REKLAMA

Serce a ruch - podsumowanie !

Przewodnik TOK FM Na Zdrowie
Data emisji:
2019-05-31 13:50
Audycja:
Przewodnik TOK FM Na Zdrowie
Prowadzący:
Czas trwania:
02:01 min.
Udostępnij:

Przez cały tydzień Przewodnik medyczny poruszał temat: serce a ruch. Dziś podsumowanie. Rozwiń »
Ruch jest niezbędny dla tego, by nasz układ sercowo - naczyniowy dobrze funkcjonował.Jeżeli ktoś z Państwa pamięta zasadę - 3 x 30 x 130. czyli powinniśmy uprawiać aktywność fizyczną, co najmniej trzy razy w tygodniu, przez minimum trzydzieści minut, z poziomem tętna około 130 uderzeń, to mam informację. Jest ona już nieaktualna. Według WHO - umiarkowany wysiłek podejmowany powinien być pięć razy w tygodniu.
Jaki wysiłek ? Na pewno nie tzw "pakowanie" na siłowni podnoszenie ciężarów itp.
Dla serca najlepszy jest wysiłek aerobowy taki jak: piesze wycieczki, bieganie, jazda na rowerze, rolkach, wrotkach lub łyżwach, pływanie, bieganie na nartach, aerobik, szybie chodzenie, wchodzenie po schodach, praca fizyczna w ogrodzie.
A co to znaczy umiarkowany wysiłek fizyczny ?

Umiarkowana aktywność fizyczna to taka, która powoduje zmęczenie oceniane przez pacjenta na 5-6 punktów w skali 10-stopniowej.
Innym miarą jest zalecane przez WHO przejście dziennie 10 000 kroków.

O ruchu zdrowym dla serca a także - jaki wysiłek jest możliwy dla osób chorych na serce, a także dla tych, które mają wszczepiony defibrylator lub rozrusznik będę rozmawiać ze specjalistą - kardiologiem dr Dominiką Pyszno-Prokopowicz w najbliższą niedzielę o 16. w audycji u TOKTORA Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
przewodnik TOK FM na zdrowie w giełdowej Ewa Podolska przez cały tydzień przewodnik medyczny poruszał temat serce, a ich ruch dziś podsumowanie jest niezbędny do tego, by nasz układ sercowo naczyniowych dobrze funkcjonował, jeżeli ktoś z państwa pamięta zasady oraz 30 × 133 powinniśmy uprawiać aktywność fizyczna co najmniej 3 × w tygodniu przez minimum 30 z poziomem cen na około 134 Tomasz informacji jest ona już nieaktualne wg WHO światowej organizacji zdrowia WHO Rozwiń » umiarkowany wysiłek podejmowany powinien być 5 × w tygodniu, jaki wysiłek na pewno nie tzw. opakowanie na siłownię podnoszenie ciężarów, gdy woda itp dla serca w najlepsze jest wysiłek aerobowy taki jak pies wycieczki bieganie jazda na rowerze rolkach wrotkach łyżwach pływanie bieganie na nartach aerobik szybkie chodzenie chodzenie po schodach prace fizyczne podmioty te, a co to znaczy umiarkowany wysiłek fizyczny umiarkowana aktywność fizyczna to taka, która powoduje zmęczenie oceniany przez pacjenta na 5 do 6 punktów w skali dziesięciostopniowej lub inny wie on jest zalecany przez WHO wyjście dziennie 10  000 kroków o ruchu zdrowym ACCA, a także, jaki wysiłek jest możliwy dla osób chorych NFZ, a także dla tych, które mają wszczepionych defibrylatorów lub rozruchy będą rozmawiać ze specjalistą kardiologiem dr Dominiką Cieślik Prokopowicz w najbliższą niedzielę o szesnastej w audycji u TOKtora przewodnik medyczny od poniedziałku do piątku przed 14 w mój przewodnik TOK FM i na zdrowie w nie masz czasu posłuchać następnej audycji znajdziesz ją jako podcast na tokarce Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEWODNIK TOK FM NA ZDROWIE

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

40% rabatu w zimowej promocji TOK FM. Nie czekaj - zdobądź swój pakiet "Aplikacja i WWW" z solidną zniżką, aby słuchać wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!