają się w koncernie volkswagena na Aleppo wspomniał mamy jeszcze przez Yarisa mamy clio mamy Koreańczyków mamy corsa, chociaż Corso to znaczy przydałoby się, iż jakiś odświeżenie peugeotowi 208, by się przydało i w przyszłym roku do odświeżenia będą Sławek Paruszewski Jacek Balkan dziękujemy za
Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 40% taniej w zimowej promocji!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA