REKLAMA

Test: BMW 3 i Opel Insignia

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-07-09 19:40
Czas trwania:
12:35 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór państwu ten codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM słowa warszawskie banki kończą się pięknie wtorek testowy zapowiadane wczoraj 2 samochody tym miała pomysł, żeby już nie pamiętam za to, żeby zacząć Insignię zrobić z minuty potem trójka, czyli od co poświęcimy my mamy 2 samochody, które chciałbym ma ma państwo powiedzieć 2 bardzo ważne 2 bardzo fajna natomiast natomiast trójka zaś, że tak dlatego zaczniemy od Rozwiń » dlatego zaczniemy od insignii tym razem miał okazję pojeździć samochodem, bo opel Insignia z takich popularnych samochodów segmentu da jest moim absolutnie ulubionym samochodem, zwłaszcza w wersji kombi, a ja do tego samochodu jakiś czas temu zmieściłem maskę od innego Samoobrona weszła do Boga ja rozumiem ma ponad 5 m w wersji kombi jak czasem coś mi wpadnie na sam koniec bagażnika to musi wejść do bagażnika, żeby to wyciągnę ostro i rozmiar samochodu są imponujące, ale właściwości jest Natasza nie może tego nie lubi szaleć przerwę to jest trzeci samochód w tym segmencie jeśli chodzi o sprzedaż po Super passa się bardzo dziękuję zasługuje na to do tej pory mieliśmy mieliśmy różne wizje łącznie z taką bardzo fajną wersją mam diesla w gestii 20 biturbo 210 koni też bardzo przyjemnie jeździłem jeździło samochód się pojawił w cenniku ją tak naprawdę spina cały cennik wersja jest 44210 koni automatyczna skrzynia 180  000 kosztuje ten samochód cena katalogowa to czym teraz mam okazję pojeździć jest nieco tańsze jest to wersja proszę państwa taka powiedziałbym tak Utah nowy ona nazywa się country Tourer tę wersję country Tourer można mieć z silnikiem benzynowym 16200 będzie to wtedy z automatem połączona z sześcio stopniowym, a i bez napędu na 4 koła, ale można z tego country Tourer to z dwulitrowym dieslem i będziemy albo 170 koni z Manuelem albo 170 koni z automatem 8 stopniowym albo 170 koni z Manuelem i napędem na 4 koła albo z 210 koni z dwulitrowego diesla z automatem 8 stopniowym i również z napędem na 4 koła na taką kandydaturę to są takie samochody to ceny od 53 do 180  000 oczywiście 180  000 zatem wersji jeszcze 10 koni to są proszę państwa takie auta, które są odpowiednikiem tych wszystkich fabrycznie podniesionych no, a fasad wasz para Straka Superba Skoda jest, a co tam jeszcze mamy takiego forda mondeo takiego mieliśmy na nie mieliśmy to są takim jest jest to odpowiednik no właśnie i teraz, ale to co jest bardzo ciekawa mieliśmy okazję mieliśmy okazję ostatnio pojeździć astrą z silnikiem 16 turbo 200 koni na to trwało to po prostu było tak fantastycznie jeżdżący samochód, że to po bo naprawdę coś rewelacyjnego, a teraz ten silnik jedno 6 turbo z automatem 6 stopniowym astra była z Manuelem mamy, więc dni zastanawiam się ten samochód na ile będzie dynamiczny na ile będzie przyjemny okazał się niesamowicie dynamiczny bardzo przyjemne 84 do setki zużycie paliwa spora tak jak dostępny samochód nie skasowałem, ale też sporo jeździłem tam to średnie 9 średnio 9 l jest raczej trudno do osiągnięcia 60 do więzienia jednak wciąż czy nie, bo proszę odchodziły odchodziły się bardzo czy jaka to miasto ma ogromny samochód towarzyszą jednak, że jest kg, a natomiast nowa 5 m długości, ale słucha jeszcze w dodatku na ten, a country Tourer jest oczywiście troszeczkę wyższy od zwykłej wersji zaraz państwu powiem od zobaczymy 6200 jest w nim też fajne to, że jest to obsługa wreszcie po latach zmieniona na taką dużo lepszą bardzo was więcej metra jest wyższe country Tourer od zwykłej wersji może prześwit też podobny są te samochody mają 1 cechę na pewno wyróżniają się, bo to są Kobiałki tak samo volkswageny skody natomiast wyróżnia się wyglądem, ale różnią się też ceną, a prawda są droższe wygodny samochód dzisiaj przejechał nim chyba z 500 km przy wygodnych samochód duży szybki fantastyczny autostrada, a z bardzo sprawnie działającymi multimediami tutaj jest raz nowy system, który też został został poprawiony i co naprawdę rewelacyjne samochody są bardzo często łapię na tym, że mógł takim autem jeździć na co dzień absolutnie nic mi w nim nie przeszkadza to, o czym jeszcze mógł mieć na chodzie no ja wiem, bo ten samochód też bardzo lubię, ale państwo to jest nowa generacja chyba trójki tak auto oznaczone kodem 20 produkowana tak dobrą sprawę od ubiegłego roku, że średnia premium BMW trójka to Szymuś to jest proszę nie ciebie siódma generacja siódma generacja BMW serii 3 premiera październik 2018, a targi motoryzacyjne w Paryżu od Fabrycznej 20 no i mamy mamy coś takiego w wersji mamy coś takiego w wersji Saddam zaraz będziemy mieli w wersji kombi, a no i cała paleta silników dostępna w tym momencie to są motory czterocylindrowa benzynowa i wysokoprężne i sześciocylindrowa benzynowa, a wysoką zdominował konkurs na tył albo na oś na obie osie bezpośrednia konkurencja audi marca do mercedesa audi A4 no i volvo 60 też sobie z tego roku jest nowość o nim też trochę powiem więcej, ale dzisiaj to czym miałem okazję to co miałem okazję pojeździć, a to proszę państwa miało być coś się trójka wieś albo źle pisano, ale ja też wpisywałem mi się do wożenia wpisywała w 20250 parę koni benzynę, a ja wpisywałem tak dokładnie osób 330 żeśmy wpisali no ale teraz przyszedł, a to nie to samo właśnie ono dobro, czyli być zapisani na coś innego, ale dobrze, że trójka tak tak tak tak ja też chyba nawet się bardziej cieszy z tego, że to jest waga to jesteśmy 1 rzecz, jaką długością jest krótszy od passata passat 470 opat mam wrażenie, że urósł ton, ale krótszy od passata jest Super właśnie mówiącą insygnia to jest przecież klasa to samo sedan 4, ale wiesz to nie jest takie wyrośnięte coś to porównać sobie długość z mercedesem klasy c on też nie jest różnie sobie wyobrazić mówi należy, że rolnicy będą 5 cm co najwyżej, a marca do klasy c bardzo prostsza NIK Abris wiesz w ogóle ten BMW po raz kolejny wsiadać do środka i czuje się jak się w domu, bo jednak te samochody są w tej chwili też dobrze 4 wysokość szansę dyskusji dotyczy tak, ale wiosną trudno by segment premium niekoniecznie wśród ścigać na nie czują się dziennikarze na samo volvo jest taki jest długi audi A4 też nie dobra mamy najnowszą trójkę, kiedy 20 cennik od 150  000, a nawet tak 150  000 za podstawową wersję 2 l benzyna ma 180 koni, a 2 l WizzAir ma 150 koni najtańszy będzie dwulitrowy diesel oczywiście o mocy 150 koni z manualną sześciostopniową skrzynią oznaczenia na tylnej klapie 18 da oznaczenie 20 to już 190 koni na bardzo panu, ale za 160  000 i tras tak jak samochód wygląda nie pomylisz rozliczyłem natomiast mam wrażenia, że odzyskał taki swój charakterystyczny kształt i tak jak przez pewien czas mam trójka była do pomylenia z piątką piątka była po do pomylenia z siódemką teraz nic nie będziemy, dlatego że samochód ma w sobie bardzo dużo takiego ma oczywiście co zauważa tego dalej na marcowym w ramach MSW ma własne dna i bardzo dobrze to jest mój chyba nie wiem czy nie jest moje ulubione kiedyś powiedziałem jak jeździłem hybrydową wersję wniosku, że taki samochód mogę mieć dla siebie pod warunkiem, że będzie miał dobre oceny dla mnie niestety wciąż wysoka no dobra, ale jak wnętrze jak w każdym banku teraz łatwo właśnie rozważenia jak tak jak w każdym BMW dla mnie szczerze mówiąc już dziś wszystkim jest to wzorzec, jeżeli chodzi ergonomia pewnie też, dlatego że się do tego najlepiej przyzwyczaiły, ale też na pewno dlatego, że to jest po prostu najwygodniejsze najbardziej logiczne najbardziej przyjazne jakiś taki najbardziej intuicyjny, jeżeli chodzi o obsługę samochodu to to mnie zawsze łatwiej obsługiwać na BMK jest fantastyczny atak Display obsługiwane prawą rączką na kierownicy na prawym kciukiem, a na etapie ma wszystkie te informacje, które potrzebują łącznie z obsługą stacji radiowych to po prostu wygodne to po prostu działa nie potrzebujesz nie gmerał jest to też bezpieczne, bo nie odrywać wzroku od drogi, a to bardzo ładne auto bardzo zgrabne auto bardzo dobrze wyciszono do tego stopnia, że jak nasz przekroczy pomocnik przeprowadził ten samochód wsiadł do niego, a uruchomiła zda to kolejne auto albo się robi głuchy na stare lata albo albo albo samochody są coraz w sobotę na słowo daję myślę, ale wyczuwam, że to jest benzyna to jest Cichy bez rozpatrzenia okres one tutaj techniczne czy my też mamy taki powiększony zbiornik paliwa 40 l stąd, że pomysł wtedy też takie małe HR, ale w tym naszym samochodzie ten zbiornik paliwa na pewno dużo większy dlatego, że ma 60 l, bo ja na zbiorniku zrobiłem ponad 1000 km mógł bez większego problemu bez tankowania no taki bez tankowania wersja, którą mieliśmy okazję pojeździć, czyli 2 prowadzi z mocy 190 koni z napędem na 4 koła ma proszę państwa wręcz niewiarygodna 69 do setki to jest ta im się rewelacyjny wynik, a oczywiście ze skrzynią automatyczną skrzynią manualną ma proszę państwa to 71 jeszcze w soli automatyczną, ale bez napędu na 4 koła ma 68 tak to nie więcej wygląda i tak jak mówię auto jest bardzo dobrze wyciszona, a potem nie ma tylko jeszcze go nie ma w tym samochodzie nie ma za grosz sportowych emocji to znaczy ten samochód jest tak płynny grzeczny grzeczny, że naprawdę nie zauważać tych ujemne, a na rewelacyjnych osiągów na 7 są szanse ma 10  000 dopłaca się za napęd na obie osie zobaczmy ile tu jest, bo jest widzę automat 10  0007000 automat nie 7000 dopłaca nam pasują zapewne obie osie 7000 to niedużo akurat fajne napęd jest to bardzo dobry napęd w poznajemy się z najnowszą trójką i wypada to wszystko dość chyba przyjemnie przyjaźni to naprawdę bardzo udany samochód rewelacyjny samochód ma słaby, ale nie ma emocji mówi, ale jest tego silnika on jest tak zestrojony, żeby jeździł jak elektryczny samochód, a ich ja nie wiem, gdzie te emocje, ale on on jest szybki na papierze natomiast nie jest dobrze, ale ósemka czy i czy ósemka cabrio napęd, a też ma napędzać tona ich zdradzono na obie osie też powiem, że tak z tymi emocjami to raczej NKW EMC więcej emocji natomiast w napędzie na tych, którym aż czwórka kabriolet emocji aż, tyle że po prostu nie wiadomo, gdzie one uciekają jest ich mnóstwo atak no jednak napad na tym mocnym silnikiem to zabawa zawsze tak było tak było w ogóle co w najbliższych tygodniach będzie ministerstwa, bo sporo będzie fajnych samochodów coś mówiły, że będziesz miał dobrego, a ma znaczek z 30 to zupełna nowość mówią, a to aleja mówię przypomniał mazda CX 30 ta trójka wersji hybrydowej i trójka w wersji kombi prawda, ale to jeszcze nie koniec marca będzie słuchać wiele też no i klasa wreszcie na dłużej, bo ta nowa dla nas ja się cieszą najbardziej powiem państwu plonów, ale jutro jakiś samochód przyszłości jutro do sławy warszawskie tę walkę dziękujemy do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

TOK FM Premium - Radio TOK FM bez reklam: czyli TOK + Muzyka, podcasty z audycji Radia TOK FM oraz podcastowe produkcje oryginalne TOK FM. Tylko teraz w cenie 15 zł za miesiąc. Na zawsze!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA