REKLAMA

Test: Audi A1

Codzienny Mag. Motoryzacyjny
Data emisji:
2019-08-22 19:40
Czas trwania:
12:04 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dobry wieczór państwu też codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski Jacek Balkan witamy testowa audycja, jaki się z wniosku trwa gra na czwartek jest czyli, czyli nic się nic mi się nie pomyliła, że jest audycja testowa zapowiadane od pewnego czasu samochód audi 1 trochę się od czekał, ale nie, dlatego że coś mu dolega albo zastanawialiśmy się co o nim powiedzieć tylko, dlatego że nowości jest bez liku też o tym, a też z tego powodu, że w Rozwiń » końcu trochę omawialiśmy w styczniu w lutym, kiedy były pierwsze jazdy premierowe, ale odpowiadano pierwsze jazdy to nie wszystko w samochodzie się dowie, jakie dziś parę godzin albo nawet czasami prawda to prawda to natomiast w wakacje mieliśmy już audi 12 generacja od razu mówię to nie jest jakiś odgrzewany kotlet druga generacja na dłuższy test kilkudniowy tak przypominam sobie, że właściwie w samochodów miejskich mamy zatrzęsienie nasze całkiem dobrze w Polsce sprzedają takie taka pierwsza trójca fabia chyba Yaris patrzy na te dane trzeba nic mi umknęło clio, ale to nie rzucał bym do tego no bo to jednak samochód premium jeśli chodzi o premium to takich samochodów miejskich, czyli mniej więcej 4 metrowych trochę krótszych trochę dłuższych to jest ze świecą szukać mini może jest tylko nie wiem co się jeszcze była kiedyś rejestrują jeśli ktoś, kierując do stolika w dalszym ciągu oraz oferty wypadnie ono do trójki obok rozległ się w stopach no no ale to jest takich typowych miejskich to właściwie chyba nie znajdziemy Mercedes ma nie ma no, a klasa a, ale nie naraz, a to zwiększa Lexus ma niemal nie ma no, więc tak wyszło volvo ma nie ma konkurentów Nord ma no no premium nowej w jest założono więzienia, a w niej, ale tak cena pewnie wysoka z tego sprawę jeszcze osiągnąć, ale wiesz razem żeśmy jeździli działają w samochodzie mówi o tym, samochodzie nie z powodu no, dlaczego ich koszta to jest sport ponad coś co można żeśmy zresztą po ma być myślę zresztą kusili takie porównania okres auto, które za cenę najtańszej najtańszej jedynki możesz mieć absolutnie największym w pasie, czyli wina, ale z manualną skrzynią z silnikiem 10140 ono o złoże mocny silnik tak z kolosem z bardzo dobrym radiem z całą masą pakietów, a co Bunoza do tego rowerowe czy może sobie do tego skrzynię automatyczną dokupić fajnie było ale, a tu jej w tym konfiguracji, że nie widzę też może to taki samochód konfiguruje się około 90  000 zł oto, by to tyle co najtańsze audi 1 tylko rządy 1 z 95 koni 10, ale do rzeczy co z tym 1 było za 1 było także się pojawił 2010 roku pierwsza generacja dużo nie będę mówił to nie ją nie nią teraz jeździliśmy natomiast mieliśmy nawet jedynkę najpier w się pojawiła wersja trzydrzwiowa potem się pojawiła wersja Sportback po roku najśmieszniejsze jest także wtedy zaczęli od 3 lodówki potem 5 Żydówka Teresy tylko 5 Mrówka po 8 latach tak wreszcie po 9 prawie już 3 mrówki to mało, kto robi nawet w tych samochodach miejskich lub facelifting po 3 latach tamten samochód no był taki powiedzmy wsią było bowiem ci z tą pierwszą lokatę tuż dość dobrze jeździł, ale to tak, a samochód na poziomie volkswagena polo wycenianą w aż tak źle jest ono po trochę giną tak, bo audi miał taką ofertę, że ta Jedynka jakoś tak zaginęła nie był dobrze dobrze się z budową, ale nazwanie czegoś żyć jak Polonii jest to prawda, bo w tej w tych miejskich to volkswagen akurat nieźle sobie wzmaga nieźle jeździ tylko chodzi nie chodziło raczej o to, że najtańsze volkswagen powiedzmy Pol 45  000 porównywalna wersja, jeżeli chodzi o wyposażenie podniósł 60 mowa tutaj płaci 87 zawarcie najtańszą z manualną skrzynią piątką z silnikiem 1095 cylindrów tak jak, a i zapomniał i a próbuje znaleźć uzasadnienie dla tych 2530  000 zł, które dopłaca za to 4 kółka ma ważne czy na grillu i ja to buty i to był kłopot zresztą to będzie kłopot też w tym wypadku powiedzmy proszono co się zmieniło np. właśnie, bo zmieniła się sporo i to na pierwszy rzut oka to, że samochód urósł o kilka centymetrów to nie każdy, kto zauważy, ale wygląda bardziej dojrzały jest no ale czy obawiano się nazywa takie u człowieka nie ma martwych przedmiotów albo zwierząt wiele może szczególnie lubi się tak może dobrano nieważne jest zaskakująco dla mnie szeroki, bo moja Alfa przez chyba mniej więcej taką szerokość 74 prawda bagażnik urósł o 60 l sporo, bo ma 330 to jest też bagażnik większy od maja Alfy, która kiedyś była pamiętasz samochodem jednak kompaktowym masa też podobno 1100 kg tymczasem tak dziwi, jakby się z choinki urną 20 lat minęło to nie powinienem się dziwić, ale wiesz co przy nowym na pierwszy rzut oka gazowana samochód ona Zobacz zamkniesz no no popatrz na te i inne gry no nie pomyli pierwszej generacji drugą, bo to jest nowa generacja w ogóle jest zupełnie wnętrze obsługa to jest w ogóle ekran dotykowy przed tobą ciekłokrystaliczne 1 ekran dotykowy na konsoli środkowej nie 2, ale jednak dotykowy nieustający stanie wygląda zabawka w środku wyższą wygląda transformacja to już inna oglądam teraz oglądam zdjęcia oko egzemplarza bardzo jaskrawym kolorze wygląda też uwagę, ale nie wygląda w zwalnia, ale wygląda zabawka wygląda jak produkt samochodu podobnie wygląda jak jakieś tanie autko które, a no jest nie podoba mi się to no to on kwestii tak nie wygląda to tym bardziej mi przypomina przykład wnętrz jakiegoś mówią jeśli chodzi o tam plastiki na to wygląda, jakby były twarde plastiki określi zdjęcia trochę oszukać dziękuję bardzo, bo to trochę przypomina jakieś volkswagena, który też bardzo źle nie jest wykończony w środku, ale w więcej na twardych plastików, ale akceptuje w ogóle z zewnątrz te zmiany czy ojczyzna czy wydanie wariancie z zewnątrz samochód mi się zaczął podobać, dlatego że pierwsza generacja podobają się tak teraz średnia, a co zresztą pamiętamy pamiętamy co się zmieniło jeśli coś co producent, by chciał nam powiedzieć ja nic więcej co my powiedzieliśmy, ale są większe zaprasza na nowe bo, a widzisz jak to wszystko zmienia i to albo ja jestem zacofany albo to firma nie strzela się w oczekiwania klientów aktualny dlatego teraz ta pierwsza generacja jedynki w wersji trzydrzwiowej tym się straż, dlatego że trzydrzwiowa jest Jerzy Janowiec trzydrzwiowe samochody one się podobają oraz Super wygląda ten pył jest taki, że czasami tak jest że, że dopiero zaczynasz tęsknić czegoś brakuje i tutaj być może tak będzie, bo ja nie mam problemu z jedynką Kolo możliwe nie wiem, ale słuchaj to jest nic nie jest tak rzeczywiście bardzo celnie zauważyliśmy, że są większe wloty powietrza są lampy reflektory trudno tego nie zauważyć rozmiar też trudno nie zauważyć inna konsola środkowa też widzieć na zdjęciu bardziej skierowana na kierowcę i tutaj rzeczywiście zgadzam, że taki jest mniejszy tam podoba się dobrze w tym samochodzie, ale dla mnie znaczy dla mnie ona jest trochę przy przesadzona wieży kontrolnej, ale łatwo w obsłudze to jest duży plus, ale w porządku nikomu już jest jakby to wnętrze mama jest takie trochę przerysowana, że taki jest trochę jest dużo niepoważne jest dużo ostrych krawędzi jezdni symetryczne żona dostała ani, ale to co żona co ja wiem, bo to jest celowa, że to ma być zresztą tak jak teraz mówili w maździe w tym wały, że celowo skierowane na kierowcę za wysoko, że na obecnym zamieszaniem stoi na myśli walkę w 2 należą Romanowi chemicy, ale to widać że, a także jest co kto lubi no tak jak np. czy nie nie czuje dobrze jako pasażer jak pan tylko nic przed sobą, ale szczęście, że kierowca, ale ostatnio Ham goszczą, które muszą być ustawiane wszystkie kratki nawiewu bardzo przekonująca, że w końcu są okrągłe tańczymy wszystkie równiutko IT UP pośrodku miał być tani pociąg nie było, a czy czuje się szczęśliwy wiem, ale sama rodzie ja mam od kilkunastu lat chodzę tylko wyłącznie w 2 różnych skarpetkach jest w ruchu pomaga dobra nie wiem czy to się, ale w interesach ruszamy tym samochodem na coś mamy tam bardzo ciekawe co mamy co mieliśmy na premierze co mieliśmy teraz mieć to samo, czyli 1 zaraz po 16 koniec z siedmiostopniową DSG, za którą dopłaca 8000 zwane 30 na masce 3 lata aktor świetnie wygląda wiem, a 1069 koni ma 259 rokiem do setki, ale sprawnie porusza kosztuje 100  000 bez 5 zł taka wersja podstawowa z tym silnikiem i mówiono nam, że będzie 1150 jest w cenniku benzyna jest niewiele droższa słuchaj kilkanaście tysięcy tak na premie nie jest tak drogo, ale też wreszcie w ofercie jeszcze nie jest Jedynka, ale 20200 koni, która kosztuje 127  000 uważam, że ta cena akurat jest dobra, bo na samochód takim osiąganą prawda 6 z haczykiem do setki z automatem sześciostopniowa to jest akurat ESG co ciekawego, bo pewnie moment jest tak wysoki, że lepiej jednak rzucić tę sześciostopniową słuchaj no wrażenia zjazdy są takie, że samochód prowadzi się jak po sznurku wiem, że takie banały, ale jeździ świetnie nie będę mówił jak gokart, bo już wielokrotnie mówiłem w tej, ale naprawdę dobrze się prowadzi to jest niezła zabawa i on jeszcze był dokładnie wykończony taki miał złote felgi w ogóle wydawał się nasz młody pomocnik jak go zobaczył potem chyba miał okazję, gdy od odstawić go przejechać się tam ileś kilometrów to myślę, że to w ogóle tak potem 30 pewniej po wyglądzie za co nie wiadomo, jaki kosmos pod maską, a tam nie ma kosmosu pod maską, ale sprawnie działający silnik, który naprawdę wystarczy uważam, chociaż aut zawsze się spodziewałam mocniejszych nareszcie doczekała 15150 nie było na premierze może każdy kupić tutaj też nie ma w tych samochodach zresztą to mało dziwne napędu na obie osie czy mamy konkurentów tak nie teraz pytam się seria oprócz dodała no wiem to powiedział, że Ford fiesta, ale Pieniak wieloletnią i tyle no i nie emeryt nie zapowiadał się raczej konkurentom żadnych no jak wiadomo, który ostatnio audi miał marne układ kierowniczy zawieszenie aż 7 nie pamięta, a pamiętam sprzed kilku lat ma rację, bo tam, bo ten systemu aktywną utrzymywania na pasie i to było tak wtedy się to robiły takich gumowa ten układ kierowniczy to było 5 lat temu wtedy, kiedy pamiętam ostatni raz jeździłem ostatnio premiera audi tt miałem jechać właśnie siódemką autostradą byłem zdziwiony, że tak może jeździć ponad setka tak nie jeździło Tadka jest ta teczka nadal w ofercie mieć chyba Arka dającego więcej klienci kupią notatki czy audi 1 no dobrze słuchaj nie wiem czy audi 1 się nigdy dobrze sprzedawał ja bym temu życzył, żeby się dobrze sprzedawał swoim samochodem, ale tak podejrzewam, że jednak w klasie strumienia chwilę się sprzedaje 1000 rocznie no w coś takiego pewnie jak ostra natomiast patrzy w tej chwili sprawdza, więc mamy 30 sekund zaś czy nie są już sprawdzasz no spraw za bardzo wolno są na ostatnie wolne, a jasno do radości, bo w gminie chcesz wiedzieć ile wart szukam szukam nie mogę znaleźć ja z Bravo proszę państwa 1000 sztuk przez pół roku, czyli 2000 rocznie no to jest sporo sła w niniejsze sprzedaje na poziomie Porsche Alfa Romeo mówi od liczby egzemplarz całej warszawskiej za walkę dziękujemy pięknie kłania się i do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

REKLAMA

POPULARNE

REKLAMA

DOSTĘP PREMIUM

Wszystkie audycje, kiedy chcesz! Teraz TOK FM Premium 30% taniej: podcastowe produkcje oryginalne, Radio TOK FM bez reklam i podcasty z audycji. Nie zwlekaj, słuchaj wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA