REKLAMA

Przewodniczący ZZ „Warszawski Taksówkarz”: " Chcemy egzekucji obowiązującego prawa"

Pierwsze Śniadanie w TOK-u
Data emisji:
2019-04-08 06:00
Prowadzący:
Czas trwania:
11:16 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
pierwsze śniadanie w dołku mu w sprawie protestu taksówkarzy napisał pan Jacek na Facebooku jako żywo przypomina to protesty nudystów niszczących maszyny parowe Uber, a właściwie system, który wprowadzili się to komuś podoba czy nie to przyszłość i co ci biedni taksówkarze zrobią, kiedy pojawią się naprawdę w pełni autonomiczne samochody elektryczne, które już wprowadzają niektóre państwa o byt to 1 z państwa komentarze szósta 7 i 5 sekund 15 witam ponownie w Rozwiń » pierwszym śniadaniu w toku państwa moim gościem jest Jarosław Iglikowski przewodniczący związku zawodowego taksówkarzy warszawski taksówkarz dzień dobry witam no właśnie trochę inny rozpocznę od tego na co nas słuchać zwrócił uwagę czy pana zdaniem o inne tego rodzaju postęp cywilizacyjny związany z wymianą informacji z łatwością popularyzowania różnego rodzaju aplikacji jesteście państwo w stanie powstrzymać jako taksówkarze na pewno nie, ale my wcale nie chcemy tego powstrzymywać to co autor komentarza napisał jest bajką opowiadaną przez firmę Uber 2 lata co najmniej 2 lata przed wejściem firmy Uber do Polski to wszystko co wprowadził Uber, a sprzedażą prawie wszystko co wprowadził Uber w Polsce już istniało mieliśmy aplikacje mobilne przesunął się zamawiał, przez które się opłaciło się turyści śledziło dostawał faktury wszystko było za nie wszedł Uber także Uber niczego nie wprowadził poza 1 i masowym łamaniem polskiego prawa my walczymy z nowoczesnością tylko ze zwykłym chamskim ordynarnym łamaniem polskiego prawa przez co jest 1 rzeczywiście można powiedzieć, że bezpośrednio przez Ubera tylko, że sorry ale w jaki sposób imperializm posłużę się to Gazeta wyborcza od jakiegoś miesiąca pięknie nas wspierała pięknie opisuje właśnie różne tego typu przypadki chodzi głównie naszym po pierwsze chodzi o wykonywanie transportu drogowego bez wymaganej licencji, ale i to nie jest Polski w meczu z promesy ogólnoświatowej wszędzie na świecie, żeby wozić ludzi, ale są tylko ludzi, żeby wozić towary są już licencję i nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ odpada zatem jest to odpowiedzialność tak zaraz za czyjeś życie w rokowaniach po drugie, mówimy tutaj o w przepisach podatkowych w opłaceniu podatków opłacaniu składek na ZUS, czyli o tym wszystkim są taksówkarze robimy, dlaczego kierowcy jeżdżący dla firm typu Uber czy Bolt nie robią tutaj chociażby redaktor Szostak pisał wielokrotnie w Gazecie wyborczej o lewych fundacjach, czyli nową organizacją, które w Toruniu mają nam pomagać w praktyce działają pod płaszczykiem Ubera tylko wąsy po to, żeby właśnie nie płacisz podatków i wykorzystywać przyjezdnym, bo tam głównie ludzie spoza Europy są zatrudnieni spoza Unii Europejskiej z spoza Europy też boi się mówiło Uber Eats n p . na to to są głównie przybysze z okolic Indii Pakistanu jeśli mówimy o Uberze tym właściwym do wożenia ludzi to rzeczywiście przeważają jeszcze póki co obywatele Ukrainy nie za to spoza Unii euro na trasach, ale ja powiedziałem spoza Europy w taki właśnie odniosła się udają Hindusów Pakistańczyków, ale jest to nowa ustawa przygotowywana przez rząd forsowana przez rząd i pan mówi o tym, unikaniu płacenia podatków ona to zmienia nie zmienia w żadnym wypadku no tak jak tam są zapisy o tym, że Przewozy będą mogli świadczyć tylko osoby, które są zatrudnione i mogą świadczyć tego typu usługi tak, ale muszą mieć licencję należy także przepisy w tej chwili istnieją takie przepisy wobec obowiązującej ustawy o transporcie drogowym sprzyjają obecne przepisy mówią że, żeby wykonywać ZASP-u drogowe trzeba mieć licencję, żeby mieć licencję trzeba mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą w woli do innej będą musiały być kasy fiskalne, tudzież aplikacja będą mogły być zamiennie i u firm taksówkowych i u przewoźników zamiast kasy fiskalnej kasy fiskalne w tej chwili też muszą być dla cudu tej aplikacji to my też nie mamy nic przeciwko temu, żeby powstała kolejna wersja ta suma słono, bo jeśli koło będzie zrobione z głową to będzie po prostu kolejna wersja taksometru ja się odwrócić od państwa NATO, że jedno ministerstwo było stanowczo przeciwko temu rozwiązaniom w rozwiązaniu przez Ministerstwo Finansów, ponieważ nie da się zrobić w tej chwili aplikacja na telefon, która będzie kasą fiskalną w taki sposób, żeby zabezpieczyć tutaj znowu wrócą do firmy Uber, która przygotowała i z tego co wiem nadal w niektórych państwach działa to aplikacja gry bo, która miała służyć i służyła do tego, żeby uniemożliwiać służbom konkretnych państw przeprowadzenie kontroli ryzyka jak można mówić teraz u nas też tego nie wiem, a lot trzymajmy się na razie aż do młodzieży w treści podać znowu głośno było o tym, bo wygrali to w stanach Zjednoczonych i w RPA, o ile dobrze pamiętał w Polsce nikt w firmie Uber nie próbował przeprowadzić kontroli, a więc prawdopodobnie z tego powodu nie wiemy czy to Picasso w Polsce działacze nie, ale firma Uber tworzy takie narzędzia służące właśnie uniknięcie jakiejkolwiek odpowiedzialności, więc tworzenie aplikacji twierdząc, że to będzie wszystko dobrze wtedy jest mniejszy mija, jeżeli dobrze rozumiem to państwo taksówkarze macie 1 postulat po prostu zakazać działalności tego typu firmą jak Uber czy tak się nie nie mamy żadnego problemu z firmą Uber Taxify to już warunkiem, że w żadnym polskim, a jeżeli firma Uber w Niemczech świadczy usługi Uber Taxi w poezji mama Huberta akcji wyrządziła mu Huberta, czyli jak zmieni nazwę Brno Uber Taxi jak zmieni sposób działania jeśli będzie oferował usługi zgodne z polskim prosili kierowcy będą musieli mieć licencję tak będą Rosjanie rzeka z ING zaroiło się niekaralność, a więc nie chcemy tak naprawdę niczego poza egzekucją obowiązującego prawa, bo w tej chwili mamy sytuację taką, że weszły do Polski podmioty, które organizują łamanie prawa i masowe łamanie prawa na Polski rząd w zamian za nic zdała egzamin żaden sposób nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom taksówkarzy, bo jak przeczytałem i mam wrażenie, że jednak wychodzi nie jestem prawnikiem, a el Nuno jest napisana w dosyć specyficzny sposób bez z tak znosi znosi obowiązek egzaminu stąd program Woźny co było jest tragedia ale dlaczego podchodzi się panu panów korzystała z tylko właśnie zwiedza przecież obligacje takie jak choćby jedno nie chcę tu zmienić nazwę, ale z matami one pokazują, gdzie są korki one bardzo ułatwiają komunikację, ale ta zdaje się, że nie ma o czym dziś w bardzo rozsądne nawigacja prowadzi banalne drugą szybszą tech no Super na ich zły taniec kontra, ponieważ wsiadam do tak złożony dokument samo co z tego, że pan przyjedzie 223 minuty szybciej skoro zapłacił passy wśród więcej, ale to zawsze pyta kierowca czy zmieniamy, ale jeśli idziemy za mąż wychowała się i tutaj dochodzimy do klubu, żeby kierowca spisał, którą trasę wjedziemy dopiero co musi znać inne trasy jeszcze pokazywaną przez GPS, a kierowca nie dla po zniesieniu egzaminu innej trasy jak Białorusin, który co stoi w Polsce może uznać inną trasę w Jemielnicy grozi, więc GPS zawsze pokazują kilka tras alternatywnych jak panowie pewnie tak, ale drużyna Tauron nie zna Warszawy niech, która jest, którą powinien pojechać no tak tylko ja myślę, że jeżeli aplikacja, która analizuje ruch wmieście pokazuje najkrótszą trasę i najszybszą trasę to co jest korzyścią dla pasażerów to inaczej wirusom Grochowa bardzo często bierze kurs odruchowo lub z Gocławia i z reguły te go ze sobą w okolicy Mordoru albo do centrum klienci mniej środa to na mnie ze słuchaczy spoza Warszawy Mordor to takie miejsce, gdzie mu pracują duże korporacje mają swoje siedziby Zagłębie media centrum docenta zjadą do SN w Polsce ucieka przez Wisłę 1 z kilku mostów i wrzodami klient utworzoną z nawigacją mówił działa przez most Siekierkowski Europa będzie szybszy przy Łazienkowskiej wiedziałem, że się tylko pasjonaci nawigacja pokazuje, że będzie szybsze wiadomo, że to duży udział w tym będzie rosła w pojedziemy przy Łazienkowskiej będziemy to w pół godziny niecałe zapłacił pograniczach ZUS-u pierwotnie wiedział przecież tylko z pojechaliśmy grozi ponad 1,5 godziny, jakie zapłacił ponad 80 zł tak działa nawigacja ono o glejt na 80 % przypadków, ale mniej nas człowiek tylko, że aplikacja nie może ukarać taksówkarza z premedytacją mówił, że klient naukową obecnie, bo jak będą MEN nie będzie nie będzie egzaminu co możemy jeszcze wyegzekwować to traci licencję rywali ja pytam o to, dlatego że zastanawiam się czy to jest jakiś kompromis między państwem, a tymi aplikacjami, bo ja bym to wie pan myśleć co jak jak kiedyś drzewiej bywało jak pamiętamy jeszcze posłem winnym radiu i dalej do Radia zawsze jechałem taksówką, ponieważ wadium tak organizował przewóz i zdarzało mi się regularnie Rzymian taką wycieczkę krajoznawczą, bo przystało w aucie w taksówce ne i to był problem i ty jak rozumiem z tej perspektywy wyszły te firmy taksówkarskiej tu od razu pokazują trasę ja mogę się zgadzać albo nie mogę prosić o zmianę, ale widzę, którędy będą je, ale tracą cechę jemu mogą pokazywać, że są korporacje Taxi, który działa dokładnie tak samo jak byli tam też wziąć zrobić, żeby wreszcie przestali blokować Warszawę ścigać się tych, którzy łamią polskie pr. bud. potrzebne jest działanie w ramach jakiś ustawmy je z ustawą mamy ustawę mamy przepisy karnoskarbowe, których skarbówka w ogóle nie egzekwuje młodszy z przeprawy każdej akcji kontrolnej w Warszawie są przedstawiciele urzędu celno-skarbowego nic o tym, mniejsze mamy opisane chociażby działalność grup przestępczych przez gazetę wyborczą działalność prokuratury za tę niedzielę chcemy egzekucji prawa po prostu żadnego kompromisu w sprawie ustawy o wyłożonego kompromis ustawa ustawa chociażby znosi obowiązek przeprowadzenia szkolenia w zakresie taksówki nie mamy nic przeciwko temu w dobie, w której mamy właśnie internet szkolenie moje zdanie jestem posłany tylko delikwent ma pokazać, że zna miasto tak działają największe miasta zachodniej Europy, czyli o całym zdarzeniu trafiły one zostać musi zostać to jest dla nas w ogóle zacznie podlegająca żony negocjacji o licencja dla wszystkich licencji nie możemy znieść to są przepisu tego, że dobrze czy to rozłam i jak rozumiem jeszcze zaświadczenie o niekaralności zaświadczeniach najbardziej nie jesteśmy w stanie sprawdzić o niekaralności przybysza spoza Unii Europejskiej Przybysz z Unii Europejskiej jak najbardziej, bo mamy wspólny system Przybysz spoza Unii Europejskiej w tym rozporządzeniu nie boi się pan wściekłości pasażerów i mieszkańców Warszawy dzisiaj, ale może się to możemy nie rozwodzi się to taki wstępny proces, ale jutro jak zapowiadać się słyszeć czytam decyzja wieża drży o analizy są do protestu nie dolicza im jest jestem optymistyczną puentą kończymy rozmowę Jarosław Iglikowski przewodniczący związku zawodowego taksówkarzy warszawski taksówkarz był państwem proszę dziękuję bardzo państwa zaproszone Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PIERWSZE ŚNIADANIE W TOK-U

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Teraz wszystkie pakiety TOK FM Premium 51% taniej!

KUP TERAZ 51% taniej

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA