REKLAMA

Grające terminale płatnicze. O co chodzi?

Data emisji:
2019-08-02 11:00
Audycja:
Przewodnik Finansowy TOK FM
Czas trwania:
01:09 min.
Udostępnij:

Dziś w przewodniku kategoria - zdziwienia i ciekawostki. Mastercard uruchomił grające terminale do odsługi kart płatniczych. W czasie rozgrywanego przed dwoma tygodniami turnieju golfowego w Irlandii Północnej, osoby, które zapłaciły za coś kartą, usłyszały z terminala melodyjkę oraz mogli obejrzeć krótką wizualizację na ekranie urządzenia. Wprowadzenie takiej identyfikacji dźwiękowo-wizualnej Mastercard zapowiadał już na początku tego roku, na razie jednak - poza wspomnianym turniejem - nikt tego nie widział i nie słyszał. Nie wiadomo też, kiedy i na jakich rynkach rozwiązanie może być wdrożone na większą skalę, bo to wymagałoby przecież wymiany starych terminali płatniczych. Rozwiń »

A jeśli ktoś zapyta, po co terminal ma grać - to firma ma na to swoją odpowiedź: otóż dźwiękowa i wizualna identyfikacja marki wzmacnia jej rozpoznawalność i pozytywne skojarzenia.

Mastercard zresztą nie jest jedyny w takich planach. Także VISA poinformowała, że chce wdrożyć dźwiękową-wibracyjną indetyfikację w 25 krajach. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

przewodnik finansowy TOK FM Aleksandra Dziadykiewicz dzień dobry dzisiaj w przewodniku kategoria zdziwienia i ciekawostki MasterCard uruchomił już grających terminale do obsługi kart płatniczych w czasie rozgrywanego przed 2 tygodniami turnieju golfowego w Irlandii północnej osoby, które zapłaciły za coś kartą usłyszały terminala melodyka oraz mogło obejrzeć krótką wizualizację na ekranie urządzenia wprowadzenie takiej identyfikacji dźwiękowo wizualnej MasterCard Rozwiń » zapowiada już na początku tego roku na razie jednak poza wspomnianym turniejem nikt tego nie widział i nie słyszał nie wiadomo też, kiedy na jakich rynkach rozwiązanie może być wdrożone na większą skalę, bo to wymagałoby przecież m. in. wymianę starych terminali płatniczych, a jeżeli ktoś pyta po co terminal ma grać to firma ma na to swoją odpowiedź Otóż dźwiękowa wizualna identyfikacja marki wzmacnia jej rozpoznawalność i pozytywne skojarzenia klienta pasterka zresztą wcale nie jest jedyny takich planach także wiza poinformowała, że chce wdrożyć dźwiękową wibracyjną identyfikacje 25 krajach Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEWODNIK FINANSOWY TOK FM

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

30% zniżki na hasło: WYBORY2019 - wpisz kod na stronie tokfm.pl/aktywuj aby skorzystać z rabatu!

Aktywuj teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA