REKLAMA

Alzheimer - co jeść by nie zachorować cz.2

Data emisji:
2019-05-14 13:50
Audycja:
Przewodnik TOK FM Na Zdrowie
Prowadzący:
Czas trwania:
01:33 min.
Udostępnij:

Wczoraj przedstawiłam państwu pierwszych 5 produktów z listy 20, których regularnie jedzenie zmniejsza ryzyko zachorowania na Alzheimera. Są to awokado, bataty, borówki i inne jagody, brokuły oraz pozostałe warzywa z rodziny krzyżowatych. Rozwiń »
Dzisiaj ciąg dalszy listy:

A więc:
- Gorzka czekolada - Jej jedzenie zmniejsza ryzyko udaru. Jest bogatym źródłem flawanoli, których spożywanie ogranicza miażdżycę, pogrubienie i stwardnienie tętnic, przywraca ich elastyczność tętnic oraz zapobiega przyklejaniu się białych krwinek do ścian naczynia krwionośnego

Dwa: fasola. Jest bogata w przeciw utleniacze, fitoskładniki, białka roślinne, żelazo i inne minerały. Badania pokazują, że jej spożywanie podobnie jak czekolady zmniejsza ryzyko udaru. Fasola może obniżać poziom cholesterolu i regulować poziom glukozy we krwi, nawet wiele godzin o spożyciu. Dzięki czemu zjedzona rano wpływa na poziom cukru i insuliny podczas kolejnych posiłków.

I ostatni dziś produkt:
Grzyby. Zarówno świeże jak i suszone czy sproszkowane podnoszą odporność organizmu i łagodzą stany zapalne w naczyniach krwionośnych w mózgu. Pieczarki to doskonałe źródło witaminy B12, która chroni przed chorobą Alzheimera. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

przewodnik TOK FM na zdrowie w dzień dobry Ewa Podolska wcielić przedstawiłam państwu pierwszych 5 produktów listy 20, których regularne jedzenie zmniejsza ryzyko zachorowania na chorobę Alzheimera są w awokado bataty borówki jagody brokuły oraz pozostałe warzywa z rodziny krzyżować dzisiaj ciąg dalszy, a więc w Gąskach, którego jedynie zmniejsza ryzyko udaru jest bogatym źródłem Jovanović, który w spożywaniu ogranicza miażdżycę pogrubienia i 2 i przywraca ich Rozwiń » elastyczność oraz zapobiega przyklejaniu się w białych krwinek do ściany naczynia krwionośne w 2 fasola jest bogata w przeciwutleniacze fitness składniki białka roślinne żelazo i inne minerały badania pokazują, że spożywanie podobnie czekolady zmniejsza ryzyko uda to za lat może obniżać poziom cholesterolu i regulować poziom glukozy we krwi nawet wiele godzin po spożyciu dzięki czemu zjedzone w wpływa na poziom cukru insuliny podczas kolejnych posiłków i ostatnich produkcji do zarówno świeże suszone sproszkowane podnoszą odporność organizmu i łagodzą stany zapalne w naczyniach krwionośnych mózgu pieczarki to doskonałe źródło witaminy BL 12, która chroni przed chorobą AIDS HIV w ciąg dalszy listy i jutro przed 14 Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEWODNIK TOK FM NA ZDROWIE

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast! Wybierz pakiet Aplikacja i WWW - słuchaj gdzie chcesz i kiedy chcesz!

Kup teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA