REKLAMA

Test: Audi A4

Data emisji:
2019-10-01 21:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
12:34 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór audycja testowa słowem warszawski Jacek Balkan i to co zapowiadaliśmy pewnie 10 dni temu już audi A4 samochód obchodzący model, bo to następca samochód, obchodząc swoją swoje dwudzieste piąte urodziny, a w tym roku to jest następca 80 i SA, kiedy to było już 25 lat momencik osiemdziesiąty czwarty 90 czwarty, a no właśnie 90 czwarty rok czy generał tak obecna generacja ma 4 lata to Rozwiń » były teraz to, o czym ja jeżdżę to solidny facelifting Czyżby to już była piąta generacja już nie nielicznych dokładnie ale, ale pierwsza była 25 lat temu samochód, który ma mnóstwo konkurentów w segmencie premium i przyznam, że ze 101 będziemy jeździć w przyszłym tygodniu w tym nawet już dłużej, bo jeździliśmy na wiosnę tylko o to, że to taki jest, a volvo 66 oraz ocenia pani nie rozumie będziemy jego 1 z konkurentów i choć tego dnia volvo szansie OFE zresztą bardzo podobnym silnikiem zauważ taka sytuacja w tym roku jeździliśmy czekać do końca konkurenta w 20150 BMW trójką mniej więcej 20150 Jaguar x 20150 volvo z 60 i tym też jeździliśmy 20252  000 przeprasza się poziom 150 to jest jakiś taki silnik albo nam oferowane albo najczęściej kupowane przez klientów uważa, że takiego samochodu niezbyt dużego premier to jest najlepszy silnik, bo są przecież też słabsze ofiary są już tras nowym cela oraz grupa nie może z nowym pomoc zaraz państwu powiem dokładnie moment, bo sam jestem ciekawy tam możesz mieć 20201 maja na pewno 20, ale co wydaje się, że może być 224211, ale 20 wciąż turbo to jest jakaś cecha wspólna tych wszystkich samochodów Zobacz, kto w 20 wysiadać ważny też o interes idzie jej wzrostu 90 posła wzrostu 90 wzrostu cen, która od 7 swoje pytanie tak do tych samochodów ten twórca bardzo zresztą ja jestem skąpy i tak jak jest tym samochodem jeszcze jest cały czas tankujących pali ja wbrew temu co tutaj z formacji kie wbrew temu co tutaj w katalogu znajdziemy, że mnie na 89 po mieście znajdziemy to mam już 10 to już nie jest wielka różnica jazda autostradowa przy prędkościach autostradowych to też to zużycie paliwa no w okolicach 74 nie miał okazji tak długo jeździć, bo to jest premierowy seans czy coś powiedzą, że jakby ten silnik turbo właśnie mówię 20, który zresztą to jest po prostu dobry wybór to po prostu dobry wybór dlatego, że ma się tutaj sporo emocji wbrew pozorom, chociaż tak naprawdę, ale nie zawsze są potrzebne tutaj jakby za coś zrobił oczywiście robot byłby bardziej oszczędne, ale ten samochód jest jakiś taki bardziej zdecydowany bardziej konkretne bardziej mówią bardzo się cela bardziej Res w Polsce pewne no i jakby czekam tutaj na twoje czekam na swoją jest teraz moją zmianie od czym jeździłem przede wszystkim jeździłem rodem, a 4 czy samochodem, który ma prześwit 35 emerytów większy to tak, by więcej mówili, że to będzie pewnie 17 ,5 cm tuszy nie niezły, ale co w ogóle w sedanie Kubiak zmieniono, bo jest sedan kombi mówiły o odgórne czy też jak decyzję dzień po liftingu po 4 latach solidny facelifting teraz tak Zobacz jak spojrzeć na zdjęcie modlili się zmienił kształt grilla, ale to w każdej generacji audi się zmienia albo są mniejsze albo są już są możliwe zmiana powiększone wloty powietrza inne diodowe reflektory inne są przetłoczenia boków to jest zauważalne widać, czyli o winie podmienić raczej chyba nie właśnie takie wyraziste bardzo, ale bar więcej zauważył z zmian w środku zaś, jeżeli nie ma nie wiem nie mam porad, żeby pokazać na co mam marzenie już bardzo Zobacz, bo to jest kolejne jeszcze inna, czyli nie inny pomysł na obsługę multimediów już nie 3 ekrany dotykowe konieczny niż 3 ekrany ciekłokrystaliczne z tego 2 dotykowe tylko 1 duży nad konsolą środkową nie tak jak w szóstce ósemce, które znasz wiesz jak 1 jest dość Nisko druga jest jeszcze niżej to mi się bardziej podobało natomiast na pewno bardzo łatwy w obsłudze, bo spory jest dotykowy i nie jest skomplikowane są naprawdę to jest bardzo fajna bardzo często proszono jeszcze to pamiętam zeszłego tygodnia dziś ma zupełnie inaczej w twarz pokazujące no naczynie właśnie status ostatnio no pamiętasz jak było tam był nim 2 niżej krany natomiast macierzystą pokazał on ma 10 cali właśnie takie, ale nie jest to najnowszy, ale też mata to znaczy nie ma tak po obniżeniu aniżeli tych ekranów tylko też ma trochę tak na szybę tylko ma większy, bo ma 10 zaliczani są zrozumiałe dziś w Wiśle mógłby być mówi po chińsku tu pełno jest trochę podniesiony, ale nie zasłania ci szyby w sprawie opłat za chłopa no właśnie dlatego prosiłem, żeby popatrzył dziś już stanowić no jest jest jest większy, ale jest nadal ta stylizacja jeśli to dla patrzy na to jest zbliżona, a proszę bardzo z zewnątrz samochód nabrał więcej robisz to nie nie tak znowu dużo się zmieniło jest inaczej niż większe ruchy Noto mówię mu się sami byśmy tak w tym miejscu, czyli tu konsekwentnie kontynuują to co było w końcu to ja szczerze mówiąc o wielkich zmian nie widzę powiększony ekran na pewno natomiast pojęcie jeszcze 1 rzecz w tym samochodzie w ogóle podobać się to nie podoba chodzi, a słuchaj ja mam jakąś taką wagę w głowie ja tych samochodów praktycznie nie zauważa na ulicy natomiast już zauważyć odprowadza wzrokiem to znaczy ma on mi się nie zauważa Michalak zauważa się podobają tak podoba no może zauważy to się całować nowa Jedynka, której mówiliśmy premiera pół roku temu jeździliśmy tam byt jazdy dłuższe przed wakacjami też omawialiśmy jedynkę bardziej też te stylizacje taka drapieżna z zewnątrz uważa wyrazista to to coś mi się podoba co natomiast do poprawki i to co zauważam w niektórych audi i trzeba trochę się tam napracować żeby, żeby nie był bombardowany tymi liczbą danych po jak taksy wsiadać do tego samochodu patrzy na zegary przed sobą wszystko bardzo ładne tylko, że tam masz myśmy wszystko ma zużycie Agata Majda masz dystans nie wiem tam no ba informacje wszystkie, które może wyciągnąć trzeba uporządkować zrobić taki profil np. zrobił taki tylko kiedy mam tylko chwilowe zużycie paliwa, bo nie musi tych wszystkich cyferek non stop czytać to jest taka 1 rzecz, z którą trzeba się oswoić i sobie ustawić zresztą w peugeocie 508 zło, którym będzie mówić też możliwość personalizacji też można sobie zrobić taką spokojną osobistą osobistą osobisty wygląd taki i teraz tak to jest 1 rodem z benzyną wracałem z miejsca gdzie, gdzie mieliśmy wymianę samochodu wracamy z czwórką TDI już nie benzynowa tym razem, bo poprzednio było benzynowa, ale różnie było, że sami pamiętać, że skupiona była dieslem paralotnią w zależności od modelu Eski czy Tereski to są albo diesla albo zirytuje diesel 3 l 347 rzeczywiście bardzo sprawny system to wszystko zbiera poniżej 5 sekund setki natomiast kończąc jeszcze tą benzyna 20250 wolą gdzie, która nie ma pneumatycznie od razu, jakbyś pytał ma tryb off-road, ale to ma wpływ tylko na reakcję na gaz SP i zmiany biegałem na uprawnienia nie było tematu nie ma osób nie będzie dlatego pytałem się dlaczego, bo kosztowałoby to pewnie 10  000 chętnych jest wiele nie 10  000 osób nowe kosztowało 1 albo 2 amortyzatory analny to, jeżeli kilkanaście to tym bardziej nie kosztowało 10  000 ton są to zamów, czyli stały prześwit taki 17 regułami gry no jest szkoda, a wiesz co tematyka robi robotę i podjęcia takiej okazji ostatnio to tu też już miesięcznie mam z 1015 samochodów testowych nowych, ale jest to setkę samochodów używanych rozprawę przed zakupem to taka robota i ilekroć trafi coś w tematykę czy też audio 6, a zwłaszcza Mercedes to jest miłość no i Suwaj tutaj, że po prostu tęsknię czasem tak jak się, czego wytłumaczą w tych po prostu z nowych samochodach topór, a wszystkie za dobry mercedesa klasy albo klasy oferma dziękuję za 2 tygodnie jak wspomniałem będziemy omawiać mercedesa cela i mercedesa sedan sedan zupełna nowość cela odświeżono też też cela jest od rządu nowe cela jest nowy cel no no dobrze, czyli nowe lata niepoprawnie nowy model no druga generacja cela natomiast teściowa Putina jest ten system Drive Select oczywiście, ale tylko w mocniejszych wersjach powyżej 190 koń, a co mam jeszcze pod maską czynnie jeździłem, bo o 4 TDI, którym szefem kilkadziesiąt kilometrów to wiele więcej nie powiem prócz tego, że ma świetne osiągi, że to jest rzeczywiście fajny fajny pomysł jeśli ktoś chce mieć samochód tylko, że cena tutaj jak za chwilę zobaczyć to się bardzo wysoka, ale co będzie można kupić albo już można zamówić w 200 najsłabszy 136 koni, ale może być najmocniejszy 2 zarostu 90 benzyna najsłabsze 20150, ale najmocniejsza 20245, którą miał okazję jeździć po drodze jeszcze są takie średnie mocy no i tyle jeśli chodzi o to oto gamy silników jeśli chodzi o skrzynie biegów uważa jest tak w większości przypadków chyba oprócz tego 47 stopniowy automat 2 sprzęgów przeznaczy się s-tronic Tosię nazywa, a tiptronic jest na pewno w tym 4 TDI, czyli klasyczny automat jedno drugi działa dobrze w prawdopodobnie wiesz być może za duży moment obrotowy 700 do metrów, żeby jakakolwiek już główka system poradziła nie tu, bo nowe właśnie, więc ta ma klasyczny automat działający równie dobrze mu równie dobrze ostatnio jeździłem właśnie 8 stopniowym automatem w Porsche i coś tam goście nie mam zastrzeżenia czasami jest 89 biegów to nie trawi dziś natomiast marsza żałobnego fanom ostatnimi golfa to cel zresztą stoi jeszcze pod radiem i też zabawa była przednia oś polskiej duszy przestrzeń hali pojęcie polskie bez getta, ale dobre decyzje, a ja już tak już jakoś tak ze stopniowane nawet patrząc to by tak dobrze, a teraz po mieście ale, zamykając temat tego audi szybciutko cennik masz może paść, bo ja ja tutaj w tej chwili przed sobą tego czynnika nie ma, ale liczę na siebie zresztą nie mam limuzyna ma mamom no to słuchaczy za nich na 2020 mam no to najtańsza wersja 132  000 Manuel na 6 stopniowa skrzynia 20150 koni profesji to jest benzyna nowość, a najsłabszy diesel 2 l 136150  000 tak zakon wolno automatem no właśnie tuż Manuel diesla nie kupisz z manualnym dziwna sprawa 10  000 dopłacać ze skrzynią automat 10 dni dla PiS dla tego nie ma to jak rezerw niż najtańsze euro to już, toteż niema uroda tutaj musisz nie mam na ostatniej stronie tego stosują patrzyłem mówią, że nie mam takiej nie ma na to miano trudno zwalczyć taki wyższy brane są pancernik, ale co zrobić okiem no dobra obrona nie ma nie ma to należy coś samochodem się jeździło taki tutaj bowiem, że jeśli chodzi o układ kierowniczy to wieś ma też tak czasami w tych samochodach premium nie za dużo mówimy o układzie kierowniczym fotelach w zawieszeniu czy mówimy, jakie słabe, a przeważnie tak jak mówisz BMW volvo ostatni dziś my Jaguar to praktycznie to są samochody, które dają dużą frajdę zjazdy i tam co do tego to właściwie nie ma zastrzeżeń prawda zobaczymy co będzie z mercedesami, bo tak jak mówił oczekujemy za 2 tygodnie będziemy mówić o tych nowych mercedesach mówi nowe cela i a z limuzyną takie słowa warszawskie walkę dziękuję pięknie usłyszenia Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!