REKLAMA

Honda zamyka fabryki w Europie oraz sprzedaż aut w zależności od rodzaju napędu

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-02-27 19:40
Czas trwania:
13:37 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry czy państwo ten codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan wystawę same Zuchowicz Jacku co się przyszłość motoryzacji w państwa inne śruby zawsze Stomma nasz w środę zawsze staramy się nie popatrzeć trochę w przyszłość motoryzacji, skupiając się oczywiście na rozwiązaniach technicznych, a my, więc to słowo elektryczna motoryzacja jest tych naszych środkowych programach nie odmieniana na wszystkie możliwe sposoby, ale dzisiaj Rozwiń » będzie, o czym się innym będzie dziś o brexicie będzie dziś o tym, spodziewanym odejściem wyjść mamy nadzieję, ale nie doszło, choć powinno właśnie obchodzi co dobrze diagnozie 100 tys zlotym za spóźnienie OJ, coś o tym czy Tamar zacznie badać zabierał tego tematu, ale jak później powiem o perspektywie jak się zmieniają proporcje sprzedaży, a propos przyszłości samochodów z silnikami benzynowymi dieslami elektrycznymi przez ostatnie 7 przez ostatnie 5 lat, bo to są trendy, które na razie są niezachwianą zacznij od o tym, Brexit Czaja potem przejdzie 3 zlotym sprzedaży różnych samochodów w Europie to jest oficjalna wiadomość wpły w państwa w Honda zamyka fabrykę w wielkiej Brytanii fabryka w Swindon do roku 2021 to jest ŻUŻEL 3 bardzo ważna dla wszystkich zainteresowanych tym samochodem dlatego, że to była proszę państwa fabryka, która w latach dziewięćdziesiątych kiepsko sobie radziła z produkcją samochodów z tego powodu Accor zostało np. zabrane Brytyjczykami wywieziono do Japonii, a inne te z lat dziewięćdziesiątych był jeszcze w wielkiej Brytanii robiono kolejne generacje kolejne generacje 2 był już robione w Japonii co niewątpliwie przyczyniło się do poprawy do poprawy jakości samego auta, chociaż oczywiście zabezpieczenie antykorozyjne nie w dalszym ciągu jest taką to bolączka desek resztek honoru oczywiście, że tak wszystkich japońskich mu natomiast jest to fabryka, w której są produkowane w Rosji Wiki i These Which one będą oczywiście w dalszym ciągu w Europie dostępne będą prawdopodobnie dostarczane ze Stanów zjednoczonych, a teraz to jest bardzo bardzo bardzo bardzo był w myśl ciekawa bardzo ważna Otóż tak bardzo mnie nie nieoczekiwana niespodziewana informacja kolejną jest to, że Honda wycofuje się z Europy że, choć produkcja samochodów i oczywiście twórcy Turcję my będziemy z dna nawet geograficznie część Turcji w Europie w stawie, ale ja wiem wiem wiem też obalają bank oddział tureckich, które ma Boga za, gdzie jest produkowany civic w wersji sedan również zostanie zamknięty, a to jest bardzo dużo dla mnie zaskoczenie dlatego Zobacz ile firma produkujących małe sedany albo średniej wielkości sedana ma fabryki to myślę, że tam świat koncert TSA Toyota, o czym mówić o Turcji Ennio i nie wie rozumiem wielką Brytanię trochę, bo to zamieszanie z Brexitem, chociaż są dopiero za 2 lata z, ale Turcja to co oni chcą przenieść to, dokąd dostaną wszystko i do Japonii, bo tak jest, ale np. gdy prawda no to, bo w civic sedan przez to w tej chwili jest jest spora sprzedaż, dlatego że ta zasada ta kurs się trochę zbliża do accorda, który nie jest dostępny już wie na wielu kontynentach akord amerykański jest, ale w oko accorda niema w Europie tak samo zrobiła Toyota, że ta nowa corolla sedan, który w przyszłym tygodniu jest już prawie jedno kilkanaście centymetrów tylko krótszy od avensisa, którego już właściwie nie ma w ofercie, więc co z tymi sedana mity, które piszą, gdzie te są dane będą potem produkowanych w stanach za 2 lata w stanach robili złe jak ich z trójki przychodzą ze Stanów ponownie z Meksyku i związki też mieliśmy tam jest ostatni z piątku była genialną volvo 60 będą zostaną one chodzić, ale różnie z tymi fabrykami różna różny jest mi fabrykami w w stanach Zjednoczonych po nim zobaczymy zobaczymy trochę to trochę to smutna sprawa jest zła tak to czytam parę dni temu natomiast słuchaj no z częstymi fabrykami, owszem jest 1 rzecz już wkrótce będzie mówić też o volvo Ford 60 crosscountry jeszcze nie oraz sześćdziesiątce, która pojawi się w Europie już pewnie też wkrótce w połowie roku, bo volvo w 60 to nie mówiliśmy jeździliśmy już w połowie ubiegłego roku nawet był w pierwszej piątce naszych samochodów rodzinnych zobaczymy jak to będzie stempel z kontry, ale ciekawostka trochę nawiązuje do tematu, którym za chwilę, o ile FS 60 co w ogóle nie są planowane żadne diesla, czyli w tym samochodzie, który będzie w Europie już za kilka naście tygodni może może nawet wcześniej to w tym Wolf Jaku kombi crosscountry zobaczył, jakimi silnikami będzie wkrótce jeździć na tych pierwszych jazdach, ale tam diesel 0101 . model pierwszy cennik w Polsce to był diesel 20190 ogłoszony pod koniec ubiegłego roku tego crosscountry Niemcz pamiętasz, więc tutaj Desire w tym kom Jakub będzie jak najbardziej od samego początku wprowadzenia do Polski jest Izrael będzie też ta szóstka wiem, że w Europie czy w innych krajach jesteś też ta ósemka dostępna, ale kosztem przeczuwam, że będziemy jeździć głównie dieslami, ale może się mylę o tym, będziemy mówić w przyszłym tygodniu albo za 2 tygodnie natomiast co z tymi wizami w Europie jak to się zmieniało przez ostatnie 5 pełnych lat sprzedaży jeśli chodzi o proporcje słuchaj rok 2014 mamy przyszłość motoryzacji w związku z tym część ludzi mówi, że to będą samochody elektryczne nowe ozdoby rocka i sprzedaż samochodów elektrycznych lat temu 5 w Europie to był co dwusetny mniej więcej w ubiegłym roku co pięćdziesiąty duży wzrost obawiam się, że niedużo, bo jeżeli w 2 % sprzedaży samochodów elektrycznych tylko w ubiegłym roku, a było 06 to ta sprzedaż elektryków bardzo wolno rośnie niestety prawda zgadza się patrzymy teraz na silniki benzynowe mamy 5 lat temu sprzedaż silników benzynowych samochodów z silnikami benzynowymi 42 % minęło lat 5 i cały czas wzrost liczby stron wykres w ubiegłym roku 54 strona związkowa artykuł dodał, że to są one skonsultowane ACEA A 3 to Stowarzyszenie producentów tych europejskich dodane są danymi to są fakty i teraz tak diesle sprzedaż było 53 % w ubiegłym roku 36 % w krajach europejskich takie są w tej chwili tendencja wzrostu nie bardzo wrażliwą tendencji, ale konwencje są takie, że volkswagen sprzedał więcej wizji w roku 2018 niż w roku 2017 to jest tendencja, aby możliwe tak, ale ja mówię o wszystkich było w Markach i wszystkich krajach Europy okręg, ale to porównuje aż 2013 tylko Włosi do 201314 no ale masz tutaj w każdym razie dlaczego akurat w 2014 no bo akurat takiemu domenę no po prostu rozpostarli obóz, aby było na to popatrzeć mu też można o 50 zdrowie dla graczy rządzi, ale inni, ale co się dzieje w Polsce w takim razie, jeżeli mówi, że Europa to dla ciebie za mało w ubiegłym roku jeśli chodzi o nowe samochody napęd benzynowy w nowych autach 70 % w roku 201766 nowe samochody silnik diesla pod maską ile w Polsce 25 proc zaledwie co czwarty już zaledwie co czworga 2008 no niech Movie tylko 2018 sprzedaż samochodów benzynowych 69 % nowych sprzedaż nowych samochodów z silnikiem diesla 25 proc nie rozumiem Słowak ja jak, a reszta no co reszta to reszta hybrydy pije kilka 4 % hybrydy samochody elektryczne o 5 proc kary został, bo w nie tworzą w naszym żołądku niemal wszystko do czasu aż 70 + 25 tys 95 reszta hybrydy elektryki no, więc niestety w Polsce, o czym niestety rem niestety może dobrze może niestety to tylko podaje dane co czwarty nowy samochód zarejestrowany w ubiegłym roku miał silnik diesla 70 % benzyny, czyli jeszcze zupełnie jeszcze inne proporcje niż w Europie natomiast jeśli chodzi o elektryki w Polsce nowe samochody tylko elektryki 600 kilkadziesiąt sztuk łącznie z hybrydami przeważała lokowane przewożą po co dwudziesty samochód w ubiegłym roku, który został w Polsce zarejestrowany był albo hybrydowa, bo elektryczne tamto było, o czym mówisz no tak, ale hybrydowy to co to to to nic dziwnego oto jak w przyszłość oczywiście powiesz hybrydowych jest jak nie ma w tej chwili dokładnie danych rynkowych, ale tak ale dlaczego pytasz, bo nie jest już nagrał coś złego nie zmienia to, dokąd pozwolono, choć od elektryki, że elektryków w Polsce 600 sztuk plus hybrydy za rejestru za doładowane z gniazdka w 1300 sztuk, ale wiesz co ktoś ostatnio powiedział że, gdyby w Polsce było 1 000 000 samochodów elektrycznych, a może będzie tak za 5 lat to, żeby je doładowywać to pobór energii elektrycznej był muszą być 2 byłby 2 × większy niż obecnie Czuwaj już są, więc mieć coś powiem to jest wszystko bzdura my się nad tym wszystkim nie znamy no dobrze grający w Kamieniu albo zrobi albo jak chrzest bojowy szeptem to wszystko właśnie to co się zresztą powiedziała, że go ne przyjdzie ci ktoś i ci powie, że to niema sensu, bo prądu nam nie wystarczy byśmy to takie ulgi taka się wydawało też takie rzeczy opowiadali, ale to jest taka, że na każdy argument zdaje się kontrargument każdy kontrargument zdać się argument nie mieszajmy w tym kotle, bo od tego dnia dyżurowała wiedzy mogła sobie, że kiedy są samochody elektryczne auta ładowane w głosy o 3 w nocy jest nadmiar prądu w miastach, gdzie dokonano moment moment w nocy, jeżeli masz się garaż jak Niemasz zostawiasz go w stacji ładowania mam znajomego, który bierze samochody testowali, gdzie ładuje miała ruszyć z domu tak jak ja, bo nie ma możliwości w nocy tylko po obozach ustanowiono też jest bardziej prawdopodobne to, że kupił sobie samochód elektryczny jednak dysponując takim z przyłączem elektrycznym, a igły obracają złomem chronione jest najbardziej nieprawdopodobnie aż 3 miliony samochodów za 5 lat to muszą być rocznie 1484 Dąbrowa mówią czym się narzuca to taki problem, którego ono nie jest mocno nie da, by dokończyć nieprzerwanie w trakcie rzucać problem, który jak wpisuje się pięknie w temat waszej audycji w przyszłość motoryzacji, że ktoś powiedział, że zabraknie nam prądu, ale nie nie podzielam taki list ten podział powiedział, że trzeba, by 2 × więcej prądu wyprodukowanie mówią, że tania aż 2 × więcej wyprodukować czy też wykorzystać ten potencjał, który jest w mocy, dlatego że w nocy znowu elektrownie z nim borykają się z tym nie jest, ale nikomu nieznana nie rozumiem Nancy to nie jest Comarch SA nie masz tak uderzać po prostu wierzę, ale jak już dużo jestem wielkim fanem lektur, ale samochód, ale ja nie wiem, kto tak powiedziałby, że potrzebujesz kogoś mi się go dookoła tego odnosimy je nie za bardzo, ale generalnie jest temat mojej wypowiedzi zupełnie nie dotyczył tego zabrzmiały także 2 × tego jak i jakie są tendencje w sprzedaży samochodów z silnikiem diesla z nowych elektrycznych uchodźcy w Europie, ale podałem dane do Lwowa, skąd bierze się też do tego odniosę żyją pozwolić, dlatego że jeszcze do niedawna małe samochody miejskie, które na stałe goszczą sporą część tego udziału w rynku były dostępne z silnikami wysokoprężnymi też tłumaczy pozmieniało w Lidlu i pojawił się też bardzo dobre gorzko w przypadku citroena czy peugeota czy ogólnie koncernu w USA, czyli łącznie z oplem i jest coraz mniejszy sens kupowania diesla 16315 skoro jest tak udany silnik 1 VAT-u obok mostu GM Wąbrzeźno lodów, bo teraz jeździmy np. volkswagenem polo, ale my również uzasadnił NSA silnika 12 jak by dochodzić w zakresie w silnik 12 nowością, ale mówi nie ma słów Pesa silnika 10 i mówi o tym, że trudno się w tym momencie zdecydować się obrusza się to z koncernu Pesa na diesla lub w momencie, gdy silnik 12 jest taki fajny, a ty mówisz no jest aż 10 zlote nie w nosie tak samo w koncernie volkswagena zobaczyli fajny 10 wszyscy ją każdemu nawiązuje do twoich i montaż zabiera trochę ją też zabrać zawierającą VAT już niema on właśnie zrezygnowali z list i grasz to wcale nie jest taka prosta sprawa ja myślę, że ja bym był tutaj bardzo daleki od jakichkolwiek radykalnych wniosków postój ma w sobie popatrzmy co się będzie działo w dziale wieś to boty może myślał, że jestem fanem silników benzynowych ani gdy zacznie nagle musiała kierować się dziwią i martwię, że taki słaby wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych, bo ja byłem od początku zwolennikiem tego rozwiązania, ale widziałam oczywiście mnóstwo minusów czy zwolennikiem weź, jakiego powodu bardzo fajne osiągi mieszka w Warszawie no i Cichy samochód o tym, Amway też jednak jest w proc, a jutro Sławek Paruszewski w sobotę bardzo państwo dziękujemy jutro zapraszamy na test mercedesa klasy Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Podcasty TOK FM oraz radio TOK+Muzyka bez reklam - teraz 60% taniej w promocji Black Friday!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA