REKLAMA

Test: Nissan Micra oraz Citroen C3

Data emisji:
2019-09-12 21:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
11:54 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór państwu codzienny magazyn motoryzacyjny Radia TOK FM przy mikrofonie Sławek Paruszewski i Jacek Balkan witamy dziś swoją rolę segment ba, czyli samochody miejskie wcale się także nie sprzedają mimo, że to nie są SUV-y crossovery boja mówię o miejskich samochodach miejskich takich typowych jak tak patrzę to naprawdę nie jest źle w Polsce za ubiegły rok fabia prawie 20  000 potem mamy Yarisa kilkanaście tysięcy 14 Reno clio Rozwiń » słuchaj potem jest patrzeć co dalej n p . jeszcze dzieje jak te samochody miejskie wg ciebie opel corsa proszę bardzo jutro więcej o nowym oplu corsie dalej idziemy idziemy volkswagen polo Ford fiesta Hyundai i 20 i idziemy dalej dalej i dopiero tam na 300 mostu miejscu słuchaj bohater naszej audycji agencji trujące 3, a drugiego bohatera naszej audycji, czyli nissana Micrę nie ma w pierwszej pięćdziesiątce to jest dla mnie zaskoczenie i teraz uwaga, dlaczego mówimy o 2 samochód w 1 pozycji dlatego, że to nie są zupełnie nowe modele to nawet nie są facelifting Gui zupełnie nowymi modelami to jest dziś w przypadku C3 trzecia generacja 2 , 5 roku temu w przypadku mikro to już chyba jest piąta generacja 2 lata temu i te pierwsze jazdy oba samochody nieźle wypadły co 3 nawet w roku dość ubogim od razu podkreślam samochody miejskie został naszym samochodem roku nie są mikro w tym roku, w którym walczył zajął trzecie miejsce po fordzie fiesta i volkswagenie polo, czyli był nieźle przez nas oceniana albo nawet dobrze co się stało przez 2 lata, jakie były minusy na początku było teraz dużo lepiej za rozpad, dlaczego co dolegało centrolewica 33 generacji mocy trance czy też samochód, który jest 15 lat na rynku nie sami ratować z lat osiemdziesiątych chyba nie wygląda pierwsza micra tak jak wspomniałem ten nowego te najnowsze generacje już 2 lata są na rynku co dolegało trochę nowi przede wszystkim no niestety pięciobiegowa ręczna skrzynia to słabo było potem co 3 gr była już sześciobiegowa dostępna była dużo lepsza no i niestety nawigacja taka jakaś pokrzywione ono słabo wtedy działa to były moje pierwsze takie wrażenia negatywne, bo mówię trasą minusach, których w tej chwili właściwie nie ma, a w miksie co było silnik 09 turbo nowy nowy nic nie, bo przez terenów co były znacznie wcześniej on dość sporo palił, bo potem mieliśmy w teście tygodniowym i samochód nie był zbyt dobrze wyciszony osiągi były przeciętne no i teraz, dlaczego się to zmieniło na lepszy po pierwsze, tak chcę trójce nie miałem okazję sprawdzić 5 biegowej skrzyni sześcio wiem, że dobrze działa, bo chce 3 gr natomiast swoje automat nie 86 stopniowi c trójce, czyli tutaj tych wad, które wtedy i nawigacja działa, mimo że nadal ta usługa nie jest zbyt intuicyjna jest dość trudno trzeba wchodzić tą klimatyzację, kiedy jakiś mniej to nie jest Super rozwiązanie, ale jak pamiętasz FK tu się takie było różnych samochodów koncernu Pesa tych francuskiego odnogi tak tak bywa w niektórych jest lepiej w innych gorzej można się do tego przyzwyczaić, a w miksie co się poprawiło mi się poprawiło to, że samochód, bo bardzo dobre osiągi z tym nowym silnikiem 100917 koni ręczna sześciostopniowa skrzynia biegów bardzo fajnie działa i zaskakujący jest Cichy nie mierzyła nie wiem jak i wymierzył 2 lata temu i teraz, ale nic mi nie doskwierał, a i teraz popatrzmy teraz czym się samochody różnią z zewnątrz bardzo różnią no C3 nie są mi rano jeśli micra to już pewnie bardziej podobna do nas 1 do toyoty Yaris niech będzie Citroën C3 doczekał się podobne to jest taki bardziej obłe samochód nie ma takich jak dziś tak bezpośrednio, żeby mógł powiedzieć, dlaczego ta trójka jest podobna samochodów klasy miejskiej natomiast jak popatrzeć na te dane techniczne takie mam tutaj długość 14 m bez cm drugi chyba też 4 m tam bez milimetra, więc bardzo podobna długość bagażnik w 1 chyba 300 l w drugim 300 l przyspieszenie z tymi silnikami jednymi drugim koło 10 setów, ale tworzone są coraz bardziej zaczyna krzyczeć no tak, bo nie, ale wiesz jak krzyczy tylko po prostu miał, ale w odstępie nie tam kilku dni i powiem, że oprócz tego co masz na papierze i oprócz tego bardzo się poprawiły się z tymi silnikami są bardzo fajne miejsce skrzynią automatyczną to są zupełnie inne auta jak spojrzeć na zobaczy tylko takie ostre linie nadwozia Citroën to jest taki Misiu Misiu, ale z fajnymi dobrą kolorystykę wsiadać do środka niż mikro to jest wzorowe jeśli chodzi o obsługę bardzo łatwo obsługuje fajnie to wygląda w ogóle do tej pory nie wiem, dlaczego nasze ręce, że to trochę Misiu no powstrzymała go one też jeśli chodzi o jazdę jest specyficzna sterowanie znaczy mieliśmy na teście długodystansowym citroena C 4 Cactus zaś państwo kredyt ten spirytus tak jak my się przesiadamy samochodu co tydzień co 5 dni czy co 3 dni to faktycznie od czasu do czasu jest jak się trafia coś co jest trochę inna tak jak citroena sterowanie czy peugeota to jest zgrzyt natomiast, że my tymczasem jeśli przez pół roku i możemy się do tego po prostu przyzwyczaili to bez żadnego problemu nie będzie zajęło tydzień 2 tygodnie ale, ale da się obsługiwać bez większego problemu no tak to prawda i prawdę mówiąc trochę oczywiście są lepsze gorsze, bo są modele Pesa francuskie to jest odnogi, które mają już lepszą łatwiejszą mają część rzeczy klimatyzację na zewnątrz lanie, a także nie trzeba tam się przebijać się zmieni to trzeba, ale Zobacz jak wy zobaczy zewnętrze bardzo fajna kolorystyka jest np. citroena może tam do zwolnień proszę tak przypomnimy proszek miał silnik centralnie no właśnie w citroenie mają znane lubiane silnik, ale nigdy nie jeździłem z automatem 6 stopniowym, czyli 1230, ale to jest automat to nie jest automat to jest zautomatyzowaną skrzynię to już około, a to już tam tam są automaty Dukaj no jak gdzieś w długie, że to zautomatyzowane to brawo dla skrzyń zautomatyzowanych, bo działa świetnie nawet byłem zadziwiony jak dobrze działają pozostaliśmy stopniowe mniejszych samochodach, bo coraz mniejszych samochodach są skrzynie większe liczbie przełożeń to to już w ogóle szaleństwo natomiast kolej w miksie może ręczną skrzynią biegów, ale 6 i to świetnie też działa ja uważam, że 6 to powinno być no dobrze, bo rozumiem, że micra 10100 koni 11717 działek ma mocniejsza wersja bardzo, a co było bardziej dynamiczna słuchaj to wcale nie jest takie oczywiste pytanie, dlatego że silnik z citroena ze skrzynią automatyczną robi 98 latka, a tu 9 idziemy niż sam wiesz co nie nie do bez nie mierzalne to znaczy trzeba by pomierzyć elastyczność przyspieszenie tak samo sprawnie się oba poruszały natomiast jednak wiesz co wydaje mi się, że taki bezpośredni układ bardziej kierowniczy wnikania w sanie i trochę zawieszenie, ale to Citroën ma taki swój to jest taka cecha tak zresztą zabawka tu się też nic bardziej miękki taki wniosek, ale ja wiem co znaczy co jest taki przyniósł zabawa jest komfortowe, ale to zawsze tak było to pozostawia to, jeżeli porówna aż niż sama micra taką z 20000506. roku dotacja z tymi porcelanowy miłośniczkami coś się tak nie podobało no, czyli taka narracja trzecia czwarta to w ogóle była do niczego ta globalna trzecia, ale także kierowano się to ja tamtą generację Barcelona miała fajną rzecz takie miało tak, ale to taka żaba no ona była w środku taka surowa zresztą brakowało po prostu gołej blachy w niektórych komisach to była taka surowa taka twarda 2, a jednocześnie robiła wrażenie japońskiego samochodu takiego japońskiego samochodu w latach osiemdziesiątych dziewięćdziesiątych tak jak być stanął w miejscu już dizajnu, ale zmieniają, że było czy Nowak, ale Zobacz teraz, jaki zupełnie inną tego samochodu bus trans 3 z tamtego czasu, czyli pierwsza generacja był takim samochodem, który był, a bardziej miękki to tworzy zupełnie inne, a mnie jakieś to wszystko takie trochę rozbudowane takie zaprojektowane, dlatego że jedynym akcentem stylistycznym w pierwszej większe pokrętła od klimatyzacji w kolorze kości Słoniowej byłego ASA to było fajne no ale właśnie temu wydana zostanie 1 jedyny taki wieś ma także trzecia generacja nowe uwzględniające potrzeby Cyran 3 był, a na jeszcze ten wyświetla i tak dzięki runku wskazuje takim fajnym samochodem trochę inne i teraz jest jest różnica w dalszym ciągu jest zauważalna to znaczy micra samochodem surowym nie jest już mikro nie jest samochodowa Marlena Długosz duży bagażnik jak tak to już nie jest taki samochód jak panda jak 500 jak kiedyś micra, ale nadal jest to surowo japońskie auto specyficzne z rzeczy nie wiem natomiast miałeś za zagłówki głośniki Bania, ale na premierze, jeżdżąc po wielu nagradzanych na woli tradycję z naprawianiem samochodów przypomniał, że zostawała za akt, a i to naprawdę robi to naprawdę robi, bo też tylko podamy dobrego żyła i zobaczy jeśli spojrzeć w cennik no to faszyści frank startuje 46, czyli Ruś, ale to jest silnik nie doładowane po prostu wolnossący natomiast micra startuje od razu z doładowanym 1 wzrostowy w związku z tym ma cenę podstawową 54 nie wiem, dlaczego Otóż powtarzam 2 lata temu też zakładam, że będzie lepiej sprzedawała tam graniem, dlaczego nasi nie najlepiej sprzedaje jeśli chodzi o samochody miejskie nawet nie mówi w ogóle wszystkie modele w Europie w pierwszej dwudziestce nie ma co trójka zeszła na trzynastym miejscu n p . no owszem w Europie liderem nie jest fabia tylko clio potem jest polo np. fiesta jest też po drodze Yaris jest po drodze corsa jest po drodze na jakimś hasłem z czego to wynik cenniki ceną i cennikami, a będziemy sobie na otomoto czy, ale roczna Feliksa 1070 koni, żeby mógł a, ale jeszcze tutaj jest rocznik 2018 to rzecznik rocznik 2019479 Motor już okazję do silnikiem 0990 koni 49500 ta najnowsza z tym silnikiem, o którym ty mówisz ty sam jednak proces 17 zarząd zręczną, bo to są nowe 1010111709 właśnie turbo no i na pewno ten silnik jest bardzo udany to, że 12 turbo sposoby udane to wiemy od paru lat, więc tutaj nie ma żadnych wątpliwości, że bardzo 54460 najtańszą wersją no dobrze wojnie akcenta no, czyli tak tak, że nie wiem czy dnia nawet nie chodzi o frajdę zjazdy czy nie trochę bardziej sprężysty trochę lepszy wydaje mi się bardziej bezpośredni układ kierowniczy z pisania stylizacja na zewnątrz w środku zupełnie inna niż w citroenie, ale centrala łamali budowniczy drogi na tak w takim sensie tak że, a on oczami ław jego kupno dzieci go też lubią wiesz no akurat widziałem jak dzieci reagowały znajomych ze swojej córce pokazać wolę wierzyć fajny kolorowy kolorowe wnętrze też ma takie smaczki kolorowe to na pewno no i tyle jeśli chodzi o 2 samochody na pewno są lepsze niż były 2 lata temu szczególnie w tych wersjach, których my jeździmy, ale są lepsze niż były gdzieś działa i czy są lepsze od konkurencji to jest pytanie czy się też państwa ostro aktu państwo odpowiedzą na to pytanie kłaniam się pięknie swymi pieniędzmi, głosując sławy warszawskiej z bankami na euro Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!