REKLAMA

Test: Ford Focus

Data emisji:
2019-08-13 19:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
13:18 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór państwu dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM słowem warszawski Jacek Balk witamy wtorek dzień testowy jak słusznie SEK przed chwilą zauważyła ja byłem na to przygotowane dzisiaj mamy samochód ten w teście tylko po teście tygodniowo właściwość oddaliśmy po raz pierwszy od jazd premierowych, które miały miejsce rok temu kwiecień maj wokół czwartej generacji wtedy nam został zaprezentowany ważne sam taka Rozwiń » ważna premiera i mam wrażenie, że trochę bez Echa to wszystko przeszło w firmy to była wtedy premiera tak miesiąc 2 wcześniej byliśmy środki Rosji te samochody bardzo mi się wtedy spodobało ważący 12 generacja bardzo udana jakoś samochody tak miał na to ochotę porównywać być może to robiłem to dobrze dobrze idą w dobrym kierunku i nie zmienią zdania przez rok, ale to nam się przypadkiem na pierwszy rzut oka na oku trochę mniej spodobał doszliśmy do wniosku, że on jest taki mało, a mało wyraźne rozważa pokazać ten nie te zdjęcia były z tej trzeciej, bo wobec ty szukasz ja mówię Fokus to jest coś w gusty samochód, który na rynku rywalizowali w samo koryto ja pamiętam dokładnie rok premiery albo rok może przesunięty 98, bo dalsze kupował, a pierwsza generacja Fokus pamięta się może ona wtedy miał takie ostre linie nadwozia tak to właśnie do nas naturalność, a właśnie potem do władz no ale poczekać na drugi 8 naszym mundurowym drugi raz pierwszy w Paryżu 2004 rok, czyli targach Moto kilku latach po 6 no i potrwa bardzo wymagający no to ona była taka była jakaś taka mniej wyrazista nie za bardzo się bardzo szeroka, zanim ostatnio porozumiał okazji powie po japońsku sprawdzających samochód używany przed zakupem a, ale tak no ale jeszcze miałem okazję pojeździć Este no sprowadzonym ze stanu Ilona w 2016 rząd nie nie mówimy 100 siedemdziesiąty pierwszego roku jest druga nie pamiętam trzecia 2 l turbo 250 koni sława jak co zrobić to samo, ale w ogóle ja nie mam wątpliwości, że to jak niecywilizowany elastyczne auto tak pomyślał, że pies może nie jest to najpiękniejsze auto na świecie może to multimedia może radio głośniki denata pokrętła, gdzie jestem sed tam cały czas coś jest w samochodzie delikatnie, ale jak to jeździ, a foka druga na kapitał 2004 roku też akcje mając tak, ale wnętrze trochę uspokoiło pamiętam takie łagodniejsze to już nie było tych ostrych krawędzi trochę jak mondeo w środku nas o obsługa trzecia generacja już taki delikatniejszy znowu jakiś zrobił masztu trzecią trzecia generacja trzecia generacja po tak miesiąc dziewięćdziesiątych ósmy 2004 z ogromną trzeciego no taki dla mnie to taki delikwent się tam niejaki no ale za to widzisz my mieliśmy my mieliśmy też swoje zastrzeżenia do 22000 do tego najnowszego trasach są na niego patrzę co miesiąc zatrudnienie mają oni się podoba mi bardziej delikatny był ten poprzedni też wtedy pośrednictwo było w mocnych wersjach zwykłych nie da jakiś mówię reset, czyli na nie nadąża układ napędowy trochę zawieść na to prawomocnej benzynie to prawda, jeżdżąc po 50 konną benzyną ta stuła no i byłem zachwycony tym jak silnik współpracuje ze wskazaniem jego hity jak silnik napęd współpracuje z koła w związku z tym jadąc rok temu na te pierwsze jazdy czwartej generacji ten jest nową masy mniejszym niż się podoba wysoka izbo trochę mercedesa klasa przypomina trochę tak, ale to Mercedes jest z Wilna ogromny grill ogromne czy drugi znowu tak jak jest była takim samochodem ostatni, który ten grill znowu się powiększył pokazaniu poszedł zobaczy nianie noblistów w oku no bo łatwo go poznać, że to czwarta generacja nie każdy ład mnie miała mi się, że łatwiej rozpoznać z przodu niż z tyłu ostatnio bardzo cofnięci chwali się w oczy lexusy unik tak jak by jeździło 1 000 000 natomiast, jeżeli chodzi tego Fokus TV brzegach lasu nagrodzeni to co dają w ogóle tak od dawna to sprzedają no słuchaj w ubiegłym roku był na piątym miejscu, a ktoś przeszukał mówimy o tej galerii, gromadząc w i ona była w kwietniu przeciw miasto już niczym świat nie świadczy o niczym, ale zła jest jest uważać na piątym miejscu wśród kompaktów i wyprzedzamy takie takie samochody jak sadzonki Rosji nory domagali się do 30 prezes fundacji słyszałem o nich mazda 3 to wszystko za jeśli chodzi o sprzedaż, ale dobra ten wygląd nie ja nie mam ich okolicach nie jest to nie masz rację one być może się trochę trzecią spływają, ale są ładniejsze bardziej wyraziste nie wiem czy wiesz ja nie wiem czy Lesznie zlewają się jeszcze z innym może ski Rosji z serii o mówię ostatnio wszędzie widzę lexusów ICO teraz nigdzie jest to czego, ale wiesz tutaj są mocniejsi zawodnicy także Skoda octavia opel astra volkswagen golf Toyota auris to jest przecież większość nie ma duża konkurencja na świat kompa każdy z tych samochodów, które wymieniłem ma swojego ASA w rękawie zawodowych stawia jest ogromna no bardzo udany rok 60 lat astra jest rewelacyjna i potrafią to zrobić taką cenę nie podchodź ładna i obsługa jest mistrzowska co proponowano volkswagena golfa na 1 samochód, który się broni broni się zawsze będzie bronił wydają się to musi być naprawdę coś tam powstać w Toyota auris nowa Toyota auris supernowa jest rewelacyjna, a rolniczy w ogóle jest natomiast lepsze niż podatnik jak sam tylko w Lesznie auris corolla, ale to jak samochód jest zrobiony, ale wiesz okay, ale pamiętaj, że to natomiast takiego być może ma w dalszym ciągu jak outlet i no, więc wyższy samochód, że starsze samochody są po prostu panie no pewnie tak pewnie tak dobrze zna słuchaj no i ten w oku, więc siadam do środka i znowu zmiana strony jest oczywiście zrobiono ten wystające ekran dziś i pokusie idąc tym śladem i właśnie i Miś wnętrz wysoka lub po prostu jeszcze się przyzwyczaiłem do obsługi tutaj też zaznaczyć wiesz jak nigdy już zawsze mówiła mieniem kiedykolwiek się przyzwyczaję do tych krajów, które wystają spoza boi się podoba się w 23 co jest w hyundaiu żony są albo nie wystają albo są budowane dziś ja wolę zostają, ale za bardzo, ale nie nie ja wolę jak wystają, dlatego że wtedy mniej od ściąga wzrok pasażerowi takie uzasadnienie to nie bez powodu wprowadzona, ale no ludzie mają różne wznawia właśnie, więc o to chodzi np. jak i poza tymi różni siedzą w pozycji prawie leżącej, a także z twardej walce drogowe fakt Akademia, ale ja ich nie, ale jeżeli ten obowiązek jest oparty na bok widziałem ostatnio gościa w chodzie takiej piętnastoletni miał białą koszulę czerwone skórzane zamszowe rękawice leżał nie siedział, ale wygląda jechał w Paryż Dakar był bardzo ma oko, czyli zniesienie, więc czas no dobrze słucha i tak wnętrza oka design jakość wykończenia naprawdę dobrze się w tym okresie czułem jak zobaczyłem mówi kursu przy sobie obrać wcześniej pojazdy premierowi z nami premierowymi, ale od czekałem rok może dobrze trzeba trochę ochłonąć tyle, bo innych premier potrzebuje trochę potrzebuje złej jak wysoko cieszy, że na premierze 15180 koni, bo chyba tych było najwięcej 8 stopniowym automatem w ogóle Gałecka w podłodze nie dźwignia czy Jaguar land Rover wycofali z gorących w podłodze fordzie Focusie mogą wesprzeć, a ze swoją stronę za tym nie jestem za, ale wolał zwykłą dźwigni, ale pan również co ja najbardziej mnie najbardziej odpowiada rozwiązanie, które w marcu też no po co tutaj dawać pod ręką tak jak w mercedesie, czyli masz małą i w ten klimat po winie przy kierownicy Drive albo tył i cele są to zjawisko są tacy ludzie, którzy lubią rzeczywiście, ale to co zmieniać, ale chiński to mogłyby no właśnie i powiem, że wtedy z drżeniem tak wszedł do niego 15183 to ogarnie czy będzie dobrze będzie tak jak w poprzednich wtedy moje pierwsze wrażenia fakt, że mało po mieście, więc ten automat w ogóle nie przeszkadzał i działa wg wtedy znakomicie jak automat 8 stopniowy, ale włazu żadna jest związek z wyższych, ale wierzę już zapomnieli o tym, że mieli no ale mieli, ale już nie mogli też nowy może to volvo było to nowoczesna właśnie o to chodzi, choć była ta sama konstrukcja ale, ale wiesz co ci wtedy Super w ogóle mówi Orany jak fajnie rzeczywiście zrobili wreszcie układ kierowniczy zawieszenie nadąża za tą benzyną spojrzałem na moment obrotowy 250 kilkadziesiąt kilometrów dużo byłem zadowolony właśnie niewiele było tam minusów wtedy 11 minut wysiłki był i mimo że to jest chyba ten set 3 ten układ multimedialny to on jednak myśli za długo Januszko zmienia stacje no jakiś prezent nie będzie naszej jakąś muzyczną albo na odwrót masz taką przerwę, zanim on w ogóle inny nie jest dziś w NRD szuka po Warszawie 23 sekundy, zanim kolejny dźwięku słyszę za długo przejście do nawigacji za długo naprawdę to coś tutaj gram nie wiem to w tym egzemplarzu resorach słaby może tak możliwe, ale zła i to był taki taki mój taki zgrzyt pierwszy ruszyła mówię kurcze coś co z obsługą, a drugi zgrzytów jest bardzo mało, bo zgrzytów jest bardzo drugi zgrzyt to jest taki, że jednak troszeczkę w mieście ten automat 8 stopniowi przy takiej trochę się tam zastanawiać gubi to już nie jest tak jak ja wezmę nie powinno, więc dla mnie po raz kolejny jest dowód na to, że nie zawsze ta liczba dodatkowych biegów jest grupowa także lepsze jest wrogiem dobrego tak jest no dobrze i powiem jak ja tutaj jeśli chodzi o układ kierowniczy zawieszenie Super, ale powiem, że ten diesel 20150, bo tym razem był diesel to Francuz to się taka nie nie wiem chyba nie, że ktoś zna granic możliwości tego samochodem kurczy co miasto znowu to samo im wyższa i właśnie i to szybko zaczął przypominać te nasze wrażenia sprzed paru lat, ale tak spojrzałem wysoki to jest moment obrotowy nowym prawie 400 niutonometrów aż 4 z Ukrainy ale, ale benzyna ma 200 kilkadziesiąt więcej nic dziwnego, że mi się benzyną jeździło to jest 370 chyba to jest więcej niż nas na rynku pracy przez nich ślad na wyznawane przez moment konieczny, ale dlatego mówię, że to było tak jakbym wrócił wrócił do Rzeszowa i 8 biegów to cały czas tak naprawdę momencie gdzieś no no ale o to co już moment moment moment moment no, więc chodzi zresztą ja na pewno wyrywa właśnie dzieje z przyspieszenia nie będzie takie 2 rewelacyjne 9 z małym haczykiem, nadając Dycha na pewno zrobi nową skrzynię, bo koszty dokładnie 9950 zł no i narzekasz jest z tym orzekanie Mieczysława, bo na trasie poza miastem to tam słuchanie siada natomiast na wieczną, jeżeli rzeczywiście można automat dopłaca do niego 10  000 to coś perfekcji pojęcie to taki trend króciutkie bardzo krótki, bo Carrion kupa dłuży, ponieważ w końcu miesiąc będziemy jazdę mieszkają ja zaczynam ziewać co, ale nie wiem ale jaka jest tak jeszcze w końcu po kilka godzin wtedy, kiedy miał wokół zostawią Fokusa podpora wrze KN na krótko, bo na tyle mogłem po prostu będzie prezentacja 2 tygodnie w tamte już 8 stopniowa w ogóle Muchę tam wszędzie działa w mieście poza miastem tam ekran dotykowy po prostu błysk dotyka ma wyższy niż myślisz zmienia stacji oceniane przez społeczność organom oraz wiązałam prowadzą do organizmu, ale teraz pozostaje też dobrze trafiłem, ale dlatego mówię, że to dobra teraz tak zamykamy temat już do jest dobrze generalnie ten Ford Fokus jest bardzo udanym samochodem no ale doskonalenia wymaga ten system multimedialny na pewno trochę NATO skrzy nią, jakby wcale nie dopiero nad automatem można wziąć ręczną, ale ceny dobre 33 cylindrów są UKS 64  000 najtańsza, którą była normalna cena 72  000 najtańszy diesel 1520 koni 88  000 ten diesel wersji wyposażenia czytaniu już takiej bogatej, w którym jeździły z automatem o stopniowym 1101000 aut nie ma tutaj myślę, że jeżeli dokładnie byśmy analizowali cenniki wszystkich to okazałoby się, że różnice są niewielka niewielkiej jeszcze raz na teraz wszyscy starają się jakoś tak celowość podobnych są co kompaktów powiem jeszcze tylko na koniec, że tam z tą skrzynią można ją łatwo opanować, bo tam z 5 trybów różnych masz sport normalny Eco Eco Comfort Comfort, więc tak naprawdę prawdopodobnie wmieście najlepiej się sprawuje ten komfort wtedy o ochronie myślenia serio, bo na sporcie to wiadomo rząd będzie wtedy trochę szarpał stał znowu nie jest źle tak są czynione tylko zresztą są są lepsi, ale są jest dużo gorszych skrzynie przecież wiadomo automatycznych, więc generalnie podsumują po roku Fokus nie straci uroku jest władny jest dobrze wykończony ma niezłe ceny tylko kwestia wyboru silnika, jakbym był za benzyną 15 turbo redaktor bardzo dziękujemy Sławek Paruszewski Jacek Balkan kłaniam się pięknie jutra codzienny magazyn motoryzacji Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Letnie wyprzedaże w TOK FM - teraz nawet 40% zniżki na Dostęp Premium! Sprawdź promocję i słuchaj wygodniej z pakietem "Aplikacja i WWW" w super cenie!

Sprawdź teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA