REKLAMA

Test: Mazda CX-30

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-08-06 19:40
Audycja:
Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Czas trwania:
13:22 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór to codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek warszawskiej z bankami dzień dobry państwu dzień dobry tak zapowiadają ten samochód, którym jeżdżę już 23 tygodnie temu Odra od razu uprzedzam, że tam wielu nas nie było też były wersje przedprodukcyjne takiej większa prezentacja we wrześniu, ale przed produkcyjne czy nie na szczęście nic nie odpadało nic tak strasznie źle nie wyglądało jak się to czasami zdarza i czego się o obawiałem, a Rozwiń » samochód na wasze CX 30 model nowy cykl 30 popatrzmy cóż tam z tą nazwą ma do tak mazda w tym roku Jacek słusznie zauważył i mazda prawie tak często mówimy o bazach jako BMW, bo jest sporo nowych modeli, które mamy do testów nadużyć na krócej ropę WTI chyba rekordzista tyle ile oni mają nowości w tym roku nowo na szczęście wszystkie trafiły nasze ręce wszystkich coś możemy powiedzieć to chyba żadna firma tak tak nie poszła do przodu no, więc kolejne będą oczywiście będziemy omawiać jeszcze w sierpniu mam nadzieję się się zmieszczą prawda, bo jeszcze chociażby mamy czwórkę do poważniejszego kwotę prawda, którą też pierwszy raz byliśmy 2 miesiące marszałka roadster ósemka roadster co jeszcze czeka tam w kolejce siódemka nowa przecież też nowym stoperem to po prostu jest naprawdę tylko co będzie w przyszłym roku no pewnie będzie jeszcze więcej nie uda zobaczymy OKS z mazdą też jest też w tym roku jest jest sporo samochodów, które testujemy na dłużej trójka mieliśmy na wiosnę teraz mamy ich 30 to zupełnie nowy model nie kolejna generacja tobyśmy wytłumacz proszono właśnie, jaka jest różnica między tymi słowami losowe oraz Adama, ale i sama co ich trójka no i ma co ich piątkę seks trójka kosztuje 70  000 to jest jakaś taka cena jak na tę firmę, bo ostatnio ceny poszły tak w kosmos, że zaskakująco, dodając czyta co ich trójka musiała się wydawać szalenie droga nie nigdy no minowano nową groźną parę tysięcy kiedyś bardzo dobry stosunek jakości docent, a teraz samochody po prostu konkurencji są coraz lepszy samochód ginie już w tłumie, ale tak mamy coś w trójkę, które samochody segmentu ba za 70  000 mamy ich piątka, która z kompaktowym SUV -em za 107  900 i mamy co z 30, które kosztuje minimum 102   000 po jakiego test, gdzie ten samochód jest wysoko się z plus czy też z minus ma 430 z hakiem gwiazd c minus nowoczesna to nawet coś co najgorsze zrobionego z 425 ten nawet całe 430 ten ma 440, więc to jest raczej kompot taki to taki kompakt właśnie klasyczny kompakt ani duży ani mały, czyli jest 12 cm dłuższy od ulicy z trójki chyba patrzeć, by tak policzyć 15 cm krótszy z kolei cykl piątki właściwie można, by się zastanawiać się zastanawialiśmy się mówiąc tydzień temu obiekt ex idzie tam, gdzie w tej ciszy ten tekst zmieścił między stoliki dla salonu ciut exit exit, a dla nowych akcji, a to przecież historia tak jak pytał dzieci się zmieści Ford Fokus akty w zmieści się wszędzie tam, gdzie ludzie chcą mieć coś usuwa je usuwa ołowiu onego, ale niech sobie słowa no ale to SUV ten exit to jest po prostu nie jest słów rzuconych słów rosną równo no to jest kombi exit nie Rosji, ale ja wiem to jest pół roku jak dobra jutro pogadajmy bo, żeby mazda na nie zginęła to jest to jest to samo co o ten samochód jest darem nieba kombi oczywiście znikomą wartość poniesionych na banknoty tak jak protokół aktyw no co nie jak audi A 4 allroad to historia jak nie będziemy jeździć we wrześniu to wtedy powiem więcej, ale to nie jest to to jest po prostu kolejny SUV czy kresowym w palecie tutaj też kolejny SUV crossover czy on złej i to oni nie mówią nam na prezentacji tylko zastanawiają się ludzie czy to nie będzie najlepiej sprzedających się SUV crossover ma ja sądzę, że ze względu na ceny w Polsce to nie natomiast, jeżeli chodzi o same właściwie w ogóle jak ten samochód wygląda tak ja oglądam jego zdjęcia już parę tygodni temu i nawet się zgadzałem z tym, że niektórzy malkontenci mamy takich kolegów, a nie tylko kolegów są malkontenci, którzy zawsze coś znajdą, że n p . dlaczego takie nadkola czarne dużo plastiku i t d. tak spojrzałem w Azji jest ani no i tak spojrzałem na zdjęciu rzeczywiście jakoś to co nie za bardzo grano okay każdy lubi co lubi 1 się podoba owcy trójca też są nadkola co w śpiączce, którą jeździłem tam tydzień temu też są może mniejsze taksy myślałam, że to pewnie będzie to dość szpetne okazują się nie to nie jest wcale takie dramatyczne no albo okupuje albo nie jest sporo tego plastiku przyznać natomiast to powiedzmy nad nad tym przeszedł do porządku dziennego to jest kwestia gustu no dobra wskakuje do środka, jakbym tam 2 miesiące 3 miesiące temu był to jest to samo co marzyć trójce, czyli naprzód zresztą w przód przód samochodu w środku wnętrza mówi wnętrza na zewnątrz to co jest dość na zewnątrz stylizacja dość typowa dla mazdy jak widzisz to chyba łatwa do rozpoznania, tym bardziej że mazda ma taką paletę bar w dość chłodną reż dokładnie zresztą czerwonych najlepiej sprzedaje przeważnie czerwonym są prezentowane docenta soul red siadam w ośrodku, jakbym był w maździe trójca z przodu, czyli bardzo dobrze wsiadam do tyłu i mamy wreszcie normalną widocznością nie w każdym SUV-ie kresowe, że jest oczywiste przykład C-HR Mokka volvo XC 40 i ma znaczny hatchback natomiast tego nie ma tam nie jest ciemno tam jest przestronnie tam jest przyjemnie i co poprawiła się to oczywiście tak jak w trójce to obsługa samochodu no bo to już można bez ruszania tam sobie ona stawiać różne rzeczy nawigację to wiadomo jak to zrobić po trójce już umiem zrobić i w związku z tym porównanie tej całej trójki, która ostatnio na mnie najlepiej wypadła prawda szczególnie z dieslem w testach i to taka dzisiejsza obsługa to tutaj naprawdę jest jest dużo dużo lepiej, a takim krokiem tak pośrednią między tym jest szóstka CX piątka jeśli chodzi o obsługę, a do dorosłego to no to wszystko jest strasznie ciekawe są już efekt wygładzenia to po prostu wszystko no to ratusz słuchacze ocenią czy ciekawe czy nie dochodzi do wzrostu jest to jest coś, o czym jasno nie ma tu rewolucji na obraz może zadać kilka pytań oczywiście rządowych ani samochód podoba, bo dla on mnie się wydaje taki trochę plastikowy trochę za bardzo plastikowy trochę te proporcje tego samochodu są moim zdaniem zaburzone wygląda ładnie ładny samochód tuż za nie zgadzam, bo podoba mi się ten samochód nawet bardzo tylko zdjął trochę tego plastiku, ale dowodzą, że to właśnie o to pytano czy nie uważa, że ten samochód wygląda trochę przy komisji nie będzie, kiedy ma małe kółka i grą na własną zwiększone Nowak to robią no bo podobno klienci robią optycznie powiększone koła i to ma być taki patent, ale to nie tylko to robić jeep Renegade Toma no audi też sprawę parkowych Alejach będą notowane są rozgrywane czołem dlatego pytam czy to być ten samochód podoba mówi tak podoba mi się, ale to czarną powierzchnią zawsze coś mogę znaleźć się na tym polega na lewicy rozumiem jak trójca wnętrze jest bardzo fajna i tutaj akurat, o ile nad nadwoziem jak mówi tak czepiam się za dużo wolałbym mniej, ale samochód jest ładny, ale tutaj, jeżeli chodzi o finanse to 1 rzecz, jeżeli chodzi o nową trójkę, jeżeli chodzi o to co jest 30 właśnie te są państwo na pewno państwo pamiętają, ale od roku 2012 trzynastego mniej ni mniej więcej bardzo zaczęliśmy chwalić mazda za to, że na projektem wnętrza i jakością materiałów, ale też jakością dizajnu zaczęła się bardzo zbliża do tego co robią niemieckie firmy segmentu premium BMW audi Mercedes ale, a niemieckie firmy poszły krok dalej, a japońskie firmy dogoniły dlatego, że jeżeli popatrzeć na najnowszego aurisa przeprowadzane na najnowszą corollę to ona jest przepiękna w środku ona jest też zrobiono już jak samochód komfortowe skoro ktoś jest kariera się na taki Otóż zrobione taki sposób, żeby miał to poczucie, że zapłaciłem trochę ciała, jeżeli plan reform w walnych docenta oferta tego powiedzieć, że tak jak parę lat temu każda mazda wyróżniała się wnętrzem jego dizajnem tak w tym momencie Toyota dogoniła i my, jakby wszystko pięknie się wyrównało może tam no chyba tak to właściwie tutaj no ja się dobrze w tym czuje to jest dobra jakość materiałów tych szkół miękkie przyjemne miało to przed produkcyjnego zwrotu liczona od podoba ekran nie wystaje tak bardzo chociażby w tej trójce, czyli trochę zmienili proporcje zauważyły one bardziej panoramiczny taki w Niemczech 169 inne proporcje, ale bardziej panoramiczny nie wchodzi na szyby jest HOKEJ i ruszamy tym samochodem z silnikiem 20120 koni z napędem tylko na tył pierwsze wrażenie było zaskakujące co taki żwawy, bo w sumie mat 10 pół albo 102 do setki w zależności od tego czy automatycznie to był automat ten automat, który zwrócił uwagę, że masz 68 lat rośnie najnowszy automat, ale na 6 biegów jakoś działa tam też nie wolno nie szarpie wpłynie zarzut do niego mógł być tylko taki, że wiekowej tyle właściwie często 8 stopniowi 79 gorzej pracują prawdą, bo tych biegów jest za dużo i sąd jest wiele ciała jest udział w tym gorzej no nie wiem z główki, a czy coś się pogarsza w niektórych firmach masz rację pogarsza w zależności od trybu, ale dobra dokończymy tego nie ma wyższych główki to zwykły automat mówię teraz ma się tu Toyota podrzuca i sprawnie to działa zaskakująco, a może nie zaskakujące trochę zapomniał, że te silniki mazdy jak zresztą pewnie też pamiętać, mimo że są wolnossące to one są elastyczne ich nie trzeba specjalnie kręcić bardzo wysokie nieco rysować poprzez jawi się to nierealne ostatnio jeździłem Sławek ostatnio jeździłem samochodem z 20120 koni no i wiesz on jest on zachowuje się jak dobry silnik benzynowy, ale pozbawiony turbo i zbędnie nie szarży jest elastyczny, bo nie jest elastyczny, że chce coś przecież musi wydrukować na ile to jest cecha silnika wolne nie zawsze jest elastyczny nie jest, bo nie jest jak na wolność nic się wstydziliśmy przy tak jeździłem ostatnio jeździłem trójką do około jedno już całą zimę jeśli chodzi o ocenę tego silnika jak bardzo dobrze oceniają też oceniam bardzo dobrze jest bardzo dynamiczny tylko jest słowo wieś dynamiczny zależy co aż po 2 przeciwne, bo nie ma realności i tajnego, jakbym oczekiwał cła trzeba go kręcić, żeby był dynamiczny kraj natomiast moim zdaniem do uzbierać całkiem, ale my niżej niż mniej niż wolno sądzą np. suzuki silniki, które trzeba jeszcze bardziej kar, o których silnika jeśli jakikolwiek są jeszcze, snując może mnie rola stanowi obrona adwokat ma różnimy się pięknie i mniejsze akurat dobrze z tym silnikiem może warszawianie mówią, że się źle jeździ tylko może to nie jest elastyczny silnik jest elastyczny to najbardziej będzie obserwator jeździliśmy po przejściu proszę albo za 6 proszę do tego albo tylko za mną jeszcze przechodzimy do cennika chciał wrócić co mamy no co tu mamy jeszcze w tym samochodzie na co warto zwrócić uwagę przyszli 18 Thomas ma taki prześwit w tej piątce 16 ma w tej trójce bagażnik 430 pewnie przeciętny niewinną dobry dostęp dość co mi się podobało z tym, że rzeczywiście z tym już jest dużo miejsca, mimo że wyborcy skrócenie tych stolikach ciasno, mimo że tylko 10 cm krótsze dobra jakość wykończenia i układ kierowniczy zawieszenie i tutaj żadnych minusów nie widziałem takich po jeździe, która trwała no parę godzin 1 czy drugiego dnia no jeśli chodzi o wrażenia zjazdy to tyle, bo cenniki no to już nam przedstawiono chyba dopiero albo przed wyjazdem albo po, ale w złotówkach dopiero teraz znamy i wg mnie tu jest podobny przypadek jak trójka szóstka, czyli za niewiele więcej kupują szóstkę, a tu za niewiele więcej ku pierwszej piątki, a resztą jest ostatni moment, żeby za nimi właśnie więcej kupić seks piątka, dlatego że będzie owacyjnie, ale to będzie kosztowała 156 proc wiosną najcenniejsze w 2000 kosztuje najtańsza wersja 2 -li 122 konia najtańsza wersja z napędem na 4 koła kosztuje o 108119  000 najtańsza wersja dwu litrową benzyną 180 koni to jest czynnik wynalazek tak naprawdę będzie testowany dopiero na klientach 120  000 zł ile kosztuje Toyota RAV 4, która ma 4 m 60 cm długości, czyli raczej konkurencji śpią, a podstawowa wersja dwu litrowym 175 konnym silnikiem kosztuje 110  000 zł najtańsza hybryda kosztuje stoczni, ale też nie musi się do toyoty wystarczy spojrzeć na to co w piątkę ona się atrakcyjna cenowo prawda no no, więc tutaj ceny są wysokie i zobaczymy co kto to w Polsce zaakceptuje cenę, bo nadal nie wiemy, jakiej nie znam jeszcze wyników sprzedaży trójki nowej zobaczymy na koniec roku pewnie zobaczymy jak to samochód jest bardzo fajny natomiast tak jak mówiłem przypadku trójki to cena jest wysoka i tutaj mówi 882 tysięcy automat no to policja doszła norma taka forma strony warszawski bank dziękuję bardzo w czwartek, a w czwartek o dłuższej przerwie w ciąży oraz właśnie samochód, którym jest moim ulubionym silnikiem 10 tak 1,5 roku temu jeździłem, ale wtedy diesla na pierwszych jazdach to ciekawostka diesel ważniejsze w Polsce nie za bardzo się pięknie do suszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

40% rabatu w zimowej promocji TOK FM. Nie czekaj - zdobądź swój pakiet "Aplikacja i WWW" z solidną zniżką, aby słuchać wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!