REKLAMA

Czy ulotki są już passe? Jak się dziś promuje restaurację

Dzień biznesu
Data emisji:
2019-10-02 17:30
Audycja:
Dzień biznesu
Czas trwania:
10:32 min.
Udostępnij:

O nieuczciwej konkurencji na Instagramie, o tym, jak docierać do potencjalnych klientów i o tym, jak do nich mówić, by chcieli przyjść i spróbować, mówi w rozmowie z Jakubem Balińskim Ewa Dolny z restauracji KaryMary w Warszawie. Rozwiń »
Partnerem podcastu jest właściciel sieci Makro Polska. Zwiń «

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

Transkrypcja podcastu
dzień dobry jak Baliński tokfm PL ze mną studiuje pani Ewa wolny dzień dobry dzień dobry państwo pani Ewa jest właścicielem restauracji kary Mary Thai and Indian hut mówi, czyli mamy tu rozumiał kuchnię tajską indyjską tak jest kuchnia azjatycka znać niskie na kuchnię indyjską, ale pojawił się na ostatni akcent kuchni tajskiej zgłosiła się prowadzi taką azjatycką knajpę w Warszawie jest to rzecz się taki koncert, który powstał Karmel powstało około 1 , 5 roku Rozwiń » temu odeszły ogromny sukces co widzimy każdego dnia mamy wielu powracających gości mam bardzo dużo pochlebnych opinii, ale to wszystko się ciężka praca, która na, którą pracujemy wszyscy cały zespół kucharze cały zespół kelnerów, ale przede wszystkim tutaj dbamy oto taką strategię, która rzeczywiście nam towarzyszy od pierwszego, jakiego użyć restauracją i każdego dnia staramy się obserwować potrzeby naszych gości i też tworzyć strategie pod kątem wasze zainteresowanie i potrzeb naszych nowela dla marketingu chyba się tego już nie doprowadzić tak naprawdę tak jest jest co jest nieodzowne element prowadzenia restauracji jak teraz prowadzi markety takiej restauracji rozumiem, że chyba ulotki już trochę odeszły do lamusa już nie tak to się prowadzi teraz świecie sąsiad mediów Facebook instagram mów czy to na tym polu internetowym to się na innej najbardziej promuje restaurację strategia prowadzenia takiej relacji z bardzo złożona, bo najpierw musi się określić naszą grupę docelową targować naszą nasz wizerunek nasze naszą koncepcję do pewnej grupy ludzi bez od początku wiedzieliśmy, że to będą ludzie, którzy goście, którzy bardzo dbają o swoje potrzeby żywieniowe, którzy są bardzo świadomi swoich nawyków żywieniowych, którzy wybierają kuchnię zdrową, ale też są bardzo ciekawi takiej kuchni się bardziej orientalnej aromatyczne pachnące jak są świadomi tego co wiąże się z przygotowaniem posiłków kuchni azjatyckiej indyjskiej są tutaj z dnia taka w sprawie w moim odczuciu aromatyczna pełna warzyw, ale i też mięsa taka jest tak jest Hindusi są bardzo zdrową cywilizacją oni przed nim dieta jest bardzo bogata warzywa ryż i przez dobroczynne przyprawy, które wpływają bardzo korzystnie na nasze są poczucie zdrowia oni chorują rzeczywiście to są zdania wszystkich przygotowują świeże nieprzetworzone i to gwarantuje faktycznie im świetne samopoczucie no gdzie są te na największy nacisk państwo kładą na te działania marketingowe właśnie coś o mediach czy lokal w relacjach z ludźmi jak to wygląda państwo przykład, kiedy wybraliśmy naszą grupę docelową i wiemy tak naprawdę jak i nie mają potrzeby tworzymy tak nasze działania marketingowe, żeby dopasować do potrzeb naszych gości, czyli komunikujemy, o czym się po co bardzo pozytywnie sam się komunikować z marca kary Mary, ale taki sposób, żeby odpowiadać na potrzeby gości, czyli budujemy ten wizerunek, opierając się na taki bardzo złożonej strategii marketingowej, bo oczywiście taką najbardziej istotną kwestią jest jedzenie, które faktycznie staramy się, żeby było bardzo dobrej jakości, żeby były żeśmy sprawdzali dostawców strategia marketingowa jest dziś w tej bardzo złożona przez przypadki prowadzenia restauracji Karmar jest koncert, który chcemy zakomunikować i dziś świadomość budowanie tożsamości marki za bardzo ważne ale, żeby to zrobić musimy też się posiłkować narzędziami typu, jakie pan powiedział ulotka jest łuszczy się prehistorią, ale nadal faktycznie chcemy naszą 1 z grup docelowych nasi sąsiedzi mieszkańcy, którzy zamawia u nas jedzenie do domu, ale wiemy o Włochach jest Ursus Ursus Ursus natomiast i ta ulotka rzeczywiście działa, bo faktycznie przybliżamy w ten sposób chcemy zakomunikować, czyli mówimy o promocjach mówimy o o o tajnych działaniach, które siedział w recesję, która chce zwrócić uwagę, ale to jest rzeczywiście ta grupa mieszkańców natomiast, jeżeli chcemy pójść troszeczkę dalej, bo do bardziej świadomego też gościa do takiego, do którego chcemy trafić poprzez nowoczesne bardziej formę komunikacji zwiedziłem państwo profil na Facebooku i widziałem, że codziennie są zdjęcia i to nie tylko zdjęcia dań posiłków jak państwo przygotowują też taki takiego pokazujące takie życie restauracji pokazujący kucharzy po takie przybliżające czy pani uważa, że bez tego już de facto nie da prowadzić biznesu w Polsce zdecydowanie potwierdza to co pan powiedział to jest narzędzie marketingowe, którego absolutnie obowiązkowy dla wszystkich restauratorów musimy pojawić się media