REKLAMA

Robert Kubica powraca do F1

Przy Niedzieli o Sporcie
Data emisji:
2018-11-25 18:20
Prowadzący:
Czas trwania:
30:28 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
przy niedzieli spotkać przerosły Wańczyk wykłada 6 i przedstawić kolejnego małego gościa jest im dziennikarz motoryzacyjny Polsatu Krystian Sobierajski dzień dobry witam serdecznie tematem naszego spotkania jest oczywiście Robert Kubica wracający do Formuły 1 spod kosza to myślę, że nikt z od czasów wypadku Roberta nie miał chwili, kiedy pojawiło się wątpliwości, kiedy nie zastanawiał się czy to nie jest już ostateczny koniec tej drogi tego marzenia, by znów Rozwiń » zobaczyć polskiego kierowcy Formuły 1 i konkretnie Roberta Kubicy także jak też miałem mnóstwo wątpliwości i wiele razy zastanawiałem się co dalej z Robertem, bo szczerze mówiąc z osobiście nigdy nie wierzyłem w wielką karierę Roberta w rajdach, bo zawsze uważałem, że to jest zupełnie inna dyscyplina sportu jej mimo wyników, które osiągał jednak na tym najwyższym poziomie w rajdowych samochodowych mistrzostwach świata Robert z nieba u siebie, a mówiąc w skrócie dla niego wyścig samochodowej przede wszystkim formuła 1 to jest jego środowisko, ale wątpliwości były bo, bo wystarczy zobaczyć ile przeszedł Robert, żeby wrócić, żeby zdać sobie sprawę, że to taka prosta droga nie była to rzeczka traktujemy grupowe w kategorii cudu ale kto poda się do określić najlepsze pokłady determinacji spowodowały, że nie jest tu, gdzie jest ta naj le nie wiem co przy właściwym obok tradycyjna przede wszystkim RMF, że specjaliści medycyna nie podtrzymać naturalnych umiejętności nić liczonych w warunkach bojowych w 2 to myślę, że z pewnymi cechami ludzie się nie radzą i to jest mniej więcej rozmowa my również na poziomie tego dlaczego, bo Robert Kubica ma taki talent taniny, dlaczego tak czuje samochód z tym, że człowiek rodzi natomiast naturalnie zdaje sobie sprawę, o czym mówić mówić o pewnym podtrzymywaniu umiejętności, które przecież nie trenowane mniej lub bardziej zanikają, ale one sam powiedziało jej to niejednokrotnie w wywiadach, że m. in . ta przygoda z rajdami też była po to, żeby utrzymywać się swojej poziom adrenaliny, ale przede wszystkim umiejętności szlifować do powrotu, który szczęśliwie ma miejsce, a mówiąc wprost czy też nie sprowadzają z tego tylko do kategorii sensacji wiele także poważnych gazet jak zauważa sprowadza powrót Kubicy też do próby określenia możliwości jego ręki, która była zdewastowana przez wypadek, a mówiąc wprost teraz i teraz pytanie będzie to fenomen w skali w ogóle Formuły 1 tego świata opartego na nieprawdopodobnej technologii, ale też nieprawdopodobnym refleksie i umiejętności wrodzonych i dalej to nie jest pierwszy przypadek, kiedy kierowca mana problemy z rękoma mimo to ściga się w formule 1, bo Jean-Pierre, by sytuacja jest bardzo dobrym przykładem jest mistrz Formuły 2 z z 1968 roku i również 3 zwycięstwa g, a zwycięzca grand prix Monaco z roku 7 dziesiątego drogiego on doznał bardzo rozległych kontuzji ręki i podczas wyścigu długodystansowego, a mimo to ścigał się w formule 1 właściwość jest z sukcesami, bo w zwycięstwo w grand prix Monaco przy jeździe mówiąc kolokwialnie 1 ręką, bo w zasadzie ta druga nie była w pełni sprawna to już jest osiągnięcie także myślę, że powrót swego męża albo przyniosą pewnie nie o to, żeby w rodziców konfrontacje tylko o to, żeby dopytać, jakie prędkości wówczas rozwijały samochody bolidy Formuły 1 my myślę, że paradoksalnie bardzo często ta praca kierowcy była znacznie trudniejsze, dlatego że samochód był znacznie może znacznie wolniejsze, ale za to znacznie mniej stabilne znacznie częściej trzeba było kontrolować uślizgu tylnej osi były na porządku dziennym, więc ta praca kierowcy za za kierownicą była zdecydowanie bardziej wytężonej niższy ma to miejsce dziś, kiedy mnie w zasadzie, gdy widzimy kierowcę, który kontruje, który cały czas walczy z samochodem to zazwyczaj jest to problem mało, ale i inżynierowie pracują, żeby tych ruchów było jak najmniej czegoś w dobrze, ale wracając do samego Roberta Kubicy rządowe przy nieprawdopodobnym stopniu wtajemniczenia w świat Formuły 1 umiejętność prowadzenia bolidów to jednak wciąż będą opiera się też zanikający umiejętność prowadzenia takiego takiego pojazdu nowe taśmy pilota, który siedzi za sterami 1 z największych maszyn na świecie pasażerski jest odpowiedzialny za ilość pasażerów do nigdy nie ćwiczył przez lata w warunkach bojowych korowód na symulatorach i dźwięk albo karze musi w całości Maćka rząd chce coś powiedzieć polecę cóż moim zdaniem i jestem gotów się, że nawet, że Williams byłyby czasowo, ale tu swoje takiej wiedzy ignoranta kibice będą mówić powiedziała że, że Robert Kubica jeździł naszym samochodem testowym przy czym ten samochód testowy w znaczący sposób różni się tego startowego nie ulega wątpliwości i jestem gotów się założyć, że nawet Robert po tych wszystkich godzinach spędzonych w symulatorze jej kilku występach podczas piątkowych treningów moim zdaniem nie jest do końca świadom tego, jaki poziom będzie prezentował w grę w sezonie 2019 z pewnością to jest pytanie, które frapuje kibiców czy to jest Robert Kubica sprzed wypadku czy Tesco Robert Kubica, który mierzy się z najlepszymi na świecie, który przecież jeździł jak równy z równym z Louisem Hamiltonem znikoma z Belgiem czy Sebastianem Vettelem, którzy przecież w tej chwili łącznie mają 10 tytułów mistrzowskich nie, ale przekonamy się o tym, jaki poziom reprezentuje Robert Kubica dopiero w sezonie 2019, kiedy on naprawdę będzie miał kilka weekendów wyścigowych z treningami kwalifikacjami i z wyścigami i one pokażą na tle Georga Brassensa młodego utalentowanego, ale debiutantach w formule 1, gdzie jest Robert 33 lata w formule dużo cienia nie moim zdaniem to jest wiek, w którym kierowcy jest już doświadczony trochę mniej porywczy najczęściej też więcej myśli na torze i to daje mu przewagę może nie prędkości, bo czasami bywa tak u niektórych zawodników, że ta prędkość jest troszeczkę niższa, ale za to efekt końcowy wynik jest lepszy inna ile jeszcze czasu przed sobą w formule 1 Robert Kubica zakładając, że ten powrót będzie przebiegał po jego myśli domki, ale człowiek, kiedy człowiek traci cechy, które odbędzie się jego percepcja jest zaczną być ułomna, żeby niemoc, bo tutaj tak doskonale funkcjonować w warunkach bojowych jeszcze raz powtórzę myślę, że w ostatnich latach przekonaliśmy się w przypadku powrotu Michaela Schumachera, ale także kilku innych kierowców, że wiek 3678 lat to jest to jest chyba górna granica jej i powyżej tego wieku już się chyba nie ma sensu ścigać się w formule, zważywszy na to, że coraz to młodsi i jej bardzo dobrze wyszkoleni kierowcy są w stawce co w filozoficzne pytanie, które za metr Roberta Kubicy to bez wątpienia zaś lepiej od wszystkich słuchaczy razem wziętych w twoim zdaniem cechach jego charakteru leży to, żeby teraz nadganiać stracony czas netto 8 lat, kiedy go nie było i pokazać wszystkim przez 8 lat mógł być kierowcą z kierowcą maturę w fenomenalnym sięgać po najważniejsze trofea 3 czy raczej on z pokorą przyjmuje to, że w mule sukcesem jest ponowne wejście do tego świata moim zdaniem w jego przypadku, bo sytuacja wygląda dość prosta, bo miejscy bardzo twardo stąpający po ziemi nie człowiekiem, a zdaje sobie sprawę, że tych lat straconych nie dogoni natomiast za jego celem był powrót i ten cel zrealizował moim zdaniem jego celem w tej chwili jest winny być kierowcą co najmniej tak dobrym jak w 2010 roku, kiedy jeszcze ścigał się w formule, kiedy jak sam powiedział miał PIT swoich umiejętności to było dla niego najlepszy sezon, jaki przyjechał w formule 1, mimo że w 2008 roku teoretycznie najwięcej sukcesów komponuje się wygrane w Grobli w 2009. starciu z Wyborga, a te pierwsze wygrane tak na czym da jedyny zmalał o roku tak wygrał jedyny swój wyścig i 1 swoje pierwsze pole startowe również w tym roku osiągnął najwięcej z tych 12 ×, kiedy stał na podium to właśnie 2008 roku, ale jednak 2010 rok on zapisuje jako ten najlepszym, mimo że nie miał najlepszego samochodu to jednak momentami ocierał się o doskonałości to trzeba sobie powiedzieć szczerze w tej chwili jego celem jest pokazanie się z jak najlepszej strony jej i myślę, że chciałby jak najdłużej zostać w formule choćby, dlatego że mnie, że też jego pasja to jest jego życie no dobrze, abym to około 60 startów w grand prix dotychczasowe tez duży bagaż doświadczeń czy niewielki myślę, że 70 z pary startów to jest słowo umiarkowane doświadczenie natomiast to, że nie zawsze startowała w ostatnich w ostatnich sezonie choćby był cały czas na padoku cały czas w pobliżu tych samochodów tu też ma swoje wymierne korzyści i Robert jest już na tyle dojrzałym człowiekiem, że bagaż doświadczeń, jakie ma plusy mają pewne przemyślenia, które z wiekiem doszły pozwalają mu uważać za 1 z bardziej doświadczonych kierowców zresztą stażem wiekiem bardziej Niejestem niż starzy miejsce drugi w stawce 2019 roku tylko Kimi Raikkonen, a na koniec starszy od niego o uznanie, jakie popłynęło z ust, lecz z rąk innych kibiców, którzy pisali rozmaite wydobyć coś mnie kierowców Formuły 1, którzy pisali rozmaite wiadomość jest twoim zdaniem czysta kurtuazja czy też rzeczywisty nie chcą mówić hołd, ale rzeczywiste uznanie złożone polskiemu kierowcy nie Robert był lubiany Alonso Lewis Hamilton Mark Webber tak tak akurat Piła byli Fernanda Alonso to jego koledzy także każdy z nas nawet w środowisku dziennikarskim cieszyłby się z powrotu kogoś kogo znamy kogo lubimy jej i kto przeszedł tak trudną drogę, a mimo to wróciło do nas i to jest z myślą naturalne ludzkie niezachowanie nos to też jest, że kurtuazji, ale mnóstwo też jest z podziwu dla determinacji BOR czy do tego chyba nikt nie ma wątpliwości, że to wymaga bardzo dużego samozaparcia, a stać było NATO wobec tej to jest z osiągnięcie z pewnością zasługujący na na wielkie uznanie, mówi że w relacjach też międzyludzkich jak zmieniło się otoczenie Roberta Kubicy przez 8 lat dyżur kierowców mojej osoby z tak wyobrażam to nie jest samotna samotny żeglarz tak to co jest pewnie grupa pod jego dowództwem ma nazwę nowego menadżera myślę, że to akurat z jest cel dobro 2 w strony mają rozwoju kierowcy myślę, że te 3 z pewnymi charakterystycznym elementem towarzyszącym całej karierze Robert jest fakt, że one nauczone jeszcze z czasów, kiedy niższych seriach ścigały się on jest przygotowana do tego, że musi być sam, czyli musi liczyć na na siebie i to bardzo często pomagał, bo nie jest zależny od co solidnej grupy ludzi, którego także to jest taki dysonans w porównaniu z tym co widzimy w przypadku Lewisa Hamiltona, które są otoczone całą armię ludzi o tak też w obronie oraz innych kierowców Formuły 1100 miast w przypadku Roberta nie ma tego typu sytuacji i jej, że jest z menadżerem, że jest również ktoś, kto dba o wizerunek koło o relacje z mediami społecznościowymi w Trento to nie jest przedsiębiorstwo w w tej postaci jak kajak jest n p . przy niektórych kierowcach właśnie w w. Louis Hamilton jest takim dość jaskrawym przykładem, że generalnie skupia się najeździe na przygotowaniach natomiast cała reszta jest bardzo rozsądnie przemyślane przez fachowców no dobrze go zapytam czy ostatnio karierę kończy Agnieszka Radwańska mu rangę wręcz wracał o tej historii relacji między miała jej ojcem, który odegrał w zgodzie najważniejszą niebagatelną rolę w jej karierze Robert Kubica to też taki tandem z Arturem Kubicą jego ojcem jak wygląda w tej chwili ta relacja w transzy ja nie chcę bawić się tutaj jest pilot, ale nie widziała, ale nie chce mówić obyczajowych historyjek co usłyszeli, że w obu naboru Artur Kubica no też grupa człowiekiem, który w byłej strażnicy fundamentem nie ulega wątpliwości starty i rozwoju Robert jako kierowcy natomiast w tej chwili jak wyglądają ich relacje wydaje mi się, że był Robert również obrał jak każdy dorosły mężczyzna własną drogę rei i raczej rodzice pozostają rodzicami, ale sprawę profesjonalne zawierzył sobie Krystian Sobierajski mają państwo dostępu informacje wracamy do naszej rozmowy w audycji przyjęli w sporcie przy niedzieli o sporcie Przemysław Iwańczyk kłania się stworzyć Krystiana syberyjskiego ponownie witam Robert Kubica jest oczywiście tematem naszej rozmowy powrót Roberta Kubicy do Formuły 1 oczywiście też nie, szukając dziury w całym, ale kibic, który z doskoku próbuje logicznie poukładać te fakty zasoby pytanie, dlaczego tylko Williams zgłosił się po Roberta Kubicy, czyli Team, który nie gryzie zajmuje ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów dziesiąte to jeszcze raczej oczekuje, że przyjdzie ten kierowca z swoim posagiem aniżeli będą będzie tak pożądane na wszelkich możliwych, bo inaczej na wszystkich możliwych warunkach zostanie wręcz w to objęcia bogatego teamu który, kto właściwie stanie dla kierowcy do jego umiejętności zrobić wszystko to mamy 2 aspekty jej może najpierw zaczną chce tego drugiego my oczywiście sponsor kierowcy to nie jest nic nadzwyczajnego, bo na praktykę tak to jest powszechna praktyka jej najlepszym takim jaskrawym przykładem jest Fernando Alonso, który przez lata sponsorowany był przez hiszpański bank, który wykładał ogromne pieniądze, a przecież Fernando Alonso nie potrzebował tego wsparcia, zważywszy na to, że już miał nieraz w kieszeni 2 tytuły mistrza świata jest kierowcą, który od lat był uznawany za 1 z najlepszych graczy, dlatego że gestem czym innym jest przyjście mistrza świata, którego ktoś bardzo chce, przy którym ktoś chce się ogrzać w blasku jego doskonałość jego kunsztu jego mistrzostwa czym innym jest kierowca qua non, który być może świetnie się zapowiadała na okres 8 letnią przerwę i nie ma tych atutów dłonie jak podwójne mistrzostwo świata nie ulega wątpliwości myślę, że to jest tylko wyłącznie dla Roberta atut, a sam fakt, że ktoś go wspiera nie jest żadną nowością, bo on woli większość kierowców w stawce obecnej przechodzi z pism ze sponsorem z jakimiś posagiem, jaki k jak ty to ładnie nazwała się natomiast ze nie my jesteśmy troszeczkę też przyzwyczajeni do czasów, kiedy Robert rozpoczyna swoją karierę, kiedy wielkie koncerny jeździły w formule 1 przypomnijmy, że w latach, kiedy ścigał się Robert nie mieliśmy toyotę mieliśmy hondy mieliśmy jedno BMW Sauber, które było w istocie BMW Ferrari po to, są zespoły, które nie potrzebują rur kierowców z pieniędzmi, dlatego że za nimi stoi ogromny koncern, który może sobie pozwolić na wydanie 40  000 000 z dolarów na sezon dla nich nie jest to żaden problem zatrudnić kierowcę, który powiedzmy nie ma sponsora i to w pewnym sensie pomogło też Robertowi, który dostał się do BMW Sauber i Maria Thyssen niezatrudniający Roberta chciał zatrudnić dobrego kierowcę ani szukało kierowcą, który jeszcze wspomoże budżet z zespołów, bo na to było go stać w tej chwili troszeczkę inaczej wygląda sytuacja poprą 3 mercedesy oprócz Ferrari czy cebula większość zespołów jednak wymaga, by kierowca wniósł coś do budżetu, ale w rzekę to w wieku, jaki jest jak obecny jest relacja umiejętności do podniesionej kasy mówiąc już zupełnie wprost czy Robert Kubica byłby kierowcą Formuły 1, gdyby nie przynieść pieniędzy w obecnej sytuacji patrzący jak wyglądała jak wyglądało zatrudnienie Roberta WI ja się zastanawiały się jak wyglądałoby jak wyglądałby wybór kierowcy, gdyby n p . z kierowcy niszczyli Grek dałoby trochę więcej pieniędzy za to mieli kierowcy SA, który przecież wnosił ze sobą pieniądze oligarchów o dłuższy kierowca jest nie do końca wnosiło pieniądze oligarchów, bo właściwie się nie dochodziło nawet tak, że moje oświadczenie woli seatem Belgia właściciela 1 z największych banków i również właściciele zespołu SMT, który ściga się w wyścigach długodystansowych, a więc człowieka zaangażowanego w sporty motorowe mnie było Williams nie rokował jako zespół nie rokował jako przyszłość relacja jest się od kina i Rosjanie zwyczajnie postanowili się wycofać jest ze współpracy z ekipą Williamsa Siergiej Sirotkin prawdopodobnie znajdzie zatrudnienie 9 rund wyrażą swoje zdumienie że, że został na lodzie, ale on jako kierowca oczywiście nasz nie do końca cieszy się z tego, że odchodzi z Formuły 1, ale z drugiej strony, zanim stoi potężna firma, która uważa, że inwestycja wuja sama nie ma sensu i jest w oku może się z tym pogodzić z celi środki, a on z kolei z tym okresie, który danemu był w formule 1 nie pokazał niczego co sprawiałoby, że Williams prorządowe takiego kierowcy, bo to tutaj też jesteśmy gdzieś naznaczeni tym ryzykiem, bo skoro zdaniem części rosyjskich specjalistów większych bądź mniejszych Williams nie rokuje jako Team Robert Kubica do tego teamów chodzi o Robert Kubica nie jest kierowcą, który przez ostatnie 8 lat wymiata ołów i jeździł właściwie każdy wyścig i zajmował miejsce dziś w całej stawce to też jest 1 wielką niewiadomą w tym świecie tak to postrzegam to mamy 2 takie zmienne obarczone bardzo wysokim ryzykiem, że to się powiedzie myślę, że kiedy myślę, że szczególnie fani w średnim wieku, którzy usłyszą hasło Williams to z pewnością będą kojarzyli trosce marzeniem każdego chłopca w latach dziewięćdziesiątych, bo każdy chciał mieć się sportowe auto nie jak clio Williams, bo wtedy wójt Jan z punk i synonimem zwycięstwa w latach dziewięćdziesiątych i Marcos Senna po to, cena niestety z dokonało żywota w aucie Williams Sereną natomiast w kolejnych latach demolki, które przecież jest z dobrym kierowcą, ale właśnie dzięki MO Williams Serena zdobyła tytuł mistrzowski jej Jacques Villeneuve w dziewięćdziesiątym siódmym roku, ale to są czasy odległe i te są czasy, które budują w pewnym sensie legendę Williams i wielu ludzi kojarzy nazwę ujęcie jako jego zespół zwycięski natomiast ostatni tytuł mistrzowski dziewięćdziesiąte siódmy rok ostatnie zwycięstwo 2012 roku i to jest realnie co może na stole nie postawić w tej chwili ujęć to jest zespół, który jest w przebudowie to zespół, który jest w rodzinnym biznesem i który mam bardzo dużo problemów, by konkurować z wielkimi koncernami i z wielkimi zespołami, które znacznie lepiej dysponują i pieniędzmi i zarządzają o urodzie mniej w mówiąc najoględniej Roberta tak jak pytała jeszcze czeka bardzo trudne zadanie po pierwsze, odbudowy zespołu, który ma ogromną stratę do stawki w 2018 roku, który walczy o to by być w środku tabeli w ich to jest ogromne wyzwanie patrząc na to co prezentuje w tej chwili taka jest prognoza na sezon 2019, ale ja życzyłbym sobie, żeby Robert c pokazał się przede wszystkim jako kierowca to jest ze przykład, który daje od lat z Fernando Alonso, który w po w ostatnich latach swojej kariery w formule 1 nie miał szczęścia do zespołów zawsze tak się zdarzało, że te auta szczególnie w McLarenie były słabsze, ale jego determinacja jego jazda sprawiała, że i tak nawet kończąc na dwunastym miejscu nikt nie miał wątpliwości, że to dwunaste miejsce jest efektem słabego samochodu ani słaby kierowcy i tego chciałbym zobaczyć Roberta w 2019 roku niektóre z będzie wyglądał też w Polsce ten świat wokół Formuły 1 o medialną otoczkę Czyżby nie mieli do czynienia z tego nie chce tego w broń Boże piętnować, ale taką histerią medialną o tym, chciałem go pamiętamy no pierwszy raz jest zawsze pierwszy raz chyba każdy następny jest tylko 0203 . i kolejnym zajrzy rzucił czy teraz jesteśmy bogaci jako odbiorcy świata Formuły 1 umyśle przeciętny też kibice od doświadczenia z któż nie będzie efektu dobito wstyd, bo tylko raczej spójrzmy na to od dziś mogę to realny myślę, że bardzo wiele się zmieniło na przestrzeni tych lat i od czasów, kiedy Robert c się pojawił, bo pracując z trochę lat w telewizji pamiętam jak było odbiorcą około 1, kiedy formuła 1 była w małym kanale telewizyjnym później, kiedy Robercie pojawiły, kiedy była ogólnie dostępna antena i w milionach zasiadała przed telewizorem i kiedy Robert to już nie była, a mimo to została znacznie większa grupa ludzi, która już rozumie ten sport staje się nie znaleźć się swojego idola kierowcą zespołu coś co jest punktem zaczepienia, by śledzić kolejne miejsce zony nie zmienia to faktu, że histeria będzie zawsze była i będzie i to jest przy okazji skoków przy okazji sukcesów Radwańskiej przy okazji sukcesów każdego w zasadzie polskiego sportowca jest taka grupa ludzi, która podąża za sukcesem i która albo jest najlepszym trenerem reprezentacji albo jest najlepszym skoczkiem albo najlepszym kierowcą jest zawsze ma swoje wersji swoje swoje teorie na temat tego jak to powinno wyglądać, ale to jest chyba nieodłączna część jest sukcesu ja myślę, że w nie należy popadać ani w huraoptymizm ani zbytnio dołować się z powodu tego, że Robert syn będąc już kierowcą Formuły 1 nie będzie wygrywał od pierwszego wyścigu albo nie będzie stał na podium takie sytuacje w 2006 roku, kiedy zadebiutował już się zakończył wyścig na miejscu punktowanym czy też po kilku wyścigach już stał na podium nie to nie jest są realia, które będą miały miejsca w 2 tys miejsc w 2019 roku tutaj powrót z już jest ogromnym sukcesem, ale przede wszystkim bardzo dużo pracy czeka i kierowcom i zespół Williamsa, by znaleźć się w środku tabeli i w miarę regularnie punktować nawet punkcik 235 to jest z to jest sukces patrząc na to gdzie w tej chwili znajduje się brytyjski zespół, gdyż mam wrażenie że wszystko w życiu ma swój początek koniec, ale szykują się do tego kolejnego mariażu polskich kibiców z formułą 1 tutaj przygotowujemy się na bardzo rychły koniec związane z tym sportem udziałem Polaka w tych zawodach co z premedytacją pytałem się do jakiego wieku kierowcy mogą sobie poczynali to w miarę dobrze załóżmy, że przy pomyślnych wiatrach będzie to 5 sezonów w reż Todd wtedy nastąpi definitywne pożegnanie Polski z formułą 1 bo, choć może się mylę, ale nie jest samo o tym, żeby za Robertem Kubicą poszły zastępy młodych chłopaków nie, dlatego że nie chcą tylko, dlatego że nie mieli takich możliwości albo nimi ojcowie matki nie miały nie mieli tyle determinacji bądź też finansów, żeby tak, żeby syna dowozi tutaj mówimy o męskiej formule 1 kończy w kierunku tego sportu, ale coś się czy to nie jest z naszym chleb powszedni jako kibiców w 2 sportów w Polsce, bo przecież ty znajdujesz dziś miastem, bo Agnieszkę Radwańską, która za rok za 2 będzie czołowym nie w czołowej dwudziestce światowego tenisa, ale suwerenności, ale poczeka słyszy nazwiska nie wiemy dziś piątek chociażby, których jeszcze się kariera na miarę Agnieszki Radwańskiej coś jednak jest tutaj nie ma wyścigu porzuconej ziemi myślę, że akurat c w przypadku sportów motorowych niestety wygląda to ciężko, bo trudno nie odnieść wrażenia, że po Robercie Kubicy już 3 specjalnie nie ma czego szukać ba nawet w rajdach samochodowych, które przez lata przecież były domy ona domeną Polaków żyje i nie mnóstwo wielkich nazwisk w pojawiało się w kraj nad Wisłą to i tak w dzisiejszych czasach, gdyby ów Kajetan Kajetanowicz zaprzestał i gwiazdy to też niespecjalnie nam niespecjalnie mamy też kierowcy rajdowego nie takie są realia, ale dla wielu kibiców Robert Kubica pojawił się znikąd i oczywiście to była aut to ciężka mozolna praca, ale praca i we włoszech jest to też należy sobie powiedzieć szczerze w tej chwili nie jesteśmy w stanie wychować w tym kraju kierowcę na miarę mistrzostwa świata, korzystając tylko właśnie z zasobów, które mamy w Polsce, bo przecież tak do końca nawet nie mamy to z prawdziwego zdarzenia ani motocyklowego ani wyścigowego, bo tor Poznań pod Kielcami to w EDF, ale też się rozmawiamy o tym, delikatnie, uśmiechając się więc, więc to już daje domyślenia Krystian Sobierajski komentator Polsatu sport w moim państwo gościnnie ukryć bardzo dziękuję bardzo państwu dziękuję za wspólnie spędzony czas zmienia swoich powodzian dary, który był wydawcą tego programu służy mi się za tydzień o tej samej porze, czyli o godzinie 17 Przemysław Iwańczyk po usłyszeniu informacji Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZY NIEDZIELI O SPORCIE

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA