REKLAMA

Aktorzy TR Warszawa o spektaklu "Cząstki kobiety"

Data emisji:
2018-12-18 19:20
Audycja:
Kultura Osobista
Prowadzący:
Czas trwania:
13:57 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Kultura osobista, ze mną w studiu wspaniała ekipa aktorska TR Warszawa. Justyna Wasilewska, Agnieszka Żulewska i Dobromir Dymecki, dobry wieczór, dobry wieczór, a będziemy opowiadać państwu o spektaklu "Cząstki kobiety" w reżyserii Kornéla Mundruczó właśnie w TR Warszawa. No i ja sobie tak myślę o tych "Cząstkach kobiety", również myśląc o wcześniejszym spektaklu w TR Warszawa, czyli o "Nietoperzu", że tak jak w "Nietoperzu" mieliśmy sytuacje wolności człowieka w podejmowaniu decyzji o eutanazji, czyli o zakończeniu swojego życia, to tutaj trochę również mówimy o wolności wyboru.  Rozwiń »
O ocenę i jesteśmy wolni przy rannym decydowania o swoim losie o tym co o jak chcemy, żeby nasze życie wyglądało Agnieszka, a tak ze sobą wspólny mianownik w pewnie w ogóle tego co robi Corner, czyli mówienie niań niezależnie od tego w jakim kontekście właśnie wolność wyboru o tym, że każdy człowiek jest realny posiada swoje ciało jest i może z nim robić absolutnie to na co ma ochotę niezależnie od tego w jaki kontekst wpisuje problem porusza to toto to jest właśnie po chyba jakaś taka wspólna Kornela, który mówi za każdym razem chciałbym zapytać od czynności per realizm na scenie i czy to jest spektaklem, który nie dla wszystkich może w ten sposób wprost zapyta właśnie linie kolejowe dla wyznaczono właśnie takiej reakcji szefa willa jest ich władz państwowych dla wszystkich przechodzi do teatru natychmiast wzywamy jej dzisiaj jutro pojutrze może zobaczyć każdy, ponieważ forma jest do tego kontrowersyjne, że nagle po prostu po tym wszystkim eksperymentach, które miały miejsce przez lata nagle wracamy do teatru, który jest bardzo klasyczny w swojej formie turbo klasyczny w swojej formie mamy prostą 2 godziny trwania spektaklu nie mówiąc o pierwszej części, której nie zawiera chyba tak naprawdę możemy powiedzieć to jest inna formie niż drugi akt widzicie państwo po prostu rodziny i relacje w zasadzie widzicie wycinek z życia rodziny i dwugodzinny wycinek z życia rodziny to jest jakby i coś co jest bezpośrednim przełożeniem właśnie jest ich fragmentu z domu na scenę IT z myślą bardzo ciekawe inne niż to co możemy oglądać raz w teatrze inne niż te fragmenty sieci faktycznie eksperymenty, które możemy oglądać w różnych teatrach w Warszawie nie tylko czy ta forma filmowa tutaj ma jakieś znaczenie betanek przed premierą podczas przygotowań do tego spektakl opowiada liście o specyficznej pracy z mu drut albo czy nie okażą się nie mogliście z nim spotkać nie spotkaliście się już scenarzysty nasze spotkała dla was to było jakieś nowe nowe doświadczenia to jest cena za chwilę na mocy nowych dla mnie nadaremnie 2 plany na pewno to, bo nowe doświadczenie to znaczy faktycznie to tu mamy powody takiego realizmu i psy psychologii z PIT psychologicznej gry aktorskiej, który już faktycznie w tym obszarze, gdzie żyje się poruszam czy czyta co też Annę TR proponuje NATO to to faktycznie się wróci do takich środków aktorskich dzieł, których używamy ich 10 lat temu w teatrze starsze i budowania postaci budowania akcentu na kieszeń, lecz nie wyobraża raz w elewację marynarskie, ale to jest jak patrzycie na to od strony aktora, ale nawet nie tylko aktora, ale to, jaki teatr po prostu lubicie te w jakim teatrze dobrze się czujecie naszym, gdyż akurat dla mnie to to jakbym ja jakoś tak mnie nie hierarchii zużytych form po prostu akurat taka sposobność do pracy w takim stylu notowanych w mnie to cieszy jak nam się to bardzo dobrze też grajek czujemy się dosyć swobodnie tymi i lubimy to, więc tutaj jakoś nie mniej wartościowa bym tego, ale faktycznie na 3 Lwów nagle wrócić do czegoś co, czego ja ja np. już nigdy nie używał mnie myślenie o budowaniu roli znacznie mniej lotów w sensie w ostatnim czasie, ale faktycznie stos do Black spotęgowane, gdy jakiś tam NT potęgi znaczy faktycznie Otóż nie zranić Kudelski realizm i nic z tym trzeba było grać co znaczy stąd tak naprawdę filmowym prawdziwym z wodą w kranie i t d . Agnieszka Czyżby ta liczba mnoga, którą Dobromir zastosował w swojej wypowiedzi Hollande też zawierać siebie obejmuje mnie w Iwkowej jest ulga obejmuje wszystkich myślę, że dla każdego z nas płata nowość powrotu do właśnie budowania postaci w taki unijny sposób poszukiwaniach pewnych środków ciekawe bardzo ciekawa wydaje się, że to mogło być, lecz ja chyba mam pierwsze takie doświadczenie rzeczy być może nasi już nie pojawi nigdy w szwach, bo tak, bo oczywiście mówimy o teatrze 2 lata licząc, że też bardzo filozoficznym, jakby zaraz na waszym filmie w wciąż tak robimy jesteśmy aktorami w generalne i w 2 i funkcjonujemy w pewnym zbudowanych w FF w złych la RS jest dzika niezależna ciekawią pleśnią właśnie na tę formę, że tak naprawdę to nie jest ani teatr ani filmy, że dziś mieści się imprezy na wynalazcy w lutym 2 forum, bo tak naprawdę to my jesteśmy częścią 1 drugiego ma starsza córka z kamery w planie ogólnym w planie ogólnym dokładnie zamiana wymaga to jakiś niewiarygodnej precyzji w pracy jest tak naprawdę bardzo trudne, bo wymaga wypracowania pewnych momentów, które w jest tych, które są naszą wspólną pracą zbiorową, bo ten spektakl jest bardzo zbiorowe ni wszystkie elementy są z ze sobą łączone jak taki łańcuszek i takie Domino to też pewnie jest istotne bardzo dla zespołu znaczy do tego jak wy się po prostu zgrać się czasem prawda o nazwie odsiadywał orkiestra Jachimek Fiat będzie grał w partii Baas w Londynie problem ma za sobą realne zakład jest właśnie w barze Extra Legia Pawlak mówi o tym co zrobiliśmy to mówi artysta nasza partytur ska no bo bezpartyjnym, ale dość paradoksalne, że raport koronera bardzo precyzyjna i narysowane naszkicowane, ale to potem granie daje Krysi karygodną wolność to znaczy, że to jest istnieje już między nami zarysowane potem wypełnia się jakoś niewiarygodnie po prostu byciem czymś więcej czymś na napełnia się testy testu pary desek to tania odkrywcze właśnie w dla mnie w pracy psy z Kornelem, że Gerard to powiedzmy uwięzienia w precyzji jest dużą wolnością nie po tym dniu każdorazowe byłoby to w sumie jak opowiadać to powinny się wykluczać prawda będzie to zupełnie zupełnie na odwrót i czy innych w jaki sposób mieliście też wpły w na to jak ten spektakl oglądano, bo zastanawiam się nie wyobrażam sobie, że jeśli myślimy o takiej pracy właśnie filmowe lato, choć reżyser, który doskonale mam prostą wizję w głowie mówi Okaj do tych tras w przodzie z tego punktu do tego mówisz to ich w ten sposób reaguje na ciebie na pozostałe zespoły i odbudowuje one również całe całą przeszłość tej postaci i to jaka ona jest nieźle warsztaty najpier w takie siedmio dniowe warsztaty podczas, których tematem była rodzina i nasze nasze relacje na rodzinne, a im podczas tych warsztatów dostawaliśmy zadania, które w, które jakoś potem z stworzy dały inspirację dla karty, która napisała scenariusz inni chcieli scenariusz, by powstał po warsztatach wre zarys był wcześniej zarys mniej więcej jak i o czym jest historia, by były postaci już się nazwanej jakoś jakoś scharakteryzowane, ale co magister jest scenariusz ostateczny powstał dopiero po tych warsztatach i myślę, że to jest jakaś bardzo Super forma prac najpierw zgromadzić zgromadzi popatrzeć na ludzi wyczuć, jakby ich kondycji myślenie i wrażliwość i potem to przerobić na na nas na formę na scenariusz, a potem to już Kornel były na tyle przygotowany on po prostu przyjechałem mieszka w Polsce po po poprze po przygotowaniach do filmu czy pan już wiedział wszystko on już były on nam dawał jakoś tę wolność, ale tak naprawdę już wiedział co z tego chcę wziąć tak i to jest niewiarygodny takich reżyserów w Polsce tych 3 radnych o prostym nie ma nawet do nagrody ta różnica polega głównie właśnie nam precyzji i 31, gdy da nam na tym, że różnica polega na decyzję o precyzji wrażenie, że to jest ogromna rzadkość, że ktoś się także jedno miejsce także sam przyznaje do tego, że to jest jego wartość rząd po prostu wie też inne myślenie na temat teatru czy inna być może nie inne tylko takie postawy i Kornelem stawia na relacje między bank nie na swoich perfum to dla nas doraźnie rynki wschodzące bardzo ciekawego, że mieliśmy przejście całej całą noc łagodne drugiego aktywnej powiedział o tym, że w ich nie robimy zmian świateł nie ma świateł zmian zostajemy w 1 w świetle po to, niema być tak tak, które mówią o sobie tak jest tym spektaklem tak jestem teraz oglądacie państwo po prostu inscenizacje tylko widz powinien zwrócić uwagę na tych ludzi, którzy są w pewnych relacjach między nią w jakim sensie niszczą odciągać uwagi od tego czy ten człowiek w wobec tego drugiego człowieka na nie zostaje rower i zajeżdżanie obraz staje się ważne nagle się okazuje, że to atrakcje są i te fajerwerki są między ludźmi o ich wymianie energii w spotkaniu, że to tam wszystko jest innych nie trzeba jakoś dowartościować tych zewnętrznych form i to kto to myślenie jest chyba jakieś unikatowe do niego żal i on po prostu w Nysie wyzbyć wzniesie się z siebie na rzecz tego co pokazuje nie wiem na co w sferze www Kornela Mundruczó teraz płoną puszek opowiedzieliśmy o nim anime tak dużo przez państwa efekt tej pracy, do której właśnie tutaj powiedziane opowiada liście można zobaczyć na scenie najbardziej gorąco państwa zapraszamy do ciast i kobiety na tej scenie już są najnowszy spektakl TR Warszawa teka premiera przed końcem roku ATM w Warszawie, ale oczywiście zespołu Anna TR Warszawa czy chcecie ostatnie zaproszenie jeszcze tutaj wystosować strony słuchaczy Radia TOK FM drodzy państwo g dzisiaj jutro pojutrze ma jeszcze gramy w styczniu gramy w 2 tygodnie stycznia zła, gdzie leczyć dać temu uproszczą go wałem Miedzeszyńskim jesteście, żeby w każdym centrum gramy też kluby chętne, aby grupa od stanu w Lubinie druh dostępna nie naprawdę będziemy dużo grali z kolekcji będziecie mieli bardzo dużo szans do NATO, żeby zobaczyć spotkanie za rok zapraszamy w rajdzie za rok za 2 lata w Los Angeles Times nie mogą żyć teraz to, że spośród nich, aby w ramach MF załoga już, chyba że w dłoniach albo płacze albo z mniej więcej z generalną dyrekcję na ulicy aresztują niewielką ich deklarowany wzrost natomiast zapraszam również SLD w UE, ale też 15 minut dojedzie do ADM Maria nie wiedział, kiedy w gdańskim można pojechać właśnie wieczorem przed świętami, a on wydano w RMF FM te wymierzane biorąc za brak jest też rolę VAR apeluje o wyjeździe z SLD wybiera się nie zjedli dobrze Dobromir Dymecki byli z nami stanowiło w wolnym Halamy z werwą aktorski TR Warszawa zresztą można powiedzieć, że poza nerwami na scenie równy mnie cieszy i Monika Fajge czy ERM jest Marta Ścisłowicz Jadwiga, a właśnie tak wymieniać tych, które się na razie ja tutaj mamy listę w Chinach i Magdalena Kuta Marta Ścisłowicz Monika w Rajczy Dobromir Dymecki i Sebastian Pawlak fioletowy dywan stół 5 krzeseł test z Łaśnicy fortepian kuny popielice innych partii i planowania i woda będzie się działo dziękuję wam bardzo złe dzisiaj niczym najazd państwa zapraszam na już trwają prace te zamknięte o godzinie dziewiętnastej kolejne kultura osobista Patrycja Wanat do usłyszenia
Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA OSOBISTA

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!