REKLAMA

O swojej przemianie poprzez sport mówi Kamil Wróblewski

Data emisji:
2019-09-08 11:40
Audycja:
Rusz się, na zdrowie
Prowadzący:
Czas trwania:
15:44 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

ruszy ze zdrowiem kłania się państwo w niedzielę magazynie Radia TOK FM Kamil Wróblewski nasz redakcyjny kolega z moim państwa gościem dzień dobry kłaniał się państwo Nisko, gdyby państwo widzieli Kamila przed kilkoma miesiącami zaczęli teraz być może powiedzieli państwo, że taka mistyfikacja, że przy zupełnie inna osoba do naszego studia głos pozostał ten sam jubiler może tak tak w ogóle nie sędzia dublera, a sportowiec dubler, ponieważ promujemy ludzi, którzy Rozwiń » mają w sobie mnóstwo zapału, którzy otwierają sobie nowe Horyzonty sportowe, którzy potrafią gdzieś osiąść swojej pasji na tyle, by pielęgnować ją systematycznie robić to też metodycznie no to nie mogło być inaczej jesteś naszym gościem kami jak rozpoczęła się twoja wielka przygoda ze sportu należy amatorskim ale kto wie może przerodzić się to bardziej zawał są zaawansowane formy na samym początku może przyznać, że ta cała przygoda się zaczęła trochę też wcześniej, bo mniej więcej rok temu zacząłem wprowadzać powoli etapami pewne zmiany, że tak to powiem jakościowe to znaczy zacząłem zmienić nawyki żywieniowe zacząłem pracować też bardziej nocnym aktywność fizyczna taka większych ilościach pojawiła się powiedzmy wiosną tego roku to był może marzec w kwietniu ta przed na dobre to był bardzo fajny moment, bo po prostu obudziłem się pewnego dnia, choć wcześniej pomyślę sobie kurczę może pójdę na basen ja tego basenu jakoś tak się zaczęło, ale mówi też zmiany jakościowe następowały wcześniej, bo na początku roku ja też odstawiono przykład mięso dochodzi już po lekarzach badałem się sprawdzają czy wszystko ze mną w porządku i i ten sport wszedł wszedł później ważne też jest to, że w sumie definitywnie też odstawić alkohol, który szczerze mówiąc nic nie piłem też jakiś dużych ilościach, ale po prostu się znudził i stwierdziłem, że po co mam po co mam ten alkohol pić po piwie korzysta ciężki powinien tak samo jest się nie czuje jakoś tak na najlepiej i zresztą też sam wyczytałem, że nie ma dobrej zdrowej ilości alkoholu każda ilość alkoholu nawet najmniejsza jest jest jest zła po prostu dla organizmu, ale nie piłem też względu na na zdrowie, ale dlatego też, bo normalnie wżyciu się znudził no i zaczęło się od basenu w więcej kwietniu, kiedy rzeczywiście zacząłem chodzić codziennie i pływałem to był dystans na zacznę chyba od 1000 m do nie są w niedalekich wyczynowcy w tym może dać Pestka, ale dla mnie to była naprawdę wielka zajawka mam też takiego smartwatche takiego sprzętu taki sprytny zegarek, który tam wszystko też wylicza ile kalorii ile IDM długości basenów zrobię to bardzo i to bardzo pomaga stoczniowej motywatorem też też znać te pierścienie takie, które są mniej aplikacji trening na aktywność, które trzeba wypełnić to są 3 pierwsze w ruchu aktywności na nogach to należy się procent znaczy ja nie mam procentowo akurat dzisiaj mało, bo akurat dziś dzień na regenerację w moim przypadku, więc dzisiaj krocie ruszam dość stosunkowo mało, ale też dobre sobie 58 % czy jeszcze nie wypełniłem planu na, a oni nie ja mam pewne rzeczy temat poniżej poniżej 50 %, ale mówi dziś mam dzień takiego lenistwa mniejszej aktywności, bo też ważne jest, żeby mieć też czas na regenerację, żeby się też konkretnie wyspać dzisiaj było dla mnie taki dzień dłuższego snu, bo dzień wcześniej jestem akurat krócej ale, ale rzeczywiście musimy ten czas na regenerację, żeby żeby, żeby odzyskać siły my też, by nie dzień nie zajechać i i dlatego i dlatego dzisiaj dzień odpoczynku, bo wspomniane wspominam o basenie nowością jest dopiero pierwszy etap pierwszy etap i aktywizację i aktywizacji, tak więc choćby 6 × w tygodniu robię 1500 m to jest to jest 60 długości tych takich po 25 m i oczywiście chwilę potem doszedł rower był bardzo lubi jeździć na rowerze była droga do telefonu no pożyjemy zobaczymy swych ja lubię też bardzo chodzić spacerować marszowa, więc stąd też mi dawało bardzo dużą przyjemność aż w pewnym momencie pojawiła się zajawka na bieganie i to jest to czy teraz akurat żyję tą umową mojego też bardzo serdecznego bardzo bliskiego przyjaciela Tomasza Kopki, który też jest to naszym byłym wydawcą byłym kolegą redakcyjnym zaznaczmy powiedzą może to jest osoba, który pracował po drugiej stronie szyby Tomek Kopka był m. in. wydawcą współtwórcą pierwszego śniadania w toku oraz wydawcą poranka Radia TOK FM oraz magazynu EKG Tomek też biega ma dużą wiedzę na ten temat, więc ja cały czas na bieżąco z nim to wszystko konsultuje i Bóg przyszedł taki moment, kiedy zaczął się zastanawiać kurczę może spróbuje i oczywiście wtedy z Tomkiem bardzo dużo na ten temat rozmawiałem do nich zacięło się tak, a wojsko oszołomienie wspomniałem jest siłownia też dziś między czasie pojawia Pink punk też chciał sprawdzić różne aktywności co sprawi mi taką wypisał 6 lat przy okazji nie mam na to mam trzeba na to wszystko znaleźć czas ja wcześniej rzeczywiście mówiłem, że nie ja nie mam czasu nie mam kiedy prawda jest taka drodzy państwo, że jeśli komuś na czymś naprawdę zależy to ten czas znajdzie i innym bieganie było także pierwszy trening zrobiłem to by 4 km, ale toby też takie 2 nowe podejście po pierwsze, najpier w sobie 2 km potem zrobiłem tam za 3 minuty marszu potem znowu 2 km pomyślany na początku chciał, żeby może jeszcze nic do obecnego aż 2, a i to było coś niesamowitego, bo to i tak dużo jak na pierwszy, ale też no tak, ale to też trzeba zaznaczyć, że wcześniej jednak też dużo pływałem dużo jeździłem na rowerze dużo też chodzę, więc to też jest także komercyjne zaczynam od zera i no i innej to niesamowita frajda żyje ja przebiegłem w ogóle tyle ja myślę, że zrobi może nie kilkaset metrów oczywiście ten pierwszy trening to było też takie badanie siebie tak to po sprawdzeniu w nowych okolicznościach i i to było takie jeszcze takie mienie niezbadane po prostu i dlatego też wtedy miał jeszcze problem z oddechem i t d . ale za drugim przy drugim treningu już było inaczej i zbiegiem czasu oczywiście sobie tę poprzeczkę coraz podwyższa no oczywiście było za mało za mało i że chciał więcej poza tym też endorfiny robiły swoje no i skończyłem ten obecnie robi 10 km i teraz dobrze jest z tym dobrze i najfajniejsze w tym wszystkim jest to oczywiście śledzę też aktywność sprawdzam co ile kalorii kiedyś spala i t d. wcześniej Ślęzie, że to na basenie najwięcej spala, ale rzeczywiście pomni więcej 3040 minutach biegu te kalorie później się rozkręcają tak na maksa i ten i teraz sprawdzono to jeśli to jest nie więcej ponad 950 cal no to w ciągu takiego godzinnego biegu to jest coś dla osoby, która zmaga się z kilogramami, które trzeba jakoś tam zwrócić się jedno to każdy taki wysiłek jest dobry oczywiście też trzeba uważać, żeby nie prze kombinować natomiast w ciągu powiedzmy tych ostatnich paru miesięcy w taki zdrowy sposób dom się zwrócić 13 kg i nie powiedział jeszcze Basta wydaje się, że będzie jeszcze trochę coś do zrzucenia z tym, że teraz już też do końca nie patrzy na wagę tylko bardziej patrzy na sylwetkę w tym sensie jak się czuje, bo też warto pamiętać o tym, że one, że masa mięśniowa jest cięższa od masy tłuszczowej jak powiem, skąd wzięła się w spektakularne metamorfozy tam wizualne albo to będzie moje przypuszczenia, bo nie znam swojego życia na tyle dokładnie, by autorytatywnie stwierdzić zabrały się za sport, który doprowadził do takiego stanu po raz pierwszy tak to jest klucz do sukcesu mówimy o nich mówić o bieganiu to tak, bo ja oczywiście to przez parę lat miałem taki napis wygodny leniwy, ale było też także parę lat temu złapane taką zajawkę na aktywność fizyczną, ale wtedy bieganie nie było w ogóle bieganie przeklinałem to musi też państwu powiedzieć każdy weekend letni Prost blokada miasta, bo jakiś maraton tak dalej to nie nie ja się po prostu bardzo tym wszystkim jakoś tam denerwowałem ale, ale potem zacząłem biegać i po tym, jak przekonam jak mocne uderzenie tych endorfin po treningu no to no to po prostu spadłem to rzeczywiście jest uzależniające do czego zmierzam, ponieważ interesuje się fizjologią może nie jest to poparte badaniami, które przyklepał nie wiem renomowany amerykański Uniwersytet, ale ludzie, którzy w dojrzałym wieku podejmują się zmiany swojego życia poprzez nawyki żywieniowe, ale przede wszystkim ruch doświadczają tej spektakularnej metamorfozy prędzej i skuteczniej niż ci, którzy próbowali wielokrotnie, ale bardzo szybko się wycofywali się krótko mówiąc ta inicjacja jest zawsze najskuteczniejsza inicjację bardzo skuteczna, ale ważne też jest to, żeby nie zrażać, bo np. jeśli moim celem było oprócz oczywiście też zdrowego życia aktywnego było też zwrócenie po prostu tych zbędnych kilogramów to warto jednak pamiętać o tym, że trzeba być cierpliwym to znaczy często też osoby mogą się szybko zniechęcać, bo np. ta waga jakoś tak szybko spada trzeba pamiętać o tym, że szybkie zrzucenie kilogramów też nie jest nie jest zdrowe jeśli to będzie 1 czy 2 kg na miesiąc no to to nie jest naprawdę źle, że to jest dobry wynik osoby, które potrafią rzucać nie wiem 56 kilo w tak krótkim czasie w przeciągu miesiąca to nie zawsze jest to dobre po prostu się też zależy od tego jak jesteś masa wyjściowa takiej takiej osoby ale, ale ja, czyli w po mnie pewno będzie też oczywiście pojawić taki mamy co tak wolno na początku, bo szybciej, a teraz jakoś tak woli jest teraz mówi teraz już tak specjalnie mogą się nie przyjmują one nie waży się też tak często podejrzewam wynosi to z doświadczeń wielu osób, które goście w tym programie, że nie poprzestanie na tym, że te formy rekreacyjne przestaną wystarczy, że włączy do tego współzawodnictwo to jest naturalny etap nie zaprzeczy, że tak nie będzie jak mógł też wspomniałem o tym, że to jest też cały czas chce sprawdzać nowe formy aktywności co znaczy pojawił się Pink punk, którego jawność wcześniej grałem zbyt wiele ręce po prostu w tenisie stołowym i tym się też spodobało badminton chce jeszcze w tenisa jakoś wkręcić, bo tam też wiem, że będę się wyżyć po prostu na na tym wojsko będzie biegał wiedzieć, jaki zgłoszą, więc to dla mnie też jest taki teraz czas odkrywania badania to coś się podoba i to co nie to, czego na razie cud to co do tej pory spróbowałem oczywiście się bardzo spodobało, więc faktycznie trzeba trzeba mieć więcej czasu teraz na to wszystko, ale no rzeczywiście trzeba jakoś to tym jakoś teraz Norden tymczasem lepiej zarządzać, żeby to wszystko ze sobą pogodzić, kiedy swoje pierwsze uliczne 10 km na czas na czas Wisz co, kiedy było, kiedy będzie to masowe a jakie współzawodnictwie nie wiem ale, ale wiem, że jesienią, bo właśnie też Tomek nie wspomniał o tym jest taka jest taki wiek połączony z przeszkodami nie ja mogę uznać, że do użycia należyta Runmageddon i że on Tomek właśnie zachęca do biura magazynu, żeby żeby, żebyśmy właśnie razem też nawet możliwy startowali to tam są też takie krótsze dystanse dłuższe i tam jest chyba 1012 km, więc te 12 km już można punkty można dostać medal myślę, że czegoś takiego się może możesz się też przekonam słuchać to nie to będę radził inaczej inaczej, czyli tak to co to jest tak jakby się pierwszy raz wyprawę na ryby od razu sięgał po rekina mówisz no zacznie od trochę mniejszych liczna, by uliczny bieg uliczny przestanie ci smakować później tak będzie apetyt rósł w miarę jedzenia no to może wymusi sprawdzi jeszcze kiedy są, kiedy są te wszystkie biegi, bo dla mnie też bieg jest pewną formą medytacji to jest dla mnie moment takiego wyciszenia się i totalnego oczyszczenie umysłu oczywiście też bardzo ważnej z tą, jaką sobie też dobiera muzykę, bo muzyka podczas takiego jest obowiązkową osobą tak tak to jest dla mnie bardzo kluczowe i musiałem i muszę przyznać, że ona potrafi być bardzo napędzające oczywiście są eksperymenty są dziś pozycji, które działają mniej nakręcając bardziej krępującą to też był taki też dla mnie to jest jakiś czas odkrywania, ale muzyka jest bardzo bardzo ważna i nie ukrywam bardzo często też dodaje energii mogą państwo słyszeć jak istotne dla ciebie muzyka, ale wymuszone sobotniego prowadziliście między słowami w sobotę 2002. gorąco państwa z okazji zapraszam do dyplomacji w takim razie skoro promujemy to taka twoja ulubiona play lista, którą po, którą sięgnie być może niejeden z naszych słuchaczy dla mnie takim największym odkryciem jest płyta w francuskiej grupy Astiz podtytułem postać Astiz i to jest płyta która, której ja słucham nie słuchałem jakoś wybitnie często poza treningami natomiast, jakim odpaliłem podczas takiego biegu to nagle odkryłem, że mam w sobie dodatkowe pokłady energii i zaczynam rosły szybciej biec to jest też niesamowite, kiedy w tej na tej płycie następują takie mocniejsze uderzenie jednak czuję, że szybciej biegnę, że państwo wiedzieli, o czym mówimy posłuchamy wobec tego Kamil Wróblewski był moim państwa goszczą bardzo gorąco dziękuje i zachęcam też państwa do aktywności takiej formy fizycznej i jest jak, więc endorfin państwu życzę, ale wiesz, że swój udział w tej audycji jest swego rodzaju zobowiązaniem, że tej passy nie porzuci dług nie nie tuż za późno ją się tak kręciłem już niektórzy znajomi mówią, że rzeka już nie denerwuj mnie, bo po prostu coraz się spotykamy i jak pytam co ciebie to ten, mówi że mam kolejny życiowy rekord, bo znowu, że tyle przebiegły tak dali też przez nie oferuje monotonne, ale niestety tym żyje teraz na pytanie co u ciebie też dopowiadają pewnie coraz mniej ciebie padną tak też chętnych dzięki serdecznie dziękuję serdecznie państwa zaprasza na informacji Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: RUSZ SIĘ, NA ZDROWIE

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

30% zniżki na hasło: WYBORY2019 - wpisz kod na stronie tokfm.pl/aktywuj aby skorzystać z rabatu!

Aktywuj teraz

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA