REKLAMA

Opel Corsa oraz DS 3 Crossback

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-07-01 19:40
Czas trwania:
13:39 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór witamy w nowym tygodniu Jacek Balkan Sławek Paruszewski 3 audycje jak się nazywa codzienny magazyn motoryzacyjny jesteśmy państwu z państwem niezależnie od pogody niezależnie od sezonu ogórkowego jak komuś kiedyś powiedziałem, że parę dni temu, że sezon ogórkowy mówić co ty gadasz przecież tyle informacji jest nie tylko motoryzacyjnych mówiono oczywiście w audycji zawsze coś mamy, ale jednak nadal sądzę, że przed salonem Rozwiń » samochodowym w tym roku jest Frankfurt będzie taka krótka wakacyjna przerwa nie znaczy, że my zwalniamy obroty chcesz zacząć czy mogę mogę chętnie do znacznie chętniej, a potem przejdę do francuskich miał okazję oko ostatnio bardzo dokładnie obejrzeć opla Insignię najnowszej generacji, ale tak już na podnośniku przyjrzeć się ładnie, ale też nowa generacja takich można sobie mówimy o insygniach opłat, ale się starają no bo to jest segment, w którym trudno jest rosną w oczy nową Wyszyńskiego z krajowego rejestru mają duże starają się jednak nie wycofują samochodu hondy accord nie ma w Europie toyoty avensis nie ma, a oni starają się Ford mondeo nic nie robią na wizji nie, jeżeli mówi, że robią nową generację to znaczy, że nocą przed chwilą przecież nie męczy mnie się dobrze nam okazja bardzo dokładnie obejrzeć najnowszą rozstrzygnie tę, która jest sprzedaży od roku od 2 lat to ty o tym, mówi się samo życie wpuści do fabryki, w jakich przed produkcyjny kolejnej generacji no dobra nota nawija i co, a i tak jak lubimy insygnia tak jak jest to samochód ocynkowane trwałe na bardzo wygodny duży fajnie jeżdżące na prowincji dnia jak uraz do chwili zmieścił maskę innego samochodu, a jeszcze zderzak w ogóle może to naprawdę ogromne fantastyczny samochód tak i jakość wykonania niektórych elementów typu powłoki lakierniczej na zabezpieczenia spawów i t d . tak dalej no i budzi pewne zastrzeżenia to znaczy nie jest to samo zrobiono zbyt starannie, ale może tylko tak trafiłem, ale co ważne w związku z tym, że opel to teraz część koncernu Pa SA każda kolejna każda kolejna generacja każdego samochodu, który będzie produkowany przez ma markę Opal będzie coraz lżejsza tak jak astra najnowsza z generacji generacje coraz lżejsza to ten sam na to ten sam przypadek dotyczy ten sam przypadek dotyczy też corsy ja mam tutaj proszę państwa trochę danych dotyczących tego jak się zmieniała masa własna auta na zaczynam od corsy, a to jeszcze się już bardzo bardzo rzadko, ale corsa, a jeszcze się gdzieś od czasu do czasu na polskich drogach pojawia się także na bardzo przykuła w latach dziewięćdziesiątych uwagę i w tym zalewie po ma polonezów dużych fiatów maluchów była takim fajnym nowoczesnym samochodem w kanałach taki ten samochód ważył średnio około 800 kg potem mamy corsa ma, a która ważyła od 830 do 1135 kg potem mamy corsa c bardzo popularne w dalszym ciągu samochód naturalnej najprostszej wersji bez klimatyzacji z silnikiem 10 ważyła 930 z dieslem 17 ważyła 1150 kg teraz mamy corsa da, która ważyła 1000 stół do 1350 kg z dieslem w 1300 letnią dziś mamy złoża stulecie tak to skoro tak no i mamy też corsy, a która ważyła od 1100 do 1237300 kg więcej niż pierwsza generacja tak, ale mamy tutaj niewielka różnica pomiędzy corsą da kursu UE, dlatego że mam masa 1 pierwsze zaczyna się 1100 corsa de corsa zaczyna się od 1120 i co z tego, że 1237 ważone ważna część skoro nie było z 17, który to jest dużo cięższym silnikiem i zawsze narzekaliśmy, że chodzi o masę własną z Osia i czerwone i Marii tak lub zaś samochody, które tak lub Tosię dośrodkował należna, jeżeli masz jeśli masz małe auto segmentu była, która może w 1400 kg, a 1 osobą po zatankowaniu 1500 to natomiast to jest po prostu troszeczkę jest ciut sporo, ale ma się to zmienić oczywiście to zmienia teraz najnowsza generacja corsy, a która powoli wchodzi na rynek będzie np. dostępna ma tylko z Jet WizzAir będzie miał czterocylindrowy Motor na silnik benzynowy, a silnik 12 w podstawowej wersji bez turbo 75 koni z turbiną 100 koni no i ten samochód ma ważyć 10 % mniej niż poprzednik tutaj, czyli ta to szósta generacja będzie, że tak 980 kg nałożyła najtańsza na najtańsza corsa, czyli ta z silnikiem 10 benzyna o mocy 75 i Bravo i to bardzo dobra wiadomość z utęsknieniem czeka nowa klasa aktach tak tak mogą się okazać, że w nich głos, ale jasno to będziemy mówili, że działania na obrazie to Boscha i słucha jeździłem, a 2 egzemplarzami mokki 1 z 2013 dwunastego trzynastego roku z silnikiem 17 wizę tą konstrukcją Isuzu głośne to to chwytliwe, ale drugim samochodem z 2016 roku z silnikiem 16183 tego leasingu warto dużo po zupełnie inne auto, ale jedno drugie fajny sprężysty ciężkie, ale tak, więc ja lubię też MOK właśnie często zapominamy nie mówimy o nich może nie zapominamy teraz też nazwę Mokka i sport potem wszyscy w ringu, ale 1 rzecz powiemy z utęsknieniem czekam na nową corsę ostatnio mieli okazję dziś Corso z fajnym nadal jest 14 jest 150 koni myślę, że tam jakiś audycji też o tym, więcej powiemy jak ja, jaki miał takie skojarzenia, żeby porównywać do ostatnio też jeżdżę suzuki swift sport i powiem ci, że tam ten samochód fajny układ kierowniczy fajne zawieszenie nawet fotele, mimo że willa takie fotele bez tych zagłówki z główki takie zintegrowane to bez sensu dla mnie było wygodne, ale ma 2 mankamenty, którego corsy nękają od paru lat jedno pytanie wydajna klimatyzacja i drugie to jednak ta obsługa sprzed paru lat ople obsługi mają nie intuicyjną trudno zaprogramować rad jak pamiętasz insygnia sprzed paru lat corsy, ale w nowej mam nadzieję, że będzie dobrze pozwolić teraz ja parę słów o samochodzie również niedużym, bo ma 410 Marka, która wreszcie się odbiła od dna mówi wreszcie nową ja tam życie wszystkim dobrze i już praktycznie w tej chwili każda Marka ma wzrost w Polsce nawet des, który w zeszłym roku miał jeszcze spadek w porównaniu z rokiem 2017 to w tym roku wreszcie ma wzrost mimo, że ma tylko 2 modele plus ten trzeci, który dopiero wchodzi do sprzedaży co ma Ts, który wyodrębnił 3 lata temu i już jest oddzielną marką sprzedaży w Polsce mamy to test trójkę najważniejsze struktury były w ofercie jeszcze 2 lata temu bez piątka z mocnym silnikiem to trudno było opanować czasami nie był to zbyt stabilny samochód to wnętrze trochę udziwnione deszcz czwórka była dla mnie trochę zbyt niemiecka i ta miała jakieś dziwadło Niemcy to tam szyby się z tym KO no teraz trójka była najfajniejsza oczywiście biecka dziwadła wytłumacz słowem no i grup, mówi że coś jest niemieckie wzrośnie strony chronienie dżihadu dziwadła było to, że się bezsilni otwierały natomiast były w boczną siatkę rozszerzania ją natomiast jeśli chodzi o rzeczy były za bardzo się podobnie to miał być samochód takim mniej odjazdowy mniej francuskie bardziej niemiecki tak to odbieram to jest czwórka się Polsce wielu latach miała być też 4 pierwsze słyszę tylko ode mnie usłyszałem, ale teraz uważa i co co spowodowało, że sprzedaż wreszcie poszła w górę model, do których nie za bardzo przypadł do gustu dziennie w zeszłym roku do 7 Crossback nowe teraz patrzy na cenniki to już nie wydaje taki drogi, bo z 25  000 okazuje się, że trochę jeździ no wie dlatego to jest zauważone koniec władzy i ja znowu do niego osiadają ostatnio, że porównać SD 3 Rosberg wiem to wnętrze i c 5 %, czyli tymi nowościami strona jest to mężczyzna fajne to jest całkiem przyzwoicie dobrze wykończone są nie jest jako trzecią wiesz chodzi o jakość stylizacji natomiast on po prostu jest 7 dla mnie są w tym za miękkim na jak na silnik ktoś po komfortowe Krajny niech tak będzie dla kogoś z silnikiem mocnym 180 konnym dieslem to po prostu powinno być bardziej syta zawieszenie sprężyste jakiś taki lepszy układ kierowniczy może tak, ale dobra fakt jest taki, że wyciąga wyciągnął ASA z dołka, bo sprzedaż tego najlepszym z wszystkich model, bo w związku z tym z lekkim z lekkim niepokojem siadam do 3 des 3 Rosberg, którego widziałem wiele tygodni temu oglądałem się dawno, ale wsiadasz oglądać, a jest dziś to zupełnie co innego nie robimy z tego normalnego testu, bo to były tylko takie krótkie jazdy czyha moc 100 km na łóżko autostrada miasto to jest zwykłe drogi poza miejskie i oprócz stylizacji, która się mniej podoba niż do 7 niestety była wsiadać masz bardzo prosty zegar na przed sobą co jest dziwne dla koncernu Pesa, bo nie mają na kopie wielu, których ma wiele motywów piękne 2 zegary mi się zaczęło podobać się tu aż taki mały 1 zegar tam kilka możliwości, ale niewiele siedzi na środku są 3 trąby z takimi dodatkowymi panelami, gdzie rzeczywiście łatwiejsza obsługa bardzo fajne ekran panoramiczny biały za bardzo się to nie podoba, ale słyną 2 osoby tam szanują fajny za bardzo się to nie podobnie bardzo fajne to po bardzo Jeślinie podobasz mi to uzasadnić jeszcze koniec nie podoba mi się stylizacja natomiast bardzo fajne fajne jest to, że zrezygnowali z ekranu dotykowego, który tylko dotykowe w niektórych samochodach koncernu Pesa na rzecz takich dotykowych paneli poza ekranem normalnie tak jak przyciski wystarczy dotknąć kilka któż to jest dość fajne natomiast stylizacja wyroby po prostu się nie podobają ekran panoramiczny bardzo czytelne jest duży większy niż des trójce i tu się moje zastrzeżenia kończą, bo wnętrza swoich zaprojektowane wygodne fotele jak i jakościowe jakościowo uważam, że teraz to czy to nie jest jakaś marna mają marne wykończenie, ale całe moje c c wojny nie zachwyt żaden zachwyt, ale może zaskoczenie pozytywne była kursującym samochodu silnik znany 12130 świetnie nie słychać cylindrów 8 stopniowy automat do tego działa w ogóle idealnie po prostu świetnie się tym jeśli dynamika patrz dane techniczne 9 kawałkiem wydają się, że lepiej stabilne dobre zawieszenie dobry układ kierowniczy bagażnik 400 chyba przez 350 l zastrzeżenie kierowcy to nie przeszkadza, ale ktoś usiądzie z tyłu to ma z kolei na tylnej szybie taki kawałek metalu, który może z zewnątrz upiększa samochód kierowcy nie przeszkadza, bo widoczność do tyłu to nie pogarsza poza zagłówki zasłania się natomiast usiądzie z tyłu to się zastanawiać czy tam czesne nie jest, ale 4 przytulnie przez to, że na blachę na oknie no to już było ich cecha, że coś było ich XC 40 to jest maździe trójce, że pasażerowie z tyłu jeśli w ogóle są być może w ogóle tam nigdy niema jak tam samochód na zastrzyk rozbieg to zobaczą Motor to kiedy dzieciaki tak taki element ma na tylnym nie wiem co to jest zupełnie, ale słyną przede wszystkim fajnie ten samochód jeździ i mam zamiar zamówić go jakiś dłuższy też, bo zdaje się wejdzie do parku prasowego mówi o tym, program mówi o tym jakie są wyrzutów poprzedni też było no nie było poczynania też zażądać des 3 moc, ale mówimy o rozwój, ale ja rozumiem rozległ się nazbyt nadał również rdest czy też było to, za który może kontynuacja jakaś słyną przede wszystkim trzeci się podobał sługa czy trzeci podoba wnętrze stylizacja rzecz gustu 2 osoby, które jeździły samochody oprócz niej mówią, ale Super mówią to z rąk taki lakier fortepianowy co się może podobać mijanie lubi ostre krawędzie mi się robi nie podobają bardziej się podoba wnętrze też siódemki rozbić tej natomiast chodzi o wrażenia zjazdy samochodu kilkadziesiąt centymetrów co prawda krótszego, ale zastrzeżeń nie mam Jasnej zdziwiłem, że DSK potrafi robić, a więc, dlaczego też zdziwiłem, bo w tym samym zaraz Czekaj zaraz przed tym, że audi jedynkę i audio Jedynka to nie jest samochód, który źle jeździ to niczego nikt nie powie muszę powiedzieć przysiada się z 1 do drugiego odetchnąłem z ulgą, że mam takie normalne wnętrze łatwa obsługa intuicyjna, ale co jest bardzo podobnie, mimo że Jedynka jest samochodem miejskim nikt nie kroimy na rejsie co jest niezgodnie z mniejszą niż Jedynka nie jest mistrzem świata 1 z Rzeszowa, które ma dopiero parę tysięcy to jest to robiliśmy dopiero dwójką to się, więc jeździliśmy szantażowała Jedynka no, która się pojawiła w zimie brzmieć po raz pierwszy świetny samochód to oni więcej jak też się skończy natomiast pierwsze wrażenia zjazdy z 3 Crosby były dłuższe test to będzie kolejna audycja pewnie, a w przyszłym tygodniu przypomnij dziecku nie przyszło jutro rano, a Kia CEED i ją do 30 się zmieści w wersji online są proszę wskazać markę dziękujemy jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj podcastów TOK FM bez reklam. Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW" i zabierz TOK FM na wakacje!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA