REKLAMA

Cudowne lata Agnieszki Pilaszewskiej

Data emisji:
2019-06-23 13:20
Audycja:
Cudowne Lata
Prowadzący:
Czas trwania:
36:04 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk kończą się państwo ponownie w towarzystwie pani Agnieszka Pilaszewska dzień dobry dzień dobry właściwie nie musiałbym pani przedstawiać wystarczy, że odezwała się pani, by wszyscy wiedzieli, kto jest moim gościem nie sądzę nie nie ja tak dużo nie czytam wcale, ale obok to jest moja subiektywna opinia Krystyna Czubówna pani najbardziej rozpoznawalny kobiecy głos w Rio łamał dziękuję, więc okres Rozwiń » jego głos w ogóle nie zależy od nas wszak pracuje nad głosem pracowano całe życie aktor pracuje nad głosem, bo to jest jedno z takich podstawowych narzędzi naszej pracy, więc VAT zaraz po szkole została zaangażowana do teatru one jeszcze w szkole nieprzerwanie w nim jestem już od dziewięćdziesiątego siódmego to jest sporo lat, więc ja za każdym razem, kiedy gram na scenie no to jest można to uznać za pracę nad nad emisją głosu tak no tak, ale praca nad dymisją prace nad bardzo to 2 różne sprawy wiem, że aktorzy też usiłują rozmaitych narzędzi próbować by, by ten bardzo zmienić do dodać pewne charakterystyki, która pozwoliłaby rozpoznawać, która jest po pierwszych zdań na powinni to robić przynajmniej, bo ta średnica jednak powinna być głos średnica głosu powinna być dosyć taka szeroka badanie na 2 dźwiękach ale, ale nie wiem czy teraz inni aktorzy od dziecka bardzo lubią bawić, ponieważ imponowały mi jako dziecku oglądającym namiętnie, a telewizje bardzo mi imponowały panie piłkarki przygotowują się tak nas tak Edyta Wojtczak Bożena Walter tak mogą miałam Bogumiła van der tak Bogumiła Wanda i to po prostu to moje uwielbienie dla dla tych pań spowodowało, że jak tylko znajdowałam jakąś gazetę, w której był zapisany program telewizyjne tego nie było za dużo tam pamiętam zaczynał się zawsze siódma 15 rolniczy kwadrans jak w domu zamkniętym pokoju to była moja ulubiona zabawa bawiłam się właśnie taką panią spikerka, a przewożą też zrobiła pani nogę na nogę, bo to nie takiego po prostu tylko czytałam czytałam górowała tylko bardzo lubią zabawę bawiłam się system panią Anię z telewizji właśnie czytam program pamięta pan to, że on panie czytały, a kilka razy dziennie kilka razy dziennie albo na całe dni albo ona na całe wieczory co tam będzie po kolei prawda Krystyna Loska słynęła z tego, że zasuwałem na Tamka znaczne na umiała ta pani niesamowitą pamięć takie rzeczy mi pan Marek miał tam 6 lat 7 domyślił się, że zastosowana Tamka oznacza mówiła z pamięci dziękuję i niemal w Iranie pani mnie zaskakuje język jest my strasznie żywym organizmem bardzo zmieniają Niemcy się, że tak mówi, ale artyści generalnie wzbraniam się od tego by używać form które, gdzie siłą rzeczy przypisywane słabo należne są tylko młodym ludziom w wieku szkolnym, bo woli używają takiego języka pani mówi mam tak dziś mówię sobie chcę moje życie mój język wprost do zacznijmy od początku właściwie stereotypowo nasza rozmowa powinna przebiegać tak są cudowne lata tak mój gość związany jest nierozerwalnie w pamięci widzów seriale miodowe lata, a pani dość, dlaczego miałbym mieć akcji to westchnienie oznaczeń, więc dla aktora chyba nie ma nic gorszego niż taka szuflada, którą po prostu się wcielenia a, a sam siebie ona jest chroniony i tam w tej szufladzie zostaje na wieki i ja mam taki czasami wrażenie, że jako ten ciąg lista od psa Szarika ja też w tej szufladzie z napisem miodowe lata troszeczkę pozostała mi nim, a dla mnie ten etap definitywnie zakończy ja wiem, że stacja cały czas emituje te odcinki, w których grałam i nawet się spotykam takimi reakcjami wśród widzów tego serialu o Jezu, ale fajnie, kiedy będą nowe odcinki do ludzi myślę, że po prostu to dalej kręcimy to jest jakaś taka nowa świeża produkcja atest sprzed 20 paru lat córka miała wtedy trzylatka, kiedy myśmy zaczynali kręcić, a ja skończyłem jak ona, a skończyła 4 miał niespełna 5, więc to jest w ogóle taka zamierzchła przeszłość tak, ale ci, którzy zwracają się do pani z wyrazami sympatii z pewnością patrzą na seriale na serio natomiast spoglądał na niego jako zjawisko strony mieliśmy do czynienia w polskich telewizji do zdecydowanie to był chyba pierwszy taki sitcom jego formuła w ogóle realizacyjna też grane na żywo przez rodzinę szycia, żeby wyszedł grane na żywo starczy żydowskimi graliśmy publiczności, która jest w teatrze jednocześnie do tych 4 kamer rozstawionych na scenie tam stał wóz transmisyjny pod teatrem, bo to był bardzo bardzo mordercze nagrania dzień zaczynał rano od takiej próby kostiumowa charakteryzację innej każdy poniedziałek potem o piętnastej była próba generalna dotycząca nagrania, czyli od to było już zapisywane i potem był pierwszy spektakl z publicznością w siedemnastej drugi dwudziestej też publicznością i to wszystko było potem finansowane z tych 3 nagrań z tej próby generalnej 2 nagrań z widownią 2 wybieramy najlepsze opcje do zmontowania najlepsze sceny i to szło jako odcinek z reakcjami widowni na żywo także ta widownia rzeczywiście nie reagowała stać tylko siedziała z nami także to był bardzo długi dzień pracy, bo zaczyna tam od dziewiątej rano chyba kończy się często po dwudziestej drugiej z perspektywy widza zupełnie nie rozumiem, dlaczego pani postrzega jako szuflady to było znakomite znakomite warsztatowo moim zdaniem historia, która nie zdarzyła się nigdy wcześniej nigdy później jak tylko no ja po prostu nie mogę patrzeć na na siebie z perspektywy widza ja mam swoją własną perspektywę, która wymagała siebie bardzo duża i to się jak nie ma do tego za co, więc darzymy sympatią i t d. to są rzeczy takie na więzi umiejscowione nie chcę mówić podrzędny aktor pracuje też o to, żeby mieć te reakcje interakcji z widzem prawda, ale nie należy przeceniać, bo to jest bardzo złudne znaczyć ja uważam, że trzeba sobie samemu nieustannie stawiać wymagania niezależne od tego jak jak widz reaguje bóle mam wrażenie spotykają się z panią jeszcze przed wejściem na ten jest spotkał pokrewną duszę mają protestanckie podejście do życia tak tak tak praca praca praca projektem prace o pracach Kliczko pracoholikiem ciężkim czy zdaje sobie pani sprawę z tego, że nie ma tego progu wymagań, które stawia pani przed sobą nie ma oczywiście o sobie znać konsekwencje czasami jestem tak zmęczona, że jedno padam na twarz, ale ale, ale mam bardzo dużo rzeczy jak do do zrobienia i już naprawdę czasami wydaje, że dobrze już urlop np. wczoraj zagrała ostatni przedstawienie w tym sezonie w teatrze współczesnym już mamy wakacje, a i tak wydaje, że już NATO skoro wakacje to już mogę tak to rzeczkę odsapnąć, ale nam z kolei mam bardzo dużo jeszcze pisania i jak kończy pisać 1 projekt to natychmiast wyłania się następne który, który bardzo chce napisać niektóre projekty ze mną chodzą przez parę lat i domagają się na napisanie albo ja sobie do nich powoli dojrzewam do 1 mam taki, który chodzi za mną 15 lat już tak i wczoraj właśnie zastanawiam czy ja już bym potrafiła napisać czyszczenie jeszcze nie jeszcze można zatem jest to, że zaczekać, gdyby zechciała pani nazwać rzeczy po imieniu są scenariusze scenariusz tak tak tak mówi oczyszcza scenariusza przepraszam dla widzów takie oczywiste, że na scenariusze kocham po prostu pisać scenariusze jak się siada do do scenariusza to jest historia, która rodzi się może źle tak historia strączkowych dojrzewa chodząc wstając codziennie, wykonując prozaiczne życiowe czynności i mogę powiedzieć jak to jest ze mną po prostu, że przychodzi taki pomysł do głowy i go zaczyna obracać zaczyna się go czuć zaczyna się go dzieci czasami jest tak, że taki pomysł się w nic nie rozwija czy on jest bardzo atrakcyjne taki przynajmniej wydaje jego właścicielowi, a i wydaje się, że ma potencjał, ale się zaczyna obracać w głowie i nitki różne z niego chcesz wyciągnąć, żeby zobaczyć jakąś historię to okazuje się, że ten potencjał jest mi crash test taki po prostu taka taka bańka mydlana, która jednak pęka wtedy nie warto nie warto się nad takim pomysłem pochylać się przy nim zatrzymywać bo, bo człowiek tylko strasznie haruje, a i tak nic nie będziemy tego efektu, który chodzi to znaczy żyć się z tego nie żadne nie nie rozwinie i pani ma szczęście pani mąż na szczęście w tym mamy szczęście, że pochodzić z tego samego świata, bo bo, gdyby było inaczej to pewnie spotkały się pani z zarzutami, o czym tak bez przerwy myślę, że takiego faceta sobie nie wzięła do życia w ogóle nie ma takiej opcji no nie ma takiej opcji na no to już na szczęście jakoś tak się strzegła tych takich szybkich związków i a po prostu trafiłam na mężczyznę, który jest moim bratem w tym co robi i tym jak myślimy zresztą nie tylko o pracę tylko ten dotyczy takiego szerokiego spektrum życia, ale zatrzymują się na tej stronie zawodowej zdarza się, żeby państwo wiele godzin spędzają ze sobą czas milczeć, bo pani myśli nad swoim scenariuszem może być czarnym scenariuszu, że jak my na to no to właściwie bardzo duże już milczą ja lubię milczeć, bo ja bardzo duże o dużo gadam na scenie dużo gadamy na planach zdjęciowych na tym polega mój zawód, więc np. wczoraj wróciłem do domu i nie miał ochoty już nic mówić, bo wczoraj pracował 12 godzin gadając właśnie mówiąc, używając głosu i niewiele miała do powiedzenia z kolei Maciejewski, który siedzi sam z psem, jakie w końcu wracam do tego domu to ma potrzebę porozmawiania z kimś, a i też czasami nie nie składa, ale doskonale rozumie, że nie mogę nic więcej powiedzieć tego dnia musi też mi czas na takie zamknięcie się w sobie i po to, myślenie bardzo lubię myśleć pani woli pisać grać o to jest to w zależności od tego w jakim jestem nastroju danego dnia nawet albo wręcz wy, jakim jestem momencie dnia powiedział tak pozwalam sobie na chimeryczną ość tutaj co, ale i tak to nikomu nic nie robi prawda żadnej krzywdy to znaczny ja gram wtedy, kiedy teatr wyznacza terminy grania, bo wtedy, kiedy produkcjami ustawiono zdjęcia, więc kompletnie ode mnie nie zależy ja mam ochotę akurat wtedy zagrać po prostu musi być na tym polega praca natomiast pisać mogę sobie zawsze wtedy, kiedy chce nie powiem co bardziej lubię pana napisała pani dla siebie scenariusz mnie nie jest taki skromny nie nie wydają się to taki taką bezczelnością jest chyba może też tak jak nie wiem poeci mówią swoje wiersze okropnie okropnej jak robić zakładać na swój wiersz po dziś taki rodzaj wstydu no nie wiem są one amerykańskiej aktorki n p . które piszą scenariusze one bardzo często się obsadzają w ogóle one nadzorują są Executive procesorami prawda w Polskim prawie autorskim też jest taki zapis, że autor ma prawo czuwać nad procesem powstawania swojego dzieła no bo też najpier w napisany scenariusz, a potem do egzaminu jednak zupełnie coś innego transformacje, czyli obrazek na ekranie, więc autor ma prawo to nadzorować od samego początku do samego końca, ale oczywiście to, że scenariusz z tego prawa nie korzystają nikt tam wpuszczana na plan zdjęciowy jest już własność stacji stacja ram, a że tym zajmuje a, zamykając w kręgu rodzinnym mąż pisze pani czymś pisze dla mnie a nie dlatego, że to jest też jesteś bardzo trudne myślimy historiami Wanda i trudno jest myśleć o historii niezależnie i jeżeli ma się z tym głowy, że Chryste muszę coś napisać dla mojej żony zostanie frustrat taką na tak się nie da teraz napisał historię zasady przyjemności, której jest teraz właśnie emisji jest generalnie serial z dużą produkcją czeską i ukraińską tam gram cała masa aktorów jak tam nie gram czy nie pisze dla mnie poza tym mój mąż nie uznaje nepotyzmu nepotyzm mu zawsze śmierdzi no bo pisanie dla żony narażona zagra też trochę nepotyzm, chociaż zagrałem w glinie g Anatomia patologia, ale baza ofert o w reżyserii Władka Pasikowskiego, ale normalnie zostałam poproszona nam zdjęcia próbne spotkam się z reżyserem od rana zdjęcia próbne, które kosztowały strasznie dużo nerwów, bo te zdjęcia próbne zawsze strasznie mnie tak promują, a teraz moda na nagrywanie sen w tej mów i to o wiele bardziej się podoba na granicę w tej pan się to robić samemu w domu na telefon NIK i już jest intymnie można można, a się tak trochę wyluzować i podesłać każdą z powodu zostać aktorem wtedy też wysłano nie każdy z nas może zostać aktorem aktorem co jest jak się skończy szkołę bardzo podoba to podejście nie ma inaczej wygląda teraz każdy też dziennikarzom, ponieważ ma telefon może zrobić relację z dowolnego miejsca na świecie no tak no ale jest różnica chyba, kto robi zawodowy aktor amator taka sama różnica jest jeśli chodzi o aktorów no amatora ucina w od razu czuć no po prostu amatorką śmierdzi i koniec no aktor jest warsztat jest poważna sprawa nie wątpi pani Agnieszka Pilaszewska moim państwa gościem to są cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM informacje, a informacje zwracam jeśli możemy okres tak jasne wrócimy cudowne lata cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk pieprzy państwo bez z pewną obawą po pierwsze, chcą przedstawić my gościa jeśli państwo słyszeli Agnieszka Pilaszewska aktorka najwyraźniej kapilar setka innych obawą, ponieważ mam do pani prośby o, ale to ślad za tym co pani powiedziała na początku naszej rozmowy tak już brała pani ten program telewizyjny tak i usiłowała Bogumiła van der jak ustaliliśmy Krystyną los, skąd tak Edytą Wojtczak stronę pani to bawiło, więc myślę, że nie będzie wielkim nietaktem jeśli poproszę pani swoim głosem bardzo bardzo charakterystyczny podkreśla to po raz kolejny zapowiedziała na drugą część cudownych lat panią właśnie na kraj tak nie chce wykorzystać na dobra dzień dobry zapraszam państwa serdecznie na drugą część audycji cudowne lata już starczy co pani musiał grać w ogóle nie zagrała pani zdrowia to bardzo naturalnie to jest właśnie to umiejętność, żeby pewne pana odczucie pani zagrała wiem ta a, a pan wie, kiedy pan gra na prywatnie, bo siedzimy przez to prywatnie prawda tak no właśnie chyba najlepsze rozmowy, kiedy ludzie zapominają, że są mikrofony nie stawiają pewne warunki rozmowy tak nie było gramy nie pijemy alkoholu, bo było z reguły tak przebiegają spotkania towarzyskie wcześniej alkohol przecz no tak, ale pokaże na czym prawie każde spotkanie towarzyskie wygląda w ten sposób wówczas to uwalnia się ten ten ten Strumień który, który pozwala od uszu nie, dlaczego w umyśle myślą, a ślą ja nie pije alkohol, więc mi trudno w ogóle cokolwiek na ten temat ja jestem przeciwna jakikolwiek sposób zadłużaniu procesu myślowego, a tak higienicznego złoży pani do nadużycia tak a o co tu jakiś szczegół jeszcze pani dba w trosce o swój warsztat, bo to jest element dbałość o warsztat nie tonie tonie jako bywa po prostu dokona takiego wyboru jako jako człowiek jako aktorka scenarzystka, a to zaburza myślenie po prostu nie już i tak mam i się tego trzyma jest z tym bardzo bardzo dobrze staram się jeszcze żyć tak ekologicznie, ale nie przepraszam zaraz zaraz do tych kolegi wrócimy, ale przecież środowisko aktorskie środowisko artystyczne nie chciałbym posługiwać stereotypami imprezuje też tak to są miejsca absolutnie nie bardzo to środowisko bardzo ciężko pracuje naprawdę w to wątpi, że pracuje naprawdę trudno jest trudno jest nadużywać alkoholu jak się np. następnego dnia ma dzień zdjęciowy no przecież to wszystko co człowiek je co wypijemy to jednak odbija na tej twarzy prawda, więc na to sobie mogą na imprezowanie dosyć naprawdę mogą sobie pozwolić, czyli młodzi aktorzy na, którzy z tą nie wiem rok po szkole 2 lata po szkole proszę bardzo mogą się na stuka, acz na stokach 13 kaci następnego dnia przyjść na próbę dogorywa nawet wieczorem zagrać przedstawienia mieszka nie ona stukanie myślałem a o czym no o tym, że siedzicie i jest pani tak, żeby osoba, która deklaruje abstynencję bardzo często czuje się niekomfortowo, bo nie podąża za za tym strumieniem świadomości, jakie one jest taki trend, że po prostu wlazł między Wrony musisz krakać tak jak prawda no właśnie nie jak pani sobie z tym radzi no, a nie na luz na luzaków niej nie jest taka pewna nachalności, ale nie napije się ale, chociaż drabin wnoszenie na ten, ale ta chciałam to męczące w Polsce w ogóle nie ma żadnego nie robi na mnie żadnego znaczenia wrażenia nie już na moje życie one takie króciutkie czy naprawdę żyć tak jak się chce, jeżeli nie robi nikomu krzywdy, chyba że nie nie stroni od alkoholu nikomu nie robi krzywdę prawda jak jeszcze pani sobie wyznaczyła fundamenty dobrego życia no właśnie Eco pro proekologiczne fundamenty ma znaczy np. ostatnio duże fale zrobiłam proszek do zmywarki mamy jasny Warce nie używamy tych tabletek chemiczny wykorzystują rozumiem inne środki chemiczne liście, wykorzystując Kwasek cytrynowy Borach i sodę oczyszczoną i w życiu nie mam takich czystych naczyń po wyjęciu ze zmywarki szczotki i błyszczących bardzo polecam segreguje śmieci staram się jak mogę, ale też marne staranie no marne naprawdę chciałbym robić, więc nie jem mięsa oczywiście mało tego Maciejewski w wieku można już tak 59 lat również przestał jeść mięso najpierw w ogóle nasza córka Kornelia przestała jeść mięsa potem ja poszłam za nią, a potem jeszcze naciski do tego dołączy, gdyż jest bardzo szczęśliwa, że nie i mięsa moja bardzo np. lubię mięso, więc pozbyłam się tego nawyku jedzenia tylko i ze względu na to, żeby nie krzywdzić zwierząt i że dni zmniejszyć emisję gazów ma tak bytowanie służyło zdrowotnie, toteż podjęła pani taką decyzję, gdybym to nie służy zdrowotnie no oczywiście, że tak czy powiat taką decyzję żałuję, że nie podjął wcześniej, bo ona w każdej absolutnie służy mojemu zdrowiu to widzę n p . po wynikach badań jest dosyć wymierne prawda można można zrobić po pół roku już badania krwi widać jak to się świetnie zmieniana korzyść człowieka jedzenie mięsa znamy się 1 miejsca widzę widzę partyjne ryżowej minie nie nerwowym lekko rozmawiamy w technicznym, że wielu, a po zakończeniu audycji ile razy pani w życiu zapłaciła za nie chce wywiad nie stanie PiS ma pani bardzo awangardowe podejście do do sprawy generalnie w zawodzie aktora bardzo twardej sztywno trzyma się pani swoim zasadom trzeba się chyba trochę naginać teraz pani za to zapłaciła za zasadę moje ale jakie np. same panie stanowczo mówi to tak ma być koniec wie pan ja za każdym razem płaciłam frycowe tak się właśnie dostosowywała jak nagina łam się konto to jest kompletnie, jaki jakiś im złe podejście, bo wtedy nic się niczego nie zyskuje, a traci się swoją w moim przekonaniu zgoda ze sobą poczucie bezpieczeństwa tak tak boczek walczy bezpiecznie, kiedy wtedy, kiedy działa właśnie ze swoimi zasadami, ale pan nazwał tak restrykcyjnie zasadami myślę, że tak po prostu styl bycia w zawodzie jest styl uprawiania swojej pracy prawda my strasznie wszyscy teraz dużo pracujemy, bo życie generalnie jest ciężkie, chociaż bardzo napracować, żeby cokolwiek zarobić prawda co pozwoli stworzyć jakiś bufor bezpieczeństwa na przyszłość prawda trzeba odkładać, bo mają w perspektywie emeryturę w wysokości 1200 zł na to raczej po po naszych rodzicach widać, że zaproszenie na przeżyć więc, więc czas strasznie ciężko pracować, więc ten styl pracy, które człowiek sobie sam ustala jest absolutnie nie do przecenienia no to bardzo ważne zdaje się, że podczas naszej rozmowy słowem, które padało najczęściej pada najczęściej praca jak jest pani jedyną przedstawicielką zawodu artystycznego w swojej rodzinie tej, której pani wyszła nie tą, którą państwo było mój dziadek nie nie Jacek Adam mama jest choreografem całe życie prowadziła różne zespoły taneczne z końca choreografię studiowała zresztą profesora wieczystego zabierała mniejsza strata na zajęcia też tam uczyłam tańca towarzyskiego ukłonów wieczystego, który stworzył szkołę tańca towarzyskiego w Polsce, a ojciec mojej mamy, który był ułanem 2007 . pułku Ułanów nieświeżą był też oficerem kapitanem orkiestry wojskowej przepięknie grał na trąbce i komponował sam na trąbkę tory podobno pięknie jak nigdy dziadka nie poznałam umarł, zanim się urodziłam czy nie ma pani tego problemu walki z sobą, że jeśli nie użyje kolokwializm nie upieram się po pachy to to nie pracowałem pracowałam nie wiele osób, które nie ma w rodzinie kogoś, kto uprawia zawód artystyczny twórczy może w ten sposób ma problem w tym, żeby zaakceptować to co robi za co dostaje pieniądze dlaczego, bo bywanie na siedzenie przed mikrofonem w opinii wynikiem tak w opinii istnienie mimo opinii mojego dziadka siedzenie przed mikrofonem nie żadną pracą, ale opinia pana dziadka dla pana coś cóż zaznaczenia no jego historię jego życia dla pana znaczenie, ale opinia na temat pana pracy, ale stereotyp dotyczący ludzi wolnych zawodów dziś pozostał, a po co się nimi zajmować stereotypami, a sam myśleć co ludzie powiedzą to niema żadnego znaczenia w ostatecznym rozrachunku w ostatecznym rozrachunku to nic nie ma znaczenia nie ma bardzo bada życie ma znaczenie przecież właśnie to co pan sam dla siebie osiągnął jak pan zmienił na na przestrzeni życia ile się panu udało rzeczy, które sobie pan zamierzył albo ile to pan zaliczył jak one pana zbudowały, bo te stopy są też piękne prawda budują, ale to co ludzie panu myślą i co mówią na pana temat nie ma kompletnie żadnego znaczenia Aleksandra Śląska ma pani profesor postarza atak nie ważne co mówią i temu ważne, żeby wymieniali nazwiska piękne tak to prawda natomiast, że pani dokuczyć to się trochę jest zawodem, który pani wykonuje, który podlega czy pani tego chce nie jakiś publicznej ocenie i jak to jest przy walczyć sobie, że aktor który, którzy z widzów zrobił sobie taki mechanizm aniżeli jest dziura w pozwie zgrania, ale widzę żyje teatr moi z widzów żyją stacje, które emitują rzeczy, których grają aktorzy, a pan od razu taką wielkanocną taką paralele zrobił, że my żyjemy widzów 1 widzów no to może na na estradzie tak jak się sprzedaje takie nie wiemy krzyż z prywatnymi koncertami sprawę bardzo wielu aktorów teraz podróży jest Tramino drobnymi ze spektaklami z różnymi programami i wtedy rzeczywiście to jest taki 1 do 1 czy publiczności poza Warszawą poza tymi dużymi ośrodkami przychodzi na nas na te nazwiska, które są zaangażowane do do danego projektu to tak to tu można powiedzieć może też test 11, jeżeli się nie podoba ci to nikt nie kupujcie biletów i masz serwis dane może popaść w niebyt ale gdyby człowiek chciał myśleć i się uzależniać od tego czy widzowie go lubią, czego nie lubią to naprawdę wydają się tam takie krótkie nogi to do niczego nie prowadzi czy zaspokajanie próżności w ten sposób swojej próżności i takiego takiej potrzeby widzów takiej potrzeby najprostszej nie jest takie do końca rozwojowe wydaje mi się, że to nie bardzo śmieszy przepraszam że, że przerwę to, że pada często takie pytania, a propos pisania scenariuszy co widz chce zobaczyć musimy wiedzieć co widz chce robić różne badania fokusowe prawda co widzą podoba widz obejrzy jakieś 1 seria coś tam ktoś go tam urzeknie 1, a które dziś 1 wątek jakieś jedno zdjęcie i powie tak to mi się podoba następnego dnia obejrzy zupełnie inny serial nowego urzekł jak silna osobowość czy Niewiem kojarzy coś ze swoim życiem i już to mu się podoba to tak w ogóle nie działa to widzowi podoba, że generalnie lubimy się śmiać, bo smutno się żyje prawda, więc każdy lubi się pośmiać oderwać od jakiegoś takiego kieratu życia codziennego i troszeczkę uwolnić tę bańkę napięcia śmiechem, bo to bardzo dobrze robi dla zdrowia, ale tak nie działa partia działa moim zdaniem scenariusz napisany z pasją zaraża tą pasją tych, którzy decydują dalej go można nad nim pracować reżyser, który czyta ten scenariusz i tą pasją zaraża prawda reżyser musi pasją zarazić aktorów, którzy grają potem postaci ze scenariusza, jeżeli aktorzy grają dobrze, jeżeli są pasjonatami tego zawodu grają to nie nie odwalają jakiegoś cyrku tylko robią to rzetelni z pasją ta pasja przenosi widza widz to kochano koniec pani Agnieszko przerwa nie może też kwestia tego jak ja prowadziłem rozmowę o jej Adasia nie, ale rzecz w tym, że pani części mówi o pisaniu niż ogrze mniemam, że może pani sprawę większą frajdę, a psychoanaliza widza psychoanaliza jest w co gazetkę na temat tej gazetce przyznał, że nie mam teraz jakoś tak specjalnie takich ról, których bym mogła mówić w nieskończoność i to pod tym względem złożoności ról pewnie przez moje warunki, czyli taka słowiańska blondynka z niebieskim oczkiem, a na początku kariery nie dane mi było grać ról skomplikowanych wewnętrznie jak w takich, do których mogłabym podchodzić z szaloną ambicję i oczywiście zawsze bardzo rzetelnie traktuje wszystko wszystkie te role, które dostaje je uwielbiam grać to sprawia frajdę no po tylu latach mam dosyć rozwścieczony warsztat swój i naprawdę wiele rzeczy potrafię sobie w roli sama zbudować, a ale, ale tak rzeczywiście nie przytrafiły się takie rolek, do których miał jakiś taki dziki sentyment aktorstwo to konsekwencja wg pani talentu ciężkiej pracy jeśli jest to konglomerat tych czynników jeszcze innych to, jakiej proporcji panią wypłat w konsekwencji teraz wobec złego gustu ludzi, którzy decydują o tym kto kogo lubi widz właśnie do nich wracamy do pana punktu wyjścia no do tego też zmierzam trzyma pani poczucie, że warsztatowo to przepraszam bije pani na głowę aktorki, które są obsadzane ze względu na inne żony, skąd po pierwsze, tak mam taką zasadę, że uwielbiam wszystkich kolegów aktorów i koleżanki aktorki po prostu kocham aktorów jestem z tej rodziny jestem z tego dumna z rodziny aktorskiej to są specyficzni ludzie, którzy operują takim meta językiem mają takie duchowe skróty i emocje na wierzchu ty piękny uwielbiam próby w teatrze np. uwielbiam plany zdjęciowe, bo tamto wszystko miesza się też coś niesamowitego to jest naprawdę przepiękne przepiękne życie i przepięknie ludzie i nie spotkałam takiego aktora, który podchodził naprawdę nie spotkam nigdy aktora, który wchodzi gdziekolwiek na próbę w teatrze na przedstawienie czy też na plan i mówił, a w, a tutaj tak lewą nóżką tak ktoś tego coś tak zagram coś tak szybszy oszczędza, bo potem mam dalej lecę do minus, a potem tam dalej mam jeszcze coś tam nie wszyscy podchodzimy do tego strasznie emocjonalnie szczerze i prawdziwie tak jakby od każdej roli zależało życie być może to jest złudne w tym zawodzie czy życzenie nie może zależeć od roli to było głupie, ale tak właśnie do tego podchodzimy i jest piękne, bo za każdym razem jest w tym jakaś ostateczność no jest ostateczność, bo pan, mówi że robimy to dla uciechy i żeby się podoba widzowi prawda no to wyobraża pan sobie ten stopień rozczarowania, kiedy my tak do tego podchodzimy Beats mówi UE ta było beznadziejne niż w kratę Agnieszka Pilaszewska aktorka, która wyznaje zasadę zagra swoją rolę tak jakby miała być ona ostatnią w swoim życiu, a oka nie tak będzie no to jest puenta Tety ustania ostatniego pani wywodu już nie będą już teraz odpada krótka, ale my musimy kończyć niestety to dobrze, dlaczego zrodziła się pani nie nie, ale Ania kończy coś się zacznie coś następnego dobrze to zaczną informacji Radia TOK FM, które państwo, a nam to przerwana, a my jesteśmy na antenie tak oka dobrze to taka informacja proszę pani pani podała części co do Radia na studia o dobrze dziękuję panu bardzo za zaproszenie państwu życzę miłego dnia taka informacja później ciąg dalszy naszego niedzielnego powiązań Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Z Dostępem Premium TOK FM odsłuchasz każdy podcast! Wybierz pakiet Aplikacja i WWW - słuchaj gdzie chcesz i kiedy chcesz!

Kup teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA