REKLAMA

Test: Ssangyong Musso

Data emisji:
2019-09-03 19:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
13:46 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór to jest codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM Sławek Paruszewski bankom, a dzisiaj proszę państwa pick -up koreański pick-up SsangYong Muz są, o którym dawno żeśmy mówili natomiast Polski, który pika był ostatnio w naszych testach, jakie wymienia, jakie są no jeszcze mówi lider za ubiegły rok Ford ręczą prawie 1000 wyprzedził toyotę Hani był no tak chyba halach są już pół roku życia na pięćdziesięciolecie Rozwiń » dziś miejscu D-max o rok w tym roku to jest tylko my też fajne to jest na trzecim miejscu obraz statystyki za cały ubiegły rok czwarte miejsce volkswagen Amarok oczywiście jeździliśmy już dość dawno piąte miejsce Novara ze świata to się dziwiliśmy żona tak spadło szóste miejsce Mitsubishi 200, ale już będzie w Polsce w październiku nowe 200 też czy jak nowe pomysły jeśli nowe nowe nowe nowe nowe nowa generacja no przyszła za tak, bo premiera była w Azji już parę miesięcy temu oni mówiłem zresztą będzie w Polsce nowe nowe bardzo z ich strony, o którym mówiliśmy, że to właśnie nie wiadomo co zrobił mercedesa, ale też kiedyś po co zrobił szpital ma też niektórzy, mówi że nie wiadomo wyobrażenie, że tych mercedesów x sprzedawał w ubiegłym roku tyle co 200200 sztuk, a tam 10, ale to znaczy, że bardzo mało czasu co prawda boli rozpuszcza też liderem Amarok też kiedyś liderem Nawara był rok był trochę ospali no i co dalej dalej są to rzeczywiście ogony, bo Fiat Fullback w ubiegłym roku 35 sztuk to jest klon Mitsubishi tak bardzo podobne tek notowaną już likwidować chyba tak no i na końcu nasz bohater naszej audycji przedostatnią astrą z USA to jest głos proszę o UE z profitami Aliora 4 sztuki w zeszłym roku wiatrową oraz profil lotu mam tak statystyka samo narzuca to wysoka no nie wiem, ale nasza są uważa ten nasz mózg w ubiegłym roku z Żywca i ścieki oraz fakt ten figuruje w trasę przypomnieliśmy ten filmy tak o wyścigach ulicznych, które kto, który jak się nazywa ten głaz prosi, a przedostatni bohater naszej audycji SsangYong Musa, który w mózg, który ważył w zeszłym roku 10 sztuk zarejestrowano sporo prawda była też nie jest źle jak nowy właz Profi, gdzie oni mają 4 sztuki w ubiegłym roku są gotowi w Wielkopolskim co to jest indywidualny import wielkiej szła no proszę, ale wolą stron raz, ale uwaga 11 samochód na kwartał rejestrowany był no ale ostatecznie lepiej, bo 1 miesiąc no, tak więc to jest Muz proszę państwa to jest pick-up to jest film Big tej koreańskiej marki pamiętam oszusta ostatnie spotkanie z bankiem Muz są potem był akcją sport traktują sport w dalszym ciągu jest teraz nasze ostatnie spotkanie z rankingiem osobą, chyba że w 2006 roku pamiętam tego właśnie, że gdzieś Michałem, że to nawet cud, że to było takie bardzo w latach dziewięćdziesiątych umieszczone auto wraz z tras dostaliśmy wersja Grand, czyli naprawdę długą taki samochód ze skrzynią manualną trzeba zapłacić 110  000 to mieliśmy takie auto ze skrzynią manualną i napędem na 4 koła jest taki samochód trzeba zapłacić 120  000 co ciekawe przynajmniej w tym cenniku, którym dysponuje wersja Grand w wersji nie Grant nie różni się, jeżeli chodzi ocena niczym, ale zaraz państwo powinna się za jak różni dobra taką była zwykłym pick-up to jest 5 m 9 cm wersja Grand to 5 m 40 cm to właśnie to dąb Barcin jeździliśmy metr ponad metr 60 paki no dobra to jest naprawdę bardzo długą komu są patrzysz na to Muz ma logo Ssangyonga, a oprócz tego co przypomina jak już innego pikapa to jest raczej luksusowy Mercedes czy raczej to jest wół roboczy jak Isuzu D-max z zewnątrz no tak jak spojrzeć na 0101 . rzut oka pierwsze wrażenia LOK wody są to pierwsze wrażenie jest dużo dużo dużo lepsza niż w przypadku większości samochodów, które są dostępne na rynku ten samochód jest po prostu strasznie ładne, a o ładny pick-up to nie jest, ale są to jest naprawdę ładne zgrabne fajne auto zaraz pokaże jak to wygląda jak wygląda, a o tutaj taki sam proszę bardzo opowieść to nic nie dolega niż umowa faktycznie nie razi zupełnie okay na zewnątrz akceptuje w środku tak bardziej jak D-max raczej nie słyszy właśnie chciałam powiedzieć, że nie jak demon jest bardziej kraks ton, a ma na torach są też SsangYong to czy nowy Rexton to wysłuchaj nas w środku rzeczywiście bardzo fajna rzecz, więc troszeczkę śmiesznie wygląda wersja krótka, bo ma taki krótki tył i taki widać, że taki skrócony, ale prawdopodobnie to taki samochód dopasowany do tego, żeby na nas, żeby po prostu być bardziej poręcznym gdzieś, gdzie ta długość 540 będzie już aż nadto w, że państwo pierwsze wrażenia na zewnątrz bardzo ładne duże auto oczywiście każdy pick -up spore 540 pierwsze wrażenie otwieramy drzwi wchodzimy do środka tu jest tak jakby luksusowo bardzo i teraz uwaga bardzo fajnie dobrane materiały bardzo wysokiej jakości wyświetlacz całkiem niezły zesta w ten, a na, a do obsługi do obsługi multimediów fajnie i logicznie to wszystko rozplanowano łatwo się to obsługuje doskonałej jakości kamera cofania przesiadłem się ostatnio z planowego Ssangyonga i doceniłem to, że to jest po prostu wyraźny obraz, a bardzo wysokiej jakości, a co jeszcze to wszystko słuchaj ładna jest etyczna i takie dobre i takie naprawdę fajnej tak pomyślałem kurcze jak to się zmieniło Zobacz, że teraz 1 z najładniejszych naprawdę pikapów robi firma, która kiedyś robiła Zobacz jak to wygląda to jest większe aktywa większe 40 no i, że teraz 1 z najważniejszych pikapów robi firma, która jeszcze do niedawna robiła samochody dość siły takie średnie, jeżeli chodzi to tak delikatnie bardzo nazywam średnie, jeżeli chodzi o wizualizację tras samochód po pierwsze nie mamy najmniejszych zastrzeżeń do tego jak wygląda na zewnątrz to jeszcze oprócz tego wygląda naprawdę fajny w środku jest fajnie zrobione fajnie wykończone to wszystko sprawia wrażenie bardzo solidnego oczywiście nie był to długodystansowe, żeby to przewidzieć, ale naprawdę wygląda to bardzo porządny uruchamiamy silnik no uruchamiamy tam zawsze diesel 22 diesel 170181 koni, a osiągi, jakby to kogoś interesowało czas potrzebny na osiągnięcie setki nie mam informacji ich wcale się dziś wierność zamówień przekracza 1212 sekund tak, ale to bardzo takie krwawe wojny jest silnik pracuje zbyt głośno nie ma nie generuje wibracji tutaj absolutnie żadnych zastrzeżeń, a jeździsz samochodem ze skrzynią manualną, a i to naprawdę rzadko się zdarza, bo ja oprócz samochodów nowych którymi jeździ na co dzień to bardzo codziennie faktycznym faktycznie jest jakimiś, a samochodami używanymi NIK lub bardziej i mnie się taka robota tak nie zdarza, żeby samochód Miga stopami oraz gaz podczas ruszania potrzebował trochę więcej gazu trochę przyzwyczajenia, jeżeli chodzi obsługa sprzęgła, ale to nie jest jakaś jego wada tylko co najwyżej cecha teraz NFZ trzeba przejść niestety do takiej cechy bardzo charakterystyczne dla tego samochodu bardzo wyraźne jest niesamowicie wygodne auto się naprawdę fantastycznie jeżdżą płynie po drodze to bardziej jak samochód dobry samochód terenowy, a nie jak nie jak pikap i na ten samochód skądś już dawno mieliśmy pikapa z nissana i chętnie go sobie przypomniał, że niedługo pojedzie w jakimś bardzo czasami sam natomiast samochód naprawdę skoczył wysoko na liście moich ulubionych samochodów zresztą tak samo tekstom zaskoczył mnie bardzo i to bardzo drażniące jest niesamowity postęp w tym sektorem, który jeździ już 1 , 5 roku temu tak na nową generacją byłem zadziwiony bardzo fajne jakość wykończenia prestiż, ale chyba 22180 koni, a my w przypadku tutaj tego Ssangyonga samochód jest po prostu sanki musu, a to samochód jest po prostu bardzo dopracowane, jeżeli chodzi o właściwości jezdne te Super, bo jak zrobić dobrego pikapa zrobić dobrego pikapa to wcale nie jest taka prosta sprawa, a zrobić średniego to to od to już to już łatwo to nie dość dobrze wyciszone fajne właściwości jezdne w sensie zawieszenie układ kierowniczy, a bez zastrzeżeń tak naprawdę jeździło się tym Super przyjemnie fotele wygodna kierownica dobrze leży w dłoni zegary czytelna zużycie paliwa mogą być mniejsze, bo to faktycznie to 1012 pali ale, ale też najczęściej skupuje takie samochody z jakiegoś powodu tak no właśnie szczytu powodem jest właśnie np. cena, bo wydają się do Ssangyonga to najchętniej ludzie szli jak były widzieli, że są dużo tańszy od konkurencji jednak innych argumentów nie widzieli więcej najtańsze kosztuje 110  000 najtańsze z napędem na 4 koła kosztuje 120 ma też z napędem na 4 koła i z automatem kosztuje 130 oraz pytanie co za 130  000 możemy dostać możemy dostać Mitsubishi el 200 z silnikiem o identycznej niemal moce, ale z automatem 5 stopniowe podwójnej kabinie za 120  000 w promocji i to tyle jeśli chodzi o, jeżeli chodzi o tego typu, jeżeli chodzi o tego typu cenę, bo za forda aranżera trzeba zapłacić patrzą czy da się w Fordonie oraz konfigurować czy uda się go skonfigurować, a skrzynią automatyczną da się, ale kosztują 170155  000, czyli 251000 ofert wręcz tak lider sprzedaży w ubiegłym roku 900 sztuk, które przy wyprzedził cha lak samo prawdy to tak nie byle jak, ale Ford inżynier jest bardzo dobrze wykończonym samochodem w środku ja pamiętam to pierwsze jazdy inżynierem nowym 3 lata temu na wiosnę ponad 3 lata temu duże wrażenie na mnie zrobił, bo nie dać sobie radzić dobrze w terenie, bo już jakimś żwirowisku żeśmy się tam taplali no to jednak jakość wykończenia było fajne to Nawara jesteśmy bardzo podoba się na ulicach tutaj tak naprawdę bezpośrednią konkurencją będzie Isuzu D-max, który ma to co ma 5 stopniowi 1963 konie jeździliśmy, której to co jest podobno to 120  000 zł niż sam Nawara z automatem, a kosztuje 138, ale w promocji cena cennikowe 150  000 zł czy ten samochód jest raczej z tych tańszych i największą konkurencją jest Isuzu D-max jako widzieć Isuzu ma lepszą markę SsangYong nie ma, ale z tych 2 samochodów jak miał wybrać dla siebie służbowy nie taki, który za, na które zagłosuje własnymi pieniędzmi, bo to kolejny powód czy Isuzu myślę, że mniej traci na wartości niż niż taki SsangYong, bo cóż każdy kojarzy to świetny był roboczy natomiast SsangYong kiedyś się wycofał z Polski ludzie mogą mieć jakieś jakieś tutaj obiekcji zastrzeżenia, ale jeździ się lepiej tym sam kieruję tu tak no ale są bardziej i Marsa zarówno matową dobrą cenę 500 sztuk uważa w zeszłym roku, czyli naprawdę więcej niż konkurs kolejny volkswagen Amarok więcej niż Novara czy Mitsubishi to PiS -u osiągnął ogromny sukces i kiedy żeśmy rozmawiali w tym roku był tak 2 sztuki mieliśmy rzeczy to tylko cena, ale chyba nie tylko oni przede wszystkim bardzo praktycznych, które nie daję wam będzie już wydaje mi się żony mało uniwersalne bardzo taki przepraszam ma mało komfortowe wymuskany i elegancki za za sprawia wrażenie na naprawę samochodu naprawdę dzielnego naprawdę porządnego na tym kończymy sanki Muz są naprawdę bardzo ciekawy samochód z najdłuższą parą i w tej klasie 80 cm ponadto z niecierpliwością czekam na pytania dotyczące sprzedaży na koniec roku albo ubiegły rok to już jakiś dramatycznie słabo zobaczymy to musi zaistnieć chyba świadomości ten samochód coś również my to pamiętajmy o tym, żeby sobie tutaj, żeby sobie tutaj mówimy o o o tym ile tych samochodów została sprzedana, ale pamiętajmy też są 1 z częstych samochodów została zarejestrowana dilerów, a firmy i one stoją zarejestrowana do sprzedania tych samochodów słucha jest w ogóle w Polsce 17 sprawa została w trybie raczej mało i całe śląskie ma tam pięknie dziękujemy zapraszamy już jutro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

30% zniżki na hasło: WYBORY2019 - wpisz kod na stronie tokfm.pl/aktywuj aby skorzystać z rabatu!

Aktywuj teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA