REKLAMA

Jagoda Szelc: Kocham bardzo kino w tym momencie, choć nie wiem czy to będę zawsze robić

Data emisji:
2019-03-13 19:00
Audycja:
Kultura Osobista
W studio:
Czas trwania:
24:32 min.
Udostępnij:

Gościem Marty Perchuć-Burzyńskiej jest reżyserka Jagoda Szelc. Opowiada o pracy nad swoim drugim filmem "Monument", którego kinowa premiera już 15 marca czyli w najbliższy piątek. Rozwiń »

Jagoda Szelc: "Jest bardzo dużo mitów na temat reżyserii. Komunikacja jest ważna i trudna, trzeba się jej nauczyć, zrobienie filmu to godziny spędzone ze swoim zespołem, żeby zrozumieć czy my na sto procent występujemy w poszukiwaniu tego samego. Bardzo trudno jest zbudować relacje. Trzeba szukać tego samego korzenia".

Jagoda Szelc: "Zawsze tam gdzie pojawia się relacja władzy, pojawia się przemoc. To się nazywa w psychologii relacja pochyła". Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

dobry wieczór przed mikrofonem Marta Perchuć-Burzyńska od najbliższego piątku monument najnowszy film jagody Szelc drugi film po nagrodzonym i w Gdyni w Krakowie w Berlinie w Paryżu w Koszalinie filmie wieża jasny dzień Jagoda Szelc jest dziś gościem kultury osobistej witam serdecznie nie dzień dobry w dyplom filmowy ze studentami łódzkiej filmówki był już pokazywana m. in . na festiwalu nowe Horyzonty i wzbudzał wtedy wielkie emocje w filmie śledzimy grupy studentów, Rozwiń » którzy odbywają praktyki w hotelu na odludziu kierowani przez bezwzględną menedżerkę w tym od człowieka co nam świecie oni powoli również ulegają odczłowiecza cieniu stają się niewolnikami miejsca w sytuacji uwikłani w niezrozumiały chyba też do końca przez nich układ to oczywiście moja interpretacja wiem co sądzisz na temat interpretowania filmów o tym jeszcze porozmawiamy, ale chciałam tak na zarysować fabułę tym, którzy jeszcze kompletnie nic o monumencie nie wiedzą podobno nakręć śmieszny film z obowiązku tych słowach nakręciłam ten film z takiego poczucia, że może tak wytłumaczenie szkoła filmowa też takie bardzo specyficzne miejsce to jest miejsce, w którym dla mnie ono było bardzo ważnym miejscem, w którym silnie zdobywa swoją tożsamość bardzo się rozbudowuje też i bardzo trudno jest zbić tę teczkę wziąć dyplom i wyjść z tej szkoły i stwierdzi, że się, gdyby pozbyło tożsamości studenta nie ich i takiegoż czułam dla siebie i też dla ludzi, z którymi pracowałam, że to jest bardzo ważne, żeby nową zabić tego studenta kijem po prostu w sobie nie, żeby móc, bo to jest ważne, żeby kończyć pewne etapy, dlatego że nie jest w stanie wejść jakość relacji nie kończy z drugiej relacji nie oni i tak naprawdę my o tym filmie tyle mówimy rząd się zdarzył przy okazji czegoś bardzo ważnego czy przy okazji ceremonii zamykania w sobie tego etapu wyszedł ceremonia zamknięcia dla ciebie, ale również plan aktorów, którzy grają w twoim filmie tak, bo ja kończyłam studia studentów, bo chyba nie lubisz tak o nich mówi nie już teraz nie debiutanci to też takie słowo wygrana artyście ja uważam, że są artyści pełną gębą no i jak gdzieś też ten film został stworzony po to, żeby oni sobie mogli zobaczyć siebie jak umierają jako studenci, żeby je, żeby się już puścić nie ja też skończyłam studia tydzień po premierze tego filmu na festiwalu szkół teatralnych w Łodzi, więc są też był taki etap dla mnie kończy, gdyż wystąpienia w poszukiwaniu końca jest ważne nie, żeby wystąpić w poszukiwaniu końca czas jakiś czas w salonie sobie z tego zdawali sprawę studenckie przystępowali do tego projektu stop może właśnie to tytuł odbędzie się ta ceremonia tak jak mysz diety Mumio to powiedział na pierwszym spotkaniu z nimi może to będzie miało taką funkcję i to on wydaje mi się wydawało im się pod podejrzane gdzieś, ale też cieszyłam, że oni nie ufają mi od razu, dlatego że z tym zaufaniem to jest tak, że właśnie czułam, że nie mają wbrew pozorom dobre granice, dlatego że zaufanie się zdobywa z biegiem czasu i gdzieś było przyzwolenie na to, że każdy, kto wchodzi tyle ile chce natomiast byłam z nich dumna jak podejmowali autonomiczna decyzja, bo to jest najważniejsze nie żyje czułam, że wtedy wykonuje swój zawód dobrze, kiedy oni mogą mi odmawiać odważne nie, że reżyser nie jest od tego, żeby mówić co oni mają robić tylko opiekować się wyreżyserować film o nie rejestrują się, by w takie dosyć nietypowe jak na reżysera podejście, gdyż co wydaje mi się, że ono jest bardzo dużo mitów o reżyserii i o tym jak się robi filmy i np. wczoraj miał spotkanie w Białymstoku tam było padło jedno bardzo ciekawe pytanie to jest Super, że ktoś zadał mi to pytanie odpowiedział czy współpraca między mną, a Przemkiem Trynkiewiczem, który jest moim operatorem przyjacielem czy też taka współpraca bez słów ja wiedziałem absolutnie nietrafione z tych mitów, że rozumiemy się bez słów my się rozumiemy z Przemkiem, dlatego że my cały czas bez przerwy rozmawiamy o tym co robimy, bo komunikacja jest ważna jest trudna trzeba się nauczyć i zrobienie filmu to jest godziny spędzone ze swoim zespołem, żeby zrozumieć czym my na 100 % wysyp występujemy w poszukiwaniu tego samego nie czuł się z nią zgadzam liczymy się rozumiemy komunikujemy, bo Köln bardzo trudnej zbudować relacje, a na 100 % robi się to przed planem na planie się już tylko pracuje, ale trzeba poszukiwać tego samego korzenia tak każdy autonomicznie powinien troszkę działać w obrębie pionów artystycznych, ale również technicy to znaczy niesie powinniśmy zrobić zrozumie gdzieś spotkać ech, co do tego jak my to zrobimy tam natomiast co my zrobimy to podejrzewam, że chemia i w jakim stopniu bardzo dużemu Przemek Grynkiewicz no właśnie jak my to zrobimy szkolny dyplom filmowe z budżetem rzędu 200  000 zł, jakie przede wszystkim możliwości otwiera przed reżyserem i aktorami a jakie zamyka z tym ten punkt z tych dla tych państwa któż może nie jesteście z filmu to jest ważne, żeby wytłumaczyć, że ta nieprawdopodobna suma jest tak naprawdę dla zrobienia filmu bardzo byśmy nazwali to nano budżetem są małe pieniądze tak naprawdę szalenie małe pieniądze i to jest 1 rama tę formułę wymyślił nasz rektor mamy też Grzegorz link, który zupełnie słusznie uznał, że aktorzy powinni również kończyć szkołę dyplomem aktorskim filmowym dokończyli do tej pory tylko przedstawieniami teatralnymi AM i daje na to pieniądze, które są ograniczone i to jest rama i drugą ramą jest to, że to jest do 20 osób z wyższym roku który, który kończy tak czuć, że w pewnym sensie obsada jest zamknięta jak postanowią podobnie idąc za Mariusza Grzegorzka, że chce obsadzić wszystkich, bo uznałam, że to będzie wspaniałe, bo są bardzo zdolni ME natomiast jest w tym coś, dlaczego nie mogą odmówić, dlaczego o to by było byłabym głupia, gdy modłów ja tego filmu pod ziemią wolną rękę, jeżeli chodzi o postawę artystyczną i to jest bardzo trudne ME w Polsce mieć takie warunki do pracy przy wieży jasnym dniu przepraszam żyć przerwanie miałaś jaja wolnej ręki oczywiście ale bo to też był film, który był pod jurysdykcją szkolną to znaczy, że Mariusz Grzegorzek, który był 1 z producentów oprócz Marcina Raczyńskiego, który ten był producentem też nie dał wolną rękę i ich w tym sensie oni wygrali, ale dlatego, że może też niepopularne co powiem, ale myślę, że jest bardzo dużo ludzi, którzy świetnie piszą i świetnie reżyserują, ale jest bardzo mało ludzi, którzy dobrze czytają scenariusza i inni ja sobie pomyślałam, że po pierwsze, ja też miałam takie wrażenie, że po Gdyni po sukcesie wierzę, że już się zaczęło coś wokół takiego mnie i zaczęto mnie straszyć, że ten drugi film to jest bardzo są tym straż jest taki sprawdzian to wszyscy są straszeni w ogóle generalnie jesteśmy wychowywani za pomocą strachu zawstydzanie mnie, więc zaczęto mnie straszyli, że ten drugi film jest taki ważny, że ja dopiero wtedy pokaże kim ja jestem Ziaja czy w ogóle jesteś zwarta i czy jest coś Warta i że ja muszę dbać o swoją karierę jest słowo kariera trochę śmieszy mnie, że ludzie myślą, że ja myślę o karierze w taki sam sposób jak oni myślą o zakładanie, że woda mam tę samą rzeczywistość jest śmieszne jest, by pomyślał wspaniale jeśli mam w takim razie dać się ME my zweryfikować to zrobi to najszybciej w najtrudniejszych warunkach nie, bo nie ma co czekać nie nie ma się co też tak jakby ich nosić dzieci stąd obszerny dół po ognisku z tym lękiem, jakby czekać nawet najtrudniejszych warunkach finansowo chyba, bo poza tym co mówisz to te warunki były wymarzone dla reżysera, który nie lubi działać pod presją i które nie lubi być reżyserem w opresji tak, by osoby dawno temu wymyśliłam, że chce robić filmy, które chce robić i dlatego nauczy się robić w trudnych warunkach co oznacza, że będę dobrym rzemieślnikiem nie będzie przekraczać godziny na planie będę dobrze planować, bo nie chce robić mainstreamowi nie wyciągnął do niego ręki i chce zostać w szarej strefy i to dla mnie Łukasz Jagoda Szelc reżyserka mówi reżyserka wie, że jasnego dnia, ale również monumentu filmu, który już od piątku w naszych kinach jest gościem kultury osobistej za chwilę wracamy do naszej rozmowy teraz w radiu TOK FM czas na informacje o dobry wieczór raz jeszcze przed mikrofonem Marta Perchuć-Burzyńska moim gościem w kulturze osobistej dzisiaj Jagoda Szelc Witaj serdecznie raz jeszcze od najbliższego piątku najnowszy film jagody, czyli monument w polskich kinach to jest dyplom filmowy, którego dana kręciła ze studentami łódzkiej filmówki trochę o tym, już powiedziałyśmy jak ta praca wyglądała z ludźmi, którzy chyba bardzo dobrze się znali czuli też jako grupa czy to też otwiera nowe możliwości, bo nie zawsze reżyser ma taką możliwość właśnie prace z ludźmi, którzy się tak dobrze znają jak studenci 1 roku już co tak ale gdy wiesz ty zawsze problem nie no bo jak jest taka mocna grupa, toteż tam działają różne dynamiki, które nie są tworzone przez 4 lata, kiedy oni są tak intensywnie ze sobą i też czasami bardzo trudne oni mają jakieś swoje Zaspa zwane nowości relacje czy dynamiki, których mogą nie rozumieć jako osoba z zewnątrz też byłam troszkę takim Pile łodzianki piasku, który nagle wchodzi też taką małżowiny ramiona obcym ciałem trochę jak gdyby nie postanawiam, że nie będę udawać, że jest 1 z nich nie lada gimnastyki w zasadzie takie, a Mikosza Neri trochę w pewnym sensie nie były wyjątki problem, że w 100 z 1 strony uwielbia mówić o logistyce planu o tym jak się prowadzi zespoły z drugiej strony mam też taką jak gdyby ochotę Bad Romance Zobacz to rosół rzeczy, których się można nauczyć się z książek, które trzeba przestrzegać trzeba pracować w spokoju szacunku do drugiego człowieka wyżej myślę też, że chyba największą porażką dla mnie było nie toczy się film udał się nie udało, bo to też są kategorie trochę kretyńskie dla sztuki tylko raczej to, że ktoś, by np. w siatce z mego plan mnie się upokorzone albo nieszczęśliwe lub studenci opowiadali o pracy nad filmem stopą w taki sposób, że mieli bardzo dużo intensywnych prób przed zdjęciami to taka metoda sprawdza się w lecie najlepiej co znaczy jest jakoś nie potrafię wyobrazić innej metody dom się wydaje, że scenariusz zawsze jest ułomny do momentu, kiedy nie nie przyjdą aktorzy, którzy go zarząd czy jakoś się też tak ważne, żeby oni zweryfikowali scenariusz, że nikt nie jest w stanie stwierdzić po napisaniu scenariusza czy on działaczom nie działa to dopiero na próbach i to na takich próbach, w których najpier w wychodzi wychodzi, bo zawsze taki moment w próbach, kiedy świetnie wszystko wychodzi się trzyma kupy i nagle jest totalne tąpnięcie i od tego momentu tak naprawdę zaczyna się prawdziwa praca dopiero po tym upadku nie i wtedy się pazurami budowy wuja ten film ich wtedy on zaczyna mieć kształt nie tylko z aktorami ułożą to struktura tego filmu w taki sposób, że nie widziałam, że chce, żeby oni wszyscy zagrali i chciałam, żeby oni zagrali porównują to stworzyłam im coś raczej co bym porównał do pokoików, w których oni śmiech czuć bezpieczniej i mieli tam pole manewru to znaczy, że mogli mi mówić co oni chcieli zrobić inaczej, gdyby w obrębie tematów, które też wymyśliła desek jest taka zawsze wydaje mi się współpraca z aktorami oto scenariusz pisany zmyślą o nich to był totalnie scenariusz na zamówienie w tym sensie, że właśnie ten film Terry afery rykoszetem, gdyż jest troszkę mniej jest często myślimy o tym, że te strony bardziej rejestracja takiego zdarzenia niż faktyczne film dla nas nie są tam rzeczy tak bardzo intymne jak myśmy dochodzili do niektórych rzeczy, że wydaje mi się też jakieś nienaturalne, żeby się ze wszystkim podzielić, ale oni też jedni mieli większy wpływ, bo chcieli, a inni troszkę mniejszy, bo nie chcieli i to też są Kenia i nakręciła film w każdym razie, które trudno włożyć jakikolwiek szufladki my bardzo takie szufladki lubimy dziennikarze szczególnie w recenzenci też nie lubi szufladek nie ułatwia też bliscy jak tylko, dlatego że ja mam chyba taki generalny problem z rozpoznawania gatunków po i są takie filmy, które dla mnie są totalnym horrorami i jest to np. niebezpieczne związki albo rozeta zresztą ja taki ma być żart, który lubi powtarzać przyjaciele zawsze mówią, że puszczają mi utwory ja mówi żona są wysyłane z o okazuje żony były bardzo smutne dział, by iść jakaś Klepka, gdy mnie dociśnięte w moim mózgu powoduje, że ja nie jestem w stanie trochę zdefiniować z tych rzeczy, ale chyba coś takiego obrzydzenia w ogóle do definiowania rzeczy no właśnie tak wiem, że nie robisz tak definicje teksty przygotowywałam do tej rozmowy chyba jest bez bezpieczna, jeżeli chodzi o definicję co znaczy, gdyż każda rozprawa sądowa zaczyna się od tego, że ludzie ustalają, jaka jest definicja wydają się do Super nie taki uważam, że też w rozmowach lubisz ustalać no dobrze to on sporo spróbuje jednak mimo wszystko okiem każe uczyć się zapytać o to, że ciebie twoją twórczość w ogóle trudno zidentyfikować to jest jedno, a odczyty, z czym się identyfikuje się oprócz samej siebie cholera jak trudne pytanie czy się z czymś identyfikuje myślę, że tak myślę, że się z wieloma rzeczami zjawiskami się identyfikuje z ludźmi się intensyfikuje również zjawiskami w sztuce w Pekinie już co tak tylko żyją właśnie bardzo rzadko lubię rozmawiać o swoich filmach częściej lubi rozmawiać o kinie jako zjawisku w ogóle czym ono dla mnie jest, więc się identyfikuje w tym sensie pewnie gdzieś w konwencie potrafiła pewnie postawić obok kogoś komu, chociaż bałabym się być uznana za arogancką rzesze stawiano pod kogoś, gdy jest dla mnie filmy są narzędziami ja trochę lubię demaskować czy filmy są tylko firmami i że ten widz, który to ogląda w terminie zależy, żeby ktoś tak strasznie uwierzył w ten świat nie, że mnie to jak gdyby nie pikantną powtarzasz często, że kochasz sztukę, a i tak się zastanawiam czy ty kochasz kino odgórna kocham barce kino, a sam, że będzie inna odpowiedź, że powiesz n p . że w Chinach stacze biegną z możliwości kina jest dla mnie 1 z możliwości, ale je kochasz, ale bardzo kocham teraz w tym momencie nie, bo też miała nie wiem czy to będę zawsze robić na razie na razie praktykuję robienie tego nie, bo ja też bym tak nie powiedział, że ja robię filmy nie tylko na razie tak praktykują robienie filmów i myślę, że na 100 proc nie będę tego robić do końca życia zrobiłam tak dlatego postanowiłam to dlatego, żeby się właśnie nie bać i nie kalkulować kiedyś pewnego dnia rzucę straszny narkotyk ginie w chodzenie na plan wydobycia z ludźmi wspaniałymi ludźmi mogę pewnego dnia dobić do takiego miejsca, w którym będę myślała jak to zrobić, żeby wrócić w to miejsce ani jak to zrobić, żeby zrobić coś co chce zrobić to w ogóle się boisz oceny złej oceny nie, ale oceny mnie jako człowieka czy oceny mnie jako artystki artystki nie, dlatego że my już dawno temu byłam przygotowana na to, że będzie tak, że właśnie tam jedni będą mówić czy to jest ładna nie będą mówić, że to jest brzydkie jedni będą mówić im się to podoba inni będą mogli wziąć to nie podoba nie mam z tym problemu dlatego, że to co ja wiem to ja wiem kim nie jestem to ja wiem natomiast ludzie bardzo często myślą, że mówiąc mi o moich filmach mówią o moich filmach, a ludzie mówiąc mnie w swoich filmach podobnie jak mówią o różnych innych rzeczach mówią sobie dokładnie dla ciebie nie ma znaczenia czy film się rozumie czy nie, bo to niema znaczenia są filmy, których po prostu nie są tego nie tylko się przyzwyczaiło nas w pewnym sensie mnie również dziś to jak ruch wsparło takie poczucie, że jest Comey Stream i że filmy mają wprowadzać nas w taki nastrój, że my jesteśmy oka, bo myśmy wszystko zrozumieli, że to tajemnica, który jest naturalną składową rzeczywistości my jako wchodzimy cały czas w konflikt z tym, żeby bez przerwy cały czas zdemaskować tajemnicą jest im idzie sobie będzie i niech sobie będzie z IT jest też ciekawe, a propos słowa tajemnica, dlatego że wydają się, że to jedno słowo definiujemy bardzo podobnie wszystkie inne definiujemy dosyć różnie natomiast to jedno słowo, czyli że nie wiemy definiujemy bardzo podobnie myślał w kategoriach różnych kultur na szatnię tylko jedne kultury mają na to jakąś wyporność, że tak jest i Tesco Kaja inne trochę mniej nie ja mam jakąś taką niezgodę na to, żeby cały czas wmawiać ludziom, że sztuka jest elitarna, że oni nie mają prawa myśleć o nic co chcą, że ma przyjść jakiś reżyser, który ma coś dostarczyć jakiejś abstrakcyjnej widowni nie wiem co to jest widownia boję wiem, że są widzowie nie żyje z Beats UE i że ja mam występować jako dawca jakichś wartości kompletnie nie czuje się na siłach, żeby to robić widz jest autonomiczny jest mądry da sobie radę i że najwyższy czas, żeby wziął odpowiedzialność za siebie, żeby był dorosły nawet nie jest także to o widzach nie myślisz, kiedy kręcił swoje firmy jak i nieleśne nie mieli kompletnie nie myślę jak mogę myśleć jak dostarczyć nawet wyobrazić sobie, że hipotetycznie wymyślam z jakiegoś 1 widza o jakąś moją przyjaciółkę np. ja też nie wiem jak dostarczyć czegoś nam się tylko o sobie i wydają niż to jest bardzo szczerej uczciwa idąc tak za Gombrowiczem, a ja was zapraszam jako świadka swoich wzruszeń, a wy sobie dać radę i wy możecie wyjść i ćwiczyć swoją wolność to jest ważne nie boi się urodził liście jestem im się, że to jest też problemy teraz tego wszystkiego co się dzieje to jest to, że my cały czas powtarzamy po kimś opinię o bardzo rzadko zastanawiamy się nad swoim i cały czas polegamy na tym, że ktoś nam coś powiedział obserwuję to wszędzie w mediach mówiono nam są kretyńskie rzeczy innych nie wierzymy w Gnieźnie nie uczymy nawet na poziomie podstawówek nie uczymy dzieci podawania w wątpliwość różne rzeczy Otóż moim zdaniem chyba najważniejsza rzecz, jaką trzeba dzieci nauczyć i mordowanie wątpliwościach dla mnie sztuka ma taką funkcję mówić, że je ogląda monumenty i tak bardzo chciałam zrozumieć i tak bardzo chciałam zrozumieć też to co Jagoda Szelc miała namyśli zobaczy błędów popełniłem w czasie omijania tego filmu nie żyje w nich nie był właśnie tak strasznie chciałem zrozumieć to to jest właśnie ten mechanizm, który ja chciałabym, żebyśmy mieli tak strasznie chcieć zrozumieć, a nie po prostu dostać coś nie doceni może przyjść, by przelecieć nie są takie filmy, które oczywiście służą temu, żebyśmy się odpręży jeśli nie stworzymy w strasznym Hyper kapitalizmie nie potwornych czasach żyjemy tak naprawdę wspaniały, ale ten mechanizm, jeżeli jesteśmy, jeżeli ja jestem w stanie spowodować, że ktoś chce zrozumieć to już to już ćwiczymy to monument dla mnie to jest tak film o tyranii w tryby zwolni się poddajemy o wolności i jej brakuje bezwzględności władzy co nie, że to jest też o tym, że zawsze tam, gdzie się pojawia relacja władzy zawsze pojawia się przemoc, bo to się nazwa w psychologii relacji pochyła o tym, zawsze jakaś konstelacja Góra dół, a nie to jest ciekawe, a propos TGE też miał takie pytania, dlaczego oni mnie nie buntują się nie, dlaczego się nie buntują się wszyscy bohaterowie w tym filmie dostają plakietki z imieniem Paweł Janda no, a ktoś z nas umiała zbuntować teraz myślę tu szczuje Anną stoi na takim poziomie jak się zbuntować może się zbuntować leków w taki sposób, że mówisz, że koniec, że Basta że, gdyby nikt nic nie zabierze i postanawia sztolnie ja się na takim poziomie czuję wolno nawet teraz w tym kraju w tych okolicznościach, bo nikt nie odbierze Wojas po prostu nie damy odebrać do tego nie musimy wracać dla każdego każdy film jest czymś innym i mocniej ta oczywistość do mnie dotarły jeszcze 100 podkreśla, kiedy oglądałam wieża jasny dzień i kiedy oglądałam monument i bardzo ci za to dziękuję tak naprawdę powiedział kiedyś, że że, kiedy człowiek zaczyna oglądać film to jest kimś innym niż wtedy, kiedy go już obejść się jeszcze tak zastanawiałam trochę do tego, nawiązując jako reżyser czyjego reżysera, bo tak mówisz sobie też samica też samica zaczynają kręcić monument byłaś już po końcu zdjęć zupełnie innym człowiekiem to oczywiście sprowadzać do takiej mniejszej historii nie używam sformułowania w stosunku do aktorów zrób jeszcze raz to samo, dlatego że tego się nie da z spróbuj zrobić herbatę tak samo nie idąc dalej no oczywiście cały czas jesteś w procesie zmian i to raczej nie chodzi o to, że ja się zmieniłam tylko, że zauważyłam, że wiadomym faktem jest, że zawsze się zmieniasz inni przed seansem postara się też już kimś innym na poziomie biologicznym, nawet jeżeli o to chodzi tu jeszcze jest chyba 1 ważna rzecz, nawiązując do jeszcze 1 rzeczy, której rozmawiałyśmy cieszy, bo jej ocen, że nie boją ocen, dlatego że ja postanowiłam sobie bardzo dawno temu, że jest procesu robienia filmu wezmę dla siebie wszystko to jest moja kariera też moja definicja kariery milicja po zakończeniu zamknięciu filmu już wszystko widziałam co było do wzięcia i wszystko co przychodzi później jest albo nadwyżką albo nie wymaga ktoś mnie np. piszą do mnie, że z tym Goebbelsa mi, że z tym antypolska mniejsza z tym nie nikt nie jest w stanie zabrać tego, czego się nauczyłem w trakcie robienia filmu i nie jest w stanie obejrzeć np. swego filmu to scena, którą my film w myśl filmowcy ty jesteś ciekawy bez tych rzeczy nielegalnie w tym środowisku, ale powiedzmy mniej filmowcy nigdy nie obejrzymy swoich filmów to technicznie niemożliwe, bo mamy pamięć, która stoi za każde ujęcie za każdą sceną i to jest jedyne nieszczęście nie, ale tyle ile dostaje od ludzi ile się uczą ludzi jakieś uciekł komunikować z bardzo ważna ludzie bardzo słabo mu się komunikują tak mam obserwacje i ile zweryfikuje swoich deficytów Unia Leszno uczę i się rozwinę to moje i w tym sensie to jest już na tyle wartościowy, że już nic więcej nie potrzebuje często twoja kariera ja bardzo lubię twoją odwagę to, że bezpośredniość w mówieniu o kinie odbierze kina ocenach kina i bez salach Multikina i takoż tam, że teraz mnie za nagłe jeśli powierzymy, bo widzisz Pisz powieść TENIS odwaga w RMF FM wiesz co w Żninie to jest tak odwagę, którą wszyscy ją mamy tylko chodzi o to, żeby zdać sprawę z tego, bo właśnie też się chyba nie podoba kiszki psychopatyczny zmuszanie nam, że my zawsze musimy robić coś po coś coś po coś musimy zawsze robić i te ambicje nie cały czas od siódmego roku życia cały czas nam się mówi się na zweryfikuje ocenami im tak cały czas musimy coś po coś robić to musi mieć jakieś wyniki trochę się nie myśli o tym, że każdy ma trochę inne tempo jej proces i tym się bardzo nie polowanie tam coś zawsze musimy udowodnić Jagoda Szelc już albo w ogóle udowadniać nic nie musi nakręciła właśnie monument z najbliższego piątku on jest do zobaczenia w kinach zapraszamy serdecznie Jagoda bardzo dziękuję za to spotkanie dziękuję bar w do usłyszenia proszę państwa teraz w radiu TOK FM ciasnej Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: KULTURA OSOBISTA

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA