REKLAMA

Menedżerka w Spotify: audio rośnie i będzie rosło. Także programmatic audio

Data emisji:
2018-11-12 16:50
Audycja:
Szeruj to
Prowadzący:
Czas trwania:
16:50 min.
Udostępnij:

Tym razem mamy wyjątkowego gościa: Zuzanna Gierlińska, Head of Programmatic Advertising w Spotify, Polka mieszkająca od dziecka w Londynie opowiada, jak szybko powiększa się rynek reklamy programmatic. Sama zajmuje się teraz popularyzowaniem programmatic audio – jej firma wiąże z nim duże nadzieje, bo rośnie zarówno rynek programmatic jak i trwa renesans digital audio. Karol Jurga wraz ze swoją rozmówczynią zastanawia się także, w jakim jeszcze kierunku może rozwijać się rynek reklamy w sieci, pyta też, jak pracuje się w Spotify.

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

to jest nazwa rzekami Jorga to podcast trzeba i to, w którym rozmawiamy o coś mi jak marketingu start-upach technologiach i o tym wszystkim co ciekawego wydarzyło się internetem dzisiaj moim gościem jest credo w programach Gellwe, tak więc dla Spotify Zuzanna Jelińska widać bardzo serdecznie dziękuje i dalej Zuzanna urodzona w Polsce, ale mieszka całe życie w Anglii, więc jeśli wyjdzie taka sytuacja to może być także w parlamencie przejdziemy na angielski, więc to już Rozwiń » chciałbym słuchaczy uczulić na coś dobrze w takim razie Zuzanna powiedz im droższe jak w ogóle wygląda Spotify od strony wody w programach TV wizja aut, bo to jest taka być nowa dziedzina bejsbol wiadomo, że disco i wideo to jest coś, z czym się trochę o patrzyliśmy natomiast problematyka Audiarda w ogóle jeszcze nie wszyscy mam wrażenie, że w ogóle wiedzą, że można w ten sposób się reklamować no tak dzień dobry to zacny powiedzieć, że tak naprawdę przez ogólny A 2 z 9 audio tak naprawdę teraz ma taki renesans i jeśli połączy się to co się dzieje ogólnie aut z reklamowych ze w ogóle podejściem ludzi i zainteresowanie konsumentów aktywacji różnej głosowej aplikacji może zdobyć w samochodzie albo przez telefon albo też różne Kane, a więc bilans drzeworytu razem oferuje naprawdę ciekawą możliwość dla mnie, ale dla klientów, których próbują właśnie się z ludźmi złączyć i ani z spoczywają przez las samego początku siłowni, a dzieciom, a w i bardzo się zajmujemy, żeby to aplikacja wprowadzić na rynek i też byliśmy pierwsi są przynieśli na rynek co go Maciek audio i ja specjalnie przez ostatnie 2 miesięcy 12 miesięcy zajmuje się tym, że chodzę do różnych agencjach medialnej rozmawiam tam z takimi 93 i liczba jest i po prostu dzień generalnie plac, który prowadzę taką Mbank izolacje, ale problematykę Albionu uczelni tych właścicieli, by dokładnie co z sondy Andy ego o najmniejszej w stanie godzić audio i formaty audio jak to można stosować dla klientów, ale szukam różne kryzysowe budżety i tak ogólny ogólnie do wprowadzanej mamy jej spożywać całą drużynę, ale zdarzyła się zajmuje, ale promocja marki promocja na emocjonalną inne kraje Digital audio albo zmieni jak rozmawiać z różnymi agencjami z komisji to właśnie handlarzami z tych agencji to czujesz, że oni są świadomi tego, że ten produkt istnieje co dopiero to jest tak naprawdę przychodzi im zimno powiedzieć coś takiego jest, bo nie mogę o tym nie wiedzieli jak myślisz, że ogólna innym jest taki byłem z ios i że ludzie wiedzą, że to, że to jest możliwe, ale tak naprawdę nikt jeszcze nie próbował i ogólnie w Europie o trudzie Anglia, by było działanie iniekcji Francji do takich jak generalna dowódca jest jeszcze bardzo taka na na nas samych, a początku, ale naprawdę jest apetyt jak my idziemy pokazujemy możliwość audio i specjalnie takich różnych miejsc, bo w Chinach jest za Azjatów widać, że żonie Annie, ale klienci się, gdzie Caelum i powoli powoli zaczynają one po maturze masz z w swoich Arendt, a nawet Azji, ale tam Indian mieście powiedziała, że nawet ostatnio w tym tygodniu WEL doszło do nas banki nie poproszenie znajomych 1 polskiej agencji Why make ME co jest and media agencja Belta i Kliknij grupie i ma mieć gotowe skontaktowali się z nami, bo chcą właśnie spróbować wpuścić formaty audio dla jednych i ich klientów to ja bym powiedział że, chociaż jest to nie jest taki w UE do 8 na pewno zacina to en być znane i ludziom więcej więcej myślom i tak naprawdę ja bym powiedziała, że jak ja zaczynam następnie RO ja myślę, że to będzie duży krok ogólnie rzecz Digital audio, ale specjalnie też pełno Maciej audio i ważne, bo tak naprawdę problematykę od kilku lat to jest taki rynek, który cały czas dynamicznie rośnie i teraz tak sobie myślę, że właśnie nam m. in. właśnie dzięki takim rozwalone spodziewaj głównie z umiarem, bo to jest jednak bardzo popularnej bardzo dużo zasięgała Platforma EMP w ramach audiotele znał również może włączyć się do tego wyścigu, gdzie za wcześnie rosły inne Platformy tak dramatycznie tak jak dudziarze nawet kilka lat temu koncepcja takiego złego Maciek w estradowe ogólnie prok Maciej AZS in do tak naprawdę po prostu była takim pojęciem i inny dość dużo dużo rozwinęła i dużo zmieniło i dzisiaj ja bym powiedziała, że to jest naprawdę rzeczywistość i dużo firm w Europie czy dozgonna agencję medialny czy też sami klienci naprawdę coraz więcej używają w programach i w czasie z nożem w i nawet mamy przykłady też specjalnie w Anglii Niemcach we Francji niektóre agencje to popiersia KIO z kupowaniem przez prawo Maciej to jest ich pierwszym podejściem do teraz to kupowanie w ogóle miejsce na reklamy i i ja widzę, że ten trend też, ale bardzo się rozwija i i będzie się ciągnąć, bo to nie tylko rzędy co byli oni Display oraz audio, ale cały czas dochodzą takie nowe nowe możliwości aut z Harrym Kane czy Jimi Hendrix PiS to wszystko też będą miały realne możliwości, żeby właśnie prowadzić reklamy Digital i też logo Maciej to teren, chociaż jeździ też powalczyć na rynki w Europie jej z Francja Wlk Brytania Niemcy są rozwinięte powoli, ale widzimy też to przechodzi na wschodnią i Anny euro PIIGS realnym życiu Hiszpania Włochy jej dla nas dobrze teraz zaczynają prowadzić trojga Maciej jak jest to, że nas zaleje nasz biznes to mieliśmy bardzo dobry ostatni też 2 lata wzrost ze naszej formacji fakty z ING teraz około 30 % totalnego przychodów z reklamy spoczywają w Europie jest ze prok Maciej Borys jak wygląda to on z perspektywy Polski, bo mówi, że Francja wielka Brytania Niemcy są już całkiem dobrze rozwinięte jak wypada na tym tle Polska i Polski rynek w ja myślę, że jak i zadziwiająco odpowiadali, skąd my mamy je Anna Tur 3 i nikt ich mniej, skąd mamy interes i na pewno rynki tak jak ten bowiem Anglia Francja do sądu rozwinięte i tam prowadzimy je Anna regularny biznes i pracujemy ze wszystkimi agencjami reklamowymi i Anny i jest tam szedł dobrze rozwija ale, toteż bardzo się przekłada na Polsce i wszystkie duże agencje, z którymi pracują mniej mają one mają branże w Polsce my rozmawiamy z nimi na Polski na więcej poza polską taki cel emisji nie ma klient ma jest dużo tego się z polskiej we Francji to ja powiem, że zaczyna ten moment w Polsce na pewno się budować i widzimy, że co więcej co więcej jest interesu z agencji TASS klientów w Polsce, żeby prowadzić nie tylko samej Polsce, ale też poza polską, ale kupować prowadzić właśnie taki pragmatyk reklamy, a powiedzmy tak trochę odchodząc teraz od tej reklamy problematyczne, bo ta może wiele osób zainteresować każdy z nas Spotify jako aplikacja, z której tam korzysta codziennie, bo jest mi jak to jest pracować spodziewają się tak jak powiedział, że ogólnie Spotify to jest bardzo dynamiczna rozwijająca się firma po jezdni dużo energii czeka jeszcze tam pracuje i w tej dziedzinie co ja prowadzę to daje właśnie tej mogą bardziej realny Wyżyn to jesteśmy bardzo dobrym miejscu ale, żeby właśnie dalmierz wziąć dane z tych pomieszczeń instalacji, a w niej gdzież ten bilet do innej formacji, ale i też bym powiedziała, że plażowanie Spotify i zwiedzanie takiej młodej kompani, gdzie jest tam, gdzie jest duże zmiany jej i cały czas pchamy się do przodu to trzeba mieć takie zdanie inne dodatki specjalne podejście, że jeszcze na tym, że dziekan Milicz czy bas soliści Anna lubi zmiany i Lubicz hadżi zmiany między klientami na rynku i ja jak człowiek, tak więc ślubuję tak naprawdę się przyjemnie spaceruje, bo jest jeszcze, bo tak naprawdę je wcześniej rozmawialiśmy tonącej, które zapisują sobie, że też wspominać o tym, że tak naprawdę pomimo tego stanowiska, na którym jesteś udało, gdzie wrócić normalnie po urlopie macierzyńskim i do tej dalej pracować na na wysokim poziomie, bo zmiękł UB właśnie łączyć z lekkim work-lifebalance tak to jest to jest coś co jest blisko mojego serca i je prawdę mówiąc ja wróciłam po 12 miesiącach urlopu macierzyńskiego, żeby zacząć to nową pracę z mocy, by i mitom nie były łatwe PL i specjalnie nie była w stanie wejść na terenach na takie wysokie stanowisko i zajmować się całą, gdy wyrzeczenia się mam małe dziecko z domu i to naprawdę umie tak nastawiło na myślenie jak ja sobie układać takiej łatki ma talent jak trzeba z tym sobie poradzić ja bym powiedziała, że ogólnie teraz więcej są firmy na to tak nastawione i myślą o takich tematach jak do inwestycji, a Boeing więzienny, ale tak naprawdę w aktualnej praktyce to jeszcze nie mają tego wyrobiony w swoich procesach, a do swoich różnych Andrzej podejścia do zoo do ludzi i tak naprawdę to większość czasu spada na pracownika, żeby jej właśnie znalazła znalazł jak najlepiej sobie trzeba ułożyć nie jest moim przykładzie była taka sytuacja, że jak ja wróciłam po tych 12 miesiącach to miałam negocjacje z moim czasem, żeby np. zmienić godziny, żeby nie pracować od dziesiątej na piątej to są standardowe godziny albo nam dziś ruszają idzie do przedszkola to musiałam jeździć do przedszkola i zamożni i odbierać to zmieniła mojego dzisiejszego NATO pozwoliło jej też prosiłam np. 1 dzień, żeby mogła pracować z domu i to było coś z dnia dolar więcej nowego w mojej firmie no bo ludzie tak ogólnie to nie łudźmy się nie wymagali, ale trzeba takie rzeczy wprowadza się w filmach i mokre ja myślę że, gdy przy takim świecie my mieszkamy, gdzie jest ogromna możliwość komunikacji i tak naprawdę można z Kielc z każdego miejsca pracować mamy jeść tyle akces do internetu dom dla telefonów mogli że, żeby mieć najlepsze wypracowanie z ludzi to oni muszą siedzieć przed przy biurku cały dzień i ja myślę, że powoli kompani zaczynają taką mieć realizacji, jeżeli część, że 5 en człowiek co nie jest przy biurku cały czas może być efektowny i dobrze pracować n p . z domu albo jakiegoś innego miasta od vectry ciekawe z tej perspektywy, szczególnie że zawsze coś mówi się o tym, o macierzyństwie, bo w z perspektywy tego, że trzeba wybrać pomiędzy macierzyństwem, a karierą zamiast tego całą wieś tobie udało się właśnie połączyć idealnie te 2 rzeczy jest to co dla mnie śmieszne, że po prostu w ogóle da się nazywa pan Maciej ci najczęściej chińskiej ulotkę architekt, ale tak naprawdę nie ma w tych bankach, a PiS powinno mu to jest cel to jest częsty temat zdarzenia to, że Tosię nazywa urlop tak naprawdę jest więcej pracy nie jest ulgowo no dokładnie ani idealnym i też zespołem połączenie to ten nie jest łatwo i nie wrócić na pełny etat w pracy jak się ma ma małe dziecko to trzeba mieć albo pomocy rodzinom albo dziecko idzie do przedszkola albo wieś gnieźnian każdy coś takiego to co trzeba jakoś to wieś po Łodzi Idalia jak się człowiek zorganizuje x i w moim przypadku maleje połączenie maj mój synek jest parę dni w UE w żłobku, ale Mierzynianka zajmuje 1 ani też przechodzić czasami go odebrać, ale ten zależy zaś żłobka jak ja mam np. musi zostać w pracy jej później mam spotkanie później albo mamy jakąś NHL czytaj między klientami i z klientami idziemy na kolację albo coś takiego to co jest zbieżne jest mieszanie, ale z takim samym czasie też nagminna np. nie ma mnie przystań nie będzie też dużo pracuje w podróży nie jest moja praca przez Europę to potem niech wraca zawsze jest on 1 dzień, żeby mogła też dorobić ten czas z synkiem Mittal to jest balans i ten balans trzeba cały czas jest śmieszna mieści mi tym to nie jest najłatwiej, ale powiem, że jak się człowiek do tego przyłożyć to tam można można zyskać co Superliga to mieć takiego podejścia, bo to jest naprawdę bardzo fajnie żyć jak udało to połączyć jak widać, że całość czyta się udaje, bo to jest naprawdę od tygodnia dlatego nie z badań, których w dobrze dziękuję bardzo za rozmowę będziemy kończyć dzisiaj moim gościem była Zuzanna Jelińska jadąc problematyka zawarta jest, więc spodziewając, więc jeszcze raz dziękuję, a to było opłatka strzelały co ja nazywam się Karol Jurga i zapraszam na kolejny odcinek już za tydzień przyszedł ich domostw i tylko na tokfm PL w PIT i w naszej aplikacji mobilnej itp Amundi TFI media Help Desk marketing nowe technologie ich rękach 3 mikro rozmowy o tym co w ostatnim czasie szorowali ludzie związani z branżą i czerwień i swoich gości z Rosją w roli wroga w 2 wszedł do Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: SZERUJ TO

Więcej podcastów tej audycji

Patron

POPULARNE

Patron

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!