REKLAMA

Historia marketingu politycznego. Badanie rynku, by przygotować polityczny „towar”

Data emisji:
2019-09-16 09:30
Audycja:
Przewodnik Parlamentarny
Prowadzący:
Czas trwania:
02:18 min.
Udostępnij:

Przewodniki Parlamentarne to audiofelietony autorstwa Karoliny Lewickiej. Obok publicystycznej narracji dziennikarki zajmującej się na co dzień bieżącą polityką zawierają one także informacje, odnoszące się do historii parlamentaryzmu, uwarunkowań prawnych wyborów w Polsce czy roli poszczególnych organów władzy.

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

przewodnik parlamentarny Karolina Lewicka historia marketingu politycznego jest rok 1912, kiedy Włodzimierz Iljicz Lenin oburza się na łamach rosyjskiej prasy rozwija się u nas reklama przedwyborcza absolutnie nie przebierając środkach wszystkie partie burżuazyjne reklamują się zupełnie tak samo jak poszczególni kapitaliści reklamują swoje towary za oceanem taki marketing polityczny rozwija się już od pewnego czasu i faktycznie ma wówczas wiele wspólnego z handlem kandydat to Rozwiń » produkt trzeba go sprzedać mydło już pod koniec dziewiętnastego wieku partia republikańska zatrudnia do promocji przemysłowca Franklin Delano Roosevelt rozpropagowanie New deal powierz ekspertom od rynku w tym samym czasie powstaje pierwsza agencja konsultingu politycznego jej założyciele poprawiają wizerunek i oleju z nasion bawełny i imitacji lodów i polityków narzędzia są te same lub bardzo podobne tymczasem na Starym kontynencie długo jest po staremu pierwsze tematem zainteresują się Niemce końcówka lat pięćdziesiątych dwudziestego wieku kampania CDU sensów Francuzi chwycą nowinki w latach sześćdziesiątych, a Brytyjczycy dopiero za sprawą Margaret Thatcher kraje Europy Środkowo -Wschodniej wiadomo na statku po transformacji a dlaczego marketing polityczne wciąż organizujących kampanie polityczne na wzór komercyjnych kampanii reklamowych, tyle że za pomocą coraz bardziej profesjonalnych własnych środków rozwijał się rozwija tak prężnie kluczowe są zmiany społeczne, czyli indywidualizację posta w i coraz większy odsetek wyborców niezależnych stąd podejście konsumenckie w tworzeniu strategii politycznej najpier w badamy rynek, a potem proponujemy produkt, który odpowie na potrzeby oczekiwania tak doskonalenie technik badania opinii publicznej też ma znaczenie dzięki temu precyzyjnie wiadomo na jaki towar jest zapotrzebowanie i tak punkty mogą się wstrzelić twórcy tożsamości lepiąc na takiego polityka na jakiego akurat chcemy zagłosować przewodnik parlamentarny Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: PRZEWODNIK PARLAMENTARNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!