REKLAMA

Test: Mitsubishi ASX

Data emisji:
2019-09-24 21:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
11:16 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

dzień dobry codzienny magazyn motoryzacyjny Jacek bal maskowy w warszawskim dzień dobry audycja testowa japońską markę, której ostatnio kiedyśmy omówiliśmy jeśli chodzi o test nowego samochodu wsiedli groszy Click skoro już z nami ponad 1 , 5 roku taka stylizacja powiem ci nadal dla mnie kontrowersyjna jest nadal wygląda samochód koncepcyjny o natomiast wieczną Mitsubishi ma dzięki temu, że wprowadził ten kolejny model piąty do wzrostu waży 50 % w Polsce, więc oczywiście Rozwiń » nie tylko same Eclipse cross tutaj ten wynik zrobił, ale mimo wszystko na to na pewno pomogło jest ASX liderem sprzedaży wciąż, czyli kolejny SUV crossover no i są lądem, który z kolei liderem sprzedaży na świecie oprócz tego co jeszcze Mitsubishi pikapa 200, który się też świetnie sprzedaje głównie poza polską, bo w Polsce jeśli chodzi o pikapy to są otrzyma pani stara to sprzedaż śladowej podzielą jeszcze czy 6 modeli nie jest także no ale moim ulubieńcem od roku 2010 stał się ASX potem znowu był Outlander, ponieważ ASX miał taki jest w tym, że zaczął przypominać mydelniczka, więc pamiętać o o w ASX pamiętasz pierwszy 2010 rok był nam zaprezentowany ze świetnym silnikiem diesla nowatorskie rozwiązania chyba zmienne fazy rozrządu 18150 koni to świetnie jeździła nad był oszczędny dobre osiągi tylko cena była bardzo wysoka przynajmniej dla polskiego klienta w związku z tym zaczęto wprowadzać jak pamiętasz modele z silnikami 16 diesel benzyna i w związku z tym, że cena tego samochodu z napędem na przód była atrakcyjna niecałe 70  000 to sprzedaż przez przegonił Outlandera ASX to trwa do dnia dzisiejszego Klan, który kiedyś nawet się sprzedawał 3000 sztukach rocznie to to był rzeczywiście lider sprzedaży to już na pozycję lidera nie wrócił pamiętasz swoje wrażenia, a jeśli chcemy w ogóle coś tam z nim działo czym czy to mieliśmy, ale z ich strony będzie długodystansowym mieliśmy wersję 18 WizzAir mieliśmy wersję 16 lidze mieliśmy aż 16 benzyna niż każdego SMS -a słuchaj ty, a w, którym sam model była to wersja 22 wizę taka zła z więzienia, ale to było za co nas strasznie droga na rządową kiedyś jechałem bar, a są to świetne auto jest trwałe auto to jest zgrabne auto jest przyjemnie jeżdżące auto tutaj już pourazowych wychylają się z taką teorię, że jeżeli, a jest samochód zbudowany na Platformie podłogowej większego auta to jest Super jak jest odwrotnie to zdzierstwo tu było to jest Platforma zrobiła na plan ara to jest to się nawrócić, bo to samochód naprawdę prowadzi do tego ile kosztuje naprawdę rewolucyjna jest właśnie teraz powiedział, że ładniejszego ogląda nieźle wygląda tylko, że teraz zależy, na który model patrzymy, bo model, który będzie właśnie, który miał okazję jeździć będzie w sprzedaży w Polsce po wakacjach jak tak na niego spojrzysz no i spojrzeć na któreś z tych fajnych tynków po drodze to czasami trudno uwierzyć, że to ten sam model to nie jest nowa generacja nadal nie chcą nazywać się też nowa generacja inne firmy stwierdziły, że to czwarta generacja mówił jak to czasami jest ono wprowadzę drobne zmiany już z generacją PiS osobiście mówi czasami nowy ASX czasami konflikty, ale nowych generacjach nikt nic nie mówi jak zerknął na zdjęcia tej tej sztuki, którą oglądaliśmy w Genewie w Poznaniu no to tu jest rewolucją Szut jest oczywiście zupełnie zmienione tam już do tej obejmie doniczki to już w ogóle nic nie przypomina tej obejmie doniczki już prędzej coś coś za Lipsk Rosa zupełnie inne światła z tyłu też zmieniony świat swojego charakteru nabrało dla mnie solidnego takiego nawet trochę drapieżnego, ale czy to nie uważa, że to trochę taka opłata puder nica trochę takie pudrowanie to jest trochę ze sobą trochę przypomina mi teraz przypomina mi teraz taką obniżoną jak i nierzadko dzielą słucha, ale stoją teraz Expo żadna odpowiedź, że kraje tego, a jaki, licząc przypomina 2 uwagi stary radzi rozum rządzących, choć 2 strony kolczyk należy mu Doda analizować n p . coś tu teraz potrzeba to zdjęcie to z kolei te światła przedruki przypominają im zajęcia są znacznie tam jeszcze dodane takie czy sporty no ale na pewno jest ładniejsza niż amerykańska jest co ciekawe rozmiary zewnętrzne się praktycznie nie zmieniły tak patrzy to jest może nawet minimalnie krótszy pojemność bagażnika właśnie taka sama 410 l to tam parę litrów różnicy rozstaw osi prawie 27619 prawie 20 aż tyle samo nowe dobra z zewnątrz na pewno widać też coś innego, ale chyba wolę to niż to pójście, bo nie ma takiego dzieła klip Eclipse cross już chyba wolę to droga niższej niż ten koncepcyjny wciąż dla mnie Eclipse cross wsiadamy do środka i tutaj są zmiany, chociaż to nie jest samochód w jakimś oszałamiającym wnętrz myśl żeby, żeby takich jak dziś nie wiadomo co rewolucja natomiast dużo większy ekran dotykowy dużo łatwiejszy niż taki skoro się w obsłudze jest nawigacja uważa je zamiast narracja, że np. ca się w Kia wsadzają 1 układ multimedialny do wszystkich samochodów najmniejszych do największych miast Mitsubishi mocno już dziś 3 plus w maluchu pewnie czwarty na hali w zakresie innych aut bandaże inny, bo nie ma już nawigacji wygląda, że najnowsze jak jeździłem tu jest na Wigrach razem w tym tempem Eclipse cross też nie ma też nie ma, bo tyle osób jeśli nasz to już wolę, żebyśmy sobie przyszłą drogą ASX, czyli to czym jeździłem 2 tygodnie temu, czyli większy ekran dotykowy łatwiejsza obsługa wciąż jest proste dla niektórych za proste wnętrza takie spartańskie ale, toteż ma swoje zalety jak mnie to nie razi dopóki, dopóki nie zaczął mieć zresztą skrzynią biegów ponad wszystko się podoba w tym samochodzie i od razu mówię ręcznej nie polecam pięciostopniowa gdzieś ta piątka ucieka tam do przodu mimo, że to będzie najtańsza wersja najprawdopodobniej, ale uwaga rewolucja pod maską to naprawdę mówię tak bez żartów to znaczy nie ma silnika 16 jest na razie 1 silnik dostępny w 20150 koni samochód przyspiesza 2 sekundy szybciej moment obrotowy prawie 200 nm dobra skrzynia bezstopniowa tak podobnie działająca w plenerze lepiej niż Eclipse grosze, bo wielki skoro jest to turbo i to bez stopniu kąt tak różnie działa, więc po raz kolejny uważam, że chyba się z tego Eclipse cross trochę Mitsubishi nauczył, że jednak tamte zmiany nie wszystkie zostały na szczęście wprowadzone do nowego Sfinksa inne ekrany jest taki taki bardziej przyzwoite Eclipse cross jest bardziej panoramiczną mały jak pamiętasz nie ma żadnego Błasika w skrzynce auto działa działa przyzwoicie, więc tutaj zresztą demontaż to nie jest prędkości trochę oczekiwałem po 20150 jakiż był w większych wrażeń zjazdy, bo to nie jest bardzo ciężki samochód, ale jeżeli mówią, że 10 sekund do setki nie mierzyłem może tak jest jest elastyczny i jeśli chodzi o napęd jest standardowo na 1 oś, ale jest zresztą w ogóle ASX Mitsubishi w Europie prawie połowę sprzedaj z napędem na obie osie tylko w Polsce tak nie za dużo chyba natomiast wojna domyślnie Tomasz w tym napędzie na obie osie 98 na przód 2 na tych onych potem rozdzielane automatycznie albo włączone lock, który działa tam chyba do 50 km na godzinę czy 60 wtedy masz moment obrotowy połowę naprzód połowę na tych co pierwsze wrażenia zjazdy no fajne wygodne fotele nie kupować z ręczną skrzynią biegów, mimo że stanie się, bo to jakiś jest rozwiązanie w tym samochodzie trochę archaiczne nie bardzo to jest dane naprawdę tak jak pamiętasz chyba mieliśmy ostatnio takie wrażenia w trójce czy chce 3 gr stara ręczna skrzynia biegów pięciostopniowa jakaś dzisiejsza no to tutaj też wersji 3 natomiast jeśli jeśliby tak powiedzieć sobie tą skrzynią bezstopniową dużo lepiej wg mnie to działa niż bardziej jak wygląda, że nie tak jak zwykle w Krośnie, gdzie czasami żyje i bardzo dobrze zresztą Mitsubishi Japończycy szybko uczą suzuki Toyota Mitsubishi Niemcy zauważyły, że często mieliśmy zastrzeżenia przykład chociażby spółki do układu kierowniczego to szybko został w miejscu jeśli kiedyś do nawigacji został poprawiony, bo tam system nawigacji co kiedyś, że trzeba było wpisać chyba ulica to nauczy było najpier w zacząć no a potem na imię i zmianie nazwisko były takie dziwadła bardzo się bardzo szybko poprawiono i mam nadzieję że, że ta koncepcja Eclipse Crossa, owszem, niech będzie dla fanów, ale ja wolę co zrobione wersji się tobie się w ogóle to podoba wnętrze nowe jak być tak spojrzał, bo ona jest takie znowu bardziej tradycyjne jest spokojna nie ma tam właśnie tych udziwnień różnych akceptujemy to tak jak najbardziej to swoje to jest od wielu wielu lat to jest taki mój pewniak nie tylko w tym na najnowszej wersji, która umówmy się jest zaawansowanym jak nigdy do tej pory, ale głównie zewnętrznym stylizacyjne nas wyłącznie nikt też nie rewolucja w rozwój innych znikną oto znane natomiast złej bardzo dobrą informacją jest jeszcze 1 informacja mianowicie czy wiedzą państwo ile kosztuje teraz najtańsze Mitsubishi ASX ten odchodzący do przyszłości 16 benzyna 120 koni jeździliśmy tam wiele razy manualna 5 stopniowa skrzynia lakier biały metalizowane Zala metali trzeba dopłacić 2000 to samochód kosztuje 60  000 proszę państwa ma tak radio zaopatruje Kamil 4 głośniki komplet poduszek powietrznych na system wspomagania ruszania ruszania pod górę klimatyzacja manualna centralny zamek elektrycznie sterowane szyby przedostał za 60 no się w złotych i wiesz co tu swoje autko jesteśmy wspomina czasami suzuki vitara, bo też, które sprosta w obsłudze też ma ona nie nie najgorszą poniżej 70 spokojnie suzuki vitara kupisz suzuki vitara jest trochę mniejszy też Japończyk też nieskomplikowane też nie żaden rewolucyjny po prostu postanowili zrobić słów, a nie samochód terenowy przy Grand vitara to kiedyś miał nawet niezłe właściwości terenowe większy prześwit tutaj przyszli czy też nie złoży naście 19 cm to nie jest najgorzej jak wiemy np. w dwójce czy Countryman nie jest 1516, notując zbywają crossover już prawie tak jak samochody kompaktowe ba ostatnio sprawdza my mazda trójka szóstka ma prześwit 1516 zloty litr to tyle co ich trójka, więc tam właśnie ten przeświadczenie zmienia nowe tak na razie bez cennika cennik pewnie po wakacjach, ale trudno było nic nie mówi skoro już mieliśmy okazję tym samochodem jeździć prosty samochód bez żadnych fajerwerków, ale myślę, że chętnych na to będzie będzie wielu, bo to jednak ktoś z zaskakująco fantastyczna nie utrata wartości o skoro tak to bardzo dobrze dla dla jakich ludzi, którzy szukają rewolucyjnych zmian to na pewno nie ten samochód jeśli chodzi o Mitsubishi nie chce pójdą kupią Eclipse Crossa prawda, który też okazuje się, ale przeceny niż na początku, ale wciąż jest droższy samochód Sławek Paruszewski Jacek Balkan do usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!