REKLAMA

Test: Range Rover Evoque

Data emisji:
2019-04-18 19:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
12:23 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

czy nowy codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Wolff Czesław Gruszewski Emu wieczór witam piękne wyobrażenie to za audycję audycja tak coraz cieńszym głosem nie właśnie bardzo grubym niskim, ale właśnie tak coraz wolniej no ktoś wolniej to nie znaczy, że ciężko po prostu nowa łazienka w sensie właśnie tak sił brakuje uzbrojenia słuchają Energi jest dziś dużo, bo swoim samochodem jeździła nią nie chciałem dzisiaj powiedzieć jest taka firma, która nazywa się land Rozwiń » Rover tak sobie spojrzałem na dane dotyczące sprzedaży po to, wzrost 2013 do 2017 w Polsce kilkadziesiąt procent to nieźle cóż to my cóż nie mają w tej chwili w ofercie pamiętasz, jakie mają samochody w ofercie albo rodzić powiem wręcz uważa i Wołku drugiej generacji, ale Czyż na tym się nie kończy prawda może zobaczyć jak chcą zobaczyć w proszku co ma land Rover w ofercie w Polsce Bono, bo to jest najmniejszy samochód w ofercie jest grane Davis Wallace, a i tak i właśnie coraz bardziej się upodabnia do dolara ta druga generacja zamarła w umysłach wbre w pozorom sporo dlatego, że ma Discovery sporta od 153  000 Discovery piątej generacji od 245 jeździłem ostatnio bardzo fajne auto w ma właśnie remis rovera EVO mąka ryżowa na Wołka drugiej generacji wręcz rovera Velara, a no i 2 remisy rowery takie lego z ponad 1 klasy dużego najgorzej oczywiście czy wręcz rower, bo to ponad pół milionach najtańsza wersja, a najtańszy pewnie Discovery sport trochę ponad 150  000 najtańsza wersja no i najtańsza wersja niecałe 160  000 modelu ranić Rover Evoque, o których dzisiaj w nie wiem czy pamiętasz ten samochód miał premierę pierwsza generacja 8 lat temu my chyba rok później wzięliśmy do testów akurat mi zależało Niemcom zależało Polsce zaproponowano nam i nawet nie protestował najtańszą wersję dostępną czyli, żeby na korbki wibrator pilanie była w 200150 koni krzyżówka zna z manualną skrzynią biegów i ten samochód oczywiście otoczeniem przy tak oczywiście nie było oczywiste, ale teraz mogę powiedzieć, że po latach nie rozczarował mnie bardzo mi się nawet spodobał obsługa wtedy była łatwa, ale jak zajrzał do wnętrza tego i Wołka sprzed 8 lat, a to dużo jest 8 lat pospolitego, których o, którym dzisiaj to jednak jest spora różnica potem nowy Evoque to tak to jest baby Izraela to jest mały Wala i wnętrze ma też takie zaalarmował na zewnątrz też jest kolorowy, dlaczego Zobacz zamontowane tu chociażby Klatt chowane klamki, ale jest z tym i Wołkiem jeszcze taka ciekawostka, zanim o tej sztuce czy o tej sztuce, którą jeździłam, ale jeździł w 20 benzyną 250 koni wyobraź sobie, że w Chinach to co wspomniany w zeszłym tygodniu był produkowany etat Cleveland Orlando Intel x 7 poprzedniej generacji i ich land Rover Jaguar land Rover wytoczył proces koncernowi Young link Motor o to, że to jest podróbka tego i Wołka niech okazuje się, że Sąd Rejonowy w Pekinie zgodził się z aktem oskarżenia landu i skopiował kilka cech modelu Wołka wprowadziło to błąd potencjalnych klientów firmy już sama mówisz norma w domach z ciekawszych, opowiadając o samorządzie to jest ciekawe pozwoli, że słuchacze ceniący z Mazowsza nie ty natomiast ja nie będę wartościowo twoich informacji i zawsze robić ze Lwowa, ale dziś nie wyjątkowo milczy rynek chiński się cywilizuje ta decyzja sądu roboty np. przyszłości świat przegrał z firmą brightONE okazuje się, że ich samochód nie był podobny do pandy domagał się odnieść do tych informacji dąb, a rynek chiński wcale się nie cywilizuje 1 jaskółka nie czyni wiosnę, a to jest trochę na takiej zasadzie jak prezydent podpisuje wszystko jak leci, a potem, dążąc zorientuje, że niby taki jest, że niby taki jest niezależna Vega to jest moje takie i to wcale nie były wcale nie wykluczają aktualnie panującym prezydencja