typu Facebook instagram Twitter Twitter jak nasze NIK winne są takie nasze docelowe kolejne 8 i krew w ruch ma się pojawić, dlatego że tam odbiorcą jest ceną klient gość, który jest odpowiedzialny jako poprzez swoją zawodową działania jest powiedziane organizację różnych uroczystości firmowych kolacji biznesowych chcemy do nich trafić Twitter to jest rzeczywiście narzędzie, które do, którego dążymy, żeby tam pozycjonować, dlatego że odbiera odbierają docieramy przez to do obcokrajowców, którzy rzeczywiście trochę, których lektor Twitter Twitter narzędziem komunikacji informacji i oni też naszymi gośćmi zdecydowanie każdy każda lokata stronniczy powinien bazować na pojawianiu się w Facebooku na Instagramie przez kim w bólu dlatego, że to jest świat sposób komunikacji o działaniach restauracji, ale przede wszystkim przybliżamy też nasze gości do do nas budujemy naszą tożsamość budujemy markę przede wszystkim to jest świetne źródło odbierania pewnych komentarzy sugestii opinii, na który bardzo bazujemy też świadomość jak spostrzegają nasi goście jest dla nas bardzo ważne, czyli trzeba w to inwestować, jakie to z urzędu kwot nie chcę tu pewnie tutaj co biznesowo pani, ale to się wiąże z inwestycjami to się wiąże z realnymi pieniędzmi, które trzeba na ten marketing też osiągać jak widać jak najbardziej tak powinniśmy inwestować w płatne reklamy reklamy typu Google AdWords czy też się reklamy na Facebooku, dlatego że mamy możliwość skonfigurowania taki sposób set tej reklamy, żeby dołączyć do naszego docelowego gościa po to, żeby właśnie naszym odbiorcą był człowiek profesor informację trafić po to, żeby też trafić do z informacją do ludzi, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani naszą restauracją i taki sposób faktycznie może konfigurować nasze reklamy i docelowo ta reklama bardziej efektywna oczywiście oprócz tych naszych bieżących działań, które prowadziły w restauracji, które są zakomunikuje poprzez Facebook czy instagram czy Google poszukujemy analitykami, którzy też w jaki sposób pomagają, dlatego że musimy czerpać informacje z posłów, które umieszczamy na Facebooku czy też reklam płatne, które umieszczamy na goglach spotykają się państwo takimi opiniami, że ludzie przychodzą do was, bo ktoś państwa polecił ktoś był wcześniej, bo znalazł ulotkę, bo znana z państwa na Instagramie Google czy Facebooku polecił znajomemu ktoś przychodzi czy zdarzają się takie przypadki jeszcze to działa tak świat wirtualny jest istotną częścią naszego życia, ale na szczęście te relacje międzyludzkie jeszcze istnieją i bardzo cieszymy, kiedy nasi goście rekomendują Garbary innym swym znajomym przyjaciołom osób poszukujących fajnego miejsca do spędzenia wolnego czasu mija powtarzał wszystkim dobrego jedzenia pani jako osoba z branży może ona może uda się też słuchaczom trochę przybliżyć na co klient powinien uważać w tych w w tych reklamach są w mediach, bo no powiedzmy nie wszystkie są prawdziwe tak są się zdarzają się fajki jakieś jakiś informacje niesprawdzone tak i na co na co zwrócić uwagę biorąc będą takim potencjalnym klientem takie są dosyć podejrzana jest liczba lajków, które pojawią się na profilach czy też bardzo bardzo pozytywnych opinii czy 5 gwiazd, które przypisane są przeraża Facebook, dlatego że mamy świadomość tego, że każdy chciałby mieć faktycznie dziesiątki tysięcy lajków na stronie, ale rzeczywistość wygląda to tak, że to są leki kupowane to zupełnie bezsensowne działanie bardzo moim zdaniem krótko falowe, dlatego że kupowanie lajków oznacza, że mamy różne grupy odbiorców tak naprawdę nie są zainteresowani w ogóle naszymi usługami naszymi produktami i w rzeczywistości oznacza to, że nie są zaangażowani nasze działania reklamowe przez co też Facebook wyłapuje, że mamy bardzo dużą grupę odbiorców, ale jednak zupełnie na to, że interakcji to też oznacza, że nasze widoczność posłów zupełnie spada w dół bez działań zupełnie odwrotne do naszego zamierzonego, bo wydajemy pieniądze na Kretę kampanię reklamową, a w efekcie trafia ona bardzo wąskiego grona naszych odbiorców i jednocześnie zmniejsza efektywność reklamy tak i bierzecie państwo udział w dniu własnego biznesu makro to jest ta akcja, która 8 października będzie się odbywać i chciałby, dlaczego państwo decydowali na na udział w tej akcji przede wszystkim, jakie konkretne korzyści państwu przyniosę resort chce kary Mary bierze udział akcji dzień waszego biznesu makro, dlatego że chcielibyśmy poprzez działanie zwiększyć odbiorcy grupy naszych odbiorców i przybliży działanie naszego biznesu futsalowa restauracji państwu dziękuję bardzo za rozmowę ze mną była pani Ewa dolny restauracja kary Mary zapraszamy dziękuję bardzo jak Pański TOK FM dziękuję dziękuję Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: DZIEŃ BIZNESU

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

40% rabatu w zimowej promocji TOK FM. Nie czekaj - zdobądź swój pakiet "Aplikacja i WWW" z solidną zniżką, aby słuchać wygodniej!

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!