Jan Stradowski przy mikrofonie, witam państwa w człowieku 2.0 o nieco innej porze niż do tej pory: o 14 20 będziemy od tego tygodnia zaczynali audycję. I będziemy też mieli o tyle dobrze, że się skończy po mniej więcej 40 minutach i nie będą musieli państwo czekać na drugą część, tak jak poprzednio. O godzinie 15 40 jesteśmy z państwem na antenie bez większych przerw. Dzisiaj w studiu Misia Furtak, wokalistka i basistka, autorka płyty "Co przyjdzie", dzień dobry, dzień dobry i Krzysztof Goliński z grupy Pan Generator, współtwórca studiów Creative Holdings School of form, dzień dobry.
Rozmawiamy o domenie publicznej, czyli o takim systemie wkładu, którego dawnych dobrach kultury dawne dobra takie jak dźwięki obrazy można traktować jako własność publiczną, faktycznie tak każdy może korzystać korzystać, ale wcześniej zacząć od tego co pan generator New Connect dostał w tym roku, a w pospolitych i 2018 w kategorii kultura cyfrowa gratuluję.
Dziękują bardzo, tak, zgadza się, jesteśmy zachwyceni tą nagrodą.
Trzymałem kciuki, bo niszczy mocną konkurencję, ale z tego wynika, że takich jak pan generatora robi, czyli jak osadzić w ogólnie instalacje łączące, gdzie bite i Atom czy elektronikę i urządzenia mechaniczne elektroniczne są jakieś jest taka, że to już jakoś zostało zauważone zaistnieje taka gałąź sztuki
Tak i bardzo cieszy decyzję, że kolejnego podziału na kulturę cyfrową, który z osobna od sztuk wizualnych, ale w dalszym ciągu jest to jest ogromny zaszczyt i mamy nadzieję, że pozwoli na pobocze do większej grupy odbiorców, że zdobyliśmy jednak w sztukach wizualnych ma szansę gry wideo bombowy
Ta batalia toczy się głównie w tej kategorii oficerowie to byłoby, choć trudno porównywać zestawiać z wami w ogóle trudno uznać wystawi młodzież dziwnymi butami
Misia Furtak wokalistka basistka, czyli generalnie świat muzyki ja wiem, że ty byłaś w TOK FM chyba 1,5 roku temu mniej więcej układała się od tej domenie publicznej o swojej twórczości wtedy to był umów o budowę toru to była muzyka i obraz
Tak, to był projekt ja byłam w toku w międzyczasie czy też ileż razy natomiast w innych zupełnie kontekstach, bo wydawało mi jestem innych płyty projektów natomiast, jeżeli chodzi o domenę publiczną to rzeczywiście wolno wtedy centrum cyfrowe zaprosiła mnie do takiego projektu wynik, który polega właściwie pomysł był taki na początku, żeby zrobić wizualizacje do mojej piosenki ale, ponieważ ja byłam w trakcie pisania piosenki to akurat mogłem ją skończyć tak właściwie na już napisać dopisać pod kątem tego projektu, więc nie tylko powstało obrazek z materiałów z domeny publicznej, ale też jak tę piosenkę tak naprawdę plotka w dużej mierze z ich różnych dźwięków Selena SA i lisy po prostu na odgłosów dostępnych w domenie publicznej in dlatego ona jest taka inna też idzie słychać to w brzmieniu Mann, a obraz był zrobiony z takiego materiału z kanadyjskiej z kanadyjskiej jak się nazywa to organizacja z kanadyjskiej organizacji kosmicznej takiego odpowiednika NASA Kreek kanadyjskiego Anny i z tego właśnie pocięty ileś tam godzinę był ten ten film, a został z tego wycięty krótki klip k i bardzo się ładnie bardzo się odnieść kleju, więc też wydają się, że podczas tej debaty dostał informację, że też będziemy to pokazywać osób będzie debata 25 stycznia w Warszawie dzień domeny publicznej organizowane organizowany przez centrum cyfrowe, gdyż oboje udział w tej debacie, która zaczniemy nowy gmach w myślach do tego co to domena publicznego tak, a to oznacza, że mamy materiał, do którego prawa majątkowe do ograniczenia używania nie obowiązują mamy na tę lukę, bo ktoś z obu tych praw i odejmować zdobycz cofać mówi się zabić tego klip Move celem tego tak samo buspas do zębów cokolwiek chcecie i jest własnością nas wszystkich zrzekł się albo to nigdy nie było w domenie publicznej albo zmarł autor minęło 70 lat i one wtedy z automatu weszło do domeny publicznej na pewno z nim, jeżeli mówimy o 70 latach jest w 1000 znaleźć materiały dla dla muzyki chociażby na materiały graficzne zostanie łatwość tak, chociaż te materiały też są wtedy na charakterystyczne widać także należą do jakiejś jednak wieś dodaje Kisiel pokrzyczeli i też nie każdy chce z nim pracować dlatego to co mówiłem wcześniej o tym, że łatwiej są domy nie on publicznej rozmowy z cyberatakami niż praktyka mi, bo z mojego doświadczenia ludzie się trochę boją tego nie do końca wiedzą jak z tego korzystać trochę łatwiej z Creative Commons, bo wtedy rzeczywiście ktoś to teraz może napisać i oddać na na taką licencję, która pozwala, żeby z tego korzystać natomiast rzeczy stare rzeczywiście są takie bardzo mocno przynależące do jakiegoś tam stylu natomiast to obserwuję, że jednak ludzie w jakąś tam może nie bez muzyki może nim może niezbyt często nam jednak też o to sięgają do albumu ZL długu czy z udarem Info jako takiego element używany w 2, jeżeli utworów, więc można usłyszeć od uwagę miks ułożono tak im je innym poziomie remiks wizualnego działa od środy układana muzyk remiksów samych motywów, które są w domenie publicznej dostępne tyle tylko, że akurat, jeżeli mówimy o remisach one najczęściej te sample w ogóle nie są opisanej to są mieszkankę zakresem ganiania RM za sobą z pozwami i szukania, kto mógł, czego użyć ile sekund prawo cytatu, a czemu było pisane czemu były nieopisane i t d . więc oczywiście ten cenny remis jest, ale to nie jest tak, że wszyscy, którzy re miksują pamiętają o tym, żeby wieś opisywać się z koncernem te fragmenty były brane natomiast to jest oczywiście też żelem cały czas dylemat moim zdaniem, bo pamiętam taką 1 debatę właśnie kilka lat temu dotyczącą domeny publicznej, w której siedziałam z Tomkiem Borowskim i tym jak mówią n p . Apropos rzeczy, które ona robi rząd się bardzo stara, że po innych, żeby rzeczy, które robi z dotacji jakichś bez pieniędzy państwowych, żeby HBO dawać do domeny publicznej poczuje, że jeżeli coś było, jakby w publicznych finansowane to powinno być oddane jako dobro wspólne łazienki to Super system tylko raz no nie działa to tak jakby te wyszły z branży firma w filmowej przedstawić to by się okazało, że to jest zupełnie nie do uzgodnienia w natomiast rzeczywiście jest to, iż jest to dylemat jak tort i mnie jak to mogło być powinno w ogóle funkcjonować gdzieś się trwające 2 podejścia jedni uważają, że w internecie wolno wszystko w związku z umową skopiować dowolną nawet, że w wodzie się do siebie na profil czują mówi co robić dużo miejsc nie mamy i nie ma sprawy są tacy, którzy są przekonani, że nie wolno nic, bo w SN Paramount nie wolno wręczyć niczego nawet tego co zgodnie z ciałem, bo ona dobrze jest ofiarą własnej twórczości jako kandydata dodała też się pojawia temat domeny publicznej materiałów dostępnych bez praw autorskich z prawami autorskimi zwolnionymi bardzo rzadko najczęściej najczęściej korzystamy z licencji Creative Commons i open-source i te światy są na najbliższe pojawiają się czasem projekty, które są inspirowane przeszłością, a np. z projektu aparat tłum inspirowany studiem eksperymentalnym polskiego radia za to dostać od oba w oddłużania tak jest ten aspekt za to dostać paszport, a jest urządzenie, któremu PUP pozwala ludziom wczuć się w po jak działało studio eksperymentalne polskiego radia, który od końca lat pięćdziesiątych było tak bardzo awangardowym miejscem, gdzie tworzono muzykę elektroakustyczną, a on nie jest bowiem na jakich zasadach prawa do Bordeaux do projektu tego tego studia do utworów Neo łososia warto się inspirować jeszcze żyją, więc na pewno jego praca nie jest w domenie publicznej, a nie ma jednak pojawiają się takie takie sytuacje, że inspirujemy się przyszłością twórczością ludzi którzy, którzy żyli dawno temu a, ale nigdy nie zatrzymujemy się bez w tej przeszłości tylko próbujemy ją wyciągnąć go do teraźniejszości połączyć z tymi nowymi mediami którymi operujemy, ale potem miksuje się często sami raczej Kosiński Łyszyk likwidacja jest odwieczną obaw o to, że jest, o co już od najdawniejszych czasów, gdy 1 nałóg, a występ oglądał tego drugiego i myślało, że już tak samo, bo fajnie tak wielcy artyści jak by dobrze artyści pożyczają wielcy artyści kradną umowach myślę, że żadna z najczęściej jednak kończyna inspiracji, a jeździłem miksowanie to on, a zdarza się bardzo rzadko często robimy rzeczy podobne do do prac, które były czy w latach pięćdziesiątych sześćdziesiątych, dlatego że że w naszej dziedzinie bardzo słabo historyk sztuki jest udokumentowana były były projekty artystyczne Stanach na pierwszy komputerach, które co bardzo bliskie temu 30 jedzie 1 ze sztuką relatywną bardzo podobne eksperymenty, o których nikt aktualnie się nie zostało udokumentowane, bo to była zabawa na kilku osób jeszcze na Uniwersytecie kogoś nudziły jakiś dziwny pomysł nikomu o tym nie pokazały, że najprawdopodobniej tak jest kilku specjalistów, którzy zajmują odkrywaniem tego co było zrobione jest już pojawiają się postacie, które w przyszłości robiły to niebyły nie były znane szerszemu gronu, a on, ale jest już kilka osób, które są bardziej w tym momencie rozpropagowane w świadomości o nich, a wkrótce Wera można artyści, którzy jak najbardziej tym z mediami operowali, a gdzieś sobie przeczekali, a w jakimś zaciszu na lotnisku zwanym twardym dysku Intel dysk twardy dysk nie były zbyt popularne tak dużych, bo czas wydaje mi się to były projekty kreatywne programistyczne tworzące dzieła wizualne zapisywane w budynek z perforowanych kartach za co jakby też trudno w nie mieć szacunku jutro w Neapolu są za to inni z kolei taśmę perforowaną jest w enklawie owych czasów dzieciństwa mieliśmy czasami tych taśm do zabawy Otóż nasz mózg oraz ze starych komputerów, ale to on też mowy mogło być kreatywnej zabawie, bo to było bardzo wojewodów na materiale oczywiście dosyć w Ystad wiotka i łatwo się, niszcząc stąd emitowanych z nich robiliśmy to nie miało szansę wedrzeć Exxon Mobil zamknijmy, czyli inspiracje, owszem, kopiowanie czy miksowanie niekoniecznie, a na ciebie Misiu Sosińskiego jest przyszłość w taki sposób utrwala stan na motyw kiedyś u nas coś nowego w tamtych co to jest to nie jest tylko to nie jest kwestia przyszłości tak naprawdę tylko rzeczywiście są rzeczy domu, które MO właśnie są ponadczasowe mnie się najbardziej podobają te rzeczy i z tego korzystaliśmy też właśnie w tym projekcie przerobieniu piosenki jej dyrektorką jeżyn zresztą z tego też korzystam niedawno przy innym projekcie mianowicie z tych dźwięków kosmosu i z obrazów kosmosu i to jest coś co jest naprawdę ponadczasowe co więcej z tymi dźwiękami RM przez nas można bardzo dużo zrobić można z nich sobie jakiś mitu kleić rozciągnąć je można je też jakoś po wierzchu po przemieniać dobrze grać w przetwarzać i i naprawdę fajne rzeczy z tego wychodzą ta oczywiście można to były podobne dźwięki próbować uzyskiwać z jakich Perfectu, w jakich syntezatorów zwykliśmy dolarowych rzeczy to wszystko jest oczywiście możliwe, ale fajny jest takie elementy są jednak wierzy, że wie, że to gdzieś tam było nigdzie na świecie i to gdzieś tam ukrywa się po Tomasz taką w ankietach taką wartość dodaną w OFE w tych swoich rzeczach i mnie cieszy tak na poziomie filozofii też podoba jajko wielkanocne schowany jest amortyzowana jest pytanie czy słucha się domyślać no cyrk czasami co słychać czasami nie słychać, ale to czasami też nie słychać co to jest, a jest to coś takiego innego czegoś tak w ogóle kompletnie nową wprowadza w sferę dźwiękową to też jest właśnie wtedy ta wartość dodana to wtedy, że gminie jajko do odnalezienia tylko gdzieś jestem ciekaw aura tego jajka albo nie wiem coś tam jak to nazwać, ale w każdym razie rzeczywiście coś to zmienia, a czasami to też mu wprost zadał mu się bardzo spodobał utwór zespołu Daft punk uda się kontakt on jest zapis rozmowy z dowódcą misji Apollo 17 autentyczny zapis, mówi że widzi kwestię a kiedy coś się obracać to jest coś dziwnego to tak faktycznie swojego domu kosmita z kolegą z wielkich słów, ale się okazało, że widział państwo i dietetyk odleciała w kość i w 2 jedno 8 jadą prosto jeśli wejdzie właśnie wtedy Wikipedii wyczytałem, o co chodzi się, że słucha muzyki to zupełnie inne wrażenia, a dobrze w takim razie do tematu domeny publicznej wracamy do państwa za moment ich część audycji rok ponownie przy mikrofonie Jan Stradowski i człowiek w 20 domena publiczna za mną stoją misia Furtak i tam ponownie ciemny napar ponownie wystawi go liński, więc numer rozmawialiśmy o tym jak można się inspirować uznał w Rabie w odtwarzacz materiałów są dostępne na dno na zasadach nie chronionych prawami autorskimi roszczeń chronionych prawami majątkowymi do prawa autorskie to jak takie wg polskiego prawa nigdy nie wygasają US dobra ozdoba jest domeną publiczną, bo ona w zasadzie nie istnieje można próbować odbić uzna on uzna takie rzeczy, które powodują, że faktycznie są materiały są dostępne za darmo natomiast w USA wg polskiego prawa nie wyszedł ze swoich pra w w żaden sposób skuteczny stąd mamy trochę dziwna sytuacja, że mówimy o zjawisku to jest na świecie jest ono uzyskać można właśnie w sztuce własnej twórczości, ale to zjawisko jest wirtualny, bo nie istnieje, a do tego nie ma niedźwiedź przechowanie prawnicy postać wcielił się skorzystać z takiego materiału tak naprawdę to nie wyczuwa on mnie stać materiałem nostalgiczną materiały NASA choćby taką spójność wcześnie, ale są dostępne w domenie publicznej, ponieważ rządowa agencja ma obowiązek udostępniać co robi w zasadach bez ograniczeń licencyjnych, ale wg naszego prawa w zasadzie one nie są takie zupełnie darmowe tak zupełnie wolne nie ma 3 tematów to wystarczy dziś na nowo w moje rozumienie tego jest takie, że po prostu każde użycie takich materiałów trzeba opisać i że to wystarczy to znaczy że, dopóki się nie udaje, że to ty zrobiłeś i że to jest twoje to jest wtedy uczciwe to znaczy w w i oczywiście jak wiadomo, że to, że to ktoś inny zrobiła nic uwalniają teoretycznie jest inna niż jest inaczej trochę inne regulacje nas trochę inna, ale te werdykty i tak Creative Commons też nie jest także od tak brzmi, że ktoś oddaje, że wszystko sobie można z tym zrobić te rzeczy zawsze trzeba podpisywać tak naprawdę też na tym polega, że to, jakby też to też to prawo cytatu jest takie, że jednak trzeba powiedzieć czy kogoś cytuje ich inżynierze korzysta z czyjejś innych rzeczy, więc moim zdaniem kluczowe w ogóle w tych licencja ach, jest po prostu podpisywanie źródła, o czym generalnie jest tak dużo więcej licencjach Creative Commons możliwy jest tylko ich wariantów tam jest to jest takie są jak moduł jest moduł nazywał się SA, a żużlową elitę Statoil atrybut autora i podajemy z autorami byli to jest w licencji ujęto w TOK FM autora, jeżeli nie nie ma tego zastrzeżenia to w zasadzie nie musimy, ale rozumiem, że to błąd uznaje 102 z taką formę kultury medialnej nawet jeśli nie trzeba podawać od lat podaż, bo tak jest lepiej jest zawsze za zwyczaje podaje autora po prostu więcej, żeby wydaje mi się to takim taktyką podstawą zwłaszcza, jakie rzesze kogo się decyduje czy używa czyich materiałów jakikolwiek to uważam, że trzeba te informacje podawać więcej lat, w którym ja tak działa, a w przypadku licencji rzeczywiście w nowych większość licencji też tak tego wymaga, więc MF licencje wymagają potem to co na jej podstawie działa w grę, gdyby udostępniana na tej samej licencji prawda, jeżeli nie stawiamy sobie obrazek z licencji Creative Commons, a Jonathan natomiast do tak mnie to on sam też w ME like IT jest z kolei udostępniamy ten sam sposób zazielenienia zbliżała się na licencji Creative Commons zrobiłem tego co można go powinno być udostępnione do takiej samej formie zamykał mu z tego skorzystać not ita forma dziedziczenia jest swoistego dziedziczenia prawdą do tego spośród 6 i woła Pawlaka taka myśl właśnie to co mówią Apropos, a propos Tymka Borowskiego, że jeżeli dostały pieniądze publiczne na to, żeby coś zrobić to ten sam sposób udostępniania działek test ten rodzaj lub jej utworzenia zmyślą o wolnym myśleniem typu typu Creative Commons Metheny nasz klip, który powstał, które robiliśmy z centrum cyfrowym wrzuciliśmy rzeczywiście był dostępny natomiast jak ta piosenka o nasze niby nigdzie nie ukazała wisi na YouTubie, ale z kolei była na bank sam wie, że im z opcją kupienia także można było też za nią zapłacić, więc tak naprawdę to też jest decyzja ma dla mnie dla mnie to nie jest cel to jest trudne, ale takie wyważenie tego, bo nie umiałam się, żeby nie umiałabym zawsze GM z takim totalnym luzem powiedzieć, że to co zrobiłam tak zupełnie szczerze mówiąc to co zrobiłam, jeżeli zrobiłam to za nie wiem n p . publiczne pieniądze czy używający po części materiałów Ennis domeny publicznej czy na Creative Commons, a po części swoich, że to, że powinnam to on w całości oddać to właśnie w tak KRUS taką licencję czy oddać to gdzieś tam tak jak jednak o tym, opowiadał, więc CEM to doceni wiem wiem, dlaczego ludzie tak na tym się zastanawiają czy w żadnym z tych z tych rzeczy w ten sposób obwarowany korzystać z bardzo trudne decyzje i inne pytania dla asystent Leo chciałbym, aby jego dzieło jego praca w Oslo głową swój czas w Italii potem było dostępne bez żadnych ograniczeń lub astmy stosuje skopiować nazwać to własny nawet na dobrą sprawę, bo są już takiej licencji, czyli że znali niemieckiego żadnych pieniędzy, bo skąd za darmo nikt nie zapłaci, a ja też przetworzyć każdy sposób tak naprawdę potem, jeżeli coś tam jest swojego swój głos czy w jakiś tam sposób jest też podpisany, że to jest twoje, a to już jest w piątej wersji gdzieś tam są takie rzeczy, gdzie to działa totalnie proste sample są takie rzeczy, gdzie działa gorzej tak naprawdę jej w pewnych kontekstach też nie chce się pojawiać, więc to jest trudne też tym, że teoretycznie fajnie jest z wolnej, że wszystko można z tym zrobić z drugiej strony, ponieważ nie masz nad tym kontroli może się tak zdarzyć, że akurat lądujesz w jakimś meczu przy dziwnym kontekście niekoniecznie w ciemno twórcy Rancza jest fakt macie takie plany, aby odczuć wpadnie na odpowiedź i sposób uwalniać udostępnić tekst ma być otwarty na zasadach, ale teraz macie problem z tym, żeby tak do tego podchodzi trochę trema, ale problem o jednak w naszym przypadku to jest często użytek brzydkie słowo innowacja, ale w ogóle nie mówimy i bardzo łatwo nie lubimy sobie z lekką łatwą branżą na pewno, ale z osób jest fajna tekst i jakby ta ta innowacja to ta praca włożona w połączeniu różnych dziwnych mediów i środków, a on jest jest jednak czymś co on co jest naszym biznesem czymś na czym na czym zarabiamy, a on, jeżeli udostępnienie rzeczy to w naszej działalności i edukacyjnej udostępniamy wszystkie materiały które, których nasi studenci, którzy przychodzą na zajęcia, którzy płacą to wszystko cały kod źródłowy jest dostępny na 1 na euro pozostaje w publicznych, więc ktoś, kto chciałby tego nauczyć mógłby zrobić to własnym zakresie, a jeśli w dniu wzbogacać mam się uda nam materiałów edukacyjnych dostępnych dla innych, a to jest konieczność już wzbogacać układa swoje swoje dzieło za darmo zupełnie tak częstych wyjazdach zdobył dobry skrót tego co co myślimy, ale widziałem tę dyskusję dotyczącą tego ile się płaci artystom wizualnym za same projekty ruszają na konkurs oliwę to są dosyć dosyć są to zabawne pieniądze w tym częściowo naprawdę niedużo, ale to jest bronić barw inna niż oni chyba inna kwestia do 2 misia Furtak utracą swój dziesiąty pociąg z Włoch gdzieś domeny publicznej w jakimś stopniu od miejsca na wzór od razu po tych dźwięków kosmosu właśnie tam jest 1 piosenka, która jest w grę złożona z bardzo różnych instrumentów z bardzo różnych dźwięków w takich też trzaskających procentów i da się w kilku miejscach pojawia do słownie po kilka sekund jakichś takich gadających głosów w z kosmosu takich tam, że ktoś też mówić o do kogo się, jaki się startującej rakiety i Ion jest naprawdę są po przykryte volvo przykrywane warstwami rzeczy, ale gdzieś tam od czasu do czasu przebijają, więc zestyki dosłownie na zaznaczenie że, że ten temat gdzieś tam jest bliski i jak, ale słucham tej piosenki bez głosów z głosami da się przyzwyczaiłam do tego, że ta piosenka rzeczywiście jest jakąś taką ilustracją wolności przesuwających obrazów kosmosu niewiążące, dlaczego tak mi się rozwija zrealizował rzeczywiście te głosy tak mi tam usiadł, że rzecz, że stanowi pamiętamy, że zatrzymacie już sobie to wypróbowany natomiast, że ich głównie dałem ta płyta jest bardzo organiczna akustyczna nie ma perkusji na niej, ale głównie są takie instrumenty wyższy fortepian gitara klarnet kwartet smyczkowy i raczej nie oprócz 1 piosenki, gdzie idzie trochę też więcej elektroniki syntezatorów i procentów to nigdzie więcej nie nie wplata niespodzianek akurat tym razem gola tym razem, ale rozumiem w Annie jest to ostatnie słowo nie boja bym wiesz co ja ja Lubie gmina tak sobie propagować, że czy też akurat dobrze mi tego typu odgłosy służą, ale może też jestem może sobie są w stanie sama wyprodukować trochę tych głos odgłosów, a może też coś znajdę jeszcze innego, bo już mam poczucie, że w www kółko wracanie do tego kosmosu też 3 w którymś momencie się to skończy też, że używa ZUS uśmiecha się sama do siebie, bo to skończy się też tytuł piosenki z płyty mam takie tytuły na tej płycie, że to będzie gorzej skończy się co przewidzieli właściwie, o czym to, czego nie mówią o płycie to słyszy, że nagle używam tytułu piosenki w każdym razie też skończy się to moje zainteresowanie tymi odgłosami kosmosu jak będę ich cały czas do wszystkiego w ich używać wplatać, więc może sobie też znaleźć jakąś po prostu nową bazę w ASO w niedziele, jeżeli chodzi o bombie na lata oraz gonić wynik w następnej kolejności, bo to nie rozmawiałem z Rosji z Jakubem w rejon miasta i tu nie było mowy zawiadomiono o planach o tym, iż, odkąd osobiście w Filharmonii szczecińskiej właśnie o tym projekcie dotyczącym studia eksperymentalnego, a co na to czas od ujęcia niecelnie do końca zdradzać o 2 rzeczy, które są w tzw. procesie szykują nam się najprawdopodobniej dosyć duże trasa po Polsce z kilkoma koncertami, gdzie nasza instalacja będzie towarzyszyła muzyka no to jest ciekawa robota to chyba do tej pory tego nie było podróżujących co zrobiliśmy, ale nie aż tak intensywnie jak to się szykuje, a to w tym momencie rozumiało mówimy o element scenografii David widowiska wizualnego to będzie też grało to coś co do objęcia Massa Fernando Maria del Sol za wydanie w górę rzeki Elbląg czy wydają dźwięki Basket liga jest bardzo ważnym dalszych pracach, a wydaje się, że w tym w tym akurat projekcie dźwięk ograniczymy do minimum, żeby nie współzawodniczyć z muzyką graną na żywo i to nie jest to trasa koncertowa mi się w UE w niestety nie ale porozmawiamy jak tylko skończy się w audycjach w wełnę ruską tory myślenia o generalnie stronią od kiedy się wobec tych mają osoby mające podobne zainteresowania czasami z tego co wiem wynikają z tego później wspólne projekty, a znajduje wspólne rozmowy poza studiem, która już są rozwijające, aczkolwiek nie mają wiele wspólnego z domeną publiczną jako taką, a ZUS nadal będę czekał na nowy projekt generatora, bo zawsze to jest fajnie zobaczyć coś z daleka, broniąc ręką, choć nie wywiązało, ale chętni zobaczą jak wygląda i istota robi to coś was maszyna robiąca ping i smacznych ciast objął King letnie w tym w jakiej wersji tych realnych dochodach NASA skoncentrowała się też będę miała pierwszą nogę trasy koncertowej planuje bardzo kameralną, ponieważ to płyta jest bardzo kameralne w ogóle chciał grać w takich przestrzeniach jakiś jak najmniejszych mieszkaniach do tej pory grałam z cerkwi w Baligrodzie w domku na Jazdowie w muzeum książki artystycznej w Łodzi takie robię bardzo też specjalne miejsca natomiast drugą nogę trasy chciałabym, żeby była trochę większa wtedy też instrumentarium, żeby było większe, bo na razie gra trio natomiast w Warszawie 16 lutego będę grała w Sopocie 1 marca już teraz nie pamiętam też tych wszystkich data, ale na pewno trochę tych koncertów też jeszcze w nawet w pierwszej części roku będzie dochodzenie w plenerowym będą wypadkową ich stąd z tego co widziałam chyba nawet informacja o utratę pojawiały się Spotify to już, a i tak są to właśnie to wygodne jak w Chinach, by zapoznać się z muzyką żyłem Spotify całkiem sporo ciekawych znalazłem, więc zachęcam państwa takich eksperymentów zachęca do spania w audycji w gminach od tej soboty jest już na antenie o godzinie 1420 dziękują gościom misia Furtak wokalistka basistka autorka płyty, a w biedzie bardzo dziękuję do usłyszenia i Krzysztof Woliński i Europa generator współtwórcą studiów, jaki szkodnik z UEFA MMKS, a ja tylko dodam, że w związku z premierą płyty misia Furtak, że będzie ona dzisiaj gościem Kamila Wróblewskiego audycji między słowami po godzinie dwudziestej drugiej mówił Jan Stradowski Tusk
Zwiń «