lotu, który był wówczas wcześniej również, więc to jest takie też takie zagranie po prostu, żeby pokazać, że o proszę bardzo Chiny się cywilizuje w Sośnicy wizją wszyscy tam wszystko podrabiają no dobrze to teraz starych to było bardzo ciekawe co powiedziałeś teraz przejdźmy do czegoś ciekawszego jacy są konkurenci wręcz rovera Evoque Petasz rzuca się nie pytam odczytał, żeby była też dialog między nami, że są samochody klasy premium prowadzoną tak to są samochody klasy premium i tych na opłaty te w tej konkurencji trzeba szukać przede wszystkim w Niemczech Szwecji od kupienia, bo mój strzałem mamy tu jeszcze, bo mamy Lexusa nx 1 japońskie auto mercedesa glc Porsche Macan mamy też oboje z żoną może też małego jaguara E-Pace to taka wewnętrzna konkurencja Zobacz, bo ten samochód od zewnątrz rozmiary praktycznie się nie zmieniło jak dotąd 430 parę długości z rozterkami podają 2 m 10 szerokości ma 364 wysokości to była wersja 55 pływamy 63 drzwiowa ile teraz ma wersja trzydrzwiowa jest wersja trzydrzwiowa właśnie ma właśnie to jest niespodzianka dla mnie jest taki jest bowiem pułapkę to była pułapka, ale powiem ci, że coraz więcej, bo Zobacz bardzo często hatchbacki samochody klasy miejskiej wycofują się z wersji trzydrzwiowej mówi firmy produkujące gogle będziesz ze mną no właśnie o tym, mówiliśmy natomiast tutaj nie ma, ale dobrze tobie się podoba ten samochód w bardzo prawda jest rejon poziom przepiękne nie są już rzadko używam takich słów średnio raz na 2 tygodnie i ten jest akurat przepiękny bardzo podoba mi się aranżacją wnętrza przypomina mi 2 Lara jest bardzo charakterystyczna dla tej brytyjskiej marki jest to wszystko spójne to wszystko spójne robi to samochód to jest fajne, bo chyba ta brytyjska firma jest mistrzem świata w robieniu wrażenia na tych, którzy wsiadają do kabiny nowo w Wiśle poradniki są kiepskie, ale oni w UE bardzo ich Zioło nie mamy choćby ta data to te wielkie za kierownicą gokarta niż Zobacz Dotknij mnie z Wałęsą dotyka on dobrze go KO dla ciebie to marne dla nas marna, ale dnem bramą domu mówi są jakieś tam zastrzeżenia delikatne jakościowo delikatne w co do projektu pewnych niektóre rozwiązania to są małe zastrzeżenia całość robi wrażenie w Ursusie od nowego samochodu, a my to robi wrażenie, jakby nie dla mnie to była atmosfera luksusu na konsoli środkowej są 2 ekrany, ale tylko, że co chciał go do dziś, a kończąc myślę, że ma nie ma czegoś takiego jak siadasz do BMW n p . albo do audi w ziemi o wojnie po prostu chyba my się bardzo był już przyzwyczailiśmy do jakości tych samochodów one za możliwe, że się tylko mocno walczyli o awans, ale Zobacz dobra siadamy tu nic nie razi naprawdę nic nie rażą nic nie zgrzyta tak jak kiedyś pytasz co zgrzyta to jest nawet bardzo fajnie tu zaskakująco fajnie za to cenę mieć takie wnętrze uważam, że to jest mistrzostwo świata w no i teraz tak z zewnątrz oceniliśmy chyba obaj zgadzamy się jest dobry w środku dla mnie tam naprawdę nie bardzo się do czego przyczepić no ty masz tam jakieś drobiazgi, które by ślepi zrobił, ale stylizacja jest naprawdę bardzo fajne w bardzo fajna obsługa, ale boisz się przyzwyczają do obsługi zalała rano, bo 2 × jeździłem walorem raz króciutko drugi raz poradni i powiem szczerze to obsługa jest już dość prosta, mimo że niektóre pokrętła pamiętasz mają więcej niż wówczas postać 1 funkcję można to zmieniać to jest to proste 1 rzecz to zanim ruszyła to zauważymy się nie podobała ta to już dyskutowaliśmy tak kamer obraz kamery w lusterku wstecznym, ale to można wyłączyć samą lusterku na zwykłe lusterko dźwignia zmiany biegów normalna to co znaczy normalnego zawyżeniem ograją właśnie no i przypomina kształtem BW, ale są i ruszam wziąłem silnik 20250, bo już powiedziałem są też diesle 2180, ale ostatnio za dużo w tym koncernie dieslami jeździłem prosto mieliśmy dużo jest witali się ostatnio mieliśmy wiz dla o tym, każdy zna chyba też Discovery sport no no właśnie bezmyślne dam szansę benzyniak najmocniejsze nie było, ale w 20249 słuchaj z 9 stopniowym automatem, który nie w każdej marce działa dobrze, choć nieźle w koncernie fiata różnie w mercedesie nieźle mówi Ewa Brol 9 stopni FK Szawle rysunki w ruinach inżynier nowych władz, ale ze mną sam pomysł 9 biegów też kiedyś był dla mnie kontrowersyjnych ról niektóre firmy robią lepsze inne gorsze to jest świetnie tutaj jest bardzo płynie tutaj nie ma żadnego problemu prześwit 21 cm nie daliśmy szansę, żeby gdzieś tam zarysować spot ten samochód, bo po prostu nie szukaliśmy terenu nie nie ma po co wierzymy, że głębokość brodzenia 60 cm jest bardzo dobrze wyciszony samochód bardzo fajny układ kierowniczy to jest coś takiego co poleci nie wiem czy my po prostu może za rzadko jeździliśmy jeszcze ty mnie wręcz uważam, że to jest dla mnie cały czas jakaś nowość ja np. wsiadając tak jak kiedyś wsiadając do volvo uważam, że chyba bym wolał volvo niż audi BMW Mercedes to teraz mercedesa, dlatego że rzadziej nie mieści się Torus system to na etapie, że wręcz rower robi tak fajne te nowe samochody szczególnie SUV-y, że ja w tej chwili szkockim biorąc samochód na tydzień to szczególnie osób, a nowy dziś, gdy to w nas właśnie, bo w tej marce to faktycznie nowe mówi dość cały koncern też robi szczególnie SUV Jaguar zaczął robić też SUV-y, ale Jaguar robi nie tylko SUV-y prawda zamierzamy je jeszcze no to powiedzieć, że mam ogromną frajdę zjazdy to fajne samochody są to są wolne samochody i teraz zerknął na cennik nowo, czyja to znajdą jakieś wady i wady takie na pierwszy rzut oka, bo po przejechaniu 100 kilkudziesięciu kilometrów no nie za wiele można słowa powiedzieć, że w tym że, aby dziś mogą w Łodzi nowość do tej do tej pory, że możesz nie tylko mają też państwo podchodzi do samochodów bardzo tak, a przywiązując się do wszystkiego my za każdym razem, wybierając auto czy, opowiadając o samochodzie to sprawia wrażenie osoby, która w któż będzie los sprawia wrażenie osoby aktywne, choć ostatni samochód w życiu, ale i ty i to jest bardzo niefajnie, dlatego że ale z drugiej strony to 10 czy nawet jeszcze 5 lat temu jednak problemy się coraz bardziej zamożni jako społeczeństwo jako Polacy nawet jeszcze 510 lat temu to by jak faktycznie do tego samochodu podchodziło tak bardzo wiele, żeby to było takie by, a trasą nowe sposoby finansowania wartość samochodu dużo łatwiej ustalić na kilka lat do przodu przewidzieć utratę wartości i można się tą motoryzację cieszyć w sposób dużo mniej zobowiązujące po prostu, że np. za 3 lata już sobie coś w wagonie jest cała masa wraz z firm oferujących wynajem długoterminowy mówiłeś o finansowaniu to zobaczmy co tu warto finansować, jakie są to ceny i coś inwestują w 155  000 kosztuje też dwulitrowy diesel o mocy 150 koni z automatem i napędem 4 koła kosztuje ten samochód już 27 z waszej listy, bo ten standard standard to jest niestety ani automatu nie napędu no ładnie lepsze wyposażenie, bo taka podstawowa wersja lepsze wyposażenie no to już oczywiście już oczywiście cena rośnie my odmiana 20300 koni z automatem 9 stopniem kosztuje 2701000 zł ten samochód mąż oczywiście napęd na 4 koła w suitę 250 koni którymi jeździłem 7 ,5 sekundy do setki wydawało się, że jest lepiej, ale to nie ma znaczenia czy 7 ,5 przyszłości połączyła się mi pół wystarczający zapas mocy i powiem szczerze, wierząc krótko, bo oczywiście zrobimy kolejną edycję biorąc samochód na na parę dni, ale daje mu duży kredyt zaufania nie zawsze tak jest po pierwszych jazdach czasami są już takie rzeczy, które cię bolą tutaj właściwie bardzo dobre wrażenie wręcz Rover Evoque druga generacja przynajmniej z silnikiem benzynowym jest 9 stopniowym automatem bardzo sympatyczne auto są warszawskie w sobotę Holendrzy pięknie zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast! Wybierz pakiet Aplikacja i WWW - słuchaj gdzie chcesz i kiedy chcesz!

Kup teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA