REKLAMA

44 lata z Budką Suflera - rozmowa z Tomaszem Zeliszewskim

Data emisji:
2019-08-11 13:20
Audycja:
Cudowne Lata
Prowadzący:
Czas trwania:
32:03 min.
Udostępnij:

O dołączeniu do Budki Suflera, zmieniającym się składzie zespołu i piosence "Jolka, Jolka" Przemysław Iwańczyk rozmawiał z perkusistą zespołu Tomaszem Zeliszewskim

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

cudowne lata w niedzielnym magazynie Radia TOK FM Przemysław Iwańczyk kłania się państwo przy mikrofonie chciałbym powitać bardzo serdecznie naszego gościa z nim Tomasz Zawiszewski dzień dobry dzień dobry witam serdecznie Budka Suflera to państwo z pewnością wiedzą od 71004 . roku no i teraz wróćmy do niższej matematyki 45 lat 45 lat tak przez wiele lat stosowaliśmy taki kalendarz, bo zawsze gdzieś od czegoś trzeba zacząć, gdzie przyjęliśmy za taką datę brzegową Rozwiń » premiera naszej piosenki Senat Dolinie ona właśnie na miejsce 70 czwartym roku i przez 3 ponad dekady prawie 4 tego typu kalendarz naszej świadomości funkcjonowało obchodziliśmy dziesiątą rocznicę piętnastą dwudziestą i t d . odnosząc się do do premiery na ogólnopolskiej antenie utworu etno osaczają, a w znacznym polskim tekstem Adama Sikorskiego w wykonaniu naszym budki piosenka nazywa się sen o Dolinie i ta data określała naszą karierę czas się zmieniają wokaliści się zmieniają Tomasz Zawiszewski cały czas w budce Suflera, parafrazując rok oraz słowa sławnego polskiego filmu no tak to prawda ba bardzo młodym człowiekiem byłem jak los nie zawiodły do Lublina gra, bo ja w ogóle jest tarnowianina urodziłem się w Tarnowie tam właśnie w Galicji jest bardzo wesołym zespołem Vabank przyjechałem na giełdę piosenki do Lublina na tej samej imprezie, która się odbywała w radio Lublin poznam cały zespół ani tam brali udział nie był to zespół znany dla mnie często to to była kapela świetna, którą lubimy i już już ten ten precedens antenowy nastąpił już też słyszałem utwór cień wielkiej góry oraz lubię ten stary obraz naszym kocham ten utwór do dzisiaj wyjątkowo, a myśmy się poznali i tak jak nigdy sumienie zapytałem, dlaczego tam był wakat, jeżeli chodzi o stanowisko perkusisty jakoś tak było mi niezręcznie i specjalne do niczego nie było to potrzebne, więc no skoro ktoś mi proponuje skrzętnie z tego skorzystałem wtedy 18 lat chyba się dobrze zapowiadałem, bo tam w miałem też propozycję współpracy od już bardzo uznanych gwiazd, ale w stosunku do mnie starszej daty no to jak się ma 18 lat jest się jeszcze nastolatkiem no to prawda byśmy chcieli coś co zaczynamy do czego się zapisujemy, czego mamy być częścią to są normalne takie młodzieńcze marzenia, że dobrze, by było, jakbyśmy mieli jakiś na to wpły w jak dołączymy do nawet wielkie gwiazdy sam szacunkiem to będziemy tylko no przystawką mówiąc językiem z innej dziedziny zresztą nie zespół Budka Suflera personalnie towarzysko na na naprawdę ujął od pierwszego momentu Romek Lipko Andrzej Ziółkowski Krzysiek bardzo ważna wtedy postać dla zespołu redaktor z Radia lubelskiego Jerzy Janiszewski co to byli ludzie którzy, którzy byli tak bardzo oddanie muzycy mieli myli no tak tak potężną szajbę na tym punkcie, że trudno, żebym to nie imponowało, żeby się człowiek naprawdę to od razu nie zanurzył w niezbędny tłumaczy nawet nawet z nie bardzo potrafię racjonalnie powiedzieć jak to się stało, że nagle z Tarnowa przeniosą się do Lublina w próby przygotowania pierwszej płyty sesja koncerty i i moje życie uległo diametralnej zmiany zasad jest dzisiaj zawsze pan marzył o tym, żeby być perkusistą od pewnego momentu mogę powiedzieć, że tak jako mały dzieciak taki powiedzmy pięciolatek ze świetnie się zapowiadane jako tenisista łączy naprawdę bardzo dobry miał taką rakietę ryż, bo moi rodzice się na to złożyli i w klubie Tarnovia jeszcze tacy państwo, które było na to stać i byłem tenisistą powiedzmy do szesnastego roku życia wydawało mi się że, że moje życie będzie sportowe nomen omen miałem przyjemność w tamtym okresie poznać Wojtka Fibaka nie ode mnie 23 lata stał się on był pionierem jak ja byłem młodzikiem mi świetnie się zapowiadałem TENIS wtedy był dyscypliną może nie jakąś najbardziej popieraną przez rzeczywistość wczesnych lat sześćdziesiątych w Tarnowie sekcję rozwiązano skończyło się z z portowe życie jakiekolwiek plany z tym związane na muzyka jest sztuką taką, jaką jest ona ona ona nam towarzyszy i nieładnie byłoby powiedzieć, że to był substytut dla mnie jakiś po to, to nieprawdziwie źle, by śmiało natomiast bardzo lubiłem od młodzieńczych lat nota stóp nie byłem w tym oryginalnym przecież to na rynku wtedy nocne szaleństwo Bitelsi Stonesi za chwilę za chwilę był Łódź Stock Santana wszyscy zwariowali na kredens kryła też rywal wy także Szymusia mogłem tutaj długo wymieniać, bo to było, bo to, bo to absolutnie złota era dla muzyki rockowej w ogóle dla estrady dla wszystkiego tego co i Brytyjczycy Amerykanie do tej muzyki wnosili była tylko kwestia, skąd mamy jakiekolwiek płyty, ale one się na szczęście pojawiały, bo wujek, bo to szwagier dyplomata, bo ten przywiózł tutaj, skąd się wzięło potem nagle był przecież wysyp tzw. pocztówek dźwiękowych, jakie były takie były, ale można było odpalić za zarówno Herthy skalpel jak jak ja jak Paula Anki jak 100 osób czy wszystko to co to to co było Hynka i wszystkich najbardziej awangardowych dziwacznie się i najdziwniejszych artystów tamtej epoki to było zachód to czuć jakiekolwiek inne będą zresztą to była złota epoka zespołu jako wjazd to co prawda dzisiaj troszeczkę jest schowany na współczesnym rynku lata sześćdziesiąte siedemdziesiąte wygenerowały no przez cudowne zespołu zespół był gwiazdą na niesamowitej sile i i kochany przez miliony ludzi co nie znaczy, że to jest lepszy wynalazek już wokalista wokalistka natomiast dzisiaj to przeszkoda ta to środek ciężkości jest gdzie idzie o zadałem panu pytanie od marzenia związane z perkusją, bo przecież każdy młody człowiek raczej marzy, by być frontmanem wyśpiewać, by wychodzić na na czoło kapeli niezależnie, jaki ona nurt muzyczny reprezentuje pan przyznać trochę byśmy zrobili sondę wśród młodych ludzi, którzy muzykę zbiorowych nieprawda powiedzieliby, że to perkusista fajnie Lone zawsze w cieniu zawsze gdzieś schowane jasne natomiast absolutnie się, że ja ja ja chciałem być częścią zespołu to to nie nie potrafię tego nawet chyba racjonalnie wytłumaczyć jeżeli, jeżeli dotykamy tzw. marzeń, które nawet tych młodzieńczych dotyczących tego co chcemy robić to nie chciałem być solistą i nie wiem czemu może to może taki mój charakter i no każdy ma jakąś wizję wasza na swój własny temat ja ja ja byłem przez szczęśliwy, że jestem w takiej kapeli jak jak chciałaby się częścią natomiast perkusja jest instrumentem, który ma swoje mocne akcenty wątki fizyczne, więc sprawność ruchowa niezależność funkcjonowania ta pamięć komórkowa która, którą każdy z nas ma no była jest w moim przypadku argumentem wodą i ona jest do do gry ma na tym instrumencie niezwykle potrzebna, ale pozwoli pan dla panów słowo nie niespecjalnie nawet zdziwiłem się, kiedy pan wspomina swoje karierze tenisowej to chyba najbardziej wymagający sport jeśli idzie o koordynację ruchową się to sport, który wymaga spięcia tych 3 właściwie zmysłów wszystkich, ale wielu owego wzrokowe tam była w oko ręka noga to samo przecież perkusji, ale rzeczywiście i głowa, która która, która do to wtedy się też jest timing podobnie jak w grze na perkusji natomiast tutaj jest innego rodzaju timing który, który jest on też decyzyjne, ale na innych zasadach nie będę zanudzać tutaj mam też na ten temat przecież na swoje przemyślenia bardzo proszę, a pod jest też to na korcie mamy mamy timing i zarządzany przez myślenie taktyczne strategiczne w muzyce ta taktyka strategia, bo ona też występuje w twarz czy studia na żywym koncert się jednak my mamy jakiś plan i w mili sekundach w tym planie są wprowadzane korekty i musimy podjąć decyzję czy n p . za dosłownie chwila moment przy podejściu na referendum będziemy mieli może nawet cały tak tak pół taktu, gdzie możemy sobie wykorzystać tak pięknie przez nas przećwiczony polis medycznych gros to znaczy się zagrać połowę tego taktu albo cały, stosując np. metrum 34 połączone z 4 czwartym co jest co trzeba potrenować poćwiczyć i musimy szybciutko jakiś z niezwykle poszatkowany króciutkich odcinka czasu podjął decyzję trzyma to opanowaliśmy na tyle w końcu gramy na ryzyko, że wykonywał majstra emitowane albo taśma włączona też transmisja na żywo nagrywamy i podejmujemy decyzje ryzykujemy jedziemy 3, a nie podążamy utartym śladem tak jak to mamy i nie ryzykujmy, bo możemy się potknąć i tu i to wychodzi tak jak na korcie nasz charakter, a mała jesteśmy w końcu wojownicy awanturnicy trudno nas najwyżej najwyżej coś nam nie pójdzie sportowy, który tylko jest osadzony w ryzach taktyczną strategicznych, o których pan mówił nigdy nie będzie artystą, ale rzeczywiście musi wychodzić poza skalę no absolutnie musi w za chwilkę wrócimy do naszej rozmowy są cudowne lata z Tomaszem Maliszewskim budce Suflera rozmawiamy także o początkach Pańskiej kariery, kiedy mam w naszym programie przyjemność gościć kogoś to związane z muzyką przywilejem naszego gościa jest wybranie utwór proszę bardzo oczywiście z naszego repertuaru, jeżeli nie mamy żadnych obwarowań ideologicznej, a ja wspomniałem osób są 2 utwory jak poznałem wódkę po prostu wzbudził moje wyjątkowy entuzjazm, bo one były absolutnie pod względem harmonicznym kompozycji grupy tej frazy czymś niezwykłym dla mnie nowym 1 otwarto memu miastu na do widzenia, a drugi lubię ten stary obraz, zwłaszcza ten drugi jest częścią zaraz na pierwsze nasze płyty się wielkiej góry oczywiście te tego typu wybory są szalenie niesprawiedliwe, bo po nich jest wiele utworów, które kocham, ale co chcemy wybrać tyle pięknych kobiet na świecie, a jednak są wywary Miss to przy wobec tego Pański wybór państwa zachęcam do wysłuchania tego utworu mamy dla państwa niespodziankę w związku z trasą koncertową na 45 lecie pracy artystycznej zespołu mogą państwo dostać od nas podwójne zaproszenie na dowolny koncert jesiennej trasy można zobaczyć od kulis jak wygląda przygotowanie takiego koncertu i obejrzeć go z dowolnego miejsca na sali także zza kulis słuchamy informacji i wraca pielęgniarek gdy niedzielny magazyn Radia TOK FM to są cudowne lata Tomasz Zawiszewski jest z nami Budka Suflera dzień dobry dzień dobry witam serdecznie i inspirujące bywa ta historia jak sport przeplata się z muzyką jak Klan umiejętności ruchowe także koordynacyjne wyniesione z tenisa przeniósł pan na grunt grupy starszej elementarną częścią w roli perkusisty koordynacja o tym, powiedzieć się pamięć mięśniowa prawda komórkowa komórkowa i ale teraz chciałbym grupie chciałbym, żebyśmy też tak taką retrospektywy zrobili mam wrażenie, że nie ma drugiego innego takiego zespołu w Polsce, przez który przewinęło się tylu artystów na myśli tych, którzy śpiewali samych wokalistów macie teraz już czwarty Krzysztof Cugowski Felicjan Andrzejczak Romuald Czystaw to to troszeczkę ani także prawda, ale jednak jak to jak to za sekundkę spróbuje usystematyzować po prostu powiedzieć o tym, 2 słowa to mam mam wrażenie, że lekko to wszystko Przem przemebluje taki pierwszy rzut oka na na ten temat od zawsze jak ja poznałem wódkę to śpiewa Krzysztof Cugowski był to absolutnie współtwórca jak się dowiedziałem, bo to akurat mogę nie byłem świadkiem samego tego momentu jak ja jak to tam było z tym założeniem, chociaż to się stało dosłownie na na moment przed tym jak poznałem kolegów i Krzysztof śpiewał przez parę lat nagraliśmy cień wielkiej góry nagraliśmy następną płytę przechodniem byłem między wami i i nasze drogi się rozeszły nie recenzuje my przyczyn i nie robimy tutaj psychoanalizy tego fakt po prostu nastąpił taki fakt, że Krzysztof poświęcił się solowej karierze Budka Suflera stała się budką Suflera i po raz pierwszy w swoim dotychczasowym estradowym życiu zderzyła się tematem no dobrze Szanowni panowie, kto i, jaką muzykę, jaki repertuar teraz nie idą na skróty, ale też nie, przeciągając poznaliśmy przemiłe go człowieka stąd Warszawy warszawiaka ROM Romuald Czystaw nazywał niewielkiej postury niestety już nie, żyjąc niestety już nieżyjący przemiły uroczy bardzo muzykalny człowiek mający jeszcze 1 cechę, którą zależności od od faktu czy jesteśmy 3 go lubimy czy nie możemy wykorzystać różnoraką jego możliwości wokalne były bardzo odległe od od tych, z którymi do dzisiaj dysponuje krzyż Krzysiek ma potężny głos ma olbrzymi zasięg paru Oktaw zdał do góry więc, więc porusza się swobodnie na na dużym obszarze takich możliwości takiego warsztatu, bo belek, bo tak go pan taką miał ksywę wręczała nie miała, ale miał za to wiele innych chce i w sposób świadomy, bo to było duże wyzwanie i twórczy i wykonawczy i każdy no myśmy myślimy również na rynku wielką gwiazdą po cieniu wielkiej góry to była to była kapela, która zapełniała największe obiekty i to w takim trybie drodzy państwo dzisiaj jak mówimy o narzędziach promocyjnych to możemy się rozwinąć w samym tym temacie także nam czasu na audycję braknie, a tam narzędzia promocyjne to były takie, że 1 plakat na dworcu w Katowicach drugi na Spodku trzeci na hotelu Katowice kiedyś jeszcze taki hotel Silesia i po tej gigantycznej prawda promocję, jaką dokonaliśmy mieliśmy komplet na osiemnastą w sobotę w Spodku komplet na dwudziestą pierwszą sobotę i podobnie było w 2 przypadkach w niedzielę, więc to nam opowiada o zarówno roli gwiazdy takiej kapeli na rynku jak i w ogóle roli muzyki czy piosenki w społeczeństwie ja powiedziałem o 4, czyli plan plakatach, nawet jeżeli troszkę przy koloryzować bałem to bardzo niewiele i to były wszystko imprezy biletowane i mieliśmy 2 komplety w sobotę 2 komplety w niedzielę, czyli zapewniliśmy 4 spadki ośmieliłem się powiedzieć, że no niewielu artystów dzisiaj może w ogóle zapełnić raz na biletowane imprezy katowicki Spodek i t d . i t d . więc ta sytuacja, kiedy już będąc naprawdę wielką gwiazdą na polskim rynku po nagraniu drugiej płyty nagle ktoś z przodu no jest nowy i to stanie tam człowiek, który no nie ma po w sensie możliwości wokalnych Dawid Goliat absolutnie natomiast kilka czynników zadziałało bardzo na naszą korzyść to, że byliśmy wielkim zespołem na rynku charyzmatycznym już z wielkim szacunkiem i kredytem zaufania publiczności pensje egzamin na szóstkę zdał kompozytor Romek Lipko to naprawdę duża w tym zasługa, bo powstał repertuar piękny i właściwie na możliwości innego wokalisty, którym on absolutnie jednak, że był w stanie podołać to uczynić wydobyć z tych kompozycji piękno uczynić te utwory ciekawymi niezwykłymi świeżymi takimi, które stały się kolejną nową propozycją zespołu Budka Suflera wydawałoby się że, że nie bardzo jest to możliwe i trzecim elementem był sam się z tą samą belek, które po prostu wychodzi myśmy zaczynali konserwują już w przy podejściu na rafę pierwszego otworu on miał kupioną całą publiczną rząd wypadał na stronę skakał uciekłem tak ciepłym miłym kontaktowym to było najbardziej takie przyjazne i miłe zwierzę estradowe, jakie można sobie wyobrazić Anton muzykalnością szczerością absolutnie zastępował brak tak gigantycznych możliwości wokalnych, jakie ma Krzysztof i to pozwoliło nam funkcjonować przez 6 lat Ula i za, bo wspomniał pan o tym, to takie 2 przypadki, kiedy poznaliśmy aktorzy mówi mężczyzna poznał kobietę, ale wróćmy na ustawę oraz jak się rozwinie to zrobił audycja cywilnym obyczajowe, a zwyczajowo i panie były nawet z nie na progu tylko tuż przed ten próg swoich karier miały za chwilę dotknąć i temu przyświecała miła szczera rockandrollowa idea i geologia no dobra moda dano ma wielki potencjał to my próbujemy to co co nieźle nam wychodzi Romek znowu się bardzo sprawdził napisał repertuar poważna gwiazdorska kapela za tym stanęła w sensie artystycznym i sensie promocyjnym, jakby nie było, bo to przecież nie nie był fakt wyznaczenia, kto to tak samo jak myśmy korzystali kiedyś błogosławieństwa Czesława Niemena przy pierwszej płycie, bo on był wielkim gwiazdorem, więc jego błogosławieństwo dla dla jakiejś budki z Lublina było czymś szalenie istotne od no to jest normalne zjawisko komercyjne niezależnie od kraju i systemu, jaki w nim panuje i obie panie były na progu kariery, więc okazało się, że nagranie piosenek wydanie 1 płyty w przypadku Izy 4 płyt w przypadku Urszuli spowodowało, że one stały się gwiazdami one to nie był muzyk zespołu Budka Suflera to była postać gwiazdy kobiety bardzo związane w tym okresie po prostu i i myśmy byli przez szczęśliwi że, że mam się to udało, bo to był absolutnie nowy element w naszej działalności naszych planach projektach przecież u nas nadal śpiewał Budka była męskim zespołem śpiewa baba się Romek Czystaw to było coś co było i ciekawe i fascynujące i musi sprawiedliwie powiedzieć bardzo korzystne i pożyteczne dla nas wszystkich one stały się gwiazdami, ale w świetle ich gwiazdorstwa i popularności byliśmy również my to nie tylko także one coś otrzymały nie dając nic nie to była pełna pełna symbioza, ale też na warunkach wolnościowych to było swobodne absolutnie niezależne artystki, które przecież jak historia pokazała 1 i druga zaczęły samodzielnie funkcjonować, bo dochodziło o to chodziło i tutaj radość także no to mamy Krzyśka bom Belka przez 6 lat Romek zaczyna mieć też z zostawmy na chwilę pomóc powody po kilku latach Romek oznajmił, że dno ma związane z planami życiowymi rodzinnymi swoje plany i co spowodowało, że też zdrowotne problemy, że zaczęliśmy się rozglądać za kimś kto by śpiewa na naszej drodze pojawiła się postać Felicjan Andrzejczak nagrał na dzień dobry po prostu coś, czego można koniec wielu wczesną życzyć nagrał mega hicie SOR Jolka Jolka pamiętasz i czy będziemy to komentowali jakoś szczęście czy katastrofy to zależy od nas czy od od, komentując ego ten otwór zmienił jego życie myślę, że też po części i troszeczkę nas wszystkich i zostawiając na chwilę i Jolanty i losy na boku zresztą prawdziwe, bo autor słów tej piosenki będą tutaj w studiu mówi, że to historia życia wyjęte na dobrze zostawmy to nie o tym, mówi Okaj wspaniale w wracając do Felicjana odbyła się sesja act, której celem było zgromadzenie repertuaru na całym płyt i finał tej sesji był taki kiedy, kiedy w sposób uczciwy bardzo sobie cenię tamten okres iście rozzie w między nami panowała również również ze strony Felicjana nie tylko nas samych wewnątrz ta coraz nam powiedziała panowie no no mamy materiał, jaki mamy nie możemy nie chcieliśmy wydać płyty, w której będą same rolki Felicjan uczciwie powiedział, że z rockandrollową notą to już u niego jest słabo, gdybyśmy się poznali może 10 lat wcześniej, bo już miał za sobą taką lekko klezmerską jak gdyby no może nie nazywajmy to karier doświadczenia pracował tylko śpiewa przez ma rozpoznawany fantastycznie brzmiący głos Absolut po 1 nucie wiadomo, że to śpiewa Felicjan Andrzejczak i on sam coś nie opanowano podjęliśmy jednak decyzję, że przyjaźnimy się współpracujemy gramy koncerty mamy nagraliśmy w sumie z serkiem 3 utwory to 1 mega hit i uznaliśmy wszyscy dajmy spokojnie życie toczy się tak jak się toczy przy najbliższej okazji stało się coś co coś zanosiło w sposób naturalny gdzieś tam każdy z nas 100 głowy miał nawet jak mówił od to wszyscy toczyli w końcu doszło do tego, że byle pretekst tam sytuacja, która była tylko pretekstem, że coś trzeba na sesji do śpiewasz myśmy nagrywali dla polskich nagrań jakiś jakoś WTO graj czeskiej z okazji dziesięciolecia, a telefon do Krzyśka i pamiętam scenę studio przy długiej polskich nagrań w Warszawie, kiedy zdaliśmy sobie sprawę, że to jest właśnie ta scena w tym filmie, kiedy wracamy do siebie, kiedy otwieramy karierze zespołu Budka Suflera nowy rozdział za chwilę przejechał się i tak już zostało do 2014 roku także tych wokalistów tak strasznie jednak upierał się w wybuchach musimy nie będą kończyć dlatego pan ostatnie pytanie czy jest możliwe, by Krzysztof Cugowski tak jak przy wykorzystaniu tego pretekstu wrócił do do grupy jest zaśpiewał razem zwami, zanim teraz zamierzaliśmy Wyżna scena nabyłem świadkiem była na niej zadań to pytanie akurat Romek Lipko absolutnie w pytanie po raz Czyżby chciał czy przewiduje czy razem i t d. przecież to nie jest także, że się o tym nie dowiedział zaproszenie wysłaliśmy każdemu, a my to znaczy my to jest szalenie ma społeczność Romek Lipko Mietek Jurecki ja Krzysiek Cugowski w 200 w taki skład wiesza grał Marek Raduli, więc wszyscy koledzy czy Janek Borysewicz Janek Borysewicz bardzo się zapalił na początku do tego potem jednak troszeczkę się z tego wycofał co nie chcę powiedzieć jako jako faktury jest naganne czy coś wręcz przeciwnie ja się tak będziesz miał czas i ochotę i gitarę pod ręką serdecznie zapraszamy taka sytuacja wobec każdego ja nie potrafię no nigdy się nie zajmowałem wróżbiarstwo, więc nie wiem mnie mogę tego powiedzieć rzeczy, które dla mnie są oczywiste wszystkim prawdziwe to dla mnie wesoła okoliczność, że mojego kolegi, z którym g 40 lat wszedł niema, że z tego nie cieszy to dla mnie smutna okoliczność, bo 4 dekady to i wiążą ludzi przecież nie mogą się przez te 40 lat nie pokłócić, bo chyba jakiś skrajność albo syna, skąd to niemożliwe to bardzo ludzi wiąże nie byłem wojsko, więc nie wiem jak to tam jest Allen Estrada bardzo wiąże te radości smutki wynikające z wykonywania wspólnego muzyki z muzykowania to są relacje po prostu heavy metalowe to jest heavy metal ta więź i przykro jest, że go z nami nie ma natomiast trzecie to jest gość, który ma 7 DF ja mam 60 plus poważnie prawie 65 jesteśmy starsi panowie i szanuję każdą decyzję ja w tym 3, kiedy taki moment nastąpi nie wiem dzisiaj tego momentu nie ma mogę tylko rzeczy wszystkiego co dobre wszystkim moim kolegom, którzy pod sztandarami Budka Suflera Stali razem ze mną na scenie dziękuję panu bardzo za tą spotkań dziękuje Tomasz Zawiszewski, ale my nie kończy, bo mamy do państwa też bardzo przyjemna wiadomość Otóż jeśli macie państwo ochotę pójść na dowolny koncert jesiennej trasy koncertowej budki Suflera wraz z osobą towarzyszącą możecie dołączyć do ekipy wódki od samego rana być zespołem zobaczyć jak buduje się sceny przygotowuje się obyć do koncertu można później wziąć udział w próbie zwiedzić kulisy garderoby poznać osobiście wszystkie gwiazdy, które biorą udział w koncercie, a następnie obejrzeć koncert z dowolnego miejsca na sali także zza kulis Piszcie proszę do nas na adres magazyn małpa to kropkę FM magazyn ma łopatą kropkę FM takie podwójne zaproszenie może być dla was to były cudowne lata oraz Tomasz Zawiszewski dziękuję bardzo dziękuję Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CUDOWNE LATA

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!