REKLAMA

Mercedes EQC

Data emisji:
2019-10-09 21:40
Audycja:
Codzienny Magazyn Motoryzacyjny
Czas trwania:
13:05 min.
Udostępnij:

AUTOMATYCZNA TRANSKRYPCJA PODCASTU

codzienny magazyn motoryzacyjny dzień dobry dobry wieczór właściwie jednak nadal dwudziesta pierwsza 40 minutami codzienny magazyn motoryzacyjny dobry wieczór zapowiadane od dawna Mercedes EKUZ pierwszy elektryczny samochód mercedesa firmy Mercer, z którym mieliśmy okazję jeździć rok temu byłem na pierwszy, a jest teraz mogły powtórzyć coś tutaj co powiedział, że to pierwsza z okresu bardzo z tym mieliśmy okazję jeść jeść oczywiście, zwłaszcza w Kętach suchej 10 Rozwiń » lat temu 11 można jeździłem elektrycznym i to też jeździł nie jeździł, a czy imieniny do mózgu była woda już jeździli gonienie wyraźnie natomiast ten rok temu się pojawiły na takiej prezentacji statycznej we wrześniu oglądałem patrzy wsiadam rzeczywiście prawie każdy Mercedes taki fajny zrobił elegancki nie ma żadnych cudów i właściwie to pewnie już wkrótce będziemy nim jeździć ile żeśmy czekali na wiosnę się pojawiły takie zaproszenie na pierwsze jazdy światowe mieliśmy wakacje mieć do testów kilkudniowych no niestety nie zbieg okoliczności nie pozwolił, żebyśmy tym samochodem parę dni jeździli po prostu ktoś złapał gumę trzeba było na nią czekać 5 dni, więc wakacje nie powinniśmy, ale pojeździsz w końcu września Farta suchej to jest też dojść także zostałem przez niemal przez się zdarza mi ostatnio ma dziś poszło mi opona w jakimś audi dużym zysku 7 po prostu bardzo udaną tak z 22 na taki trzeba to zestawione ciężkie były często dwu salowa 20 dwu celowo Organic nie zrobi się założyć jak i nic nie zrobić tam dzwoni po organizatorach, żeby założyć cokolwiek używkę, chociaż cokolwiek, by móc skorzystać taki już pokazują jak mówią o 20 cali też byśmy znaleźli 22 cały czas w domu parę dni co czekać, ale natychmiast do ostatnich przed z końca września z początku października nic takiego się na szczęście nie stało słuchaj zacznijmy od tego co to w ogóle jest, bo EKUZ c 400 formacji może każdy wie w ogóle co to jak to wygląda to jest słów to jest konkurent on jest bardzo podobny zresztą to jest nie jest Platforma spod samochodu elektrycznego jest Platforma modelu glc, więc to jest już co zresztą z tym jest przez taki tunel, który elektrycznym raczej nie występuje, ale jacy są konkurenci, ale w oczach po kolei co znaczy tu, gdzie masz tłumem co pomiędzy siedzeniami, dlaczego następna no to jest los starego wału przez wielce jakością Platformy w autach no tak chcieli po prostu wzrostu też ma 1 ciekawostkę Otóż wiele między nogami z Daimler był w pewnym momencie współwłaścicielem poważnym udziałowcem Tesli np. tej współpracy została dźwignia zmiany biegów Tesli, która jest przy kierownicy dokładnie tak jak w mercedesie, a infrastruktura zresztą samochodu też jest bardzo podobna są pewne pakiet i teraz pytanie, dlaczego się bardzo sobie tyle zeszło z zrobienie samochodu elektrycznego aż w końcu zrobili to musi zrobić na wielce, ale również to będą kolejne US już chyba będzie nowej Platformie kupował prawdopodobnie też już jest natomiast jak inne pytanie, dlaczego tak długo to trwało to czy konkurencja była szybsza, bo pierwszym jeździliśmy rok temu jaguara I-pace sem bardzo zbliżone rozmiary elektryczny to wszystkie samochody, czyli jaguara I-pace audi e-tron Mercedes mają podobną moc około 400 koni podobny zasięg praktycznie poniżej 400 teoretycznie podają około 400 z hakiem też 2 silniki oddzielny napędzające audi mercedesie przynajmniej tylną przednią oś i ceny też zbliżoną 330 dotąd prawie 400 pierwszy był Jaguar I-pace i oczywiście Tosia co ciekawe proszę państwa roku samochody są tańsze niż ta szła co ten sam model x, która jest tutaj chyba może być konkurs również większego wzrostu na rozprawie niż ten marca na okres znajdzie Jaguar, a nowa no przepraszam nie mówię, że mercedesy najtańszy z tego, ale bez obaw spójrzmy na tego mercedesa to właśnie rozłożonej na tłumaczenia co ten samochód wygląda tak niepozornie czemu ktoś w tej firmie doszło do wniosku ziąb, a mimo elektryczne auto zrobimy także bonus przód wygląda teraz pomysł z 2006 kończy tak to jest to samo co zrobiła gdyby, dlaczego audi e-tron też właśnie nie za bardzo wyrosło już od 2006 roku nie mówiono no tak, ale ten Mercedes, czyja wiem, że są mi się to Mercedes akurat no to podoba bardzo mi się podoba wielce niż wiele może dlatego ten EKUZ, który jest przez podobny do wielce jest dla mnie ładnym samochodem i nie jest na pewno nie różni tylko to jest wada, bo wyższe są to podejście jaguara I-pace zupełnie innym nowym samochodem są dojazdowymi od razu mówienie przez zwolnienie nie czekać do końca audycji z tych 3 to jest dla mnie najfajniejszy najlepszy chciałbym mieć co nie znaczy, że tam 2 są słabe natomiast tak po prostu pan wtedy stół wygląda bardzo pani bardzo duże atrakcyjnie ma taką włożyły modne światła jedno ilu Porsche Macana 811 zresztą ten jest to chyba przez no trochę podobne do tych nowych Porsche do pomnika Jana do Macana przód jest małemu czy ja rozumiem, że samochód elektryczny musi się wyróżniać, bo inaczej to niema sensu dlatego grill ma jakiś tam nie kawałek blachy taki co np. w hyundaiu konie jest to w ogóle tylko, ale audi też z grup co ten mają zdobył właśnie najciekawiej z tych samochodów Jaguar to wiadomo to jaguary wąż bardzo oryginalne no dobra, ale nie na pewno nie jest brzydki wsiadamy do środka jak mówi ostatni miesiąc jeszcze 2 inne mercedesy, więc wiemy jak wyglądają jak się obsługuje i coś to szkolny Bączkowski piękne mercedesy obsługa jest ono w związku z tym, że już to obsługa jest od 2 lat dostępna z tym systemem głosowym BUX realizującym to czuje się jak w domu na nie da się ukryć, że tutaj nie ma w domu kogoś takiego takiego mówi Hej, no może tak to nie, ale jeśli chodzi o wygląd i obsługę to rzeczywiście ktoś, kto trochę, chociaż w mercedesie siedział tu się nie pogubi natomiast jest to no i teraz samochód przede wszystkim wiadomo akumulatory 600 kilo, więc warzy tam 2400 wszystkie strony mężczyzna noc przez wieś tak abstrahując od tego wszystkiego po co na samochody, które ważą 2 , 5 tony przez to trzeba zatrzymać wszystko trzeba właśnie, jaka jest droga hamowania tego nikt nie powiedział to jest właśnie ciekawe pytanie natomiast wiem jak jest przyspieszenie około 5 sekund setki Mazurów trwa, ale nie no wiesz no nie używa w porównaniu z Teslą tylko bok audi ma minimalnie gorszy jak rumienią minimalnie lepsza od 485157, więc nie zauważa niezauważalne moment obrotowy chyba 700 ton metrów, żeby nie zadźgał teraz tak zaraz sprawdzę 760 to wspaniale 1 rzeczą, którą zaczął się obawiać, bo w tronie też nie ma dużego prześwitu w jaguarze regulowany podnoszony pneumatycznie kilka centymetrów, więc w ciele czy, ale wysoki prześwit i pewnie czasami może o tym, zapomnieć 10 cm to jest mniej niż przeciętny samochód osobowy to jest raczej też tak no słuchaj chyba te akumulatory, które są wzdłuż samochody one są pod podłogą one po prostu muszą trochę wieś, ale nie ma w rozprawach serio no wiesz uprawia zaciekłą centem daję się to bardziej chodzi o to, żeby to było bardziej aerodynamiczne wjazd, ale no chyba nie jest wcale z nami powiedział Donald wciąż nowe zauważa, że to jest za mało załatwi nie udało mi się po szorować jechaliśmy samochodem 200 km w różnym terenie naprawdę autostrada po drogach w terenie czy różnych walimy słucha rad ma 10 cm prześwitu doprecyzuje w różnych warunkach drogowych mówimy nie zrobię, który ma 10 cm prześwitu czyli, a jest chyba mniej niż mój partner no mniej niż w każdy przeciętny samochód osobowy to są raczej takie usportowione samochody co najmniej niesportowe co samochód 475 długości troszkę dłuższy od państwa troszkę krótszy od strona bagażnik 500 l bardzo fajny się załatwiłoby taki płaski próg to jest dużo 500 l jak na samochód elektryczny akumulatory są pod podłogą ja myślę, że jednak też ma to wpływ na ten prześwit i teraz docent ruszamy i słabsze wszystkim tak ktoś pokazałby coś bardzo grube szyby po co takie grube szyby, żeby jeszcze ciszej było ten samochód elektryczny, ale faktycznie jest tam nie ma żadnego życia ani przy hamowaniu przyspieszaniu wyjazd w samochodzie elektrycznym procedować grubsze szyby, które są 2 × się już w ogóle nie wasz dźwięku z zewnątrz nic nie słyszała no nie wiem taka ciekawostka po prostu zauważyliśmy to i teraz tak nowa najważniejsze w tym samochodzie co najważniejsze jest to, że jeżeli kupujesz elektryka to chcę, żeby jednak tego frontu za dużo nie było, a jednocześnie była frajda zjazdy są zdania, żeby tego prądu za dużo nie było, żeby za dużo tego prądu nie ubywa nie ubywało i poeci frajda zjazdy to jest w każdym elektryków w 1 większa w drugim mniejsza w tym jest duża naprawdę dobre przyspieszenie szalone jest tryb sport jest komfort jest tryb Max wręcz jest tryb Eco są 3 tryby odzyskiwania energii taki, że sprawy dla hamuje cały czas to jest 1 z 2 plusami z plusem jest jest ze zwałami sami z minusem trochę mniej odzyskuje energię jest autorce bardzo fajne bądź wtedy pokazuje mniej więcej w jaki sposób pracuje i dlatego gazu jest i tak nawet dziś w trybie to widzisz jednak sam dodajesz sensem silniki i jest więcej jednak po prostu nie potrafi takich jak automat, ale co się przekłada na zużycie prądu teoretycznie powinno być musi się przekonać musi się przykładać i teoretycznie powinno być tam chyba około 20 kilowatogodzina 100 km akumulator pojemność 80 kilowatogodzin teoretycznie 400 km się wydaje, że moglibyśmy 350 przy dużych staraniach przyjechać to nie jest łatwo osiągnąć 2 to prawda, bo już Hyundai kona osiągnięcia właśnie o tak oczywiście odzyskiwanie nas wręcz genialna to prawda uważam, że Hyundai kona może osiągnąć 450 obiecane, ale nie nadają osiągała nowo aż 520530 jak najbardziej zasięgu, a również problemów audi w jaguarze niestety nie niestety nie to tak jak należało ważyć pół tony auto nie jest łatwo udało się osiągnąć naprawdę się, starając się w maks 10, czyli takim systemie, który pomagał skoro bić 2222 to trasa miastu i autostradach, gdzie cham za tirem 9010 i tak wszystko było miasto trasa wiejskie drogi bardzo dobrze zresztą to trasa była przygotowana specjalnie dla nas, żebyśmy mogli się postarać coś za słabą prezentację tak to była prezentacja, więc w 1 stronę jechaliśmy chcieliśmy w drugą stronę mam zasugerowano jedź jak naj oszczędniej to może coś do stanięcia przynosi satysfakcję my nie wygraliśmy natomiast nowym dzięki oszczędnej jeździe jak to pokazał wskaźnik uzyskaliśmy prawie 30 km dodatkowo w zasięgu, ale w porównaniu, z czym to bardzo bardzo nie wiem natomiast nowym była była fajna ja będę tym samochodem jeździł w grudniu szczerze mówiąc doczekać nie mogę, bo jestem jak państwo wiedzą ostatnio ogromny entuzjasta samochodów elektrycznych powiedz mi coraz lepsze Hyundai kona, które kosztuje 180  000 czy ten bardzo do Kuca nie wiesz co bardzo wysoką ceną tam czuć premium, ale jeżeli chcesz sobie tak tylko powiedzieć pomieści po okolicach to mieszka ona supersamochód dokona po prostu mamy bardzo wysokie noty jeśli chodzi o są w kategorii samochodów elektrycznych dawno jaguara I-pace ma też świetne noty u ciebie no no ale to długo, że wreszcie rzecz ale, a my robimy dziatki, bo ostatnio mocno Jagła patrz, ale jeszcze co jak góry świetny ten jak rysuje bonifikata no tak, podsumowując mamy samochód za 328  000, czyli trochę tańszy niż audi e-tron trochę tańszy niż Jaguar I-pace 2 silniki 1 z tych elektryczny drugi z przodu najpierw pracuje z przodu potem dołącza się z tyłu, czyli napęd można obie osie no frajda zjazdy jest jeśli chodzi o tankowanie ładowanie właściwości szybko może tankować ładować nawet do stacji o mocy 110 kW szybkiej stacji, które są już w Polsce 50 kW to 1,5 godziny w domu gniazd 30 godzin no i tyle na ten temat jeśli chodzi o pierwsze pierwsze wrażenia zjazdy, by pozytywne naprawdę może nie ma ten samochód taki takiej oryginalności takiej ikry jak Jaguar I-pace, ale wydaje mi się, że to jest trochę podobna filozofia zrobiła audi za bardzo, żeby ten samochód się nie wyróżniał, żeby klienci nie bali się kupować jest w tym jakaś logika oczywiście kłaniamy się pięknie Sławek Paruszewski dzbanka do jutra Zwiń «

PODCASTY AUDYCJI: CODZIENNY MAGAZYN MOTORYZACYJNY

Więcej podcastów tej audycji

POPULARNE

DOSTĘP PREMIUM

Teraz 30% zniżki na Dostęp Premium! Wybierz pakiet "Aplikacja i WWW", aby słuchać podcastów TOK FM na komputerze i w aplikacji mobilnej już dziś.

KUP TERAZ

SERWIS INFORMACYJNY

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedłuż dostęp Premium taniej!