REKLAMA

Test: Porsche 911

Data emisji:
2019-05-07 20:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
12:32 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobry wieczór dobry wieczór jak na najbardziej na miejscu, bo dzisiaj, jakby ktoś zauważył jest dwudziestym 40 kilka minut prawdą i 40 kilka minut i tak będzie nasza audycja nadawana przez najbliższe jeszcze prawie 3 tygodnie, czyli do 24 maja do piątku przed wyborami do parlamentu Europejskiego, a potem wracamy do normalnej ramówki, czyli chodzi po dziewiętnastej 45, ale rytm naszej audycji Rozwiń » tygodniowe śnieg zmienił wtorki czwartki testy i dziś właśnie ten zapowiadany wczoraj samochód, o którym muszę powiedzieć, że wydawało mi się, że już nic nowego nie powiem co prześledziliśmy 911, ale okazało się, że to jest nowa generacja, a to nie wiedziałem wiedziałem to taki żarcik był, ale pomysł, bo wolałbym, żebyś ty przypomniał boja tylko pamiętam, że pierwsze Porsche to był rok 1964 z literkami jest cyframi 9113 generacji to musiało być lepiej trzęsie, by się sprawdził słowa i role są podobne toż to samochody 1 z niewielu samochodów, który powiem ci, że po 50 ludzi wcale nie są modą granatowy wywołuje żywe jak mają się do mniej więcej podobny kształt karoserii, ale podobną linię ma, ale to jest mówienie o tym, że siódma generacja zysk netto taka gruba przez co tak, ale w pierś z Rosją, ale żyje pierwsza nie sądzę, by to dobrze pierwsza generacja była produkowana przez bardzo wiele lat, bo 31004 . do 1989 roku tyle to będzie 20 w dziejach rozszerzyć kolejna to co do bardzo długo 25 kolejna bardzo krótko, bo tylko przez 5 lat do roku dziewięćdziesiątego trzeciego dnia 1004 . ne kolejna również 5 lat na jego konto okresu trochę się wydłużyła, dlatego że mamy Porsche 9 większość to są samochody nazwane Wod-Kan, czyli z hydraulik z ogonem wodno-kanalizacyjnym, dlatego że wcześniejsza 3 generacje miały chłodzenia powietrza natomiast mogą ludzi będzie większość od dziewięćdziesiątego ósmego roku Porsche 911 zaczęło korzystać z chodzenia na cieczą czynniki bokser były wyłącznie wyłączyli silniki, w których Tłoki pracują poziomu to naprzeciwko siebie miną, ale słuchaj także pomyślany, że tego nie pamiętam, ale wiem, że już od dość dawna Porsche 911 tys Carrera Carrera 4, czyli z napędem na obie osie to są te najsłabsze wersje najsłabszy dosłownie najsłabsza, ale jeżeli teraz naj naj słabsza Carrera ma około 400 koni, bo jeszcze nic nie mamy w parku no to chyba nie jest bardzo słabo potem skorelowane z Ikara 4 jasne jeździliśmy karą 43 napęd na obie osie tym razem już 450 koni jest pod maską potem jest Carrera GTS też jeszcze dokładniej niż wymieniona będzie Diakonia chyba 480 moja najmocniejsza to takie Porsche 911 to są turbo ostatnio ja jeździłem chyba, która miała 560 koni turbo IS on się nazywał no dobra, ale ta nowa generacja po 7 latach, jakby zerkał na zdjęcia to na pewno zauważą, że przy 3 niespecjalnie zmienił natomiast fakt opowiadana, ale my no troszeczkę, bo lampy LED inne, owszem, trochę inny grill, ale tych, jakby zobaczył na tym to być zauważył, że tam jest zmiana kolosalna co ja jako entuzjasta od czasu do czasu, bo nie tak chodzi mi przechodzi nachodzili się potem gniewał wracam i znowu nie mogę patrzeć na inne to ja rozróżniam to samochodowymi widzisz rura co ta różnica jest bardzo ja dlatego tak zaprotestowała, że dobrze no ja tutaj tak patrzy oczywiście jeździła, więc naoglądałem czarnym tu na zdjęciach, które sobie wspólnie oglądamy jest akurat granatowym model, ale tym się zmieniło upodobnił się np. prochy żołnierzy, a my już uważane jest podobny taki jest podobny, a wieś jest szerszy od poprzednika i to jest duża zmiana 10 cm waży bardzo dużo, ale przypominam, że to samochody na zawsze były w 2 rozmiarach to znaczy samochodu z napędem 4 koła zawsze były, chociaż już czasie zmieniło, bo w poprzedniej generacji była różnica 4 cm, a w tej w tej obecnej, o których mówimy właśnie już niema tej różnicy szerokości i 4 oraz jest tak samo szeroka czwórka dobra patrząc na zewnątrz czy nasz samochód jak to czy Teresy tak samo szeroka czwórka mówi o tym, że zwykła karano od kary 4 była węższa Carrera czworga zawsze była szersza no może coś powiedzieć, że teraz się to szerokość nie zmienimy nie szerokości są takie są w tej chwili niezależnie od tego czasu poważnie co rusz dochodzi różnica była 4 cm właśnie o tym trzeba wspomnieć natomiast dobrze co jest najważniejsze rzeczy wygląd w ogóle pozwalać na kolana mówiąc kolokwialnie podobać się to jest dla mnie bardzo muskularny samochód on on robił szczególnie szczególnie ten cel, który pierwszy odbył się 34 centy o 10 cm do poprzednika to zauważyłem nóż uważam, że słowny może 3 tylko chciałbym tutaj na tą szerokość będziemy jeszcze musieli marznąć muszą się upewnić leżą aż upewniłem dziś poczytają o tym, ale właśnie właśnie też nie to trochę zaskoczył natomiast na zewnątrz, by nie jest brzydki co nie to nie jest nowość, ale jak wchodzę do środka teraz razem z obu graczy z państwa właściwie czy i patrzeć jest 1 rzecz, która mnie razi od razu dni zacznę, jakby zobaczył dźwignia zmiany biegów też taki malutki Drążek jakoś nie pasuje do tego muskularny Hodura jest bardzo ważna wyraża nadzieję, że zabawka, ale mówiono, bo wiesz no i wyposaża pierwsze wrażenie no to wsiadaj z Manuelem będzie też nam będzie w drugiej połowie roku czy już w połowie roku będzie to manualną siedmiostopniową na razie to jest właśnie ciekawostka nowość 8 stopniowa dwusprzęgłowa stanie się jednak w poprzedniku, czyli taka już jak Panama, że dwusprzęgłowa Ks powiedz mi, a jest jakikolwiek zegar, który nie ciekło krystaliczne noc wydają się, że te wszystkie przed tobą 2 to nie są ciepłe okrycie to nie pamiętam, że bony był on miał wskazać w jednostce lub natomiast np. nocą ogromną obrotomierz, a właśnie zegarami sedno rzeczy trzeba bardzo sobie czujnie ustawić kierownice boja się tak ustawicznie za bardzo im Noto np. tych 2 skrajnych zegarów wieniec ci trochę to co zasłaniać to poduszeczki zapomniana, ale nie gniotą, choć rząd za Nisko czy za wysoko na wlewa się usunąć wandali trzeba sobie zostawić bez 55 takich okręgów przed tobą więc, żeby wszystko wszystkim widzieć to trochę się za ciekawostkę Buffo grząskie błoto go w obronie no właśnie, ale jak w ogóle wnętrze tak patrzy na ekran duży ciekłokrystaliczny szli na konsoli środkowej bardzo fajny w obsłudze no gdzież podziały wszystkie ma przyciski pokrętła do klimatyzacji czy ktoś nie ma przycisków pokręteł są takie widzisz tutaj na dźwignię zmiany biegów są takie oto nowa Góra gradowa udział, ale co wywołuje z tym coś nam w dawnym i już wiesz jak zawsze, jeżeli dasz Góra dół to tam się tym co temperatura na pojazdy najważniejsze wyższa niż wcale to rozumiem, że można zmieniać w czasie można się domyślać, że może z tym nie to dobrze, że można zmieniać czy taki przyjazny przyjazny na swoje duże zmiany z takich technicznych widzimy, że to samochód nie jest zmienił się w środku na zewnątrz jeśli chodzi o takie zmiany konstrukcyjne to zmniejszono udział Stali w karoserii zwiększono udział aluminium, ale i tak samochód jest cięższy o 50 kg filtr cząstek stałych ciekawostka w silniku turbo benzyna nową twarz co się zdarza teraz rozcięli jeśli chodzi o tryb jazdy nowe tory płeć to słuszna szantaż na końcu w witrynach zdjęła wyjazdu Reding tylko łeb tych wypłat nie używałam go, bo to 2 dni którymi jeździła mijamy 2 pełne dni do możliwości jazdy notą było sucho no, więc słusznie nie wygłupiaj się z działa śmieszne noża co pewnie moment jest niższy albo zmienia no bardzo nas słuchaj czytałem o tym, słuchać znowu jak w odmianę tam są mikrofony przy tak wiem, w które odczuwają mokrą nawierzchnię tak czy wilgoci jednak do czytamy o tym, ale wiesz to by to treść tablicy ciekawe i w ich dostosowują wtedy tak, że sugerują włoscy reagują dostawcy tak czy wiesz co myślą, że taki żar z mikrofonami, a skoro tylko czytałeś 23 lat, ale z regionu, bo zazwyczaj wcześniej, że jak w samochodzie to było słoik, gdyby nie słyszałem, że ma tutaj przy tym, a piesi wyjazd jest to nowość zupełna rok w złej sławie, ale wrażenia zjazdy coś to związek ten samochód kosztuje w dolarach wersji prawie 1 000 000 zł, a chodzi o bombach zwykłej prostej 503 soft Shell są wyższe muszą być mu muszą zaś może być jakieś uzasadnienie do wydania jednak tych 150   000 EUR na auto która, bo jest wyszłoby z każdą kolejną generacją robi się coraz droższa, ale też może coraz bardziej wymagający słuchacz 595  000 sztuk oraz napędem na tyły z napędem na obie osie, którą jeździłam kosztuje 633  000, czyli tam 30 kilka tysięcy więcej jest jeszcze kabriolet, którym jeździłem jest tylko 50  000 najtańsza wersja droższa, ale ruszamy słali dźwięk jest filtr cząstek stałych nie wiem jak to ma jaki to ma wpły w na dźwięk silnika nie pamiętam dokładnie czysty filtr, by było inaczej czy nie przyjemny dźwięk nawet nie w trybie sport 4 rury z tyłu to widać w tej wersji jedno w tej wersji Niewiem czy w tej najsłabszej Carrera też będą 4 rury, ale Wisła 3 i 4 chyba do setki ma to w końcu jest szybkie auto nie żyć start tylko 37 Malezja w trybie w słonecznym sport Chrono pomniejszonego o 3 koło nosa odpowiednio i 34 może chodzi o karę 4 SA jednak zło w końcu, bo tak to w końcu to są takie osiągi, że o nazwie turbo w SP 3 mamy rację ma wiele brakuje mu słuchaj to w ich zresztą ja nie będę się tutaj krygował, że to za zbrodnie dla mnie samochodzie wolałbym tego od 7132 wojnie z samochodem do dla nas tych, którzy mama, gdy już od 15 lat no teraz narzekanie udawanie, że to 900 jedenastka to już jest wiersz dla snobów, że to, że to mało oryginalne Noto to pewnie by mnie pozbyć się prawdy no je po prostu świetnie się ten samochód nalewać do euro wydano 9 teraz są bardzo fajne warto takiego auta warto takiego auta, chociaż raz w życiu spróbować ja mam za sobą mam dobrze oceniały swoją tak czy domniemane ujawnienie w drzwiach szafy włoszczyzna poszanowania co oznacza, że go oczywiście pamiętam to jest świetny test, chociaż właśnie, jakby mi umknęło, bo to z 5 lat temu jeszcze realne związany mianował się, że ich 89 mowa w VAT właśnie IT IT i wywieźli tutaj o swojej byłej nie wiem czy tutaj jest identycznie twardo czyniono w tym jakoś nie wyczuwam tej twardości, którą pamiętam, że w swojej była przy tym narzekał na nią czy nie to, że każdy samochód takie rozwiązanie dla uczelni wspomina się skończyła nadał Senatowi znak czasów Kac prze przejrzeć ogłoszona jeszcze przypomnę, że takie Porsche to ma to tylko 4 ,5 m długości tylko to w Mar 30 słuchali na 30 w wysokości pół trochę ponad 1 , 5 tony waży noszą już mówiliśmy 450 koni prędkość maksymalna 306 zapomni nie miał, gdzie testować w ogóle zupełnie zużycie paliwa no ja powiem szczerze poniżej 13 nie zszedłem na setkę, ale jakoś tam jadąc wolno pod Warszawą chwila na złodziei było 10 lat, gdyż to były krótkie odcinki usiłowałem to zresetować walczyć z tym, ale chyba nie o to chodzi w takim samochodzie natomiast byłem ciekaw coś co ten komputer mi pokaże jak będziemy mieli go jeszcze możliwość przetestowania na torze mam nadzieję, że to będzie jakoś w końcu czerwca czystą maja w Noto też powiemy o tym, mam nadzieję, że będzie będą mieli też na dłużej, bo to było takie przed tymi testami majowymi dwudniowe zapoznanie się samochodem lepsze to niż jest bardzo fajnie Porsche 911 po raz pierwszy siódma generacja naszych rękach kończyły się piękny Sławek Olszewski Jacek Balkan Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!