REKLAMA

Test: Porsche Cayenne Coupe

Data emisji:
2019-09-10 19:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
13:21 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór Jacek Balkan Sławek Paruszewski dobre wieczory Stowa audycja z 2 obietnicę złożyliśmy w zeszłym tygodniu dotrzymujemy ich dzisiaj Porsche Kaję kupa zupełnie nowy model francuski szef francuskiego niemieckiego producenta jutro Koreańczyk i 2 Koreańczyk też zupełnie nie 1 zupełnie nowym, bo hybrydowej Cole nie było kona, owszem, istniała elektryczna zresztą znowu ją mamy w testach, Rozwiń » ale hybrydowej Kony nie było oni mieliśmy okazję jeździć no i ioniq po faceliftingu elektryczny z mocniejszym akumulatorem czy w większej pojemności w związku z tym większym zasięgu, ale to jutro dzisiaj o rynku po Jacku nie rozwiąże sprawę ostro w komputerze co Porsche ma w ofercie w Polsce ma coś to ma tyle modeli, że z 1000 sztuk sprzedaż przez pół roku, więc przez rok może sprzedadzą 2000 to jest był wzrostu 20 prawie procent w porównaniu do roku ubiegłego lokomotywą jeśli chodzi o sprzedaż taką ciągnącą ten wózek to jest Macan słów najlepiej sprzedających się model ponad połowę sprzedaży zajętego nie rozumiem zupełnie przez rozumie, ale zła w klasie premium są wyższe sprzedają z reguły najlepiej tak samo Stal jest ponad połowy sprzedaży, a na to samo pewnie, jakby podsumować BMW audi mercedesie wszystkie te SUV-y, które mają w ofercie a dlaczego nie rozumie, że ma pan, że SUV-y nic nie rozum no dobra popatrzmy co trzymają jeśli chodzi o 900 jedenasty mają po, która sprzedaje ponad 100 sztuk rocznie, czyli to jest to jest mniej niż 10 % zdecydowanie Panamera dużo lepiej sprzedaje teraz wiesz dlaczego, bo doszedł nowy doszedł nowy nowa wersja nadwoziowa tak już chyba 2 lata temu dziś się no to jest taki sport Turismo takie usportowione kombi może spór po prostu trochę inna linia nadwozia Panamera dzięki temu prawie 300 sztuk będzie rocznie tyle Ukrainka pewnie no i 900 jedenastka Super w tym roku nowy model no i co tam jeszcze mamy 718 ta, która jest w wersji kupa wersji cabrio no to jest najgorzej sprzedających się model, ale 1 z fajniejszych uważam co wziął z tego nasze tańce czy teraz to no to klasyka kiedy, jakie były lata, kiedy była tylko 900 jedenastka były takie lata, że nie tylko sprzedawali, więc była 911912 potem było 924528 zlotego tyle generacji, ale produkcja od 360 czwarty rok 1900 chyba no dobra tryska Janko wnuka Janka zwykła miała 3 premiery tatami jeździł krajan kupę czasu nowe od rynku słuchaj to jest coś takiego jak ja tutaj tak proszę bardzo to jest coś takiego GLA coupé w porównaniu z wiele, czyli inne, ale droższy to jest coś takiego jak audi ku 8 w porównaniu do 7 tylko, że tam 8 skrót, ale też droższy no i tutaj też mamy samochód, który jest inny nowy, ale też droższy oba te same silniki pod maską ta sama gama silników trzecia generacja jak to Porsche dostajesz mniej za więcej no, więc właśnie czy mniej to nie, bo to standard jest dużo rzeczy, których nie ma np. wyciekająca oczywiście jest droższy tu nie ma wątpliwości co po prostu tak tak tak konkurencja też robi oni też tak zrobili Kaję trzecia generacja, kiedy mieliśmy okazję jeździć po premiera była też prawie 2 lata temu 1 , 5 roku temu samochód we wnętrzu wygląda identycznie, jaka jest, więc zacznijmy od zewnątrz tak jak zawsze zaczynamy rozmiary 2 cm niższy z tych 2 cm szerszy Długosz w przybliżeniu taka sama patrząc z zewnątrz widzimy oczywiście niż niżej opadający tył, ale niżej fotele 3 cm, więc nie jest tak bardzo źle nawet jeśli ktoś jest dość wysoki bagażnik oczywiście ucierpiał pojemność, ale jeżeli spadła z 750 w porównaniu ze zwykłą karetką do 625 to i tak jest dużo albo do 600 w przypadku wersji turbo patrząc zewnątrz co się rzuca się w oczy oprócz tego jak stoi obok Macana to mówię to większym echem weźmy taką linię nadwozia trochę ma opływowy jest dach albo jest cały szklany, ale nie otwieranych na 2 m powierzchni to jest dach, którego matka jest ogromny dach szklany albo można Carbo nowy to wtedy już nic nie widzieć samochód jest trochę lżejszy, ale co jest opcja, którą płaci, ale dach szklany robi wrażenie oczywiście możemy zasłonić, ale fajna rzecz to akurat to zupełnie nie przeszkadza jest spojler z tych, które automatycznie podnosi przy 90 km albo go guzikiem możesz otworzyć z zewnątrz nie do pomylenia Stawiska Janka i kraje Porsche kajaku po to chyba widzisz prawda to oczywiście daje też dojrzałem do tego samochodu czy Bojan zaraz 900 jedenastką latała rozumiem, że to sobie będzie zbierał na cayenne Macan ma ono wyjaśnić stronom Canal nie dlatego żołnierz dużo tańsze, bo Macan kosztuje 250  000, ale trochę mniejszy dla mnie chyba jest bardziej odpowiedni no ale dobrano ten wygląd wie, że niektórzy strasznie kręcą nosem, bo mówią trochę może nie strasznie przeszkadzają trzecia generacja taki ładny i tu coś tak byłem już drugi, ale wiesz to nie jest tak, że ten samochód jakoś, porywając ona fajna proporcja jest ładnie zaprojektowane ale, żeby taki ósmy cud było wszyscy bardzo Bałtyku 8 podobno do i aut audi A 8 jest od trojga historia hyundaia i hyundaia Kia Hyundai bardziej stara się wcelować taką grupą klienta, a powiedzmy po sześćdziesiątce taki bardziej młodzieżowo no to tutaj, a to tutaj proszę ciebie, a Porsche jest bardziej po sześćdziesiątce aut bardziej młodzieżowo już trochę też aut jest takie banalne tak, ale powiem, że jest za te zgłoszone trochę inaczej to znaczy głosie zabrało dużo klientów siódemce, ale trochę sprzedaż wyższa tych 2 modeli sumarycznej przystanku siódemki jak to będzie nie wiem Panamera sport tu re nie zabrała, ale też nie tak bardzo duże dodała chyba się spodziewano może 13 do pana mer czy tutaj będzie dodana sprzedaż do kraju czy potencjalni klienci Kaję kupią kuka coupé tego nikt nie wie na razie czy zrobić badania te też nie wiem zobaczymy zdecydowali to wprowadzić zobaczy kursem bardzo ładna w porównaniu z siódemką wg niej ładniejsza tutaj bym polemizował ładniejsze inna niż zwykłe KN na pewno GLE GLE coupé wolę GLE coupé, ale już np. by włączyć trójka, czyli czwórka na pewno 2 i piątka szóstka mówi o tę wersję, że muzyką wyglądzie teraz zobaczyłem np. czwórka czy strój atak albo ich szóstka czy z piątką to były także odpowiedzi są słowa dość jednoznaczna no wiadomo, czyli zamykamy można już piątka ładniejsza w mercedesie z kolei coupé ładniejszy no dobra tutaj każdy sobie pogląd o pojeździe albo nie pojeździ wnętrza wchodzimy jak zwykłej krajem, czyli nie jak machanie dlaczego, bo jeszcze w Makau niektóre z nowym modelem sprzed pół roku był porządek facelifting jest dużo guzików jest taki kredens, a to jest tak jak kraje jak Porsche 911, czyli sporo już dotykowych paneli jak sobie zobaczyć tutaj widzisz tutaj zmorą tego są oczywiście jest przy kierownicy, bo tym, wykładając czekają tupetu zdjęcia, ale wnętrze tak no i coupé to dziś ogromny ekran panoramiczny taką, jaką w konsoli środkowej bardzo czytelny bardzo fajny znać się jak będzie 900 jedenastką jeździł to identyczny zesta w zegarów obrotomierz na ruchu obok 2 trochę mniejsze z takiego, ale te 2 malutkie z boku to nie w każdym modelu są co jeszcze jest ciekawego no prześwit 19, czyli trochę niższy trochę niższy niż zwykłe Kaję, ale w trybie off-road do 20 prawie 5 można go podnieść w standardzie każdy jest, ale w trybie off-road na automatyce taki w każdym standardzie istotną Matyka, więc już za coś tutaj jednak w tym sami wrócili standard w standardzie w każdym jeśli każdy każdy silnik wskazać Janku, bo jest Motak i właśnie Note to cena być może z tego się jeździć tak świetnie jeździ w tryby jazdy Drive nigdy SS plus i norma są też przy kierownicy zmiany prawda no to to wiadomo tradycyjną tak jak 900 jedenasty zobaczysz to oczywiście w trybie sport od razu zobaczy też na konsoli środkowej żyć się utwardzi zaliczył zawieszenie automatycznie, a może też ręcznie utwardzić jak co w każdym momencie może, gdy zgłosimy to jednak zrobić, czego nie robiłem, ale co pod maską nie jeździliśmy ani hybrydowym najmocniejszym to zupełna nowość hybrydowym słabszym, czyli nie tym 680 nie 460 te napędy znam pana Mery no to wiadomo najmocniejsza hybryda ma najlepsze osiągi jest najdroższa, bo to 800900  000 bardzo duże pieniądze miesiąc temu chwilę jeździłem turbo i wiedziałam, że 550 koni będzie moc moc jest rzeczywiście napęd na obie osie w standardzie 8 stopniowy automat świetnie działających w każdym modelu standardzie, ale z ciekawości, że wszystkie silniki to 2 dni dziś najsłabszy, czyli 340 koni 6 cylindrów, a potem jest jeszcze 6 cylindrów 448 cylindrów turbo 550 i wie, że tutaj nawet bym był skłonny wziąć ten najsłabszy silnik 6 sekundy set jak na Porsche może to nie jest rekordowy wynik, ale też naprawdę wystarczająca to w każdym momencie masz dostępne i tak spory moment przyjemność zjazdy zamach, ale są późno mam trzymam kciuki za to, żeby przyszły czasy, w których zabronione będą głośny wydech w samochodach motocyklach po prostu zabronione to przyciski zwiększające głośność po prostu zostaną wyrywane, a jest to się skończy to jest jedno moje wielkie marzenie i pragnienia, ale druga rzecz to się taka po co nam to wszystko w takim tempie po co powiesz to się ORMO samochody, które w życiu nie będą na to, że nie będą służyły do po co po co nocą po dlatego co 4 pułki 5 sekund w jego zupełnie tego nie rozumiem co tak naprawdę to już nie ma wielkiej różnicy między 56, a między 57 to trochę zależy to sobie samochodu tak jak wysokości sieć jak to wszystko działa jak to jest stopniowana pod ich słuchać dlatego właśnie tutaj się z tobą zgadzam, że wziąłby naj słabszą wersją jest wystarczająco mocna nie muszą mieć turbo, bo NATO natomiast machanie czułem różnicę taką między 4 cylindrów kom 6, ale tu nie ma 4 cylindrów, więc mieć tam Macana bez zioła niezwykłego tutaj każdą Kaję biorę nawet zwykłą no i możesz dokupić skrętne mąż też sobie zamówić w wielu modelach z tak no ile to kosztuje nowo swoją przede wszystkim jeździ świetnie nie czujesz tych rozmiarów 490 parę również dziś po drogach górskich i po mieście no wszędzie, gdzie się dało jak to zwykle Porsche to trasy są długie samochody są dostępne przez 2 dni i na pewno nie brakowało nam jeżdżenia jak też chciał mógł jeździć non stop właściwie jeszcze jeszcze ewentualnie, żeby głodu nie paść, więc dość dużo żeśmy z tych samochodów wycisnęli tak faktycznie to tam trudno znaleźć trudno się przyczepić w czasie jazdy do czegoś co co może być zła na pewno nie układ kierowniczy ono nie zawieszenie no, więc osiągi też nowi się jakość wykończenia jest nowy ktoś może powiedzieć, że obsługa mu się podoba taka zmagań lepszy albo gorsza, ale też kwestia co kto lubi no ktoś więcej guzików też lubi dotykowe tu bardziej dotykowo niż machanie tak cena mówiła nam głównie, a 411  000 czy Warset zaraz się na 40 pań tak, a tą wersję 440 koni to już dopłaca aż 80 parę tysięcy, ale może, więc to 460 koni wtedy dopłaca tylko o 61 hybryda to, więc że to by nie było złe rozwiązanie, bo stanowi, że jeżdżę tą hybrydą Super sprawa dużo mniej pali niż ta SI redaktora 680 koni, która kosztuje tutaj w przypadku Kaję coupé 860  000 norma to słynny turbo, którym się zapoznać miesiąc temu wiedziałem, że to jest mocna bestia jest rzeczywiście, ale ona kosztuje też dużo słono trzeba płacić za turbo 720  000 również tych w ogóle zauważyły, że w tych Porsche tutaj świat ma takie fotele ze zintegrowanym no za główkami to jest dość ciekawa wizja tak na tej prezentacji dopiero tam odpowiedziano ja wsiadłem jeździłem wszystko fajnie, bo czasami tak jest fotele tak jak nie ma tych zagłówki co takiego dziwnie się w nich czułem się nie pamięta wrócił w mniejszych samochodach czasami to nie działa dobrze to znaczy nie jest dla mnie wygodne, ale no to tyle jeśli chodzi o ten samochód widzisz konkurentów właśnie wieszał kurz, ale to i tak już filmów takich rzeczach wszystko to już daje spokój pomyśl konia z takiego dnia 6900 jedenastym roku no myślę, że tak to cieszy się, bo mam nadzieję, że się spodobało jak na wiosnę zachwycony tym samochodem po 9912 mam po prostu sławy proszę to podobno najlepszy przyjaciel człowieka sama proszę wskazać w Cannes dziękujemy Dorota Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Słuchaj wszystkich audycji Radia TOK FM kiedy chcesz i jak chcesz - na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej!!

Dostęp Premium

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA